Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(56)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(54)
Czasopisma
(2)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(43)
dostępne
(28)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(28)
Czytelnia
(47)
Autor
Janasz Władysław
(7)
Grabiec Olimpia (1975- )
(3)
Bakonyi Jadwiga
(2)
Ciejpa-Znamirowski Krzysztof
(2)
Czajka Kamil
(2)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(2)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Juchniewicz Małgorzata
(2)
Kondak Anna
(2)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(2)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(2)
Szabłowski Józef
(2)
Tarczydło Beata
(2)
Baczko Tadeusz
(1)
Bal-Woźniak Teresa
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Bessant John
(1)
Brzeziński Marek
(1)
Budzik Tomasz
(1)
Błażejowski Jerzy
(1)
Christensen Clayton M
(1)
Chrobak Gracjan
(1)
Daniecki Wojciech
(1)
Duczmal Wojciech
(1)
Dudek Marek
(1)
Dworczyk Mieczysław
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Grosse Tomasz G
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Górzyński Michał
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Jaremczuk Kazimierz
(1)
Jasiński Andrzej H
(1)
Jewtuchowicz Aleksandra
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kaczmarska-Krawczak Jadwiga
(1)
Kalukiewicz Amelia
(1)
Kisiołek Artur
(1)
Kolarz Magdalena
(1)
Korombel Anna
(1)
Kozina Andrzej
(1)
Kozioł Katarzyna
(1)
Kozioł-Nadolna Katarzyna
(1)
Krawiec Franciszek (Frank)
(1)
Kroik Janusz
(1)
Kubielas Stanisław
(1)
Kulchytska Nadia
(1)
Lakhno Valeriy
(1)
Lisiecki Marek
(1)
Madyda Aneta
(1)
Makarewicz-Marcinkiewicz Agnieszka
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Mamica Łukasz
(1)
Marciniak Stefan
(1)
Matusiak Krzysztof
(1)
Mazur Konstancja
(1)
Michna Jerzy
(1)
Mikuła Bogusz
(1)
Myjak Teresa
(1)
Nagora Inna
(1)
Nowicka-Skowron Maria
(1)
Okoń-Horodyńska Ewa
(1)
Ostraszewska Zuzanna
(1)
Pakulska Jolanta
(1)
Paliszkiewicz Joanna Olga
(1)
Pawlak Marek
(1)
Pałaszewska-Reindl Teresa
(1)
Petrov Alexander
(1)
Ponikowski Henryk
(1)
Prokopenko Olha V
(1)
Płoszajski Piotr
(1)
Rozmus Stefan
(1)
Rutkowska-Podołowska Małgorzata
(1)
Shkola Viktoriia Yu
(1)
Simbierowicz Hanna
(1)
Skawińska Eulalia
(1)
Sosnowska Alicja
(1)
Sulich Adam
(1)
Swadźba Stanisław
(1)
Szlasa Ryszard
(1)
Szostak Józef
(1)
Szot-Gabryś Teresa
(1)
Szultka Stanisław
(1)
Szymański Wojciech
(1)
Szymonik Andrzej (1952- )
(1)
Tidd Joe
(1)
Tobiasz Magdalena
(1)
Tworzydło Dariusz
(1)
Tylec Agnieszka
(1)
Walancik Marek
(1)
Widera Wiktor
(1)
Wieprow Joanna
(1)
Wierzbicka Ewa
(1)
Witkowska Janina
(1)
Wojtaszek Marta
(1)
Woodward Richard
(1)
Wysokińska Zofia
(1)
Wójcik Piotr
(1)
Yourk Deniz Eylem
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(39)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(57)
Język
polski
(57)
Temat
Innowacje
(56)
Przedsiębiorstwo
(28)
Gospodarka
(7)
Gospodarka oparta na wiedzy
(6)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(6)
Zarządzanie
(6)
Przedsiębiorczość (postawa)
(5)
Regionalizacja gospodarcza
(5)
Zarządzanie wiedzą
(5)
Kadry
(4)
Banki
(3)
Organizacja
(3)
Organizacja ucząca się
(3)
Postęp techniczny
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Blogi
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka żywnościowa
(2)
Informacja dla zarządzania
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Klastry (ekon.)
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Miasta
(2)
Nauka
(2)
Polska
(2)
Postęp
(2)
Produkcja
(2)
Przemysł
(2)
Rynek kapitałowy
(2)
Sport
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Transfer technologii
(2)
Alokacja
(1)
Bancassurance
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekorozwój
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Gospodarka komunalna
(1)
Inkubatory przedsiębiorczości
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Inwestycje
(1)
Kapitalizm
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja autobusowa
(1)
Konflikt
(1)
Konkurencja
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Marka*
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Materiały budowlane
(1)
Meblarstwo
(1)
Mentoring
(1)
Motywacja
(1)
Motywacja pracy
(1)
Negocjacje
(1)
Odpady
(1)
Odpowiedzialność cywilna
(1)
Odzież
(1)
Opieka społeczna
(1)
Organizacja Współpracy Gospodarczej i Rozwoju
(1)
Osobowość
(1)
Państwowa Komunikacja Samochodowa
(1)
Polityka regionalna
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przywództwo
(1)
Regiony (adm.)
(1)
Rynek finansowy
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Sportowcy
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczna odpowiedzialność
(1)
Spożycie
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Służba zdrowia
(1)
Telekomunikacja
(1)
Towary
(1)
Transformacja systemu społeczno gospodarczego
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Ubezpieczenia ekologiczne
(1)
Unia Gospodarcza i Walutowa
(1)
Wartość ekonomiczna
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Współdziałanie
(1)
Wzrost gospodarczy
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie talentami
(1)
Zdrowie publiczne
(1)
Zmiana społeczna
(1)
Związek Harcerstwa Polskiego
(1)
Temat: czas
2001-0
(5)
1989-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
57 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Dystans innowacyjny gospodarki Polski jako uzasadnienie podjęcia tematu; 2. Wieloaspektowy charakter innowacyjności; 3. Podmiotowy charakter innowacyjności- założenia metodologiczne badań; 4. Porterowski klaster jako obszar badawczy innowacyjności; 5. Kompleksy instytucjonalne jako źródło uwarunkowań innowacyjności; 6. Empiryczna weryfikacja zachowań innowacyjnych podmiotów działających w ramach porte rowskiego klastra; 7. Empiryczna weryfikacja znaczenia kompleksów instytucjonalnych w zachowaniach innowacyjnych podmiotów porte rowskiego klastra; 8. Wielopoziomowe zarządzanie innowacyjnością z uwzględnieniem podejścia podmiotowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Innowacje - Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości)
1. Innowacje- podstawowe pojęcia; 2. Misja, strategia, strategii innowacji; 3. Skąd wziąć innowacje dla firmy?; 4. Transfer technologii do przedsiębiorstwa; 5. Jak finansować innowacje?; 6. Własność intelektualna; 7. Jak to robią inni?.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Seria Specjalna Monografie ; Nr 180)
1. Podstawowe kategorie innowacyjności, 2. Jednostki badawczo-rozwojowe jako element systemu innowacyjengo, 3. Koncepcje terytorialnych modeli innowacji jako teoretyczne podstawy polityki innowacyjnej, 4. Systemowe uwarunkowania polityki innowacyjnej, 5. Przykłady polityki innowacyjnej w wymiarze międzynarodowym, 6. Charakterystyka polskiej polityki innowacyjnej, 7. Potencjał krajowego sektora jednostek badawczo-rozwojowych w świetle przeprowadzonych badań
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kapitał w rozwoju innowacyjnym gospodarki; 2. Ryzyko a finansowe determinanty procesów innowacyjnych; 3. Kształtowanie struktury kapitału w procesach innowacyjnych; 4. Innowacje w strategii rozwoju przedsiębiorstw; 5. Polityka innowacyjna państwa jako stymulanta finansowania procesów innowacyjnych; 6. Determinanty racjonalnego modelu implementacji kapitału w finansowanie działalności innowacyjnej przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Klastry - trochę teorii, 2.Unia Europejska i Organizacja Współpracy i Rozowju Gospodarczego wobec gron, 3.Wybrane przykłady klastrów na świecie, 4.klastry w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Koncepcja klastrów w naukach ekonomicznych, 2. Teoretyczne i praktyczne aspekty konkurencji oraz konkurencyjności, 3. Podstawy wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw i regionów, 4. Innowacyjność gospodarki, 5. Praktyczne aspekty oceny innowacyjności gospodarek, 6. Sieci przedsiębiorstwa a klastry biznesowe, 7. Wybrane determinanty rozwoju klastrów biznesowych, 8. Prkatyczne aspekty rozwoju klastwó. Świat-Europa-Polska
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
MEiP 1(16) 2007. - Warszawa : Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im.Ryszarda Łazarskiego, 2007. - 153 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Myśl Ekonomiczna i Prawna : kwartalnik Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie ISSN 1644-4213 ; 1(16) 2007)
1. Finanse publiczne w procesie dostosowania polskiej gospodarki do przyjęcia Euro; 2. Rola rynku kapitałowego w proinnowacyjnej alokacji kapitału w Polsce; 3. Reformy bankowe w krajach Europy Środkowej; 4. Organizacja wirtualna a organizacja tradycyjna - analiza porównawcza systemów zarządzania; 5. Istota i zakres marketingu sportu; 6. Raport o innowacyjności polskiej gospodarki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I Innowacje źródłem sukcesu przedsiębiorstwa – analiza krytyczna; Wybrane problemy innowacyjności małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce i innych krajach Unii Europejskiej; Innowacje organizacyjne i marketingowe w małych firmach w województwie opolskim; Kilka uwag w sprawie uczciwości i odpowiedzialności firmy; Rynek szkolnictwa wyższego w Polsce w pogoni za innowacją; Innowacje pedagogiczne – potrzeba profilaktyki społecznej. Część II Dynamika i wybrane charakterystyki przemian innowacyjnych; Efektywne motywowanie pracowników determinantą innowacyjnego przedsiębiorstwa; Hybrydowe metody nowoczesnego motywowania do pracy; Optymizm jako kapitał psychologiczny pracownika. Część III Innowacje – wyzwanie dla marketingu; Stymulatory rozwoju innowacji marketingowych; Innowacje marketingowe a funkcjonowanie mikro- i małych przedsiębiorstw; Logistyczna obsługa klienta i integracja ECR i CRM jako przejawy innowacyjnego działania w łańcuchu dostaw; Partnering oraz system CRM jako narzędzia działań marketingowych w przedsiębiorstwie; Marketing sportowy i sponsoring jako obszar działań innowacyjnego konsultingu zarządzania; Zarządzanie marketingiem w sporcie – stosowanie innowacyjnych działań marketingowych w klubie fitness; Innowacyjność marketingu internetowego w branży szkoleniowo-doradczej. Część IV Marketing w mediach społecznościowych; Innowacyjność polityki informacyjnej a odpowiedzialność społeczna przedsiębiorstw; Społeczna odpowiedzialność biznesu jako element innowacyjnego zarządzania firmą – wsparcie systemowe i europejskie; Innowacje inspirowane społeczną odpowiedzialnością i społeczna odpowiedzialność inspirowana innowacjami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Nowa Gospodarka i jej społeczeństwo informacyjne - kwestie definicyjne; 2. Ewolucja gospodarki wolnorynkowej. Sektor Nowej Gospodarki w aktualnej fazie kapitalizmu; 3. Nowe technologie: społeczne możliwości i zagrożenia; 4. Konwergencja tradycyjnych atrybutów państwa w realiach Nowej Gospodarki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Seria Specjalna Monografie ; Nr 173)
Część I: Organizacje w warunkach gospodarki opartej na wiedzy. 1. Wprowadzenie do gospodarki opartej na wiedzy. 2. Organizacja ucząca się jako system oparty na wiedzy. 3. Inne wybrane modele organizacji opartej na wiedzy. Część II: Zarządzanie wiedzą w organizacji. 4. Podstawy zarządzania wiedzą. 5. Strategiczne zarządzanie wiedzą. 6. Generowanie wiedzy przez organizację. Część III: Kapitał intelektualny i ludzie organizacji opartych na wiedzy. 7. Istota, rozwój i pomiar kapitału intelektualnego organizacji. 8. Ludzie pracujący dla organizacji opartych na wiedzy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I.: Przyczyny porażek świetnych firm: 1. Jak dochodzi do upadku świetnych firm? Spostrzeżenia z przemysłu dysków komputerowych; 2. Sieci wartości a bodźce do innowacji; 3. Technologiczna zmiana w przemyśle koparek mechanicznych przerywająca tok rozwoju; 4. Kiedy coś, co się wzniesie, już nie może opaść? ; Cz. II.: Zarządzanie zmianami technologicznymi przerywającymi tok rozwoju: 5. Przekazanie odpowiedzialności za technologie przerywające tok rozwoju organizacjom, które mają odpowiednich nabywców; 6. Dopasowywanie wielkości organizacji do wielkości rynku; 7. Znajdowanie nowych i wyłaniających się rynków; 8. Jak oceniać zdolności i ułomności swojej organizacji?; 9. Oferowanie właściwości eksploatacyjne, zapotrzebowanie rynku a cykl życia produktu; 10. Co robić w przypadku zmiany technologicznej przerywającej tok rozwoju? Studium przypadku; 11. Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Przywództwo w innowacyjnym przedsiębiorstwie: 1.1. Istota przywództwa; 1.2. Charakterystyka wybranych teorii dotyczących przywództwa; 1.2.1. Teorie cech skutecznego przywódcy; 1.2.2. Teorie behawioralne przywództwa; 1.2.3. Teorie władzy i wpływu; 1.2.4. Sytuacyjne teorie przywództwa; 1.2.5. Pozostałe teorie przywództwa; 1.3. Pomiar przywództwa; 1.4. Innowacyjność przedsiębiorstw w badaniach nad przywództwem. 2. Zaufanie a innowacyjność przedsiębiorstw: 2.1. Pojęcie zaufania w naukach o zarządzaniu; 2.2. Rodzaje i cechy zaufania w przedsiębiorstwie; 2.3. Budowanie zaufania w przedsiębiorstwach; 2.3.1. Podstawy budowania zaufania organizacyjnego; 2.3.2. Modele i podejścia do budowania zaufania w przedsiębiorstwach; 2.4. Pomiar zaufania w przedsiębiorstwie; 2.5. Innowacyjność przedsiębiorstwa w badaniach nad zaufaniem. 3. Znaczenie zarządzania wiedzą w innowacyjnym przedsiębiorstwie: 3.1. Koncepcja zarządzania wiedzą; 3.2. Charakterystyka procesów zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie; 3.2.1. Identyfikacja kluczowych procesów zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie; 3.2.2. Rola wybranych procesów zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie; 3.3. Modele dojrzałości zarządzania wiedzą; Innowacyjność przedsiębiorstwa w badaniach nad zarządzaniem wiedzą. 4. Uwarunkowania rozwoju innowacyjnych przedsiębiorstw: 4.1 Badania na innowacjami w naukach o zarządzaniu; 4.1.1. Ewolucja rozumienia innowacji; 4.1.2. Typologia innowacji; 4.1.3. Proces tworzenia innowacji; 4.2. Charakterystyka i determinanty innowacyjności; 4.3. Pomiar innowacyjności przedsiębiorstw; 4.4. Modele empiryczne wiążące przywództwo, zaufanie, zarządzanie wiedzą i innowacyjność. 5. Przywództwo, zaufanie, zarządzanie wiedzą i innowacyjność przedsiębiorstw w świetle własnych badań empirycznych: 5.1. Model badawczy; 5.1.1. Charakterystyka struktury modelu badawczego i hipotezy; 5.1.2. Charakterystyka narzędzia badawczego; 5.2. Metodyka badań empirycznych; 5.2.1. Metodyka badań i charakterystyka próby badawczej; 5.2.2. Opis metody przetwarzania danych PLS-PM; 5.2.3. Testowanie modelu; 5.3. Wnioski, ograniczenia i dyskusja z wynikami innych badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1./.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1./.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Główne wnioski: Od dystansu innowacyjnego do alokacyjnego wyzwania; Część Makroekonomiczna: Nowe wymiary gospodarki, Innowacje. Potrzeba szerszej ich interpretacji, Aktywność patentowa a nakłady na badania i rozwój w okresie transformacji polskiej gospodarki, Innowacje a wzrost efektywności sektorów polskiej gospodarki, Ocena zrealizowanych w Polsce projektów foresight, Przyczyny luki innowacyjnej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi, Innowacyjność i metropolizacja w Europie Środkowowschodniej, Korporacyjne centra badawcze i usługowe oraz wyzwania innowacyjności gospodarki polskiej, Open Innovation a działalność badawczo-rozwojowa polskich przedsiębiorstw, Wzornictwo przykładem efektywnej inwestycji w innowacje produktowe i procesowe, Uwarunkowania i mechanizm absorpcji postępu technicznego w gospodarce polskiej, Stan wykorzystania środków przez jednostki naukowo-badawcze w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Ulgi podatkowe związane z działalnością innowacyjną, Jednostki badawczo-rozwojowe w procesie zwiększania współpracy z gospodarką, Współpraca z gospodarką jako jedna z podstawowych funkcji współczesnych szkół wyższych, Analiza zróżnicowania województw Polski pod względem poziomu innowacyjności, Społeczne i historyczne fundamenty innowacyjności, Przedsiębiorstwa patentujące w latach 2005-2009; Część Mikroekonomiczna: Procesy innowacyjne: Czynniki ograniczające aktywność innowacyjną przedsiębiorstw w latach 2007-2009, Przedsiębiorstwa giełdowe inwestujące w badania i rozwój w 2009 roku, Luka kapitałowa przeszkodą w realizacji innowacyjnych przedsięwzięć, Innowacje tworzone przez użytkowników (User Innowavtion) w Polsce w latach 2007-2009, Koncepcja popytowego podejścia do innowacji w produkcji aparatury medycznej w świetle badań jakościowych, Społeczna odpowiedzialność biznesu a innowacje, Ochrona środowiska firm innowacyjnych w 2009 roku, Porównanie wieku polskich firm innowacyjnych, Innowacyjność w regionach Polski w latach 2007-2009, Od tradycji do współpracy innowacyjnej - klastry lotnicze w Polsce; Perspektywy ekspansji: Rola wymiany zagranicznej w rozwoju przedsiębiorstw innowacyjnych, Polscy eksporterzy zaawansowanych technologii na rynkach zagranicznych - wyniki badań empirycznych, Stymulowanie procesów innowacyjnych w mikroprzedsiębiorstwach, Sieci gospodarcze jako przejaw innowacyjności regionu - bariery w ich tworzeniu na przykładzie Wielkopolski, Relacyjne i transakcyjne finansowanie przedsięwzięć innowacyjnych, Smart Capital dla innowacyjnych przedsiębiorstw, Luka kapitałowa w Polsce - jej znaczenie i skala, Innowacyjność przedsiębiorstw turystycznych w Polsce; Lista 500 najbardziej innowacyjnych przedsiębiorstw w Polsce w 2009 roku; Lista najbardziej innowacyjnych mikroprzedsiębiorstw w Polsce w 2009 roku; Lista najbardziej innowacyjnych małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce w 2009 roku; Lista najbardziej innowacyjnych dużych przedsiębiorstw w Polsce w 2009 roku; Lista innowacyjnych produktów/usług na podstawie ankiet przedsiębiorstw przysłanych w 2010 roku; Definicje; Słownik do Listy 500 najbardziej innowacyjnych przedsiębiorstw w Polsce w 2009 roku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kluczowe problemy gospodarki)
Co z Narodowym Systemem Innowacji w Polsce?; Społeczeństwo wiedzy w Polsce?; Współczesna rola innowacji w ujęciu teorii ekonomii; Czy polska polityka makroekonomiczna zawiera paradygmat wzrostu innowacyjności gospodarki?; Ekonomia a postęp techniczny: rola nauki w innowacyjności gospodarek; Wpływ polityk sektorowych na innowacyjność przedsiębiorstw i państwa w perspektywie członkostwa w UE; Wyzwania wspólnotowej polityki innowacyjnej; Technologia jako czynnik produkcji w procesie integracji europejskiej; Uwarunkowania i przykłady wdrażania systemów zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie; Wykreowanie polskiego systemu innowacji a budowa gospodarki opartej na wiedzy; Społeczno-psychologiczne uwarunkowania wprowadzenia innowacji w przedsiębiorstwie; Popyt i podaż polskiego systemu innowacji a szanse podnoszenia poziomu innowacyjności gospodarki i budowania gospodarki opartej na wiedzy; Efektywność działalności innowacyjnej przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Podstawy teorii przedsiębiorczości II. Rola przedsiębiorczości w narodzinach i rozwoju gospodarki rynkowej III. Przedsiębiorczość i podejmowanie działalności w gospodarce postindustrialnej IV. Budowa systemów wsparcia przedsiębiorczości i procesów innowacyjnych V. Podstawy europejskiego systemu wsparcia VI. Polska tradycja przedsiębiorczości i podstawy systemu wsparcia VII. Rozwój ośrodków innowacji i przedsiębiorczości w Polsce; Wnioski i rekomendacje
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Raporty CASE ; Nr 60/2005)
1. Sieci innowacji w branżach tradycyjnych, 2. Potencjał i możliwości tworzenia sieci innowacyjności w tradycyjnych gałęziach przemysłu w ramach łańcuchów wartości nakierowanych na kupującego: Opisy przypadków polskich przedsiębiorstw
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Innowacje w kontekście społecznym: Rola kadr menedżerskich we współczesnej gospodarce; Nadawanie marki miejscu pracy jako trend zarządzania talentami proinnowacyjnej organizacji; Wzorce zachowań personelu wobec zmian innowacyjnych w organizacji; Innowacje w przedsiębiorczości społecznej w koncepcjach i rozwiązaniach prawnych w Stanach Zjednoczonych Ameryki i w Polsce; Wielokulturowość jako stymulator tworzenia innowacji w międzynarodowych zespołach; Przywództwo czynnikiem wspierającym innowacyjność w przedsiębiorstwach sektora MSP; Organizacja ucząca się jako koncepcja z przyszłością w zarządzaniu. Rola innowacji pedagogicznych w budowaniu gospodarki opartej na wiedzy; 2. Społeczny wymiar przedsiębiorczości: zagadnienie konsumenckie społecznej odpowiedzialności biznesu na przykładzie mikroprzedsiębiorstwa. Studium przypadku; Audyt personalny determinantem przedsiębiorczości; Determinanty rozwoju przedsiębiorczości społecznej w Polsce; telepraca jako wyzwanie dla przedsiębiorstw XXI wieku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zagadnienia metodologiczne kreowania strategii rozwoju produkcji. Problemy zarządzania strategicznego; Proces tworzenia i elementy składowe strategii produkcji; Strategie produkcji przedsiębiorstw w otoczeniu międzynarodowym; Aksjologiczne podstawy procesu innowacji; Metoda wielokryterialnej analizy decyzyjnej problemu. 2. Rola wiedzy w kształtowaniu strategii produkcji. Kierunki rozwoju wiedzy w dobie globalizacji; Kapitał ludzki a perspektywy gospodarki opartej o wiedzę na przykładzie Białegostoku; Rola wiedzy w kształtowaniu innowacyjnej strategii produkcji; Rola współpracy w tworzeniu innowacji w gospodarce opartej na wiedzy; Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwach wysokiej techniki; Dyferencyjność organizacji uczących się w warunkach gospodarki opartej na wiedzy; Rola edukacji w gospodarce opartej na wiedzy. 3. Społeczne, ekonomiczne i techniczne uwarunkowania strategii rozwoju produkcji. Cechy charakterystycznej strategii przedsiębiorstw w warunkach kształtowania się nowej ekonomii (na przykładzie UE, Białorusi i Rosji); Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw produkcyjnych; Nauczanie współpracy i zarządzania konfliktem w programach studiów wyższych uczelni; Konkurencyjne priorytety białoruskiej gospodarki w kontekście rozwoju i efektywnego wykorzystania zasobów naturalnych i kapitału ludzkiego; Podstawowe założenia kulturowe w zarządzaniu produkcją; Strategie finansowania inwestycji zagranicznych; Ochrona kapitału intelektualnego jako konieczny warunek innowacyjnego rozwoju gospodarki narodowej. 4. Doświadczenia zagraniczne w zakresie kształtowania produkcji i poprawy konkurencyjności przedsiębiorstw. Znaczenie zwiększania wydajności w warunkach globalnej konkurencji; Czynniki konkurencyjności niemieckich przedsiębiorstw na rynkach globalnych; Polityka kształtowania produkcji i handlu na przykładzie gospodarki argentyńskiej przed i po kryzysie; Relacje pomiędzy innowacjami w organizacji, satysfakcja z pracy oraz podnoszeniem kwalifikacji na przykładzie Eti Mining Corporation Bandirma Boron and Acid (Boracite) Factory; Rola rynku w rozwoju systemu edukacji Białorusi w okresie transformacji; Konkurencyjność przygranicznych regionów (W oparciu o badania empiryczne przeprowadzone w Polsce, Litwie, Łotwie i na Białorusi); Strategiczne problemy zarządzania kosztami w przedsiębiorstwie w gospodarce narodowej Białorusi; Aktywna polityka na rynku pracy w systemie innowacyjnych priorytetów realizacji narodowej strategii ustawicznego rozwoju republiki Białoruś; Międzynarodowe alianse strategiczne jako instrument rozwoju innowacyjnego. 5. Strategie produktowe i kształtowania struktury asortymentowej. Opinie respondentów o koncepcji produktów ekologicznych w regionie Polski północno-wschodniej; Postęp produktowy jako czynnik kształtowania strategii produkcji; Strategia innowacji produktu na rynku międzynarodowym; Venture capital jako forma finansowania innowacji produktowych; Zarządzanie wartością firmy (VBM) podstawą kształtowania strategii asortymentu produkcji w przedsiębiorstwie uczącym się; Kształtowanie asortymentu a pozycjonowanie firmy na rynku. 6. Strategie procesowe. Strategia i ekonomika technologii jako podstawa postępowego państwa; Wzrost efektywności procesu produkcyjnego jako warunek funkcjonowania przedsiębiorstwa (na przykładzie metodyki pracy grupy roboczej w Biazet S.A.); "Centra doskonałości" jako alternatywa dla tradycyjnego zarządzania produkcją; Taśma produkcyjna nowej gospodarki - modele zarządzania procesami biznesowymi; Outsourcing produkcji jako źródło przewagi; Wizualizacja jako narzędzie w zarządzaniu procesem produkcyjnym. 7. Strategie kształtowania jakości produkcji, powiększania zdolności produkcyjnych i logistyki. Strategie zdolności produkcyjnych. Studium przypadku; Podstawy sformułowania polityki zarządzania zapasami materiałów na bazie modelu probabilistycznego; Problematyka zarządzania jakością w procesach wytwórczych; Standard SA8000 a strategia produkcji przedsiębiorstwa; Podnoszenie jakości produktów przy wykorzystaniu macierzy cech produktu i jej wybranych modyfikacji; Logistyczne strategie produkcji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ogólne koncepcje i kategorie porządkujące problematykę zmiany społeczno-organizacyjnej a podmiotowość jaj uczestników, 2. Niektóre kompleksowe teorie zmiany organizacyjnej, 3. Dynamika zmian w organizacji, 4. Dynamika zmiany osobistej, 5. Sterowanie zmianą organizacyjną w sposób podmiotowy, 6. O konsultantach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
„Studia Prawno-Ekonomiczne” są jednym z nielicznych w kraju wydawnictw ciągłych, koncentrujących uwagę na problematyce wspólnej dla środowisk ekonomicznych i prawniczych. Na ich łamach wypowiadają się wybitni krajowi przedstawiciele nauk ekonomicznych i prawniczych (blisko 80 profesorów i doktorów habilitowanych), a ponadto debiutujący, utalentowani młodzi pracownicy nauki z terenu całego kraju, są więc wydawnictwem par excellence naukowym. Zasięg oddziaływania czasopisma jest zdecydowanie ponadregionalny. Docierają one nie tylko do środowisk naukowych w całym kraju, ale i do przedstawicieli praktyki, zarówno gospodarczej, jak i obejmującej radców prawnych oraz sądownictwo. Świadczy o tym ogólne zainteresowanie wydawnictwem oraz pozyskiwanie przez Redakcję coraz to nowych autorów, chętnych do publikacji swoich artykułów. W ostatnich latach „Studia Prawno-Ekonomiczne” goszczą na swoich łamach osoby rozpoczynające swoją karierę zawodową w innych ośrodkach akademickich. Są także jedną z ważniejszych pozycji wymiany międzybibliotecznej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej