Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(97)
Forma i typ
Książki
(97)
Publikacje naukowe
(9)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(66)
tylko na miejscu
(66)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(70)
Czytelnia
(66)
Autor
Szacki Jerzy (1929-2016)
(4)
Błaż Agata
(3)
Davis Martha
(3)
Fanning Patrick
(3)
Izdebski Paweł
(3)
Kobylińska Dorota
(3)
McKay Matthew
(3)
Siara Olga
(3)
Stewart John
(3)
Barge J. Kevin
(2)
Berne Eric
(2)
Budzyński Wojciech
(2)
Chakowski Maciej
(2)
Crisp Richard J
(2)
Goffman Erving
(2)
Izdebski Paweł (1958-2021)
(2)
Jakubowska Urszula
(2)
Jasińska-Kania Aleksandra (1932- )
(2)
Jaworska Aleksandra
(2)
Kossowska Małgorzata
(2)
Król-Fijewska Maria
(2)
Morreale Sherwyn P
(2)
Nijakowski Lech M. (1977- )
(2)
Różalska Ewa
(2)
Spitzberg Brian H
(2)
Szacka Barbara
(2)
Szulżycka Alina
(2)
Turner Rhiannon N
(2)
Wawrzak-Chodaczek Mirosława
(2)
Ziółkowski Marek (1949- )
(2)
Adams K
(1)
Barkov Sergej Aleksandrovič
(1)
Bartkowicz Anna
(1)
Bartmiński Jerzy
(1)
Baryluk Marzena
(1)
Baryło Waldemar (1980- )
(1)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(1)
Becker Gary Stanley (1930-2014)
(1)
Belbin Meredith
(1)
Berne Eric (1910-1970)
(1)
Bezwińska-Walerjan Anna
(1)
Blanpain Roger
(1)
Bobrowicz Maciej
(1)
Bolstad Richard
(1)
Borkowski Jan (pedagogika)
(1)
Brown Rupert
(1)
Buchowski Michał
(1)
Budkiewicz Piotr
(1)
Burgiel-Szwec Aleksandra
(1)
Błachnio Aleksandra
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Chmielewski Piotr
(1)
Cybulko Anna
(1)
Czarny-Drożdżejko Elżbieta
(1)
Czykwin Elżbieta
(1)
Datner-Śpiewak Helena (1949- )
(1)
Doktór Kazimierz
(1)
Doktór-Owczarek Gabriela
(1)
Drzewowski Mirosław
(1)
Dziedzic Beata
(1)
Ehninger Douglas
(1)
Elias Norbert
(1)
Fabish Robin
(1)
Fabish Sharon
(1)
Fiodorow Patrycja
(1)
Galanes G.J
(1)
Garfinkel Harold
(1)
Gasparska Grażyna
(1)
German Kathleen
(1)
Giddens Anthony (1938- )
(1)
Gocławska Małgorzata
(1)
Goffman Erving (1922-1982)
(1)
Grenny Joseph
(1)
Griffin Em
(1)
Gronbeck Bruce E
(1)
Gruszka Aleksandra
(1)
Hamilton Cheryl
(1)
Hartley Peter
(1)
Hałas Elżbieta
(1)
Hałas Elżbieta (1954- )
(1)
Herriger Catherine
(1)
Hogan Kevin (1961- )
(1)
Huk Tomasz (1978- )
(1)
Jakubowski Wojciech
(1)
Jałowiecki Bohdan
(1)
Kacmajor Magdalena
(1)
Kaczmarek Bożydar
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Katolicki Rafał
(1)
Kisiel Mirosław
(1)
Kobyliński Paweł
(1)
Kolczyński Mariusz
(1)
Kowalczewska Joanna
(1)
Kowalski Robin M
(1)
Kożusznik Barbara
(1)
Kratz Hans-Jürgen
(1)
Kraus Ewa (1971- )
(1)
Krzak Maciej
(1)
Krzemiński Ireneusz (1949- )
(1)
Kubińska Olga
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(73)
1990 - 1999
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(95)
Rosja
(1)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(96)
rosyjski
(1)
Temat
Interakcje społeczne
(56)
Komunikacja społeczna
(45)
Stosunki interpersonalne
(22)
Grupy społeczne
(18)
Psychologia społeczna
(15)
Socjologia
(14)
Patologia społeczna
(7)
Perswazja
(7)
Społeczeństwo
(7)
Struktura społeczna
(7)
Komunikacja niewerbalna
(6)
Konflikt
(6)
Relacje międzyludzkie
(6)
Autoprezentacja
(5)
Prezentacje i wystąpienia
(5)
Public relations
(5)
Retoryka
(5)
Społeczności lokalne
(5)
Środki masowego przekazu
(5)
Globalizacja
(4)
Internet
(4)
Negocjacje
(4)
Nierówności społeczne
(4)
Postawy
(4)
Prześladowanie w miejscu pracy
(4)
Przywództwo
(4)
Psychoterapia
(4)
Język
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Komunikacja międzykulturowa
(3)
Kultura
(3)
Motywacja
(3)
Naród
(3)
Praca
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Psychologia
(3)
Rola społeczna
(3)
Socjalizacja
(3)
Socjotechnika
(3)
Symbole
(3)
Władza
(3)
Zmiana społeczna
(3)
Agresywność
(2)
Antropologia społeczna
(2)
Dyskusja
(2)
Funkcjonalizm (antropologia społeczna)
(2)
Integracja społeczna
(2)
Język polski
(2)
Kadry
(2)
Kultura masowa
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Menedżerowie
(2)
Miłość
(2)
Nauki społeczne
(2)
Polityka
(2)
Poznanie -- psychologia -- podręcznik akademicki
(2)
Praca zespołowa
(2)
Prawo pracy
(2)
Przemoc
(2)
Rozmowa
(2)
Ruchy społeczne
(2)
Samopoznanie
(2)
Socjobiologia
(2)
Spostrzeganie interpersonalne
(2)
Stres
(2)
Strukturalizm
(2)
Szkolnictwo
(2)
Wartość
(2)
Więź społeczna
(2)
Wrogość
(2)
Współdziałanie
(2)
Zachowanie
(2)
Zarządzanie
(2)
Życie codzienne
(2)
Administracja publiczna
(1)
Blogi
(1)
Choroby ludzi
(1)
Demokracja uczestnicząca
(1)
Dyskryminacja w zatrudnieniu
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Edukacja medialna
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Ekoteologia
(1)
Elias, Norbert (1897-1990)
(1)
Elita władzy
(1)
Erotyzm
(1)
Etnometodologia
(1)
Filozofia socjologii
(1)
Gender
(1)
Interakcja społeczna
(1)
Interakcja wychowawcza
(1)
Jakość życia
(1)
Język angielski
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Klasy społeczne
(1)
Klasyfikacja
(1)
Komuniakcja społeczna
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Komunikacja społeczna -- psychologia
(1)
Komunikacja symboliczna
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(10)
Opracowanie
(6)
Praca zbiorowa
(4)
Monografia
(3)
Antologia
(2)
Esej
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(14)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Psychologia
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Filozofia i etyka
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
97 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Interakcja językowa i jej uwarunkowania. Perspektywa lingwistyczna, 2. Bariery komunikacji: indywidualne, grupowe i społeczne, 3. Jak Polka z Polakiem - językowe bariery w komunikacji pomiędzy płciami, 4. Czy gramatyka może przeszkadzać w rozmowie kobiety i mężczyzny?, 5. O porozumiewaniu się w szkole, 6. Myśli nieuczesane o deficytach komunikacyjnych funkcji prawa, 7. Komunikacja w Kościele współczesnym. Bariery i pomosty, 8. Słowa sztandarowe we współczesnych dyskursach Polaków o tym, co najważniejsze, 9. Cóż to jest prawda? Kryzys wiarygodności słowa we współczesnym dyskursie publicznym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp; Wiedza o interakcjach według "oficjalnej nauki"; Teoria naturalnej wymiany George'a Caspara Homansa; Analiza transakcyjna Erica Berne'a, czyli w co ludzie grają (i dlaczego)?; Życie społeczne jako teatr, czyli Ervina Goffmana perspektywa dramaturgiczna; Teoria symbolicznej interakcj George'a Herberta Meada; Co się dzieje pomiędzy ludźmi ? Świat społecznych interakcji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Walka o życie; 2. Obydwie strony toczą bój: cywilizacja kłótni i prasa; 3. Od pieska salonowego do psa gończego: cywilizacja agresji i prasa; 4. "Bierz licho oba wasze domy!": konflikty w życiu politycznym; 5. "Proces sądowy to wojna"; 6. Chłopcy już tacy są : płeć i konflikty; 7. Czym są inne sposoby: inne kultury; 8. Szybko i do przodu : agresja wspomagana technicznie; 9. Korzenie debaty w edukacji i nadzieja dialogu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kultura i procesy społeczne: Internalizacja wzorów kulturowych w procesie socjalizacji w organizacji; Proces wytwarzania McPracownika. Przemoc w reprodukcji wzorów zachowań organizacyjnych; Kultura menedżerów i specjalistów; Ideologia menedżerska i kultura organizacyjna; Wokulski czy Dyzma? Przedsiębiorcy w polskiej literaturze współczesnej - szkic do badań portretu; Siła i przemoc w działaniach menedżerów współczesnych organizacji. Socjotechnika współczesnej korporacji: Doba ma tylko 24, czyli: neutralizacje są konieczne. Temporalne dylematy menedżerów; Kontrola pracowników we współczesnych korporacjach; Monitorowanie pracowników - dążenie do wydajności i efektywności a podmiotowość pracownika; Rola organizacji w kształtowaniu swoich zasobów ludzkich rzeczywistość Polskiego rynku pracy w obliczu zmian w ostatnich latach; Rekrutacja i adaptacja pracownicza - modele, etyka i rzeczywistość. 3. Studia przypadków w perspektywie socjologicznej: Grupa społeczna kierowców zawodowych; Badania jakościowe w przedsiębiorstwach na temat wydłużania życia zawodowego; Transformacja wiedzy jako szansa rozwoju organizacji;
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Instytutu Prawa Własności Intelektualnej UJ / red. Janusz Barta ; Instytut Prawa Własności Intelektualnej UJ ; Zeszyt 90)
1. Konstytucyjna zasada wolności prasy i jej ograniczenia, 2. Dziennikarskie prawo do informacji jako środek dochodzenia prawdy, 3. Organizacja działalności prasowej, 4. Środki masowego komunikowania, 5. Przestępstwo prasowe jako skutek działalności dziennikarskiej, 6. Część jako dobro prawnie chronione, 7. Znamiona zniesławienia w środkach masowego komunikowania, 8. Odpowiedzialność za zniesławienie w środkach masowego komunikowania, 9. Okoliczności wyłączające odpowiedzialność za zniesławienie w środkach masowego komunikowania, 10. Kary i środki karne za zniesławienie popełnione w środkach masowego komunikowanie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Rules for effectivie group decision making; 2. Positions and roles for effective group decision making; 3. Different kinds of decision groups; 4. Decision management and decision building: schieving high-quality decisions.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: CZĘŚĆ I. Wpływ kapitału społecznego na zachowania rynkowe 1. Waga społecznych interakcji: 1.1. Wprowadzenie 1.2. Ceny w literaturze 2. Siły społeczne, preferencje i komplementarność 2.1. Wprowadzenie 2.2. Interakcje społeczne a popyt 2.3. Nierówność 2.4. Wzajemne oddziaływania przyzwyczajeń i kapitału społecznego 2.5. Dwa przykłady 3. Czy wybory są racjonalne, jeśli kapitał społeczny ma tak duże znaczenie? CZĘŚĆ II. Tworzenie się kapitału społecznego 4. Dobór przez małżeństwo 4.1. Konflikt na rynkach małżeństw 4.2. Równowaga doboru elastycznymi cenami 4.3. Altruizm i miłość 4.4. Odkochiwanie się 4.5. Czy rynki małżeńskie prowadzą do optymalnych inwestycji w kapitał ludzki? 4.6. Podsumowanie 5. Segregacja i integracja w wyborze sąsiadów 5.1. „Dobrzy” sąsiedzi 5.2. Segregacja i integracja w warunkach konkurencyjnych cen 5.3. Różnice w udogodnieniach 5.4. Konkurencja i efektywność 5.5. Konkurencja i swoboda wejścia do sąsiedztw 5.6. Polityka segregacyjna rządu 6. Rynek społeczny dzieł wielkich mistrzów i inne przedmioty kolekcjonerskie (wspólnie z Williamem Landesem) 6.1. Motywacja: Społeczne działanie z odległości 6.2. Warunki podaży 6.3. Wycenianie wielkich mistrzów i innych obiektów kolekcjonowania 6.4. Kopie i fałszerstwa 7. Społeczne rynki i narastanie jakości; powrót do świata Veblena (razem z Edwardem Glaeserem) 7.1. Wprowadzenie 7.2. Społeczny popyt na dobra wysokiej jakości 7.3. Eskalacja jakości i efektywność 7.4. Znaki towarowe i prawa autorskie Dodatek 7A 145; 8. Status i nierówność (razem z Ivánem Werningiem) 8.1. Wprowadzenie 8.2. Status i dochód 8.3. Kupowanie statusu 8.4. Prywatny podział dochodu 8.5. „Społecznie optymalne” nierówności dochodów 8.6. Przedsiębiorcze i ryzykowne inwestycje a loterie 8.7. Status, ranga i efektywność CZĘŚĆ III. Przelotne mody, mody i normy 9. Przelotne mody i mody 9.1. Wprowadzenie 9.2. Przelotne mody 9.3. Mody 10. Kształtowanie się norm i wartości 10.1. Wprowadzenie 10.2. Wpływ na kształtowanie się norm 10.3. Przyzwyczajenia i kształtowanie się norm; Literatura.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 341 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Symboliczna sfera kultury, komunikacja symboliczna a interakcja- wielość znaczeń i wymiarów w edukacji: Główne sfery wykorzystania komunikacji społecznej; Twórczość nieprofesjonalnych artystów i animatorów kultury jako forma komunikacji regionalnej (na przykładzie twórczości m. Jopek, Cz. Rusek i W. Ficoń); Kulturowe wyznaczniki komunikacji społecznej w edukacji; Okiem mistrza i okiem ucznia- rozważania o relacjach między nauczycielem i uczniem w obszarze sztuk pięknych; Interpersonalna komunikacja i dialog pomiędzy nauczycielem a uczniem w obszarze spotkań ze sztuką; Kompetencje psychoanalityczne w budowaniu dialogu wychowawczego; Konteksty ambiwalencji w ramach wartości absorbowanych przez młodzież w odniesieniu do kultury popularnej; Dramaterapia jako proces nadawania znaczeń przez uczniów z niepełnosprawnością intelektualną; 2: Społeczny kontekst znaczeń w edukacyjnych wydarzeniach komunikacyjnych w perspektywie interakcji: Analiza kulturowych znaczeń dyskursu w perspektywie symbolicznego interakcjonizmu G.H. Meada oraz w ujęciu teorii przemocy symbolicznej P. Bourdieu (z badań nad dziecięcym dyskursem); Koncepcja edukacji w kontekście Platońskiego paradoksu wiedzy; Komunikacja interpersonalna w procesie edukacyjnym- rytuały interakcyjne; Podmiotowe aspekty relacji interpersonalnych w edukacji; Nauczyciel w sytuacji komunikacyjnej (zadania i kompetencje nauczyciela); Komunikowanie społeczne w edukacji. Sytuacja komunikacyjne- uczeń jako interakcja symboliczna; Autorytarne i dialogowe wzorce komunikacji nauczyciel- dziecko w praktyce wychowawczej; Kompetencja metapoznawcza jako wyznacznik kompetencji komunikacyjnej- refleksje w kontekście komunikacyjnych zdolności i postaw nauczyciela; Kompetencje komunikacyjne nauczyciela w nowych realiach komunikacyjnych' "Uczenie się" jako budowanie nowej jakości procesów komunikacyjnych nauczyciel-uczeń. Przykład "uczącej się szkoły"; Kierowanie placówką oświatowa w myśl teorii strukturalno-funkcjonalnej i interakcjonizmu symbolicznego; 3. Normatywny i interpretacyjny model interakcji komunikacyjnej w edukacji- mnogość sytuacji: Relacje i interakcje nauczyciel-uczeń a modele komunikacji społecznej; Interakcje komunikacyjne w edukacji- stan obecny i możliwości modyfikacji; Nowe strategie myślenia jako alternatywne spojrzenie na asymetryczną interakcję komunikacyjną nauczyciel-uczeń w procesie edukacyjnym, Modele komunikacji a interakcje nauczyciel-uczeń, Wulgaryzacja języka w środowiskowej komunikacji nieoficjalnej uczniów jako współczesne wyzwanie dla nauczyciela i edukacji, Szkolne lekcje "na dwa głosy", czyli słowo o komunikacyjnym "rozmijaniu", Znaczenie informacji werbalnej w procesie nauczania i uczenia się czynności motorycznych, Haptyka jako metoda uświadamiania wrażeń kinestetycznych, (Kon)teksty humanistyczno-przyrodnicze w szkolnej klasie, Tekst podręcznika jako narzędzie komunikacji edukacyjnej. 4. Wielowymiarowość interakcji komunikacyjnych w edukacji akademickiej: Komunikacja jako proces wzajemnego porozumiewania się - uczenie przez dyskusję, Blokujące i motywujące komunikaty wykładowców - komunikat z badania relacji studentów i nauczycieli akademickich, Interakcje nauczyciel akademicki-student jako potencjalne pole kształtowania kompetencji obywatelskich, Proces komunikacji warunkiem poprawnych relacji nauczyciel akademicki-student, Komunikacja społeczna a system edukacji w Republice Czeskiej w świetle nowych wyzwań dla pedagogiki, Wybrane osobowościowe uwarunkowania efektywności zawodowej nauczycieli, Metoda projektów jako sposób aktywizacji przestrzeni komunikacyjnej w nauczaniu dydaktyki, Klimat sprzyjający nauce akademickiej a psychologiczne funkcjonowanie studentów - implikacje teorii autodeterminacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kulturowe podłoże potrzeb i różnorodności sposobów ich zaspokajania, 2. Wzory kształtowania więzi grupowej i tożsamości kulturowej jednostek, 3. Profile kultury, 4. Postrzeganie innych i komunikacja międzykulturowa, 5. sSposoby definiowania innych, 6. Modele interpersonalnych stosunków międzykulturowych, 7. Wielokulturowość i pluralizm, 8. Komunikacja międzykulturowa w globalizującym się świecie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Gratulacja, przemyślenia, opinie: Jerzy Kopel o zniewolonej konsumpcji; Treści psychologiczne w pracach naukowych prof. dr. Jerzego Kopla; Motyw społecznego w pracach Profesora Jerzego Kopla; 2. Realia współczesnego społeczeństwa a teoria i praktyka dialogu: Kultura jako czynnik zrównoważonego rozwoju społeczeństwa informacyjnego; Ideologiczne tworzenie rzeczywistości społecznej; Homo consumens; Dealer i klient. O istocie dialogu; 3. Dialog w perspektywie człowieczeństwa- od narodzin do starości człowieka: Dialog a kształtowanie poczucia odpowiedzialności; Psychologia dialogu; Dialog w perspektywie osobowej; Dziecko jako podmiot dialogu w rodzinie; Tworzenie podstaw dla partycypacji osób starszych w życiu społecznym; W trosce o kulturę fizyczną młodego pokolenia polaków; O dialogach, sąsiedztwach literackich i życiowym poszukiwań Jana Pawła II i ks. Jana Twardowskiego; 4. Dialog jako podstawa skutecznej komunikacji: Dialogiczność relacji ze studentami a założenia grzeczności językowej; Swoboda i granice dialogu w Internecie; Dialog lektur a dialog pokoleń; 5. Dialog w dyskursach politycznych: O (nie)możliwości dialogu z komunistami u progu tzw. polski Ludowej- prawnika uwagi luźne; Lekcja Modzelewskiego; Kazimierz Ślęczka- Czy wolno emigrować? (Kilka słów o patriotyzmie); Autonomia terytorialna- płaszczyzna dialogu czy konfliktów?; Wprowadzenie do kapitalizmu państwowego; Dialog jako niezbędny element sprawnego (prawidłowego) funkcjonowania gminy; 6. Dialog w rozważaniach prawnych: Nie ma ugody bez dialogu; Work-life balance jako przestrzeń do dialogu pomiędzy pracownikiem a (odpowiedzialnym) pracodawcą; Dialog interpersonalny i dyskurs prawniczy w mediacji; inicjatywa ludowa jako instytucja dialogu społecznego; Z problematyki korupcji w administracji publicznej; 7. Reminiscencje dialogu w naukach społecznych i praktyce/codzienności współczesnego życia: Historia nauki z medycyną i edukacją w tle; Zastosowanie prostej regresji liniowej w badaniach w naukach społecznych; Kobiety w męskim świecie. Dialog warunkiem osiągnięcia prawdziwej równości płci; Analiza udziału systemów ratowniczych w zarządzaniu kryzysowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
Zawiera: Dziennikarstwo a public relations; Formy pisarskie w public relations; Komunikat prasowy; Streszczenia; Szlifowanie stylu; Opis, opowiadanie, reportaż; Wywiady; Kalki językowe, makaronizmy i anglopolszczyzna; Warsztat pracy w PR; O elementach wizualnych, materiałach fotograficznych i druku; Współpraca z dziennikarzami; Listy; teksty perswazyjne i prestiżowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pragnienie sukcesu, 2. Komunikacja jako więź, 3. Cudowne uzdrowienia - Pani Mara i spółka, 4. Rytułały społeczne, 5. Rytułały w świecie biznesu, 6. Rytuały dnia powszechnego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Wyjątkowe cechy książki; Szczególne cechy trzeciego wydania; Szczególne cechy każdego rozdziału; Podziękowania; Część I. Podstawy komunikacji. Rozdział 1. Wprowadzenie do komunikacji 1. Czym jest komunikacja?; 2. Modele komunikacji; 3. Założenia dotyczące komunikacji; 4. Znaczenie komunikacji; Rozdział 2. Model kompetencji komunikacyjnej 1. Czym jest kompetencja komunikacyjna?; 2. Składniki modelu kompetencji komunikacyjnej; 3. Procesualny model kompetencji komunikacyjnej; Rozdział 3. Percepcja, kultura i Ja 1. Czym jest spostrzeganie?; 2. Wpływ kultury na spostrzeganie; 3. Rozwijanie struktury Ja; 4. Ujawnianie Ja innym; 5. Sprostanie wyzwaniom dla spostrzegania. Rozdział 4. Kompetencja językowa 1. Czym jest język?’ 2. Funkcje języka; 3. Pokonywanie wyzwań dla kompetencji językowej. Rozdział 5. Kompetencje w komunikacji niewerbalnej 1. Czym jest komunikacja niewerbalna?; 2. Funkcje komunikacji niewerbalnej; 3. Typy przekazów niewerbalnych; 4. Sprostanie wyzwaniom dla komunikacji niewerbalnej. Rozdział 6. Kompetencje w słuchaniu 1. Czym jest słuchanie?; 2. Rodzaje słuchania; 3. Pokonywanie wyzwań dla kompetencji w słuchaniu. Część II. Komunikacja interpersonalna. Rozdział 7. Komunikacja interpersonalna: wiedza 1. Czym jest komunikacja interpersonalna?; 2. Wiedza deklaratywna a komunikacja interpersonalna; 3. Pokonywanie trudności w relacjach interpersonalnych. Rozdział 8. Komunikacja interpersonalna: umiejętności 1. Istota umiejętności interpersonalnych; 2. Pokonywanie trudności związanych z umiejętnościami komunikacji interpersonalnej. Część III. Komunikacja w małej grupie i przywództwo. Rozdział 9. Małe grupy i podejmowanie decyzji. Wiedza i umiejętności 1. Czym jest mała grupa?; 2. Podejmowanie decyzji przez grupę; 3. Umiejętności zadaniowe w procesie decyzyjnym; 4. Przezwyciężanie trudności związanych z podejmowaniem decyzji. Rozdział 10. Przywództwo w małych grupach. Wiedza i umiejętności 1. Co to jest przywództwo?; 2. Radzenie sobie z trudnościami związanymi z kompetentnym przywództwem. Część IV. Wystąpienia publiczne. Rozdział 11. Przygotowanie wystąpienia publicznego. Rozwijanie wiedzy 1. Retoryka i historia wystąpień publicznych; 2. Czym jest wystąpienie publiczne?; 3. Analiza publiczności i sytuacji; 4. Wybór i zawężenie tematu; 5. Określenie celu i sformułowania tezy wystąpienia; 6. Zebranie materiałów pomocniczych; 7. Organizacja i przygotowanie planu wystąpienia. Rozdział 12. Prezentacja wystąpienia. Rozwijanie umiejętności 1. Kompetentna i wiarygodna prezentacja; 2. Użycie słów; 3. Użycie głosu; 4. Poprawne i właściwe mówienie; 5. Komunikacja niewerbalna w wystąpieniach publicznych; 6. Zastosowanie pomocy wizualnych; 7. Przezwyciężanie trudności związanych z kompetentnym prezentowaniem wystąpień publicznych. Rozdział 13. Wystąpienia informacyjne 1. Zrozumienie istoty wystąpień informacyjnych; 2. Organizacja i przygotowanie planu wystąpienia informacyjnego; 3. Materiały pomocnicze w wystąpieniu informacyjnym; 4. Etyka a wystąpienia informacyjne; 5. Radzenie sobie z trudnościami dotyczącymi wystąpień informacyjnych. Rozdział 14. Wystąpienia perswazyjne 1. Zrozumienie istoty wystąpień perswazyjnych; 2. Organizacja i przygotowanie planu wystąpienia perswazyjnych; 3. Wzmocnienie perswazyjności argumentacji; 4. Wystąpienia perswazyjne a etyka; 5. Radzenie sobie z wyzwaniami dla wystąpień perswazyjnych. Część V. Komunikacja XXI wieku Rozdział 15. Komunikacja masowa i konwergencja mediów 1. Media i komunikacja masowa: od modelu jeden-do-jednego do modelu jeden-do-wielu; 2. Konwergencja mediów: od modelu jeden-do-wielu do modelu jeden-do-kogokolwiek; 3. Kompetencje w zakresie komunikacji za pośrednictwem komputera; 4. Przezwyciężanie trudności w komunikowaniu się za pośrednictwem komputera. Słowniczek; Indeks nazwisk; Indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Cz. I podstawy komunikacji: 1. Wprowadzenie do komunikacji, 2. Model kompetencji komunikacyjnej, 3. Spostrzeganie, 4. Język, 5. Komunikacja niewerbalna, 6. Słuchanie, 7. Kompetencja w komunikacji internetowej, Cz.II Komunikacja interpersonalna: 8. Wprowadzenie do komunikacji interpersonalnej, 9. Związki międzyludzkie a wiedza, 10. Związki międzyludzkie a umiejętności. Cz. III Komunikacja w małej grupie, 11. Komunikacja w małej grupie a motywacja, 12. Podejmowanie decyzji, 13. Przywództwo, czyli zarządzanie relacjami w grupie. Cz. IV przemawianie publiczne, 14. Wprowadzenie do przemawiania publicznego, 15. Przygotowanie wystąpienia publicznego, 16. Prezentacja wystąpienia, 17. Wystąpienia informacyjne, 18. Wystąpienia perswazyjne. Dodatek: Kompetentne prowadzenie wywiadów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Komunikacja niewerbalna: 1. Natura komunikacji niewerbalnej, 2. Ekspresja twarzy, 3. Zachowania wzrokowe, 4. KOmunikacja ciałem, 5. Komunikacja proksemiczna, 6. Dotyk, 7. Wygląd fizyczny, 8. Komunikacja wokalna. Cz.II Doskonalenie komunikacji niewerbalnej: 9. Kształtowanie wrażenia, 10. Kierowanie wrażeniem, 11. Sprzedaj się niewerbalnie, 12. Wykrywanie oszustwa, 13. Spójne komunikowanie się. Cz.III Skuteczna komunikacja w praktyce: 14. Niewerbalne determinanty skutecznych rozmów, 15. Interakcja kobieta - mężczyzna, 16. Skuteczna komunikacja międzykulturowa, 17. Interakcja lekarz - pacjent, 18. Komunikacja na sali sądowej, 19. Komunikacyjny wpływ zmiennych mikrośrodowiskowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja społeczna w edukacji)
I. Komunikacja społeczna w świecie realnym: Wyzwania komunikacji społecznej w świecie globalnym; Kategoria prawdy w społeczeństwach stechnologizowanych; Was Deutsche uber Polen, Tschechen und sich selbst denken. Erste Ergebnisse des Forschungsprojektes Tschechische, polnische und deutsche Selbst - und Fremdbilder In der Euroregion Nei?e; Psychologia dyskursywna - dyskurs i analiza dyskursu na podstawie analizy narracji studentów wyjeżdżających na zagraniczne uczelnie; Emigracja - zderzenie - komunikacja. Problem wejścia w nowe środowisko kulturowe; Komunikacja społeczna w administracji publicznej; Komunikacja audytora systemów zarządzania na podstawie badań - zadawanie pytań; Zasada komunikacji jako jeden z elementów skuteczności pracy socjalnej; Mediacja jako forma komunikowania się w konflikcie; Obraz singli na podstawie artykułów opublikowanych w "Gazecie Wyborczej"; Rola pracy regionalnej w kształtowaniu środowiska lokalnego w Wielkopolsce w Drugiej Rzeczypospolitej (wybrane przykłady); Komunikowanie płci: konteksty i interpretacje; Bariery komunikacyjne pomiędzy niesłyszącymi a słyszącymi; Zerwany dialog; Język ojczysty - przestrzeń oddziaływania wychowawczego; Mity oświatowe jako przykład komunikacji społecznej; Międzynarodowe Centrum spotkań w ST. Marienthal jako miejsce integracji różnych narodów i kultur. II. Komunikacja społeczna w rodzinie i szkole: Małżeńskie dialogi o komunikacji; Bariery skutecznej komunikacji między małżonkami; Dylematy wychowawcze współczesnych rodziców; Wymiary komunikacji w rodzinie w aspekcie choroby nowotworowej dziecka; Komunikacja międzypokoleniowa między dziadkami a wnukami w okresie późnej adolescencji; Analiza wybranych aspektów komunikacji nauczycie - uczeń; Konflikty interpersonalne dzieci młodszych; Asertywna komunikacja w relacji nauczyciel-uczeń; Komunikacja w relacji nauczyciel - rodzic jako jeden z czynników warunkujących poziom wypalenia zawodowego nauczycieli; Komunikacja interpersonalna na wyższej uczelni (w relacjach nauczyciel akademicki - student) widziana z perspektywy studentów. Wskazówki dla nauczycieli akademickich; Trening interpersonalny w edukacji akademickiej pedagogów i nauczycieli; Komunikacja pozawerbalna studentów wyższej uczelni na przykładzie studentów PWSZ im. Witelona w Legnicy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Serce komunikacji: Nawiązywanie kontaktu; Po prostu stan umysłu; Kontekst komunikacji; Tworzenie rozwiązań; 2. Pomaganie: Pełne słuchanie drugiej osoby; Wspieranie innych w zmianie; 3. Zaspokajanie własnych potrzeb oraz potrzeb innych: Asertywna komunikacja; Rozwiązywanie konfliktów; Wartości i meta programy; Komunikacja w grupie; Wnioski; Licencjonowani trenerzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I Orientacja na małe grupy: 1. Małe grupy jako serce społeczeństwa, 2. Grupy jako ustrukturalizowane systemy otwarte. Część II Podstawy komunikowania sie w małej grupie: 3. Reguły komunikowania sie obowiązujące członków grupy, 4. Komunikowania sie obowiązujące członków grupy, 4. Komunikaty werbalne i niewerbalne w małych grupach, 5. Twórcze i krytyczne myslenie w małych grupach, 6. Procedury grupowego rozwiązywania problemów. Część III Rozumienie procesów grupowych i zwiększanie wydajności pracy grupy: 7. Stawanie się grupą, 8. Zalety zróżnicowania w małej grupie, 9. Efektywne zarzadzanie konfliktami, 10. Zastosowanie zasad przywództwa. Część IV Wystąpienia publiczne w małych grupach: 11. Planowanie, organizowanie i prowadzenie prezentacji w małych grupach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej