Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(8)
tylko na miejscu
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(8)
Czytelnia
(4)
Autor
Bargieł Daniel
(1)
Cengiel Paweł
(1)
Dadan Michał
(1)
Frankowski Paweł
(1)
Kohler Thomas R
(1)
Kyciak Wojciech
(1)
Majewski Piotr
(1)
Marek Sebastian
(1)
Pilch Piotr
(1)
Przeliorz Karol
(1)
Smektała Tymon (1977- )
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Ullman Larry
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Temat
Firmowa witryna internetowa
(9)
Handel elektroniczny
(6)
Internet
(4)
Strony WWW
(4)
Marketing elektroniczny
(2)
MySQL
(2)
PHP
(2)
Public relations
(2)
Usługi elektroniczne
(2)
Aukcja internetowa
(1)
Baza danych
(1)
Baza danych relacyjna
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Języki programowania
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Logistyka
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Obsługa klienta
(1)
Podpis elektroniczny
(1)
Portal internetowy
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Public relations w internecie
(1)
Reklama internetowa
(1)
SQL
(1)
Wyszukiwarki internetowe
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Podstawy e-biznesu, 2. Strategia w e-biznesie, 3. Branding, 4. Automatyzacja, 5. Dystrybucja w internecie, 6. Coprywriitnig, 7. Strona www, 8. Spam, 9. Lista adresowa, 10. E-mail marketing, 11. Autoresponder, 12. Wyszukiwarki, 13. Świadomy marketing, 14., Reklama, 15. Program partnerski
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Wprowadzenie, 2.Podstawy, założenia , koncepcje, 3.Przegląd instniejących rozwiązań z dziedziny e-commerce, 4.Budowa własnego sklepu internetowego, 5.Eksploatacja własnego sklepu internetowego, 6.Perspektywy i możliwe drogi rozwoju
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Firmowa strona WWW : idee, strategia, realizacja/ Paweł Frankowski. - Gliwice : Helion, 2010. - 274, [6] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Rozdział 1. : Cele i strategia , Rozdział 2.: Ludzie, czyli internauci, klienci i sponsorzy , Rozdział 3. : Technologia , Rozdział 4.: Dokumentacja projektu , zapytania , prototypy oraz specyfikacja strony internetowej , Rozdział 5.: Zagadnienia prawne , Rozdział 6.: Wstęp do zarządzania wykonaniem projektu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Marketing - promocja sklepu i komunikacja z klientem: 1.Strategie cenowe w sklepie internetowym. 2.Budujemy zaufanie klienta do sklepu. 3.Wyszukiwarki - jak optymalizować i pozycjonować sklep? 4.Program partnerski. 5.Pasaże handlowe, katalogi sklepów i wyszukiwarki produktów. 6.Aukcje internetowe. 7.Public relations - współpraca z prasą. 8.Inne metody promocji. 9.Kompleksowa analiza danych statystycznych. 10.tracking i personalizacja w sklepie internetowym. 11. Obliczamy zyski. 12.Płatność w sklepie internetowym. 13.Obsługa klienta. 14.Program lojalności. 15.Działania promocyjne. 16.Obsługa i ankietowanie po sprzedaży. 17.Przygotowujemy kampanię reklamową. 18.Grafika w sklepach internetowych. II. Użyteczność: 19.Rozmieszzcenie najważniejszych elementów w sklepie internetowym. 20.Strona główna sklepu. 21.Nawigacja w sklepie internetowym. 22.Strona kategorii. 23.Strona produktu. 24.Formy, metody i środki wspomagania sprzedaży. 25.Koszyk. 26.Logowanie, moje konto, założenia konta. 27.Proces zamówienia. 28. Wyszukiwarka. 29.Pomoc. 30.Bezpieczeństwo. 31.Centrum informacyjne. 32.Wersje obcojęzyczne sklepu. 33.Obliczamy skuteczność działań. III.Wybieramy sklep: 1.Cechy dobrego oprogramowania sklepowego. 35.Darmowe rozwiązania. 36.Rozwiązania "pudełkowe". 37.Sklep na zamówienie. IV.Logistyka w sklepie internetowym: 38.pakujemy i wysyłamy towar. 39.Problemy logistyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Koncepcja sklepu internetowego, 2.Co należy wiedzieć, 3.Projekt aplikacji, 4.Bezpieczeństwo, 5.Obsługa formularzy, 6.Słowniki i ich zastosowanie, 7.Kategorie i produkty, 8.Koszyk, 9.Rejestracja i zarządzanie klientami, 10.Obsługa zamówień, 11.Wyszukiwanie informacji, 12.Instalacja sklepu internetowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do PHP, 2. Programowanie w PHP, 3. Tworzenie dynamicznych stron WWW, 4. Wprowadzenie do SQL i MySQl, 5. Zaawansowany SQL i MySQL, 6. PHP i MySQL, 7. Sesje i "ciasteczka", 8. Zabezpieczenia, 9. Tworzenie aplikacji internetowych, 10. Zagadnienia dodatkowe, 11. Zarządzanie zawartością strony - przykład, 12.Rejestrowanie użytkowników - przykład, 13. Sklep internetowy - przykład
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. E-commerce (wyzwania globalizacji). 2. Linking i framing (kwestia dopuszczalności). 3. Domeny a linki (granice odpowiedzialności). 4. Problemy linków w sektorze mediów. 5. "Poprawianie" własnej pozycji na listach wyników wyszukiwania - pozycjonowanie strony www czy nieuczciwa konkurencja? 6. Formy i metody prowadzenia przedsiębiorstwa w Internecie. 7. Podpisy elektroniczne oraz elektroniczne oświadczenia woli - wspólny problem e-commerce i e-government. 8. Handel elektroniczny a ochrona prywatności. 9. Handel elektroniczny a inne formy sprzedaży dóbr lub usług na odległość. 10. Prawo europejskie a prawo krajowe (dylematy harmonizacji a swobody wspólnego rynku). 11. Internet - e-commerce - prawo konkurencji. 12. Software komputerowy i bazy danych. 13. Uwarunkowania efektywności i bezpieczeństwa (co dalej w sprawie Microsoft?). 14. Ewolucja praw autorskich w środowisku cyfrowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations w Internecie / Tymon Smektała. - Wrocław : Wydawnictwo Astrum, 2006. - 198 s. : il., rys., tab. ; 21 cm.
(Kreatywność)
1. Istota dziedziny public relations. 2. Przestrzeń Internetu jako platforma przedsięwzięć public relations. 3. Tradycyjny model komunikacji z otoczeniem przedsiębiorstwa wsparty narzędziami internetowymi. 4. e-PR - nowa forma prowadzenia przedsięwzięć public relations.5. e-społeczności. 6. Internet w kryzysowym public relations
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
SEO jako element strategii marketingowej twojej firmy / Paweł Cengiel. - Gliwice : Helion S.A. cop. 2020. - 179, [5] s. : fot., rys., wykresy ; 24 cm.
Podziękowania; Rozdział 1.Wyszukiwarka Google - miejsce twojej kampanii SEO: Podstawowe pojęcia dotyczące pozycjonowania; W jaki sposób zwiększyć widoczność firmy w internecie?; Wskazówki, które pomogą określić idealny profil Twojego klienta; Dlaczego warto wykorzystać usługę pozycjonowania?; Algorytmy wyszukiwarki Google - co warto o nich wiedzieć?; Rozdział 2. Zacznij od słów kluczowych - analiza fraz; W jaki sposób trafić do odpowiedniej grupy docelowej?; W jaki sposób wybrać odpowiednie słowa kluczowe?; Słowa kluczowe z długim ogonem; Rozdział 3. Wykonaj analizę swojego serwisu - audyt SEO: Na czym polega audyt i dlaczego warto go przeprowadzić?; Elementy, które należy wziąć pod uwagę podczas audytu; Rozdział 4. Dostosuj swój serwis - optymalizacja SEO: Najważniejsze elementy na stronie internetowej; Jak powinno wyglądać odpowiednie linkowanie wewnętrzne?; Responsywność, czyli zadbaj o urządzenia mobilne; W jaki sposób zoptymalizować kartę produktu w sklepie?; Przekierowanie 301 - czym jest i kiedy z niego korzystać?; Optymalizacja strony internetowej pod frazy lokalne; Optymalizacja strony typu one-page; Rozdział 5. Pozyskuj linki pozycjonujące - link building: Na czym polega usługa link buildingu?; Podstawowe metody pozyskiwania linków pozycjonujących; Zaawansowane metody pozyskiwania linków pozycjonujących; Rozdział 6. Publikuj wartościowe treści - content marketing: Dlaczego dobra treść jest ważniejsza od linków pozycjonujących?; O czym pamiętać podczas tworzenia treści?; Czy posiadanie bloga jest konieczne?; W jaki sposób aktualizować treści na stronie internetowej?; W jaki sposób przygotować treści do umieszczenia w sklepie internetowym?; Rozdział 7. Weryfikuj ważne informacje - analiza danych: Google Search Console; Google Analytics; Rozdział 8. Wykorzystaj odpowiednie narzędzia w swojej pracy; Wizytówka w "Google Moja Firma"; Google Tag Manager; Google Data Studio; Google Trends; Google Keyword Planner; AnswerThePublic; Ubersuggest; Keyword Tool; Senuto; Semstorm; SurferSEO; SEMrush; Ahrefs; MajesticSEO; Yandex.Metrica; Screaming Frog SEO Spider; Sitebulb; SEO SpyGlass; Clusteric Auditor; SEOptimer; Stat4Seo; WebPozycja; SeoStation; OnCrawl; DeepCrawl; Copyscape; Brand24; SentiOne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej