Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(78)
IBUK Libra
(4)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(76)
Publikacje fachowe
(8)
Publikacje naukowe
(7)
E-booki
(5)
Czasopisma
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(61)
dostępne
(58)
Placówka
Wypożyczalnia
(58)
Czytelnia
(61)
Autor
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936-2021)
(3)
Mruk Henryk (1948- )
(3)
Armstrong Gary
(2)
Domański Tomasz
(2)
Dorożyńska Agnieszka
(2)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(2)
Dutko Maciej
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Grzegorczyk Wojciech
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Kuna-Marszałek Anetta
(2)
Kyciak Wojciech
(2)
Kłysik-Uryszek Agnieszka
(2)
Marzec Krzysztof
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Poznańska Krystyna
(2)
Spyra Zbigniew
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Abt Stefan (1937-2002)
(1)
Adamczyk Jan
(1)
Adamkiewicz-Drwiłło Hanna G
(1)
Adcock Dennis
(1)
Artymiak Jacek
(1)
Bajdak Andrzej
(1)
Bar Gabriela
(1)
Barrow Colin
(1)
Bekas Robert
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(1)
Białecki Marcin
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Borek Marcin
(1)
Bronakowski Henryk
(1)
Bryła Paweł
(1)
Brzeziński Andrzej
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Cengiel Paweł
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chlipała Paweł
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Chłopek Włodzimierz
(1)
Cichoń Mariusz
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Cisek Marcin
(1)
Czaplewski Maciej
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dywański Piotr
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Feldy Marzena
(1)
Fiuk Grzegorz
(1)
Flaga-Gieruszyńska Kinga (1973- )
(1)
Flejterski Stanisław (1948- )
(1)
Fornalski Paweł
(1)
Foryś Iwona
(1)
Froń Karol
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Gaca Daria
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Galewska Ewa (1976- )
(1)
Gamoń Adrian
(1)
Gil Izabella
(1)
Gil Piotr
(1)
Godlewski Marcin
(1)
Golec Marek
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Gorzycki Adrian
(1)
Gołaczyński Jacek (1966- )
(1)
Goździaszek Łukasz
(1)
Grabowski Grzegorz
(1)
Grzywnowicz Mateusz
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Górna-Zawadzka Magdalena
(1)
Górski Mirosław
(1)
Głodowski Włodzimierz
(1)
Hopkins Tom
(1)
Hościłowicz Edward
(1)
Huczek Antoni
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Iwaszkiewicz Michał
(1)
Iwaszkiewicz-Rak Barbara
(1)
Janczewska Danuta
(1)
Janczewski Jerzy
(1)
Jankowski Marek
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Janusz Anna
(1)
Jarocha Andrzej
(1)
Jarosz Marek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(52)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(83)
Język
polski
(83)
Temat
Handel elektroniczny
(28)
Marketing
(24)
Handel
(21)
Marketing elektroniczny
(18)
Przedsiębiorstwo
(12)
Handel zagraniczny
(11)
Marketing strategiczny
(11)
Handel międzynarodowy
(10)
Internet
(10)
Ceny
(7)
Usługi elektroniczne
(7)
Marketing międzynarodowy
(6)
Marketing cyfrowy
(5)
Gospodarka elektroniczna
(4)
Kanały marketingowe
(4)
Obsługa klienta
(4)
Promocja handlowa
(4)
Rynek
(4)
Społeczeństwo informacyjne
(4)
Transport
(4)
Aukcja internetowa
(3)
Badania marketingowe
(3)
Badania rynku
(3)
Firmowa witryna internetowa
(3)
Handel detaliczny
(3)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Przedsiębiorstwo handlowe
(3)
Public relations
(3)
Reklama internetowa
(3)
Sieć handlowa
(3)
Strony WWW
(3)
Systemy informatyczne
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Banki
(2)
E-konsumenci
(2)
Eksport
(2)
Finanse
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka
(2)
Handel wysyłkowy
(2)
Komputery
(2)
Konsumenci
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Logistyka
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing partnerski
(2)
Nieruchomości
(2)
Odzież
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Polska
(2)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Reklama
(2)
Rynek (ekonomia)
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Teoria dystrybucji
(2)
Towary
(2)
Transport międzynarodowy
(2)
Turystyka
(2)
Usługi
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Administracja
(1)
Administracja elektroniczna
(1)
Agrobiznes
(1)
Allegro (platforma internetowa)
(1)
Amazon (platforma internetowa)
(1)
Baza danych
(1)
Budownictwo infrastrukturalne
(1)
Centra handlowe
(1)
Controlling
(1)
Czynności procesowe
(1)
Dziennikarstwo
(1)
E-sądy
(1)
E-zdrowie
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomika
(1)
Faktoring
(1)
Farmacja
(1)
Franchising
(1)
Google
(1)
Google AdWords
(1)
Google Analytics
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Handel wymienny
(1)
Hanel międzynarodwy
(1)
Hotelarstwo
(1)
IKEA
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Informatyka medyczna
(1)
Informatyzacja
(1)
Innowacje
(1)
Innowacje organizacyjne
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Integracja europejska
(1)
Internet -- stosowanie -- gospodarka
(1)
Inwestycje
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
1989-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Europa
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Podręcznik
(14)
Opracowanie
(5)
Poradnik
(5)
Praca zbiorowa
(4)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Raport z badań
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(27)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(22)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Transport i logistyka
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
83 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kanały dystrybucji : kształtowanie relacji / Zbigniew Spyra. - Wyd. 2. - Warszawa : CeDeWu, 2008. - 279 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
1. Istota kanałów dystrybucji we współczesnej gospodarce. 2. Determinanty i typy relacji międzyorganizacyjnych w kanałach dystrybucji. 3. Metodyka badań relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji. 4. Handel detaliczny w systemie dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce. 5. Relacje między podmiotami - uczestnikami kanału dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce w świetle badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wypracuj włany styl sprzedawania; Strategia sprzedaży; Co motywuje klientów do dokonania zakupu?; Proces sprzedaży;Współpraca z klientem; Mowa ciała; Gdy przychodzi do ciebie klient; Techniki finalizowania sprzedaży; Przewidywanie i odpieranie zarzutów; Sprzedaż przez telefon; Bardziej zadowoleni klienci; Efektywnie wykorzystaj czas; Unikaj opóźnień; Niepożądane przerwy; Uwagi końcowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Strategie niskich cen - przypadek sieci dyskontowych, 2.Strategie rozwoju marki własnej, 3.Strategie konkurencji przez jakość, 4.Centra handlowe nowej generacji - strategiczne zarządzanie dużymi projektami inwestycyjnymi, 5.Strategie oparte na bliskości sieci wobec klienta
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Jakie korzyści przynosi firmom eksport: Bezpośrednie korzyści osiągane przez eksportera; Możliwość uzyskania dodatkowych środków na rozwój firmy z Unii Europejskiej; Porównywanie własnych produktów z produktami konkurencji; Korzyści powstające dla firmy eksportującej z eksportu pośredniego; Znaczenie kwestii podatkowych związanych z eksportem; Przeszkody w prowadzeniu działalności eksportowej; Miejsce i znaczenie Polski w handlu międzynarodowym; Obowiązek przekazywania danych statystycznych o obrotach towarowych. 2. Konsekwencje podjęcia decyzji o samodzielnej działalności eksportowej: Rejestracja działalności - ewentualne staranie się o koncesje; Poszukiwanie personelu; Analiza dotychczasowego profilu działalności wytówrczej, usługowej) z punktu widzenia możliwości eksportowych; Rejestracja patentu, znaku patentowego.3. Gromadzenie informacji nabywcach, pośrednicy na rynkach zbytu organizacje wspomagające działalność eksportową: Badania rynków zbytu; Korzystanie z pośrednich ogniw sprzedaży za granica; Inne formy pośrednictwa w handlu zagranicznym; Pośrednictwo zawodowych eksporterów w Polsce; Organizowanie sprzedaży przez własne biura i oddziały; Przedsiębiorstwa zajmujące się obsługą eksportu. 4. Działalność promocyjna na rynkach importowych: Reklama; Personel sprzedaży, czyli akwizytorzy; Zagadnienie wykorzystania niektórych form public relations; Popieranie sprzedaży (promocja pomocnicza); Działalność sponsoringowa; Uczestnictwo w międzynarodowych imprezach targowych (targowo-wystawienniczych). 5. Opracowanie oferty eksportowej: Pojęcie oferty i rodzaje ofert; Elementy oferty; Forma oferty; Ewidencja ofert; Akceptacja oferty i kontroferta; Negocjacje kontraktowe; Podpisanie kontraktu. 6. Analiza klauzul (warunków) kontraktowych: Dane formalno-porządkowe kontraktu; Towar jako przedmiot kontraktu; Kontraktowa ilość towaru; Cena kontraktowa (umowna) towaru i opusty cenowe; Waluta ceny i waluta płatności; Kontrola i odbiór towaru; Klauzule specjalne (uzupełniające) kontraktu; Ogólne warunki sprzedaży i dostawy. 7. Realizacja transakcji eksportowej: Pozwolenie wywozu, Zlecenie spedycyjne; Czynności związane z otwarciem akredytywy; Czynności związane z wysyłką towaru; Ubezpieczenie eksportowanych towarów; Dokumenty pomocnicze; Instrukcja wysyłkowa; Awizo wysyłkowe; Kompletacja dokumentów; Rozliczenie transakcji ; Kontrola likwidacyjna transakcji; Reklamacje i postępowanie reklamacyjne; Postępowanie reklamacyjne; Postępowanie sporne. 8. Ryzyko kontaktowe i sposoby jego ograniczania: Podejmowanie działalności eksportowej w warunkach ryzyka; Rodzaje ryzyka występujące w wymianie międzynarodowej; Sposoby minimalizowania i ograniczania ryzyka; Ubezpieczenia w eksporcie; Warunki zapłaty za towar a ryzyko. 9. Rozliczenia finansowe i formy płatności w transakcji eksportowej: Uwarunkowane sposoby zapłaty handlu międzynarodowym; Praktyczne wskazówki związane z realizacją inkasa dokumentowego; Wybór sposobu zapłaty warunków płatności; Gwarancje bankowe; Kredyty w handlu zagranicznym. 10. Zwyczaje i uzanse obowiązujące w handlu międzynarodowym: Uregulowania w formułach INCOTERMS; Amerykańskie znowelizowane definicje handlu zagranicznego z 1941 r.; COMBITERMS 2000 - warunki dostaw towarów w kontenerach; Konwencja dotycząca zasad sprzedaży i kupna w handlu międzynarodowym. 11. Nietypowe formy kontraktów w handlu międzynarodowym: Ogólna charakterystyka podstawowych technik handlu wzajemnie uwarunkowanego; Transakcje barterowe; Transakcja samospłaty; Zakup wzajemny towarów; Transakcje typu offset.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Modele biznesu z perspektywy ogólnej teorii systemów; 2. Przewaga konkurencyjna a modele biznesu; 3. Ekonomiczne uwarunkowania modeli biznesu w Internecie; 4. Podejścia do analizy modeli biznesu; 5. Model biznesu firm mediowych w Polsce. Perspektywa sprzężeń; 6. Model biznesu serwisu aukcyjnego i grupy Allegro; 7. Innowacje popytowe w modelu biznesu na przykładzie banku pomysłów BZ WBK; 8. Media społecznościowe w modelach biznesu startupów internetowych na rynku mody; 9. Konflikt społeczny w procesie kierowania wartości przedsiębiorstwa - analiza modelu biznesu serwisu internetowego Salon24.pl.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Logistyczna obsługa klientów w kontekście literaturowym 1.1. Zakres definicyjny logistycznej obsługi klienta 1.2. Teoretyczne podstawy logistycznej obsługi klienta 1.2.1. Paradygmat sieciowy w logistycznej obsłudze klienta 1.2.2. Kapitał społeczny a logistyczna obsługa klienta 1.2.3. Implikacje ekonomii behawioralnej w logistycznej obsłudze klienta 1.3. Elementy logistycznej obsługi klienta 1.4. Mierniki i wskaźniki obsługi klienta 1.5. Koszty logistycznej obsługi klienta 2. Istota, formy i rozwój handlu elektronicznego 2.1. Początki handlu elektronicznego 2.2. Zakres definicyjny handlu elektronicznego 2.3. Rozwój handlu elektronicznego w Polsce i na świecie 2.4. Modele obsługi logistycznej w handlu elektronicznym 2.5. Regulacje prawne handlu elektronicznego 2.6. Handel hybrydowy wyzwaniem dla kanału elektronicznego 3. Podmioty wzorcowe branży "odzież i obuwie" funkcjonujące w internecie - studium jakościowe 3.1. Cele i kryteria doboru podmiotów do badań jakościowych 3.2. Sklep odzieżowy Ąnswear.com 3.3. Największa oferta obuwia - eobuwie.pl 3.4. Więcej niż aukcje -Allegro.pl 4. Metodologia badań logistycznej obsługi klienta 4.1. Charakter zrealizowanych badań 4.2. Dobór próby do badań 4.3. Narzędzia analizy statystycznej 5. Logistyczna obsługa e-klienta - badania empiryczne 5.1. Zróżnicowanie pokoleniowe klientów handlu elektronicznego 5.2. Logistyczna obsługa e-klienta na europejskim rynku 5.3. Postrzeganie przez klienta logistycznej obsługi w handlu elektronicznym 5.4. Czynniki kształtujące logistyczną obsługę klienta handlu elektronicznego; Zakończenie; Aneks; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków; Spis wykresów; Summary.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział 1. Zarządzanie instytucjami publicznymi w świetle badań ekonomii instytucjonalnej: 1.1. Pojęcie zarządzania publicznego 1.2. Zarządzanie publiczne a teoria instytucjonalna 1.3. Koncepcja Good Public Governance w naukach ekonomicznych 1.4. Przedmiot zarządzania publicznego 1.5. Behawioralne interwencje publiczne Rozdział 2. Analiza polskiego systemu celnego w świetle badań dokumentów i regulacji dotyczących Służby Celnej: 2.1. Podział ról w kształtowaniu polityki celnej w Polsce 2.2. Rola unii celnej w obrocie towarowym 2.3. Funkcje administracji celnej 2.4. Służba Celna w 28 krajach Unii Europejskiej - jej status i kompetencje 2.5. Struktura organizacyjna Służby Celnej w Polsce 2.6. Krajowa Administracja Skarbowa 2.7. Struktura Krajowej Administracji Skarbowej 2.8. Informatyzacja Służby Celnej - systemy celne 2.9. Działania usprawniające kontakt przedsiębiorców z administracją celną Rozdział 3. Postawy funkcjonariuszy celnych wobec istniejących procedur celnych i zarządzania publicznego: 3.1. Cel badania i hipotezy badawcze 3.2. Metodologia badań 3.3. Analiza wyników badań przeprowadzonych wśród pracowników Służby Celnej 3.4. Podsumowanie. Wyniki weryfikacji hipotez badawczych Rozdział 4. Oceny procedur celnych w świetle badań przedsiębiorców: 4.1. Charakterystyka badanej grupy 4.2. Podsumowanie badań obsługi celnej przedsiębiorców Rozdział 5. Jak przywrócić polską gestię celną? Wnioski dla funkcjonowania Służby Celnej: 5.1. Rekomendacje - wytyczne dla administracji celnej 5.2. Wpływ Służby Celnej na funkcjonowanie polskiego handlu zagranicznego Zakończenie; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków; Spis wykresów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Usługi w teorii ekonomii, 2. Specyfika i klasyfikacja usług, 3. Struktura i przeobrażenia współczesnego sektora usług, 4. Handel w gospodarce, 5. Międzynarodowa wymiana usług, 6. Usługi transportowo-spedycyjne, 7. Usługi portowo-żeglugowe, 8. Usługi logistyczne, 9. Usługi turystyczne i hotelarskie, 10. Usługi pocztowe, 11. Usługi telekomunikacyjne, 12. Usługi bankowe, 13. Usługi ubezpieczeniowe, 14. Usługi medyczne, 15. Usługi publiczne, 16. Usługi komunalne, 17. Usługi konsultingowo-doradcze, 18. Usługi edukacyjne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. 1. Czynniki rozwoju gospodarki opartej na wiedzy, Cz. 2. Organizacyjne uwarunkowania działalności przedsiębiorstw, Cz. 3. Prawno - finansowe uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości, Cz. 4. Biznes elektroniczny w rozwoju przedsiębiorczości, Cz. 5. technologie informacyjne i aplikacje na rzecz rozwoju przedsiębiorczości, Cz. 6. Uwarunkowanie rozwoju rynku kapitałowego w Polsce, cz. 7. Suplement metodologiczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Zarządzanie i marketing : 1. Przesłanki i koncepcja euromarketingu, 2. Wykorzystanie Interentu w biznesie międzynarodowym - wybrane aspekty, 3. Ewolucja turystyki uzdrowiskowej w Europie, 4. Doświadczenia współczesnej reklamy w przekazie religijnym?, 5. Integracja Polski z Unią Europejską w świetle założeń teorii sytemów, 6. Kluczowe kompetencje jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa, 7. Globalizacja gospdoarcza oraz kultura medialna pod kontrolą społeczeństwa otwartego, 8. Problemy wyższych uczelni w Polsce i w Europie Zachodniej. Cz.II Prawo : 1. Europeizacja polskiego prawa administracyjnego, 2. Odpowiedzialność prawna za szkody ekologiczne w Unii europejskiej, 3. System zabezpieczenia emerytalnego w Poslce na tle rozwiązań stosowanych w krajach Unii Europejskiej, 4. Granice wolnośći prasy w świetle prawa polskiego i europejskiego, 5. Polityczne znaczenie władzy sądowniczej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Zeszyt 1/2012)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002
Zarządzanie strategiczne organizacjami pozarządowymi; Konkurenci jako istotny czynnik rozwoju przedsiębiorstwa na przykładzie klastrów; Rozwój małych i średnich przedsiębiorstw w ramach programów wsparcia środkami Unii Europejskiej; Realizacja procesów innowacyjnych w mikoroprzedsiębiorstwach w sektorze MŚP; Problematyka zarządzania mikro przedsiębiorstwem na rynku usług transportowych; Strategiczne zarządzanie kapitałem ludzkim metodą budowy wartości przedsiębiorstwa; Czynniki determinujące strukturę organizacyjną przedsiębiorstwa; Budowanie zaufania w handlu elektronicznym; Wpływ cen na kształtowanie preferencji klientów biura turystycznego; Efekty rynkowe i marketingowe działania grup kapitałowych w Polsce; Pozycja kadry urzędniczej na przykładzie rozwiązań ustrojowych; Partycypacja jako element rozwoju kapitału ludzkiego w organizacji; Zdolność kontynuacji działalności jednostki gospodarczej; Ekonomiczne konsekwencje edukacji przyrodniczno-leśniej i ochrony przyrody w nadleśnictwie Janów Lubelski; Poprawa skuteczności zarządzania środkami finansującymi leczenie (cz.1- założenia teoretyczne).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Od czego zacząć? Platforma sprzedażowa czy własny sklep? Środowisko mojej pracy... Mój model biznesowy? Podsumowanie. Rozdział 2. Allegro. Jak przygotować się do sprzedaży na Allegro? Strategia obecności na portalu aukcyjnym. Marketing na Allegro - gotowe rozwiązania serwisu a własne sposoby, aby wyróżnić się na listingu. Narzędzia usprawniające sprzedaż. Case study. Rozdział 3. eBay. eBay w Polsce i na świecie. Jak przygotować się do sprzedaży w serwisie eBay? Sprzedaż na eBayu (różne wersje serwisu). Polskie narzędzia wspomagające sprzedaż na eBayu. Case study. Rozdział 4. Amazon. Amazon - czy warto? Jak przygotować się do sprzedaży na Amazonie? Pułapki Amazona - na co uważać, handlując na tej platformie? Case study. Rozdział 5. Growth hacking a obecność na wielu platformach sprzedażowych. Konsument 3.0, czyli kto?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Część I. E-konsument: Zjawiska i procesy kształtujące rozwój społeczeństwa informacyjnego i gospodarki cyfrowej w Polsce; Konsument w świecie wirtualnym; Wybrane problemy konsumenta na wspólnym rynku cyfrowym; Wpływ nowych przepisów dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich na postępowanie przed Prezesem Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Część II. E-zdrowie: Doświadczenia z realizacji regionalnych projektów e-zdrowie w Polsce – wyzwania, bariery, problemy, korzyści i rekomendacje; Świadczenie usług medycznych z wykorzystaniem telemedycyny – stan obecny i perspektywy; Telemedycyna w świetle rozporządzenia ogólnego o ochronie danych osobowych; MHealth a wybrane prawa pacjenta o charakterze informacyjnym; Elektroniczna dokumentacja medyczna (EDM) w świetle rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 910/2014 z 23.7.2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylającego dyrektywę 1999/93/WE (tzw. eIDAS); Przechowywanie elektronicznej dokumentacji medycznej – wybrane problemy; Udostępnianie elektronicznej dokumentacji medycznej – zagadnienia praktyczne. Część III. E-wymiar sprawiedliwości: Informatyzacja postępowania cywilnego w orzecznictwie sądów powszechnych i Sądu Najwyższego; Nowelizacja przepisów postępowania cywilnego dotycząca postępowań rozpoznawczych; Identyfikacja stron i uczestników postępowania – wybrane zagadnienia informatyzacji postępowania cywilnego; Dowód z dokumentu prywatnego w formie elektronicznej w sądowym postępowaniu cywilnym – wybrane zagadnienia; Problem dowodów nielegalnych na przykładzie środków dowodowych pozyskanych z Internetu w sprawach rodzinnych; Perspektywy pełnego zautomatyzowania elektronicznego postępowania upominawczego; Informatyzacja postępowania wieczystoksięgowego; Informatyzacja postępowania o nadanie klauzuli wykonalności; Ochrona tajemnicy komornika sądowego w elektronicznym sądowym postępowaniu egzekucyjnym; Wszczęcie elektronicznej licytacji ruchomości; Elektroniczna licytacja ruchomości czyli komorniczy portal aukcyjny; Wykorzystanie narzędzi elektronicznych w postępowaniu upadłościowym i restrukturyzacyjnym. Część IV. E-usługi publiczne: Zagrożenia prywatności i bezpieczeństwa w Internecie w kontekście kompetencji cyfrowych; Elektroniczne usługi publiczne w wymiarze europejskim – na wybranych przykładach; E-usługi w praktyce radcy prawnego; Obowiązek korzystania przez zamawiających z systemu e-Certis – aspekty prawne i praktyczne. Część V. IT i e-commerce: Prawo z rejestracji domeny i piractwo domenowe w orzecznictwie sądowym; Odpowiedzialność za hiperlinki: pierwsze refleksje; Marketing elektroniczny. Istota, bariery i perspektywy rozwoju w Polsce; Marketing bezpośredni prowadzony za pomocą środków komunikacji elektronicznej w świetle planowanej reformy prawa europejskiego; Wzmacnianie zaufania użytkowników e-commerce jako czynnik rozwoju tej formy handlu; Przetwarzanie danych publicznych kołem zamachowym dla spółek e-commerce? – wyzwania prawne; Wpływ handlu elektronicznego na zasady podatkowe; Cyberprzestępstwa związane z treścią pornograficzną z udziałem małoletnich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyt Studencki Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Kielcach / Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji im.prof. Edwarda Lipińskiego w Kielcach ; Nr 3)
1. Polska i region świętokrzyski w perspektywie integracji europejskiej: Perspektywy rozwoju integracji europejskiej. Polska a Unia Europejska; Rozwój regionu świętokrzyskiego w warunkach integracji europejskiej; Województwo świętokrzyskie u progu wejścia do Unii Europejskiej; Sytuacja kobiet polskich na rynku pracy w przededniu wstąpienia Polski do Unii Europejskiej; Specyfika małych firm w dobie wejścia Polski do Unii Europejskiej; Warunki przystąpienia i droga do Unii Europejskiej - specyfika Danii. 2. Technologia informatyczna i problemy marketingu: Wpływ technik internetowych na funkcjonowanie biznesu; Reklama internetowa jako nowoczesna forma komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem; Franchising jako forma kanału dystrybucyjnego; Systemy informatyczne. Zarządzanie bliżej produkcji. 3. Wybrane zagadnienia nauk politycznych: Eskalacja terroryzmu na świecie; Historia Parlamentu Wielkiej Brytanii; Stan obecny i perspektywy polsko - rosyjskich stosunków handlowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Celem monografii jest przedstawienie najważniejszych aspektów organizacyjnych i marketingowych procesu internacjonalizacji przedsiębiorstw zarówno na etapie przygotowania strategii wejścia, jak i obecności na rynku docelowym. Publikacja łączy ujęcie teoretyczne z praktyką życia gospodarczego. Zawiera liczne przykłady i rekomendacje dotyczące zachowania firm dokonujących ekspansji za granicą. Odbiorcą książki może być szerokie grono Czytelników, m.in. akademicy, studenci kierunków ekonomicznych i zarządzania, w tym specjalności o profilu międzynarodowym, czy kadra menedżerska przedsiębiorstw. Opracowanie zawiera pięć rozdziałów, w których obok rozważań dotyczących przyczyn, form i motywów ekspansji omówione zostały wybrane zagadnienia związane z organizacją procesu internacjonalizacji oraz przygotowaniem odpowiedniej strategii marketingowej. Uzupełnieniem treści są dwa aneksy, w których, na licznych przykładach, pokazano etykietę biznesową w różnych krajach oraz rekomendacje dla wybranych rynków w zakresie przygotowania strategii promocji uwzględniające specyfikę kulturową, językową i oczekiwania klientów. Wybór krajów podyktowany był przede wszystkim ich zróżnicowaniem zarówno w zakresie geograficznym, jak i społeczno-kulturowym oraz ekonomicznym.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku

Celem monografii jest przedstawienie najważniejszych aspektów organizacyjnych i marketingowych procesu internacjonalizacji przedsiębiorstw zarówno na etapie przygotowania strategii wejścia, jak i obecności na rynku docelowym. Publikacja łączy ujęcie teoretyczne z praktyką życia gospodarczego. Zawiera liczne przykłady i rekomendacje dotyczące zachowania firm dokonujących ekspansji za granicą. Odbiorcą książki może być szerokie grono Czytelników, m.in. akademicy, studenci kierunków ekonomicznych i zarządzania, w tym specjalności o profilu międzynarodowym, czy kadra menedżerska przedsiębiorstw.

Opracowanie zawiera pięć rozdziałów, w których obok rozważań dotyczących przyczyn, form i motywów ekspansji omówione zostały wybrane zagadnienia związane z organizacją procesu internacjonalizacji oraz przygotowaniem odpowiedniej strategii marketingowej. Uzupełnieniem treści są dwa aneksy, w których, na licznych przykładach, pokazano etykietę biznesową w różnych krajach oraz rekomendacje dla wybranych rynków w zakresie przygotowania strategii promocji uwzględniające specyfikę kulturową, językową i oczekiwania klientów. Wybór krajów podyktowany był przede wszystkim ich zróżnicowaniem zarówno w zakresie geograficznym, jak i społeczno-kulturowym oraz ekonomicznym.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 1/2017)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Legitymizacja przedsiębiorstwa a triada strategicznych działań w zakresie CSR: przedsiębiorczość – innowacyjność – jakość; Reengineering and Controlling in I.D.C. Holding; Motywowanie do pracy w opinii pracowników małych i średnich przedsiębiorstw; Recruitment and selection in the opinion of small and medium enterprises employees; Ocena współpracy międzypokoleniowej z perspektywy płci w polskich organizacjach w kontekście zarządzania wiekiem; Komunikaty wizualne – specyfika komunikacji marketingowej; Partycypacja menedżera w zarządzaniu przedsiębiorstwem na rynku gastronomicznym; Crowdfunding scheme in journalism; Persuasion strategies in Polish advertisements addressed to young people; Złożoność w zarządzaniu – refleksje nad pozycją badań nad złożonością w kontekście zarządzania ryzykiem; Innowacyjność środkiem do zwiększania konkurencyjności na rynku nieruchomości; Sprawozdawczość finansowa w organizacjach pozarządowych – prawodawstwo versus praktyka gospodarcza; Impacts of creation of safety stock on human resources management in manufacturing companies; Cykl giełdowy na GWP w Warszawie a poziom niedoszacowania IPO spółek zasilanych funduszami private equity w latach 2000-2013; Międzynarodowe public relations i komunikacja międzykulturowa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Kraj pochodzenia produktu należy obok jakości i ceny do najważniejszych kryteriów wyboru przy podejmowaniu przez konsumenta decyzji zakupowych artykułów spożywczych, a w kontekście negatywnych skutków pandemii COVID-19 kupowanie żywności made in Poland zyskuje na znaczeniu, stając się praktycznym działaniem na rzecz wspierania rodzimych producentów. W monografii usystematyzowano stan wiedzy na temat zjawiska patriotyzmu konsumenckiego oraz zidentyfikowano postawy i czynniki determinujące nabywanie przez konsumentów polskich produktów żywnościowych. Ponadto na podstawie wyników badań empirycznych dokonano typologii konsumentów z trzech generacji wiekowych – X, Y i Z – w kontekście postaw wobec tych produktów, a zwłaszcza triady ich cech, tj. pochodzenia, ceny i jakości. W konsekwencji stwierdzono występowanie znaczących różnic międzypokoleniowych i odmienne, nie zawsze pozytywne podejście do zakupu polskiej żywności.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Skala i szybkie tempo zmian zachodzących w sferze społeczno-gospodarczej powodują powstawanie niespotykanych dotąd zjawisk i procesów, rodzą nowe problemy, których rozwiązywać nie da się bez odpowiednich badań i nowej wiedzy. Badania jakichkolwiek zdarzeń wymagają trudu. Trud taki podejmujemy zwykle z dwóch powodów. Jednym jest bezinteresowna ciekawość badacza, częściej jednak przeprowadzamy analizę teoretyczną wtedy, kiedy natrafimy na trudności – gdy nie skutkują wyuczone sposoby dawania sobie rady z rzeczywistością lub też gdy chcemy osiągnąć coś nowego. W tych właśnie dwóch przypadkach źródłem pomocy jest teoria, nowa wiedza. Zawiera ją każdy z prezentowanych artykułów składających się na niniejszy numer „Zeszytów Naukowych Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie”, trzydziesty z kolei, tym razem ukierunkowany na współczesną tematykę funkcjonowania organizacji gospodarczych. Artykuły, będące efektem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych, prezentują wiele interesujących poznawczo oraz aplikacyjnie informacji. W dużej mierze są one poświęcone problematyce zarządzania przedsiębiorstwem turystycznym, zarządzania personelem, ze zwróceniem uwagi szczególnie na kształtowanie pożądanych kompetencji pracowników, jak również problematyce nadzoru właścicielskiego w sektorze przedsiębiorstw komunalnych, marketingu bezpośredniego dóbr luksusowych oraz prezentacji modeli sprawozdawczości małych podmiotów gospodarczych.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
W polskim piśmiennictwie naukowym systematyczne przeglądy literatury są wciąż nową, nieznaną formą eksploracji wątków tematycznych. W światowej nauce odchodzi się od narracyjnych przeglądów literatury na rzecz analiz usystematyzowanych, replikowalnych i w rezultacie jasno ukazujących to, co warto badać, gdyż zawiera potencjalnie dużą wartość naukową. Książka jest jedną z nielicznych (a pierwszą, która przedstawia liczne przykłady zastosowania omawianej tematyki w naukach ekonomicznych, i to w tak szerokim ujęciu) na polskim rynku pracą obrazującą, na czym polega systematyczny przegląd literatury, w tym analiza bibliometryczna. Pokazuje, do czego takie przeglądy prowadzą: jak przekonująco (bo transparentnie, przy podaniu powtarzalnej metody) pozwalają wyłonić z naukowego gąszczu piśmienniczego te wątki, które warto badać przy wykorzystaniu określonych teorii i metod oraz jakie pytania lub hipotezy badawcze są warte dalszego dociekania. Książka jest adresowana do młodszych naukowców (doktorantów, doktorów) i osób aspirujących do zostania akademikami. Może być też pomocna w pisaniu prac magisterskich w częściach poświęconych przeglądowi literatury naukowej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej