Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(416)
IBUK Libra
(22)
ebookpoint BIBLIO
(15)
Forma i typ
Książki
(411)
E-booki
(37)
Publikacje fachowe
(21)
Publikacje naukowe
(15)
Czasopisma
(5)
Poradniki i przewodniki
(2)
Audiobooki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(331)
dostępne
(249)
wypożyczone
(12)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(261)
Czytelnia
(334)
Autor
Barta Janusz (1947-2021)
(8)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(7)
Sokołowski Marek
(7)
Siemieniecki Bronisław
(5)
Andrzejewska Anna
(4)
Bednarek Józef
(4)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(4)
Morańska Danuta (1963- )
(4)
Musiał Emilia
(4)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(4)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(4)
Szpor Grażyna
(4)
Dobrzeniecki Karol
(3)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(3)
Gogołek Włodziemierz
(3)
Grzywak Andrzej
(3)
Juszczyk Stanisław
(3)
Jędrzejko Mariusz
(3)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(3)
Kraska Marcin
(3)
Małachowski Andrzej
(3)
Morbitzer Janusz
(3)
Sadza Agata
(3)
Szewczyk Agnieszka
(3)
Adamowski Janusz
(2)
Allan Stuart
(2)
Babik Wiesław (1956- )
(2)
Berkley Holly
(2)
Bilska Ewa
(2)
Boczkowska Magdalena (1983- )
(2)
Borski Maciej (1975- )
(2)
Burska Katarzyna
(2)
Castells Manuel
(2)
Całek Grzegorz
(2)
Chmielarz Witold
(2)
Cieśla Bartłomiej
(2)
Cieślik Jerzy
(2)
Dutko Maciej
(2)
Grudzewski Wiesław M
(2)
Hejduk Irena K
(2)
Hornowski Tomasz
(2)
Izdebska Jadwiga
(2)
Janowski Jacek
(2)
Kanclerz Anna
(2)
Karpińska Anna
(2)
Kaznowski Dominik
(2)
Kiełtyka Leszek
(2)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(2)
Klasińska Barbara
(2)
Kopsztejn Maria
(2)
Kowalkowski Stanisław
(2)
Krzysztofek Kazimierz
(2)
Król Małgorzata Beata
(2)
Lewowicki Tadeusz
(2)
Lipka Anna
(2)
Maciejowski Tomasz
(2)
Markiewicz-Patkowska Julita
(2)
Mazurek Grzegorz
(2)
Michalczyk Stanisław
(2)
Mizerska Anna
(2)
Niedbalski Jakub
(2)
Nielsen Jakob
(2)
Nowak Andrzej
(2)
Nowina Konopka Maria
(2)
Ostrowicki Michał
(2)
Pietruch-Reizes Diana
(2)
Plieth-Kalinowska Izabela
(2)
Próchniak Rafał
(2)
Racław Mariola
(2)
Roguska Agnieszka
(2)
Rott Dariusz (1965- )
(2)
Rudolf Stanisław
(2)
Rutkowski Krzysztof
(2)
Smektała Tymon (1977- )
(2)
Stecyk Adam
(2)
Suchar Marek (1954- )
(2)
Szafrański Bolesław
(2)
Szpringer Włodzimierz
(2)
Szyszka Grzegorz
(2)
Tanaś Maciej
(2)
Waszczak Stanisław
(2)
Wawrzak-Chodaczek Mirosława
(2)
Winnicka-Wejs Alicja
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Woźniak Monika
(2)
Wrońska Marta
(2)
Zacher Lech W
(2)
Zasępa Tadeusz
(2)
Świerczyński Marek
(2)
Żuchowska-Skiba Dorota
(2)
Aboujaoude Elias (1971- )
(1)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Adamczewski Piotr
(1)
Adamski Andrzej (1950- )
(1)
Adamski Andrzej (1973- )
(1)
Adamski Jacek
(1)
Afuah Allan
(1)
Akademia Ekonomiczna w Krakowie
(1)
Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie
(1)
Albigowski Marek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(20)
2010 - 2019
(102)
2000 - 2009
(318)
1990 - 1999
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(19)
Kraj wydania
Polska
(450)
Czechy
(2)
nieznany (d)
(1)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(450)
angielski
(2)
Temat
Internet
(351)
Społeczeństwo informacyjne
(68)
Środki masowego przekazu
(51)
Komunikacja społeczna
(36)
Nauczanie na odległość
(35)
Handel elektroniczny
(32)
Marketing elektroniczny
(32)
Przedsiębiorstwo
(27)
Strony WWW
(27)
Multimedia
(25)
Edukacja medialna
(21)
Gospodarka elektroniczna
(21)
Komputery
(20)
Marketing
(19)
Reklama internetowa
(18)
Prawo autorskie
(16)
Rzeczywistość wirtualna
(16)
Informatyka
(15)
Public relations
(15)
Sieć komputerowa
(15)
Usługi elektroniczne
(15)
Banki internetowe
(13)
Reklama
(13)
Systemy informatyczne
(13)
Podpis elektroniczny
(12)
Telewizja
(12)
Dziennikarstwo
(11)
Globalizacja
(11)
Informacja
(11)
Media społecznościowe
(11)
Informacja dla zarządzania
(10)
Public relations w internecie
(10)
Administracja
(9)
Cyberprzemoc
(9)
Gospodarka
(9)
Konsumenci (ekon.)
(9)
Przestępstwo komputerowe
(9)
Dziecko
(8)
Innowacje
(8)
Nauczyciele
(8)
Pieniądz elektroniczny
(8)
Systemy informatyczne zarządzania
(8)
Uzależnienie od komputera
(8)
Banki
(7)
Informacja naukowa
(7)
Kultura
(7)
Młodzież
(7)
Systemy informacyjne
(7)
Terroryzm
(7)
Zarządzanie
(7)
Administracja elektroniczna
(6)
Baza danych
(6)
Dane osobowe
(6)
Dziennikarze
(6)
Kształcenie
(6)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(6)
Szkolnictwo
(6)
Zarządzanie wiedzą
(6)
Zastosowanie i wykorzystanie
(6)
Cyberkultura
(5)
Demokracja
(5)
Handel
(5)
Internet rzeczy
(5)
Konkurencja
(5)
Kultura masowa
(5)
Marketing społecznościowy
(5)
Marketing strategiczny
(5)
Prasa (wydawnictwa)
(5)
Prawa człowieka
(5)
Prawo nowych technologii
(5)
Promocja handlowa
(5)
Radiofonia
(5)
Społeczności internetowe
(5)
Szkolnictwo wyższe
(5)
Wyszukiwanie informacji
(5)
Blogi
(4)
Firmowa witryna internetowa
(4)
Gry komputerowe
(4)
Hipertekst i hipermedia
(4)
Inteligencja sztuczna
(4)
Kobieta
(4)
Komunikacja marketingowa
(4)
Komunikowanie marketingowe
(4)
Kultura audiowizualna
(4)
Logistyka
(4)
Ludzie starzy
(4)
Marketing cyfrowy
(4)
Nauczanie
(4)
Niepełnosprawni
(4)
Obsługa klienta
(4)
Pedagogika medialna
(4)
Portal społecznościowy
(4)
Prawo komputerowe
(4)
Promocja
(4)
Rynek
(4)
Rynek pracy
(4)
Społeczeństwo
(4)
Unia Europejska
(4)
Usługi
(4)
Web 2.0
(4)
Temat: czas
2001-
(12)
2001-0
(4)
1989-
(3)
1989-2000
(2)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(13)
Azja
(2)
Europa
(2)
Ameryka Północna
(1)
Australia
(1)
Belgia
(1)
Dania
(1)
Francja
(1)
Indie
(1)
Kosowo
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(29)
Podręcznik
(18)
Opracowanie
(12)
Monografia
(9)
Czasopismo naukowe
(5)
Poradnik
(5)
Czasopismo pedagogiczne
(3)
Literatura
(3)
Materiały konferencyjne
(2)
Raport z badań
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo prasoznawcze
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Literatura dziecięca polska
(1)
Literatura polska
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Słownik języka polskiego
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wywiad
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(29)
Media i komunikacja społeczna
(23)
Socjologia i społeczeństwo
(17)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(13)
Edukacja i pedagogika
(11)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(11)
Zarządzanie i marketing
(9)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(8)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(4)
Medycyna i zdrowie
(3)
Nauka i badania
(3)
Psychologia
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Językoznawstwo
(1)
453 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Cz.I Usieciowiona gospodarka informacyjna: 2. Wybrane cechy ekonomiczne produkcji informacji oraz innowacyjności, 3. Produkcja partnerska i dzielenie się, 3. Ekonomika produkcji społecznej. Cz.II Ekonomia polityczna własności i wspólnot: 5. Wolność osobista - autonomia, informacja, prawo, 6. Wolność polityczna - część 1 Problem ze srodkami masowego przekazu, 7. Wolność polityczna - część 2. Powstanie usieciowionej sfery publicznej, 8. Wolność kultur - kultura plastyczna i krytyczna, 9. Sprawiedliwość i rozwój, 10. Więzi społeczne - wspólne działalnie w sieci, Cz.III Polityka wolności w momencie zmiany: 11. Bitwa o ekosystem instytucjonalny środowiska cyfrowego, 12. Wnioski - o co chodzi w grze, jaką prowadzą prawo i polityka informacyjna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Całe życie w Sieci / red. Barbara Szmigielska. - Kraków : Uniwersytet Jagielloński, 2008. - 313 s. : tab., wykr. ; 23 cm.
Rola Internetu w biegu życia ludzkiego; Wiedza dziecka na temat komputera i Internetu; Aktywność w Internecie podejmowana przez dzieci w wieku przedszkolnym; Analiza stron internetowych dla najmłodszych z punktu widzenia ich rozwoju; Cyberedukacja seksualna i cyberseks młodzieży; Edukacja moralna młodzieży w przestrzeni Internetu; Rola Internetu w podejmowaniu decyzji edukacyjno-zawodowych w ocenie maturzystów; Wirtualne wspólnoty kobiet na forach internetowych jako źródło wsparcia w przygotowaniu do macierzyństwa; Komunikacja polskich emigrantów z rodzina za pośrednictwem Internetu; Wirtualny seks i zdrada w ocenie osób dorosłych; Internet z perspektywy rozwoju w wieku starczym; Ludzie starzy w świecie wirtualnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
CeWEBryci- sława w sieci / Michał Janczewski. - Kraków : Oficyna Wydaw. "Impuls" , 2011. - 220 [2] s. : il. ; 24 cm.
Zawiera: Część pierwsza. Gorączka sławy: Historia sławy; Sława bez historii?; Fame junkies; Pokolenie Ja; Sławoterapia. Część druga. Znani z tego że są nieznani: Ujeżdżanie tygrysa; Internetainment; Poznaj Scotta Chimbera; Gadające głowy. Część trzecia. Długi ogon sławy: Las miedzy światami; O niedostatku i obfitości; Bajeczne życie mikrocelebrytów (cz. I); Przystań w połowie drogi; Bajeczne życie mikrocelebrytów (cz. II). Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I.Źródło: 1. Słyszę, jak piszesz. 2. Wysiłek zawsze się opłaca. 3. Dziesięć głów Hydry. 4. Dla wspólnego dobra. II. Bezpieczna przystań: 5.Mrugenlampy. 6. Echa przeszłości.7. Bezpieczeństwo w sieciach przełączanych. 8. My kontra oni. III. Dżungla: 9. Obcy akcent. 10. Zaawansowana technika liczenia baranów. 11. Rozpoznawanie anomalii. 12. Wycieki danych ze stosu. 13. Dym i lustra. 14. Identyfikacja klientów - dokumenty do kontroli! 15. Zalety bycia ofiarą. IV. Szersza perspektywa: 16. Informatyka pasożytnicza, czyli grosz do grosza. 17. Topologia sieci. 18. Obserwując pustkę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(E-marketing)
1. Kuchnia. Wstęp do content marketingu; 2. Przedpokój. Budowanie persony; 3. Gabinet. Webwriting - jak pisać teksty do internetu; 4. Jadalnia. Strategia content marketingowa; 5. Warsztat. Narzędzia content marketingu; 6. Blogi firmowe; 7. Ogród. Dystrybucja treści; 8. Garderoba. Content marketing skierowany do kobiet; 9. Poddasze. Przyszłość content marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
E-book
W koszyku

CSS służy do opisywania sposobu prezentowania treści internetowych wyświetlanych na ekranach, na potrzeby druku czy syntezatorów mowy. Jest obsługiwany przez wszystkie przeglądarki i urządzenia takie jak smartfony, komputery, gry wideo, telewizory, zegarki, kioski multimedialne czy konsole samochodowe. CSS pozwala zwiększyć wygodę użytkownika, przyspieszyć proces projektowania, uniknąć potencjalnych błędów, a także urozmaicić i ożywić aplikacje. Język ten wciąż się rozwija i od wielu lat stanowi niezbędny element warsztatu każdego profesjonalnego projektanta stron internetowych.

Ta książka to kompleksowy i zaktualizowany przewodnik po implementacji CSS. Zawiera obszerną analizę najnowszych specyfikacji CSS. Przedstawiono tu szereg istotnych zagadnień i wyrafinowanych technik stylizowania stron oraz poprawiania dostępności treści - wykorzystanie tych sposobów pomaga zaoszczędzić czas i wysiłek. Ta publikacja została napisana z myślą o profesjonalnych projektantach stron, niemniej jednak bardzo przyda się osobom, które zaczynają naukę CSS i chcą od razu wykorzystywać jego najlepsze cechy. Znalazł się tu szczegółowy opis wszystkich funkcji CSS powszechnie obsługiwanych przez przeglądarki, włączając w to również te funkcje, które w czasie pisania tej książki były przygotowywane do wprowadzenia.

Wybrane zagadnienia:

  • Selektory, specyficzność i kaskada
  • Właściwości tekstu, dopełnienia, marginesy, tła i gradienty
  • Układy, w tym flexbox i grid
  • Przekształcenia 2D i 3D, przejścia i animacje
  • Filtry: mieszanie, przycinanie i maskowanie
  • Media i zapytania o ich właściwości

CSS. Poznaj i stosuj najnowsze specyfikacje!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
Zawiera: 1.Istota (cyber)dyskredytacji: 1.1.Dyskredytacja a krytyka i krytykanctwo; 1.2.Psychologiczne uwarunkowania dyskredytacji pracowników; 1.3.(Cyber)dyskredytacja pracowników przez klientów na tle wybranych dysfunkcji w środowisku pracy. 2.Pozapsychologiczne uwarunkowania (cyber)dyskredytacji pracowników: 2.1.Wykorzystywanie dyskredytacji w warunkach konkurowania; 2.2.Dyskredytacja w przepisach prawnych; 2.3.Kulturowe uwarunkowania dyskredytacji; 2.4.Organizacyjne i techniczno-technologiczne uwarunkowania dyskredytacji; 2.5.Środowisko zawodowe/branżowe a dyskredytacja; 2.6.Powiązania pomiędzy uwarunkowaniami dyskredytacji. 3.Formy cyberdyskredytacji pracowników (na przykładzie nauczycieli akademickich): 3.1.Dezawuowanie tożsamości i autentyczności; 3.2.Podważanie osobistej pozycji i dorobku; 3.3. Podważanie kwalifikacji i predyspozycji; 3.4. Dyskontowanie lub sugerowanie niekorzystnego wrażenia; 3.5.Zachęta do izolacji i ostracyzmu; 3.6. Przypisywanie niechlubnych postaw; 3.7. Cyberdyskredytacja represywna. 4.Psychospołeczne skutki (cyber)dyskredytacji oraz możliwości ich ograniczania: 4.1. Postawy wobec dyskredytacji; 4.2. Wpływ dyskredytacji na poziom etyczny organizacji; 4.3. Rodzaje skutków psychologicznych dla dyskredytującego i dyskredytowanego; 4.4.Cyberdyskredytacja – prewencja i inerwencja. 5.(Cyber)dyskredytacja pracowników a wartość kapitału ludzkiego organizacji: 5.1.Formy (cyber)dyskredytacji a deprecjacja poszczególnych składowych kapitału ludzkiego; 5.2.(Cyber)dyskredytacja a wycena indywidualnego kapitału ludzkiego za pomocą metod kosztowych, dochodowych i alernatywnych; 5.3.(Cyber)dyskredytacja a ryzyko personalne. 6.Cyberdyskredytacja wykładowców w uczelniach o różnej pozycji w rankingu szkół wyższych: 6.1.Dobór materiału badawczego i metodyka badawcza; 6.2.Różnice w formach dyskredytacji w organizacjach o różnej pozycji rankingowej; 6.3.Różnice w nasileniu dyskredytacji a pozycja rankingowa organizacji. 7.Znajomość form cyberdyskredytacji oraz percepcja narzędzi jej niwelowania: 7.1.Opis narzędzia i próby badawczej; 7.2.Identyfikacja zachowań posiadających znamiona działań dyskredytujących według respondentów; 7.3.Przykładowe narzędzia zapobiegania dyskredytacji i ocena ich skuteczności przez respondentów; 7.4.Aktywność respondentów w zakresie wyrażania opinii o pracownikach w Internecie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Istota (cyber)dyskredytacji: 1.1. Dyskredytacja a krytyka i krytykanctwo; 1.2. Psychologiczne uwarunkowania dyskredytacji pracowników; 1.2.1. Emocje i agresja w relacjach międzyludzkich; 1.2.2. Agresja językowa - mowa nienawiści i hejtu; 1.3. (Cyber)dyskredytacja pracowników przez klientów na tle wybranych dysfunkcji w środowisku pracy; 1.4. Podsumowanie. Rozdział 2. Pozapsychologiczne uwarunkowania (cyber)dyskredytacji pracowników: 2.1. Wykorzystywanie dyskredytacji w warunkach konkurowania; 2.2. Dyskredytacja w przepisach prawnych; 2.2.1. Zniesławienie i znieważenie jako środki wiodące ku dyskredytacji; 2.2.2. Zniesławienie jako przestępstwo naruszające dobre imię; 2.2.3. Znieważenie jako przestępstwo naruszające godność osobistą; 2.2.4. Zniesławienie a znieważenie - różnice i podobieństwa w zakresie zastosowania, przesłanek oraz sankcji; 2.2.5. Naruszenie godności pracowników w stosunkach pracy; 2.3. Kulturowe uwarunkowania dyskredytacji; 2.4. Organizacyjne i techniczno-technologiczne uwarunkowania dyskredytacji; 2.5. Środowisko zawodowe/branżowe a dyskredytacja; 2.6. Powiązania pomiędzy uwarunkowaniami dyskredytacji; 2.7. Podsumowanie. Rozdział 3. Formy cyberdyskredytacji pracowników (na przykładzie nauczycieli akademickich): 3.1. Dezawuowanie tożsamości i autentyczności; 3.1.1. Cyberdyskredytacja identyfikacyjna; 3.1.2. Cyberdyskredytacja biograficzna; 3.2. Podważanie osobistej pozycji i dorobku; 3.2.1. Cyberdyskredytacja statusowa; 3.2.2. Cyberdyskredytacja tezauryczna; 3.3. Podważanie kwalifikacji i predyspozycji; 3.3.1. Cyberdyskredytacja poznawcza; 3.3.2. Cyberdyskredytacja dziedzinowa; 3.3.3. Cyberdyskredytacja zawodowa; 3.4. Dyskontowanie lub sugerowanie niekorzystnego wrażenia; 3.4.1. Cyberdyskredytacja impresyjno-emocjonalna; 3.4.2. Dyskredytacja estetyczna; 3.4.3. Cyberdyskredytacja komunikacyjna; 3.4.4. Cyberdyskredytacja charakterologiczna; 3.4.5. Dyskredytacja psychiatryczna; 3.5. Zachęta do izolacji i ostracyzmu; 3.5.1. Cyberdyskredytacja alienacyjna; 3.5.2. Cyberdyskredytacja socjometryczna; 3.5.3. Cyberdyskredytacja „towarzyska"; 3.5.4. Cyberdyskredytacja obyczajowa; 3.6. Przypisywanie niechlubnych postaw; 3.6.1. Cyberdyskredytacja wulgarnoekonomiczna; 3.6.2. Cyberdyskredytacja ideowa; 3.6.3. Cyberdyskredytacja moralna; 3.7. Cyberdyskredytacja represywna; 3.7.1. Cyberdyskredytacja pruderyjna; 3.7.2. Cyberdyskredytacja prawna lub pseudoprawna; 3.7.3. Dyskredytacja integrystyczna; 3.8. Podsumowanie. Rozdział 4. Psychospołeczne skutki (cyber)dyskredytacji oraz możliwości ich ograniczania: 4.1. Postawy wobec dyskredytacji; 4.2. Wpływ dyskredytacji na poziom etyczny organizacji; 4.3. Rodzaje skutków psychologicznych dla dyskredytującego i dyskredytowanego; 4.4. Cyberdyskredytacja - prewencja i interwencja; 4.5. Podsumowanie. Rozdział 5. (Cyber)dyskredytacja pracowników a wartość kapitału ludzkiego organizacji: 5.1. Formy (cyber)dyskredytacji a deprecjacja poszczególnych składowych kapitału ludzkiego; 5.2. (Cyber)dyskredytacja a wycena indywidualnego kapitału ludzkiego za pomocą metod kosztowych, dochodowych i alternatywnych; 5.3. (Cyber)dyskredytacja a ryzyko personalne; 5.3.1. Rodzaje ryzyka personalnego na tle (cyber)dyskredytacji. Pomiar oraz minimalizowanie ryzyka specyficznego i niespecyficznego; 5.3.2. (Cyber)dyskredytacja a ryzyko wizerunkowe i ryzyko innowacyjnego zarządzania kapitałem ludzkim; 5.3.3. Strategiczny wymiar oddziaływania na ryzyko (cyber)dyskredytacji; 5.3.4. Prewencja wystąpienia oraz zmniejszanie skutków (cyber)dyskredytacji poprzez koszty jakości; 5.5. Podsumowanie. Rozdział 6. Cyberdyskredytacja wykładowców w uczelniach o różnej pozycji w rankingu szkół wyższych: 6.1. Dobór materiału badawczego i metodyka badawcza; 6.2. Różnice w formach dyskredytacji w organizacjach o różnej pozycji rankingowej; 6.3. Różnice w nasileniu dyskredytacji a pozycja rankingowa organizacji; 6.4. Podsumowanie. Rozdział 7. Znajomość form cyberdyskredytacji oraz percepcja narzędzi jej niwelowania: 7.1. Opis narzędzia i próby badawczej; 7.2. Identyfikacja zachowań posiadających znamiona działań dyskredytujących według respondentów; 7.3. Przykładowe narzędzia zapobiegania dyskredytacji i ocena ich skuteczności przez respondentów; 7.4. Aktywność respondentów w zakresie wyrażania opinii o pracownikach w Internecie; 7.5. Podsumowanie. Zakończenie. Bibliografia. Spis tabel. Spis wykresów i rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie)
WYKAZ SKRÓTÓW WSTĘP CZĘŚĆ I CYBERPRZESTRZEŃ A JURYSDYKCJA ROZDZIAŁ 1 CYBERPRZESTRZEŃ – POJĘCIE I GENEZA 1.1. Pojęcie cyberprzestrzeni 1.2. Geneza i ewolucja cyberprzestrzeni 1.3. Etapy rozwoju społeczeństwa informacyjnego 1.4. Zagrożenie w cyberprzestrzeni Podsumowanie ROZDZIAŁ 2 JURYSDYKCJA PAŃSTWOWA A CYBERPRZESTRZEŃ 2.1. Jurysdykcja jako pojęcie prawa – istota 2.2. Próba identyfikacji właściwych przedmiotowo norm wobec cyberprzestrzeni CZĘŚĆ II PRAWNOMIĘDZYNARODOWY WYMIAR CYBERPRZESTRZENI – STATUS QUO ROZDZIAŁ 1 IDENTYFIKACJA REGULACJI PRAWNYCH CYBERPRZESTRZENI Z PERSPEKTYWY MIĘDZYNARODOWEJ 1.1. Prawnomiędzynarodowe regulacje cyberprzestrzeni 1.2. Regulacje krajowe cyberprzestrzeni mające wpływ na tworzenie prawa międzynarodowego Podsumowanie ROZDZIAŁ 2 IDENTYFIKACJA KLUCZOWYCH ZAGADNIEŃ PRZEDMIOTOWYCH PRAWNOMIĘDZYNARODOWEJ REGULACJI CYBERPRZESTRZENI 2.1. Zwalczanie cyberprzestępczości a prawo międzynarodowe 2.2. Obrót gospodarczy w cyberprzestrzeni a prawo międzynarodowe 2.3. Własność intelektualna w cyberprzestrzeni a prawo międzynarodowe 2.4. Inne obszary cyberprzestrzeni CZĘŚĆ III KONCEPCJA REKONSTRUKCJI STATUSU PRAWNEGO CYBERPRZESTRZENI (Z WYKORZYSTANIEM PRAWA MIĘDZYNARODOWEGO) ROZDZIAŁ 1 POSTULATY I PROPOZYCJE ROZWIĄZAŃ PRAWNYCH DLA CYBERPRZESTRZENI 1.1. Koncepcje samoregulacji cyberprzestrzeni 1.2. Koncepcja nowego ładu cyberprzestrzeni 1.3. Rekonstrukcja prawa cyberprzestrzeni PODSUMOWANIE BIBLIOGRAFIA SPIS RYSUNKÓW SPIS TABEL
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Możliwości cyberświata: Teoretyczne i metodologiczne podstawy badań nad człowiekiem w cyberprzestrzeni; Edukacja medialna a cyberprzestrzeń; Nauka języków obcych w cyberprzestrzeni; Usługi bibliotek naukowych w dostarczaniu informacji elektronicznej w edukacji na odległość; Reklama internetowa, jej odbiorcy oraz kierunku rozwoju; Możliwości robotyki we współczesnym świecie i edukacji. 2. Zagrożenia cyberświata: Komunikatory internetowe zagrożeniem dla dzieci; Świat wirtualny - kreatorem rzeczywistości dziecka; Media a problem uzależnień; Zagrożenia dla osób niepełnosprawnych związane z korzystaniem z mediów elektronicznych; Ryzyko uzależnień dzieci i młodzieży od mediów cyfrowych; Problem agresji i przemocy w multimediach elektronicznych - aspekty psychologiczne i etyczne; Cyberpornografia i cyberseks; Gry i gierki w komunikacji społecznej. Informacyjne uwikłania i zaległości; Cyberterrorystyczna internetyzacja; Prawne aspekty przestępczości teleinformatycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie. Młode pokolenie w świecie technologii cyfrowych. Metodologiczne założenia badań; Introduction. Young generation in a world of digital technologies. Methodological studies assumptions; Rozdział I Dzieci w wielkiej sieci. Zjawisko i jego uwarunkowania. Wyniki i analiza badań. Rozdział II Wielka sieć i dzieci – między atrakcyjną aktywnością a destrukcyjną nadaktywnością. Wybrane problemy: 2.1. Wielka sieć – fenomen zjawiska i jego wielowymiarowe wpływy. 22 fakty na XXI wiek: Telewizja – medium nadal wiodące; Reklama w sieci – sprzedamy Ci wszystko; Tabletyzacja świata; Internet – dostępny dla każdego; Jeszcze szybciej – świat niekończących się możliwości; Elektronika dla najmłodszych; Smartfon – owoc pożądania najmłodszych; Digital book – będzie dalszy rozwój?; Wiek XXI – czas cyberprzestępców i planów cyberwojny; E-commerce – niebywałe tempo; Więcej, więcej, więcej…; Facebook; Sieci społecznościowe (social networking); Technopolizacja; „Struś pędziwiatr” – gonitwa za nowościami; Biznes – wokół sieci, w sieci i dzięki sieci; BILIONY POŁĄCZEŃ; Dzieci we władaniu mediów; Grywalizacja; Edukacja dla gospodarki opartej na wiedzy; Hejt rządzi, hejt niszczy; Cyfrowy „człowiek”. 2.2. Zachowania ryzykowne w sieci – wybrane problemy: Wprowadzenie; Istota i charakter problemu; Konkluzja. 2.3. Cyberprzestrzeń – próba diagnozy głównych zagrożeń: Wprowadzenie do problemu; Sexting; Wykorzystywanie, uwodzenie dzieci w sieci (child grooming); Cyberseks i cyberpornografia; Cyberbullying. 2.4. Cyberprzemoc rówieśnicza – analiza problemu i destruktywnego wymiaru zjawiska: Wprowadzenie do problemu, Cyberprzemoc – definicja i podstawowe wskaźniki diagnostyczne zjawiska; Przemoc rówieśnicza w cyberprzestrzeni a cyberbullying; Skala i skutki cyberprzemocy rówieśniczej; Konkluzje. 2.5. Pułapki cyfrowego dzieciństwa – zagrozenia subkulturami cyfrowymi: Pomiędzy moralną panika a kalkulacja zagrożeń; Subkultura pedofilii i on-line child grooming; „Podszeptywacze” używek – sieć destrukcyjnych wzorów; Restrykcyjne diety i pro-Ana; Konkluzje. 2.6. Reklama telewizyjna i internetowa oczami dziecka: Funkcje przekazu telewizyjnego (internetowego); Cechy współczesnego przekazu telewizyjnego – konteksty pedagogiczne; Dziecko i telewizja – wybrane zagadnienia; Reklama telewizyjna, czyli patrz i działaj tak, jak tobie podpowiadamy; Kilka uwag o formach reklamy telewizyjnej; Reklamy a dzieci; Konkluzje. 2.7. Kompetencje nauczyciela w społeczeństwie informacyjnym: Cyfrowi Tubylcy w szkole; Kompetencje nauczycieli i wychowawców w kontekście oczekiwań społeczeństwa informacyjnego; Kształcenie i doskonalenie nauczycieli w dobie społeczeństwa informacyjnego – podstawowe dylematy; Konkluzje. 2.8. Psychologiczne konteksty aktywności dzieci i młodzieży w sieci: Internet „światem” współczesnej młodzieży; Psychologia wobec zjawiska; Dlaczego dzieci i młodzież lgną do sieci?; Postnowoczesność (ponowoczesność) oraz potrzeby i cechy człowieka; Zagrożenia ze strony cybermediów – wybrane kwestie; Kilka uwag wobec (i wokół) problemu nadużywania Internetu; Tożsamość i wartości w sieci; Trochę miodu do dziegciu; Konkluzje. Konkluzje – życie w cyfrowym świecie. Refleksja psychopedagogiczna; Słowo końcowe. Postulaty pedagogiczne; O autorach; Bibliografia; Netografia; Wykaz tabel; Wykaz grafik.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pułapki Współczesności : studia, badania, praktyka ; cz. 1)
Zawiera: Cz. 1 Od Cro-Magnon do Facebooka: Cybertechnologie w świecie wielkich zmian; Fenomen przekazu informacyjnego; Cyfrowe zmiany i dylematy; Fenomen sieci i społeczeństwa informacyjnego. Cz. 2 21 faktów u progu XXI wieku. Cz. 3 Człowiek i kultura wobec mediów cyfrowych: Nowa kultur@ - konteksty i pułapki; Wokół cyfrowych rewolucji - szanse i dylematy; Czy jest się czego bać? Cz. 4 Mózg (człowiek) a nowe technologie: Kilka słów o mózgu; Mózg i cybertechnologie; Co mówią współczesne badania - obalamy mity. 100 za i 100 przeciw. Cz. 5 W cyfrowej sieci: Specyfika przekazu i treści w sieci; Sieć jako część nowej epoki ekonomicznej; Media cyfrowe jako źródło wzorów; Wyzwania dla praktyki pedagogicznej. Cz. 6 Uzależnienie czy zaburzenie?: Podejścia naukowe i emocjonalne; Cyberwpływ; Teorie uzależnień a cyberzaburzenia; Zaburzenia infoholiczne - co się dzieje z dzieckiem?; A może PUI? I co z tego wyniknie? Próba podsumowania z nutą optymizmu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1.O wiarygodności informacji; 2.Nauczanie i uczenie się z wykorzystaniem podręcznika elektronicznego – oczekiwania i praca z nim w opinii nauczycieli i uczniów; 3.Centrum uczenia się i kretywnych spotkań w cyfrowej szkole. Model BCI proponowany przez wydawnictwo SUKURS; 4.Pokolenie „tl; dr” – refleksje o kulturze czytelniczej młodzieży w zmediatyzowanym świecie; 5.Wątki edukacji medialnej w zapowiedziach komitetów wyborczych do Parlamentu RP (w latach 1989-2011); 6.Nauczanie interdyscyplinarne z wykorzystaniem mobilnych technologii na przykładzie aplikacji Biophilia, Björk; 7.Media i transalfabetyzm a zrozumienie informacji – kilka przykładów zastosowania narzędzi cyfrowych do przetwarzania materiału „lekcyjnego”; 8.Nowa kultura uczenia się a edukacja i praca w epoce cyfrowej; 9.Człowiek – media – inwigilacja: edukacja; 10.Działania fundacji Nowoczesna Polska w obszarze edukacji medialnej; 11.Miejsce podręczników w nowoczesnej edukacji; 12.WebQuest w pracy nauczyciela; 13.Interferencja światów: realnego i wirtualnego a postawy i nawyki dzieci w wieku szkolnym; 14.Aktywność użytkowników przestrzeni Web 2.0. w procesie przetwarzania informacji o charakterze edukacyjnym; 15.Nauczyciel przyszłości w Edukacji na Nowo – refleksje i wnioski ze szkolenia pilotażowego projektu; 16.Narzędzie do tworzenia ankiet online w usłudze Google Dysk; 17.Czy cybertechnologie uzależniają? – spory nie tylko pedagogiczne; 18.Edukacja zdalna – od teorii do praktyki; 19.Komputer jako znaczący towarzysz rodziny; 20.Otwarte środowisko aplikacji matematycznych SAGE w (samo)kształceniu fizyczno-informatycznym; 21.Od dydaktyki pouczania w kierunku szkoły umożliwiania; 22.Niebezpieczne gry komputerowe? – stereotypy i uprzedzenia; 23.Starcie paradygmatów: logosferycznego i ikonosferycznego – strategicznym wyzwaniem dla pedagogiki medialnej; 24.Edukacja medialna jako indywidualny i społeczny imperatyw normalizacji życia niepełnosprawnych; 25.Przygotowanie nauczycieli do pracy w cyfrowej szkole – Akademia e-Nauczyciela w Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej; 26.Pochwała wiedzy negatywnej. Niektóre konteksty, niektóre konsekwencje; 27.Nowe technologie a przyjazne środowisko uczenia się; 28.Kłopoty z e-learningiem (na marginesie Academia Electronica); 29.Znaczenie relacji zaufania w tutoringu akademickim; 30.Zastosowanie metod kartograficznych do tworzenia infografiki edukacyjnej; 31.e-Podręcznik środowiskowy – przegląd dostępnych możliwości; 32.Cechy pokolenia sieci w perspektywie pokolenia Y – raport z badań; 33.Technologie informacyjno-komunikacyjne a dzieci w wieku przedszkolnym – model szans i zagrożeń; 34.Przestrzeń i miejsce w kreowaniu tożsamości dziecka; 35.Międzynarodowy projekt :Twórcza Informatyka z Baltie” – zmiana myślenia w polskich szkołach?; 36.Neurobiologiczne podstawy wczesnej stymulacji funkcji poznawczych pokolenia cyfrowych tubylców; 37.Przemożna siła mediów; 38.Prezentacje multimedialne – otwartoźródłowe alternatywy dla PowerPointa; 39.Cyberbaiting – nauczyciel ofiarą agresji elektronicznej; 40.Książka papierowa czy elektroniczna – preferencje czytelnicze dzieci i rodziców w dobie ekspansji nowych technologii; 41.Edukacja w wirtualnej szkolnej sferze publicznej; 42.Legitymizacja visaul literacy w procesie kształcenia młodzieży akademickiej; 43.Dawca z Facebooka. Internet i media społecznościowe w propagowaniu idei dawstwa narządów do transplantacji; 44.Nauczyciel – uczeń: syntopia czy dysonans w działaniach medialnych; 45.Internet jako medium komunikacyjne i informacyjne wykorzystywane przez osoby niewidome.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1.Moje warszawskie spotkania z Mistrzem – Profesorem Władysławem P. Zaczyńskim; 2.Terapia uzależnień komputerowych; 3.O natłoku informacji i związanym z nim przeciążeniu informacyjnym; 4.Chemia w portalu Microsoft „Partnerstwo dla przyszłości” – tworzenie, zasoby możliwości wykorzystania; 5.Formy dokształcania studentów – przyszłych nauczycieli z wykorzystaniem narzędzi TI; 6.Czy komputer pomaga w rozumieniu świata? 7.Edukacja medialna w Polsce XXI wieku ze szczególnym uwzględnieniem prac KRRiT w latach 2007-2010; 8.Urządzenia peryferyjne stanowiska komputerowego w pracy nauczyciela szkoły podstawowej; 9.Jak odnajdywać drogowskazy w społeczeństwie informacyjnym? 10.Elektroniczna teczka inżyniera-pedagoga. Analiza studium przypadku ePortfolio słuchaczy studium podyplomowego IT2EDU; 11.Szkoła w pułapce nowych technologii – wokół metodyki nauczania; 12.Mowa formuła sympozjum – nowe wyzwania; 13.Pragmalingwistyczny wymiar czasowników i rzeczowników w tomie „Komputer w edukacji” (Kraków 2008); 14.Nowa edukacja medialna w społeczeństwie ryzyka i katastrof; 15.Spolegliwość komputerów – personalizacja; 16.Eksperyment wirtualny czy realny? Nauczanie chemii w świetle nowej podstawy programowej; 17.Nickname jako podstawowy element wizerunku internauty; 18.Film dydaktyczny jako komponent materiałów edukacyjnych w systemie kształcenia na odległość; 19.Fascynacja młodzieży grami komputerowymi; 20.Twórczość życia codziennego w obliczu współczesnych mediów – aktualność i wyzwania przyszłości; 21.Pozyskiwanie i udostępnianie danych oświatowych w realiach polskiej szkoły – problemy i wyzwania; 22.Nowe możliwości technologii informacyjnej w rozwoju turystyki; 23.Graficzne systemy 3D w edukacji; 24.Collegium Futurum – szkoła ery postindustrialnej; 25.Po co komu technologia informacyjna w szkole? 26.Technologia informacyjno-komunikacyjna w edukacji matematycznej; 27.Człowiek wobec czasu i techniki – refleksje psychologiczne; 28.Reedukacja.pl – media w służbie edukacji, czyli budowanie społecznej świadomości o trudnościach w nauce; 29.Komputer w wyrównywaniu szans życiowych i rewalidacji dzieci i młodzieży z objawami fizycznej bądź intelektualnej niepełnosprawności; 30.Szkoła w pułapce Internetu; 31.Opening the Window; 32.Wybrane strategie uczenia się w epoce cyfrowej; 33.Kreatywna szkoła to twórczy uczeń – technologie informacyjne i Internet w nauczaniu przedmiotowym; 34.Czy multimedia spowodują powstanie nowej dydaktyki? 35.Od e-learningu do c-learningu – rozwój koncepcji nauczania na odległość w świetle badań psychologicznych i pedagogicznych; 36.Narzędzia nowoczesnej nauki na drodze do poznania rzeczywistości integralnej; 37.Personel Learning Environment w praktyce, czyli jak zaprojektować własne cyfrowe środowisko kształcenia; 38.Możliwości wykorzystania nauczania zdalnego do kształtowania społeczeństwa informacyjnego o wysokim poziomie świadomości ekologicznej; 39.Nowe media w pracy nauczyciela przedmiotów humanistycznych; 40.Prawne praktyki ustanowione przez technologię informacyjno-komunikacyjną na przykładzie reemisji utworu; 41.Wspomaganie nauczania w szkole średniej poprzez chat w ramach dodatkowej godziny pracy nauczyciela; 42.Doświadczenie percepcyjne i jego rola w uczeniu się dziecka; 43.Odbiór informacji a działanie w Internecie; 44.Metoda projektowa w dyskursie ponowoczesnym; 45.Co pozostaje w edukacji z przemijającej technologii?; 46.Media na lekcjach angielskiego w Australii; 47.Pedagogika wobec wyzwań technologicznych współczesności; 48.Wirtualność 3D i Second Life; 49.Nauczanie domowe wspomagane e-edukacją dla dzieci emigrantów polskich; 50.Edukacja w epoce cyfrowej; 51.Pomiary siły oddziaływania dystraktorów postrzeżeniowych w komunikacie wizualnym – przygotowanie badań; 52.Analiza wyników badań własnych pomiaru siły oddziaływania dystraktorów postrzeżeniowych w komunikatach wizualnych; 53.Internet – kognitywna proteza w edukacji; 54.Szkoła Toronto dawniej i dziś; 55.Media a szkoła – o ograniczeniach obudowy medialnej; 56.Postęp i nowoczesność w dydaktyce ogólnej; 57.Wpływ gier komputerowych na kształtowanie postaw i zachowań młodzieży – omówienie wyników badań; 58.Rola mediów w proceduralizacji wiedzy deklaratywnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: O manipulowaniu informacją w prywatnej i publicznej przestrzeni informacyjnej; Lekcja chemii w kapciach i szlafroku; Internet a przyszłość książki. Rozważania z perspektywy cyfrowego tubylca; Portale społecznościowe jako narzędzie edukacyjne; Przetwarzanie informacji w procesie samodzielnego tworzenia wiedzy przez uczniów – wybrane aspekty; Wykorzystanie e-Portfolio jako elementu certyfikacji nauczycieli w zakresie TIK; Oblicza piękna przekazów medialnych; Nowe narzędzia nauczyciela i ucznia w procesie nauczania-uczenia się; Tworzenie aplikacji dla systemu operacyjnego QNX Neutrino; Szkoła wobec nowych technologii – między szansą a zagrożeniem; Prezi versus PowerPoint; Internet – współczesne medium komunikacji społecznej; Wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych przez nauczycieli przedmiotów przyrodniczych; W poszukiwaniu wizji szkoły przyszłości; Poszukiwanie tożsamości w cyberprzestrzeni. Implikacje pedagogiczne; Koncepcja pięknego umysłu w kontekście wybranych blogów internetowych; Media w kształtowaniu świadomości i postaw społecznych wobec niepełnosprawnych; Szkoła w epoce płynnej nowoczesności; Planowanie procesu dydaktycznego a nowe media; Sytuacja edukacyjna w nauczaniu online; Możliwości wykorzystania „Google Dokumenty” w indywidualizacji nauczania, pracy grupowej oraz w badaniach operacji wykonywanych przez uczniów; Certyfikowanie nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjnej i komunikacyjnej w dydaktyce; Narzędzia komputerowe do badania wyobrażeń drogą do poprawy efektów edukacji; Akademicka pedeutologia informatyczno-medialna przyszłych nauczycieli polonistów; Edukacja informatyczna w systemie; Jednostki e-learningowe w pracy z uczniem na poziomie gimnazjum – w ramach projektu e-Akademia Przyszłości; Infografika – graficzne piękno informacji; Budowa i eksploatacja szerokopasmowego dostępu do Internetu jako podstawy organizacji społeczeństwa informacyjnego; Konieczność modyfikacji procesu kształcenia nauczycieli; Myślenie komputacyjne. Informatyka dla wszystkich uczniów; Information wants to be free – casus Wikileaks; Internet jako narzędzie komunikacji w działaniach promocyjnych Uniwersytetu Warszawskiego; Przyjedź na konferencję do Second Life; Telewizja internetowa w edukacji; Edukacja czy manipulacja medialna; Internet jako medium wspierające rodzinę dziecka niepełnosprawnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej)
Zawiera: Przedmowa; Relacje społeczne w przestrzeni cyfrowej; Infromation and Media Literacy (IML) w edukacji dla bezpieczeństwa; Wyzwania badań i edukacji dla potrzeb bezpiecznego korzystania z cyberprzestrzeni; „Cyfrowa” mądrość w meandrach informacji; Nauka programowania z użyciem otwartych platform sprzętowych i programowych; Technologie adaptacyjne w edukacji - oczekiwania i nieporozumienia; Gutenberg 2.0; Z badań nad komputerowym wspomaganiem nauczania; Twardy problem świadomości - implikacje pedagogiczne; Rozwijanie umiejętności uczenia się z zastosowaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych w liceum - wyniki badań; Współczesny e-learning - problemy socjopedagogiczne; Sokrates odwrócony, czyli o internetowej głupocie; Przestrzeń uczenia się współczesnego ucznia; Aplikacje mobilne sposobem na ciekawe zajęcia lekcyjne; Otwarte zasoby edukacyjne tworzone społecznościowo - na przykładzie projektu Otwarte Lekcje; KHAN academy - platforma wspierająca proces nauczania i uczenia się; Miejsce edukacji medialnej w cyfrowych ramach umiejętności i potrzeb uczniów; Hipermedialny dialog w edukacji artystycznej; Wpływ technologii informacyjnej na zmianę paradygmatów dydaktyki; Smombie - plemię wyznające multitasking; Edukacja tradycyjna i cyfrowa w kontekście uczenia się przez całe życie; Zastosowanie techniki eyetrackingu w edukacji osób ze specjalnymi potrzebami; Zachowania autoagresywne w cyberprzestrzeni jako zagrożenie procesu adolescencji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie)
Zawiera: R. 1 Bezpieczeństwo a dostęp do informacji i danych jako przedmiot regulacji ustrojowych i ustawowych: Wprowadzenie; Konstytucyjne wolności i prawa związane z informacją i dostępem do danych; Bezpieczeństwo jako zadanie państwa; Granice ingerencji w swobody jednostki w kontekście czynności operacyjno-rozpoznawczych; Ramy czynności operacyjno-rozpoznawczych w orzecznictwie trybunalskim; Ochrona danych osobowych w związku zapobieganiem i zwalczaniem przestępczości; Udzielenie informacji o czynnościach operacyjno-rozpoznawczych. R. 2 Czynności operacyjno-rozpoznawcze w działalności służb ochrony porządku i bezpieczeństwa - rys historyczny: Wprowadzenie; Specyfika czynności operacyjno-rozpoznawczych do 1990 roku; Kształtowanie się spojrzenia na rolę i miejsce działań operacyjno-rozpoznawczych do 2016 roku. R. 3 Informacja jako źródło wiedzy operacyjnej: Zagadnienia wstępne; Formy, środki i metody operacyjno-rozpoznawcze; Gromadzenie i dostęp do informacji; Dane telekomunikacyjne, pocztowe i internatowe; Dostęp do tajemnicy skarbowej, bankowej i pochodnych; Podsumowanie. R. 4 Unormowania ustawowe wybranych metod i środków operacyjno-rozpoznawczych: Ofensywne metody pracy operacyjnej; Praca „pod przykryciem”; POZI (poufne osobowe źródła informacji); Rozwiązania szczegółowe; Podsumowanie. R. 5 Wykorzystanie wiedzy operacyjno-rozpoznawczej: Wprowadzenie; Zakres wykorzystania materiałów w procesie karnym; Tryby szczególne dopuszczenia dowodów - art. 168a i 168b k.p.k.; Kontrola prokuratora nad czynnościami operacyjno-rozpoznawczymi; Przetwarzanie i wymiana informacji kryminalnych; Analiza kryminalna. R. 6 W poszukiwaniu bezpiecznych granic bezpieczeństwa: Wprowadzenie; Ocena rozwiązań normatywnych; Wnioski de lege ferenda.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 343 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 343 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Dziedzictwo McLuhana: Pomiędzy determinizmem a indeterminizmem; Determinizm techniczny czy determinizm kulturowy- człowiek w perspektywie świata wirtualnego; Według McLuhana, według kontynuatorów, według krytyków; Determinizm technologiczny- drugie pokolenie; Zrozumieć media, zrozumieć fotografię. Wokół inspiracji zawartej w myśli Marshalla McLuhana; Renesans tez McLuhana w cywilizacji informacyjnej; Media jako äprzedłużenie człowiekaö a pamięć kulturowa; Pedagogiczne implikacje praw mediów Marshalla McLuhana; Homo narcissus- homo politicus- homo televisionsus. McLuhanowska doktryna Narcyza a medializacja polityki na przykładzie telewizyjnej reklamy wyborczej z 2005 roku; Wikipedia- hipertekstowa sieć wiedzy czy przyszłość galaktyki Gutenberga?; 2. Cyberprzestrzeń w zwierciadle nauk społecznych: äFragmentarycznyö człowiek wobec rzeczywistości wirtualnej. Perspektywy filozoficzne; Szansa na twórczość w cyberprzestrzeni; Cyberpanopticon- prawo do prywatności w globalnej przestrzeni wirtualnej; Cyberprzestrzeń- kreacja realności czy estetyka znikania?; Seks-misja w cyberprzestrzeni. Związki damsko-męskie na przełomie XX/XXI wieku; Wszyscy jesteśmy cyberpunkami. Człowiek w sieci- literackie prognozy a rzeczywistość; Bliskie więzi na odległość- paradoksalna natura związków online; Spotkajmy się na czacie- psychologiczna analiza czatów internetowych;Przemiany gatunków w dyskursie internetowym. Globalny język- globalna subkultura?; 3. Ku globalnemu społeczeństwo informacyjnemu: Homo eligens w globalnej wiosce; Różne oblicza czasu wolnego ery globalizacji; Telewizja- nierzeczywista rzeczywistość; 4. Media: obiekty i interpretacje: Sztuczny świat- kobiety w pułapce mediów; Film- konstruowanie własnej przyszłości. Perspektywa psychologiczna; Komputer jako mebel w polskim domu- co można wyczytać z fotografii; Gry MMORPG w kontekście mediów; Tabloidalny obraz świata w czasopismach młodzieżowych; Radio w XXI wieku: czy ciągle gorące?; Medialny i społęczny wizerunek współczesnych polskich konserwatystów integralnych; Wizerunek subkultury blokersów w świetle publikacji äGazety Wyborczejö; 5. Media a edukacja jutra: E-learning- nowa forma edukacji?; Wspomaganie edukacji medialnej z udziałem lokalnej telewizji kablowej; Kształcenie przyszłych edukatorów medialnych; Falstart e-edukacji w e-szkole?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Delikty internetowe w prawie prywatnym międzynarodowym / Marek Świerczyński. - Stan prawny na 1.05.2006 r. - Kraków : ZAKAMYCZE, 2006. - 335 s. ; 20 cm.
(Monografie Zakamycza)
1.Zagadnienia ogólne, 2. Pozyskiwanie prawa właściwego dla zobowiązań z deliktów internetowych, 3. Prawo właściwe dla "szczególnych" zobowiązań z deliktów internetowych, 4. Wpływ "zasady pochodzenia"; na wskazanie prawa właściwego dla zobowiązań deliktowych związanych ze świadczeniem usług internetowych, 5. Podsumowanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 341 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dyskurs Politologiczny : monografie)
1. Ewolucja Internetu a nowe media; 2. Ewolucja demokracji; 3. Demokracja 2.0; 4. Nowe media jako narzędzia polityki 2.0; 5. Sieciowa demokracja obywatelska jako fundament demokracji 2.0.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej