Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
tylko na miejscu
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Czytelnia
(5)
Autor
Woźniak Monika
(2)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kyciak Wojciech
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Przeliorz Karol
(1)
Rutkowski Krzysztof
(1)
Sala Paweł
(1)
Stosio Andrzej
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
Internet
(7)
Obsługa klienta
(4)
Przedsiębiorstwo
(3)
Logistyka
(2)
Aukcja internetowa
(1)
Badania marketingowe
(1)
Copywriting
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Handel
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing mobilny
(1)
Marketing partnerski
(1)
Media społecznościowe
(1)
Obrót towarowy
(1)
Popyt -- prognozy
(1)
Prawo nowych technologii
(1)
Public relations
(1)
Sprzedaż
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Marka z potencjałem; 2. Marketing 3.0; 3. Rynek internetowy w Polsce i na świecie; 4. Wpływ Internetu na gospodarkę; 5. Social media - społeczny wymiar Internetu; 6. Rola edukacji środowiska online; 7. Usability i User Experience; 8. Marketing mobilny; 9. E-mail marketing; 10. Automatyzacja marketingu; 11. Gry w Internecie; 12. Wideo i audio w sieci; 13. Od e-commerce do „zakupów totalnych”; 14. Vademecum budowania platformy e-commerce; 15. Copywriting; 16. Content marketing; 17. Kampanie społeczne w Internecie; 18. Badania mediów internetowych; 19. Monitoring mediów społecznościowych; 20. Human Crafted Rules vs. Artificial Inelligence. Dokąd zmierza nowoczesny marketing; 21. Nowy wymiar handlu. Ewolucja czy rewolucja; 22. Ominichannel, czyli o wszechsprzedaży; 23. Z technologią za pan brat; 24. Jak współpracować z zespołem IT; 25. Zarządzanie projektami (hipsterzy budują ziemiankę); 26. Obsługa klienta w sieci; 27. Wybrane prawne aspekty marketingu w sieci; 28. Marketing w start-upach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Przegląd internetowych zasobów i usług: Struktura Internetu; Wybrane aspekty pracy w Internecie; Narzędzia i usługi Internetu. Cz. II Organizacja i strategia funkcjonowania nowoczesnego podmiotu gospodarczego, wspomagającego swoją działalność zasobami i usługami Internetu: Informacje ogólne; Internet a polska praktyka gospodarcza; Zastosowanie internetowych narzędzi i usług w firmie; Reklama i prezentacja firmy; Interaktywny marketing; Internet a klienci firmy; Kontakty z dostawcami firmy; Rekrutacja; Internet a wewnętrzna struktura organizacyjna firmy; Korzyści odniesione z zastosowania organizacji i strategii funkcjonowania, bazującej na internetowych zasobach i usługach; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Przegląd internetowych zasobów i usług: Struktura Internetu; Wybrane aspekty pracy w Internecie; Narzędzia i usługi Internetu. Cz. II Organizacja i strategia funkcjonowania nowoczesnego podmiotu gospodarczego, wspomagającego swoją działalność zasobami i usługami Internetu: Informacje ogólne; Internet a polska praktyka gospodarcza; Zastosowanie internetowych narzędzi i usług w firmie; Reklama i prezentacja firmy; Interaktywny marketing; Internet a klienci firmy; Kontakty z dostawcami firmy; Rekrutacja; Internet a wewnętrzna struktura organizacyjna firmy; Korzyści odniesione z zastosowania organizacji i strategii funkcjonowania, bazującej na internetowych zasobach i usługach; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Marketing - promocja sklepu i komunikacja z klientem: 1.Strategie cenowe w sklepie internetowym. 2.Budujemy zaufanie klienta do sklepu. 3.Wyszukiwarki - jak optymalizować i pozycjonować sklep? 4.Program partnerski. 5.Pasaże handlowe, katalogi sklepów i wyszukiwarki produktów. 6.Aukcje internetowe. 7.Public relations - współpraca z prasą. 8.Inne metody promocji. 9.Kompleksowa analiza danych statystycznych. 10.tracking i personalizacja w sklepie internetowym. 11. Obliczamy zyski. 12.Płatność w sklepie internetowym. 13.Obsługa klienta. 14.Program lojalności. 15.Działania promocyjne. 16.Obsługa i ankietowanie po sprzedaży. 17.Przygotowujemy kampanię reklamową. 18.Grafika w sklepach internetowych. II. Użyteczność: 19.Rozmieszzcenie najważniejszych elementów w sklepie internetowym. 20.Strona główna sklepu. 21.Nawigacja w sklepie internetowym. 22.Strona kategorii. 23.Strona produktu. 24.Formy, metody i środki wspomagania sprzedaży. 25.Koszyk. 26.Logowanie, moje konto, założenia konta. 27.Proces zamówienia. 28. Wyszukiwarka. 29.Pomoc. 30.Bezpieczeństwo. 31.Centrum informacyjne. 32.Wersje obcojęzyczne sklepu. 33.Obliczamy skuteczność działań. III.Wybieramy sklep: 1.Cechy dobrego oprogramowania sklepowego. 35.Darmowe rozwiązania. 36.Rozwiązania "pudełkowe". 37.Sklep na zamówienie. IV.Logistyka w sklepie internetowym: 38.pakujemy i wysyłamy towar. 39.Problemy logistyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Wprowadzenie do dystrybucji towarów, 2.Zarządzanie logistyczne dystrybucją towarów, 3.Logistyczna obsługa klienta, 4.Prognozowanie popytu, 5.Logistyka dystrybucji w erzez Internetu, 6.Koncepcja efektywnej obsługi konsumenta (ERC), 7.CPFR - koncepcja pogłębionej współpracy w planowaniu biznesu, prognozowaniu popytu i zamówień oraz w uzupełnianiu zapasów, 8.Problemy do samodzielnego rozwiązania - przypadek Wincanton
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Przeglądu Prawa Handlowego)
R.1 Pojęcie Internetu i jego istota: Pojęcie; Historia i obecny rozwój; Gł. cechy; Sposoby korzystania; Pod mioty w sieci; Znaczenie Internetu w gospodarce. Handel elektroniczny. R.2 Internet a prawo prywatne: Płaszczyzna prawnomiędzynarodowa możliwy zakres ingerencji prawa; Ustawa modelowa UNICTRAL o handlu elektronicznym; Dyrektywa UE w sprawie handlu elektronicznego; Internet a prawo cywilne. R.3 Oświadczenia woli składane przez Internet: Pojęcie oświadczenia woli; Składanie oświadczeń woli; Internet jako narzędzie nadające się do składania oświadczeń woli; Wady oświadczeń woli składanych za pomocą Internetu ze szczególnym uwzględnieniem błędu; Tworzone i przesyłane automatycznie oświadczenia woli; Czas założenia internetowego oświadczenia woli; Odwołanie złożonego oświadczenia woli. R.4 Zawarcie umowy przez Internet: Wprowadzenie; Oferta i jej przyjęcie; Rokowania; Przetargi organizowane w sieci; Internet a zawarcie umowy na giełdzie; Chwila zawarcia umowy za pośrednictwem Internetu; Miejsce zawarcia umowy za pośrednictwem Internetu. R.5 Internet a forma czynności prawnych: Zagadnienia ogólne; Forma czynności prawnych a Internet; Forma pisemna a prawo prywatne międzynarodowe; Podpis elektroniczny; Regulacje dot. podpisów elektronicznych; Pierwotne uregulowania niemieckie (podpis cyfrowy); Dyrektywa UE o podpisach elektronicznych; Zachowanie formy pisemnej i dokumenty wg Ustawy modelowej UNCITRAL; Ustawa modelowa UNCITRAL o podpisach elektronicznych; Polska Ustawa o podpisie elektronicznym; Elektroniczna postać formy pisemnej w prawie bankowym i inne przepisy szczególne. R.6 Wykonanie umów zawartych przez Internet: Podział umów internetowych ze względu na sposób ich wykonania; Dokonywanie rozliczeń w związku z umowami zawieranymi przez Internet. R.7 Umowy internetowe a ochrona praw konsumentów: Wprowadzenie; Prawodawstwo UE; Polskie uregulowania mające na celu zastosowanie do internetowych umów konsumenckich. R.8 Problem prawa właściwego: Wprowadzenie; Niedokonanie wyboru prawa przez strony; Wybór prawa właściwego; Unifikacja prawa. R.9 Uwagi i wnioski końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Marketing w procesie pozyskiwania i utrzymania klientów; R.2 System obsługi klienta jako podstawa towrzenia i zarządzania relacjami z klientem; R.3 Podstawowe narzędzia komunikacji marketingowej w CRM; R.4 Zarządzanie kluczowymi klientami; R.5 Analiza opłacalności klientów; R.6 Badania marketingowe w procesie zarządzania relacjami z klientem; R.7 Zarządzanie sprzedażą w systemie CRM w przedsiębiorstwie; R.8 Kształtowanie relacji z klientem w łańcuchu dostaw; R.9 Informatyczne wsparcie zarządzania relacjami z klientem; R.10 CRM - doświadczenia polskich przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej