Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(24)
Forma i typ
Książki
(24)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(20)
tylko na miejscu
(19)
Placówka
Wypożyczalnia
(20)
Czytelnia
(19)
Autor
Kyciak Wojciech
(2)
Wieczorek Tadeusz
(2)
Bargieł Daniel
(1)
Barta Janusz (1947-2021)
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Dutko Maciej
(1)
Feldy Marzena
(1)
Flejterski Stanisław (1948- )
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kierzkowski Zbigniew
(1)
Krupowicz Beniamin
(1)
Majewski Piotr
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Marek Sebastian
(1)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(1)
Małachowski Andrzej
(1)
Meryk Radosław
(1)
Olszak Celina M
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Pastuszak Zbigniew
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Przeliorz Karol
(1)
Reuvid Jonathan
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Shaffer Steven L
(1)
Simon Alan R
(1)
Sojka Ireneusz
(1)
Sosnowski Jarosław
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Sławińska Maria
(1)
Wandschneider Marc
(1)
Ziemba Ewa
(1)
Łukjanowicz Błażej
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(22)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(24)
Temat
Handel elektroniczny
(22)
Marketing elektroniczny
(9)
Internet
(6)
Gospodarka elektroniczna
(5)
Strony WWW
(5)
Usługi elektroniczne
(5)
Handel
(4)
Systemy informatyczne
(4)
Aukcja internetowa
(3)
Firmowa witryna internetowa
(3)
Informacja dla zarządzania
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Baza danych
(2)
Baza danych relacyjna
(2)
Informatyka
(2)
Języki programowania
(2)
Logistyka
(2)
Marketing
(2)
MySQL
(2)
PHP
(2)
Pieniądz elektroniczny
(2)
Reklama internetowa
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Administracja
(1)
Algorytmy
(1)
Bezpieczeństwo systemów
(1)
Blogi
(1)
Dane osobowe
(1)
E-konsumenci
(1)
Ekonomika
(1)
Elektroniczna wymiana danych
(1)
Handel wysyłkowy
(1)
Inteligencja sztuczna
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Karty płatnicze
(1)
Kody kreskowe
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Merchandising
(1)
Obrót towarowy
(1)
Obsługa klienta
(1)
Odpowiedzialność moralna
(1)
Podpis elektroniczny
(1)
Poradnictwo
(1)
Praca
(1)
Prakseologia
(1)
Prawo autorskie
(1)
Promocja
(1)
Przedsiębiorstwo a systemy informacyjne
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(1)
Public relations
(1)
Rynek
(1)
Sieć komputerowa
(1)
Sklepy internetowe
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Systemy operacyjne
(1)
Transport
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Usługi
(1)
Usługi logistyczne
(1)
Usługi pocztowe
(1)
Usługi telekomunikacyjne
(1)
Usługi turystyczne
(1)
Wyszukiwarki internetowe
(1)
XHTML
(1)
XML
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
24 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1. Istota wirtualnego klienta 2. Infrastruktura techniczna sieci 3. Usługi komunikacyjne 4. Systemowe wsparcie wirtualnego klienta (programy, systemy) 5. Podstawowe operacje biznesowe wirtualnego klienta 6. Wybrane operacje niebiznesowe wirtualnego klienta 7. Badanie rynku wirtualnego klienta 8. Tendencje rozwojowe środowiska wirtualnego klienta
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość w XXI wieku / Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie)
1. Pojęcie przedsiębiorstw wirtualnych; 2. Rozwój modeli e-biznesu; 3. Koncepcja WEB 2.0 jako nowego etapy rozwoju Internetu; 4. Łańcuch tworzenia wartości oraz migracji wartości; 5. Otoczenie regulacyjne e-biznesu; 6. Ryzyko prawne w sferze prawa konkurencji (dopuszczalność współpracy na rynku technologii ICT); 7. Software, bazy danych, kontent (wpływ regulacji na modele e-biznesu)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Usługi w teorii ekonomii, 2. Specyfika i klasyfikacja usług, 3. Struktura i przeobrażenia współczesnego sektora usług, 4. Handel w gospodarce, 5. Międzynarodowa wymiana usług, 6. Usługi transportowo-spedycyjne, 7. Usługi portowo-żeglugowe, 8. Usługi logistyczne, 9. Usługi turystyczne i hotelarskie, 10. Usługi pocztowe, 11. Usługi telekomunikacyjne, 12. Usługi bankowe, 13. Usługi ubezpieczeniowe, 14. Usługi medyczne, 15. Usługi publiczne, 16. Usługi komunalne, 17. Usługi konsultingowo-doradcze, 18. Usługi edukacyjne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. System automatycznej identyfikacji, 2. Korzyści wynikające z zastosowania systemu automatycznej identyfikacji obrotu towarowego, 3. Bezpapierowe systemy wymiany dokumentacji (elektroniczna wymiana danych), 4. Systemy informacji rynkowej oparte o automatyczną identyfikację wyrobów, 5. Karty płatnicze w nowoczesnym handlu, 6. Wykorzystanie Internetu w marketingowej działalności firm
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej