Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(9)
IBUK Libra
(3)
Forma i typ
Książki
(8)
E-booki
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Czasopisma
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
tylko na miejscu
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(7)
Czytelnia
(5)
Autor
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Bucholc Marta
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Guzowski Rafał
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kasińska-Metryka Agnieszka (1971- )
(1)
Klonowska Iwona
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Kotelska Jolant
(1)
Kładź-Postolska Katarzyna
(1)
Makowiec Bartosz
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Margoński Marek
(1)
Michalik Izabela
(1)
Michalski Dariusz
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Olszewska Dorota
(1)
Olszewski Piotr
(1)
Pawlak Mirosław
(1)
Pobiedzińska Karolina
(1)
Podgórska-Rykała Joanna
(1)
Ryńca Radosław
(1)
Shulgina Ludmila
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Stawnicka Jadwiga
(1)
Stępowski Robert
(1)
Synowiec Jadwiga
(1)
Szymczak Wojciech F
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Wróbel Magdalena
(1)
Wygaś Sebastian
(1)
Ziaeian Yasmin
(1)
Zimnoch Łukasz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(10)
angielski
(1)
Temat
Image
(8)
Autoprezentacja
(3)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Media społecznościowe
(2)
Public relations
(2)
Reklama
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Administracja
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Budżety obywatelskie
(1)
Dyplomacja
(1)
Dzielnicowi
(1)
Dziennikarze
(1)
Etykieta językowa
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gry komputerowe
(1)
Górnictwo
(1)
Identyfikacja wizualna
(1)
Informacja turystyczna
(1)
Informacja wizualna
(1)
Innowacje
(1)
Jakość życia
(1)
Kadry
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kariera
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing
(1)
Marketing polityczny
(1)
Menedżerowie
(1)
Motywacja pracy
(1)
Negocjacje biznesowe
(1)
Operat szacunkowy
(1)
Osobowość
(1)
Polityka
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo komunalne
(1)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(1)
Radiofonia
(1)
Retoryka
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Rzeczoznawcy majątkowi
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Savoir-vivre
(1)
Second Life (gra komputerowa)
(1)
Sektor publiczny
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Studenci
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Turystyka
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Urzędnicy
(1)
Wartość ekonomiczna
(1)
Wizerunek miasta
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Współpraca gospodarcza
(1)
Wycena nieruchomości
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zaufanie
(1)
Znak towarowy
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Polska
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Poradnik
(3)
Praca zbiorowa
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Historia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
12 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
PERFORMATIVE ASPECTS OF ART The concept of performativity has been usually evoked in the discussions on the philosophy of language and the reflection on theatre and performance art. However, in recent years there have been some attempts to broaden its scope. The theoretically inclined researchers have been working out the main assumptions of the aesthetics of performativity. These are claimed to include the challenging of the boundaries of artistic disciplines, and emphasizing the active role of the recipients, for whom the art works become events developing in consequence of their actions. Besides those attempts to grasp the theoretical consequences of “the performative turn”, one should also note some very interesting practical analyses, employing the theory in the discussion on concrete works from different domain of art. It appears that one can discover transformational potential, focus on change rather than just existence, even in the domains traditionally regarded as “artifactual” (painting, sculpture, installations). The planned volume of “Art Inquiry” will be devoted to the reflection on both directions of expansion of the concept of performativity. We would like the authors to consider its general significance for aesthetics and for the theory of various domains of art. We also hope that they will show the changes occurring when its unique perspective is adopted in the discussion on both theatre, paratheatrical experiments, and film, and the domains which have traditionally emphasized the role of the artistic artifact. The title of this volume invites questions about the possible scope of performativity and its kinds. PERFORMATYWNE ASPEKTY SZTUKI Zagadnienie performatywności podejmowane było najczęściej w rozważaniach z zakresu filozofii języka oraz w refleksji nad teatrem i sztuką performance. W ostatnich latach zauważyć można jednak próby jego rozszerzenia. Z jednej strony zmierzają one do wypracowania założeń estetyki performatywności. Wśród jej cech wskazywane jest kwestionowanie granic poszczególnych dziedzin artystycznych, zaakcentowanie aktywnej roli odbiorców, dla których utwory stają się wydarzeniami rozwijającymi się w wyniku ich działań itd. Oprócz prób sformułowania teoretycznych konsekwencji „zwrotu performatywnego” zauważyć można także bardzo interesujące konkretne analizy polegające na uwzględnieniu właściwych dla niego założeń przy rozważaniu dokonań z różnych obszarów sztuki. Okazuje się, że nawet w obszarach twórczości uważanych tradycyjnie za „wytwórcze” (malarstwo, rzeźba, instalacja) odkryć można aspekty transformacyjne, zakładające nie trwanie, a przemiany. W najnowszym tomie „Art Inquiry” przewidywane jest rozważenie obu zasugerowanych wyżej obszarów ekspansji idei performatywności. Z jednej strony rozważone mają być jej ogólne konsekwencje dla estetyki i teorii różnych dziedzin sztuki. Z drugiej, pokazane zmiany występujące, gdy właściwy dla niej punkt widzenia zostanie uwzględniony zarówno w obszarze refleksji teatralnej, parateatralnej, filmowej, jak w dziedzinach, w których tradycyjnie akcentowano rolę wytwarzanego przedmiotu (dzieła). Tytuł tego tomu ma właściwie charakter pytania o możliwy zakres performatywności i jej odmiany.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Budowanie wizerunku urzędnika w mediach / Rafał Guzowski. - Wyd. 2. - Wrocław : PRESSCOM Sp. z o.o. , 2017. - 295 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Administracja Publiczna Biblioteka)
Rozdział 1. Dziecko we mgle, czyli w poszukiwaniu odpowiedniego kierunku: 1.1. Autoprezentacja - mity i "uczniowskie" błędy z podręczników; 1.2. Dziennikarz i jego must have - jak stworzyć dziennikarzowi odpowiednie warunki; 1.3. Rzeczywistość świata mediów a rzeczywistość ludzi świata "normalnego"; 1.4. Prawo jako narzędzie do obrony. Rozdział 2. Czy leci z nami pilot? Kryzys w organizacji: 2.1. Mówię kryzys, myślę...; 2.2. Kanały przepływu komunikacji w sytuacji kryzysowej; 2.3. Sytuacja kryzysowa i paraliż medialny; 2.4. Czy warto żądać sprostowań w mediach?. Rozdział 3. Recepta na medialne zło: 3.1. Polityka informacyjna jako źródło spokoju; 3.2. Jak stworzyć dobrą politykę informacyjną?; 3.3. Profesjonalizacja obsługi medialnej - media relations; 3.4. Nie wychylaj się, bo wystawiasz się na atak; 3.5. Dobre i złe media czy serdeczność i krew. Rozdział 4. Jestem, kim jestem: 4.1. Rzecznik prasowy superstar; 4.2. Zawiłości języka - ujęcie praktyczne; 4.3. Obraza na media i konflikt; 4.4. Rzecznik z przypadku kontra doświadczony dziennikarz. Rozdział 5. Media społecznościowe: 5.1. Relacje w sieci - czy są granice?; 5.2. Czego nie robić w mediach społecznościowych; 5.3. Media społecznościowe w rękach rzecznika; 5.4. Facebook; 5.5. FOG - bardziej mgliście się nie da?; 5.6. Jak pisać w sieci?.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. BUDOWANIE OSOBISTYCH KOMPETENCII ETYKIETY. 1.1. Co decyduje o budowaniu naszego osobistego wizerunku. 1.1.1. Casual. 1.1.2. Business casual. 1.1.3. Business dress. 1.1.4. Casual Friday. 1.1.5. Overdress. 1.2. Najczęstsze uchybienia dotyczące strojów w pracy. 1.3. Dbanie o garderobę praktyczne porady. 1.3.1. Garnitur, kostium, garsonka. 1.3.2. Krawaty, muszki, apaszki. 1.3.3. Koszule. 1.3.4. Buty. 1.3.5. Dodatki. 1.4. Case study - stroje wg watykańskiego protokołu. 1.5. Ciekawostka - moda powstańcza. Rozdział 2. CEREMONIAŁY. 2.1. Ceremonie w różnych państwach. 2.2. Ceremoniały w Polsce. 2.3. Różnorodność ceremoniałów. 2.4. Organizacja uroczystości. 2.5. Przykładowy ceremoniał. 2.5.1. Etap przygotowania do uroczystości. 2.5.2. Etap przebiegu uroczystości. 2.6. Uroczystości w salach. 2.7. Ceremoniał w szkołach wyższych. 2.8. Ceremonie a flaga państwowa. 2.9. Case study - ceremoniał dworski. Rozdział 3. PRECENENCJA - CZYLI KTO PIERWSZY. 3.1. Precedencja służbowa (organizacyjna). 3.2. Precedencja w szkołach wyższych. 3.3. Precedencja rzeczowa. 3.4. Precedencje państwowe. 3.4.1. Precedencja stanowisk kierowniczych w Polsce. 3.4.2. Republika Francji. 3.4.3. Republika Federalna Niemiec. 3.4.4. Federacja Rosyjska. 3.4.5. Zjednoczone Królestwo Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej. 3.4.6. Królestwo Hiszpanii. 3.4.7. Stany Zjednoczone Ameryki. 3.5. Precedencja w życiu Polonii. 3.6. Precedencja w różnych organizacjach. 3.7. Zachowanie pierwszeństwa w różnych sytuacjach. 3.7.1. Winda, budynek, pomieszczenia. 3.7.2. Środki komunikacji publicznej. 3.7.3. Samolot. 3.7.4. Pociąg. 3.7.5. Samochód. 3.8. Stoły. 3.8.1. Rozsadzanie na bankiecie - przykład z historii. 3.9. Case study - creative protocol. 3.10. Precedencja w strukturach międzynarodowych. 3.10.1. Precedencja w Unii Europejskiej. 3.10.2. Precedencja w ONZ. 3.10.3. Precedencja w NATO. 3.11. Ciekawostka - konsulowie honorowi. 3.12. Precedencja okazjonalna - klucz do trudnych sytuacji. 3.13. Podpisywanie umów - zasada alternatu. Rozdział 4. POWITANIA I TYTUŁOWANIE. 4.1. Powitania. 4.1.1. Różnorodność powitań. 4.1.2. Gafy przy powitaniach. 4.1.3. Gafy „na wysokich szczeblach”. 4.1.4. Ciekawostka - dziwne powitania. 4.1.5. Uścisk dłoni. 4.1.6. Podanie ręki w relacjach służbowych. 4.2. Przedstawianie. 4.3. Tytułowanie. 4.3.1. Tytuły kurtuazyjne: ekscelencja, eminencja, magnifcencja. 4.3.2. Jego Magnificencja. 4.3.3. Pierwsza dama. 4.3.4. Tytuły funkcjonariuszy publicznych w Polsce. 4.3.5. Tytuły naukowe i funkcje w szkołach wyższych. 4.3.6. Tytuły zawodowe. 4.4. Witanie: odwrócona precedencja. 4.5. Uchybienia w tytułowaniu. 4.6. Żartobliwie branżowe pożegnania. Rozdział 5. BILETY WIZYTOWE. 5.1. Kartonik wizytowy. 5.2. Dane teleadresowe na wizytówce. 5.3. Wersje dwujęzyczne wizytówek. 5.4. Wymiana wizytówek. 5.5. Wizytownik. 5.5.1. Dopiski na wizytówkach. 5.5.2. Skróty literowe na wizytówkach. 5.6. Uchybienia związane z wizytówkami. 5.7. Ciekawostka - różnorodność wizytówek. Rozdział 6. KOMUNIKACIA INTERPERSONALNA WYMAGAJĄCA ETYKIETY. 6.1. Różnorodność komunikacji. 6.2. Komunikacja niewerbalna w etykiecie. 6.2.1. Gesty i ich różne znaczenie. 6.2.2. Na co uważać w różnych krajach. 6.2.3. Znaczenie operowania przestrzenią w komunikacji. 6.3. Czynniki pomagające w nawiązywaniu relacji. 6.4. Etykieta prowadzenia rozmowy. 6.4.1. Przykłady nietaktownych zachowań podczas rozmowy. 6.4.2. Komunikacja i ogłada językowa. 6.4.3. Najczęstsze grzechy językowe. 6.5. Używanie języka obcego. 6.6. Ciekawostka - wielość języków. Rozdział 7. ETYKIETA W NEGOCJACJACH. 7.1. Charakterystyka kultur. 7.1.1. Kultury protransakcyjne i propartnerskie. 7.1.2. Kultura ceremonialna. 7.1.3. Kultura nieceremonialna. 7.1.4. Kultura monochroniczna. 7.1.5. Kultura polichroniczna. 7.1.6. Kultura powściągliwa. 7.1.7. Kultura ekspresyjna. 7.2. Pułapki w rozmowach, czyli czego unikać w negocjacjach na świecie. 7.3. Zasady etykiety w negocjacjach. 7.4. Ciekawostka - negocjacje wielostronne. Rozdział 8. TELEFON. 8.1. Telefon w instytucji/organizacji. 8.2. Telefon osobisty. 8.3. Kontakt telefoniczny. 8.4. Alfabet telefoniczny (fonetyczny). 8.5. SMS - czyli krótkie informacje tekstowe. 8.6. Uwaga na zakazy. Rozdział 9. KORESPONDENCJA. 9.1. Sztuka epistolografii. 9.2. Charakterystyka listów oficjalnych. 9.3. Korespondencja urzędowa, służbowa. 9.4. Zasady formułowania korespondencji urzędowej. 9.5. Korespondencja dyplomatyczna. 9.6. Listy prywatne. 9.7. Adresowanie korespondencji. 9.7.1. Używanie tytułów w adresowaniu korespondencji. 9.7.2. Sposoby adresowania i zwracania się do adresatów. 9.7.3. Przykłady ze sfery dyplomatycznej. 9.8. Ciekawostka pełne tytuły monarchów. 9.9. Kwestie techniczne związane z pisaniem listów. 9.9.1. Wysyłanie listów. 9.9.2. Przekazywanie listów p.g. 9.10. Korespondencja elektroniczna, czyli e-mailowa. 9.11. Części składowe listu. 9.11.1.Temat. 9.11.2. Nagłówek. 9.11.3. Treść listu. 9.11.4. Zakończenie listu. 9.12. Korespondencja w sferach akademickich. 9.13. Uwaga na skróty. Rozdział 10. INTERNET I KOMUNIKATORY. 10.1. Popularne narzędzia komunikacji społecznościowej. 10.2. Charakterystyka mediów społecznościowych. 10.3. Często popełniane błędy w pisowni w Internecie. 10.3.1. Błędy ortograficzne. 10.3.2. Błędy w pisowni wyrazów wielką i małą literą. 10.3.3. Pisownia łączna lub rozdzielna. 10.3.4. Popularne masło maślane. 10.3.5. Błędy interpunkcyjne. 10.4. Netykieta. 10.4.1. Naruszenie prawa i obyczajów. 10.4.2. E-mail historycznie. 10.5. Listy elektroniczne, e-mail. 10.6. Uwaga na edytory. 10.7. Fora internetowe, czaty, strony internetowe. 10.8. Profile społecznościowe. 10.9. Gry internetowe. 10.10. Anonimowość w sieci. 10.11. Shoutbox - nowy wymiar czatowania. 10.12. Spam. Rozdział 11. RECEPCJA I SEKRETARIAT. 11.1. Koncepcje organizacji pracy sekretariatu. 11.2. Pięć elementów w funkcjonowaniu sekretariatu. 11.2.1. Wyposażenie wnętrza w kontekście przyjmowania gości. 11.2.2. Sposób obsługi klientów zewnętrznych. 11.2.3. Sposób obsługi klientów wewnętrznych. 11.2.4. Obsługa korespondencji tradycyjnej i elektronicznej. 11.2.5. Kontakt telefoniczny z klientami biura. 11.3. Budowanie profesjonalizmu sekretarki, asystentki. 11.3.1. Cenione cechy sekretarki, asystentki. 11.3.2. Ubiór sekretarki, asystentki. Rozdział 12. KONFERENCJE, KONGRESY. 12.1. Różne rodzaje konferencji. 12.2. Perspektywy konferencji. 12.2.1. Perspektywa organizatora konferencji. 12.2.2. Perspektywa uczestnika konferencji. 12.2.3. Perspektywa prezentera, gościa zabierającego głos. 12.3. Ciekawostka - menu w Jałcie. Rozdział 13. DELEGACJE I WYJAZDY SŁUŻBOWE. 13.1. Program wizyty. 13.1.1. Program oficjalny a program roboczy. 13.1.2. Uwaga - koordynator wizyty. 13.1.3. Przygotowanie merytoryczne wizyty. 13.2. Ciekawostka - wizyta incognito. 13.3. Wyjazd delegacji za granicę. 13.3.1. Kto za co odpowiada? 13.3.2. Wyjazd delegacji. 13.3.3. Przyjazd delegacji zagranicznej. 13.4. Dzień wizyty – posiłki. 13.5. Gafy związane z wyjazdami i przyjmowaniem gości. 13.6. Dobra rada – tłumacz. 13.7. Arkusz wizyty. Rozdział 14. PREZENTY. 14.1. Prezenty w tradycji. 14.2. Uwaga na obostrzenia organizacyjne i korporacyjne. 14.3. Zasada równości prezentów obu stron. 14.4. Przekazywanie prezentu. 14.5. Lista prezentów. 14.6. Na co zwracać uwagę - dobre rady. 14.7. Prezenty w różnych kręgach kulturowych. 14.7.1. Co na prezent? 14.7.2. Kwiaty. 14.7.3. Prezenty w różnych krajach i kulturach. 14.7.4. Uchybienia związane z prezentami. 14.8. Case study - prezentowa gafa. 14.9. Różne formy prezentów uznawane za propozycje korupcyjne. 14.10. Dziwne prezenty dyplomatyczne. Rozdział 15. ZAPROSZENIA. 15.1. O istocie zaproszeń. 15.2. Karty zaproszeniowe. 15.3. Zawartość zaproszenia. 15.4. Zaproszenie na okaziciela. 15.5. Wysyłanie zaproszeń. 15.6. Gdy na zaproszeniu zastosowano skróty literowe. 15.6.1. Dobra praktyka. 15.6.2. Pro memoriał. 15.7. Ciekawostka - d.u.p.a. 15.8. Zaproszenia w sferze dyplomatycznej. 15.9. Zaproszenia na uroczystości rodzinne. 15.10. Różne wydarzenia. 15.11. Zaproszenia na stronach internetowych. 15.12. Uchybienia przy zaproszeniach. Rozdział 16. LOKALE I WYDARZENIA FIRMOWE. 16.1. Różnorodność wydarzeń połączonych z poczęstunkiem. 16.2. Kryteria wyboru miejsca spotkania. 16.2.1. Czynniki brane pod uwagę przy organizacji wydarzenia. 16.2.2. Dobór odpowiednich potraw dla gości. 16.2.3. Praktyczne podpowiedzi przy wyborze lokalu. 16.3. Serwisy kelnerskie - style obsługi gości. 16.3.1. Serwis francuski. 16.3.2. Serwis rosyjski. 16.3.3. Serwis angielski. 16.3.4. Serwis amerykański. 16.4. Bankiety. 16.5. Obsługa w stylu rodzinnym. 16.6. Przyjęcia bufetowe. 16.7. Ciekawostka - stół szwedzki. 16.8. Wydarzenia w szkołach wyższych. 16.9. Dziwne polskie potrawy dla obcokrajowców. Rozdział 17. ETYKIETA STOŁU. 17.1. Etykieta stołu - nasuwające się pytania. 17.2. Rodzaje przyjęć. 17.2.1. Rodzaje przyjęć ze względu na porę dnia. 17.2.2. Klasyfikacja przyjęć ze względu na stopień formalności. 17.3. Krótka charakterystyka typów przyjęć. 17.3.1. Lampka wina. 17.3.2. Śniadanie. 17.3.3. Koktajl. 17.3.4. Kawa i herbata. 17.3.5. Obiad. 17.3.6. Obiad bufetowy, przyjęcie bufetowe. 17.3.7. Aperitif. 17.3.8. Garden party i grill party. 17.4. Zaproszenie na przyjęcie. 17.5. Menu. 17.6. Przebieg śniadania i obiadu. 17.7. Stoły oficjalne, bankietowe, biesiadne. 17.8. Przy stole. 17.9. Dłonie, pałeczki, sztućce. 17.10. Ciekawostka pałeczkowa. 17.11. Wyzwania i zagrożenia przy stole. 17.11.1. Wybrane trudne potrawy i sposób ich jedzenia. 17.11.2. Dobre praktyki zachowania przy stole. 17.11.3. Najczęściej popełniane błędy. 17.12. Rozliczenie posiłku – napiwki. Rozdział 18. NAPOJE - RODZAJE I PRZEZNACZENIE. 18.1. Rodzaje serwowanych napojów. 18.1.1. Zasady serwowania napojów alkoholowych. 18.1.2. Temperatura serwowania piwa. 18.1.3. Zróżnicowane temperatury serwowania win. 18.1.4. Temperatura serwowania innych wybranych napojów. 18.2. Case study dyplomatyczny problem z alkoholem. 18.3. O degustacji wina - podstawowe zasady. 18.4. Kawa i herbata. 18.4.1. Kawa. 18.4.2. Herbata. 18.5. Herbaciane zwyczaje. 18.6. Ciekawostka - najdroższe napoje świata. Rozdział 19. TOASTY. 19.1. Rodowód i symbolika toastów. 19.1.1. Toasty biesiadne. 19.1.2. Toasty oficjalne. 19.2. Wznoszenie toastu. 19.2.1. Przygotowanie toastu. 19.2.2. Osoba wznosząca toast. 19.2.3. Kieliszek przy wznoszeniu toastu. 19.2.4. Osoba uhonorowana toastem. 19.2.5. Stuk kieliszków. 19.2.6. Dobra praktyka - wydruk toastu. 19.3. Ciekawostka - toast gruziński. 19.4. Odmowa toastu. 19.5. Uwaga na... czyli czego unikać przy toastach. 19.6. Pułapka bruderszaftu. 19.7. Case study - toast a hymn. Rozdział 20. GAFY - PRZESĄDY I KŁOPOTLIWE GESTY. 20.1. Gafy w środowisku międzynarodowym. 20.2. Gafy i zwyczaje made in Poland. 20.3. Gafy dotyczące gestów w różnych kulturach. 20.3.1. Kciuk do góry. 20.3.2. Victoria. 20.3.3. Vegeta. 20.3.4. Gest przywołania. 20.3.5. Moutza. 20.3.6. Figa. 20.3.7. Uderzanie otwartą dłonią (spodnią krawędzią) w szyję. 20.3.8. Kiwanie głową, kręcenie. 20.3.9. Tzw. rogi, czyli mały i wskazujący palec wyprostowane. 20.3.10. Środkowy palec. 20.4. Gesty W obrębie twarzy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biała Seria PTNP)
1. Teoretyczne aspekty funkcjonowania wizerunku polityki i polityków (w stronę medialnego demontażu polityki); Wizerunek negatywny w polskiej polityce; Wizerunek polityczny: ideologiczny, strategiczny, operacyjny czy taktyczny; Rebranding lidera politycznego. Przyczynek do dyskusji o czynnikach determinujących efektywność zmiany wizerunku; Wizerunek polskich polityków. Teoria i praktyka; 2. Kreowanie wizerunku w wymiarze państwowym i międzynarodowym: Wizerunek Parlamentu Europejskiego jako przesłanka aspiracji wyborczych; Wizerunek dyplomacji i dyplomatów w świetle "rewelacji" WikiLeaks; Osobowościowy wizerunek Bronisława Komorowskiego i jego wyborców; Aspekty negatywne w pierwszych kampaniach wyborczych w Polsce po 1989 r.; Immunitet jako element wizerunku parlamentarzysty. Uwagi na tle instytucji immunitetu materialnego; Wizerunek polityczny- media a kampanie wyborcze; Wizerunek Lecha Kaczyńskiego po katastrofie smoleńskiej- powstanie mitu?; Wizerunek polityczny kandydatów na urząd prezydenta. Analiza kompanii wyborczej Jarosława Kaczyńskiego i Bronisława Komorowskiego; 3. Wizerunek w kampaniach lokalnych: Wizerunek szyty na miarę- o kreacjach dolnośląskich liderów rynku w kampanii samorządowej 2006; Siła argumentów czy argument siły? Rywalizacja wyborcza o stanowisko prezydenta miasta Kielce w 2010 r. z powyborczym suplementem; Wizerunek jednostek samorządu terytorialnego na przykładzie miasta Kilce; Polskie miasta w Internecie na przykładzie kandydatur do tytułu Europejskiej Stolicy Kultury 2016; 4. Komunikowanie w procesie kształtowania wizerunku organizacji, grup, instytucji i jednostki: Strony internetowe organizacji pozarządowych jako źródło informacji i wiedzy (na przykładzie wybranych polskich think tanków); Kształtowanie wizerunku grupy podczas akcji protestacyjnych zorganizowanych przez mniejszości etniczne; Rola public relations w komunikowaniu się Kościoła katolickiego; Komunikowanie polityczne a wizerunek; Kilka uwag o wizerunku egzekutora ukształtowanym przez ustawę o postępowaniu egzekucyjnym w administracji; Etyczne aspekty kreacji wizerunku sądu oraz sędziego cywilisty. Normatywny obraz sędziego; Wizerunek konstytucyjnych organów państwowych jako determinant autorytetu państwa na przykładzie Komisji Śledczej do zbadania prawidłowości działań organów administracji rządowej w sprawie postępowań karnych związanych z uprowadzeniem i zabójstwem Krzysztofa Olewnika (SKKO); Portret zabójczyni.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja społeczna a zarządzanie humanistyczne; Zarządzanie; Rola menedżera w procesie komunikacji. 1. Media w komunikacji: Radio i zarządzanie - wizerunek a odpowiedzialność; Widz telewizji - menedżer mimo woli; Fasady i maski - współdziałanie menedżerów i dziennikarzy. 2. Aspekty komunikacji w pracy menedżera: Anegdota w zarządzaniu; Dialog i solidarność; „Choć zdeptał mnie wielki, przysadzisty tur - ja stawiam”. Absurdalny humor jako przestrzeń heterotopii organizacyjnej; Najnowsze strategie komunikacji teatralnej jako źródło inspiracji dla zarządzania; Film. Na styku fikcji i rzeczywistości organizacyjnej; Poezja i zarządzanie - inspiracje dla menadżera humanisty. 3. Obszary i narzędzia komunikacji: Piksel czy litera? Obraz fotograficzny w komunikacji społecznej; Jak rozmawiać z przeszłością, by wzbogacić komunikację w teraźniejszości, czyli o porażkach z histografii organizacji; Tracking aktywności - obietnica i zagrożenie dla menedżerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing dla inżyniera i naukowca / Łukasz Zimnoch. - Gliwice : Politechnika Śląska , 2005. - 143, [3] s. : rys., ; 24 cm.
Zawiera: R. 1 Autoprezentacja – najwięcej mówi ciało, bo nie kłamie; R.2 Komunikacja wewnętrzna; R.3 Pułapki retoryki; R.4 Prezentacja; R.5 Promocja nauki; R.6 Media; R.7 Towar kluczem do raju – zasady promocji; R. 8 Marketing polityczny; R.9 Wizerunek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdz. I. Podstawy prawne funkcjonowania pionu dzielnicowych w Polsce: Ustawa z dnia 6 kwietnia 1990 o Policji; Rozkaz nr 4 Komendanta Głównego Policji z dnia 20 kwietnia 1995 r. w sprawie służby dzielnicowego i kierownika referatu dzielnicowych; Zarządzenie nr 15 Komendanta Głównego Policji z dnia 23 września 1999 r. w sprawie metod i form wykonywania zadań przez dzielnicowego i kierownika rewiru dzielnicowych; Zarządzenie nr 9 Komendanta Głównego Policji z dnia 3 lipca 2000 r. zmieniające zarządzenie w sprawie metod i form wykonywania zadań przez dzielnicowego i kierownika rewiru dzielnicowych; Zarządzenie nr 23 Komendanta Głównego Policji z dnia 30 listopada 2001 r. zmieniające zarządzenie w sprawie metod i form wykonywania zadań przez dzielnicowego i kierownika rewiru dzielnicowych; Zarządzenie nr 3 Komendanta Głównego Policji z dnia 15 marca 2002 r. zmieniające zarządzenie w sprawie metod i form wykonywania zadań przez dzielnicowego i kierownika rewiru dzielnicowych; Zarządzenie nr 21 Komendanta Głównego Policji z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie sposobu przeprowadzania interwencji domowej wobec przemocy w rodzinie pod nazwą „Niebieskie Karty”; Zarządzenie nr 161 Komendanta Głównego Policji z dnia 20 lutego 2004 r. zmieniające zarządzenie w sprawie metod i form wykonywania zadań przez dzielnicowego i kierownika rewiru dzielnicowych; Zarządzenie nr 528 Komendanta Głównego Policji z dnia 6 czerwca 2007 r. w sprawie metod i form wykonywania zadań przez dzielnicowego i kierownika rewiru dzielnicowych; Zarządzenie nr 921 Komendanta Głównego Policji z dnia 11 września 2008 r. zmieniające zarządzenie w sprawie metod i form wykonywania zadań przez dzielnicowego i kierownika rewiru dzielnicowych; Zarządzenie nr 115 Komendanta Głównego Policji z dnia 13 kwietnia 2012 r. zmieniające zarządzenie w sprawie metod i form wykonywania zadań przez dzielnicowego i kierownika rewiru dzielnicowych; Zarządzenie nr 5 Komendanta Głównego Policji z dnia 20 czerwca 2016 r. w sprawie metod i form wykonywania zadań przez dzielnicowego i kierownika rewiru dzielnicowych; Zarządzenie nr 6 Komendanta Głównego Policji z dnia 21 lutego 2017 r. zmieniające zarządzenie w sprawie metod i form wykonywania zadań przez dzielnicowego i kierownika dzielnicowych. Rozdz. II. Badania dotyczące funkcjonowania pionu dzielnicowych: Wizerunek dzielnicowego na podstawie raportu „Wizerunek Policji w świadomości społecznej. Raport z badania” (2005); Wizerunek dzielnicowego na podstawie raportu „Rola Policji i innych służb w zapewnieniu bezpieczeństwa i porządku publicznego. Raport z badań FGI” (2008); Wizerunek dzielnicowego w świetle badań Z. Lasocika „Dzielnicowy w nowoczesnej formacji policyjnej” (2011); Wizerunek dzielnicowego w świetle badań w ramach projektu „Komunikacja społeczna w Policji” (Stawnicka, 2013); Wykonywanie zadań przez dzielnicowych (Raport NIK 2016 r.). Rozdz. III. Charakterystyka respondentów. Cechy społeczno-demograficzne: Płeć respondenta; Wiek respondenta; Wykształcenie respondenta; Miejsce służby; Staż służby w Policji; Staż służby jako dzielnicowego. Rozdz. IV. Współpraca dzielnicowego ze społecznościami lokalnymi: Uczestnictwo w spotkaniach samorządowych i podmiotów pozapolicyjnych; Uczestnictwo w spotkaniach grup roboczych / zespołów interdyscyplinarnych; Uczestnictwo w debatach społecznych; Uczestnictwo w zebraniach osiedlowych; Uczestnictwo w spotkaniach organizacji społecznych; Uczestnictwo w spotkaniach z młodzieżą; Ocena współpracy z mieszkańcami rejonu; Ocena działań dzielnicowych z perspektywy mieszkańców; Ocena poziomu zagrożeń bezpieczeństwa w rejonie służbowym; Uczestnictwo w spotkaniach z mieszkańcami organizowanych przez podmioty pozapolicyjne. Rozdz. V. Realizowanie przez dzielnicowego zadań z profilaktyki społecznej: Możliwości realizacji przez dzielnicowego zadań z profilaktyki społecznej; Czynniki utrudniające pracę w zakresie profilaktyki społecznej; Czynniki ułatwiające pracę w zakresie profilaktyki społecznej; Możliwości oddziaływania dzielnicowego na społeczeństwo lokalne w zakresie profilaktyki. Rozdz. VI. Organizacja służby dzielnicowego: Czas przeznaczony na inne czynności służbowe; Propozycja zmian w organizacji pracy; Część służby spędzana w środowisku lokalnym w skali miesiąca przez dzielnicowych. Rozdz. VII Ocena wprowadzanych zmian i proponowane zmiany: Ocena regulacji nowego zarządzenia o służbie dzielnicowych (nr 5/16 KGP); Ocena wdrażania regulacji zarządzenia nr 5/16 KGP; Potrzeby zmiany regulacji zarządzenia nr 5/16 KGP; Zasadność wprowadzenia innych zmian. Rozdz. VIII. Prestiż służby dzielnicowego: Prestiż służby dzielnicowego w środowisku policyjnym; Prestiż służby dzielnicowego w środowisku lokalnym; Działania podnoszące prestiż służby dzielnicowego. Rozdz. IX. Cechy i umiejętności dzielnicowego: Ocena umiejętności komunikacji interpersonalnej w środowisku lokalnym; Cechy dzielnicowego; Ocena eliminacji do zawodów „Dzielnicowy Roku”. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Toksyczne przekonania Nawyki. Czy można je zmienić? Wizualizacja. To działa? Czym jest branding i personal branding? Czym jest silna marka osobista? Logo to jeszcze nie marka - zwłaszcza osobista Po co Ci marka? Personal branding to moda? Czy marka osobista ma znaczenie? Czy każdy potrzebuje marki osobistej? Ty marką, czy Ty w firmie z marką? Człowiek to nie płyn do mycia naczyń! Jak rozpocząć budowanie marki osobistej? Jak osiągnąć zawodowy sukces? Cel: właściwy, jasny, konkretny, osiągalny Kreatywność, czyli wyjście ze strefy komfortu Nie rozmieniaj się na drobne Podpisz i opisz się Spójny wizerunek Wyróżniający wizerunek Nie daj się zaszufladkować Ty jako doradca i ekspert Niezależność jest w cenie Cena ma znaczenie Znajdź ludzi, którzy Cię uwiarygodnią Networking to podstawa Oliwa na wierzch wypływa Bądź zimny lub gorący, ale zawsze prawdziwy Bądź pokorny jak cielę!? Najpierw marka, później promocja? Twoje 20 sekund Pięć trendów w komunikacji, o których warto pamiętać Stare i nowe media Snapchat, Linkedln, Twitter, Facebook Social media prywatne czy zawodowe? 10 zasad profesjonalnego instagramera #Hashtag. Dlaczego jest tak ważny? Zarządzanie kryzysem Doceniaj siłę internetu, ale nie przeceniaj jej Twoje media, Twój content Jak wydać książkę? Mów i sprawdzaj, co mówią o Tobie Komunikować, ale do kogo? Mów językiem korzyści Mów "Ty" - nie "Wy" Bądź taki jak Twoi odbiorcy Odwołuj się do podstawowych wartości Bądź pewien tego o czym mówisz Wyzwalaj emocje. Szukaj kontekstów Autentyczna pasja Z pieniędzmi zawsze łatwiej Zmiana pewna jak podatki Sukces przychodzi po latach To wszystko nie ma sensu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Tematem zeszytu są wędrujące pojęcia w naukach społecznych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wizualizacja firmy / Jerzy Altkorn. - Kraków : Instytut Marketingu, 1999. - 68 s., [4] k. : rys., tabl. ; 21 cm.
Wstęp; R.1 Pojęcie i funkcje systemu identyfikacji wizualnej; R.2 Nazwa firmy; R.3 Godło firmy; R.4 Firmowe kolory; R.5 Firmowe liternictwo; R.6 Wizytówki; R.7 Znakowanie środków transportu; R.8 Firmowe unifor my; R.9 Flagi firmowe; R.10 Firmowe upominki; R.11 Druki firmowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XIX Zeszyt 1/2018)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Difficulties and barriers for the implementing of marketing model in Wroclaw University of Science and Technology; Methodological principals of three-level system of cooperative marketing in the ukrainian tourism; Job satisfaction in the opinion of employees of small and medium - sized enterprises; Implementacja systemów motywacyjnych w samorządowych przedsiębiorstwach komunalnych; Odpowiedzialność za pracowników wyzwaniem dla współczesnych organizacji; Manager or leader? Leadership in crisis management at local government level; Innowacyjne metody dzielenia się wiedzą w organizacjach sektora publicznego; Budżet obywatelski jako przykład współdecydowania o rozwoju na szczeblu samorządowym wobec zmian prawnych z 2018 roku; Współpraca w zakresie działalności innowacyjnej na przykładzie inicjatyw klastrowych; Potencjał innowacyjny w ubezpieczeniach - postrzeganie przez klientów indywidualnych i instytucjonalnych; Potencjał akademicki jako element wizerunku Katowic na tle wybranych miast wojewódzkich; Warunki życia z perspektywy osób studiujących w Katowicach w odniesieniu do wybranych polskich miast wojewódzkich cieszących się największą popularnością wśród studentów; Wykorzystanie opcji realnej w wycenie wartości przedsiębiorstwa; Przesłanki procesu restrukturyzacji górnictwa węgla kamiennego w Polsce; Znaczenie zarządzania zaufaniem w organizacji wirtualnej; Forms of promotion in computer games. An example of second life; Uwarunkowania wyceny nieruchomości w aspekcie procesu decyzyjnego kredytodawcy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej