Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(51)
Forma i typ
Książki
(49)
Czasopisma
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(38)
dostępne
(26)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(26)
Czytelnia
(40)
Autor
Janasz Władysław
(5)
Grabiec Olimpia (1975- )
(3)
Bakonyi Jadwiga
(2)
Cieślik Jerzy
(2)
Cygan Zdzisław
(2)
Czajka Kamil
(2)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(2)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Juchniewicz Małgorzata
(2)
Kondak Anna
(2)
Nowacki Robert
(2)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(2)
Szabłowski Józef
(2)
Tarczydło Beata
(2)
Altman Elizabeth J
(1)
Anthony Scott D
(1)
Baczko Tadeusz
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Bednarczyk Henryk
(1)
Białoń Lidia
(1)
Brdulak Jakub J
(1)
Brzeziński Marek
(1)
Budzik Tomasz
(1)
Christensen Clayton M
(1)
Chrobak Gracjan
(1)
Ciejpa-Znamirowski Krzysztof
(1)
Daniecki Wojciech
(1)
Duczmal Wojciech
(1)
Dudek Marek
(1)
Duraj Jan
(1)
Dworczyk Mieczysław
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Grudzewski Wiesław
(1)
Grudzewski Wiesław Maria
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Górzyński Michał
(1)
Hagel John
(1)
Hejduk Irena Krystyna
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Jaremczuk Kazimierz
(1)
Johnson Mark W
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kaczmarska-Krawczak Jadwiga
(1)
Kay Frances
(1)
Kisiołek Artur
(1)
Kolarz Magdalena
(1)
Koprowska Dorota
(1)
Korombel Anna
(1)
Kozina Andrzej
(1)
Kozioł Katarzyna
(1)
Krawiec Franciszek (Frank)
(1)
Kroik Janusz
(1)
Kulchytska Nadia
(1)
Kulikowski Roman
(1)
Lakhno Valeriy
(1)
Lisiecki Marek
(1)
Madyda Aneta
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Mazur Konstancja
(1)
Mikuła Bogusz
(1)
Myjak Teresa
(1)
Nagora Inna
(1)
Nehring Anna
(1)
Nesterowicz Piotr
(1)
Nowicka-Skowron Maria
(1)
Ostraszewska Zuzanna
(1)
Pakulska Jolanta
(1)
Paliszkiewicz Joanna Olga
(1)
Papiernik-Wojdera Marzena
(1)
Patten Dave
(1)
Pawlak Marek
(1)
Pałaszewska-Reindl Teresa
(1)
Petrov Alexander
(1)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(1)
Ponikowski Henryk
(1)
Prokopenko Olha V
(1)
Rozmus Stefan
(1)
Rutkowska-Podołowska Małgorzata
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sankowska Anna
(1)
Seely Brown John
(1)
Shkola Viktoriia Yu
(1)
Simbierowicz Hanna
(1)
Sinfield Joseph V
(1)
Skawińska Eulalia
(1)
Sosnowska Alicja
(1)
Staniewski Marcin W
(1)
Strzelecka Magdalena
(1)
Sulich Adam
(1)
Szlasa Ryszard
(1)
Szot-Gabryś Teresa
(1)
Szybińska Maria
(1)
Szymański Wojciech
(1)
Szymonik Andrzej (1952- )
(1)
Tobiasz Magdalena
(1)
Tworzydło Dariusz
(1)
Tylec Agnieszka
(1)
Walancik Marek
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(34)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(51)
Język
polski
(51)
Temat
Innowacje
(50)
Przedsiębiorstwo
(43)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(13)
Zarządzanie
(10)
Organizacja ucząca się
(6)
Organizacja
(5)
Zarządzanie strategiczne
(5)
Zarządzanie wiedzą
(5)
Internet
(4)
Kadry
(4)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Postęp techniczny
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Blogi
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Franchising
(2)
Gospodarka żywnościowa
(2)
Informacja dla zarządzania
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Postęp
(2)
Przedsiębiorstwo prywatne
(2)
Regionalizacja gospodarcza
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Alokacja
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Ekologia
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Informatyka
(1)
Inicjatywa Wspólnotowa EQUAL
(1)
Inkubatory przedsiębiorczości
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Inwestycje
(1)
Kapitalizm
(1)
Klastry (ekon.)
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja autobusowa
(1)
Konflikt
(1)
Konkurencja
(1)
Marka*
(1)
Marketing
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Materiały budowlane
(1)
Meblarstwo
(1)
Medycyna
(1)
Mentoring
(1)
Motywacja
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Negocjacje
(1)
Oazy podatkowe
(1)
Odpady
(1)
Odpowiedzialność cywilna
(1)
Osobowość
(1)
Państwowa Komunikacja Samochodowa
(1)
Polska
(1)
Produkcja
(1)
Produkt*
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(1)
Przemysł
(1)
Przywództwo
(1)
Public relations
(1)
Reklama
(1)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
(1)
Rynek
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Sieć komputerowa
(1)
Sieć komputerowa korporacyjna
(1)
Sport
(1)
Sportowcy
(1)
Społeczna odpowiedzialność
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Spożycie
(1)
Strony WWW
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Targi i wystawy
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Telekomunikacja
(1)
Telepraca
(1)
Towary
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Tworzywa sztuczne
(1)
Ubezpieczenia ekologiczne
(1)
Unia Europejska
(1)
Wartość ekonomiczna
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Współdziałanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie talentami
(1)
Zdolności
(1)
Zdrowie publiczne
(1)
Temat: czas
2001-0
(3)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
51 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Poza spadkiem marż. 2. Offshoring. 3. Dynamiczna specjalizacja. 4. Nowe formy łączenia i koordynacji. 5. Produktywne tarcie. 6. Tworzenie siatki funkcjonalnej. 7. Nowe podejście do opracowania strategii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
1. Konkurowanie na krawędzi chaosu. 2. Fundamenty skutecznej organizacji. 3. Zapewnienie zdolności do samoodnowy: mechanizm konstruktywnej konfrontacji. 4. Procesy uczenia się w organizacji. 5. Otwarty system informacyjny. 6. Rola kultury organizacyjnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Seria Specjalna Monografie ; Nr 173)
Część I: Organizacje w warunkach gospodarki opartej na wiedzy. 1. Wprowadzenie do gospodarki opartej na wiedzy. 2. Organizacja ucząca się jako system oparty na wiedzy. 3. Inne wybrane modele organizacji opartej na wiedzy. Część II: Zarządzanie wiedzą w organizacji. 4. Podstawy zarządzania wiedzą. 5. Strategiczne zarządzanie wiedzą. 6. Generowanie wiedzy przez organizację. Część III: Kapitał intelektualny i ludzie organizacji opartych na wiedzy. 7. Istota, rozwój i pomiar kapitału intelektualnego organizacji. 8. Ludzie pracujący dla organizacji opartych na wiedzy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Znaczenie innowacyjności w rozwoju przedsiębiorstwa; 2. Zasoby innowacji w procesie kreowania wartości przedsiębiorstw; 3. Innowacje otwarte źródłem konkurencyjności przedsiębiorstw; 4. Wybrane strategie tworzenia innowacji i stymulowania kreatywności- przykłady; 5. Zarządzanie zasobami ludzkimi w aspekcie innowacyjności; 6. Innowacyjność w zarządzaniu finansami- charakterystyka pojęcia i próba identyfikacji w przedsiębiorstwach w Polsce; 7. Innowacje w zarządzaniu wiedzą w sektorze MSP; 8. Spółki innowacyjne na rynku giełdowym NewConnect.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Dlaczego własny biznes?, 2. Cechy i umiejętności liderów nowych przedsięwzięć, 3. Od pomysłu do uruchomienia biznesu, 4. Źródła finansowania, 5. Wybór formy prawnej dla nowego przedsięwzięcia, 6. System finansowo-księgowy, 7. Zespół założycielski kadry, kultura organizacyjna firmy na starcie, 8. Jak zaistnieć na rynku, 9. Franchising, 10. Przedsiębiorczość międzynarodowa, 11. Wykorzystanie potencjału Internetu, 12. Specyfika nowych przedsięwzięć technologicznych, 13. Uruchomienie firmy - i co dalej?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Dlaczego własny biznes?, 2. Cechy i umiejętności liderów nowych przedsięwzięć, 3. Od pomysłu do uruchomienia biznesu, 4. Źródła finansowania, 5. Wybór formy prawnej dla nowego przedsięwzięcia, 6. System finansowo-księgowy, 7. Zespół założycielski, kadry, kultura organizacyjna firmy na starcie, 8. Jak zaistnieć na rynku, 9. Franchising, 10. Przedsiębiorczość międzynarodowa, 11. Wykorzystanie potencjału Internetu, 12. Specyfika nowych przedsięwzięć technologicznych, 13. Uruchomienie firmy - i co dalej?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedsiębiorczość i innowacyjność / Jan Duraj, Marzena Papiernik-Wojdera. - Warszawa : Difin, 2010. - 133, [3] s. : rys.; tab. ; 23 cm.
1. Przedsiębiorczość: Pojęcie przedsiębiorcy' Pojęcie i perspektywy analityczne przedsiębiorczości; Cechy przedsiębiorców i rodzaje przedsiębiorczości; Motywy i uwarunkowania działań przedsiębiorczych; 2. Innowacyjność: Pojęcie innowacji; Źródła, absorpcja i dyfuzja innowacji; Strategie zarządzania innowacyjnego; Klastry i parki technologiczne jako podmioty i narzędzia strategii innowacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I.: Przyczyny porażek świetnych firm: 1. Jak dochodzi do upadku świetnych firm? Spostrzeżenia z przemysłu dysków komputerowych; 2. Sieci wartości a bodźce do innowacji; 3. Technologiczna zmiana w przemyśle koparek mechanicznych przerywająca tok rozwoju; 4. Kiedy coś, co się wzniesie, już nie może opaść? ; Cz. II.: Zarządzanie zmianami technologicznymi przerywającymi tok rozwoju: 5. Przekazanie odpowiedzialności za technologie przerywające tok rozwoju organizacjom, które mają odpowiednich nabywców; 6. Dopasowywanie wielkości organizacji do wielkości rynku; 7. Znajdowanie nowych i wyłaniających się rynków; 8. Jak oceniać zdolności i ułomności swojej organizacji?; 9. Oferowanie właściwości eksploatacyjne, zapotrzebowanie rynku a cykl życia produktu; 10. Co robić w przypadku zmiany technologicznej przerywającej tok rozwoju? Studium przypadku; 11. Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Warunki wstępne innowacji; 1. Zidentyfikować szanse: Identyfikacja niekonsumentów; Identyfikacja klientów nadmiernie obsługiwanych; Identyfikacja zadań do wykonania; 2. Sformułować idee i nadać im kształt: Opracowanie przełomowych pomysłów; Ocena zgodności strategii ze schematem; 3. Rozwinąć działalność: Opanowanie strategii doraźnych; Tworzenie zespołów projektowych i zarządzanie nimi; 4. Stworzyć potencjał: Organizacja na rzecz innowacji; Mierniki innowacji; Wnioski
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Przywództwo w innowacyjnym przedsiębiorstwie: 1.1. Istota przywództwa; 1.2. Charakterystyka wybranych teorii dotyczących przywództwa; 1.2.1. Teorie cech skutecznego przywódcy; 1.2.2. Teorie behawioralne przywództwa; 1.2.3. Teorie władzy i wpływu; 1.2.4. Sytuacyjne teorie przywództwa; 1.2.5. Pozostałe teorie przywództwa; 1.3. Pomiar przywództwa; 1.4. Innowacyjność przedsiębiorstw w badaniach nad przywództwem. 2. Zaufanie a innowacyjność przedsiębiorstw: 2.1. Pojęcie zaufania w naukach o zarządzaniu; 2.2. Rodzaje i cechy zaufania w przedsiębiorstwie; 2.3. Budowanie zaufania w przedsiębiorstwach; 2.3.1. Podstawy budowania zaufania organizacyjnego; 2.3.2. Modele i podejścia do budowania zaufania w przedsiębiorstwach; 2.4. Pomiar zaufania w przedsiębiorstwie; 2.5. Innowacyjność przedsiębiorstwa w badaniach nad zaufaniem. 3. Znaczenie zarządzania wiedzą w innowacyjnym przedsiębiorstwie: 3.1. Koncepcja zarządzania wiedzą; 3.2. Charakterystyka procesów zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie; 3.2.1. Identyfikacja kluczowych procesów zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie; 3.2.2. Rola wybranych procesów zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie; 3.3. Modele dojrzałości zarządzania wiedzą; Innowacyjność przedsiębiorstwa w badaniach nad zarządzaniem wiedzą. 4. Uwarunkowania rozwoju innowacyjnych przedsiębiorstw: 4.1 Badania na innowacjami w naukach o zarządzaniu; 4.1.1. Ewolucja rozumienia innowacji; 4.1.2. Typologia innowacji; 4.1.3. Proces tworzenia innowacji; 4.2. Charakterystyka i determinanty innowacyjności; 4.3. Pomiar innowacyjności przedsiębiorstw; 4.4. Modele empiryczne wiążące przywództwo, zaufanie, zarządzanie wiedzą i innowacyjność. 5. Przywództwo, zaufanie, zarządzanie wiedzą i innowacyjność przedsiębiorstw w świetle własnych badań empirycznych: 5.1. Model badawczy; 5.1.1. Charakterystyka struktury modelu badawczego i hipotezy; 5.1.2. Charakterystyka narzędzia badawczego; 5.2. Metodyka badań empirycznych; 5.2.1. Metodyka badań i charakterystyka próby badawczej; 5.2.2. Opis metody przetwarzania danych PLS-PM; 5.2.3. Testowanie modelu; 5.3. Wnioski, ograniczenia i dyskusja z wynikami innych badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1./.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1./.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Główne wnioski: Od dystansu innowacyjnego do alokacyjnego wyzwania; Część Makroekonomiczna: Nowe wymiary gospodarki, Innowacje. Potrzeba szerszej ich interpretacji, Aktywność patentowa a nakłady na badania i rozwój w okresie transformacji polskiej gospodarki, Innowacje a wzrost efektywności sektorów polskiej gospodarki, Ocena zrealizowanych w Polsce projektów foresight, Przyczyny luki innowacyjnej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi, Innowacyjność i metropolizacja w Europie Środkowowschodniej, Korporacyjne centra badawcze i usługowe oraz wyzwania innowacyjności gospodarki polskiej, Open Innovation a działalność badawczo-rozwojowa polskich przedsiębiorstw, Wzornictwo przykładem efektywnej inwestycji w innowacje produktowe i procesowe, Uwarunkowania i mechanizm absorpcji postępu technicznego w gospodarce polskiej, Stan wykorzystania środków przez jednostki naukowo-badawcze w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Ulgi podatkowe związane z działalnością innowacyjną, Jednostki badawczo-rozwojowe w procesie zwiększania współpracy z gospodarką, Współpraca z gospodarką jako jedna z podstawowych funkcji współczesnych szkół wyższych, Analiza zróżnicowania województw Polski pod względem poziomu innowacyjności, Społeczne i historyczne fundamenty innowacyjności, Przedsiębiorstwa patentujące w latach 2005-2009; Część Mikroekonomiczna: Procesy innowacyjne: Czynniki ograniczające aktywność innowacyjną przedsiębiorstw w latach 2007-2009, Przedsiębiorstwa giełdowe inwestujące w badania i rozwój w 2009 roku, Luka kapitałowa przeszkodą w realizacji innowacyjnych przedsięwzięć, Innowacje tworzone przez użytkowników (User Innowavtion) w Polsce w latach 2007-2009, Koncepcja popytowego podejścia do innowacji w produkcji aparatury medycznej w świetle badań jakościowych, Społeczna odpowiedzialność biznesu a innowacje, Ochrona środowiska firm innowacyjnych w 2009 roku, Porównanie wieku polskich firm innowacyjnych, Innowacyjność w regionach Polski w latach 2007-2009, Od tradycji do współpracy innowacyjnej - klastry lotnicze w Polsce; Perspektywy ekspansji: Rola wymiany zagranicznej w rozwoju przedsiębiorstw innowacyjnych, Polscy eksporterzy zaawansowanych technologii na rynkach zagranicznych - wyniki badań empirycznych, Stymulowanie procesów innowacyjnych w mikroprzedsiębiorstwach, Sieci gospodarcze jako przejaw innowacyjności regionu - bariery w ich tworzeniu na przykładzie Wielkopolski, Relacyjne i transakcyjne finansowanie przedsięwzięć innowacyjnych, Smart Capital dla innowacyjnych przedsiębiorstw, Luka kapitałowa w Polsce - jej znaczenie i skala, Innowacyjność przedsiębiorstw turystycznych w Polsce; Lista 500 najbardziej innowacyjnych przedsiębiorstw w Polsce w 2009 roku; Lista najbardziej innowacyjnych mikroprzedsiębiorstw w Polsce w 2009 roku; Lista najbardziej innowacyjnych małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce w 2009 roku; Lista najbardziej innowacyjnych dużych przedsiębiorstw w Polsce w 2009 roku; Lista innowacyjnych produktów/usług na podstawie ankiet przedsiębiorstw przysłanych w 2010 roku; Definicje; Słownik do Listy 500 najbardziej innowacyjnych przedsiębiorstw w Polsce w 2009 roku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Nastawienie, 2. Podejmowanie decyzji - ładuj, celůpal!, 3. Śpiesz się powoli, 4. Zrobione, zapłacone, 5. Skuteczna taktyka partyzancka - analiza konkurencji, 6. Generowanie pomysłów - myślenie kreatywne, 7. Proste rachunki, 8. Podnieś wydajność - zmotywuj swoich ludzi, 9. Trudne decyzje, niewygodne sytuacje, 10. Zarządzanie czasem - kluczowe zagadnienia, 11. Sprawdź umowy o pracę twoich podwładnych, 12. Sprawdź swoją umowę (dla pracownika), 13. Obcinanie wydatków na podróże, 14. Negocjuj obniżenie kosztów, 15. Osobisty plan ucieczki, 16. Małe może być piękne - zwalnianie pracowników, 17. Załoga - przydzielania zadań, 18. Wizerunek i prezentacja, 19. Nie ustępuj ani na krok, 20. Dystrybucja - właściwy kanał, 21. Śmiercionośny marketing - nie, nie i jeszcze raz nie!, 22. Zarządzanie relacjami z klientami - zachęta do lojalności, 23. Sztuka odmowy, 24. Wykończ problem, zanim on wykończy ciebie - zabij stres, 25. Zwiększ swoje szanse - umiejętności, które wygrywają, 26. Lepiej za granicą ?, 27. Ocal skórę, ocal pracę - kopie zapasowe, 28. Wyciągnij naukę z doświadczenia - czyli: poznaj swoich klientów, 29. Dostrzeganie nowych możliwości - sojusze strategiczne, 30. Odzyskiwanie i oszczędzanie - wydatki, 31. Słuchaj uważnie - informacja kontra dygresja, 32. Podrasowane techniki sprzedaży, 33. Mniej znaczy więcej, 34. Najlepszy wybór - miks promocyjny, 35. Z niewielką pomocą przyjaciół - networking, 36. Nie bądź ostrożny, bądź śmiały, 37. Polityka cenowa - maksymalizacja wydajności, 38. Outsourcing - sposób na przetrwanie, 39. Liczy się mobilność - elastyczność wobec zmian, 40. Uwaga na cyfry - przepływ gotówki i płacenie rachunków, 41. Promowanie szybkiej zmiany, 42. Jak podnieść cenę (bez podnoszenia ceny), 43. Stymulowanie sprzedaży - porusz niebo i ziemię, 44. Niech cię zapamiętają, 45. Załóż różowe okulary, 46. Kijem czy dobrym słowem - właściwe podejście do trudnych spraw, 47. Jak utrzymać się na powierzchni - dziesięć najlepszych porad, 48. Siła doskonałej obsługi klienta, 49. Lepsze wskaźniki - lepsza sprzedaż, 50. Maksymalizacja zysków z Internetu, 51. Nowe perspektywy - jak stworzyć najlepszy potencjał, 52. Wszystko jest kwestią podejścia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Czym jest marketing?, 2.Badanie rynku, 3.Internet, 4.Reklama, 5.Marketing bezposredni, 6.Public relations, 7.Sprzedaż i promocja sprzedaży, 8.Wystawy i pokazy, 9.Jak rozpocząć działalność eksportową?, 10.Nowe produkty - innowacje, patenty, licencje i projekty
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Innowacje w kontekście społecznym: Rola kadr menedżerskich we współczesnej gospodarce; Nadawanie marki miejscu pracy jako trend zarządzania talentami proinnowacyjnej organizacji; Wzorce zachowań personelu wobec zmian innowacyjnych w organizacji; Innowacje w przedsiębiorczości społecznej w koncepcjach i rozwiązaniach prawnych w Stanach Zjednoczonych Ameryki i w Polsce; Wielokulturowość jako stymulator tworzenia innowacji w międzynarodowych zespołach; Przywództwo czynnikiem wspierającym innowacyjność w przedsiębiorstwach sektora MSP; Organizacja ucząca się jako koncepcja z przyszłością w zarządzaniu. Rola innowacji pedagogicznych w budowaniu gospodarki opartej na wiedzy; 2. Społeczny wymiar przedsiębiorczości: zagadnienie konsumenckie społecznej odpowiedzialności biznesu na przykładzie mikroprzedsiębiorstwa. Studium przypadku; Audyt personalny determinantem przedsiębiorczości; Determinanty rozwoju przedsiębiorczości społecznej w Polsce; telepraca jako wyzwanie dla przedsiębiorstw XXI wieku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zagadnienia metodologiczne kreowania strategii rozwoju produkcji. Problemy zarządzania strategicznego; Proces tworzenia i elementy składowe strategii produkcji; Strategie produkcji przedsiębiorstw w otoczeniu międzynarodowym; Aksjologiczne podstawy procesu innowacji; Metoda wielokryterialnej analizy decyzyjnej problemu. 2. Rola wiedzy w kształtowaniu strategii produkcji. Kierunki rozwoju wiedzy w dobie globalizacji; Kapitał ludzki a perspektywy gospodarki opartej o wiedzę na przykładzie Białegostoku; Rola wiedzy w kształtowaniu innowacyjnej strategii produkcji; Rola współpracy w tworzeniu innowacji w gospodarce opartej na wiedzy; Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwach wysokiej techniki; Dyferencyjność organizacji uczących się w warunkach gospodarki opartej na wiedzy; Rola edukacji w gospodarce opartej na wiedzy. 3. Społeczne, ekonomiczne i techniczne uwarunkowania strategii rozwoju produkcji. Cechy charakterystycznej strategii przedsiębiorstw w warunkach kształtowania się nowej ekonomii (na przykładzie UE, Białorusi i Rosji); Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw produkcyjnych; Nauczanie współpracy i zarządzania konfliktem w programach studiów wyższych uczelni; Konkurencyjne priorytety białoruskiej gospodarki w kontekście rozwoju i efektywnego wykorzystania zasobów naturalnych i kapitału ludzkiego; Podstawowe założenia kulturowe w zarządzaniu produkcją; Strategie finansowania inwestycji zagranicznych; Ochrona kapitału intelektualnego jako konieczny warunek innowacyjnego rozwoju gospodarki narodowej. 4. Doświadczenia zagraniczne w zakresie kształtowania produkcji i poprawy konkurencyjności przedsiębiorstw. Znaczenie zwiększania wydajności w warunkach globalnej konkurencji; Czynniki konkurencyjności niemieckich przedsiębiorstw na rynkach globalnych; Polityka kształtowania produkcji i handlu na przykładzie gospodarki argentyńskiej przed i po kryzysie; Relacje pomiędzy innowacjami w organizacji, satysfakcja z pracy oraz podnoszeniem kwalifikacji na przykładzie Eti Mining Corporation Bandirma Boron and Acid (Boracite) Factory; Rola rynku w rozwoju systemu edukacji Białorusi w okresie transformacji; Konkurencyjność przygranicznych regionów (W oparciu o badania empiryczne przeprowadzone w Polsce, Litwie, Łotwie i na Białorusi); Strategiczne problemy zarządzania kosztami w przedsiębiorstwie w gospodarce narodowej Białorusi; Aktywna polityka na rynku pracy w systemie innowacyjnych priorytetów realizacji narodowej strategii ustawicznego rozwoju republiki Białoruś; Międzynarodowe alianse strategiczne jako instrument rozwoju innowacyjnego. 5. Strategie produktowe i kształtowania struktury asortymentowej. Opinie respondentów o koncepcji produktów ekologicznych w regionie Polski północno-wschodniej; Postęp produktowy jako czynnik kształtowania strategii produkcji; Strategia innowacji produktu na rynku międzynarodowym; Venture capital jako forma finansowania innowacji produktowych; Zarządzanie wartością firmy (VBM) podstawą kształtowania strategii asortymentu produkcji w przedsiębiorstwie uczącym się; Kształtowanie asortymentu a pozycjonowanie firmy na rynku. 6. Strategie procesowe. Strategia i ekonomika technologii jako podstawa postępowego państwa; Wzrost efektywności procesu produkcyjnego jako warunek funkcjonowania przedsiębiorstwa (na przykładzie metodyki pracy grupy roboczej w Biazet S.A.); "Centra doskonałości" jako alternatywa dla tradycyjnego zarządzania produkcją; Taśma produkcyjna nowej gospodarki - modele zarządzania procesami biznesowymi; Outsourcing produkcji jako źródło przewagi; Wizualizacja jako narzędzie w zarządzaniu procesem produkcyjnym. 7. Strategie kształtowania jakości produkcji, powiększania zdolności produkcyjnych i logistyki. Strategie zdolności produkcyjnych. Studium przypadku; Podstawy sformułowania polityki zarządzania zapasami materiałów na bazie modelu probabilistycznego; Problematyka zarządzania jakością w procesach wytwórczych; Standard SA8000 a strategia produkcji przedsiębiorstwa; Podnoszenie jakości produktów przy wykorzystaniu macierzy cech produktu i jej wybranych modyfikacji; Logistyczne strategie produkcji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ogólne koncepcje i kategorie porządkujące problematykę zmiany społeczno-organizacyjnej a podmiotowość jaj uczestników, 2. Niektóre kompleksowe teorie zmiany organizacyjnej, 3. Dynamika zmian w organizacji, 4. Dynamika zmiany osobistej, 5. Sterowanie zmianą organizacyjną w sposób podmiotowy, 6. O konsultantach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Współczesne zarządzanie; 2. Zmiany; 3. Zaufanie; 4. Przywództwo; 5. Innowacje; 6. Wiedza; 7. Wartość; 8. Wirtualizacja; 9. Corporate governance; 10. Kultura; 11. Przedsiębiorczość; 12. Ekologia; 13. Nowe formy organizacyjne; 14. Przedsiębiorstwo "jutra"- sustainable enterprise
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Siły napędowe rewolucji przemysłowych, 2. Zmiana charakteru konsumpcji, 3. Kryzys kapitału korporacyjnego, 4. Narodziny i doskonalenie nowych technologii dla nowej konsumpcji, 5. Transformacja przedsiębiorstwa kapitalizmu menedżerskiego, 6. Nowa gospodarka i wyróżniające ją właściwości, 7. Strategia firmy w nowej koncepcji gospodarki, 8. Tworzenie wartości w nowej koncepcji przedsiębiorstwa, 9. Nowe podejścia do innowacji produktu, 10. Proces transformacji firmy w nowej koncepcji gospodarki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I.Różnorodność przesłanek przedsiębiorczości: Przedsiębiorczość - jej pojmowanie, typy i czynniki ją kształtujące; Trwałość i elastyczność przedsiębiorczego uczenia się; Nadzór korporacyjny jako uwarunkowanie przedsiębiorczości wewnętrznej; Przedsiębiorczość w procesie funkcjonowania i transformacji systemu ochrony zdrowia; Projekty organizacji publicznych i społecznych jako narzędzie kreowania przedsiębiorczości; Delegacja uprawnień jako warunek twórczego zaangażowania pracowników; Przedsiębiorczość osobista jako źródło pomnażania pieniędzy i bogacenia się; Paradygmaty przedsiębiorczości i jego implikacje; Przedsiębiorcze i innowacyjne kompetencje menedżerów projektu i liderów zespołu w realizacji celów organizacji; Przedsiębiorczość a samozatrudnienie - dylematy terminologiczne; Cechy przedsiębiorcze - czy domeną tylko przedsiębiorców?; Wielokryterialna ocena oraz instytucjonalne formy doskonalenia przedsiębiorstw rodzinnych w Polsce; Wspieranie rozwoju gospodarczego przez władze lokalne; Rozwój przedsiębiorczości w regionach przygranicznych. Konsekwencje procesów integracyjnych; Przedsiębiorczość na szczeblu lokalnym na przykładzie gminy Kolbuszowa; Rola organizacji wspierania biznesu w kształtowaniu lokalnej przedsiębiorczości; Profil psychologiczny przedsiębiorcy w powiecie stalowowolskim; Psychologiczne, ekonomiczne i prawne bariery podejmowania działalności gospodarczej na przykładzie projektu "Moje przedsiębiorstwo". II. Przedsiębiorczość fenomenem zmienności: Zmiany uwarunkowań i czynników przedsiębiorczości w Polsce; Przedsiębiorczość jako czynnik rozwoju Polski Wschodniej w latach 2007-2013; Przesłanki i możliwości zmian w podejściu do aktywizowania pracowników we współczesnych realiach gospodarowania; Kompetencje i rynek w polskim sektorze gospodarki opartej na wiedzy; Szkolenia jako narzędzie kształtowania kultury organizacji; Racjonalność podatkowa a racjonalność ekonomiczna współdziałania przedsiębiorstw - refleksje na kanwie praktyki gospodarczej; Młode przedsiębiorstwa globalne - uwarunkowania powstawania i rozwoju; Determinanty funkcjonowania przedsiębiorstw w specjalnej strefie ekonomicznej; Aktywność gospodarcza przedsiębiorstw w otoczeniu Tarnobrzeskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej; Bezpośrednie inwestycje zagraniczne a rozwój regionu; Przygotowanie przedsiębiorstw do wymiany z zagranicą na przykładzie rejonu Tarnobrzega; Uwarunkowania rozwoju struktur klastrowych na terenach marginalnych; Rola usług wspierających w działalności małych i średnich przedsiębiorstw powiatu tarnobrzeskiego; Rozwój systemu podatkowego w Polsce ze szczególnym uwzględnieniem podatków obciążających przedsiębiorstwo; Finansowanie rozwoju samorządów i MSP w województwie podkarpackim; Współczesne otoczenie firmy wyzwaniem dla przedsiębiorczych zachowań; Znaczenie public relations w rozwoju i funkcjonowaniu firmy na przykładzie PZU ŻYCIE S.A.; Determinanty efektywności przedsiębiorstw w obszarze interakcji ze środowiskiem; Przedsiębiorca jako inicjator zmian w przedsiębiorstwie; Konformizm a sposoby jego pojmowania w życiu społecznym i zawodowym; Życie gospodarcze w okupowanym Tarnobrzegu w latach 1939-1944; Aktywność ekonomiczna mieszkańców Ziemi Ożarowskiej w XIX wieku; Różnorodność i zmienność w kulturze jako wyznacznik społecznej aktywności człowieka;Dylematy cywilizacji techniczno-konsumpcyjnej. III. Innowacyjność i interaktywność uczestników organizacji: Zasady i warunki skutecznego coachingu jako narzędzia kształtowania kompetencji pracowników; Coaching sieciowy II; Kształtowanie innowacyjności pracowników w organizacji sieciowej; Potencjał sieci międzyorganizacyjnych - kontekst różnorodności; Nowe wyzwania wobec systemów wynagradzania; Modele dekompozycji funduszu premiowego w warunkach centrów zysków i kosztów; Granice wyobraźni i twórczości. Wiedza i innowacyjność w organizacji; Człowiek w organizacji - przegląd klasycznych i współczesnych koncepcji teoretycznych; Kompetencje jako uwarunkowanie przedsiębiorczości; Determinanty działalności innowacyjnej przedsiębiorstw; Kształtowanie klimatu proinnowacyjnego w regionalnych browarach w Polsce - wyniki badan; Uwarunkowania zmian innowacyjnych w przedsiębiorstwie realizującym funkcje publiczne - analiza przypadku. Istota procesów innowacji; Wykorzystanie miernika Economic Value Addend (EVA®) do oceny efektywności zarządzania przedsiębiorstwem. Analiza przypadku; Kształtowanie wizerunku obszarem aktywności pracodawcy; Możliwości kształtowania pracowniczych zachowań proinnowacyjnych a administracji publicznej; Metodyka budowy procesowej orientacji przedsiębiorstw; Rola konsultantów zewnętrznych i wewnętrznych w przezwyciężaniu oporu wobec zmian; Komponenty myślenia strategicznego kierowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przewaga konkurencyjna firmy: od lokalizacji do strategii globalnych, 2. Nieporozumienia wokół konkurencyjności, 3. Restrukturyzacja przedsiębiorstw jako warunek rozwoju, 4. Warunki konkurowania małych i średnich przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej, 5. Czynniki rozwoju MSP w Unii Europejskiej i w Polsce, 6. Projektowanie podjęcia i/lub rozszerzenia działalności gospodarczej przez małe i średnie przedsiębiorstwa, 7. Wybór optymalnego źródła finansowania przedsiębiorstwa w dobie wzmożonej konkurencyjności gospodarki, 8. Realizacja innowacji w przedsiębiorstwie produkcyjnym, 9. Wrażliwość przedsiębiorstwa na zmieniające się potrzeby klienta, 10. Efekty dostosowań strukturalnych w przemyśle Polski w okresie przedakcesyjnym do Unii Europejskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej