Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(56)
IBUK Libra
(5)
Forma i typ
Książki
(54)
E-booki
(5)
Czasopisma
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(44)
dostępne
(42)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(43)
Czytelnia
(45)
Autor
Borowiecki Ryszard
(3)
Bednarski Lech
(2)
Borski Maciej (1975- )
(2)
Duraj Jan
(2)
Grudzewski Wiesław M
(2)
Kurtys Edmund
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Waśniewski Tadeusz
(2)
Wersty Bolesław
(2)
Afuah Allan
(1)
Antczak-Sabala Beata
(1)
Armstrong Douglas
(1)
Baran Beata
(1)
Baran Grzegorz
(1)
Baran Krzysztof Wojciech
(1)
Baran-Wesołowska Beata
(1)
Barut Arkadiusz (1974- )
(1)
Białas Andrzej
(1)
Białas Marcin (nauki historyczne)
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Bral Wiesław
(1)
Brobst Stephen
(1)
Chaba Dawid
(1)
Chmura Radosław
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Ciejpa-Znamirowski Krzysztof
(1)
Ciemniak Robert
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czekaj Janusz
(1)
Czekaj-Szopa Anna
(1)
Diks Filip
(1)
Diks Krzysztof
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Dutko Maciej
(1)
Fajfer Paweł
(1)
Flasiński Mariusz
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Galata Stanisław
(1)
Gates J. Russell
(1)
Glinka Beata
(1)
Grandys Andrzej J
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Hejduk Irena K
(1)
Hensel Przemysław
(1)
Heska-Kwaśniewicz Krystyna
(1)
Howaniec Honorata
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Jabłoński Adam Stefan
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Jabłoński Władysław
(1)
Janisz Karina
(1)
Jarke Matthias
(1)
Jashapara Ashok
(1)
Jasiński Zdzisław
(1)
Jaskólski Krzysztof
(1)
Juranek Alexander Martin
(1)
Juraszek Marian
(1)
Kaliski Maciej
(1)
Kalisz Anna
(1)
Kamińska Agnieszka Gloria
(1)
Karciarz Magdalena
(1)
Katolik Jerzy
(1)
Kes Zdzisław
(1)
Kierzkowski Zbigniew
(1)
Kil Jan
(1)
Klauer Patricia
(1)
Kobroń-Gąsiorowska Łucja
(1)
Kochalski Cezary
(1)
Kocójowa Maria
(1)
Konecka Sylwia
(1)
Konieczny Jerzy
(1)
Kordel Piotr
(1)
Kosicki Tomasz
(1)
Kowalczyk Stanisław
(1)
Kowalska Małgorzata
(1)
Kozicka Beata
(1)
Krzakiewicz Kazimierz
(1)
Kuczkowska Ewelina
(1)
Kuczkowski Przemysław
(1)
Kuta Małgorzata
(1)
Kwaśniak Aleksander
(1)
Kwieciński Mirosław
(1)
Kwieciński Mirosław (1954- )
(1)
Laskowski Piotr
(1)
Lenzerini Maurizio
(1)
Lewandowski Jerzy
(1)
Lis Artur
(1)
Lityński Adam (1940- )
(1)
Luterek Mariusz
(1)
Majchrzak Małgorzata
(1)
Majewski Miłosz
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Matulewski Marek
(1)
Mazur Sławomir
(1)
Merski Janusz
(1)
Michałek Krzysztof
(1)
Mikołajczyk Zofia (1931-2017)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(46)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(61)
Język
polski
(61)
Temat
Informacja dla zarządzania
(20)
Przedsiębiorstwo
(20)
Informacja
(16)
Organizacja
(12)
Informacja gospodarcza
(9)
Organizacja ucząca się
(9)
Internet
(8)
Zarządzanie wiedzą
(8)
Społeczeństwo informacyjne
(7)
Systemy informatyczne zarządzania
(6)
Informatyka
(5)
Systemy informacyjne
(5)
Zarządzanie
(5)
Zarządzanie strategiczne
(5)
Informacja naukowa
(4)
Informacje niejawne
(4)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(4)
Administracja
(3)
Baza danych
(3)
Bibliotekarstwo
(3)
Kadry
(3)
Logistyka
(3)
Prawo do informacji publicznej
(3)
Systemy informatyczne
(3)
Usługi
(3)
Wiedza
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Bezpieczeństwo systemów
(2)
Decyzje
(2)
Diagnostyka przemysłowa
(2)
Elektroniczna wymiana danych
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Hurtownia danych
(2)
Innowacje
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Menedżerowie
(2)
Odpowiedzialność dyscyplinarna
(2)
Prawo pracy
(2)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
Sieć komputerowa
(2)
Sieś komputerowa
(2)
Strony WWW
(2)
Turystyka
(2)
Akta stanu cywilnego
(1)
Algorytmy
(1)
Asystenci osób niepełnosprawnych
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Bibliografia
(1)
Bibliologia
(1)
Bibliotekarze
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Biblioteki naukowe
(1)
Biura informacji gospodarczej
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Dobra osobiste
(1)
Dokumentacja
(1)
Dokumentacja medyczna
(1)
Dowody (prawo)
(1)
Dowód sądowy
(1)
Ekspertyza (prawo)
(1)
Empowerment
(1)
Europejski Trybunał Praw Człowieka
(1)
Europejskie zgrupowanie interesów gospodarczych
(1)
Funkcjonariusze publiczni
(1)
Globalizacja
(1)
Google
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gromadzenie informacji
(1)
Informacja publiczna
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Instytucje użyteczności publicznej
(1)
Integracja europejska
(1)
Inteligencja sztuczna
(1)
Izolacja prewencyjna (prawo)
(1)
Jakość
(1)
Kadencja (prawo)
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Karty płatnicze
(1)
Klęski elementarne
(1)
Kody kreskowe
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konstytucjonalizm (ustrój)
(1)
Kontrakt socjalny
(1)
Kontrola
(1)
Konwencja z Aarhus (1998)
(1)
Krajowa Administracja Skarbowa (KAS)
(1)
Książka
(1)
Księgi wieczyste
(1)
Księgowość
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Małżeństwo
(1)
Małżeństwo jednopłciowe
(1)
Międzynarodowa Organizacja Pracy (MOP)
(1)
Motywacja
(1)
Motywacja pracy
(1)
Temat: dzieło
Konstytucja Polski (1997)
(1)
Temat: czas
1989-
(2)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Polska
(2)
Czechy
(1)
Francja
(1)
Jagielnica (Ukraina, obw. tarnopolski, rej. czortkowski ; okolice)
(1)
Niemcy
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Szwecja
(1)
Ukraina
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Czasopismo naukowe
(2)
Czasopismo prawnicze
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
61 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rola procesów informacyjnych w systemie komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, 2. Potrzeby informacyjne przedsiębiorstw a potrzeby informacyjne nabywców, 3. Budowa systemu kształtowania więzi informacyjnych przedsiębiorstwa z rynkiem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych / Adam Oleksiuk. - Warszawa : Difin, 2007. - 326 s. ; 23 cm.
1. Istota turystyki i podstawowe pojęcia, 2. Specyfika marketingu usług, 3. Produkt i cena na rynku usług turystycznych, 4. Dystrybucja i promocja na rynku usług turystycznych, 5. Zarządzanie informacją turystyczną
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych / Adam Oleksiuk. - Wyd. 2. - Warszawa : Difin, 2009. - 325, [3] s. : tab. ; 23 cm.
1. Istota turystyki i podstawowe pojęcia, 2. Specyfika marketingu usług, 3. Produkt i cena na rynku usług turystycznych, 4. Dystrybucja i promocja na rynku usług turystycznych, 5. Zarządzanie informacją turystyczną
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Koncepcja organizacyjnego uczenia się, 2. Metody zarządzania procesami biznesowymi, 3. Metody zarządzania informacją, 4. Metody zarządzania strategicznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Rozprawa naukowa niezbędna dla informatologów, naukoznawców i bibliotekarzy. Publikacja darmowa
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. System informacyjny w zarządzaniu organizacją 2. Zachowania podsystemu społecznego jako wyraz dynamiki systemu informacyjnego 4. Wielokryterialny model dynamiki systemu informacyjnego 5. Praktyczna weryfikacja modelu dynamiki systemu informacyjnego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Ekonomia Marketing)
Informacja w monitorowaniu otoczeniu organizacji; Informacja ryzykiem procesu decyzyjnego; System informacji strategicznej przedsiębiorstwa w procesie fuzji i przejęć; Koncepcja wywiadu gospodarczego - w stronę inteligencji przedsiębiorstwa; Problemy niezawodności w przetwarzaniu informacji na potrzeby wywiadu gospodarczego z zastosowaniem metod rozmytych; Rola informacji kosztowej w zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstwem przemysłowym; Problemy niezawodności i dostępności usług w e-biznesie; Informatyczne systemy rozliczeń międzybankowych; Zarządzanie informacją w sektorze ubezpieczeń na poziomie organizacja ubezpieczeniowa-klient; Zarządzanie informacją finansową w jednostkach samorządu terytorialnego pozyskujących środki z funduszy Unii Europejskiej; Koncepcja przeciwdziałania przestępstwom popełnianym na szkodę przedsiębiorców w Polsce; Prawo do informacji czy monopol informacji - uwagi o sytuacji prawnej przedsiębiorców wykonujących usługi informatyczne; Polityka bezpieczeństwa informacji w przedsiębiorstwie - aspekty praktyczne. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2461)
R.1 Zasada jawności i prawo do informacji, standardy prawa europejskiego: Zasada jawności działań admini stracji i prawo do informacji; Informacja, bank danych dane osobowe; Zasada jawności i prawo do informacji w regulacji prawa europejskiego. R.2 Regulacja konstytucyjna zasady jawności i prawa do informacji: Prawo obywatela do informacji dot. jego osoby i prawo do prywatności; Wolność pozyskiwa nia i rozpowszechniania informacji; Jawność działań administracji; Prawo do informacji publicznym prawem podmiotowym, uprawnienie obywatela oraz obowiązek organów administracji; Bezpośrednie stosowanie Konsty tucji a zasada jawności i prawo do informacji; Prze słanki ograniczania zasady jawności i prawa do informa cji. R.3 Czynny i bierny obowiązek informowania obywatela przez administrację publiczną. R.4 Ograniczenia dostępu do informacji gromadzonych przez administrację: Tajemnica państwowa i służbowa; Tajemnica skarbowa; Tajemnica statystyczna. R.5 Kryteria wyznaczające dostęp do informacji: Interes publiczny i indywidualny jako wyznaczniki dostępu do informacji; Możliwośc uzyskania informacji ze względu na podmiot, któremu informacja ma być przekazana; Zakres udzielanej informacji. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 342.72/.73 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 342.72/.73 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
1. Konkurowanie na krawędzi chaosu. 2. Fundamenty skutecznej organizacji. 3. Zapewnienie zdolności do samoodnowy: mechanizm konstruktywnej konfrontacji. 4. Procesy uczenia się w organizacji. 5. Otwarty system informacyjny. 6. Rola kultury organizacyjnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
Wstęp; 1. Przedsiębiorstwo ery informacji i wiedzy, 2. Rola informacji we współczesnym przedsiębiorstwie, 3. Podstawowe komponenty zarządzania informacją, 4. System informacyjny przedsiębiorstwa, 5. Wybrane organizacyjne aspekty zarządzania informacją, 6.Kszałtowanie i realizacja strategii informacyjnej przedsiębiorstwa, 7. Zarządzanie przedsięwzięciami informacyjnymi, 8. Audyt w środowisku informacyjnym firmy, 9. Ekonomiczne wyznaczniki zarządzania informacją w przedsiębiorstwie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy zarządzania operacyjnego / pod red. Zdzisława Jasińskiego. - Wyd. 2 popr. i rozszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2011. - 420 s. : rys. , tab. ; 24 cm.
1. Istota, elementy i zasady organizacji działalności operacyjnej, 2. Warunki i mechanizmy funkcjonowania systemów operacyjnych, 3. Decyzje strategiczne dotyczące działalności operacyjnej, 4. Kształtowanie przestrzeni pracy, 5. Analiza, pomiar i kompresja czasu w łańcuchu dostaw, 6. Planowanie zadań i zasobów, 7. Transport i magazynowanie w łańcuchu dostaw, 8. Dobór ludzi i organizacja pracy, 9. Szkolenie pracowników, 10. Motywowanie pracowników, 11. Ocenianie pracowników, 12. Materialne środowisko pracy, 13. Stosunki informatyzacji i automatyzacji procesów wytwarzania dla pracowników, 14. Kształtowanie jakości w procesach wytwarzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Wprowadzenie do zarządzania: R.1 Zarządzanie i praca menedżera, R.2 Tradycyjne i współczesne problemy i wyzwania. Cz. II Środowiskowy kontekst zarządzania: R.3 Otoczenie organizacji i menedżerów, R.4 Etyczne i społeczne otoczenie organizacji, R.5 Globalny kontekst zarządzania, R.6 Otoczenie kulturowe i wielokulturowe. Cz. III Planowanie i podejmowanie decyzji: R.7 Podstawowe elementy planowania i podejmowania decyzji, R.8 Zarządzanie strategią i planowanie strategiczne, R.9 Zarządzanie podejmowaniem decyzji i rozwiązywaniem problemów, R.10 Zarządzanie przedsiębiorczością i tworzeniem nowych przedsiębiorstw. Cz. IV Proces organizowania: R.11 Podstawowe elementy organizowania, r.12 Zarządzanie projektowaniem struktury i schematu organizacji, R.13 Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacjami, R.14 Zarządzanie zasobami ludzkimi. Cz. V Proces przewodzenia: R.15 Podstawowe elementy zachowania jednostek w organizacjach, R.16 Motywowanie pracowników do wykonywania pracy, R.17 Przywództwo i procesy oddziaływania na pracowników, R.18 Zarządzanie stosunkami interpersonalnymi i komunikowaniem się, R.19 Zarządzanie grupami i zespołami roboczymi. Cz. VI Proces kontrolowania: R.20 Podstawowe elementy kontrolowania, R.21 Kompleksowe zarządzanie jakością w organizacjach, R.22 Zarządzanie informacjami i techniką informacyjną
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Podręcznik prezentuje w kompleksowy sposób kluczowe koncepcje i teorie z obszaru organizacji i zarządzania. Uaktualnione i rozszerzone trzecie wydanie Podstaw zarządzania organizacjami jest adresowane do studentów realizujących programy przedmiotów w obszarze zarządzania organizacjami, jak również do menedżerów, którzy otrzymają kompleksową wizję tego, czym jest organizacja, jak nią zarządzać i jak ją doskonalić. Rozdział pierwszy poświęcono ogólnej charakterystyce teorii organizacji i zarządzania. W rozdziale drugim jest przedstawiona ewolucja nauki organizacji i zarządzania. Rozdział trzeci omawia proces planowania w organizacji. Strukturom organizacyjnym oraz procesowi ich budowy i kształtowania poświęcono rozdziały czwarty i piąty. W rozdziale szóstym został omówiony proces motywowania. Treść rozdziału siódmego stanowi realizacja procesu kontroli w organizacji, analizowana zarówno w ujęciu strategicznym, jak i operacyjnym. Rozdział ósmy zawiera charakterystykę znaczenia i roli informacji w procesie zarządzania. W rozdziale dziewiątym przedstawiono podstawowe zagadnienia dotyczące podejmowania decyzji kierowniczych. Pracę kierowniczą w organizacji omawia rozdział dziesiąty. W rozdziale jedenastym omówiono założenia koncepcji stylów kierowania i zaprezentowano podstawowe ich modele. Rozdział dwunasty to rekonstrukcja i prezentacja współczesnego stanu wiedzy o zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstwem. Ostatni, trzynasty rozdział poświęcono zagadnieniom dotyczącym zarządzania zmianami w organizacji.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Materiały z Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Jagiellońskiego / Uniwersytet Jagielloński ; Nr 16)
1. Tendencje, 2. Jakość i integracja, 3. Tworzenie i dostęp, 4. Dystrybucja przez biblioteki
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 002 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Struktury organizacyjne - podstawowe informacje, 2. Projektowanie i analiza struktur organizacyjnych, 3. Tradycyjne i współczesne konfiguracje strukturalne, 4. Wpływ struktur organizacyjnych na procesy decyzyjne i przetwarzania informacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Wprowadzenie do systemów informacyjnych zarządzania, R2. Problematyka systemów informacyjnych, R.3 Projektowanie systemów informacyjnych zarządzania, R.4 Metody i techniki w projektowaniu systemów informacyjnych zarządzania, R.5 Przykłady projektów systemów informacyjnych zarządzanie, R.6 Ergonomia w projektowaniu systemów informacyjnych zarządzania, R.7 Systemy wspomagające zarządzanie, R.8 Technologia informacyjna stan obecny i przyszłość, R.9 Przestępczość komputerowa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Kreowanie systemów zarządzanie wiedzą podstawową dla osiągania przewagi konkurencyjnej współczesnych przedsiębiorstw. R.2 Globalizacja a konkurencyjność przedsiębiorstw przyszłości: Myślenie strategiczne w organizacji XXI wieku; Przedsiębiorstwo między rozwojem lokalnym a globalizacją. Studium przypadku; Organizacja przyszłości oparta o globalnych liderów i globalną kulturę; Szanse i bariery globalizacji krajowych firm; Przedsiębiorczość organizacyjna w strategicznej mozaice czasu; Aspekty humanizacji pracy w przedsiębiorstwie przyszłości. R.3 E-Economy a przedsiębiorstwo przyszłości: Przedsiębiorstwo przyszłości w warunkach nowej ekonomii; Eeconomy jako tło dla "przedsiębiorstwa przyszłości"; Proces rozwiązywania problemów w świetle doświadczeń przedsiębiorstw; Technologia e-szkoleń w zarządzaniu wiedzą. R.4 Modelowanie i projektowanie przedsiębiorstwa przyszłości: Organizacja ucząca się - model uczenia się konkurentów; Hierarchia w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa przyszłości; Projektowanie i wdraża nie zmian innowacyjnych w przemyśle w warunkach zaawansowanych technologii; Funkcjonowanie przedsiębiorstwa przyszłości w otoczeniu konkurencyjnym - doświadczenia meksykańskie; Koncepcja wywiadu gospodarczego w przedsiębiorstwie przyszłości. Kulturowe i organizacyjne uwarunkowania jej realizacji. R.5 Budowanie przewagi konkurencyjnej - zarządzanie wartością firmy: Zarządzanie wartością klienta; Ochro na znaku towarowego w przedsiębiorstwie; Zarządzanie poprzez wartości a proces wdrażania Zarządzania Relacjami z Klientami (CRM).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Organizacja współczesnej biblioteki akademickiej. Badania i oceny jakości bibliotek. Tworzenie kultury oceny; Katalog centralny NUKAT a organizacja dostępu do zasobów naukowych biblioteki akademickiej; Nowe role i specjalności pracowników biblioteki: broker informacji; Strategi rozwoju na przykładzie biblioteki Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniul Wykorzystywanie i udostępnianie elektronicznych baz danych w bibliotekach niepaństwowych szkół wyższych; Rola edukacyjnych zasobów elektronicznych w kreowaniu pozytywnego wizerunku biblioteki akademickiej na przykładzie Biblioteki Głównej Politechniki Warszawskiej; Poznaj swojego czytelnika. Czy strona internetowa biblioteki może być źródłem informacji o czytelniku? Część II: Nowoczesne technologie w działalności biblioteki. Federacja Bibliotek Cyfrowych w sieci PIONIER; Organizacja dostępu do informacji w bibliotece cyfrowej; Oprogramowanie o otwartym kodzie źródłowym i jego przyszłość w sektorze usług bibliotecznych; Koha - alternatywa dla komercyjnych systemów bibliotecznych; Miejsce katalogowania w świecie wyszukiwarek internetowych czyli jak zachęcić użytkownika sieci do wizyty w bibliotece; Biblioteka 2.0 - interaktywna biblioteka w sieci. Część III: Usługi w bibliotece akademickiej. Information literacy - kształcenie umiejętności informacyjnych w bibliotekach akademickich; Szkolenie biblioteczne on-line w polskich bibliotekach akademickich; Przysposobienie biblioteczne - kurs e- learningowy w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Białymstoku; QuestionPoint - wirtualny wielojęzyczny serwis informacyjny. Część IV: Public relations a kultura żywego słowa bibliotekarza, czyli retoryka stosowana w działaniach public relations biblioteki uczelnianej; Społeczne komunikowanie się biblioteki z otoczeniem. Istota, cele i zasady bibliotecznego PR; Public relations w Bibliotece Uczelnianej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Tarnowie. Możliwości, przykłady, propozycje działań; Przełamywać bariery, czyli o tworzeniu właściwych relacji między bibliotekarzem a użytkownikiem w procesie komunikacji interpersonalnej; Wpływ komunikacji interpersonalnej na wizerunek biblioteki i relacje bibliotekarz-użytkownik; Skuteczna komunikacja vs konflikt w bibliotece; Aranżacja wnętrza jako czynnik kształtowania wizerunku biblioteki; Navigare necesse est - wyzwania etyczne w cyberprzestrzeni; Funkcjonalność stron www bibliotek niepaństwowych szkół wyższych a ich wizerunek w środowisku elektronicznym na podstawie wybranych przykładów; Strony www jako element wizerunku bibliotek niepaństwowych szkół wyższych miasta Wrocławia. Część V: Materiały z X Konferencji Bibliotek Szkół Wyższych Niepaństwowych. Poradnik medialny, czyli współpraca z radiem i telewizją; Wirtualne usługi informacyjne; Narzędzia i metody wyszukiwania w Ukrytym Internecie - przegląd i propozycje zastosowań dla bibliotek; Badanie użyteczności serwisów internetowych; Sprawozdanie z X Ogólnopolskiej Konferencji Bibliotek Szkół Wyższych Niepaństwowych "Przestrzeń informacyjna biblioteki akademickiej - tradycja i nowoczesność", Toruń, 9-11 czerwca 2008 r.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 002 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Podstawy public relations. 1. Public relations w komunikacji społecznej. 2. Psychospołeczne podstawy public relations. 3. Public relations w instytucjach publicznych i organizacjach pozarządowych. 4. Relacje wewnętrzne. 5. Pomiar efektywności działań public relations. 6. Odpowiedzialność w działaniach public relations - zasady etyczne. Część II: Public relations w komunikacji marketingowej. 7. Zintegrowane komunikowanie marketingowe. 8. Marka a public relations. Część III: Public relations - implikacja w praktyce. 9. Polityczne public relations a kreowanie informacji. Analiza krytyczna. 10. Public relations instytucji finansowych i giełdowych. 11. Zarządzanie informacją w sytuacjach kryzysowych. 12. Praktyka public relations. Organizacja działu public relations i biura prasowego w firmie. 13. Praktyka public relations. Budżetowanie kampanii public relations.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Prowadzenie działalności gospodarczej w obecnych czasach wymaga nie tylko dobrego pomysłu na biznes, znajomości reguł rządzących rynkiem, wyczucia działań konkurencji, ale przede wszystkim informacji. Informacje te mogą pochodzić zarówno z otoczenia przedsiębiorstwa, jak i z jego wnętrza. Przy czym mówiąc o informacjach wewnętrznych, mamy na myśli nie tylko koszty, przychody, wynik czy rentowność. Do tych informacji bardzo często dołączane są dane o dokonaniach całej jednostki, jak również jej poszczególnych segmentów w układzie ex ante oraz ex post. Istotnym zagadnieniem dotyczącym jakości generowanych danych są standardy bądź wytyczne sprawozdawczości, które ułatwiają zrozumienie tych informacji oraz umożliwiają ich porównywanie. Rachunek kosztów i rachunkowość zarządcza należą do podsystemów rachunkowości, które dostarczają informacji dla potrzeb menedżerów. Stąd też opracowanie poruszające zagadnienia wykorzystania tych koncepcji zawiera myśl przewodnią, której głównym nurtem są narzędzia i techniki pozwalające na adekwatne przetwarzanie informacji. Przedstawione w niniejszej publikacji zagadnienia można przyporządkować do dwóch głównych grup tematycznych: 1) nowe kierunki sprawozdawczości – wyznaczane przez: dostosowanie do wielkości podmiotu (sprawozdawczość mikrojednostek), projekty międzynarodowe (np. wytyczne Międzynarodowych Ram Raportowania Zintegrowanego), dyrektywy unijne (w zakresie sprawozdawczości środowiskowej) oraz rodzaj podmiotu (np. sprawozdawczość organizacji pożytku publicznego), 2) pomiar dokonań – poruszane tu kwestie dotyczą m.in.: ewolucji zbilansowanej karty wyników, budowy mierników oceny zarządu lub dokonań sfery zaopatrzenia, oceny dokonań organizacji pożytku publicznego oraz wykorzystania benchmarkingu w pomiarze i zarządzaniu dokonaniami przedsiębiorstwa. Pozostałe zagadnienia przedstawione w publikacji można scharakteryzować jako prezentację specyficznych rozwiązań rachunku kosztów i rachunkowości zarządczej w przedsiębiorstwach odmiennych branż lub o różnych profilach działalności. Autorzy mają nadzieję, że przedstawione przez nich koncepcje i zastosowania zostaną wykorzystane w praktyce gospodarczej bądź staną się przyczynkiem do dalszych dyskusji i poszukiwań jeszcze bardziej skutecznych zastosowań rachunku kosztów i rachunkowości zarządczej. Edward Nowak, Zdzisław Kes
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej