Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(35)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(34)
Publikacje naukowe
(3)
Czasopisma
(1)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(29)
tylko na miejscu
(29)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(30)
Czytelnia
(29)
Autor
Berkley Holly
(2)
Gogołek Włodziemierz
(2)
Kanclerz Anna
(2)
Woźniak Monika
(2)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Adamski Andrzej (1973- )
(1)
Albigowski Marek
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Borkowski Paweł
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Chudzik Mariusz
(1)
Chłopek Włodzimierz
(1)
Cybulska Kinga
(1)
Daszkiewicz Damian
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dzierżyńska Jolanta
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Frań Aneta
(1)
Frontczak Tomasz
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Grzywacz Agnieszka
(1)
Guziur Piotr
(1)
Izdebska Jadwiga
(1)
Jarosz Marta
(1)
Jeziński Marek
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Konopacka-Bąk Sylwia (1986- )
(1)
Korniłowa Jewgienija
(1)
Korus Krzysztof
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Kwasik Kamila
(1)
Leśniewska Agnieszka
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Loewe Iwona
(1)
Lunden Bjorn
(1)
Maciaszek Paweł
(1)
Maciejowski Tomasz
(1)
Marcyński Krzysztof (1965- )
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Mendys Wacław
(1)
Michalak Piotr R
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Mielczarek Tomasz
(1)
Milic-Czerniak Róża
(1)
Musz Anna
(1)
Nowak Wojciech Paweł
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Parker Carey
(1)
Patten Dave
(1)
Pawłowska Bartumiła
(1)
Reiher Robert H
(1)
Ruta Przemysław
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sareło Zbigniew
(1)
Seitel Fraser P
(1)
Spyra Marcin
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Sutherland Max
(1)
Sylwester Alice K
(1)
Szpor Franciszek
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Turzańska Sylwia
(1)
Walotek Katarzyna
(1)
Łebkowski Michał
(1)
Łuczyński Jurij W
(1)
Święch Andrzej
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(32)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(36)
Język
polski
(36)
Temat
Internet
(25)
Reklama internetowa
(18)
Reklama
(13)
Marketing elektroniczny
(9)
Marketing
(6)
Strony WWW
(6)
Środki masowego przekazu
(6)
Promocja handlowa
(5)
Public relations
(4)
Public relations w internecie
(4)
Rynek
(4)
Autoprezentacja
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Portal społecznościowy
(3)
Promocja
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Reklama telewizyjna
(3)
Telewizja
(3)
Usługi
(3)
Dziennikarstwo
(2)
Internet -- stosowanie -- zarządzanie -- podręcznik
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Media społecznościowe
(2)
Podpis elektroniczny
(2)
Radiofonia
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Targi i wystawy
(2)
Usługi elektroniczne
(2)
Środki masowego przekazu -- technologia
(2)
Ankieta
(1)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
Aukcja internetowa
(1)
Banki internetowe
(1)
Baza danych
(1)
Dane osobowe
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko
(1)
Edukacja medialna
(1)
Etyka społeczna
(1)
Fotografia prasowa
(1)
Franchising
(1)
Google
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Innowacje
(1)
Kino
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Merchandising
(1)
Młodzież
(1)
Netykieta
(1)
Opinia publiczna
(1)
Parlament
(1)
Perswazja
(1)
Pieniądz elektroniczny
(1)
Polska
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Product placement
(1)
Programy komputerowe
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Psychologia mediów
(1)
Reklama prasowa
(1)
Reklama radiowa
(1)
Rynek pracy
(1)
Sieć komputerowa
(1)
Sponsoring
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Terroryzm
(1)
Unia Europejska
(1)
Web 2.0
(1)
Wyszukiwarki internetowe
(1)
Wywiad socjologiczny
(1)
Znaki towarowe
(1)
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(3)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prasoznawcze
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
36 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Dlaczego reklama tak długo pozostawała wiedzą tajemną; Wpływanie na ludzi: mity i mechanizmy; Wizerunek a rzeczywistość; Reklama podprogowa; Konformizm; Komunikat reklamowy; Milczące symbole i oznaki tożsamości; Pośrednie doświadczenie i wirtualna rzeczywistość; Komunikaty, przypomnienia i nagrody; Granice reklamowania; Co działa, co nie działa i dlaczego; Nieustanne monitorowanie; Wprowadzenie na rynek nowego produktu; Planowanie strategii kampanii; Co się dzieje wtedy, gdy przestajemy reklamować?, Reklama sezonowa; Dlaczego reklamy radiowe nie są dobrze zapamiętywane; Reklamy i ich następcy; Troska firmy o wizerunek i inne kwestie; Internet; Pomiar wpływu reklamy na pamięć; Wiedza naszego umysłu o zakupach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Narzędzia skutecznej promocji w Internecie / Tomasz Maciejowski. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2003. - 275 s. : wykresy, il., tab. ; 24 cm.
Cz.I Planowanie promocji w Internecie: Organizacja działań promocyjnych w Internecie; Badania i segemnta cja rynku w sieci; Wyniki badań: Internet i internauci Tworzenie programu działań promocyjnych w sieci. Cz.II Budowanie obecności firmy w sieci: Własny serwis www; Promocja witryny w katalogach i wyszukiwarkach; Działania public relations w Internecie. Cz.III Wirtualne programy promocyjne: E-mail - poczto wa komunikacja z klientem; Reklama - płatna prezenta cja na www; Działania wspierające: promocja sprzedaży, marketing bezpośredni. Cz.IV Pomiar i kontrola promocji w sieci: Organizacja pomiaru i działań kontrolnych; Działania kontrolne na witrynie www; Mierzenie skuteczności poszczególnych narzędzi promocji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kreujemy wizerunek, by osiągnąć sukces; 2. Rola Internetu w kształtowaniu wizerunku; 3. E-wizerunek, czyli jak kreować wizerunek w polskim Internecie; 4. E-wizerunek w praktyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Miejsce reklamy w działaniach marketingowych firmy; 2. Kreatywna i efektywna reklama; 3. Warsztat reklamy, czyli co i jak zrobić; 4. Planowanie, wykonanie i badanie końcowego efektu reklam; A. Zalety i wady różnych form reklam; B. Identyfikacja wizualna firmy Seven Heaven
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama internetowa / Agnieszka Leśniewska. - Gliwice : Helion, 2006. - 249 s. : fot., rys. ; 21 cm.
1. Internet - najmłodsze medium przekazu. 2. Reklama internetowa - modele i zachowania odbiorców. 3. Formy reklamy internetowej a reklama tradycyjna. 4. Przyszłość reklamy internetowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Przegląd internetowych zasobów i usług: Struktura Internetu; Wybrane aspekty pracy w Internecie; Narzędzia i usługi Internetu. Cz. II Organizacja i strategia funkcjonowania nowoczesnego podmiotu gospodarczego, wspomagającego swoją działalność zasobami i usługami Internetu: Informacje ogólne; Internet a polska praktyka gospodarcza; Zastosowanie internetowych narzędzi i usług w firmie; Reklama i prezentacja firmy; Interaktywny marketing; Internet a klienci firmy; Kontakty z dostawcami firmy; Rekrutacja; Internet a wewnętrzna struktura organizacyjna firmy; Korzyści odniesione z zastosowania organizacji i strategii funkcjonowania, bazującej na internetowych zasobach i usługach; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Przegląd internetowych zasobów i usług: Struktura Internetu; Wybrane aspekty pracy w Internecie; Narzędzia i usługi Internetu. Cz. II Organizacja i strategia funkcjonowania nowoczesnego podmiotu gospodarczego, wspomagającego swoją działalność zasobami i usługami Internetu: Informacje ogólne; Internet a polska praktyka gospodarcza; Zastosowanie internetowych narzędzi i usług w firmie; Reklama i prezentacja firmy; Interaktywny marketing; Internet a klienci firmy; Kontakty z dostawcami firmy; Rekrutacja; Internet a wewnętrzna struktura organizacyjna firmy; Korzyści odniesione z zastosowania organizacji i strategii funkcjonowania, bazującej na internetowych zasobach i usługach; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Charakterystyka mediów: 1. Telewizja, 2. Radio, 3. Prasa, 4. Reklama zewnętrzna, 5. Kino, 6. Internet, 7. Reklama bezpośrednia. CZ.II Procedury planowania mediów: 1. Definicja media planningu, 2. Media plan - narzędzie prognozowania inwestycyjnego, 3. Cele kampanii, 4. Strategiczne planowanie mediów, 5. Podstawowe parametry, 6. Wybór mediów, 7. Wybór nośników, 8. Zakup mediów, 9. Efektywność metody. Cz. III Rola reklamy w komunikacji z klientem: 1. Podstawowe założenia teorii reklamy, 2. Charakterystyka procesu zakupowego, 3. Kształtowanie postawy klienta, 4. Schematy modyfikacji postaw, 5. Teoria komunikacji, 6. Reklama jako narzędzie komunikacji rynkowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czym tak naprawdę jest marketing wirusowy i jak go można wykorzystać?; 2. Gdzie i jak stworzyć marketingowego wirusa? 5 obszarów wirusowości; 3. Czy programy partnerskie mają coś wspólnego z marketingiem wirusowym?; 4. Wirusowość niejedno ma imię; 5. Jakie jest najpotężniejsze narzędzie w marketingu wirusowym?; 6. Marketing wirusowy w rękach oszustów; 7. Jak wykorzystać potencjał marketingu wirusowego?; 8. Największy sekret marketingu wirusowego- odsłaniamy karty
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing w Internecie: strategie dla małych i dużych firm / Piotr Guziur. - Gliwice : HELION, 2001. - 150 s. : rys., wykresy, tabele ; 23 cm.
Wstęp; Rozwój i charakterystyka Internetu; Planowanie marketingu online; Promocja witryny w systemach wyszu kujących; Reklama; Środki promocji produktu w Internecie; E-commerce; Kontrola i weryfikacja skuteczności działalności marketingowej poprzez sieć Internet; Za kończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Stan i uwarunkowania rozwoju Internetu na świecie i w Polsce, 2. Sprzęt i technologia dla Internetu, 3. Usługi w Internecie, 4. Komunikacja w sieci, 5. Adresy komputerów w Internecie, 6. Szperacze/wyszukiwarki, 7. Reklama online, 8. Media online, 9. Komercja, 10. Bezpieczeństwo sieci
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Nowy marketing w Internecie / Dominik Kaznowski. - Warszawa : Difin, 2007. - 175 s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
1. Jak internet wpływa na zmiany postaw konsumenckich? 2. Strategie internetowe. 3. Zasięg internetu. 4. Rodzaje podmiotów działających w internecie. 5. Wyszukiwarki. 6.Web 2.0 i treści tworzone przez konsumentów. 7. Wpływ rozwoju internetu na media tradycyjne. 8. Telewizje internetowe. 9. Czas w internecie. 10. Badania internetu. 11. Rynek reklamy internetowej. 12. Działania promocyjne w internecie. 13. Planowanie kampanii w internecie. 14. Kim są polscy użytkownicy internetu. 15. Zakup powierzchni reklamowej. 16. Sposoby pomiaru efektywności kampanii internetowej. 17. Przyszłość internetu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Korzyści płynące z marketingu internetowego, 2. Jak dotrzeć do docelowej grupy klientów?, 3. Przygotuj odpowiednią treść, 4. Darmowa reklama, 5. Marketing e-mailowy, 6. Budowanie internetowej społeczności, 7. Strategia co-brandingu, 8. Jak zdobyć dobrą pozycję w wyszukiwarce, 9. Banery reklamowe, 10. Zasady dobergo projektowania stron internetowych, 11. Współpraca z projektantem stron www, 12. Potęga Internetu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing internetowy w małej firmie / Holly Berkley ; tłum. Anna Kanclerz. - Wyd. 2 zaktual. - Gliwice : Helion, 2009. - 145, [6] s. ; 21 cm.
1. Korzyści płynące z marketingu internetowego, 2. Jak dotrzeć do docelowej grupy klientów?, 3. Przygotuj odpowiednią treść, 4. Darmowa reklama, 5. Marketing e-mailowy, 6. Budowanie internetowej społeczności, 7. Strategia co-brandingu, 8. Jak zdobyć dobrą pozycję w wyszukiwarce, 9. Banery reklamowe, 10. Zasady dobergo projektowania stron internetowych, 11. Współpraca z projektantem stron www, 12. Potęga Internetu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oblicza Mediów / red. Joanna Marszałek-Kawa)
I. Nowe media a media tradycyjne: Interfejsy nowych mediów i refiguracje mediów i kultury; Cyfrowych nierówności w dobie kultury 2.0 problemy wybrane; Media tradycyjne wobec rozwiązań technologicznych - szansa czy zagrożenie; Nowe media - (nowa) psychologia odbiorcy; Radio w świecie cyfrowym; Radio internetowe: historia, działania, ewolucja, trendy. Kilka uwag dla niewtajemniczonych; Nowe media w kinie współczesnym. Demoniczna telewizja; Zjawisko liternetu na przykładzie twórczości J.R.R. Tolkiena; Przyszłość literatury sieciowej (na przykładzie rzeczywistości rosyjskiej); Uzależnienia od telefonów komórkowych - plaga XX wieku. II. Reklama: Realne-Nierealne; Kontekst kulturowy graficznego telegramu reklamy w przestrzeni WWW; Treść versus znaczenie - "stare reklamy" w "nowych mediach" jako forma oporu przeciwko przemocy ikonicznej; Granice prawne reklamy w Internecie; Obraz kobiety w reklamie internetowej. Nowe media w perspektywie badawczej. III. Prasa: Elektroniczne wersje prasy lokalnej - alternatywa czy odbicie wydania tradycyjnego? Analiza zjawiska na przykładzie publikacji wyborczych "Gazety Olsztyńskiej"; Prasa lokalna i regionalna w Internecie. Przypadek rynku prasowego Lubelszczyzny; Kulturotwórcza i informacyjna rola pracy lokalnej na przykładzie "Tygodnika Ostrołęckiego"; Rozwój nowych mediów - na przykładzie prasy francuskiej; Konsensus na rzecz Ziemi. Dzienniki i czasopisma on-line a logika rozwoju mediów. IV. Internet: Internetowe klipy wideo jako nowa forma kontaktu z klientem; W pułapce Internetu. Kontrowersje, fakty, mechanizmy; Konwergencja mediów książki i Internetu; Odpowiedzialność użytkownika grup dyskusyjnych w dobie kultury Web 2.0; Krótkie formy filmowe w Internecie; Sprzężenie telewizji i Internetu jako trend w mediach - uwarunkowania, formy współpracy, perspektywy rozwoju
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Na początek trochę teorii, 2.Image i profil, 3.Klienci i rynek, 4.Planowanie, misja i strategia, 5.Marketing usług, 6.Promocja, czyli różne sposoby dotarcia do klientów, 7.Rekalma, 8.Marketing bezpośredni, 9.Marketing wewnętrzny, 10.Inetrnet, 11.Przepisy prawa, 12.Gdzie jeszcze szukać informacji?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Sens społecznego komunikowani, 2. Z problematyki metafizycznej mass mediów, 3. Podstawowe zasady etyczne odnoszące się do nadawców, 4. Zasady dotyczące odbiorców, 5. Etyczne ocena reklamy, 6. Morlane aspekty Internetu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (5 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota sieci, 2. Stan i uwarunkowania rozwoju Internetu na świecie i w Polsce, 3. Technologie Internetu, 4. Komunikacja w sieci, 5. Szperacze/wyszukiwarki, 6. Reklama on-line, 7. Media on-line, 8. Komercja i praca w Sieci, 9. Bezpieczeństwo Sieci, 10. Edukacja
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Znaczenie internetu dla działalności promocyjnej, 2. Internetowa witryna firmowa, 3. Inne rodzaje witryn internetowych, 4. Reklama internetowa, 5. Wykorzystanie Internetu w programach lojalnościowych, 6. Promocja uzupełniająca, 7. Public relations i sponsoring w Internecie, 8. Promocja z wykorzystaniem wyszukiwarek, 9. Skuteczność i efektywność działań promocyjnych on-line, 10. Internet - jego rola w komunikacji wewnątrzorganizacyjnej, 11. Ekstranet - komunikacja z partnerami biznesowymi, 12. Badania marketingowe w Internecie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.139 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338.139 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Komunikacja marketingowa - istota i proces projektowania. 2.Wizerunek oraz system identyfikacji firmy. 3.Reklama. 4.Public Relations. 5.Promocja sprzedaży. 6.Merchandising i opakowanie produktu. 7.Sprzedaż osobista i zarządzanie sprzedażą. 8.Marketing bezpośredni. 9. Sponsoring. 10. Uczestnictwo w imprezach targowo-wystawienniczych. 11.Komunikacja marketingowa w Internecie. 12.Gadżety promocyjne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej