Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(3)
Autor
Andrzejewska Anna
(1)
Braun-Gałkowska Maria
(1)
Gawrońska Anita
(1)
Janicka-Panek Teresa
(1)
Jarosz Agnieszka
(1)
Karaś Marta
(1)
Kardaras Nicholas
(1)
Koczy Sebastian
(1)
Kopsztejn Maria
(1)
Kornaszewska-Polak Monika (1972- )
(1)
Kowalik Piotr
(1)
Kretek Henryk
(1)
Schabowska Grażyna
(1)
Staszak Beata
(1)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(1)
Tomaszewska Wiesława
(1)
Ulfik Iwona
(1)
Ulfik-Jaworska Iwona
(1)
Zieliński Jerzy
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Gry komputerowe
(4)
Dziecko
(2)
Internet
(2)
Przemoc
(2)
Cyberprzemoc
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Media społecznościowe
(1)
Młodzież
(1)
Nałóg
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Społeczeństwo
(1)
Uczniowie
(1)
Uzależnienia medialne
(1)
Uzależnienie od komputera
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Zawiera: Podziękowania; Wstęp: Problem z technologia; Rozdział 1. Inwazja Dzieci ekranu; Rozdział 2. Nowy wspaniały e-świat; Rozdział 3. Cyfrowe narkotyki a mózg; Rozdział 4. Wywiad z doktorem Doanem: neurobiologiem i osoba uzależnioną od gier wideo na odwyku; Rozdział 5. Wielkie odcięcie – wysyłanie wiadomości tekstowych i media społecznościowe; Rozdział 6. Zaburzenia kliniczne i efekt Dzieci ekranu; Rozdział 7. Małpowanie od innych – wpływy mass mediów; Rozdział 8. Gry wideo a agresja badania; Rozdział 9. Wyrwane z nagłówków – prawdziwe przypadki przemocy pod wpływem gier wideo; Rozdział 10. Masakra w Newtown – psychoza spowodowana grami wideo; Rozdział 11. Etan Patz i Koniec Niewinności – oraz zabaw na powietrzu; Rozdział 12. W pogoni za pieniędzmi: ekrany a kompleks edukacyjno-industrialny; Rozdział 13. Żyjemy w e-świecie; Rozdział 14. Rozwiązanie: ucieczka z jaskini Platona; Załącznik: Czy moje dziecko ma problem z uzależnieniem od ekranu lub technologii?; Bibliografia; O Autorze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Tendencje destruktywne i konstruktywne w świetle koncepcji E. Fromma, 2. Gry komputerowe - charakterystyka zjawiska, 3. Oddziaływanie gier komputerowych na dzieci i młodzież, 4. Problematyka i program badań własnych, 5. Tendencje konstruktywne i destruktywne w świetle zastosowanych metod badawczych, 6. Podsumowanie wyników, hipotezy interpretacyjne i wnioski
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wychowawcze aspekty obcowania z cyberprzestrzenią: Zagrożenia wychowawcze w cyberprzestrzeni; Nauczyciel, wychowawca i uczeń w obliczu zagrożeń cyberprzestrzeni; Pozytywne i negatywne postawy wobec mediów; Współczesne media- szansa czy zagrożenie rozwoju dzieci i młodzieży; Cyberprzestrzeń źródłem nowych zagrożeń; Technologie informacyjne sposobem likwidacji barier uczniów niepełnosprawnych; 2. Życie w świecie najnowszych technologii: Relacje wirtualne w rodzinie w XXI wieku; Gry komputerowe: zagrożenie czy szansa na rozwój; Przyszłość społeczeństwa wiedzy w obliczu egzystencji w świecie nowych technologii; Cyberprzestrzeń- życie w Matrixie; Społeczeństwo wiedzy; 3. Kształtowanie zachowań przez media: Wpływ Internetu i gier komputerowych na występowanie zachowań patologicznych wśród dzieci i młodzieży; Cyberprzestrzeń i jej ujemny wpływ na dziecko w młodszym wieku szkolnym; Przeciw cyberprzemocy- przykład z praktyki Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Jaworznie; Cyberprzestrzeń zagrożeniem dla fizycznego i psychicznego zdrowia młodych ludzi; Agresja w bajkach dla dzieci.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Telewizja i gry komputerowa jako czynnik oddziaływania na dzieci, 2. Wpływ telewizyjnych obrazów przemocy na agresywność dzieci : Oddziaływanie telewizyjnych obrazów przemocy w świetle literatury, Wpływ telewizyjnych obrazów przemocy na agresywność dzieci. 3. Wpływ "agresywnych" gier komputerowych na orientację wobec rzeczywistości : Oddziaływanie gier komputerowych na dzieci w świetle literatury, Oddziaływanie "agresywnych" gier komputerowych na dzieci w świetle badań własnych, 4. Mechanizmy psychologiczne wyjaśniające wpływ przemocy medialnej na psychikę odbiorców, 5. Obrona przed szkodliwym wpływem przemocy w mediach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej