Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(4)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(4)
E-booki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Czytelnia
(4)
Autor
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Hartley Peter
(1)
Kożusznik Barbara
(1)
Żbikowska Agnieszka
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(4)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Grupy społeczne
(3)
Komunikacja społeczna
(2)
Grupy nacisku
(1)
Interakcja społeczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Organizacja
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przywództwo
(1)
Public relations
(1)
Socjalizacja
(1)
Socjologia
(1)
Socjologia kultury
(1)
Socjologia organizacji
(1)
Społeczeństwo
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Po co zawracać sobie tym głowę; O czym rozmawiamy. Definicje i różnice; Sposoby obserwowania i analizowania tego, co się dzieje w grupie. Jak grupy zmieniają się i rozwijają; Kto chce być przywódcą?; Co kto robi? Struktura i komunikacja; A odpowiedzią jest...grupowe rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji; Kiedy dochodzi do konfrontacji - sytuacja międzygrupowa. Grupy przystępują do pracy - zespoły w organizacjach; Grupy mogą pomóc w nauce - praca zespołowa i studenci; Grupy mogą być pomocne - praca grupowa i kilka myśli końcowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Public relations w systemie komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem: Pojęcie "public relations"; Przesłanki i uwarunkowania rozwoju public relations; Relacje między public relations a marketingiem. 2. Zarządzanie public relations: Cele i funkcje public relations w przedsiębiorstwie; Proces zarządzania public relations w przedsiębiorstwie; Odbiorcy działań public relations; Organizacja public relations w firmach międzynarodowych. 3. Instrumenty public relations wspierające działania promocyjne: Wprowadzenie; Współpraca marketingiem mediami; Sponsoring; Targi i wystawy; Wydarzenia specjalne. 4.Instrumenty public relations kształtujące relacje z otoczeniem: Komunikacja ze społecznością lokalną; Relacje z inwestorami; Lobbing; Wewnętrzne public relations; Rola public relations wykorzystywane w sytuacjach kryzysowych. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Przedmiot i metoda. 1. Przedmiot badań socjologicznych. 2. Metodologia badań społecznych. Część II: Rozwój myśli socjologicznej. 3. Przednaukowa myśl społeczna. 4. Wielkie syntezy socjologiczne. 5. Kontynuacje i pogranicza badań socjologicznych. Część III: Wspólnoty i kultury. 6. Wspólnotowe formy życia zbiorowego. 7. Kultura jako system zbiorowych wyobrażeń. 8. Międzypokoleniowa transmisja kultury (procesy socjalizacji). Część IV: Instytucje i organizacje. 9. Instytucje społeczne. Organizacje jako zinstytucjonalizowane systemy społeczne. Część V: Dynamika życia społecznego. 11. Gry społeczne. 12. Zmiany społeczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
„Studia Prawno-Ekonomiczne” są jednym z nielicznych w kraju wydawnictw ciągłych, koncentrujących uwagę na problematyce wspólnej dla środowisk ekonomicznych i prawniczych. Na ich łamach wypowiadają się wybitni krajowi przedstawiciele nauk ekonomicznych i prawniczych (blisko 80 profesorów i doktorów habilitowanych), a ponadto debiutujący, utalentowani młodzi pracownicy nauki z terenu całego kraju, są więc wydawnictwem par excellence naukowym. Zasięg oddziaływania czasopisma jest zdecydowanie ponadregionalny. Docierają one nie tylko do środowisk naukowych w całym kraju, ale i do przedstawicieli praktyki, zarówno gospodarczej, jak i obejmującej radców prawnych oraz sądownictwo. Świadczy o tym ogólne zainteresowanie wydawnictwem oraz pozyskiwanie przez Redakcję coraz to nowych autorów, chętnych do publikacji swoich artykułów. W ostatnich latach „Studia Prawno-Ekonomiczne” goszczą na swoich łamach osoby rozpoczynające swoją karierę zawodową w innych ośrodkach akademickich. Są także jedną z ważniejszych pozycji wymiany międzybibliotecznej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
1. Fenomen wpływu w organizacji, 2. Dylematy wpływu społecznego w relacjach interpersonalnych, 3. Wpływ grupy na jej członków w organizacji, 4. Wpływ przywódczy w organizacji, 5. Wpływ dobroczynny a nadużycia wpływu w organizacji, 6. Osłabianie wpływu a efektywność relacji społecznych w organizacji - problem deinfluentyzacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej