Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(13)
Forma i typ
Książki
(13)
Dostępność
dostępne
(8)
tylko na miejscu
(8)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(9)
Czytelnia
(8)
Autor
Radzicki Józef
(2)
Augustynek Andrzej
(1)
Claparede Edouardo
(1)
Colman Andrew M
(1)
Czarniawska Barbara
(1)
Feldman Robert S
(1)
Gajda Jolanta
(1)
Galata Stanisław
(1)
Goleman Daniel
(1)
Grabka Robert Ireneusz. Lekotr
(1)
Guilford Joy Paul (1897-1987)
(1)
Hampson Sarah E
(1)
Hornowska Elżbieta
(1)
Jankowski Andrzej
(1)
Kosslyn Stephen M
(1)
Kozłowski Waldemar
(1)
Majczyna Beata
(1)
Majczyna Marek
(1)
Rosenberg Robin S
(1)
Sikora Katarzyna
(1)
Stańczak Małgorzata
(1)
Strelau Jan (1931-2020)
(1)
Suświłło Małgorzata
(1)
Sękowski Andrzej E
(1)
Tyler Leona Elizabeth (1906- )
(1)
Tylikowska Anna
(1)
Ziembińska Maria
(1)
Zyski Teodor
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(1)
1970 - 1979
(1)
1960 - 1969
(1)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Temat
Inteligencja (psychol.)
(13)
Osobowość
(6)
Psychologia
(4)
Pamięć
(3)
Uczenie się
(3)
Uczucia
(3)
Umysł
(3)
Konflikt
(2)
Motywacja
(2)
Mózg
(2)
Pedagogika
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Stres
(2)
Testy psychologiczne
(2)
Zachowanie
(2)
Zdolności
(2)
Alkohol
(1)
Choroby psychiczne
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko zdolne
(1)
Gardner, Howard (1943- )
(1)
Hipnoza
(1)
Intuicja
(1)
Język
(1)
Kariera
(1)
Medytacja
(1)
Myślenie
(1)
Narkotyki
(1)
Nauczanie
(1)
Negocjacje
(1)
Ontogeneza
(1)
Praca zespołowa
(1)
Psychologia rozwojowa
(1)
Psychoterapia
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Słuch
(1)
Temperament
(1)
Uczniowie
(1)
Układ nerwowy
(1)
Wychowanie
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Wzrok
(1)
Zmysły
(1)
Świadomość
(1)
13 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Omega : współczesna biblioteka naukowa ; 95)
Zawiera: Przedmowa. 1.Charakter i rola pomiarów w psychologii: Potrzeba ocen ilościowych; Cztery poziomy pomiarów. 2.Podstawowe pojęcia statystyczne: Porządek w zmienności; Miary tendencji centralnej; Miary zmienności; Miary zależności; istotność statystyczna a przypadek. 3.Testy psychologiczne: Testy a pomiary; Tło historyczne; Znaczenie trafności i testu; Znaczenie rzetelności; Normy i wyniki pochodne; Klasyfikacja testów. 4.Testy inteligencji: Charakterystyczne cechy testów binetowskich; Znaczenie ilorazu inteligencji; Testy Wschslera; grupowe testy inteligencji; Testy dla niemowląt; Błędne poglądy na inteligencję; Inteligencja jako myślenie symboliczne; Rozwój inteligencji. 5.Testy zdolności specjalnych: Zdolności a wiadomości i umiejętności; Trafność dla różnych celów; Badania nad zdolnościami specjalnymi; Czy różne zawody wymagają różnych rodzajów uzdolnień?; Zestaw Testów Zdolności Ogólnych; Specjalne właściwości i zastosowania testów wiadomości i umiejętności; Połączone zestawy testów zdolności i wiadomości. 6.Testy osobowości: Specjalne problemy w badaniach testowych osobowości; Klasyfikacja testów osobowości; Kwestionariusze osobowości; Techniki projekcyjne; Różne sposoby określania osobowości 7.Zastosowania testów i pomiarów: Testy a indywidualne decyzje; Testy jako narzędzia w badaniach nad różnicami grupowymi; Różnice związane z wiekiem ludzi dorosłych; Zależność między cechami psychicznymi a fizycznymi; Dziedziczność a środowisko; Zastosowania testów i pomiarów - uwagi końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; R.I Podstawowe zasoby działań zespołowych, R. II Endogenne czynniki zachowań, R.III Egzogenne uwarunkowania zachowań, R. IV Konflikt w działaniach zespołowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
J.J. Rousseau i koncepcja funkcjonalna dzieciństwa; Psychologia inteligencji; Funkcja woli; Discat a puero magister; Psychologia szkoły czynnej; Metoda funkcjonalna nauczania języka; Wychowanie a demokracja; Dlaczego ziewamy?; Koncepcja funkcjonalna wychowania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne i praktyczne problemy kształcenia uczniów zdolnych; 2. Wybrane zagadnienia dotyczące potrzeb psychicznych; 3. Metodologiczne podstawy badań własnych; 4. Formy pracy dydaktyczno-wychowawczej w szkole z uczniem zdolnym; 5. Zaspokajanie potrzeb uczniów zdolnych w ramach zajęć pozalekcyjnych; 6. Zaspokajanie potrzeb uczniów zdolnych w ramach zajęć lekcyjnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zrozumieć psychologię / Robert S. Feldman. - Wrocław : Wydawnictwo Astrum, cop.1998. - 998 s. : wykr., tab. ; 23 cm.
(Kreatywność)
R.1 Wprowadzenie do psychologii, R.2 Metody badań, R.3 Biologiczne podstawy zachowania, R.4 Zmysły i doznania zmysłowe, R.5 Stany świadomości, R.6 Uczenie się,
R.7 Pamięć, R.8 Poznanie i język, R.9 Inteligencja, R.10 Motywacje i emocje, R.11 Płeć i seksualność człowieka, R.12 Rozwój-początki życia, R.13 Rozwój-od pokwitania do końca życia, R.14 Osobowość, R.15 Psychologia zdrowia, R.16 Zaburzenia psychiczne, R.17 Leczenie zaburzeń psychicznych, R.18 Psychologia społeczna, R.19 Psychologia w świecie pełnym różnorodności, Jak przebrnąć przez liczby, czyli statystyka w psychologii
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej