Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(51)
Forma i typ
Książki
(51)
Publikacje fachowe
(7)
Publikacje naukowe
(7)
Dostępność
tylko na miejscu
(45)
dostępne
(34)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(35)
Czytelnia
(45)
Autor
Kiełtyka Leszek
(4)
Szymonik Andrzej (1952- )
(3)
Ciesielski Marek (1949- )
(2)
Marszałek Stanisław
(2)
Nowicki Adam
(2)
Siemieniuk Nina
(2)
Adamkiewicz-Drwiłło Hanna G
(1)
Auksztol Jerzy
(1)
Borowiecki Ryszard
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Błaszczyk Artur
(1)
Chi Robert
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chomuszko Magdalena
(1)
Chłopek Włodzimierz
(1)
Cieciura Marek
(1)
Ciejpa-Znamirowski Krzysztof
(1)
Czapka Mirosław
(1)
Frączkiewicz-Wronka Aldona (1960- )
(1)
Goliński Jan
(1)
Gospodarowicz Andrzej (1945- )
(1)
Gołuchowski Jerzy
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grzywak Andrzej
(1)
Jelonek Dorota
(1)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kilon Jarosław
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Kolbusz Edward
(1)
Kosiński Bohdan
(1)
Kwiatkowski Stefan
(1)
Kwieciński Mirosław
(1)
Majewski Jerzy
(1)
Mazur Alicja
(1)
Mazur Dariusz
(1)
Mosdrof Romuald
(1)
Mytlewski Adam
(1)
Nowak Alojzy Z. (1956- )
(1)
Nowak Edward (1951- )
(1)
Nowicki Adam (1944- )
(1)
Olejniczak Wojciech
(1)
Oracz Adam
(1)
Pawlak Marek
(1)
Pałgan Ryszard
(1)
Pańkowska Małgorzata
(1)
Pikiewicz Piotr
(1)
Rokicka-Broniatowska Anna
(1)
Romanowska Maria (1947- )
(1)
Runiewicz Małgorzata
(1)
Sekuła Jolanta
(1)
Shim Jae K
(1)
Siegel Joel G
(1)
Stabryła Adam (1942- )
(1)
Stanisławski Robert Piotr
(1)
Szewczyk Agnieszka
(1)
Szmit Maciej
(1)
Szyjewski Zdzisław
(1)
Trofimov Valerij Vladimirovič
(1)
Turyna Jan
(1)
Wolski Waldemar
(1)
Ziemba Ewa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(43)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(49)
nieznany (a)
(1)
Rosja
(1)
Język
polski
(50)
rosyjski
(1)
Temat
Systemy informatyczne zarządzania
(27)
Systemy informatyczne
(19)
Przedsiębiorstwo
(18)
Zarządzanie wiedzą
(9)
Logistyka gospodarcza
(8)
Zarządzanie
(8)
Gospodarka
(7)
Internet
(7)
Gospodarka oparta na wiedzy
(6)
Informacja dla zarządzania
(6)
Informatyka
(6)
Handel elektroniczny
(5)
Banki
(4)
Gospodarka elektroniczna
(4)
Kadry
(4)
Organizacja
(4)
Rynek kapitałowy
(4)
Systemy informacyjne
(4)
Zintegrowane systemy informatyczne
(4)
Baza danych
(3)
Bezpieczeństwo systemów
(3)
Komputery
(3)
Multimedia
(3)
Polska
(3)
Łańcuch dostaw
(3)
Banki internetowe
(2)
Bankowość elektroniczna
(2)
Gospodarka materiałowa
(2)
Informacja
(2)
Informacja gospodarcza
(2)
Innowacje
(2)
Inteligencja sztuczna
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Kobieta
(2)
Komputeryzacja
(2)
Logistyka
(2)
Magazyn
(2)
Marketing
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Nauki ekonomiczne
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Rynek pracy
(2)
Sieć komputerowa
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Służba zdrowia
(2)
Unia Europejska
(2)
Usługi elektroniczne
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Administracja publiczna
(1)
Aplikacja mobilna
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Biura informacji gospodarczej
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Dochód narodowy
(1)
ERP (system informatyczny)
(1)
Ekologistyka
(1)
Ekonomika
(1)
Energetyka
(1)
Etyka biznesu
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Europejskie zgrupowanie interesów gospodarczych
(1)
Franchising
(1)
Giełda Papierów Wartościowych (GPW)
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka odpadami
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Hurtownia danych
(1)
Informatyzacja
(1)
Integracja europejska
(1)
Internet -- stosowanie -- gospodarka
(1)
Jakość
(1)
Języki programowania
(1)
Karty płatnicze
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Koniunktura
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci
(1)
Kredyt
(1)
Księgi pamiątkowe
(1)
Księgi wieczyste
(1)
Marketing bankowy
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing-mix
(1)
Metody badawcze
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Monopol
(1)
Nadzór korporacyjny
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Obsługa klienta
(1)
Odpady niebezpieczne
(1)
Opakowania
(1)
Organizacje
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Papiery wartościowe
(1)
Parlament
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Podręcznik
(8)
Opracowanie
(6)
Praca zbiorowa
(5)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(16)
Zarządzanie i marketing
(8)
Informatyka i technologie informacyjne
(6)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Transport i logistyka
(1)
51 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Nowe technologie w systemach przesyłania informacji. 1. Informatyka wczoraj i dziś. 2. Matematyczne podstawy sieci kwantowych. 3. Predykcja jakości połączenia w Internecie jako nowa funkcjonalność wyszukiwarek. 4. Technologie informacyjne inwentaryzacji gazów cieplarnianych z wykorzystaniem georozproszonych baz danych. 5. System monitorowania parametrów meteorologicznych i drogowych. 6. Wydajność systemów bazodanowych. 7. Ocena mechanizmów kształtowania efektywności transmisji w Internecie. 8. Systemy operacyjne w technicznych i biologicznych systemach informatyki. 9. Modelowanie pakietowego przesyłu radiowego. II. Internet szerokopasmowy i jakość usług. 1. Rachunek sieciowy w zastosowaniu do analizy jakości usług. 2. Jakość usług w sieciach osiedlowych. 3. Szybkość transmisji danych w sieciach bezprzewodowych IEEE 802.11. 4. Analiza wydajności technologii wykorzystywanych do tworzenia dynamicznych stron internetowych. 5. Metryki wydajności IP. 6. Wpływ mechanizmów kontroli jakości na dynamikę zmian natężenia ruchu internetowego. 7. Teoretyczne i praktyczne aspekty geolokalizacji w sieci Internet. 8. Wydajność wirtualnych sieci prywatnych zbudowanych w oparciu o protokół PPTP. 9. Jakość usług w protokole TCP/IP. 10. Wpływ algorytmów kolejkowania pakietów na jakość usług w łączu ADSL. III. Bezpieczeństwo informacji w rozproszonych systemach komputerowych. 1. Bezpieczeństwo informacji w rozległych systemach zarządzania. 2. Metoda prowadzenia wysokopoziomowej analizy ryzyka. 3. Wysokopoziomowa analiza ryzyka - studium przypadku. 4. Bezpieczeństwo transakcji elektronicznych wspomaganych biometrycznie. 5. Biometryczny system uwierzytelniania w architekturze klient-serwer. 6. Bezpieczeństwo wymiany klucza szyfrującego z wykorzystaniem wybranych protokołów kwantowych. 7. Modelowanie przepływu zaufania w sieciach informatycznych. 8. Identyfikacja zagrożeń bezpieczeństwa komputerów w sieci Internet. 9. Bezpieczeństwo systemu zarządzania uczelnią wyższą HMS. 10. Bezpieczeństwo transakcji elektronicznych w korporacyjnym portalu sprzedaży węgla. 11. Algorytmy wykrywania zagrożeń. 12. Metody monitorowania aktywności sieciowej. 13. Licencjonowanie oprogramowania z wykorzystaniem kart inteligentnych. 14. Kontrola praw dostępu w aplikacjach rozproszonych z wykorzystaniem języka PHP. 15. Bezpieczeństwo usług internetowych. 16. Klasyfikacja danych oraz zasady bezpiecznego ich przetwarzania w systemach teleinformatycznych przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział 1. Istota ekologistyki 1.1. Pojęcie i funkcje ekologistyki 1.2. Klasyfikacja zagrożeń bezpieczeństwa systemów ekologistycznych 1.3. Zielona logistyka 1.4. Gospodarka o obiegu zamkniętym 1.5. Wskaźniki i mierniki w ekologistyce Rozdział 2. Zagrożenia ekologiczne 2.1. System bezpieczeństwa środowiska naturalnego 2.2. Klasyfikacja zagrożeń ekologicznych 2.3. Ryzyko a zagrożenia ekologiczne Rozdział 3. Gospodarka odpadami w ekologistyce 3.1. Odpady w liczbach 3.2. Charakterystyka wybranych odpadów 3.3. Procesy logistyczne w gospodarce odpadami, ich optymalizacja 3.4. Zarządzanie magazynowaniem odpadów 3.5. Kalkulacja kosztów w ekologistyce Rozdział 4. Ekologistyka w postępowaniu z odpadami niebezpiecznymi 4.1. Odpady niebezpieczne, charakterystyka, istota 4.2. Aspekty prawne przy gospodarowaniu odpadami niebezpiecznymi 4.3. Transport odpadów niebezpiecznych Rozdział 5. Opakowania w logistyce i ekologistyce 5.1. Funkcje opakowań i ich rodzaje 5.2. Gospodarowanie opakowaniami i odpadami opakowaniowymi 5.3. Innowacyjne opakowania w branży spożywczej 5.4. System wspomagający dobór opakowań Rozdział 6. Systemy informatyczne w ekologistyce 6.1. Istota logistycznego systemu informacyjnego dla potrzeb ekologistyki 6.2. Baza danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO) 6.3. Telematyka w bezpieczeństwie procesów transportowych 6.4. Automatyczna identyfikacja 6.5. Sieci do monitoringu w ekologistyce 6.6. Wybrane technologie wspierające i integrujące przepływ informacji 6.7. Wybrane nowe rozwiązania w informatyce wykorzystywane w ekologistyce 6.8. Gospodarka odpadami z użyciem aplikacji mobilnych Rozdział 7. Narzędzia w ekologistyce 7.1. Istota „czystszej produkcji” 7.2. Minimalizacja odpadów 7.3. System zarządzania środowiskowego Rozdział 8. Ekologia w magazynach 8.1. Idea zrównoważonego budownictwa 8.2. Metody energooszczędnego zarządzania budynkiem 8.3. Certyfikacja ekologiczna Rozdział 9. Przemysł 4.0 a ekologistyka 9.1. Wprowadzenie do Internetu rzeczy 9.2. Przemysł 4.0 a współczesna logistyka 9.3. Inteligentne zarządzanie odpadami; Bibliografia; Wykaz załączników.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 504 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 504 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Katedry Nauk Ekonomicznych / Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji w Bytomiu ISSN 1642-980X ; Nr 1-2/2008)
1. Związek procesów sensacyjnych (ich zakresu, form i skutków) z celami polityki ekonomicznej; 2. Upadłość jako instytucja prawna w procesie sensacyjnym polityki gospodarczej; 3. Polityka gospodarcza a dylematy polskiej bankowości jako instytucji zaufania publicznego w latach 2004-2008; 4. Ewolucja polityki dywidendowej Skarbu Państwa wobec własnych spółek jednoosobowych i jej konsekwencje; 5. Współdziałanie państwa i małego biznesu jako czynnik rozwoju regionalnego na przykładzie Republiki Białorusi; 6. Analiza i ocena współpracy trans granicznej na przykładzie polsko-białoruskich regionów; 7. Wyzwania rynku pracy w dobie globalizacji; 8. Przemiany współczesnej gospodarki jako wyzwanie dla europejskiego welfare state; 9. Kierunki działań usprawniających system monitoringu w małych i średnich przedsiębiorstwach; 10. Zakupy zaopatrzeniowe drogą elektroniczną E-procurement i aukcje elektroniczne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział 1. Przedmiot nauk o zarządzaniu: 1.1. Geneza nauk o zarządzaniu; 1.2. Systematyka nauk o zarządzaniu; 1.3. Pojęcie organizacji; 1.4. Definicja pojęcia zarządzania i terminów zbliżonych; 1.4. Definicja pojęcia zarządzania i terminów zbliżonych; 1.5. Podstawowe zasady organizacji i zarządzania. Rozdział 2. Organizacja w otoczeniu rynkowym jako obiekt zarządzania: 2.1. Ogólne modele organizacji; 2.2. Typologia organizacji i ich cele; 2.3. Otoczenie rynkowe organizacji i jego struktura; 2.4. Podejście systemowe i holistyczne; 2.5. Rynkowy wymiar zarządzania organizacją. Rozdział 3. Struktury organizacyjne: 3.1. Pojęcie struktury organizacyjnej; 3.2. Funkcje struktury organizacyjnej; 3.3. Zasady kształtowania struktury organizacyjnej; 3.4. Przegląd współczesnych standardowych rozwiązań strukturalnych; 3.5. Kierunki zmian rozwiązań strukturalnych w gospodarce opartej na wiedzy. Rozdział 4. Zarządzanie procesowe: 4.1. Istota podejścia procesowego; 4.2. Proces zarządzania; 4.3. Struktura procesowa; 4.4. Podejście procesowe w zarządzaniu strategicznym; 4.5. Podejście procesowe w zarządzaniu operacyjnym. Rozdział 5. Procesy informacyjno-decyzyjne w zarządzaniu: 5.3. Decyzja i proces decyzyjny; 5.4. Proces informacyjno-decyzyjny; 5.5. Ogólne kryteria wyboru w podejmowaniu decyzji; 5.6. Decyzje kierownicze i modele decyzyjne; 5.7. Badania operacyjne. Rozdział 6. Ocena sprawności działania: 6.1. Działanie jako przedmiot oceny; 6.2. Sprawność działania w ujęciu prakseologicznym; 6.3. Pomiar sprawności pracy człowieka; 6.4. Jakość procesów pracy; 6.5. Ocena sprawności działania w podejściach ekonomicznych. Rozdział 7. Zarządzanie strategiczne: 7.1. Geneza zarządzania strategicznego; 7.2. Pojęcie i ewolucja zarządzania strategicznego; 7.3. Szkoły i nurty w zarządzaniu strategicznym; 7.4. Zasady zarządzania strategicznego; 7.5. Wizja i misja; 7.6. Cele; 7.7. Strategia; 7.8. Proces zarządzania strategicznego. Rozdział 8. Systemy wczesnego ostrzegania i zarządzanie kryzysowe: 8.1. Pojęcie systemu wczesnego ostrzegania; 8.2. Analiza słabych sygnałów; 8.3. Projektowanie systemu wczesnego ostrzegania; 8.4. Pojęcie kryzysu i jego rodzaje; 8.5. Zarządzanie w warunkach kryzysu. Rozdział 9. Zarządzanie ryzykiem: 9.1. Pojęcie ryzyka; 9.2. Ryzyko a prawdopodobieństwo; 9.3. Klasyfikacja ryzyka; 9.4. Uniwersalna formuła zarządzania ryzykiem; 9.5. Metody wykorzystywane w zarządzaniu ryzykiem; 9.6. Przykład systemu oceny ryzyka w przedsiębiorstwie. Rozdział 10. Podejścia i metody badawcze w organizowaniu: 10.1. Istota i stadia organizowania; 10.2. Systematyka metod organizatorskich; 10.3. Ogólne metodyki organizowania; 10.4. Przegląd klasycznych metod i technik organizatorskich; 10.5. Współczesne kierunki metodologii badań organizatorskich. Rozdział 11. Przedmiot i zakres zarządzania zasobami ludzkimi: 11.1. Istota zarządzania zasobami ludzkimi i jego znaczenie dla funkcjonowania i rozwoju organizacji; 11.2. Początki zarządzania zasobami ludzkimi i jego rozwój; 11.3. Współczesne modele zarządzania zasobami ludzkimi; 11.4. Funkcje zarządzania; 11.5. Kształtowanie potencjału pracy w organizacji. Rozdział 12. Specyfika pracy kierowniczej: 12.1. Istota czynności kierowniczych; 12.2. Składniki zarządzania; 12.3. Hierarchia stanowisk kierowniczych; 12.4. Ewolucja ról kierowniczych; 12.5. Style zarządzania. Rozdział 13. Zarządzanie kompetencjami i kapitałem intelektualnym: 13.1. Istota kompetencji pracowniczych; 13.2. Kluczowe kompetencje przedsiębiorstwa a kompetencje indywidualne; 13.3. Kształtowanie kluczowych kompetencji organizacji; 13.4. Specyfika funkcji zarządzania w dziedzinie kompetencji indywidualnych; 13.5. Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa; 13.6. Struktura kapitału intelektualnego. Rozdział 14. Ergonomiczne uwarunkowania procesów pracy: 14.1. Ergonomia jako nauka stosowania; 14.2. Organizacja procesu pracy w układzie ergonomicznym; 14.3. Środowisko pracy; 14.4. Zmęczenie; 14.5. Zarządzane układami ergonomicznymi w procesach pracy; 14.6. Ergonomia stanowiska komputerowego. Rozdział 15. Organizacja działalności operacyjnej: 15.1. Istota zarządzania operacyjnego; 15.2. Model zarządzania operacyjnego; 15.3. Zakres przedmiotowy zarządzania operacyjnego; 15.4. Struktura i otoczenie systemu działalności operacyjnej; 15.5. Rola technologii w systemie działalności operacyjnej; 15.6. Kryteria oceny funkcjonowania systemów działalności operacyjnej. Rozdział 16. System logistyczny: 16.1. Pojęcie logistyki; 16.2. Zakres działalności logistycznej; 16.3. Struktura systemu logistycznego; 16.4. Typologie systemów logistycznych; 16.5. Charakterystyka podsystemów logistyki; 16.6. Przepływy towarowe i informacyjno-decyzyjne w logistyce; 16.7. Zastosowanie metod ilościowych w działalności logistycznej. Rozdział 17. Zarządzanie jakością: 17.1. Pojęcie jakości i zarządzania jakością; 17.2. Model TQM; 17.3. Normatywne systemy zarządzania jakością; 17.4. Zasady zarządzania jakością według norm ISO; 17.5. Instrumenty wspomagające zarządzanie jakością. Rozdział 18. Zarządzanie projektami: 18.1. Pojęcie projektu; 18.2. Typy i rodzaje projektów; 18.3. Specyfika zarządzania projektami; 18.4. Strukturalne modele zarządzania projektami; 18.5. Cykl projektowo-realizacyjny; 18.6. Zarządzanie ryzykiem projektu. Rozdział 19. Organizacja systemów zarządzania wiedzą: 19.1. Wiedza jako czynnik przewagi konkurencyjnej; 19.2. Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie; 19.3. Wspomaganie informatyczne systemu zarządzania wiedzą; 19.4. Doskonalenie struktury organizacyjnej pionu informacji; 19.5. Współpraca instytucjonalna. Instytucje sieciowe; 19.6. Infrastruktura informatyczna i komunikacyjna. Rozdział 20. Wspomaganie informatyczne zarządzania: 20.1. Typy systemów informatycznych zarządzania; 20.2. Zintegrowane systemy informatyczne i hurtownie danych; 20.3. Systemy CRM i e-biznes; 20.4. Wspomaganie informatyczne zarządzania informacjami i wiedzą. Rozdział 21. Zarządzanie informacjami i komunikacją: 21.1. Specyfika zarządzania informacjami; 21.2. Istota i sposoby komunikowania się; 21.3. Style i techniki komunikowania się. Rozdział 22. Rozwój i zarządzanie zmianami: 22.1. Przesłanki rozwoju i zmian organizacyjnych; 22.2. Zakres rozwoju i zmian w organizacji; 22.3. Modele rozwoju i organizacji; 22.4. Istota zarządzania zmianami; 22.5. Systemowe podejście do zarządzania zmianą; 22.6. Metodyka wprowadzania zmian w organizacji. Rozdział 23. Organizacja ucząca się: 23.1. Pojęcie organizacji uczącej się i jej cechy; 23.2. Funkcjonowanie organizacji uczącej się; 23.3. Poziomy strukturalnego uczenia się; 23.4. Modele i koncepcje organizacji uczącej się; 23.5.Międzynarodowa Naukowa Sieć Tematyczna Technologii Środowiskowych ENVITECH-Net jako organizacja ucząca się. Rozdział 24. Zarządzanie w warunkach globalizacji: 24.1. Istota procesu globalizacji; 24.2. Strategie zarządzania w warunkach globalizacji; 24.3. Kierunki rozwoju struktur organizacyjnych przedsiębiorstw globalnych; 24.4. Alians strategiczny. Rozdział 25. Nadzór korporacyjny: 25.1. Geneza nadzoru korporacyjnego; 25.2. Podstawowe definicje; 25.3. Wybrane koncepcje nadzoru korporacyjnego; 25.4. Obszary zastosowań praktycznych, Rozdział 26. Etyczny i kulturowy kontekst zarządzania: 26.1. Etyczny wymiar gospodarowania; 26.2. Kodeks etyczny; 26.3. Kultura jako determinanta działalności biznesowej, Rozdział 27. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa: 27.1. Pojęcie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa; 27.2. Przesłanki wdrażania koncepcji społecznej odpowiedzialności; 27.3. Model zarządzania społeczną odpowiedzialnością przedsiębiorstwa; 27.4. Proces wdrażania koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa; 27.5. Narzędzia kształtowania społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa; 27.6. Społeczna odpowiedzialność jako szansa na zrównoważony rozwój organizacji. Rozdział 28. Nowe kierunki rozwoju nauk o zarządzaniu: 28.1. Determinanty funkcjonowania organizacji w XXI w.; 28.2. Współczesne podejścia teoretyczne w zarządzaniu; 28.3. Wybrane obszary zastosowań nowych koncepcji zarządzania. Aneks. Literatura. Spis tabel. Spis rysunków. Indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Podstawy technologii informacyjnych: 1. Wprowadzenie do technologii informacyjnych. 2. Środki techniczne i programowe technologii informacyjnych. 3. Uzyskiwanie, wdrażanie i eksploatacja systemów informatycznych. II. Przykłady zastosowań technologii informacyjnych: 4.Informatyka gospodarcza. 5.Informatyka w zarządzaniu zasobami ludzkimi. 6. Informatyka w ochronie zdrowia. 7. Informatyka w działalności dydaktycznej i naukowo-badawczej. 8. Specyficzne przykłady informatyzacji. III. Dodatki: 9. Sukcesy polskiej informatyki. 10. Rozmaitości matematyczne.11. Dodatkowe źródła wiedzy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyt Studencki Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Kielcach / Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji im.prof. Edwarda Lipińskiego w Kielcach ; Nr 3)
1. Polska i region świętokrzyski w perspektywie integracji europejskiej: Perspektywy rozwoju integracji europejskiej. Polska a Unia Europejska; Rozwój regionu świętokrzyskiego w warunkach integracji europejskiej; Województwo świętokrzyskie u progu wejścia do Unii Europejskiej; Sytuacja kobiet polskich na rynku pracy w przededniu wstąpienia Polski do Unii Europejskiej; Specyfika małych firm w dobie wejścia Polski do Unii Europejskiej; Warunki przystąpienia i droga do Unii Europejskiej - specyfika Danii. 2. Technologia informatyczna i problemy marketingu: Wpływ technik internetowych na funkcjonowanie biznesu; Reklama internetowa jako nowoczesna forma komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem; Franchising jako forma kanału dystrybucyjnego; Systemy informatyczne. Zarządzanie bliżej produkcji. 3. Wybrane zagadnienia nauk politycznych: Eskalacja terroryzmu na świecie; Historia Parlamentu Wielkiej Brytanii; Stan obecny i perspektywy polsko - rosyjskich stosunków handlowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Społeczeństwo informacyjne - nowa jakość życia społecznego, 2. Administracja elektroniczna, 3. E-biznes w zastosowaniach, 4. E-zdrowie, 5. Rola prawa w rozwoju społeczeństwa informacyjnego, 6. Zarządzanie wiedzą, 7. wykorzystanie metod sztucznej inteligencji w zastosowaniach internetowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Informacja gospodarcza w zarządzaniu, Kształtowanie wartości firmy w oparciu o kapitał intelektualny, Informacyjne przesłanki przedsiębiorczości, Wpływ restrukturyzacji polskich przedsiębiorstw na wzrost ich zdolności konkurencyjnych, Rola systemu informacyjnego w procesie zarządzania strategicznego, Wywiad gospodarczy a wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw, Strategia czuwania - metoda antycypacyjnej analizy otoczenia konkurencyjnego, Benchmarking jako metoda zarządzania wiedzą o konkurentach, Projektowanie i wdrażanie systemu informacji strategicznej, Cykl wywiadu ekonomicznego, Potrzeby informacyjne zawiązane z portfelem działalności przedsiębiorstwa, Informacje w biznesie i administracji, Realizacyjne problemy wdrażania wywiadu, Walka informacyjna u progu XXI wieku, Problemy prawnej ochrony danych osobowych w działalności przedsiębiorstwa, Benchmarking jako narzędzie wywiadu gospodarczego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Informatyka a zarządzanie, 2. Elemety zarządzania logistycznym systemem informatycznym, 3. Charakterystyka logistycznego systemu informatycznego przedsiębiorstwa, 4. Charakterystyka i analiza systemów informatycznych wykorzystywanych w zarządzaniu logistycznym przedsiębiorstw, 5. Narzędzie usprawniajace funkcjonowanie logistyki zaopatrywania, 6. Bezpieczeństwo i ochrona informacji w sieciach informatycznych, 7. Efekty, korzyści i bariery wdrażania systemów informatycznych w logistyce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Praktyków Zarządzania)
(Biblioteka Praktyków Zarządzania)
Informacyjne systemy zarządzania, Informacyjne systemy zarządzania i modele podejmowania decyzji, Jak wybrać najlepszy system komputerowy, Pojęcie oprogramowania systemowego, Praktyczny przewodnik po oprogramowaniu komputerowym, Dane i bazy danych, Przesyłanie danych, Systemy telekomunikacyjne, Intranet, Pakiety księgowe, Informacyjne systemy zarządzania finansami i pakiety komputerowe, Informacyjne systemy i pakiety produkcyjne, Informacyjne systemy i pakiety zarządzania marketingowego, Systemy wspomagania decyzji, Sztuczna inteligencja i systemy eksperckie, Bezpieczeństwo komputerowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp 1. Systemy informatyczne jako fundament przedsiębiorstwa 4.0; 1.1. Rozwój systemów informatycznych 1.2. Generowanie i przetwarzanie danych 1.3. Internet Rzeczy 1.4. Big Data 1.5. Chmura obliczeniowa 1.6. Sztuczna inteligencja 1.7. Struktury systemów – ekosystem technologii cyfrowych 1.8. Informatyczne wspomaganie procesów biznesowych 1.9. Bezpieczeństwo danych 1.10. Implementacja; Praktycznie rzecz ujmując. II. Zarządzanie w warunkach rewolucji cyfrowej 2.1. Klasyczne podejście do zasad konkurowania na rynku 2.2. Współczesne trendy wyznaczające nowe reguły konkurowania 2.3. Nowe wzorce konkurowania w cyfrowym świecie 2.4. Nowa logika wykorzystywania zasobów ludzkich; III. Przedsiębiorstwo 4.0 – konsekwencje dla rynku pracy I Implikacje w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi 3.1. Automatyzacja procesów a zagrożenie utratą miejsc pracy 3.2. Przemysł 4.0 a wymagania kompetencyjne i zagrożenie wykluczeniem cyfrowym na rynku pracy 3.3. Podstawowe tendencje w sferze zarządzania zasobami ludzkimi Przedsiębiorstw 4.0 3.4. Szanse i zagrożenia związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi Przedsiębiorstw 4.0; IV. Marketing wobec wyzwań technologii cyfrowych 4.1. Marketing oparty na danych 4.2. Homo cyber – konsument stechnologizowany 4.3. W kierunku AI Marketingu 4.4. Marketing wobec wyzwań technologii cyfrowych; V. Inteligentna logistyka i inteligentny łańcuch dostaw 5.1. Rewolucje przemysłowe – ku inteligentnym procesom i strukturom 5.2. Przemysł 4.0 i jego implikacje dla logistyki 5.3. Rozwój inteligentnych łańcuchów dostaw 5.4. Najważniejsze składniki inteligentnych łańcuchów dostaw VI. Wpływ technologii cyfrowych na system informacyjny rachunkowości przedsiębiorstw 4.0 6.1. System informacyjny rachunkowości w Przedsiębiorstwie 1.0, 2.0, 3.0 6.2. Nowe technologie i ich wpływ na system rachunkowości 6.3. System informacyjny rachunkowości w Przedsiębiorstwie 4.0 6.4. Rola i zadania specjalistów w zakresie rachunkowości w Przedsiębiorstwie 4.0 VII. Business Intelligence z perspektywy rozwoju inteligentnych przedsiębiorstw 7.1. Uwarunkowania współczesnego środowiska biznesu 7.2. Wiedza jako kluczowy zasób w warunkach rewolucji cyfrowej 7.3 Business Intelligence w procesach decyzyjnych przedsiębiorstwa opartych na danych 7.4 Rola Business Intelligence we współczesnej organizacji w świetle wyników badań VIII. Źródła sukcesu przedsiębiorstwa w erze technologii cyfrowych w aspekcie wybranych teorii ekonomicznych 8.1. Paradoksy współczesnego rynku, gospodarki, ekonomii 8.2. Cztery N współczesnej ekonomii i zarządzania 8.3. Ekosystem rozwojowy – konkurowanie w nowych czasach; Zakończenie; Bibliografia; Netografia; O autorach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I. Koncepcje i modele zastosowań technologii i systemów informatycznych: Rozszerzenia funkcjonalności systemów ERP jako determinanta zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie; Lojalność klientów jako efekt proinnowacyjnych zachowań przedsiębiorstw; Rola bibliotek naukowych w budowaniu społeczeństwa informacyjnego; Wykorzystanie technologii informatycznych do zarządzania wiedzą; Bangemann nie był pierwszy- społeczeństwo informacyjne w Polsce; Nowe spojrzenie na funkcjonowanie organizacji w gospodarce elektronicznej; Portal korporacyjny drogą do nadrobienia zaniedbań w rozwoju polskiego społeczeństwa informacyjnego; Budowanie lojalności klientów jako warunek utrzymania konkurencyjności firm na polskim rynku telekomunikacyjnym; Właściciel procesu w interpretacji praktycznych zachowań; Zarządzanie wiedzą o podmiotach działających w cyberprzestrzeni nowym elementem funkcjonowania współczesnych organizacji; Technologie informatyczne w procesowym i japońskim modelu zarządzania wiedzą w organizacji; Cz. II. Zastosowania technologii i systemów informatycznych w organizacjach: Wykorzystanie technologii informatycznych w procesie wykrywczym na przykładzie rozwiązań stosowanych w polskiej policji; Skuteczność portalu w komunikacji ze studentami na przykładzie Wyższych Szkół Bankowych; Zarządzanie kompetencjami na uczelni warunkiem optymalnego wykorzystania potencjału pracowników; Projekty e-learningowe na Wydziale Zamiejscowym w Chorzowie Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu; Zastosowanie nowoczesnych technologii w sektorze bankowym; Wybrane aspekty tworzenia systemów wspomagających zarządzanie wiedzą w urzędach administracji publicznej; Narzędzia informatyczne wspierające zarządzanie wiedzą w sektorze bankowym; Przykładowe wdrożenia systemów informatycznych w bankach; "Result Scorecard"- autorskie narzędzie wspomagające implementację strategicznej karty wyników; Komunikaty sms w usługach płatniczych i bankowych; Rola i miejsce systemu wspomagania zarządzania wiedzą w procesie rozdziału dystrybucji i obrotu w spółkach dostawców energii; Cyfrowe zarządzanie własnością intelektualną- DRM; Technologia informacyjna w procesie kształcenia ustawicznego osób w wieku produkcyjnym; Cz. III. Metody oraz aspekty zastosowań technologii i systemów informatycznych: Problem odbioru wartości progowej w biometrycznym systemie uwierzytelniania jako zagadnienie programowania leksykograficznego; Rola akwizycji wiedzy w procesie realizacji bazodanowego systemu informatycznego; Rola narzędzi informatycznych w usprawnianiu operacji logistyki odwrotnej; Wykorzystanie MS SQL Server 2005 w kształceniu informatyków; Analiza wrażliwości przy użyciu języka symulacyjnego VENSIM jako element rozwoju wiedzy o źródłach dynamiki złożonego, nieliniowego systemu (na przykładzie archetypu "tragedia współużytkowania"); Weryfikacja procesów biznesowych z wykorzystaniem logiki Hoare'a; Minimalizacja pustych przebiegów w transporcie z wykorzystaniem programowania liniowego w aplikacji "SeiTE"; Zastosowanie metod badania niejawnych grup wirtualnych w celu pozyskiwania wiedzy dla organizacji; Możliwości wykorzystania technik ewolucyjnych w rekomendowaniu zasobów portali internetowych; Zastosowanie hurtowni danych w procesach decyzyjnych przedsiębiorstw
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I. Technologie informacyjne w zarządzaniu przedsiębiorstwem: 1. Wpływ interaktywnych technik internetowych na zarządzanie firmą- założenia teoretyczne; 2. Przygotowanie przedsiębiorstwa do wdrożenia zintegrowanego systemu informatycznego jako czynnik sprawności projektu informatycznego; 3. Wirtualna sieć badawczo- rozwojowa w przemyśle farmaceutycznym; 4. Wpływ technologii mobilnych na zmiany w organizacji; Wpływ interaktywnych technik internetowych na zarządzanie firmą w przyszłości- wyniki badań; 6. Routing pakietów typu Multicast; 7. Multimedia sieciowe we współczesnym biznesie; 8. Schematy progowe współdzielenia informacji w systemach zarządzania danych; 9. Systemy rozszerzonej rzeczywistości w pracy mobilnej; 10. Technologie informacyjne stosowane w procesie osługi klientów przez operatorów pocztowych; 11. Ocena użyteczności serwisu internetowego na podstawie oceny ekspertów i oceny heurystycznej; 12. Nowe metody oceny jakości obrazów kompresowanych technikami stratnymi; 13. Problemy określania położenia geograficznego węzłów sieci IP; Cz. II. Gospodarka elektroniczna: 14. Opensourcingowe systemy zarządzania treścią witryn internetowych; 15. Struktura podmiotowa organizacji wirtualnej; 16. Analiza zachowań klientów sklepów internetowych na przykładzie sklep.pl; 17. E-wydania- przyszłość prasy; 18. Zdalne systemy pozyskiwania danych pomiarowo- rozliczeniowych na lokalnym rynku energii elektrycznej; 19. Elektroniczne usługi finansowe w ocenie przyszłych menedżerów; 20. Wartość organizacyjna sieci powiązań informacyjnych elektrowni małych mocy; 21. E- planowanie w logistyce organizacji gospodarczych; Cz. III. Zarządzanei wiedzą: 22. Informacja z perspektywy nauki organizacji i zarządzania; 23. Zarządzanie informacją z wykorzystaniem metody AHP; 24. System doradczo- decyzyjny i jego implementacja komputerowa; 25. Kodyfikacja i personalizacja wiedzy w przedsiębiorstwach doradczych; 26. Bezpieczeństwo informacji w organizacji chaotycznej; 27. Efektywność marketingu a potrzeby informacyjne przedsiębiorstwa; 28. Metoda klasyfikacji systemów zarządzania wiedzą; 29. Organizacyjne aspekty tworzenia baz wiedzy w otwartych projektach fundacji Wikimedia; 30.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu / przewodniczący komitetu red. Andrzej Matysiak)
1. Rola technologii informacyjnej w przedsiębiorstwie: Charakterystyka przedsiębiorstwa; Miejsce technologii informacyjnej w przedsiębiorstwie; Zarządzanie technologią informacyjną; 2. Przegląd podstawowych informacyjnych: Technologie gromadzenia danych; Technologie przetwarzania danych; Technologie przesyłania danych; Technologie magazynowania danych; Technologie internetowe w biznesie; Problematyka bezpieczeństwa w technologii informacyjnej; 3. Obszary zastosowań technologii informacyjnych w praktyce gospodarczej: Zastosowania technologii informacyjnych w systemie informacyjnym zarządzania; Zastosowanie technologii informacyjnych w systemie informacyjnym marketingu; Zastosowanie technologii informacyjnych w systemie informacyjnym logistyki; Zastosowanie technologii informacyjnych w systemie informacyjnym rachunkowości finansowej; Zastosowanie technologii informacyjnych w systemach wspomagających zarządzanie informacją i wiedzą; Zastosowanie technologii informacyjnych w systemach monitorowania otoczenia przedsiębiorstwa; Organizacja zastosowań technologii informacyjnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Inwestowanie w papiery wartościowe - zagadnienia ogólne: Rynek kapitałowy i papiery wartościowe; Wybrane zagadnienia funkcjonowania Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie; System notowań giełdowych WARSET; Elektroniczna dystrybucja informacji giełdowych. 2. Komputerowe wspomaganie analizy papierów wartościowych: Wartość pieniądza w czasie w kontekście inwestowania na rynku kapitałowym; Analiza techniczna; Analiza fundamentalna; Wybrane elementy budowy portfela papierów wartościowych. 3. Zaawansowane metody analizy rynku kapitałowego: Zastosowanie teorii chaosu do analizy giełdy papierów wartościowych; Systemy wspomagania decyzji inwestycyjnych. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Charakterystyka zintegrowanego systemu informatycznego w instytucji bankowej; Bankowość elektroniczna jako nowoczesna forma dystrybucji produktów bankowych; Informatyczne wspomaganie zarządzania bankiem Systemy obsługujące współpracę z instytucjami zewnętrznymi; Bezpieczeństwo systemów informatycznych w bankowości; Przykłady rozwiązań informatycznych w bankach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Współczesne koncepcje, systemy oraz metody zarządzania: Podstawowe wskaźniki gospodarki opartej na wiedzy; Formułowanie pryncypiów architektury korporacyjnej dla organizacji publicznych; Spersonalizowany przekaz wiedzy z użyciem metod e-learningu; Identyfikacja profitów dla społeczności lokalnej jako konsekwencji realizacji idei sieci w praktyce zarządzania publicznego; 2.Technologie wiedzy w administracji publicznej - aspekty teoretyczne i praktyczne: Zarządzanie wiedzą w administracji publicznej; Zarządzanie wiedzą sposobem na polepszenie jakości pracy administracji samorządowej; Jakość informacji w zarządzaniu administracją publiczną; Narzędzia informatyczne wspomagające zarządzanie w jednostkach administracji publicznej; Standaryzacja dokumentów elektronicznych w obszarze administracji publicznej; Modelowanie aktów prawnych jako element usprawnienia procesu legislacyjnego; Metodyki oceny serwisów internetowych urzędów miejskich - dyskusja możliwości zastosowań; Doskonalenie przepływu wiedzy w organizacji publicznej. Raport z badań w Urzędzie Miasta Lęborka; Analiza tekstu jako źródło wiedzy o nieprawidłowościach finansowych; Business intelligence w administracji publicznej; Przykładowe narzędzia ORACLE BI w administracji publicznej; Zastosowanie agentów oprogramowania w administracji publicznej; 3. Technologie wiedzy w sektorze ochrony zdrowia - aspekty teoretyczne i praktyczne: Finansowanie publiczne i prywatne w ochronie zdrowia - analiza porównawcza krajów europejskich; Prognozowanie zapotrzebowania na usługi medyczne; Zdrowie jako szansa dla usprawnienia systemów opieki zdrowotnej - perspektywa europejska i jej implikacje dla Polski; Wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w sektorze zdrowia - doświadczenia polskie na tle krajów członkowskich UE; Standaryzacja medyczna podstawa medycznego i ekonomicznego bezpieczeństwa w systemie ochrony zdrowia; Oparte na wiedzy doskonalenie procesów w jednostkach opieki zdrowotnej; Zarządzanie wiedzą w praktyce jednostek ochrony zdrowia; Zarządzanie informacją przez Wojewódzkie Centra Zdrowia Publicznego; Zasoby ludzkie i rzeczowe publicznych podmiotów sektora ochrony zdrowia w latach 1999-2006. Analiza statystyczno-ekonometryczna; Technologia portalowa w ochronie zdrowia; Zakresy nauczania informatyki medycznej w uczelniach medycznych - czy studenci SA kształceni we właściwym kierunku?; Wykorzystanie analizy interesariuszy do zarządzania publiczną jednostką ochrony zdrowia; Rola i miejsce kadry menedżerskiej w polskim systemie zdrowotnym w obliczu reform systemowych (na podstawie projektu badawczego finansowanego ze środków KBN); PHOENIX - ai technology In neuroscience evidence base medicine; New ways of working for psychiatrists; Evaluation of efficacy Rusing telehelath and fuzzy-logic based approach; 4. Technologie wiedzy na użytek praktyki: Ocena efektywności w procesie wyboru strategii udostępniania produktów informatycznych w obszarze zarządzania publicznego; Kierunki rozwoju nowej metody budowy systemów zarządzania wiedzą w organizacjach, opartej na architekturze knowledge grid; Metody łaczenia klasyfikatorów w kontekstowym klasyfikatorze złożonym; Dynamizm charakteru kapitału intelektualnego jako aspekt zarządzania wiedzą w organizacjach; Języki modelowania procesów biznesowych; Koncepcja ochrony informacji w organizacji chaotycznej; Zrównoważone karty wyników jako element systemu business intelligence; Zarządzanie łańcuchem dostaw firm agrobiznesu z wykorzystaniem Internetu; Integracja jako czynnik zastosowań rozwiązań telepatycznych w transporcie miejskim; A theoretical framework for adopting decision suport tools In polish firms; knowledge management and logistic information systems efficacy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. 1. Czynniki rozwoju gospodarki opartej na wiedzy, Cz. 2. Organizacyjne uwarunkowania działalności przedsiębiorstw, Cz. 3. Prawno - finansowe uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości, Cz. 4. Biznes elektroniczny w rozwoju przedsiębiorczości, Cz. 5. technologie informacyjne i aplikacje na rzecz rozwoju przedsiębiorczości, Cz. 6. Uwarunkowanie rozwoju rynku kapitałowego w Polsce, cz. 7. Suplement metodologiczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia i Materiały Instytutu Zarządzania i Marketingu Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego / red. Krzysztof Ciejpa-Znamirowski ; Katolicki Uniwersytet Lubelski Wydział Nauk Społecznych ; Tom 5)
Cz. I Zmiany we współczesnych przedsiębiorstwach: 1. Funkcjonowanie przedsiębiorstwa, 2. Systemy produkcyjne, 3. Systemy informacyjne. Cz. II Zmiany systemu podatków i rynku kapitałowego: 4. Zmiany systemu podatków, 5. Zmiany na rynku kapitałowym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Informacja jako element systemu gospodarczego: Dziedziny zastosowań informatyki; System i jego główne własności; Informacja; System gospodarczy - opis i właściwości; Zarządzanie informacją; Zakres pojęciowy modelu informacyjnego. Cz. II Technologie informacyjne: Technologie przetwarzania danych; Architektura systemów komputerowych; Programowanie. Oprogramowanie; Sieci komputerowe; Multimedia i hipermedia; Organizacja zasobów informacyjnych w technologii baz danych; Hurtownie danych. Cz. III Systemy informacyjne: Skomputeryzowane informacyjne systemy zarządzania; Projektowanie systemów informacyjnych; Produktywność procesu projektowania systemów informatycznych; Wirtualizacja form gospodarowania; Społeczeństwo globalnej informacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej