Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(56)
IBUK Libra
(5)
Forma i typ
Książki
(54)
E-booki
(5)
Czasopisma
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(44)
dostępne
(42)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(43)
Czytelnia
(45)
Autor
Borowiecki Ryszard
(3)
Bednarski Lech
(2)
Borski Maciej (1975- )
(2)
Duraj Jan
(2)
Grudzewski Wiesław M
(2)
Kurtys Edmund
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Waśniewski Tadeusz
(2)
Wersty Bolesław
(2)
Afuah Allan
(1)
Antczak-Sabala Beata
(1)
Armstrong Douglas
(1)
Baran Beata
(1)
Baran Grzegorz
(1)
Baran Krzysztof Wojciech
(1)
Baran-Wesołowska Beata
(1)
Barut Arkadiusz (1974- )
(1)
Białas Andrzej
(1)
Białas Marcin (nauki historyczne)
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Bral Wiesław
(1)
Brobst Stephen
(1)
Chaba Dawid
(1)
Chmura Radosław
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Ciejpa-Znamirowski Krzysztof
(1)
Ciemniak Robert
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czekaj Janusz
(1)
Czekaj-Szopa Anna
(1)
Diks Filip
(1)
Diks Krzysztof
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Dutko Maciej
(1)
Fajfer Paweł
(1)
Flasiński Mariusz
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Galata Stanisław
(1)
Gates J. Russell
(1)
Glinka Beata
(1)
Grandys Andrzej J
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Hejduk Irena K
(1)
Hensel Przemysław
(1)
Heska-Kwaśniewicz Krystyna
(1)
Howaniec Honorata
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Jabłoński Adam Stefan
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Jabłoński Władysław
(1)
Janisz Karina
(1)
Jarke Matthias
(1)
Jashapara Ashok
(1)
Jasiński Zdzisław
(1)
Jaskólski Krzysztof
(1)
Juranek Alexander Martin
(1)
Juraszek Marian
(1)
Kaliski Maciej
(1)
Kalisz Anna
(1)
Kamińska Agnieszka Gloria
(1)
Karciarz Magdalena
(1)
Katolik Jerzy
(1)
Kes Zdzisław
(1)
Kierzkowski Zbigniew
(1)
Kil Jan
(1)
Klauer Patricia
(1)
Kobroń-Gąsiorowska Łucja
(1)
Kochalski Cezary
(1)
Kocójowa Maria
(1)
Konecka Sylwia
(1)
Konieczny Jerzy
(1)
Kordel Piotr
(1)
Kosicki Tomasz
(1)
Kowalczyk Stanisław
(1)
Kowalska Małgorzata
(1)
Kozicka Beata
(1)
Krzakiewicz Kazimierz
(1)
Kuczkowska Ewelina
(1)
Kuczkowski Przemysław
(1)
Kuta Małgorzata
(1)
Kwaśniak Aleksander
(1)
Kwieciński Mirosław
(1)
Kwieciński Mirosław (1954- )
(1)
Laskowski Piotr
(1)
Lenzerini Maurizio
(1)
Lewandowski Jerzy
(1)
Lis Artur
(1)
Lityński Adam (1940- )
(1)
Luterek Mariusz
(1)
Majchrzak Małgorzata
(1)
Majewski Miłosz
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Matulewski Marek
(1)
Mazur Sławomir
(1)
Merski Janusz
(1)
Michałek Krzysztof
(1)
Mikołajczyk Zofia (1931-2017)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(46)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(61)
Język
polski
(61)
Temat
Informacja dla zarządzania
(20)
Przedsiębiorstwo
(20)
Informacja
(16)
Organizacja
(12)
Informacja gospodarcza
(9)
Organizacja ucząca się
(9)
Internet
(8)
Zarządzanie wiedzą
(8)
Społeczeństwo informacyjne
(7)
Systemy informatyczne zarządzania
(6)
Informatyka
(5)
Systemy informacyjne
(5)
Zarządzanie
(5)
Zarządzanie strategiczne
(5)
Informacja naukowa
(4)
Informacje niejawne
(4)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(4)
Administracja
(3)
Baza danych
(3)
Bibliotekarstwo
(3)
Kadry
(3)
Logistyka
(3)
Prawo do informacji publicznej
(3)
Systemy informatyczne
(3)
Usługi
(3)
Wiedza
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Bezpieczeństwo systemów
(2)
Decyzje
(2)
Diagnostyka przemysłowa
(2)
Elektroniczna wymiana danych
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Hurtownia danych
(2)
Innowacje
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Menedżerowie
(2)
Odpowiedzialność dyscyplinarna
(2)
Prawo pracy
(2)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
Sieć komputerowa
(2)
Sieś komputerowa
(2)
Strony WWW
(2)
Turystyka
(2)
Akta stanu cywilnego
(1)
Algorytmy
(1)
Asystenci osób niepełnosprawnych
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Bibliografia
(1)
Bibliologia
(1)
Bibliotekarze
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Biblioteki naukowe
(1)
Biura informacji gospodarczej
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Dobra osobiste
(1)
Dokumentacja
(1)
Dokumentacja medyczna
(1)
Dowody (prawo)
(1)
Dowód sądowy
(1)
Ekspertyza (prawo)
(1)
Empowerment
(1)
Europejski Trybunał Praw Człowieka
(1)
Europejskie zgrupowanie interesów gospodarczych
(1)
Funkcjonariusze publiczni
(1)
Globalizacja
(1)
Google
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gromadzenie informacji
(1)
Informacja publiczna
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Instytucje użyteczności publicznej
(1)
Integracja europejska
(1)
Inteligencja sztuczna
(1)
Izolacja prewencyjna (prawo)
(1)
Jakość
(1)
Kadencja (prawo)
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Karty płatnicze
(1)
Klęski elementarne
(1)
Kody kreskowe
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konstytucjonalizm (ustrój)
(1)
Kontrakt socjalny
(1)
Kontrola
(1)
Konwencja z Aarhus (1998)
(1)
Krajowa Administracja Skarbowa (KAS)
(1)
Książka
(1)
Księgi wieczyste
(1)
Księgowość
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Małżeństwo
(1)
Małżeństwo jednopłciowe
(1)
Międzynarodowa Organizacja Pracy (MOP)
(1)
Motywacja
(1)
Motywacja pracy
(1)
Temat: dzieło
Konstytucja Polski (1997)
(1)
Temat: czas
1989-
(2)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Polska
(2)
Czechy
(1)
Francja
(1)
Jagielnica (Ukraina, obw. tarnopolski, rej. czortkowski ; okolice)
(1)
Niemcy
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Szwecja
(1)
Ukraina
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Czasopismo naukowe
(2)
Czasopismo prawnicze
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
61 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Biblioteka Logistyka)
Cz.A Elementy fizyczne systemów logistycznych: 1. Infrastruktura, technika i technologia procesów logistycznych, 2. Infrastruktura systemów logistycznych, 3. Urządzenia techniczne w systemach logistycznych. Cz.B Prezentacja wybranych systemów: 10. Systemy logistyczne miast (logistyka miejska), 11. Systemy gospodarki odpadami
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Charakterystyk działań zorganizowanych. 2. Uniwersalne zasoby organizacji. 3. Zarządzanie współczesnymi organizacjami. 4. Informacja ekonomiczna w zarządzaniu organizacjami. 5. Moralny i etyczny kontekst zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Pojęcia i technologie, Architektura i infrastruktury, Czynniki zapewniające osiągnięcie sukcesu, Cykl życia wspomagania podejmowania decyzji, Rozpoczynamy budowę hurtowni danych, Zbieranie wymagań na dane, Integracja danych, Projektowanie bazy danych dla hurtowni danych, Dostęp do danych, Szkolenie, wsparcie i rozruch, Metadane.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ
Prezentowana praca odwołuje się do założeń teorii organizacji i zarządzania, a pośrednio dotyczy teorii marketingu i metodologii badań marketingowych. Przedmiotem rozważań autora były uwarunkowania organizacyjno-metodologiczne oraz efekty badań, w tym także metodyczne aspekty pomiaru skuteczności badań marketingowych w firmach. Główny cel rozprawy to identyfikacja i klasyfikacja kategorii uwarunkowań postulowanego modelu skuteczności badań marketingowych w ujęciu teoretycznym, a następnie konstrukcja empiryczno-operacyjnego modelu pomiarowego i przeprowadzenie analitycznej diagnozy uwarunkowań (w tym wyjaśnienie związków pomiędzy czynnikami i efektami badań wraz ze wskazaniem kluczowych determinant) skuteczności badań marketingowych w firmach w sferze organizacyjnej i metodologicznej. Na strukturę rozprawy składają się dwie główne części, z których pierwsza (rozdział 1) to rozważania o charakterze teoretycznym, wyjaśniającym i koncepcyjnym. Wiele kwestii terminologicznych związanych z problematyką skuteczności badań omówiono właśnie w tym rozdziale; jego treść nawiązuje do zagadnień najważniejszych z punktu widzenia podjętego problemu badawczego. Drugą część rozprawy (rozdziały 2, 3 i 4) stanowią głównie empiryczno-analityczne podstawy umożliwiające weryfikację problemów badawczych i hipotez stawianych w świetle postulowanego modelu konceptualnego skuteczności badań marketingowych. W tej części przedstawiono jednocześnie model operacyjny i metodologię prowadzonych badań empirycznych, zawarto też analizę wyników badań empirycznych oraz uwzględniono uogólniające wnioski, których opis kontynuowany jest w zakończeniu. Podsumowując, pierwsza część pracy przedstawia kluczowe założenia teoretyczne dotyczące istoty, funkcji i procesów badań marketingowych oraz zagadnienia nawiązujące do znaczenia skuteczności badań marketingowych w firmach. Ponadto zawiera ona autorską refleksję nad określonymi uwarunkowaniami skuteczności badań marketingowych. Druga część książki przedstawia wyniki badań empirycznych, na podstawie których zdiagnozowano problem skuteczności badań marketingowych w firmach. Do najważniejszych rezultatów pracy należy zaliczyć: skupienie uwagi na słabo ustrukturalizowanej i opisanej w literaturze krajowej i zagranicznej problematyce skuteczności badań marketingowych; zidentyfikowanie, klasyfikację, systematyzację uwarunkowań organizacyjno-metodologicznych i efektów badawczych; wskazanie najważniejszych determinant owej skuteczności; zaproponowanie i opracowanie modelu i metody pomiaru skuteczności badań marketingowych oraz diagnozę związków występujących pomiędzy poszczególnymi uwarunkowaniami i efektami skuteczności badań marketingowych na gruncie statystycznych analiz i zastosowanych modeli równań strukturalnych (SEM).
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ; Nr 2188)
Profesor Zbigniew Żmigrodzki; Bibliografia prac Prof. Zbigniewa Żmigrodzkiego. I. Informacja naukowa: Kreowanie kultury bibliotecznej i informacyjnej ludzi młodych w epoce multimediów; Odbiorcze transformacje w komunikacji; Hermeneutyka medialna; DIALOG. Nowe oblicze amerykańskiego serwisu informacyjnego online; Działalność informacyjna Centralnej Biblioteki Wojskowej. Historia i współczesność; Przemiany struktury organizacyjnej systemu biblioteczno-informacyjnego Uniwersytetu Śląskiego; Przegląd publikacji na temat badań stosowanych w nauce o książce, bibliotece i informacji naukowej (w kontekście ostatniej książki Jerzego Ratajewskiego). II. Bibliografia: Książki elektroniczne jako przedmiot badań bibliologicznych; Warsztaty naukowe autorów polskich monografii bibliograficznych w okresie dwudziestolecia międzywojennego; Rozwój bibliografii regionalnej w Polsce; Problemy rejestracji bibliograficznej publikacji elektronicznych w Polsce. III. Etyka i zawód bibliotekarski: Magia nazwy. Czy trzeba zmieniać nazwę zawodu bibliotekarza, aby społeczeństwo odkryło na nowo walory tej profesji?; Akredytacja studiów bibliotekoznawstwa i informacji naukowej: dylematy etyczne; Patologia biblioteczna w XIX wieku - studium przypadków niemieckich. IV. Z historii książek i bibliotek: Bibliografia pod presją ideologii: Augusta Mezieres i jej Słowarny ukazatiel po knigowiedieniju; O nieznanej edycji Passio Józefa Wereszczyńskiego; O "budowaniu" bibliotecznym w rezydencjach Radziwiłłów birżańskich i nieświeskich w XVII wieku; Książka w klasztorze radomskich benedyktynek (1627-1804); "fur die Jugend nicht geeignete - dla młodzieży niewłaściwe". O cenzurowaniu książek szkolnych w drugiej połowie XIX wieku na Śląsku austriackim; Księga Pamiątkowa I-go Państwowego Gimnazjum w Stanisławowie z 1929 roku jako druk zabytkowy oraz dokument; Introligatorstwo na Górnym Śląsku w okresie po II wojnie światowej. Kartki z dziejów; Słowo o kulturze. Przyczynek do dziejów niezależnej prasy na Śląsku w latach 80-tych XX wieku. V. VariaŁ Y problematyki badań nad kulturą intelektualną rzymskich konsulów w latach 146-43 przed Chrystusem.; Wiosna grecka Hanny Malewskiej - aktualna książka dla młodego czytelnika; Jana Józefa Szczepańskiego opowieść o kolegach ze Śląska; Zapiski więzienne Prymasa Stefana Wyszyńskiego jako "dziennik lektur".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 002 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia i Materiały Instytutu Zarządzania i Marketingu Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego / red. Krzysztof Ciejpa-Znamirowski ; Katolicki Uniwersytet Lubelski Wydział Nauk Społecznych ; Tom 5)
Cz. I Zmiany we współczesnych przedsiębiorstwach: 1. Funkcjonowanie przedsiębiorstwa, 2. Systemy produkcyjne, 3. Systemy informacyjne. Cz. II Zmiany systemu podatków i rynku kapitałowego: 4. Zmiany systemu podatków, 5. Zmiany na rynku kapitałowym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Informacja jako element systemu gospodarczego: Dziedziny zastosowań informatyki; System i jego główne własności; Informacja; System gospodarczy - opis i właściwości; Zarządzanie informacją; Zakres pojęciowy modelu informacyjnego. Cz. II Technologie informacyjne: Technologie przetwarzania danych; Architektura systemów komputerowych; Programowanie. Oprogramowanie; Sieci komputerowe; Multimedia i hipermedia; Organizacja zasobów informacyjnych w technologii baz danych; Hurtownie danych. Cz. III Systemy informacyjne: Skomputeryzowane informacyjne systemy zarządzania; Projektowanie systemów informacyjnych; Produktywność procesu projektowania systemów informatycznych; Wirtualizacja form gospodarowania; Społeczeństwo globalnej informacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
1. Organizacja i jej otoczenia: Przedsiębiorstwo jako system otwarty; Rodzaje przedsiębiorstw i ich funkcje; Otoczenie przedsiębiorstwa i jego komponenty. 2. Zarządzanie i praca menedżera: Istota i funkcje procesu zarządzania; Systemy, style i techniki zarządzania; Menedżerowie, ich role i kompetencje. 3. Tworzenie systemu informacji i monitorowania otoczenia: Znaczenie informacji w procesie zarządzania; Istota, rodzaje i źródła informacji; System informacji i jego projektowanie; Monitorowanie otoczenia; Skuteczne wykorzystanie informacji. 4. Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji: Decyzje menedżerskie; Problemy i sposoby ich rozwiązywania; Warunki podejmowania decyzji; Psychologiczne bariery racjonalnego decydowania; Decyzje zespołowe; Doskonalenie procesu decydowania; Decyzje menedżerskie w przyszłości. 5. Projektowanie strategii i planowanie strategiczne: Orientacja strategiczna firmy; Strategiczne myślenie i zarządzanie; Formułowanie strategii firmy; Rodzaje strategii i kwestia ich wyboru; Planowanie strategiczne i tworzenie planu; Skuteczne zarządzanie strategiczne. 6. Zdobywanie rynku i przychylności otoczenia: Zarządzanie marketingowe; Koncepcja marketingu i jego stosowanie w nowoczesnej firmie; Marketing strategiczny i strategie marketingowe; Kierunki doskonalenia marketingu; Pozyskiwanie przychylności otoczenia; Nowe oblicze marketingu. 7. Promowanie innowacji i wewnętrznej przedsiębiorczości: Imperatyw kreowania innowacji; Strategie innowacji; Bariery innowacji; Inteligencja firmy a kreowanie innowacji; Promowanie innowacji; Innowacje produktowe i ich wprowadzanie na rynek; Kreowanie innowacji klucz do przyszłości. 8. Skuteczne konkurowanie na rynku: Konkurencja i jej poziomy; Konkurencja w sektorze działania firmy; Strategie działania wobec konkurencji; Budowa konkurencyjnej strategii; Budowa wyróżniającej zdolności firmy Uwagi końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Uczelnie Techniczne)
1. Informacja rynkowa w gospodarce globalnej; 2. Informacja rynkowa jako determinanta w tworzeniu pozycji i przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku globalnym; 3. Zarządzanie informacją rynkową w praktyce organizacyjnej przedsiębiorstw globalnych; 4. Propozycje rozwiązań służące zarządzaniu informacją rynkową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Edukacji dla Bezpieczeństwa / przewodniczący Sławomir Mazur ; 1)
Zawiera: 1. Podstawy wiedzy o zarządzaniu kryzysowym: założenia kryzysu oraz jego terminologia; Taksonomia sytuacji kryzysowych; Uregulowania prawne sytuacji kryzysowych; Założenia ustawy o stanie klęski żywiołowej; Analiza porównawcza systemów zarządzania kryzysowego w wybranych krajach NATO i ich przydatność dla przyjętych w Polsce rozwiązań; Kryzys ekologiczny i jego składowe; Powódź jako często występujące zjawisko kryzysowe; Pożar jako często występujące zjawisko kryzysowe; Kryzys polityczno-militarny, terroryzm światowy; Kryzys w stanach zagrożenia życia; Kryzys psychospołeczny i jego składniki; Ocena nadzwyczajnych zagrożeń; Ochrona przed klęskami żywiołowymi; Układ i treść planu przeciwpożarowego; Osłona przeciwpowodziowa oraz ograniczanie zagrożenia powodzią; Zasady podstępowania w nadzwyczajnych zagrożeniach środowiska; Służby dyżurne oraz ich telefony alarmowe; System zarządzania w sytuacjach kryzysowych; Planowanie działań na wypadek sytuacji kryzysowych; Psychologiczne skutki sytuacji kryzysowych i sposób zapobiegania im. 2. Podstawy wiedzy o obronie cywilnej kraju: Zadania oraz organizacja obrony cywilnej w kraju; Podstawy prawne funkcjonowania obrony cywilnej w Polsce; Zadania OC w czasie pokoju oraz w okresie zagrożenia wojny; Analiza zadań obrony cywilnej w czasie pokoju; Analiza zadań obrony cywilnej w czasie zagrożenia i wojny; Obowiązki i uprawnienia organów państwowych, samorządowych i organizacji; Zbiorowe i indywidualne środki ochrony ludzi i zwierząt; Zasady zabezpieczenia produktów żywnościowych i rolnych; Ostrzeganie i alarmowanie ludności, system sygnałów alarmowych; Analiza źródeł zagrożenia czasu pokoju oraz przeciwdziałanie im; Analiza zagrożeń czasu wojny; Podstawy międzynarodowego prawa humanitarnego; Obrona cywilna w wybranych krajach; Plam obrony cywilnej w zakładzie pracy (szkole i placówce oświatowej); Modelowy plan obrony cywilnej. 3. Wybrane zagadnienia z zakresu ochrony informacji niejawnych: Ochrona informacji niejawnych w Polsce; Informacje niejawne a inne prawnie chronione tajemnice; Czynnik ludzki a ochrona dokumentów z informacjami niejawnymi; Oznaczanie dokumentów klauzulą tajności, klasyfikacja informacji; Środki ochrony fizycznej informacji niejawnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 327 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz. I Zarządzanie wiedzą a konkurencyjność organizacji w kontekście marketingowej orientacji firm: - Zarządzanie wiedzą w budowie pozycji konkurencyjnej firmy; - Wiedza czynnikiem rozwoju organizacji non profit; -Wpływ doświadczenia (bazy wiedzy) na formułowanie strategii przedsiębiorstw; - Rola wiedzy i kapitału intelektualnego w rozwoju przedsiębiorstw; - Zarządzanie wiedzą a kontrola strategiczna; - Wiedza marketingowa w zachowaniach rynkowych firm; Ocena efektów polityki produktu i promocji jako źródło wiedzy marketingowej; - Alternatywne źródła energii jako innowacje proekologiczne. Cz. II Problemy i przykłady zarządzanie wiedzą w firmach: -Globalizacja, zmienność i zarządzanie jakością; - TQM a zarządzanie wiedzą; - Zarządzanie wiedzą w organizacji komercyjnej na przy kładzie koncernu samochodowego; - Funkcjonowanie restauracji przyhotelowych w dobie globalizacji; - Eksport zachętą do wykorzystania wiedzy. Cz. III Ogólne problemy zarządzanie wiedzą w organizacjach w dobie globalizacji: - Globalizacja w usługach pocztowych i w telekomunikacyjnych; - Przedsiębiorstwo uczące się i tworzące wiedzę; - Zarządzanie wiedzą w kreowaniu sukcesu firmy w epoce globalizacji; - Nowa ekonomia: teoria chaosu, zarządzanie paradoksami i kapitał społeczny; - Zarządzanie wiedzą w organizacji w dobie globalaizacji - refleksja filozoficzna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie projektami informatycznymi / Mariusz Flasiński. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2006. - 194 s. : rys., tab., wykr. ; 25 cm.
Część I: Planowanie i realizacja programów informatyzacji przedsiębiorstw i organizacji. 1. Problematyka informatyzacji przedsiębiorstw i organizacji. 2. Zasady opracowywania strategii informatyzacji. Część II: Projekty wdrożeniowe systemów informatycznych. 3. Główne fazy i charakterystyka przedsięwzięć wdrożeniowych. 4. Analiza przedwdrożeniowa. 5. Projekt wdrożeniowy systemu informatycznego. Część III: Projekty konstrukcji systemów informatycznych. 7. Fazy projektów i modele konstrukcji systemów oprogramowania. 8. Analiza wymagań i modelowanie systemu informatycznego. 9. Projektowanie systemu informatycznego. 10. Implementacja i testowanie systemu informatycznego. 11. Pielęgnacja i dalszy rozwój systemu informatycznego. Część IV: Metody i techniki zarządzania kluczowymi aspektami projektów informatycznych. 12. Metody szacowania wielkości przedsięwzięcia konstrukcji systemu informatycznego. 13. Zarządzanie harmonogramem i budżetem projektów informatycznych. 14. Analiza finansowa projektów informatycznych. 15. Zarządzanie ryzykiem w projektach informatycznych. 16. Zarządzanie jakością w projektach informatycznych. 17 Zarządzanie zmianami w projektach informatycznych. 18 Zarządzanie konfiguracjami i wersjami systemu informatycznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Odkrywanie wiedzy. 1. Wprowadzenie do zarządzania wiedzą. 2. Filozoficzne koncepcje wiedzy. 3. Część II: Generowanie wiedzy. 3. Organizacyjne uczenie się. 4. Technologie zarządzania wiedzą. Część OIII: Wartościowanie wiedzy. 5. Systemy zarządzania wiedzą. 6. Nurty w zarządzaniu strategicznym. Część IV: Upowszechnianie wiedzy. 7. Zarządzanie wiedzą a kultury organizacyjna. 8. Zarządzanie zmianą. Część V: Wykorzystywanie wiedzy. 9. Zarządzanie wiedzą a organizacja ucząca się. 10. Kapitał intelektualny. 11. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Uwarunkowania procesów innowacyjnych w przedsiębiorstwie. Konkurencyjność przedsiębiorstw: Innowacyjność źródłem konkurencyjności polskich przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej; Kreatywność i dobra organizacja podstawą rozwoju przedsiębiorczości i konkurencyjności w Zjednoczonej Europie; Zastosowanie technologii multimedialnych w wirtualizacji przedsiębiorstw; Rola i znaczenie informacji w przedsiębiorstwie; Wpływ zmian technologii w nowoczesnych przedsiębiorstwach telekomunikacyjnych. Zarządzanie zasobami ludzkimi: Praca z załogą we współ czesnym światowym hotelarstwie; Zarządzanie kapitałem społecznym w polskich organizacjach. Próba diagnozy i propozycje; Zarządzanie i kreatywność czy zarządzanie kreatywnością? Organizacja Inteligentna: Organizacje "inteligentne inaczej". Zjawisko kultu korporacyjnego w firmach działających na terenie Polski; Uczelnia jako organizacja ucząca się; Etyka w motywacyjnych działaniach menedżerskich; Wirtualna i realna komunikacja; Koncepcje zarządzania przez jakość w bankach; Systemy zapewnienia jakości jako wstęp do tworzenia organizacji inteligentnych w sektorze Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Zarządzanie wiedzą: Rola wiedzy i edukacji w rozwoju firmy; Wiedza jako czynnik rozwoju regionów; Psychologiczne bariery w zarządzaniu wiedzą na podstawie badań przeprowadzonych w firmach północno-wschodniej Polski; Rola wiedzy w nowoczesnych strukturach organizacyjnych Organizacyjna relacja wiedzy i władzy; Profil pracownika wiedzy; Determinanty wykorzystania wiedzy z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi w małych i średnich firmach na przykładzie regionu mazowieckiego; Obieg informacji i jej wykorzystanie w zarządzaniu wiedzą; Ciągłe doskonalenie zarządzania jako droga polskich przedsiębiorstw energetycznych do organizacji inteligentnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Publikcaje biznesowe)
Zarządzanie wiedzą - świat biznesu w obliczu nowego wyzwania, Zasoby wiedzy przedsiębiorstwa, Najważniejsze zagadnienia dotyczące zarządzania wiedzą, Cele zarządzania wiedzą, Lokalizowanie zasobów wiedzy, Pozyskiwanie wiedzy, Rozwijanie wiedzy, dzielenie się wiedzą i rozpowszechniania jej, Wykorzystywanie wiedzy Zachowanie wiedzy, Mierzenie wartości zasobów wiedzy, Wdrażanie zarządzania wiedzą, Studium przypadku: novartis, Holderbank.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (6 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; R. I Uniwersytet jako organizacja ucząca się; R.II The Koncept of Entrepreneurial University as an Answer to the Challenge sof the 21ST Century; ZR. III arządzanie nauką a polityka naukowa; R. IV Identyfikacja elementów zarządzania wiedzą w wyższej uczelni; R. V Możliwości oceny produktywności szkoły wyższej; R. VI Informacja naukowo-techniczna jako baza wiedzy wspomagająca działalność edukacyjno-badawczą w wyższej uczelni technicznej; R. VII Biblioteka wirtualna jako element społeczeństwa informacyjnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Akty prawne, 2. Aspekty organizacyjne, 3. Zakupy, 4. Magazyn, 5. Sprzedaż, 6. Ewidencja środków trwałych, 7. Księgowość, 8. Kadry i płace
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 651 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Środowisko informacyjne administracji publicznej, Zasoby informacyjne jako przedmiot zarządzania w administracji publicznej, Zasoby informacyjne jako narzędzie zarządzania administracja publiczną, Zasoby informacyjne w zarządzaniu administracją lokalna w Polsce, studia 15 przypadków, Analiza porównawcza zasobów informacyjnych w wybranych urzędach miejskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. System automatycznej identyfikacji, 2. Korzyści wynikające z zastosowania systemu automatycznej identyfikacji obrotu towarowego, 3. Bezpapierowe systemy wymiany dokumentacji (elektroniczna wymiana danych), 4. Systemy informacji rynkowej oparte o automatyczną identyfikację wyrobów, 5. Karty płatnicze w nowoczesnym handlu, 6. Wykorzystanie Internetu w marketingowej działalności firm
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie ; 7/1999)
1. Era informacyjna-problemy z jej identyfikacją i świadomością, 2. Megatrendy cywilizacji informacyjnej, 3. Przestrzeń internetowa jako płaszczyzna konkurencji, 4. Przedsiębiorczość podstawą rozwoju businesu w Polsce i USA - przedsiębiorstwa przyszłości, 5. Tendencje rozwoju narzędzi wspomagających tworzenie zintegrowanych systemów zarządzania, 6. U progu ery społeczeństwa informacyjnego, 7. Struktury organizacyjne polskich przedsiębiorstw. Ocena ich funkcjonowania, 8. Znak towarowy u progu epoki społeczeństwa informacyjnego (Próba prognozy losów znaku towarowego na nadchodzącą epokę), 9. Reengineering - nowoczesna technika usprawniania organizacji, 10. Wykorzystanie baz danych w kształtowaniu trwałych więzi z klientem, 11. Pojęcie o stanie zdolności roboczej złożonego socjo-antropotechnicznego systemu działania, 12. System Informacji Marketingowej w przedsiębiorstwach polskich, 13. Zarządzanie bezpieczeństwem przewozu materiałów niebezpiecznych na drogach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej