Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(52)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(50)
Publikacje naukowe
(11)
Publikacje fachowe
(8)
Czasopisma
(2)
E-booki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(40)
tylko na miejscu
(34)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(40)
Czytelnia
(36)
Autor
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(3)
Bednarski Lech
(2)
Borowiecki Ryszard
(2)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(2)
Duraj Jan
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Kurtys Edmund
(2)
Nowicki Adam (1944- )
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(2)
Waśniewski Tadeusz
(2)
Wersty Bolesław
(2)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Alimpiiev Yevhenii
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Baran Grzegorz
(1)
Baryń Magdalena
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Blikle Andrzej Jace (1939- )
(1)
Boczkowska Magdalena (1983- )
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Czekaj Janusz
(1)
Czekaj-Szopa Anna
(1)
Detyna Beata
(1)
Dudycz Helena
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Dzik Piotr
(1)
Fikus Sebastian
(1)
Filas Ryszard
(1)
Flasiński Mariusz
(1)
Francik Kamila
(1)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(1)
Gałaj-Emiliańczyk Konrad
(1)
Gierula Joanna
(1)
Gierula Marian
(1)
Grandys Andrzej J
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Grzesiok-Horosz Agnieszka
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Howaniec Honorata
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Illiashenko Nataliia
(1)
Illiashenko Sergii
(1)
Jabłoński Adam Stefan
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Jabłoński Władysław
(1)
Jachimowski Marek
(1)
Janisz Karina
(1)
Jaskólski Krzysztof
(1)
Juraszek Marian
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kadysz Piotr
(1)
Kaliski Maciej
(1)
Kamela-Sowińska Aldona (1950- )
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kardaś Jarosław
(1)
Kmita Anna (1978- )
(1)
Kobis Paweł
(1)
Kochalski Cezary
(1)
Kordel Piotr
(1)
Kornacka-Grzonka Monika
(1)
Kotelska Jolant
(1)
Kowalczyk Ryszard
(1)
Kowalczyk Stanisław
(1)
Kowalska Sylwia
(1)
Krawczyk Dariusz
(1)
Kulhánek Lumír
(1)
Kuta Małgorzata
(1)
Kwieciński Mirosław (1954- )
(1)
Kładź-Postolska Katarzyna
(1)
Laskowski Piotr
(1)
Liderman Krzysztof (1954- )
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Majchrzak Małgorzata
(1)
Majewski Miłosz
(1)
Makowiec Bartosz
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Malinowska Ewa
(1)
Margoński Marek
(1)
Markowski Bogusław
(1)
Małachowski Andrzej
(1)
Merski Janusz
(1)
Mich Włodzimierz
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Michalik Izabela
(1)
Michalski Dariusz
(1)
Michałowski Stanisław
(1)
Mikołajczyk Zofia (1931-2017)
(1)
Mikulski Kazimierz
(1)
Miąsek Dagmara
(1)
Mrozik Przemysław
(1)
Noga-Bogomilski Artur
(1)
Nowak Edward (1951- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(27)
1990 - 1999
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(53)
Język
polski
(53)
Temat
Informacja gospodarcza
(17)
Przedsiębiorstwo
(16)
Marketing
(11)
Informacja
(8)
Informacja dla zarządzania
(8)
Zarządzanie strategiczne
(6)
Organizacja
(5)
System informacji marketingowej
(5)
Systemy informatyczne zarządzania
(5)
Badania marketingowe
(4)
Decyzje
(4)
Informacja wizualna
(4)
Kadry
(4)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(4)
Komunikacja marketingowa
(4)
Otoczenie firmy
(4)
Planowanie strategiczne
(4)
Promocja handlowa
(4)
Systemy informacyjne zarządzania
(4)
Turystyka
(4)
Usługi
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Controlling
(3)
Internet
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Organizacja ucząca się
(3)
Public relations
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Systemy informacyjne
(3)
Systemy informatyczne
(3)
Zarządzanie informacją
(3)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(3)
Analiza SWOT
(2)
Analiza strategiczna
(2)
Banki
(2)
Bezpieczeństwo informacji
(2)
Bezpieczeństwo informacyjne
(2)
Diagnostyka przemysłowa
(2)
Identyfikacja wizualna
(2)
Image
(2)
Informatyka
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Kontrola
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Menedżerowie
(2)
Motywacja pracy
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
Rachunkowość zarządcza
(2)
Reklama
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Strategia marketingowa
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Wizerunek miasta
(2)
Wywiad gospodarczy
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Analiza PEST
(1)
BPMS (informatyka)
(1)
Badania internetowe
(1)
Badania rynku
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Baza danych
(1)
Bezpieczeństwo finansowe
(1)
Bezpieczeństwo systemów
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Budżety obywatelskie
(1)
Ceny
(1)
Czasopismo regionalno-lokalne
(1)
Czasopismo społeczno-kulturalne
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
Dziennikarze
(1)
Elektroniczne zarządzanie dokumentacją
(1)
Etyka dziennikarska
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gry komputerowe
(1)
Górnictwo
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informacja naukowa
(1)
Informacja turystyczna
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Instytucje użyteczności publicznej
(1)
Jakość informacji
(1)
Jakość usług
(1)
Jakość życia
(1)
Języki informacyjne
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Komunikacja wizualna
(1)
Temat: dzieło
The New York Times (czasopismo ; Stany Zjednoczone ; 1851- )
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Niemcy
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kazachstan
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(16)
Praca zbiorowa
(8)
Opracowanie
(5)
Czasopismo naukowe
(3)
Monografia
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Poradnik
(2)
Czasopismo prasoznawcze
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(35)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(13)
Informatyka i technologie informacyjne
(6)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Historia
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
53 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
CZ.I Podstawy doskonalenia systemów informacyjnych marketingu : 1.Zarządzanie przedsiębiorstwem w dobie orientacji marketingowej, 2.Istota i znaczenie systemu informacyjnego marketingu (SIM), 3.Proces doskonalenia SIM, 4.Wykorzystanie controllingu w procesie soskonalenia SIM, 5.Ocena efektywności SIM jako podstawa doskonalenia. Cz.II Technologie informacyjne w doskonaleniu SIM : 1.Miejsce technologii informacyjnych w doskonaleniu SIM, 2.Zastosowanie technologii internetowych w doskonaleniu SIM w przedsiębiorstwie, 3.Koncepcja marketingu opartego na bazach danych, 4.Zintegrowana architektura marketingowych baz danych, 5.Wspomaganie komputerowe w procesie doskonalenia SIM, 6.Wybrane aspekty integracji SIM, 7.Outsourcing CRM jako nowoczesne rozwiązanie organizacyjne. CZ.III Przykąłdy aplikacji praktycznych : 1.Prezentacja systemu klasy CRM firmy Logotec Engineering SA, 2.Doskonalenie SIM z wykorzystaniem oprogamowania firmy ORACLE
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Podziękowania. 1. Tożsamość wizualna jednostki samorządu terytorialnego jako problem badawczy; Wprowadzenie; Pojęcia i terminy - definicje i relacje; Pojęcia: miejsca, marki i marki miejsca; Tożsamość i tożsamość wizualna; "Logo", "logotyp", "sygnatura" - definicje i znaczenie w komunikacji marketingowej; Metoda badawcza; Analiza treści; Etapy analizy treści; Poszukiwanie przedstawień; Kategorie wykorzystane w procesie kodowania sygnatur; Charakterystyka poszczególnych typologii wykorzystanych w procesie kodowania sygnatur; Proces kodowania; Przedstawienie wyników. 2. Tożsamość wizualna polskich województw; Tożsamość wizualna marki "Polska" - wprowadzenie; Identyfikacja (tożsamość) wizualna województw; Województwo dolnośląskie; Województwo kujawsko-pomorskie; Województwo lubelskie; Województwo lubuskie; Województwo łódzkie; Województwo małopolskie; Województwo mazowieckie; Województwo opolskie; Województwo podkarpackie; Województwo podlaskie; Województwo pomorskie; Województwo śląskie; Województwo świętokrzyskie; Województwo warmińsko-mazurskie; Województwo wielkopolskie; Województwo zachodniopomorskie; Podsumowanie. 3. Sygnatury miast i powiatów. Przegląd według województw; Województwo dolnośląskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa dolnośląskiego; Województwo kujawsko-pomorskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa kujawsko-pomorskiego; Województwo lubelskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa lubelskiego; Województwo lubuskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa lubuskiego; Województwo łódzkie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa łódzkiego; Województwo małopolskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa małopolskiego; Województwo mazowieckie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa mazowieckiego; Województwo opolskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa opolskiego; Województwo podkarpackie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa podkarpackiego; Województwo podlaskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa podlaskiego; Województwo pomorskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa pomorskiego; Województwo śląskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa śląskiego; Województwo świętokrzyskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa świętokrzyskiego; Województwo warmińsko-mazurskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa warmińsko-mazurskiego; Województwo wielkopolskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa wielkopolskiego; Województwo zachodniopomorskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa Zachodniopomorskiego. 4. Podsumowanie statystyczne. Miasta i powiaty; Statystyka sygnatur promocyjnych miast i powiatów; Statystyka systemów identyfikacji wizualnej; Formalne typy sygnatur; Źródła inspiracji; Typologia sygnatur według taksonomii Pera Mollerupa; Klasyfikacja według Beyrowa i Vogt; Typologia sygnatur według M. Florek, E. Glińskiej, A. Kowalewskiej. 5. Praktyka sygnatury miejsca w Polsce. Sytuacje kontrowersyjne. 6. Podsumowanie. Teoria i praktyka sygnatury miejsca w polskich miastach i powiatach; Wprowadzenie; Herb a logo; Wnioski teoretyczne; Proponowane kierunki dalszych badań nad znakami promocyjnymi województw, miast i powiatów. 7. Zalecenia praktyczne; Zalecenia dotyczące procesu zarządzania marką terytorialną; Zalecenia wykonawcze: jak zamawiać i wdrażać SIW?; Zalecenia zarządcze: projekt struktury departamentu (wydziału) marki terytorialnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Zawiera: Przedmowa; Komunikacja; Grupy i ich wydaj- ność; Asertywność i negocjacja; Prezentacje ustne; Pisanie raportów; Przeprowadzanie wywiadu; Dokumenta- cja użytkownika; Szkolenie użytkowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp. Rozdział 1. Bezpieczeństwo informacji. Czym jest bezpieczeństwo informacji? Jaki jest cel zarządzania bezpieczeństwem informacji? Czy warto zarządzać bezpieczeństwem informacji? Jakie zasoby będą potrzebne, by zarządzać bezpieczeństwem informacji? Czy warto starać się o certyfikat ISO/IEC 27001? Rozdział 2. Przygotowanie do wdrożenia SZBI. Terminy i definicje – jak je rozumieć? Identyfikacja kontekstu organizacji. Planowanie ról i odpowiedzialności. Tworzenie dokumentacji SZBI. Ciągłe doskonalenie SZBI. Rozdział 3. Cele stosowanych zabezpieczeń. Polityka bezpieczeństwa. Organizacja bezpieczeństwa informacji. Bezpieczeństwo zasobów ludzkich. Zarządzanie aktywami. Kontrola dostępu. Kryptografia. Bezpieczeństwo fizyczne i środowiskowe. Bezpieczna eksploatacja. Bezpieczeństwo komunikacji. Pozyskiwanie, rozwój i utrzymanie systemów. Relacje z dostawcami. Zarządzanie incydentami związanymi z bezpieczeństwem informacji. Aspekty bezpieczeństwa informacji w zarządzaniu ciągłością działania. Zgodność SZBI. Rozdział 4. Ryzyko w bezpieczeństwie informacji. Inwentaryzacja aktywów informacyjnych. Wybór metody przeprowadzania analizy ryzyka. Szacowanie ryzyka w bezpieczeństwie informacji. Postępowanie z ryzykiem w bezpieczeństwie informacji. Ocena skuteczności postępowania z ryzykiem. Rozdział 5. Wdrożenie SZBI. Dostosowanie zabezpieczeń. Zatwierdzenie i ogłoszenie dokumentacji SZBI. Szkolenie personelu z bezpieczeństwa informacji. Zapewnienie bezpieczeństwa informacji z dostawcami. Deklaracja stosowania. Rozdział 6. Utrzymanie SZBI. Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa informacji. Najczęściej występujące incydenty. Rejestrowanie i raportowanie incydentów bezpieczeństwa informacji. Testowanie zabezpieczeń. Raportowanie wyników testów. Rozdział 7. Audyt wewnętrzny SZBI. Kompetencje audytorów wewnętrznych. Program audytu wewnętrznego. Planowanie audytów. Raportowanie wyników audytu. Działania korekcyjne i korygujące. Rozdział 8. SZBI a zgodność z prawem. SZBI a zgodność z RODO. SZBI a ochrona informacji niejawnych. SZBI a Krajowe Ramy Interoperacyjności (KRI). SZBI a Krajowy System Cyberbezpieczeństwa (KSC). Praktyka implementacji przepisów prawa do SZBI. Rozdział 9. Wyzwania dla bezpieczeństwa informacji. Nowe technologie a stare przyzwyczajenia. Poziom świadomości personelu a socjotechniki. Internet rzeczy (IoT) a standardowe zabezpieczenia. Metody działania i tendencje w cyberprzestępczości. Kierunki rozwoju bezpieczeństwa informacji. Rozdział 10. Doskonalenie SZBI. Rodzina norm ISO 27000. Bezpieczeństwo informacji a inne systemy zarządzania. Przegląd SZBI. Planowanie doskonalenia SZBI. Ciągłe doskonalenie SZBI w praktyce. Podsumowanie. Wykaz aktów prawnych i norm. Spis rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Wizualizacja danych w zarządzaniu: Rola informacji w zarządzaniu, Zasady poprawnej wizualizacji danych; Narzędzia wizualizacji danych; Przykłady zastosowań wizualizacji danych w zarządzaniu: Analiza kosztów działalności przedsiębiorstwa, Syntetyczna analiza funkcjonowania przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wizualizacja firmy / Jerzy Altkorn. - Kraków : Instytut Marketingu, 1999. - 68 s., [4] k. : rys., tabl. ; 21 cm.
Wstęp; R.1 Pojęcie i funkcje systemu identyfikacji wizualnej; R.2 Nazwa firmy; R.3 Godło firmy; R.4 Firmowe kolory; R.5 Firmowe liternictwo; R.6 Wizytówki; R.7 Znakowanie środków transportu; R.8 Firmowe unifor my; R.9 Flagi firmowe; R.10 Firmowe upominki; R.11 Druki firmowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Prawne i społeczne a polityczne uwarunkowania dostępu do informacji i zarządzania informacją: Funkcjonowanie prawa do informacji publicznej w działalności samorządu lokalnego; Działalność organów samorządu terytorialnego a dostęp do informacji publicznej (na tle orzecznictwa sądów administracyjnych); Karna ochrona prawa do informacji publicznej; Informacja publiczna on-line. Stopień realizacji wymogu prawnego przez gminy i powiaty Lubelszczyzny; Sądowa kontrola udostępniania informacji publicznej; Zasady nieudzielania informacji publicznej; Ograniczenia dostępu do informacji publicznej (zagadnienia wybrane); Dostęp do informacji publicznej w polskim planowaniu przestrzennym, sektorze Administracji Publicznej; Przesłanki dobrego zarządzania w jednostkach samorządu terytorialnego; Koncepcje budowy społeczeństwa informacyjnego w UE i ich konsekwencje dla Polski; Budżet jednostki samorządu terytorialnego jako źródło w informacji publicznej. R.2 Polityka informacyjna i media w samorządzie lokalnym: Polityka informacyjna w samorządzie terytorialnym a społeczeństwo obywatelskie; Lokalna przestrzeń komunikacyjna mediów periodycznych w Polsce; Samorząd - media: wzajemne relacje i ich granice; Rola samorządu terytorialnego w procesie budowy społeczeństwa informacyjnego; Dwa światoobrazy: media i samorządy w społeczeństwie obywatelskim; Wolność wypowiedzi prasy lokalnej a samorząd terytorialny; Sprawne zarządzanie jako element budowania wiarygodności urzędów samorządowych i zaufania mieszkańców; Wizerunek Rady Miasta Lublina w prasie lokalnej (na podstawie tytułów i nagłówków); Samorząd lokalny na łamach lubelskich dzienników; Dlaczego media i samorząd prowadzą wojnę?; Dlaczego lokalne media są krytycznie nastawione do władzy samorządowej?; Władza, media, społeczeństwo - komunikacja lokalna na przykładzie Wielkiej Brytanii; Administrowanie informacją jako formą własności organów rządowych i samorządowych Ukrainy. R.3 Marketing i public relations jednostek samorządu terytorialnego: Zarządzanie informacją w gminie - podejście strategiczne czy marketingowe?; Public relations jednostek samorządu terytorialnego na przykładzie Lubelszczyzny; Polityka informacyjna urzędu miasta - PR, E - Urząd, promocja miasta (na przykładzie Warszawa); Polityka komunikacyjna województwa opolskiego; Imagistyka w procesie pozyskiwania inwestorów przez gminy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesny marketing : filozofia, strategie, instrumenty / Ireneusz Bielski. - Warszawa : Studio EMKA, 2006. - 473, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
1. Geneza i istota marketingu. 2. Klient - punkt wyjścia marketingu. 3. Informacja i ryzyko w działalności gospodarczej. 4. Zarządzanie marketingowe. 5. Strategie marketingowe. 6. Instrumenty oddziaływania na rynek i kształotwania rynku, czyli marketing-mix. 7. Marketing usług. 8. Przyszłość marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
1. Organizacja i jej otoczenia: Przedsiębiorstwo jako system otwarty; Rodzaje przedsiębiorstw i ich funkcje; Otoczenie przedsiębiorstwa i jego komponenty. 2. Zarządzanie i praca menedżera: Istota i funkcje procesu zarządzania; Systemy, style i techniki zarządzania; Menedżerowie, ich role i kompetencje. 3. Tworzenie systemu informacji i monitorowania otoczenia: Znaczenie informacji w procesie zarządzania; Istota, rodzaje i źródła informacji; System informacji i jego projektowanie; Monitorowanie otoczenia; Skuteczne wykorzystanie informacji. 4. Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji: Decyzje menedżerskie; Problemy i sposoby ich rozwiązywania; Warunki podejmowania decyzji; Psychologiczne bariery racjonalnego decydowania; Decyzje zespołowe; Doskonalenie procesu decydowania; Decyzje menedżerskie w przyszłości. 5. Projektowanie strategii i planowanie strategiczne: Orientacja strategiczna firmy; Strategiczne myślenie i zarządzanie; Formułowanie strategii firmy; Rodzaje strategii i kwestia ich wyboru; Planowanie strategiczne i tworzenie planu; Skuteczne zarządzanie strategiczne. 6. Zdobywanie rynku i przychylności otoczenia: Zarządzanie marketingowe; Koncepcja marketingu i jego stosowanie w nowoczesnej firmie; Marketing strategiczny i strategie marketingowe; Kierunki doskonalenia marketingu; Pozyskiwanie przychylności otoczenia; Nowe oblicze marketingu. 7. Promowanie innowacji i wewnętrznej przedsiębiorczości: Imperatyw kreowania innowacji; Strategie innowacji; Bariery innowacji; Inteligencja firmy a kreowanie innowacji; Promowanie innowacji; Innowacje produktowe i ich wprowadzanie na rynek; Kreowanie innowacji klucz do przyszłości. 8. Skuteczne konkurowanie na rynku: Konkurencja i jej poziomy; Konkurencja w sektorze działania firmy; Strategie działania wobec konkurencji; Budowa konkurencyjnej strategii; Budowa wyróżniającej zdolności firmy Uwagi końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1.Zarządzanie marketingowe, 2.Analiza sytuacji marketingowej, 3.Fazy procesu zarządzania marketingowego, 4.Analiza strategii marketingowej, 5.Operacyjny plan marketingowy, 6.Kryteria wyboru w procesie podejmowania decyzji marketingowych, 7.Informacje dla potrzeb zarządzania marketingowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie i planowanie marketingowe / Andrzej Pomykalski. - Wyd. 1 - 2 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2012. - 217 s. : wykr. ; 24 cm.
1. Zarządzanie marketingowe, 2. Analiza sytuacji marketingowej, 3. Fazy procesu zarządzania marketingowego, 4. Analiza strategii marketingowej, 5. Operacyjny plan marketingowy, 6. Kryteria wyboru w procesie podejmowania decyzji marketingowych, 7. Informacje dla potrzeb zarządzania marketingowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Charakterystyka pojęć: koncepcja, metoda, technika, narzedzie; 2. Zarządzanie jakością; 3. Koncepcje w zarządzaniu jakością; 4. Metody badania dokumentów w zarządzaniu jakością; 5. Metody analizy i konstrukcji logicznej w zarządzaniu jakością; 6. Metody sondażu diagnostycznego w zarządzaniu jakością; 7. Metody statystyczne w zarządzaniu jakością; 8. Metoda eksperymentalna w zarządzaniu jakością; 9. Metoda heurystyczna w zarządzaniu jakością; 10. Techniki badania dokumentów w zarządzaniu jakością; 11. Narzędzia badawcze w zarządzaniu jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R. I Informacja we współczesnym świecie: Definicja informacji; Rodzaje informacji; Ch-ka informacji; Źródła i sposoby pozyskiwania informacji; Zakłócenia przekazu informacji. R. II Zarządzanie informacją: Istota zarządzania informacją; Klasyfikacje funkcji zarządzania informacją; Pozyskiwanie informacji w procesie zarządzania informacją; Technologia w zarządzaniu informacją. R. III Zarządzanie informacją w organizacjach zhierarchizowanych: organizacja zhierarchizowana; Typy organizacji zhierarchizowanych. R. IV Systemy informacyjne w zarządzaniu informacją: Systemy informacyjne zarządzania; Rodzaje systemów informacyjnych; Bazy danych i hurtownie danych. R. V Bezpieczeństwo systemów informacyjnych i informacji: Zarządzanie bezpieczeństwem informacji; Zagrożenia bezpieczeństwa informacji. R. VI Jakość informacji: Ch-ka jakości; Ewolucja podejścia do zarządzania jakością; Narzędzia TQM. R. VII Zarządzanie jakością informacji: Jakość jako element strategii konkurencyjności; Koszty jakości; Metody pomiaru i kontroli jakości. R. VIII Ocena jakości informacji w organizacji zhierarchizowanej na przykładzie banku: Ocena jakości informacji w opinii klientów (odbiorców informacji); Ocena jakości informacji według jej dostawców; Wnioski i podsumowania. Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie marketingowe / red. nauk. Grażyna Rosa. - Warszawa : C.H.Beck , 2012. - 321, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Zarządzanie. Marketing / C.H.Beck)
1. Podstawy zarządzania marketingowego: Miejsce marketingu w naukach o zarządzaniu; Koncepcja zarządzania marketingowego; 2. Marketing w przedsiębiorstwie: Marketing w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa; Misja przedsiębiorstwa i planowanie marketingowe; Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa na rynku; System informacji marketingowej; 3. Strategie marketingowe: Strategie przedsiębiorstw; Strategia marketingowa; Strategie marketingowe- klasyfikacje; Strategie konkurencyjne; Strategie zarządzania zasobami ludzkimi; Wdrażanie strategii i kontrola strategiczna; 4. Zarządzanie marketingowe w perspektywie: Nowoczesne Trandy w zarządzaniu marketingowym; Strategie na rynkach globalnych; Wykorzystanie Internetu w zarządzaniu marketingowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz. I Zarządzanie wiedzą a konkurencyjność organizacji w kontekście marketingowej orientacji firm: - Zarządzanie wiedzą w budowie pozycji konkurencyjnej firmy; - Wiedza czynnikiem rozwoju organizacji non profit; -Wpływ doświadczenia (bazy wiedzy) na formułowanie strategii przedsiębiorstw; - Rola wiedzy i kapitału intelektualnego w rozwoju przedsiębiorstw; - Zarządzanie wiedzą a kontrola strategiczna; - Wiedza marketingowa w zachowaniach rynkowych firm; Ocena efektów polityki produktu i promocji jako źródło wiedzy marketingowej; - Alternatywne źródła energii jako innowacje proekologiczne. Cz. II Problemy i przykłady zarządzanie wiedzą w firmach: -Globalizacja, zmienność i zarządzanie jakością; - TQM a zarządzanie wiedzą; - Zarządzanie wiedzą w organizacji komercyjnej na przy kładzie koncernu samochodowego; - Funkcjonowanie restauracji przyhotelowych w dobie globalizacji; - Eksport zachętą do wykorzystania wiedzy. Cz. III Ogólne problemy zarządzanie wiedzą w organizacjach w dobie globalizacji: - Globalizacja w usługach pocztowych i w telekomunikacyjnych; - Przedsiębiorstwo uczące się i tworzące wiedzę; - Zarządzanie wiedzą w kreowaniu sukcesu firmy w epoce globalizacji; - Nowa ekonomia: teoria chaosu, zarządzanie paradoksami i kapitał społeczny; - Zarządzanie wiedzą w organizacji w dobie globalaizacji - refleksja filozoficzna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie projektami informatycznymi / Mariusz Flasiński. - Wyd. 2 - 4 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2013. - 194 s. : rys., tab., wykr. ; 25 cm.
Część I: Planowanie i realizacja programów informatyzacji przedsiębiorstw i organizacji. 1. Problematyka informatyzacji przedsiębiorstw i organizacji. 2. Zasady opracowywania strategii informatyzacji. Część II: Projekty wdrożeniowe systemów informatycznych. 3. Główne fazy i charakterystyka przedsięwzięć wdrożeniowych. 4. Analiza przedwdrożeniowa. 5. Projekt wdrożeniowy systemu informatycznego. Część III: Projekty konstrukcji systemów informatycznych. 7. Fazy projektów i modele konstrukcji systemów oprogramowania. 8. Analiza wymagań i modelowanie systemu informatycznego. 9. Projektowanie systemu informatycznego. 10. Implementacja i testowanie systemu informatycznego. 11. Pielęgnacja i dalszy rozwój systemu informatycznego. Część IV: Metody i techniki zarządzania kluczowymi aspektami projektów informatycznych. 12. Metody szacowania wielkości przedsięwzięcia konstrukcji systemu informatycznego. 13. Zarządzanie harmonogramem i budżetem projektów informatycznych. 14. Analiza finansowa projektów informatycznych. 15. Zarządzanie ryzykiem w projektach informatycznych. 16. Zarządzanie jakością w projektach informatycznych. 17 Zarządzanie zmianami w projektach informatycznych. 18 Zarządzanie konfiguracjami i wersjami systemu informatycznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XIX Zeszyt 1/2018)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Difficulties and barriers for the implementing of marketing model in Wroclaw University of Science and Technology; Methodological principals of three-level system of cooperative marketing in the ukrainian tourism; Job satisfaction in the opinion of employees of small and medium - sized enterprises; Implementacja systemów motywacyjnych w samorządowych przedsiębiorstwach komunalnych; Odpowiedzialność za pracowników wyzwaniem dla współczesnych organizacji; Manager or leader? Leadership in crisis management at local government level; Innowacyjne metody dzielenia się wiedzą w organizacjach sektora publicznego; Budżet obywatelski jako przykład współdecydowania o rozwoju na szczeblu samorządowym wobec zmian prawnych z 2018 roku; Współpraca w zakresie działalności innowacyjnej na przykładzie inicjatyw klastrowych; Potencjał innowacyjny w ubezpieczeniach - postrzeganie przez klientów indywidualnych i instytucjonalnych; Potencjał akademicki jako element wizerunku Katowic na tle wybranych miast wojewódzkich; Warunki życia z perspektywy osób studiujących w Katowicach w odniesieniu do wybranych polskich miast wojewódzkich cieszących się największą popularnością wśród studentów; Wykorzystanie opcji realnej w wycenie wartości przedsiębiorstwa; Przesłanki procesu restrukturyzacji górnictwa węgla kamiennego w Polsce; Znaczenie zarządzania zaufaniem w organizacji wirtualnej; Forms of promotion in computer games. An example of second life; Uwarunkowania wyceny nieruchomości w aspekcie procesu decyzyjnego kredytodawcy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XIX Zeszyt 2/2018)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie. 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Scientific examination and valuation of holistic managerial competence; Innovation culture as the basis for innovative environment of the enterprise; Innowacyjne produkty i usługi w polskiej bankowości; Financial risk in the contemporary environment of enterprises; Wdrożenie koncepcji „szczupłego” zarządzania w szkole wyższej; „Rodzinny znaczy godny zaufania” - przedsiębiorstwa rodzinne w opinii polskich konsumentów; Talent jako element potencjału organizacji XXI wieku; Istota kapitału relacyjnego - ujęcie empiryczne oraz dalsze kierunki badań; Big data jako narzędzie zarządzania procesem budowania społeczeństwa idealnego; Wynagrodzenie i zatrudnienie w mikroprzedsiębiorstwach; Integralne oceny równowagi makroekonomicznej na przykładzie polskiej gospodarki; Analiza założeń teorii uwarunkowań sytuacyjnych w kontekście zarządzania projektem europejskim; Change or continuation? Long-term city management on the example of local development strategy of Katowice; Zastosowanie chmury obliczeniowej dla potrzeb systemów BPMS; Chosen aspects of it resources security in sme sector enterprises - results of the research; Koncepcja modelu zagrożenia w systemach ostrzegających organizację; Recenzja książki: D. Martin, J. Schouten, Sustainable Marketing.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie ; 7/1999)
1. Era informacyjna-problemy z jej identyfikacją i świadomością, 2. Megatrendy cywilizacji informacyjnej, 3. Przestrzeń internetowa jako płaszczyzna konkurencji, 4. Przedsiębiorczość podstawą rozwoju businesu w Polsce i USA - przedsiębiorstwa przyszłości, 5. Tendencje rozwoju narzędzi wspomagających tworzenie zintegrowanych systemów zarządzania, 6. U progu ery społeczeństwa informacyjnego, 7. Struktury organizacyjne polskich przedsiębiorstw. Ocena ich funkcjonowania, 8. Znak towarowy u progu epoki społeczeństwa informacyjnego (Próba prognozy losów znaku towarowego na nadchodzącą epokę), 9. Reengineering - nowoczesna technika usprawniania organizacji, 10. Wykorzystanie baz danych w kształtowaniu trwałych więzi z klientem, 11. Pojęcie o stanie zdolności roboczej złożonego socjo-antropotechnicznego systemu działania, 12. System Informacji Marketingowej w przedsiębiorstwach polskich, 13. Zarządzanie bezpieczeństwem przewozu materiałów niebezpiecznych na drogach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie ; 17/2004)
1. Innowacje jako czynnik dynamiczności w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 2. Rola menedżera w rozwiązywaniu sytuacji konfliktowych w organizacji, 3. Efektywna komunikacja interpersonalna - czynnik determinujący skuteczne zarządzanie współczesną organizacją, 4. Znaczenie rynku pieniężno-kapitałowego dla rozwoju polskich przedsiębiorstw, 5.Mechanizmy przepływu wybranych instrumentów rynku finansowego w warunkach globalizacji, 6. Zmiany w polsko-rosyjskich kontaktach handlowych w warunkach członkostwa Polski w UE, 7. Konsekwencje dla turystyki przyjazdowej do Polski w związku z wprowadzeniem wiz dla Rosjan po akcesji Polski do Unii Europejskiej, 8. Transformacja systemowa a upadłość przedsiębiorstw na Ukrainie, 9. Oczekiwania i motywacje ludzi w organizacji, 10. Mierniki oceny efektywności w bibliotekach szkół akademickich a marketing biblioteczny 1. Modele finansowania przedsiębiorstw, 2. Ocena procesów logistycznych w relacji koszt-efekt (dobór narzędzi), 3. Marketing społeczny-istota i determinanty, 4. Konkurencyjność polskiej gospodarki w ocenie zagranicznych ośrodków badawczych, 5. Analiza struktury źródeł finansowania MSP w Polsce, 6. Sieci neuronowe w zarządzaniu informacją, 7. System bankowy w Rosji, 8. Tendencje w teorii i praktyce języków informacyjno-wyszukiwawczych, 9. Zarządzanie w procesie zmian (na podstawie doświadczeń w zarządzaniu Biblioteką Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej), 10. Układ księgozbioru podręcznego w WSE-I, 11. Strony internetowe ekonomiczne-pomoc zasadnicza czy marginalna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej