Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(47)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(46)
E-booki
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(37)
dostępne
(31)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(31)
Czytelnia
(38)
Autor
Kamińska Aleksandra (1976- )
(3)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(3)
Szczepańska Katarzyna
(3)
Czermiński Jerzy
(2)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(2)
Hamrol Adam (1952- )
(2)
Karaszewski Robert
(2)
Stasiak Makary K
(2)
Zawiślak Aleksandra
(2)
Borkowski Stanisław
(1)
Chabiera Joanna
(1)
Corejowa Tatiana
(1)
Czerepaniak-Walczak Maria
(1)
Davidovitch Nitza
(1)
Doroszewicz Stefan
(1)
Dudzikowa Maria
(1)
Gajewski Andrzej S
(1)
Grabowska Tatiana
(1)
Griffin Ricky W
(1)
Grudzewski Wiesław M
(1)
Guzik Paweł
(1)
Głowacka-Grajper Małgorzata
(1)
Hajduová Zuzana
(1)
Hejduk Irena K
(1)
Jedynak Piotr
(1)
Johann Maria
(1)
Jung Elżbieta
(1)
Kabat Małgorzata
(1)
Kaczmarek Żanetta
(1)
Kaliszewska Małgorzata
(1)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(1)
Karpińska Anna
(1)
Kister Agnieszka
(1)
Klasińska Barbara
(1)
Klimczak Inga
(1)
Kocoń-Rychter Katarzyna
(1)
Konecki Krzysztof Tomasz
(1)
Kowalewski Michał
(1)
Kowalkowski Stanisław
(1)
Kozielska Joanna
(1)
Kończak Grzegorz
(1)
Kwatera Anna
(1)
Lendzion Jarosław P
(1)
Levin Eyal
(1)
Lisiecka Krystyna
(1)
Lisiecki Piotr
(1)
Markiewicz-Patkowska Julita
(1)
Matuszak-Flejszman Alina
(1)
Mańka Aleksander (1966- )
(1)
Mikołajczyk Zofia
(1)
Morańska Danuta (1963- )
(1)
Nowaczyk Grażyna
(1)
Nycz Edward
(1)
Obora Hubert
(1)
Ogińska-Bulik Nina
(1)
Okulicz-Kozaryn Katarzyna
(1)
Ostasiewicz Walenty
(1)
Ostrowska Joanna
(1)
Plieth-Kalinowska Izabela
(1)
Pobojewska Aldona
(1)
Pytel Sławomir
(1)
Remża Piotr
(1)
Rusiński Michał
(1)
Samotyja Urszula
(1)
Sielicka-Różyńska Maria
(1)
Sikora Tadeusz
(1)
Silverman David
(1)
Skotnicka Bożena
(1)
Skrzypek Elżbieta
(1)
Stankiewicz-Mróz Anna
(1)
Stobiecka Jadwiga
(1)
Szkoda Jerzy
(1)
Szołtysek Katarzyna
(1)
Tkáč Michal
(1)
Tyszkiewicz Rafał
(1)
Urbaniak Maciej
(1)
Urbańska Magda
(1)
Wielki Janusz
(1)
Wojciechowska Katarzyna
(1)
Wolniak Radosław
(1)
Wrońska Marta
(1)
Zbierzchowska Anna
(1)
Zeliaś Aleksander
(1)
Zybert Elżbieta Barbara
(1)
Ćwiklicki Marek
(1)
Ładoński Wiesław
(1)
Łagowski Edmund
(1)
Łuczak Jacek
(1)
Świerk Małgorzata
(1)
Żuchowski Jerzy
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(36)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(49)
Język
polski
(49)
Temat
Zarządzanie jakością
(31)
Jakość
(13)
Jakość produktu
(10)
Przedsiębiorstwo
(9)
Zarządzanie
(7)
Szkolnictwo wyższe
(6)
Jakość życia
(5)
Marketing
(4)
Produkcja
(4)
Normy ISO 9000
(3)
Ochrona środowiska
(3)
Organizacja
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Bhp
(2)
Certyfikacja zgodności
(2)
Ekonometria
(2)
Jakość kształcenia
(2)
Komputery
(2)
Kształcenie
(2)
Kształcenie integracyjne
(2)
Kultura
(2)
Menedżerowie
(2)
Metodologia
(2)
Niepełnosprawni
(2)
Oznaczenie CE
(2)
Oświata
(2)
Pedagogika
(2)
Pedagogika specjalna
(2)
Wskaźniki społeczne
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Agresywność
(1)
Akademia Sztuki Wojennej
(1)
Benchmarking
(1)
Bezpieczeństwo produktu
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Choroby
(1)
Decyzje
(1)
Dozór techniczny
(1)
Dziecko
(1)
Edukacja
(1)
Ekonomia
(1)
Good Behavior Game
(1)
Gwarancja jakości
(1)
Informacja naukowa
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Internet
(1)
Jakość informacji
(1)
Jakość wyrobów
(1)
Kadry
(1)
Kontrola
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Ludzie starzy
(1)
Matematyka
(1)
Media społecznościowe
(1)
Mediacja (socjol.)
(1)
Metoda Monte Carlo
(1)
Metody statystyczne
(1)
Motywacja pracy
(1)
Młodzież
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Normy ISO 14000
(1)
Ocenianie kształtujące
(1)
Opinia publiczna
(1)
Optymalizacja
(1)
Outsourcing
(1)
Państwowa Inspekcja Ochrony Środowiska
(1)
Planowanie
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Praca domowa ucznia
(1)
Promocja zdrowia
(1)
Przemysł
(1)
Przywództwo
(1)
Rodzice
(1)
Rozwój społeczny
(1)
Rękojmia za wady rzeczy
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Statystyka
(1)
Statystyka matematyczna
(1)
Stopa życiowa
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Studenci
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Szkolnictwo niepubliczne
(1)
Szkolnictwo zawodowe
(1)
Targi i wystawy
(1)
Umowa kupna i sprzedaży
(1)
Uniwersytety trzeciego wieku
(1)
Usługi
(1)
Wojsko
(1)
Wychowanie
(1)
Wychowanie do wartości
(1)
Wychowanie estetyczne
(1)
Wychowanie fizyczne
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Temat: czas
1901-
(1)
2001-
(1)
2001-0
(1)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
49 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Referaty plenarne: samoocena a świadomość jakości; walidacje jako narzędzia zapewnienia jakości; nowa metoda oceny systemu zarządzania jakością i jej walidacja; akredytacja jako narzędzie doskonalenia kompetencji; znaczenie certyfikacji dobrowolnej w systemie oceny zgodności; narzędzia jakości w doskonaleniu systemów zarządzania na przykładzie PPH Transsystem S.A.; w kierunku integrowania systemów zarządzania organizacją; narzędzia jakości stosowane w Toyota Production System; Six Sigma jako narzędzie doskonalenia zarządzania jakością w przedsiębiorstwie; Techniki statystyczne w systemie zarządzania jakością według ISO 9001:2000; Zastosowanie metody FMEA w zarządzaniu uczelnią. II. Komunikaty naukowe: koszty jakości jako narzędzie zarządzania jakością; nadzór właścicielski a jakość produkcji w przemyśle mięsnym; System HACCP w przedsiębiorstwach branży mięsnej; pozamedyczne determinanty jakości usług stomatologicznych; jakość w sektorze usług medycznych; metody zarządzania jakością jako instrumenty zintegrowanego systemu tworzenia nabywcy usług lotniczych; wykorzystanie ocen skuteczności i efektywności w doskonaleniu systemów zarządzania jakością; zastosowanie metody QFD w projektowaniu stron WWW; ocena jakości obsługi w biurach turystycznych z wykorzystaniem metody FMEA; wyznaczniki jakości usług w administracji samorządowej; organizacja szkoleń w przedsiębiorstwie przemysłowym; implementacja narzędzi doskonalenia jakości w zarządzaniu systemowym; parametryzacja jakości dynamicznej; praca zespołowa w systemie zarządzania jakością (funkcje - zadania - korzyści); GHP, GMP,HACCP jako obligatoryjne narzędzia zarządzania jakością w przemyśle żywnościowym; wykorzystanie elektronicznego systemu monitorowania krytycznych punktów kontrolnych w zakładzie produkcyjnym jako narzędzie zarządzania jakością zdrowotną; systemy klasy CRM jako narzędzie doskonalenia systemów zarządzania jakością; wybrane narzędzia zarządzania jakością wyrobów emaliowanych w Polsce; diagram Ishikawy a jakość kształcenia; wybrane metody analizy wartości w doskonaleniu jakości ergonomicznej wyrobów; badania satysfakcji pracowników narzędziem poprawy funkcjonowania organizacji; japońskie normy dotyczące systemów zarządzania w warunkach zrównoważonego rozwoju; audit narzędziem weryfikującym system zarządzania jakością; dobór wyposażenia pomiarowego do oceny jakości wyrobów i procesów; doskonalenie jakości pracy laboratoriów analitycznych; zastosowanie metod kwalimetrycznych w doskonaleniu jakości wyrobów; Praktyczne wykorzystanie wybranych narzędzi jakości dla uzyskania oczekiwanego poziomu jakości wyrobu z tworzywa sztucznego; marketingowe aspekty jakości i systemy zarządzania jakością w przemyśle spożywczym; ekologiczne aspekty jakości usług hotelarskich; Zastosowanie narzędzi sterowania jakością w ocenie szkód ładunkowych w transporcie morskim; narzędzia zarządzania jakością w polskim budownictwie; statystyczne narzędzia kontroli i poprawy jakości; wpływ wdrożenia wymaganego przez prawo systemu zapewniania jakości na doskonalenie jakości badań skuteczności działania środków ochrony roślin; wykorzystanie narzędzi projakościowych przy podejmowaniu działań zapobiegawczych w przedsiębiorstwach przemysłowych; wykres przyczynowo-skutkowy jako skuteczne narzędzie podnoszenia jakości produktu w przedsiębiorstwie branży opakowaniowej; samoocena przedsiębiorstw przemysłu spożywczego według standardu AIB; analiza działań doskonalących funkcjonowanie systemu zarządzania jakością z wykorzystaniem drzewa decyzyjnego; zarządzanie relacjami z klientem; możliwości wykorzystania metody Servqual do badania jakości wyrobów; wykorzystanie diagramu systematyki do analizy niezgodności rur zgrzewanych; zastosowanie narzędzi jakości do ograniczania poziomu niezgodności w produkcji wyrobów odlewanych; rola i miejsce narzędzi jakości w zarządzaniu wiedzą zespołową; Strategiczna karta wyników we wspomaganiu zarządzania jakością; system zapewnienia jakości w przemyśle spożywczym i narzędzia analizy na przykładzie Hortino Leżajsk; Znaczenie koncepcji "Just in time" dla optymalizacji działalności przedsiębiorstwa; podejście procesowe - wyznacznik integracji systemów; pomiar zadowolenia zainteresowanych stron jako element doskonalenia systemu zarządzania; system HACCP - narzędzie zapewnienia jakości zbiorowej żywności; wykorzystanie narzędzi zapewnienia jakości w odlewni żeliwa; System ISO 9000 a funkcjonowanie strategii w przedsiębiorstwie; rola wspomagania komputerowego w zarządzaniu projektami; wpływ kompetencji technicznych pracowników na konkurencyjność przedsiębiorstw przemysłowych; wykres przyczynowo-skutkowy Ishikawy jako metoda graficznego przedstawiania powiązań między skutkami i czynnikami działającymi na proces; doskonalenie planowania procesów realizacyjnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kultura i przedmiot doskonalenia; Pojęcie doskonałości i istota doskonalenia; Współczesne podejście do doskonalenia; Materia doskonalenia; Proces doskonalenia 2. Techniki i narzędzia doskonalenia; Definiowanie i klasyfikacja; Techniki pomocnicze; Narzędzia analityczne; Narzędzia deyzyjne; Efekt doskonalenia 3. Metody doskonalenia; Metody projektowania jakości; Metody sterowania jakością 4. Doskonalenie procesów realizacyjnych; Narzędzia statystyczne wspomagające zarządzanie; Planowanie realizacji wyrobu; Badanie rynku - określenie wymagań; Projektowanie i rozwój wyrobów; Zakupy; Przygotowanie produkcji; Realizacja produkcji; Magazynowanie i transport; Sprzedaż wyrobów; Usługi serwisowe; Zagadnienia likwidacji wyrobów; Rola informacji w procesach realizacyjnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Jakości - pojęcie, koszty, planowanie 2. Zarządzanie jakością - geneza, ewolucja, podejście kompleksowe 3. Współczesne rozwiązania w zakresie kompleksowego zarządzania jakością 4. Instrumentarium wykorzystywane w procesie doskonalenia jakości 5. Modele zarządzania jakością, rozwiązania standaryzacyjne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Książka
W koszyku
1. Jakości - pojęcie, koszty, planowanie 2. Zarządzanie jakością - geneza, ewolucja, podejście kompleksowe 3. Współczesne rozwiązania w zakresie kompleksowego zarządzania jakością 4. Instrumentarium wykorzystywane w procesie doskonalenia jakości 5. Modele zarządzania jakością, rozwiązania standaryzacyjne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Statystyka i Ryzyko)
1.Badanie jakości życia z perspektywy historycznej, 2. Jakość, jakość życia oraz pojęcia i relacje pochodne, 3.Dobrobyt ekonomiczny, 4.Zarządzanie jakością, 5.Do brobyt ekonomiczny gospodarstw domowych, 6.Problemy ba dań sondażowych, 7.Analiza niepełnych danych w bada niach ankietowych, 8.LISREL w analizie jakości życia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ćwiczenie 1. Metoda Pareto-ABC Ćwiczenie 2. Metoda Ishikawy Ćwiczenie 3. Metoda FMEA Ćwiczenie 4. Metoda QFD Ćwiczenie 5. Kwestionariusz Kano Ćwiczenie 6. Metoda SERVQUAL
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Diagram planowania procesu podejmowania decyzji, 2. Matrycowa analiza danych, 3. Diagram pokrewieństwa, 4. Diagram relacji, 5. Diagram systematyki, 6. Diagram macierzowy, 7. Diagram strzałkowy, 8. Zespołowe rozwiązywanie problemów, 9. Analiza i rozwiązywanie problemów zarządzania w usługach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Znormalizowany system zarządzania jakością jako zasób przedsiębiorstwa. 2. Determinanty i kierunki oceny znormalizowanych systemów zarządzania jakością. 3. Obligatoryjne instrumenty oceny znormalizowanych systemów zarządzania jakością. 4. Fakultatywne instrumenty oceny znormalizowanych systemów zarządzania jakością. 5. Metodyka badań empirycznych. 6. Uwarunkowania i wartość oceny znormalizowanych systemów zarządzania jakością w badanych przedsiębiorstwach. 7. Związki pomiędzy zmiennymi określającymi przesłanki wprowadzania oraz uwarunkowania i efekty oceny znormalizowanych systemów zarządzania jakością w badanych przedsiębiorstwach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. The current state of the solving problems AT Home and abroad; 2. Methodology and research methods; 3. Results.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Cz.I Podstawy stosowania metod statystycznych w sterowaniu jakością: 1. Rys historyczny, 2. Metody statystyczne w zarządzaniu jakością, 3. Podstawowe metody statystyczno-logiczne opisu jakości. Cz.II Sterowanie jakością w toku produkcji: 4. Karty kontrolne, 5. Modyfikacje klasycznych kart kontrolnych, 6. Karta kontrolna Y/X, 7. Karty kontroli wielowymiarowej, 8. Metody nieparametryczne w sterowaniu jakością, 9. Analiza zdolności procesu. Cz.III Kontrola odbiorcza: 10. Charakterystyka planów kontroli odbiorczej, 11. Wybrane plany odbiorcze, 12. Kontrola odbiorcza według liczbowej oceny własności, 13. Kontrola odbiorcza - występowania asymetrii, 14. Plany kontroli ciągłej, 15. Wykorzystanie metod wnioskowania bayesowskiego w kontroli jakości. Cz.IV Inne wybrane zagadnienia statystycznej kontroli jakości: 16. Planowanie eksperymentów, 17. Problemy jakości danych w procedurach kontroli odbiorczej, 18. Koszty kontroli jakości, 19. Procesy stochastyczne w kontroli jakości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 311 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część pierwsza : Procesy i ich odwzorowanie w wybranych sektorach działalności gospodarczej : Projekty mapy procesów świadczeń medycznych - odwzorowanie procesów placówki medycznej , Podejście procesowe w organizacji administracji publicznej , Karta procesu elementem operacyjnego systemu zarządzania jakością w przedsiębiorstwie produkcyjnym , Wykorzystanie informatycznego narzędzia w procesowym zarządzaniu przedsiębiorstwem usługowym ; Część druga : Strategiczna karta wyników narzędziem zarządzania organizacją w podejściu procesowym : Balanced scorecard narzędziem zarządzania procesami świadczenia usług konsultingowych w firmie X , Wdrożenie zrównoważonej karty wyników w organizacji non - profit (na przykładzie izby rzemieślniczej ora małej i średniej przedsiębiorczości w Katowicach ) ; Część trzecia : zaangażowanie pracowników a doskonalenie procesów w systemie : Rola przedstawiciela kierownictwa ds. systemu zarządzania jakością produktów na podstawie badań , Pracownicy przedsiębiorstwa uzdrowiskowego "Ustroń" SA - bariera czy siła napędowa w doskonaleniu systemu zarządzania jakością ? ; Część czwarta : Audity wewnętrzne metodą odkrywania potencjału doskonalenia systemu : Uwarunkowania skutecznych auditów wewnętrznych systemu zarządzania jakością , Layered process audit ( LPA ) wewnętrznym auditem procesów w firmach branży motoryzacyjnej , Audit ryzyka jako narzędzie strategicznego zarządzania w organizacji na przykładzie przedsiębiorstwa sektora spożywczego ; Część piąta : Rachunek kosztów działań wyrazem logiki podejścia procesowego : Kalkulacja jednostkowego kosztu wytworzenia produktu według rachunku kosztów działań (rachunku abc) , Rachunek kosztów procesu ( ABC ) . Analiza przypadku dla przedsiębiorstwa branży metalowej ; Część szósta : Metody oceny obiektów stosowane w podejściu procesowym : Okresowa ocena dostawców metodą wzmocnienia konkurencyjności przedsiębiorstwa , Ocena zgodności wyrobów medycznych na przykładzie wyrobu klasy IIB firmy Demend , Samoocena metodą oceny dojrzałości systemu zarządzania jakością
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Dlaczego metody i techniki zarządzania jakością? 2. Metody kreowania pomysłów i planowania. 3. Metody wykorzystywane na etapie wdrażania. 4. Metody służące do sprawdzania i kontroli. 5. Metody wykorzystywane na etapie oceny działań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Nowoczesnego Menedżera)
1. Przegląd zastosowań wybranych metod TQM: Doskonalenie organizacji; Rozwiązywanie problemów; Zarządzanie strategiczne; Normy ISO 9000; 2. Siedem klasycznych metod TQM: Wprowadzenie; Wykres Ishikawy; Arkusz kontrolny; Wykres Pareto; Histogram; Wykres rozrzutu; Flowchart; karta kontrolna; Wykresy; Stratyfikacja; 3. Siedem nowych metod TQM: Wprowadzenie; Metoda KJ: wykres pokrewieństwa; Wykres realcji; Wykres systematyki; Wykres macierzowy; Macierzowa analiza danych; Wykres programowania procesu decyzyjnego PCDC; Wykres strzałkowy; Kompleksowe wykorzystanie 7 nowych metod TQM: 4. Inne metody opracowane w ramach TQM: Wykres radarowy; Metoda flagi; Macierz celów i środków; Catchball; Metoda QFD
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Problemy dot. narzędzi i instrumentów doskonalenia zarządzania jakością w przedsiębiorstwie: Wpływ zintegrowanego systemu zarządzania na efektywność gospodarowania w przedsiębiorstwie; Systemy Zarządzania Środowiskowego - nowe podejście do ochrony środowiska w organizacji; Przepływ informacji w TQM; Kaizen jako strategia doskonalenia jakości i klucz Japonii do sukcesu na międzynarodowych rynkach; Normy ISO-9000 w bankach; Efekt wdrożenia certyfikowanego systemu zapewnienia jakości w przedsiębiorstwie; Systemy informatyczne jako instrument wspomagający zarządzanie przedsiębiorstwem. Cz. II Zagadnienia restrukturyzacji przedsiębiorstw - narzędzia doskonalenia zarządzania: Restrukturyzacja przedsiębiorstwa a lean management; Restrukturyzacja organizacyjna przedsiębiorstwa; Kultura organizacyjna jako przedmiot badań w nauce o organizacji i zarządzaniu. Studium literatury; Kierunki zmian w systemie zarządzania w małych i średnich firmach w Polsce w latach 90-tych; Rola kadry kierowniczej w procesie kształtowania kultury uczących się organizacji; Komunikacja społeczna w przedsiębiorstwie; Elementy polityki innowacyjnej polskich przedsiębiorstw przemysłowych; Zarządzanie w aspekcie ryzyka; Specyfika marketingu w zakładach opieki zdrowotnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Jakość w gospodarce rynkowej: Co oznacza pojęcie "jakość"; Przegląd koncepcji zarządzania jakością; Podstawowe założenia strategii jakości. 2. TQM- kompleksowe zarządzanie jakością (Total Quality Management): Rola menedżerów; Praca zespołowa- zmiana postaw pracowniczych; Przegląd stosowanych technik; Wdrażanie koncepcji TQM w przedsiębiorstwie; TQM a nor my ISO serii 9000. 3. Normy ISO 9000 w zarządzaniu jakością w firmie: Dlaczego powstały normy ISO serii 9000; Stosowana terminologia; Zarządzanie jakością wg normy ISO 9004; Modele systemów zapewnienia jakości i kryteria wyboru do wdrażania w firmie; Zintegrowane systemy zarządzania jakością w przedsiębiorstwie. 4. Wdrażanie systemu zapewnienia jakości w przedsiębiorstwie: Procedura wdrażania; Problemy przedsiębiorstw z wdrażaniem systemów zarządzania jakością. 5. Jakość w marketingu: Znaczenie jakości w marketingu Jakość w marketingu wg normy PN-ISO 9004-1; Rynek dóbr konsumpcyjnych i przemysłowych; Jakość na rynku przemysłowym; Certyfikaty jakościowe w marketingu przemysłowym; Jakość na rynku dóbr konsumpcyjnych; Niezawodność wyrobów; Właściwości organoleptyczne; Opakowania w marketingu; Informacyjne sprzężenie zwrotne od klienta; Określenie jakości oczekiwanej i sformułowanej modelu poziomu jakości produktów. 6. Wybieramy dostawców: Jakość dostaw w systemach zapewnienia jakości; Przykład zapewnienia jakości dostaw (ZJD). 7. Dokumentacja systemu jakości: Księga jakości; Plany jakości; Opracowujemy procedury; Dokumenty robocze. 8. Audity jakości: Procedura auditu systemu jakości; Współpraca firmy z auditorami i przebieg auditu; Wymagania stawiane auditorowi. 9. Koszty jakości: Ekonomiczne aspekty jakości; Rodzaje kosztów jakości; Liczenie kosztów jakości. 10. Zarządzanie jakością w organizacjach usługowych: Jakość usług; Klasyfikacja usług; Wymagania normy PNISO 9004-2 "Zarządzanie jakością i elementy jakości. Wytyczne dotyczące usług"; Jak uzyskać certyfikat na system jakości w przedsiębiorstwie usługowym. 11. Akredytacja i certyfikacja: Akredytacja; Certyfikacja; Akredytacja, certyfikacja i badania - rozwiązania krajowe; Certyfikacja systemów jakości w Polsce; Współ praca jednostek certyfikujących i wzajemne uznawanie certyfikatów; Efekty posiadania certyfikatów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Upowszechnianie kompleksowego systemu sterowania jakością (Total Quality Controla - TQC) w przedsiębiorstwach japońskich oraz analiza możliwości wykorzystania tych doświadczeń w polskim przemyśle. Przykłady z przemysłu japońskiego: -Działania na rzecz zapewnienia jakości urządzeń energetyki jądrowej (Mitsubisi Ltd); -Wdrożenia i rozwój TQC (Iseki Co. Ltd); -Diagnoza sterowania jakością w Komatsu Ltd; -Weryfikacja projektów wyrobów w przedsiębiorstwie OMRON; -Działalność TQC w Isuzu Motors; -Działania w zakresie zapewnienia jakości w Amada Wasion Co. Ltd; Procedura propagowania TQC w firmie TOTO; -Sterowania jakością w korporacji Ushito; -Propagowanie działań w zakresie kompleksowego sterowania jakością w PENTEL Co. Ltd; -Działalność w zakresie sterowania jakością w przemy śle hotelarskim i rekreacyjnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością z przykładami / Adam Hamrol. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2008. - 554 s. ; 23 cm.
1. Postrzeganie i ocena jakości, 2. koncepcje i zasady zarządzania jakością, 3. Systemy zarządzania jakością, bezpieczeństwem i środowiskiem, 4. Zarządzanie jakścią w cyklu życia produktu, 5. Narzędzia wspomagające zarządzanie jakością, 6. Metody wspomagające zarządzanie jakością, 7. Koszty jakości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Seria Specjalna Monografie ; Nr 194)
1. Jakość produktu jako przedmiot pomiaru; 2. Metodologiczne aspekty pomiaru w badaniach sondażowych; 3. Prezentacja i ocena wybranych modeli pomiaru jakości produktów; 4. Propozycja nowych rozwiązań w modelowaniu jakości marketingowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Zarządzanie danymi dotyczącymi jakości: 1. Strumienie informacji w przedsiębiorstwie, 2. Informatyczne systemy zarządzania. II. Umiejętności społeczne pełnomocnika jakości: 1. Komunikacja interpersonalna, 2. Motywowanie pracowników, 3. Komuniacja grupowa, 4. Zarządzanie zasobami personalnymi. III. Metody statystyczne: 1. Statystyka w zarządzaniu jakością procesów, 2. Statystyczne sterowanie procesem (SPC), 3. Karty kontrolne, 4. Kontrole i badania odbiorcze, 5. Metodyka doświadczeń według G. Tagucjiego. IV. Koszty jakości: 1. Podział kosztów jakości, 2. Wdrażanie rachunku kosztów jakości, 3. Ewidencja kosztów jakości, 4. Obliczanie i analiza kosztów jakości. V. Promocja jakości: 1. Znaczenie promocji jakości, 2. Zdolność jakościowa przedsiębiorstwa, 3. Wytyczanie i realizacje celów, 4. Nagrody jakości, 5. Program zarządzania. VI Informacja jakościowa: 1. Pojęcie informacji jakościowej, 2. System informacji jakościowej. VII Zintegrowane systemy zarządzania: 1. System zarządzania środowiskowego, 2. System zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy, 3. Płaszczyzny integracji systemów zarządzania, 4. Systemy zarządzania w wybranych branżach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością z przykładami / Adam Hamrol. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2005. - 483 s. : tab., wykr ; 24 cm.
1. Postrzeganie i ocena jakości, 2. Koncepcje i zasady zarządzania jakością, 3. Systemy zarządzania jakością, 4. Narzędzia wspomagające zarządzanie jakością, 5. Metody wspomagające zarządzanie jakością, 6. Koszty jakości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej