Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(38)
Forma i typ
Książki
(36)
Czasopisma
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(28)
dostępne
(23)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(23)
Czytelnia
(29)
Autor
Janasz Władysław
(5)
Grabiec Olimpia (1975- )
(3)
Bakonyi Jadwiga
(2)
Cieślik Jerzy
(2)
Cygan Zdzisław
(2)
Czajka Kamil
(2)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(2)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Kondak Anna
(2)
Nowacki Robert
(2)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(2)
Szabłowski Józef
(2)
Tarczydło Beata
(2)
Balcerak Alicja
(1)
Białoń Lidia
(1)
Brdulak Jakub J
(1)
Budzik Tomasz
(1)
Christensen Clayton M
(1)
Chrobak Gracjan
(1)
Ciejpa-Znamirowski Krzysztof
(1)
Daniecki Wojciech
(1)
Duczmal Wojciech
(1)
Dudek Marek
(1)
Fenn Jackie
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Grudzewski Wiesław
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Hagel John
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Jaremczuk Kazimierz
(1)
Juchniewicz Małgorzata
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kaczmarska-Krawczak Jadwiga
(1)
Kay Frances
(1)
Kisiołek Artur
(1)
Korombel Anna
(1)
Kozina Andrzej
(1)
Kozioł Katarzyna
(1)
Kozioł-Nadolna Katarzyna
(1)
Krawiec Franciszek (Frank)
(1)
Kroik Janusz
(1)
Kulchytska Nadia
(1)
Kulikowski Roman
(1)
Lakhno Valeriy
(1)
Lisiecki Marek
(1)
Madyda Aneta
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Marciniak Stefan
(1)
Mazur Konstancja
(1)
Mikuła Bogusz
(1)
Myjak Teresa
(1)
Nagora Inna
(1)
Nesterowicz Piotr
(1)
Nowicka-Skowron Maria
(1)
Oleksiuk Adam
(1)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(1)
Ostraszewska Zuzanna
(1)
Pakulska Jolanta
(1)
Pawlak Marek
(1)
Petrov Alexander
(1)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(1)
Ponikowski Henryk
(1)
Prokopenko Olha V
(1)
Raskino Mark
(1)
Rozmus Stefan
(1)
Rutkowska-Podołowska Małgorzata
(1)
Seely Brown John
(1)
Shkola Viktoriia Yu
(1)
Simbierowicz Hanna
(1)
Sosnowska Alicja
(1)
Staniewski Marcin W
(1)
Strzelecka Magdalena
(1)
Sulich Adam
(1)
Szybińska Maria
(1)
Szymański Wojciech
(1)
Szymonik Andrzej (1952- )
(1)
Tobiasz Magdalena
(1)
Tworzydło Dariusz
(1)
Tylec Agnieszka
(1)
Walancik Marek
(1)
Wereda Wioletta
(1)
Wicher Adam
(1)
Widera Wiktor
(1)
Wieprow Joanna
(1)
Wierzbicka Ewa
(1)
Wojtaszek Marta
(1)
Woźniak Jacek
(1)
Zdunkiewicz Anna
(1)
Żurawska Joanna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(38)
Język
polski
(38)
Temat
Innowacje
(38)
Przedsiębiorstwo
(28)
Organizacja
(8)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(8)
Zarządzanie
(8)
Organizacja ucząca się
(6)
Zarządzanie strategiczne
(5)
Kadry
(4)
Zarządzanie wiedzą
(4)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Internet
(3)
Postęp techniczny
(3)
Blogi
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Franchising
(2)
Gospodarka
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorstwo prywatne
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Alokacja
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Decyzje
(1)
Gospodarka żywnościowa
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Inwestycje
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Kapitalizm
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja autobusowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konflikt
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Materiały budowlane
(1)
Menedżerowie
(1)
Mentoring
(1)
Motywacja
(1)
Motywacja pracy
(1)
Negocjacje
(1)
Oazy podatkowe
(1)
Odpady
(1)
Odpowiedzialność cywilna
(1)
Organizacja Współpracy Gospodarczej i Rozwoju
(1)
Osobowość
(1)
Państwowa Komunikacja Samochodowa
(1)
Polska
(1)
Postęp
(1)
Produkcja
(1)
Produkt*
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Przywództwo
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Sport
(1)
Sportowcy
(1)
Społeczna odpowiedzialność
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Spożycie
(1)
Strony WWW
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Towary
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Ubezpieczenia ekologiczne
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Współdziałanie
(1)
Zarządzanie kompetencjami
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie talentami
(1)
Zdolności
(1)
Zdrowie publiczne
(1)
Zmiana społeczna
(1)
Związek Harcerstwa Polskiego
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Gatunek
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
38 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie. Rozdział 1. Uwarunkowania zarządzania ryzykiem we współczesnej organizacji: Zarys problematyki rozdziału; Wstęp; 1.1. Uwarunkowania funkcjonowania współczesnych organizacji; 1.2. Organizacja jako dynamiczny i elastyczny system działania; 1.3. Atrybuty współczesnych organizacji; 1.4. Funkcjonowanie organizacji z perspektywy globalnych czynników ryzyka; Podsumowanie. Rozdział 2. Ryzyko w zarządzaniu współczesną organizacją: Zarys problematyki rozdziału; Wstęp; 2.1. Interpretacja kategorii ryzyka w organizacji; 2.2. Klasyfikacja i znaczenie ryzyka w zarządzaniu organizacją; 2.3. Horyzont czasowy i strategie zarządzania ryzykiem we współczesnej organizacji; 2.4. Finansowy wymiar zarządzania ryzkiem we współczesnej organizacji. Rozdział 3. Kultura zarządzania ryzykiem (KZR) jako czynnik innowacyjności organizacji: Zarys problematyki rozdziału; Wstęp; 3.1. Innowacyjność a ryzyko w organizacji; 3.2. Apetyt na ryzyko; 3.3. Kultura zarządzania ryzykiem; 3.4. Doskonalenie kultury zarządzania ryzykiem w organizacji; 3.5. Modele dojrzałości procesu zarządzania ryzykiem w organizacji; Podsumowanie. Rozdział 4. Koncepcja value innovation jako fundament organizacji opartej na innowacyjności i relacjach z interesariuszami: Zarys problematyki rozdziału; Wstęp; 4.1. Źródła wartości dla organizacji i interesariuszy; 4.2. Istota koncepcji value innovation w organizacji a minimalizacja ryzyka; 4.3. Koncepcja „inteligencji ryzyka" w procesie zarządzania organizacją; 4.4. Zarządzanie ryzykiem w organizacji i wdrażanie koncepcji value innovation a budowanie relacji z interesariuszami; Podsumowanie. Rozdział 5. Mapa ryzyka jako narzędzie zarządzania we współczesnej organizacji: Zarys problematyki rozdziału; Wstęp; 5.1. Mapa ryzyka w systematyce metod i narzędzi zarządzania ryzykiem; 5.2. Metodyka konstrukcji mapy ryzyka; 5.3. Wnioskowanie i podejmowanie działań na podstawie mapy ryzyka; 5.4. Uniwersalność mapy ryzyka jako narzędzia zarządzania; Podsumowanie. Rozdział 6. Zastosowanie mapy ryzyka w praktyce zarządzania - wybrane aspekty konstrukcji organizacji opartej na innowacjach i kulturze ryzyka: Zarys problematyki rozdziału; Wstęp; 6.1. Fundamenty konstrukcji mapy ryzyka w technice Risk Score - studium przypadku oceny ryzyka zawodowego; 6.2. Mapa ryzyka w kształtowaniu asymetrii informacji w organizacji; 6.3. Projektowanie organizacji inteligentnej z wykorzystaniem mapy ryzyka; 6.4. Zastosowanie mapy ryzyka w podnoszeniu efektywności procesów; 6.5. Kształtowanie systemu wynagrodzeń z wykorzystaniem mapy ryzyka; 6.6. Wykorzystanie mapy ryzyka w procesach decyzyjnych na potrzeby zarządzania w sytuacji kryzysowej - studium przypadku trzęsienia ziemi; 6.7. Ocena ryzyka w zarządzaniu kryzysowym na przykładzie mapy ryzyka zagrożenia powodziowego; 6.8. Identyfikacja obszarów innowacyjności organizacji z wykorzystaniem mapy ryzyka; Podsumowanie. Zakończenie. Bibliografia. Spis tabel. Spis rysunków. Załączniki - dobre praktyki: Załącznik I. W jaki sposób postrzegać mapę ryzyka - czyli czym jest, a czym nie jest mapa ryzyka?; Załącznik II. O czym należy pamiętać, przystępując do konstruowania i analizy mapy ryzyka - czyli jak właściwie opracować mapę ryzyka i przekuć ją na konstruktywne wnioski?; Załącznik III. Jak umiejscawiać mapę ryzyka w systemie doskonalenia współczesnej organizacji - czyli czym dla właściciela, menedżera/kierownika i pracownika niższego szczebla może być mapa ryzyka? Pytania problemowe. Zadania do wykonania - ćwiczenia praktyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Innowacje i ich miejsce w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa, 2. Teoretyczne aspekty rozprzestrzeniania się innowacji, 3. Regionalne systemy innowacyjne w Unii Europejskiej, 4. Modele polityki innowacyjnej w Unii Europejskiej, 5. Polityka innowacyjna w wybranych krajach Unii Europejskiej, 6. Ryzyko i niepewność w projektach innowacyjnych, 7. Kapitał prywatny w finansowaniu działalności innowacyjnej przedsiębiorstw w procesie transformacji, 8. Zmiany aktywności innowacyjnej Polski w okresie transformacji, 9. Innowacyjność przedsiębiorstw przemysłowych regionu zachodniopomorskiego w latach 1997-2003, 10. Modelowanie procesów dyfuzji innowacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rozwój działań wirtualnych w przedsiębiorstwach, 2. Zarządzanie i funkcjonowanie MŚP w układach wirtualnych, 3. Strategie i działania innowacyjne MŚP funkcjonujących w układach wirtualnych, 4. Optymalizacja działania MŚP funkcjonujących w układach wirtualnych, 5. Działania innowacyjne MŚP na Ukrainie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Nastawienie, 2. Podejmowanie decyzji - ładuj, celůpal!, 3. Śpiesz się powoli, 4. Zrobione, zapłacone, 5. Skuteczna taktyka partyzancka - analiza konkurencji, 6. Generowanie pomysłów - myślenie kreatywne, 7. Proste rachunki, 8. Podnieś wydajność - zmotywuj swoich ludzi, 9. Trudne decyzje, niewygodne sytuacje, 10. Zarządzanie czasem - kluczowe zagadnienia, 11. Sprawdź umowy o pracę twoich podwładnych, 12. Sprawdź swoją umowę (dla pracownika), 13. Obcinanie wydatków na podróże, 14. Negocjuj obniżenie kosztów, 15. Osobisty plan ucieczki, 16. Małe może być piękne - zwalnianie pracowników, 17. Załoga - przydzielania zadań, 18. Wizerunek i prezentacja, 19. Nie ustępuj ani na krok, 20. Dystrybucja - właściwy kanał, 21. Śmiercionośny marketing - nie, nie i jeszcze raz nie!, 22. Zarządzanie relacjami z klientami - zachęta do lojalności, 23. Sztuka odmowy, 24. Wykończ problem, zanim on wykończy ciebie - zabij stres, 25. Zwiększ swoje szanse - umiejętności, które wygrywają, 26. Lepiej za granicą ?, 27. Ocal skórę, ocal pracę - kopie zapasowe, 28. Wyciągnij naukę z doświadczenia - czyli: poznaj swoich klientów, 29. Dostrzeganie nowych możliwości - sojusze strategiczne, 30. Odzyskiwanie i oszczędzanie - wydatki, 31. Słuchaj uważnie - informacja kontra dygresja, 32. Podrasowane techniki sprzedaży, 33. Mniej znaczy więcej, 34. Najlepszy wybór - miks promocyjny, 35. Z niewielką pomocą przyjaciół - networking, 36. Nie bądź ostrożny, bądź śmiały, 37. Polityka cenowa - maksymalizacja wydajności, 38. Outsourcing - sposób na przetrwanie, 39. Liczy się mobilność - elastyczność wobec zmian, 40. Uwaga na cyfry - przepływ gotówki i płacenie rachunków, 41. Promowanie szybkiej zmiany, 42. Jak podnieść cenę (bez podnoszenia ceny), 43. Stymulowanie sprzedaży - porusz niebo i ziemię, 44. Niech cię zapamiętają, 45. Załóż różowe okulary, 46. Kijem czy dobrym słowem - właściwe podejście do trudnych spraw, 47. Jak utrzymać się na powierzchni - dziesięć najlepszych porad, 48. Siła doskonałej obsługi klienta, 49. Lepsze wskaźniki - lepsza sprzedaż, 50. Maksymalizacja zysków z Internetu, 51. Nowe perspektywy - jak stworzyć najlepszy potencjał, 52. Wszystko jest kwestią podejścia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Innowacje w kontekście społecznym: Rola kadr menedżerskich we współczesnej gospodarce; Nadawanie marki miejscu pracy jako trend zarządzania talentami proinnowacyjnej organizacji; Wzorce zachowań personelu wobec zmian innowacyjnych w organizacji; Innowacje w przedsiębiorczości społecznej w koncepcjach i rozwiązaniach prawnych w Stanach Zjednoczonych Ameryki i w Polsce; Wielokulturowość jako stymulator tworzenia innowacji w międzynarodowych zespołach; Przywództwo czynnikiem wspierającym innowacyjność w przedsiębiorstwach sektora MSP; Organizacja ucząca się jako koncepcja z przyszłością w zarządzaniu. Rola innowacji pedagogicznych w budowaniu gospodarki opartej na wiedzy; 2. Społeczny wymiar przedsiębiorczości: zagadnienie konsumenckie społecznej odpowiedzialności biznesu na przykładzie mikroprzedsiębiorstwa. Studium przypadku; Audyt personalny determinantem przedsiębiorczości; Determinanty rozwoju przedsiębiorczości społecznej w Polsce; telepraca jako wyzwanie dla przedsiębiorstw XXI wieku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie kompetencjami : teoria i praktyka / Tadeusz Oleksyn. - Wyd. 2 uzupeł. i uaktual. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2010. - 357, [3] s. : il., tab. ; 24 cm.
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Wyjaśnienie pojęć; 2. Charakterystyka najważniejszych kompetencji; 3. Przywództwo i związane z nim kompetencje; 4. Kompetencje wybranych grup zawodowych z sektora przedsiębiorstw; 5. Zarządzanie kompetencjami w organizacji; 6. Zarządzanie własnymi kompetencjami
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Organizacja jako dyscyplina naukowa 2. Strategia w organizacji i zarządzanie strategiczne 3. Źródła innowacji i procesy innowacyjne w przedsiębiorstwie 4. Podejmowanie decyzji w organizacji 5. Interpersonalny charakter organzacji 6. Kultura w kontekście organizacji 7. Eyka w kontekście organizacyjnym 8. Koncepcje teoretyczne organizacji i zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Teoretyczne aspekty innowacji i procesu innowacyjnego: 1.1. Istota innowacji i przegląd definicji. 1.2. Rodzaje i źródła innowacji. 1.3. Pojęcie i etapy procesu innowacyjnego. II. Problematyka, identyfikacja oraz klasyfikacja uwarunkowań procesów innowacyjnych oraz aktywności badawczo-rozwojowej w przedsiębiorstwach.: 2.1. Identyfikacja uwarunkowań procesów innowacyjnych oraz aktywności badawczo-rozwojowej w przedsiębiorstwach. 2.2. Klasyfikacja czynników determinujących procesy innowacyjne oraz aktywność badawczo-rozwojową w przedsiębiorstwach. 2.3. Wybrane czynniki innowacyjności przedsiębiorstw. III. Działalność badawczo-rozwojowa w przedsiębiorstwach: 3.1. Nakłady na działalność badawczo-rozwojową w Polsce i w Unii Europejskiej (wybrane wskaźniki). 3.2. Strategie wzrostu nakładów na działalność badawczo-rozwojową. 3.3. Modele procesu innowacyjnego i dyfuzji innowacji. IV. Polityka państwa jako determinanta stymulowania działalności innowacyjnej w przedsiębiorstwach: 4.1. Polityka innowacyjna a polityka: naukowa, naukowo-techniczna i przemysłowa. 4.2. Ocena wpływu polityki innowacyjnej państwa na procesy innowacyjne w przedsiębiorstwach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I Innowacje źródłem sukcesu przedsiębiorstwa – analiza krytyczna; Wybrane problemy innowacyjności małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce i innych krajach Unii Europejskiej; Innowacje organizacyjne i marketingowe w małych firmach w województwie opolskim; Kilka uwag w sprawie uczciwości i odpowiedzialności firmy; Rynek szkolnictwa wyższego w Polsce w pogoni za innowacją; Innowacje pedagogiczne – potrzeba profilaktyki społecznej. Część II Dynamika i wybrane charakterystyki przemian innowacyjnych; Efektywne motywowanie pracowników determinantą innowacyjnego przedsiębiorstwa; Hybrydowe metody nowoczesnego motywowania do pracy; Optymizm jako kapitał psychologiczny pracownika. Część III Innowacje – wyzwanie dla marketingu; Stymulatory rozwoju innowacji marketingowych; Innowacje marketingowe a funkcjonowanie mikro- i małych przedsiębiorstw; Logistyczna obsługa klienta i integracja ECR i CRM jako przejawy innowacyjnego działania w łańcuchu dostaw; Partnering oraz system CRM jako narzędzia działań marketingowych w przedsiębiorstwie; Marketing sportowy i sponsoring jako obszar działań innowacyjnego konsultingu zarządzania; Zarządzanie marketingiem w sporcie – stosowanie innowacyjnych działań marketingowych w klubie fitness; Innowacyjność marketingu internetowego w branży szkoleniowo-doradczej. Część IV Marketing w mediach społecznościowych; Innowacyjność polityki informacyjnej a odpowiedzialność społeczna przedsiębiorstw; Społeczna odpowiedzialność biznesu jako element innowacyjnego zarządzania firmą – wsparcie systemowe i europejskie; Innowacje inspirowane społeczną odpowiedzialnością i społeczna odpowiedzialność inspirowana innowacjami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Seria Specjalna Monografie ; Nr 173)
Część I: Organizacje w warunkach gospodarki opartej na wiedzy. 1. Wprowadzenie do gospodarki opartej na wiedzy. 2. Organizacja ucząca się jako system oparty na wiedzy. 3. Inne wybrane modele organizacji opartej na wiedzy. Część II: Zarządzanie wiedzą w organizacji. 4. Podstawy zarządzania wiedzą. 5. Strategiczne zarządzanie wiedzą. 6. Generowanie wiedzy przez organizację. Część III: Kapitał intelektualny i ludzie organizacji opartych na wiedzy. 7. Istota, rozwój i pomiar kapitału intelektualnego organizacji. 8. Ludzie pracujący dla organizacji opartych na wiedzy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Siły napędowe rewolucji przemysłowych, 2. Zmiana charakteru konsumpcji, 3. Kryzys kapitału korporacyjnego, 4. Narodziny i doskonalenie nowych technologii dla nowej konsumpcji, 5. Transformacja przedsiębiorstwa kapitalizmu menedżerskiego, 6. Nowa gospodarka i wyróżniające ją właściwości, 7. Strategia firmy w nowej koncepcji gospodarki, 8. Tworzenie wartości w nowej koncepcji przedsiębiorstwa, 9. Nowe podejścia do innowacji produktu, 10. Proces transformacji firmy w nowej koncepcji gospodarki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Innowacyjność i konkurencyjność gospodarki / Stefan Marciniak. - Warszawa : C.H.Beck, 2010. - 189, [1] s. : rys.; tab. ; 24 cm.
(Uczelnie Techniczne)
1. Twórcza destrukcja a innowacje i innowacyjność; 2. Zmiana paradygmatu w teorii innowacji; 3. Kapitał ludzki a innowacyjność gospodarki; 4. Innowacyjność w krajach OCED i w Polsce; 5. Innowacyjność gospodarki a konkurencyjność międzynarodowa; 6. Małe i średnie przedsiębiorstwa a innowacyjność
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Dlaczego własny biznes?, 2. Cechy i umiejętności liderów nowych przedsięwzięć, 3. Od pomysłu do uruchomienia biznesu, 4. Źródła finansowania, 5. Wybór formy prawnej dla nowego przedsięwzięcia, 6. System finansowo-księgowy, 7. Zespół założycielski kadry, kultura organizacyjna firmy na starcie, 8. Jak zaistnieć na rynku, 9. Franchising, 10. Przedsiębiorczość międzynarodowa, 11. Wykorzystanie potencjału Internetu, 12. Specyfika nowych przedsięwzięć technologicznych, 13. Uruchomienie firmy - i co dalej?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Dlaczego własny biznes?, 2. Cechy i umiejętności liderów nowych przedsięwzięć, 3. Od pomysłu do uruchomienia biznesu, 4. Źródła finansowania, 5. Wybór formy prawnej dla nowego przedsięwzięcia, 6. System finansowo-księgowy, 7. Zespół założycielski, kadry, kultura organizacyjna firmy na starcie, 8. Jak zaistnieć na rynku, 9. Franchising, 10. Przedsiębiorczość międzynarodowa, 11. Wykorzystanie potencjału Internetu, 12. Specyfika nowych przedsięwzięć technologicznych, 13. Uruchomienie firmy - i co dalej?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia i Materiały Instytutu Zarządzania i Marketingu Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego / red. Krzysztof Ciejpa-Znamirowski ; Katolicki Uniwersytet Lubelski Wydział Nauk Społecznych ; Tom 5)
Cz. I Zmiany we współczesnych przedsiębiorstwach: 1. Funkcjonowanie przedsiębiorstwa, 2. Systemy produkcyjne, 3. Systemy informacyjne. Cz. II Zmiany systemu podatków i rynku kapitałowego: 4. Zmiany systemu podatków, 5. Zmiany na rynku kapitałowym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Materiały Instytutu Zarządzania i Marketingu Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego / red. Krzysztof Ciejpa-Znamirowski ; Katolicki Uniwersytet Lubelski Wydział Nauk Społecznych ; Tom 4)
I. Zmiany jako czynnik rozwoju organizacji: 1. Ryzyko menedżerskie wobec niepewności zmiany, 2.Zmiany roli zasobów ludzkich w organizacji, 3. Psychospołeczna ocena zmian w organizacji, 4. Modele dojrzałości jako mapy drogowe doskonalenia organizacji, 5. Uniwersytet jako wizjonerska organizacja-mity i rzeczywistość, 6. Public Relations w instytucjach kultury, 7. Edukacja międzykulturowa, 8. Regres i rozwój jako skutek zmian w zarządzaniu organizacjami opieki zdrowotnej, 9. Kultura organizacyjna a zarządzanie zmianami, 10. Partycypacja jako narzędzie pozyskiwania społecznej akceptacji dla zmian organizacyjnych. Zarys badań empirycznych, 11. Socjalne funkcje państwa - tendencje zmian, 12. Struktury procesowe w jednostkach samorządu terytorialnego, 13. Zmiany w administracji publicznej a bezpieczeństwo obywateli. II. Zmiany w przestrzeniach zjawisk regionalnych: 1. Globalizacja i metropolizacja jako determinanta rozwoju Polski w świetle uwarunkowań transformacji systemowej, 2. Managment gospodarki globalnej, 3. Granice regionów a ciągłość zmian przestrzennych, 4. Statystyczne metody analizy nierównomierności rozkładów płac w Polsce według województw, 5. Podnoszenie konkurencyjności regionów poprzez wspieranie innowacyjności przedsiębiorstw, 6. Innowacje istotnym czynnikiem zmian struktury gospodarczej regionu, 7. Działalność korporacji międzynarodowych w formie zagranicznych inwestycji bezpośrednich w warunkach liberalizacji przepływu kapitału, 8. Zmiany szkolnictwa wyższego w europejskiej przestrzeni edukacyjnej, 9. Przedsiębiorczość i zmiana: perspektywa makroekonomiczna i lokalna, 10. Zmiany społeczno-gospodarcze wschodniego pogranicza Polski, 11. Zmiany społeczno-gospodarcze w rolnictwie Warmii i Mazur a rozwój regionu, 12. Zmiany w polityce ekologicznej Ukrainy i Polski w warunkach integracji europejskiej, 13. Aglomeracja Trójmiasta jako środek metropolitalny w regionie pomorskim (aspekt innowacyjny), 14. Aglomeracja lubelska - planowanie i rzeczywistość, 15. Badania transformacji krajobrazów osadniczych niskogórza karpackiego dla stworzenia modeli stałego rozwoju
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Teoretyczne aspekty konkurencyjności przedsiębiorstw. Prawno-finansowe uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstw. Zarządzanie wiedzą i zasobami ludzkimi. Rola jakości w budowie konkurencyjności przedsiębiorstw. Logistyczna obsługa klienta w kształtowaniu konkurencyjności przedsiębiorstw. Innowacje jako element konkurencyjności przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 4/2017)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Innowacje i działalność innowacyjna polskich przedsiębiorstw w świetle krajowych i zagranicznych badań; Źródła finansowania działalności innowacyjnej w Polsce; The investment processes in the state: national practices and international experience; Przykład nieefektywnej zmiany w przedsiębiorstwie w aspekcie retrospekcji działalności PKS; Zasady negocjowania w sytuacjach kryzysowych; Znaczenie narzędzi analitycznych w skutecznym zarządzaniu sklepem internetowym i stopień ich wykorzystania przez właścicieli e-sklepów; Komunikacja poprzez bloga osobistego i jej wartość dla interesariuszy. Wyniki badań; Rola podejścia analitycznego w planowaniu kosztów działalności operacyjnej przedsiębiorstwa; Zmiany w systemie zarządzania jednostkami ochrony zdrowia; Rola ubezpieczeń w zarządzaniu ryzykiem przedsiębiorstwa; Zarządzanie talentami w organizacjach non-profit na przykładzie Związku Harcerstwa Polskiego; Efektywność wybranych elementów systemu motywacyjnego w opinii zawodników sportów drużynowych; Wybrane problemy przechowalnictwa towarów w magazynach; Sieciowy system wytwarzania w warunkach koopetycji sektorowej; Resource-efficient and energy-efficient changes in waste oils management; Rozwój kariery zawodowej kobiet województwa śląskiego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zagadnienia metodologiczne kreowania strategii rozwoju produkcji. Problemy zarządzania strategicznego; Proces tworzenia i elementy składowe strategii produkcji; Strategie produkcji przedsiębiorstw w otoczeniu międzynarodowym; Aksjologiczne podstawy procesu innowacji; Metoda wielokryterialnej analizy decyzyjnej problemu. 2. Rola wiedzy w kształtowaniu strategii produkcji. Kierunki rozwoju wiedzy w dobie globalizacji; Kapitał ludzki a perspektywy gospodarki opartej o wiedzę na przykładzie Białegostoku; Rola wiedzy w kształtowaniu innowacyjnej strategii produkcji; Rola współpracy w tworzeniu innowacji w gospodarce opartej na wiedzy; Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwach wysokiej techniki; Dyferencyjność organizacji uczących się w warunkach gospodarki opartej na wiedzy; Rola edukacji w gospodarce opartej na wiedzy. 3. Społeczne, ekonomiczne i techniczne uwarunkowania strategii rozwoju produkcji. Cechy charakterystycznej strategii przedsiębiorstw w warunkach kształtowania się nowej ekonomii (na przykładzie UE, Białorusi i Rosji); Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw produkcyjnych; Nauczanie współpracy i zarządzania konfliktem w programach studiów wyższych uczelni; Konkurencyjne priorytety białoruskiej gospodarki w kontekście rozwoju i efektywnego wykorzystania zasobów naturalnych i kapitału ludzkiego; Podstawowe założenia kulturowe w zarządzaniu produkcją; Strategie finansowania inwestycji zagranicznych; Ochrona kapitału intelektualnego jako konieczny warunek innowacyjnego rozwoju gospodarki narodowej. 4. Doświadczenia zagraniczne w zakresie kształtowania produkcji i poprawy konkurencyjności przedsiębiorstw. Znaczenie zwiększania wydajności w warunkach globalnej konkurencji; Czynniki konkurencyjności niemieckich przedsiębiorstw na rynkach globalnych; Polityka kształtowania produkcji i handlu na przykładzie gospodarki argentyńskiej przed i po kryzysie; Relacje pomiędzy innowacjami w organizacji, satysfakcja z pracy oraz podnoszeniem kwalifikacji na przykładzie Eti Mining Corporation Bandirma Boron and Acid (Boracite) Factory; Rola rynku w rozwoju systemu edukacji Białorusi w okresie transformacji; Konkurencyjność przygranicznych regionów (W oparciu o badania empiryczne przeprowadzone w Polsce, Litwie, Łotwie i na Białorusi); Strategiczne problemy zarządzania kosztami w przedsiębiorstwie w gospodarce narodowej Białorusi; Aktywna polityka na rynku pracy w systemie innowacyjnych priorytetów realizacji narodowej strategii ustawicznego rozwoju republiki Białoruś; Międzynarodowe alianse strategiczne jako instrument rozwoju innowacyjnego. 5. Strategie produktowe i kształtowania struktury asortymentowej. Opinie respondentów o koncepcji produktów ekologicznych w regionie Polski północno-wschodniej; Postęp produktowy jako czynnik kształtowania strategii produkcji; Strategia innowacji produktu na rynku międzynarodowym; Venture capital jako forma finansowania innowacji produktowych; Zarządzanie wartością firmy (VBM) podstawą kształtowania strategii asortymentu produkcji w przedsiębiorstwie uczącym się; Kształtowanie asortymentu a pozycjonowanie firmy na rynku. 6. Strategie procesowe. Strategia i ekonomika technologii jako podstawa postępowego państwa; Wzrost efektywności procesu produkcyjnego jako warunek funkcjonowania przedsiębiorstwa (na przykładzie metodyki pracy grupy roboczej w Biazet S.A.); "Centra doskonałości" jako alternatywa dla tradycyjnego zarządzania produkcją; Taśma produkcyjna nowej gospodarki - modele zarządzania procesami biznesowymi; Outsourcing produkcji jako źródło przewagi; Wizualizacja jako narzędzie w zarządzaniu procesem produkcyjnym. 7. Strategie kształtowania jakości produkcji, powiększania zdolności produkcyjnych i logistyki. Strategie zdolności produkcyjnych. Studium przypadku; Podstawy sformułowania polityki zarządzania zapasami materiałów na bazie modelu probabilistycznego; Problematyka zarządzania jakością w procesach wytwórczych; Standard SA8000 a strategia produkcji przedsiębiorstwa; Podnoszenie jakości produktów przy wykorzystaniu macierzy cech produktu i jej wybranych modyfikacji; Logistyczne strategie produkcji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 3/2017)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2003, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Spójność strategii personalnej jako determinanta rozwoju przedsiębiorstwa; Work commitment as an effect of applied system of motivation; Motivating factors applied in small and medium enterprises; Coaching jako interaktywne narzędzie wspomagające rozwój pracowników w przedsiębiorstwie; Poziom innowacyjności polski na tle unii europejskiej - analiza w oparciu o dekompozycję sumarycznego wskaźnika innowacji (SII); Environmental insurance in Poland and selected EU countries; Transformacje struktury organizacyjnej firmy informatycznej - studium przypadku; Pozycja konsumenta na rynku na tle Teorii Kreatywnego Monopolu Petera Andreasa Thiela; Generowanie wartości poprzez bloga firmowego. Studium przypadku; The role of storytelling in building a brand; Development of a support system for managing the cyber protection of an information object; Negocjacje alokacji zasobów w procesie organizacji struktury systemu wytwarzania w warunkach rozproszenia zasobów; Jakość materiałów budowlanych a preferencje nabywców na przykładzie systemów stropowych; Reflective learning facilitators.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej