Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(30)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(29)
E-booki
(2)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(22)
dostępne
(19)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(21)
Czytelnia
(22)
Autor
Chwalej Władimir
(2)
Funk Jan
(2)
Pazdan Maksymilian
(2)
Spyra Zbigniew
(2)
Tynel Andrzej
(2)
Barta Janusz (1947-2021)
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Borowiecki Ryszard
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Czechowski Lucjan
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Feigon Josiane Chriqui
(1)
Fuchs Bernadetta
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Janiak-Jasińska Agnieszka
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kassay Štefan
(1)
Klepacki Laura
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Kozioł Waldemar
(1)
Kołtuniak Michał
(1)
Kwieciński Mirosław
(1)
Lisiecka Milena
(1)
Lorimer Sally E
(1)
Majewska-Opiełka Iwona
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Małachowski Andrzej
(1)
Mielecka-Kubień Zofia
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Parkes Aneta
(1)
Pawłowska Bartumiła
(1)
Pokorska Barbara
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Przybyliński Michał
(1)
Rosell Lennart
(1)
Schroeder Jerzy
(1)
Sinha Prabhakant
(1)
Sipa Monika
(1)
Sitek Marcin
(1)
Skibiński Andrzej
(1)
Skorus Piotr
(1)
Staszewska Jolanta (1960- )
(1)
Stefańska-Matuszyn Maria
(1)
Steinerowska-Streb Izabella
(1)
Strumińska Dorota
(1)
Sztangret Izabela
(1)
Teluk Tomasz
(1)
Tokaj-Krzewska Agnieszka
(1)
Turyna Jan
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Zasępa Piotr
(1)
Zatwarnicka-Madura Beata
(1)
Zoltners Andris A
(1)
Čemerková Šárka
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Żabińska Teresa
(1)
Żabiński Leszek
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(26)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(32)
Język
polski
(32)
Temat
Handel
(14)
Handel elektroniczny
(7)
Marketing
(6)
Techniki sprzedaży
(6)
Franchising
(5)
Przedsiębiorstwo
(5)
Umowa
(5)
Arbitraż handlowy międzynarodowy
(3)
Factoring
(3)
Handel międzynarodowy
(3)
Handel zagraniczny
(3)
Internet
(3)
Leasing
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Obsługa klienta
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Reklama
(3)
Rynek
(3)
Banki
(2)
Cło
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Komputery
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Licencje (umowy)
(2)
Logistyka
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Polska
(2)
Prawo handlowe
(2)
Promocja handlowa
(2)
Sieć handlowa
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Teoria dystrybucji
(2)
Turystyka
(2)
Usługi elektroniczne
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Alkoholizm
(1)
Aukcja internetowa
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Biura informacji gospodarczej
(1)
Controlling
(1)
Dokumenty
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Europejskie zgrupowanie interesów gospodarczych
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Handel detaliczny
(1)
Hotelarstwo
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Informatyka
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Kadry
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Konsumenci (ekon.) -- psychologia -- poradnik
(1)
Księgi pamiątkowe
(1)
Księgi wieczyste
(1)
Kupno i sprzedaż
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing sieciowy -- poradnik
(1)
Menedżerowie
(1)
Motywacja pracy
(1)
Napoje alkoholowe
(1)
Nałóg
(1)
Negocjacje
(1)
Nieruchomości
(1)
Odzież
(1)
Ogłoszenia prasowe
(1)
Perswazja
(1)
Pieniądz elektroniczny
(1)
Podatek dochodowy od osób prawnych
(1)
Podpis elektroniczny
(1)
Poradnictwo
(1)
Prawo autorskie
(1)
Prawo gospodarcze międzynarodowe
(1)
Private equity
(1)
Promocja
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Przedsiębiortswa małe i średnie
(1)
Przemysł komputerowy
(1)
Przestępstwo przeciw mieniu
(1)
Reklama internetowa
(1)
Reklama prasowa
(1)
Rezerwy (finanse)
(1)
Rosja
(1)
Ryzyko handlowe
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Spożycie
(1)
Spółka europejska
(1)
Spółki akcyjne
(1)
Strony WWW
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Transport
(1)
Temat: czas
1901-
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Zabór rosyjski
(1)
Gatunek
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
32 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Pojęcie i charakterystyka małych i średnich przedsiębiorstw, 2. Rozwój małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce po zmianie systemowej, 3. Bariery rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw po zmianie systemowej, 4. Polityka państwa i programy pomocy dla MSP, 5. Szanse i zagrożenia sektora MSP w perspektywie przystąpienia do Unii Europejskiej, 6. Specyfika sieci Franchisingowych w Polsce, 7. Rola franchisingu w rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce, 8. Franchising jako metoda przezwyciężania barier sektora MSP
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
W zbiorze niniejszych artykułów zawarte są poglądy przedstawicieli środowiska marketingowego na temat zmian dokonujących się w badaniach marketingowych, które wyrażają się stosowaniem nowych podejść badawczych oraz rozwojem metod i technik badań rynku. Zmiany te są immanentnie związane z przemianami zachowań konsumentów oraz rozwojem nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych, przyczyniającym się do powstawania takich rozwiązań, jak: big data czy marketing automation. Osoby korzystające z wyników badań w różnego typu przedsiębiorstwach oczekują, że dane oraz informacje, stanowiące podstawy decyzyjne, pozyskiwane będą w bardzo krótkim czasie. Coraz bardziej odczuwana jest potrzeba nie tylko diagnozowania sytuacji rynkowej, ale też przewidywania przebiegu procesów rynkowych i określania wpływu konkretnych czynników na analizowane trendy, które pozostają ze sobą w dialektycznym sprzężeniu. W prezentowanym numerze Prac Naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu ukazano także zastosowanie metody ocen ekspertów, jednej z metod przewidywania heurystycznego, służących do identyfikacji kierunków rozwoju współczesnego handlu i usług. Autorzy podkreślają również, że badanie zjawisk i procesów rynkowych coraz częściej wymaga przyjmowania w procesie badawczym różnych perspektyw, a także integracji metod i poszukiwania takich rozwiązań, które stanowiłyby pomost między metodami jakościowymi oraz ilościowymi, stwarzający możliwość głębokiego opisu badanych problemów, charakterystycznego dla metod jakościowych, przy zachowaniu porządku formalnego właściwego metodom ilościowym. W numerze przed-stawione zostały rozważania na temat stosowania podejścia krytycznego w badaniach marketingu, które dotyczą gromadzenia wiedzy o marketingu w celu konstruowania i porządkowania jego teorii. […] Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Podmioty biorące udział w obrocie gospodarczym, 2.Swoboda działalności gospodarczej, 3.Czynności prawne, zawarcie umowy i swoboda umów, 4.Sprzedaż towarów, 5.Giełdy towarowe i domu składowe, 6.Transport, 7.Cła, procedury celne, 8.Faktoring międzynarodowy, 9.Leasing, 10.Prawo właściwe dla stosunku prawnego, 11.Rozstrzyganie sporów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Najpierw sprawdź, czy słone, czyli jak korzystać z tej książki, 2.Ja sprzedaję, ty sprzedajesz, on, ona, ono sprzedaje, czyli co to jest sprzedaż, 3.Kim będziesz jak dorośniesz, czyli dlaczego jesteś sprzedawcą, 4.To se ne vrati, pane havranek, czyli czasy się zmieniają, 5.Tylko dla orłów, czyli zapomnij o przeciętności, 6.Wlepianie wzroku i areobik, czyli nie tylko techniki, 7."To jest za drogie", czyli potrzeby i motywy klientów, 8.Czy jesteś taki jak Frank Woddwoard, czyli charakter przede wszystkim, 9.Kto jest kurą, czyli co to znaczy działać skutecznie, 10.Reguła P10, czli niezawodny przepis na sukces, 11.Podróż w głąb lodowca, czyli przyjaźń z podświadomością, 12.Weź łopatę, czyli pracować trzeba, 13."Cóż, jestem genialna", czyli o poczuciu własnej wartości, 14.Modlitwa światego Franciszka, czyli bądź proaktywny, 15."Mam mieć", czyli poczucie obfitości, 16.Spraw sobie kompas, czyli poczucie spójności wewnętrznej, 17.Co łączy Edisona z Pollyanns, czyli myśl pozytywnie, 18.Duże i małe patelnie, czyli po pierwsz : program, 19.Mów do mnie jeszcze, czyli kilka zasad dobrej komunikacji, 20.Za pięć dwunasta, czyli jak zarządzać sobą w czasie, 21.Nie sprzedawajmy duszy, czyli harmonia na co dzień
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Promocja w procesach komunikacji rynkowej i budowy profilu strategicznego przedsiębiorstwa; 2. Czynniki makrootoczenia rynku oraz komunikacji rynkowej producentów sprzętu komputerowego; 3. Makrouwarunkowania strategii promocji producentów komputerowych; 4. Analiza strategii i polityki promocji przedsiębiorstw- producentów produktów komputerowych; 5. Modele strategii promocji przedsiębiorstw- producentów produktów komputerowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota wirtualnego klienta 2. Infrastruktura techniczna sieci 3. Usługi komunikacyjne 4. Systemowe wsparcie wirtualnego klienta (programy, systemy) 5. Podstawowe operacje biznesowe wirtualnego klienta 6. Wybrane operacje niebiznesowe wirtualnego klienta 7. Badanie rynku wirtualnego klienta 8. Tendencje rozwojowe środowiska wirtualnego klienta
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Przedmowa; Wstęp. Ale przecież mam tylko 4 minuty; 1. Jak zarządzać czasem; kontrola rozpędu; 2. Jak się przedstawiać; sprzedaż w zajawkach; 3. Jak nawigować; unikanie bezów; 4. Jak zadawać pytania; budowanie zaufania, jedno pytania naraz; 5. Jak słuchać; pożegnanie z założeniami; 6. Jak osiągać powiązania: sprzedawanie tym, którzy naprawdę mogą kupić; 7. Jak prezentować; kurtyna w górę; 8. Jak sobie radzić z zastrzeżeniami; dawać mi tu je!; 9. Jak finalizować: Złożona droga do uzyskania wiążącego zaangażowania; 10. Jak tworzyć partnerstwo: świadoma współpraca.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wypracuj włany styl sprzedawania; Strategia sprzedaży; Co motywuje klientów do dokonania zakupu?; Proces sprzedaży;Współpraca z klientem; Mowa ciała; Gdy przychodzi do ciebie klient; Techniki finalizowania sprzedaży; Przewidywanie i odpieranie zarzutów; Sprzedaż przez telefon; Bardziej zadowoleni klienci; Efektywnie wykorzystaj czas; Unikaj opóźnień; Niepożądane przerwy; Uwagi końcowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Techniki sprzedaży osobistej / Beata Zatwarnicka-Madura. - Warszawa : CeDeWu, 2004. - 215 s. : wykr. ; 23 cm.
1.Podstawowe zaganienia związane ze sprzedażą osobista, 2.Profesjonalny model rozmowy handlowej, 3.Zaawansowane techniki rozmów handlowych, 4.Analiza procesu sprzedaży osobistej w świetle badań
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Cz.I Ogólna perspektywa teoretyczno-metodyczna: 1. Koncepcje marketingu a praktyki zarządzania. Istota, sposoby identyfikacji, sematyka, 2. Koncepcje wartości a funkcja marketingowa przedsiębiorstwa, 3. Węzłowe aspekty metodyczne badań jakościowych prkatyk zarządzania marketingowego na przykładzie case study/research, 4. Koncepcja zarządzania związakami z klientem - geneza, doświadczenia, perspektywy. Cz.II Perspektywa multisektorów, rynków i metarynków: 5. Internetowe biura podróży - nowe podmioty na rynku usług turystycznych i e-marketingu, 6. Najlepsze praktyki zarządzania w sektorze odzieżowym w kontekście współczesnych wymogów zarządzania, 7. Współczesne modele i metody marketingu w sferze planowania produktu (na przykładach producentów dóbr trwałego użytku), 8. Marketing symultaniczny i lateralny a marketing relacyjny w sektorze produktów/usług komupterowych. Wybrane praktyki zarządzania, 9. Marketing związków w sektorze banków detalicznych (na przykładach praktyk zarządzania wybranych banków), 10. Marketing tanich usług. Innowacja czy regres marketingu (na przykładzie tanich linii lotnicznych), 11. Praktyki marketingowe wybranych komercyjnych podmiotów usług medycznych. Próba identyfiakcji podstaw teoretycznych, 12. Praktyki marketingowe wybranych krajowych firm handlowych a ich podstawy teoretyczne, 13. Praktyki marketingowe wielkopowierzchniowych firm handowych. Próba identyfikacji podstaw teoretycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 1/2017)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Legitymizacja przedsiębiorstwa a triada strategicznych działań w zakresie CSR: przedsiębiorczość – innowacyjność – jakość; Reengineering and Controlling in I.D.C. Holding; Motywowanie do pracy w opinii pracowników małych i średnich przedsiębiorstw; Recruitment and selection in the opinion of small and medium enterprises employees; Ocena współpracy międzypokoleniowej z perspektywy płci w polskich organizacjach w kontekście zarządzania wiekiem; Komunikaty wizualne – specyfika komunikacji marketingowej; Partycypacja menedżera w zarządzaniu przedsiębiorstwem na rynku gastronomicznym; Crowdfunding scheme in journalism; Persuasion strategies in Polish advertisements addressed to young people; Złożoność w zarządzaniu – refleksje nad pozycją badań nad złożonością w kontekście zarządzania ryzykiem; Innowacyjność środkiem do zwiększania konkurencyjności na rynku nieruchomości; Sprawozdawczość finansowa w organizacjach pozarządowych – prawodawstwo versus praktyka gospodarcza; Impacts of creation of safety stock on human resources management in manufacturing companies; Cykl giełdowy na GWP w Warszawie a poziom niedoszacowania IPO spółek zasilanych funduszami private equity w latach 2000-2013; Międzynarodowe public relations i komunikacja międzykulturowa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie ; 8/2000)
1.Specyfika rynku rolnego w Polsce i kierunki jego usprawnień, 2.Konsekwencje wprowadzenia euro, 3.Logistyka i marketing - obszary ekonomicznej reklamy, 4.Handel międzynarodowy a zróżnicowanie płac ze względu na kwalifikacje, 5.Wczesne wykrywanie przedsiębiorstw zagrożonych upadłością na podstawie analizy wskaźników finansowych - teoria i badania empiryczne, 6.Podstek dochodowy od osób prawnych w świetle zmian w systemie podatkowym, 7.Czynniki określające pozycję Rosji jako partnera handlowego Polski i poziom ryzyka inwestycyjnego (cz. II)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Projektowanie działu sprzedaży i wprowadzenie zmian do projektu w szybko zmieniającym się świecie współczenym, 2.Proces projektowania działu sprzedaży zapewniającego przewagę nad konkurencją, 3.Strategia sprzedaży, 4.Strategia dojścia do rynku, 5.Projektowanie struktury działu sprzedaży, 6.Role sprzedawców, 7.Ustalanie wielkości działu sprzedaży, 9.Utrzyamnie sprawności działu sprzedaży, 10.Zarzadzanie zmianą
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie. Ekonomia / red. nauk Jerzy Gawinecki ; Zeszyt 7)
R.1 Strategia marketingowa a strategia rozwoju przed siębiorstwa. R.2 Zastosowanie metod portfelowych w pro cesie formułowania strategii marketingowej (na przykła dzie przedsiębiorstwa przemysłu mięsnego). R.3 Rozwój rynków instytucjonalnych w Internecie. R.4 Promocja w Internecie-nowy element budowania przewagi konkurencyj nej przedsiębiorstw na rynku : 1.Promocja tradycyjna a promocja on-line, 2.Public relations w sieci, 3.Spon soring on-line, 4.Reklama w sieci, 5.Pozostałe formy promocji on-line, 6.Efekty działań promocyjnych w sie ci. R.5 Budowa lojalności klienta jako czynnika przewa gi konkurencyjnej. R.6 Licencjonowanie marki a inne sp osoby jej pozyskiwania, R.7 Partnerstwo jako przejaw o rientacji marketingowej przedsiębiorstw. Relacje po między polskimi eksporterami a ich zagranicznymi par tnerami handlowymi (wyniki badań), R.8 Handel w kra jach Unii europejskiej i w Polsce na tle trendów w han dlu światowym. R.9 Kultura a globalizacja konsumpcji. R.10 Metoda conjoint analysist w badaniach nad wpły wem kraju pochodzenia na decyzje konsumnetów. R.11 Za sady tworzenia przewagi konkurencyjnej na rynku usług bankowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej