Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(59)
IBUK Libra
(3)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(59)
Publikacje naukowe
(16)
Publikacje fachowe
(6)
E-booki
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(47)
dostępne
(32)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(35)
Czytelnia
(47)
Autor
Gasparski Wojciech (1936-2022)
(9)
Dietl Jerzy (1927-2021)
(3)
Lewicka-Strzałecka Anna
(3)
Rok Bolesław
(3)
Bąk Dariusz
(2)
Galata Stanisław
(2)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(2)
Pietrzkiewicz Tadeusz (1911-2005)
(2)
Rybak Mirosława
(2)
Sikołowska Julita
(2)
Abligowski Marek
(1)
Adamczyk Jadwiga
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Balcerek Ewa
(1)
Barembruch Adam
(1)
Baruk Agnieszka Izabela
(1)
Białopiotrowicz Grażyna
(1)
Borkowska Małgorzata
(1)
Buczkowski Bogdan
(1)
Bylok Felicjan
(1)
Chryssides George D
(1)
Czerniak Adam
(1)
Dołęgowski Tomasz
(1)
Gałkowski Jerzy W
(1)
Gostomski Eugeniusz
(1)
Grudzewski Wiesław Maria
(1)
Hejduk Irena Krystyna
(1)
Jabłońska-Bonca Jolanta (1953- )
(1)
Jarco Jerzy
(1)
Kaler John H
(1)
Kamińska-Radomska Irena
(1)
Karaźniewicz Justyna
(1)
Kaźmierczak Magdalena
(1)
Kietliński Krzysztof
(1)
Kieżun Witold
(1)
Klimek Jan (1952- )
(1)
Korenik Dorota
(1)
Koroluk Sławomir
(1)
Korpus Joanna
(1)
Kowalczyk Jerzy
(1)
Koźmiński Andrzej K
(1)
Kuberska Ewelina
(1)
Kuna-Marszałek Anetta
(1)
Lepczyński Błażej
(1)
Letkiewicz Arkadiusz
(1)
Lęgowicz Aleksandra
(1)
Markiewicz Katarzyna
(1)
Mering Leszek
(1)
Michnowski Lesław
(1)
Migoń Mieczysław P
(1)
Minus Paul M
(1)
Moszkowicz Mieczysław
(1)
Myśliwiec Grzegorz
(1)
Najder-Stefaniak Krystyna
(1)
Penczar Marta
(1)
Powałowski Andrzej (1951- )
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Pratley Peter
(1)
Reyes Victor Martinez
(1)
Sankowska Anna
(1)
Sapijaszka Zofia
(1)
Siewierski Jacenty
(1)
Simbierowicz Hanna
(1)
Sroka Robert
(1)
Stabryła Adam (1942- )
(1)
Stelmach Waldemar
(1)
Szot-Gabryś Teresa
(1)
Szulczewski Grzegorz
(1)
Szydło Marek (1977- )
(1)
Walkowiak Jerzy
(1)
Wawer Monika
(1)
Wańtuchowicz Monika
(1)
Wiankowska-Ładyka Zofia
(1)
Wysocki Artur
(1)
Zakrzewska-Bilewska Agnieszka
(1)
Zarzecki Marcin
(1)
Łuczka Dagmara
(1)
Żemigała Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(35)
1990 - 1999
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
Kraj wydania
Polska
(63)
Język
polski
(63)
Temat
Etyka biznesu
(58)
Zarządzanie
(13)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(11)
Menedżerowie
(9)
Etyka zawodowa
(6)
Przedsiębiorstwo
(6)
Gospodarka
(5)
Praca
(5)
Konkurencja
(3)
Organizacja
(3)
Przedsiębiorczość
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Banki
(2)
Etyka
(2)
Globalizacja
(2)
Kadry
(2)
Kobieta
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Kredyt
(2)
Marketing
(2)
Odpowiedzialność społeczna
(2)
Postawy
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Przywództwo
(2)
Rynek pracy
(2)
Savoir-vivre
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Analiza strategiczna
(1)
Antropolgia filozoficzna
(1)
Bilans księgowy
(1)
Cybernetyka
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Decyzje
(1)
Ekonomia
(1)
Etyka społeczna
(1)
Filozofia ekologiczna
(1)
Finanse
(1)
Franczyza
(1)
Gospodarka okrężna
(1)
Grupy nacisku
(1)
Grupy społeczne
(1)
Handel
(1)
Inwestycje
(1)
Jakość usług
(1)
Kadry -- polityka
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Konflikt
(1)
Konsumenci
(1)
Koszty
(1)
Kryzys
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Kultura
(1)
Kultura organizacji
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Majątek trwały
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Misja przedsiębiorstwa
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Miłość
(1)
Model biznesowy
(1)
Motywacja pracy
(1)
Mężczyzna
(1)
Nadużycie prawa
(1)
Nauczanie
(1)
Nauki ekonomiczne
(1)
Negocjacje
(1)
Nieuczciwa konkurencja
(1)
Obrót pieniężny
(1)
Odpowiedzialność cywilna
(1)
Odpowiedzialność społeczna*
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Oszustwo
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Państwo dobrobytu
(1)
Policja
(1)
Poradnictwo
(1)
Pośrednictwo
(1)
Prawo antymonopolowe
(1)
Prawo gospodarcze
(1)
Przedsiębiorstwo -- kultura -- zagadnienia
(1)
Przedsiębiorstwo -- zatrudnienie -- organizacja
(1)
Przestępcy
(1)
Przestępczość gospodarcza
(1)
Prześladowanie w miejscu pracy
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Pzredsiębiorstwo
(1)
Płeć
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Reklama
(1)
Temat: czas
1989-
(2)
1989-2000
(2)
2001-
(2)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Podręcznik
(12)
Opracowanie
(7)
Materiały konferencyjne
(4)
Monografia
(3)
Poradnik
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Publicystyka
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Filozofia i etyka
(21)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(21)
Zarządzanie i marketing
(14)
Edukacja i pedagogika
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
63 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Religijne, historyczne i kulturowe uwarunkowania etyki biznesu: Etyka gospodarowania z punktu widzenia wielkich religii; Historyczne i kulturowe uwarunkowania etyki biznesu. Cz.II Etyka biznesu - wybrane kwestie: Etyka a teoria gier; odpowiedzialność społeczna przedsiębiorstw. Cz.III Zarządzający i zarządzanie: Funkcje zarządzania i ich kontekst etyczny; Etyczny kierownik, menedżer i lider; Role kierownicze i ich kontekst etyczny; Zarządzanie: misja (służba) społeczna czy kosztowna usługa; Misja, wizja i cele organizacji - kontekst etyczny; Zarządzanie w organizacjach biurokratycznych i związane z tym problemy etyczne; Organizacje postbiurokratyczne w globalizującej się gospodarce; Uwagi końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowe perspektywy zarządzania. Ku etycznemu paradygmatowi zachowań organizacji; Realizacja celów strategicznych organizacji; Etyka biznesu w ujęciu międzynarodowym. Implikacje dla polskiego biznesu; Etyka przełożonego policyjnego - próba zestawienia głównych problemów; Etyczny kontekst zarządzania zasobami ludzkimi; Etyczne aspekty zarządzania policją w zróżnicowanym społeczeństwie; Kodeksy etyczne i promowanie etyki w organizacji; Etyczny wymiar służb mundurowych; Kryterium społeczne w ocenie efektywności pracy polskiej Policji; Nadużycie władzy przez funkcjonariuszy Policji w świetle przeprowadzonych badań kryminologicznych; Standardy równości stron w kontekście modelu skutecznego procesu karnego; Kształtowanie się etyki mediatora na bazie polskich uregulowań prawnych statuujących pozycję mediatora w procesie karnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.97/.99 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Celowość badań etyki zarządzania; Systemy wartości i kryteria ich wyboru; Problemy etyki w procesie makrozarządzania; Kryteria oceny i rodzaje decydentów; Zagadnienia etyki mikrozarządzania; Tworzenie uwarunkowań proetycznego zarządzania; Struktura uwarunkowań; Założenia ideologiczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Standardy w Europie i na świecie: Społeczna odpowiedzialność korporacji - wyzwania stojące przed uniwersalnymi standardami korporacyjnej uczciwości; Europejskie i światowe standardy etyki oraz społecznej odpowiedzialności w działalności gospodarczej. Cz.II Znaczenie norm i zasad: Partykularność czy uniwersalność europejskich standardów etycznych?; Stan przygotowań prawno-administracyjnych do wprowadzenia europejskich standardów odpowiedzialności społecznej funkcjonariuszy publicznych; Zmiana roli Polski z kraju dostosowującego się w kraj pomagającym innym we wprowadzeniu europejskich standardów etyki i społecznej odpowiedzialności; Etyka biznesu a konsumenci; Standardy nadzoru korporacyjnego; Zasady etycznego postępowania w firmie; Czy należy ukrywać strategiczny wymiar etyki? Cz.III Badania i zastosowania: Sześćdziesiąt zasad etycznych w społecznej encyklice Centesimus annus wkładem do europejskich standardów; Etyczne implikacje jakości; Inicjatywy tworzenia zasad ładu korporacyjne go w wybranych krajach postsocjalistycznych; Standardy etyczne w kontekście wielokulturowości, zmiennego otoczenia i wirtualnej rzeczywistości; Etyka zawodowa badaczy; Europejskie standardy wykonywania wolnych zawodów; Usługi turystyczne w kontekście społecznej odpowiedzialności biznesu; Sygnalizowanie zachowań nieetycznych w organizacjach w perspektywie europejskich standardów etyki biznesu; Europejskie standardy reklam.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Role : role męskie, role kobiece, niejasne role kobiet i mężczyzn. 2. Porozumiewanie się kobiet i mężczyzn : komunikowanie się mężczyzn i kobiet, bariery w komunikowaniu się kobiet i mężczyzn. 3. Uważne słuchanie : style słuchania, ukryte przekazy, ukryte programy, czyli mechanizmy obronne, 4. Budowanie zdrowych relacji między kobietą a mężczyzną, 5. Kobieta, mężczyzna i miłość
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wiadomości wstępne o komunikacji; 2. Klasyfikacja potrzeb człowieka i ich charakterystyka; 3. Komunikacja interpersonalna; 4. Komunikacja werbalna i niewerbalna; 5. Typologia zachowań klientów; 6. Komunikacja międzynarodowa i międzykulturowa; 7. Podróż psychologiczna; 8. Konflikty międzyludzkie - główne ich przyczyny w miejscu pracy; 9. Różne role w grupie; 10. Negocjacje; 11. Etyka w relacji z drugim człowiekiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Polski menedżer: światowe ambicje, lokalne realia. 2. Polski biznes: długi marsz do modernizacji. 3. Menedżerowie: liderzy z pasją czy zadufani egotycy? 4. Globalizacja: tylko dostosowani przetrwają. 5. Etyka w biznesie: warto być przyzwoitym. 6. Naukowe zarządzanie: ile prawdy, ile mitu? 7. Przemysł wiedzy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Geneza konsultingu, 2. Praktyczne aspekty konsultingu w czasie wdrażania systemu zarządzania jakością, 3. Kodeks działania konsultanta
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Monografia wpisuje się w nurt badań nad zrównoważonym rozwojem, odpowiedzialnością społeczną i środowiskową biznesu. Reprezentuje pole naukowe rachunkowości i sprawozdawczości w zakresie zużycia dóbr nierynkowych, takich jak powietrze, środowisko przyrodnicze, cisza czy krajobraz. Odpowiada na rosnącą wśród interesariuszy potrzebę raportowania informacji niefinansowych. Książka poświęcona jest kosztom społecznym w teorii i sprawozdawczości jednostki gospodarczej na przykładzie przedsiębiorstwa wydobywczego KGHM S.A. Autorka próbuje odpowiedzieć na pytanie, czy w nauce rachunkowości występują metody wyceny mogące służyć do wyceny kosztów społecznych powstających w wyniku negatywnego oddziaływania przedsiębiorstw na otoczenie. W odpowiedzi przedstawia propozycję wyceny i prezentacji w sprawozdawczości niefinansowej kosztów społecznych jednostki gospodarczej na przykładzie KGHM S.A.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Wejście. Kontekst wewnętrzny i zewnętrzny: 1. Środowisko społeczno-polityczne: Zaufanie podstawą relacji społecznych, Normy etyczne a normy sprawnościowe w zarządzaniu, biznesie i gospodarce, Ewolucja państwa opiekuńczego, Sprawiedliwość społeczna w Polsce lat dziewięćdziesiątych. O kontekście problematyki i realizacji zasady równości szans, Stosunki pracy w Polsce: od społecznego partnerstwa do oświeconego paternalizmu, 2. Środowisko ekonomiczno-konkurencyjne: Jaki kapitalizm? Modelowe trendy i kierunki polityki, Modelowe trendy i kierunki polityki kapitalizmu. Cz. II Transformacja: 1. Menedżer: Fenomen przywództwa, Przywództwo: między Scyllą potrzeb a Charybdą możliwości, Błogosławiony zmierzch przywództwa, Kultura menedżerska, 2. Decyzje: Konsulting menedżerski dla przyszłości, Konsulting menedżerski dla przyszłości: przemysł i tworzenie wiedzy, Społeczno-kulturowe uwarunkowania eksternalizacji funkcji organizacyjnych, Przedsiębiorczość intelektualna, Możliwości rozwoju przedsiębiorczości intelektualnej w Polsce, Ewolucja myślenia o strategii organizacyjnej, Sens i nonsens w wypowiedziach na temat ryzyka. Cz. III Aplikacje: Nadzór korporacyjny - perspektywy badawcze, Transformacja administracji publicznej (1990-1999) w świetle teorii organizacji i zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział 1. Etykieta - po co? komu? i dlaczego? 1.1. Etykieta w biznesie - przeżytek czy pomocna wiedza? 1.2. Charakterystyka polskiej kultury narodowej 1.3. Etykieta towarzyska vs etykieta służbowa 1.4. Główne zasady etykiety biznesu Rozdział 2. Precedencja w relacjach służbowych 2.1. Powitanie i przedstawianie się 2.2. Pożegnanie a zasady precedencji 2.3. Zapoznawanie ze sobą osób 2.4. Tytułowanie 2.5. Wymiana wizytówek - jak to robić dobrze? 2.6. Pierwszeństwo w codziennych sytuacjach Rozdział 3. Przyjmowanie gości 3.1. Precedencja stanowisk publicznych w Polsce 3.2. Usadzanie gości przy stole konferencyjnym 3.3. Przyjmowanie gości w gabinecie 3.4. Witanie gości z mównicy Rozdział 4. Netykieta 4.1. Ogólne zasady korespondencji e-mailowej 4.2. Zwroty grzecznościowe w korespondencji e-mailowej 4.3. Prawo autorskie a korespondencja e-mailowa 4.4. Media społecznościowe Rozdział 5. Etykieta telefoniczna 5.1. Podstawowe zasady etykiety telefonicznej 5.2. Często popełniane błędy Rozdział 6. Etykieta podczas przyjęć 6.1. Spotkania służbowe w restauracji 6.2. Przyjęcia na stojąco 6.3. Przyjęcia zasiadane 6.4. Usadzanie gości Rozdział 7. Autoprezentacja w biznesie 7.1. Efekt pierwszego wrażenia 7.2. Komunikacja niewerbalna 7.3. Komunikacja werbalna 7.4. Wygląd zewnętrzny 7.5. Dress Code 7.6. Kolory w garderobie służbowej - „Orły są szare, a papugi kolorowe" 7.7. Umiejętności interpersonalne Rozdział 8. Różnice kulturowe w biznesie. Co kraj to biznesowy obyczaj 8.1. Kultury świata 8.2. Różnice kulturowe w wybranych krajach; Zakończenie; Bibliografia; Odpowiedzi do testów; O Autorce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kultura i etyka zarządzania / Tadeusz Oleksyn. - Warszawa : Difin SA, 2021. - 350 s. : fot., il. ; 23 cm.
Wprowadzenie; CZĘŚĆ PIERWSZA. Kultura a zarządzanie ROZDZIAŁ 1. Różne rozumienia kultury; cywilizacje jako kultury 1.1. Czym jest kultura; trudności z definicją 1.2. Cywilizacje według Feliksa Konecznego 1.3. Cywilizacje według Samuela Huntingtona i ich zderzenia ROZDZIAŁ 2. Kultura duchowa 2.1. Kultura naukowa 2.2. Kultury religijne i ich przesłania 2.3. Chrześcijaństwo jako inspirator i mecenas kultury ROZDZIAŁ 3. Kultura antropocenu i jak ją zmienić? 3.1. Szacunek do przyrody w różnych wiekach i kulturach 3.2. Ery industrialna i postindustrialna czy antropocen? 3.3. Pan całej planety i postrach ekosystemów 3.4. Globalne ocieplenie, przyczyny i skutki, przeciwdziałanie ROZDZIAŁ 4. Kultura fizyczna a zarządzanie 4.1. Mark McCormack i IMG 4.2. Rekreacja i turystyka 4.3. Turystyka sportowa ROZDZIAŁ 5. Kultura materialna i techniczna 5.1. Dlaczego bywają niedoceniane? 5.2. Ogrody – przykład jedności kultury materialnej, sztuki i zarządzania 5.3. Casus Stainway & Sons – holistyka kultur i zarządzania 5.4. Kultura techniczna ROZDZIAŁ 6. Kultura polityczna i rządzenia 6.1. Czym jest kultura polityczna 6.2. Systemy autorytarne vs. systemy demokratyczne 6.3. Mężowie stanu, politycy i politykierzy 6.4. Osobowości autorytarne i paranoicy w polityce jako zagrożenie szczególne ROZDZIAŁ 7. Sztuka a zarządzanie 7.1. Zmienne w czasie rozumienie sztuki 7.2. Zarządzanie jako sztuka, menedżer jako artysta? 7.3. Artyści w systemach totalitarnych i autorytarnych 7.4. Ludzie sztuki w obronie zwierząt ROZDZIAŁ 8. Kultura wojskowa a zarządzanie 8.1. Dwie narracje 8.2. Pacyfizm nie jest rozwiązaniem, niemniej zmniejszmy tempo zbrojeń 8.3. Ewolucja ducha i kultury armii 8.4. Niektóre kontrowersje i zagrożenia ROZDZIAŁ 9. Kultura zarządzania – wybrane kwestie 9.1. Czym jest kultura zarządzania i jej składowe 9.2. Wojskowy rodowód zarządzania i wzorce kulturowe 9.3. Kultura folwarczna wiecznie żywa? 9.4. Kultura osobista, zwyczaje i styl bycia zarządzających ROZDZIAŁ 10. Narodowe kultury zarządzania 10.1. Kultury narodowe i ich determinanty 10.2. Specyfika zarządzania w USA 10.3. Specyfika zarządzania europejskiego (UE) 10.4. Specyfika zarządzania niemieckiego i jego uwarunkowania 10.5. Specyfika zarządzania brytyjskiego i jego uwarunkowania 10.6. Specyfika zarządzania francuskiego i jego uwarunkowania 10.7. Specyfika zarządzania polskiego i jego uwarunkowania 10.8. Specyfika zarządzania szwedzkiego 10.9. Specyfika zarządzania japońskiego i jego uwarunkowania ROZDZIAŁ 11. Kultury organizacji 11.1. Definicje i podstawowe założenia 11.2. Typologie kultur organizacji 11.3. Zarządzanie kulturą organizacji 11.4. Zarządzanie międzykulturowe Bibliografia, część pierwsza CZĘŚĆ DRUGA. Etyka rządzenia i zarządzania ROZDZIAŁ 12. Istota etyki i moralności 12.1. Czym jest etyka i skąd się wzięła 12.2. Etyka zmienną jest… 12.3. Czym jest moralność? 12.4. Mity o etyce ROZDZIAŁ 13. Wybrane wypowiedzi na temat etyki; etyka a duchowość ROZDZIAŁ 14. Inspiracje filozoficzne etyki – starożytna Grecja 14.1. Tales z Miletu 14.2. Pitagoras 14.3. Sofiści – praktykujący mądrość (V/IV wiek p.n.e.) 14.4. Sokrates (470–399 rok p.n.e.) 14.5. Etyka Platona (427–347 rok p.n.e.) 14.6. Hedonizm grecki – inaczej rozumiany niż dzisiaj 14.7. Szkoła cynicka (niemająca z cynizmem nic wspólnego) 14.8. Etyka umiaru Arystotelesa (384–322 rok p.n.e.) 14.9. Stoicyzm ROZDZIAŁ 15. Inspiracje filozoficzne – starożytne Chiny 15.1. Taoizm i Lao-cy 15.2. Konfucjanizm i Konfucjusz 15.3. Starochińskie cnoty/wyznaczniki moralne ROZDZIAŁ 16. Inspiracje filozoficzne, polityczne i zagrożenia – nowożytność 16.1. Utylitaryzm/filozofia zdrowego rozsądku i konsekwencjalizm 16.2. Relatywizm 16.3. Etyka sytuacyjna 16.4. Deontologia – etyka obowiązku 16.5. Egzystencjalizm – nurt nihilistyczno-ateistyczny 16.6. Personalizm chrześcijański/katolicki 16.7. Liberalizm 16.8. Ordoliberalizm czyli społeczna gospodarka rynkowa 16.9. Komunitaryzm 16.10. Socjaldemokratyzm 16.11. Postmodernizm/ponowoczesność i jego etyka ROZDZIAŁ 17. Nie zabijaj – najważniejsza i najszersza norma uniwersalna. Kontrowersyjne i nieetyczne branże 17.1. Zakaz zabijania i jego rozumienie 17.2. Produkcja i sprzedaż alkoholu 17.3. Produkcja i sprzedaż wyrobów tytoniowych 17.4. Handel bronią 17.5. Przemysłowy tucz i przemysł mięsny. Myślistwo i rybołówstwo ROZDZIAŁ 18. Wybrane kwestie etyczne związane z rządzeniem i zarządzaniem 18.1. Przewodzenie jako czynność naturalna; nie blokować przepływu elit 18.2. Siła władzy – nie za mała, nie za wielka 18.3. Etyka zarządzania państwem i rafy populizmu 18.4. Kompetencje zarządzających jako kwestia etyczna 18.5. Zysk przedsiębiorstw i zdrowa gospodarka jako kwestie etyczne 18.6. Jakość jako kwestia etyczna 18.7. Prawda jako kwestia etyczna 18.8. Respektowanie dobra wszystkich interesariuszy 18.9. Optymalizacja jako kwestia etyczna 18.10. Szara strefa – wymiar etyczny ROZDZIAŁ 19. Prawo a etyka i dobre obyczaje 19.1. Różnice między prawem a etyką 19.2. Etyczność prawa 19.3. Etyka a zasady współżycia społecznego, zwyczaje i obyczaje 19.4. Zróżnicowanie zwyczajów i obyczajów i ich kolizje z etyką uniwersalną 19.5. Kodeksy etyczne ROZDZIAŁ 20. Etyczny przedsiębiorca, menedżer, pracownik 20.1. Dlaczego ludzie chcą prowadzić firmy i zarządzać? 20.2. Etyczny przedsiębiorca 20.3. Etyczny menedżer 20.4. Etyczny pracownik ROZDZIAŁ 21. Wybrane międzynarodowe porozumienia etyczne 21.1. Manifest z Davos (1973) 21.2. Europejska Sieć Etyki Biznesu/European Business Ethics Network 21.3. Zasady Okrągłego Stołu z Caux (1994) 21.4. Kodeks etyki w biznesie dla chrześcijan, muzułmanów i żydów, 1993 21.5. Globalne Porozumienie/Global Compact; Bibliografia, część druga; Uwagi końcowe i niektóre refleksje.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Lektury Menedżera)
Wstęp; Etyczne aspekty strategicznej analizy marketingowej firmy i jej otoczenia; Modelowanie przewagi konkurencyjnej w rozwoju strategicznym; Gry wojenne korporacji ponadnarodowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Istota uwarunkowania prowadzenia działalności gospodarczej: Przedsiębiorczość, przedsiębiorca i przedsiębiorstwo; Formalnoprawne i organizacyjne aspekty podejmowania działalności gospodarczej; Cele działania współczesnego przedsiębiorstwa; Kategorie zasobów w działalności przedsiębiorstwa; Uwarunkowania biznesu związane z lokalizacją; Społeczna odpowiedzialność biznesu; 2. Czynniki warunkujące model biznesowy: Pojęcie i istota modelu biznesowego; Model procesowy czy projektowy?; Powiązania dostawcami i odbiorcami; Uwarunkowania strategiczne w kształtowaniu modelu biznesowego; „Wąskie gardło” jako przyczyna restrukturyzacji przedsiębiorstwa; Granice wzrostu przedsiębiorstwa. Konieczność przeformułowania; 3. Kształtowanie modeli biznesowych: Konstruowanie modelu biznesowego; Istotne sfery zarządzaniu w kształtowaniu modelu biznesowego; Model biznesowy w zarządzaniu bezpieczeństwem finansowym podmiotu; Koncepcje rozwoju biznesu; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie)
1. Przedsiębiorca dominujący na rynku; 2. Zakaz nadużywania pozycji dominującej na rynku; 3. Sankcje z tytułu nadużycia przez przedsiębiorcę posiadanej na rynku pozycji dominującej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biznes)
(Etyka)
Dedykacja; Wprowadzenie; Rozdział 1. Aktualne wyzwania rynkowe i społeczne dla etyki biznesu: Megatrendy społeczno-gospodarcze i ich wpływ na sposób wyznaczania standardów etyki biznesu; Sztuczna inteligencja i przemysł 4.0; Znikające i pojawiające się zawody oraz związane z tym zjawiskiem dylematy moralne; Problemy z nowymi modelami biznesowymi; Gospodarka w obiegu zamkniętym i zmiany klimatyczne; Nierozwiązane problemy z outsourcingiem; Odpowiedzialne inwestowanie; Elektromobilność i smog; Wpływ zmian w postrzeganiu koncepcji państwa narodowego na etykę biznesu; Podsumowanie. Rozdział 2. Branże i orga­nizacje branżowe: Organizacje branżowe oraz samoregulacja biznesowa w literaturze międzynarodowej; Metoda prowadzenia badań; Poziomy gospodarki; Teoria struktury i definicja branży; Podstawy prawne i charakterystyka orga­nizacji branżowych; Etyka biznesu w dokumentach formalnych organizacji pracodawców; Zagadnienia etyczne w pozostałych zrzeszeniach biznesowych; Podsumowanie. Rozdział 3. Zasada pomocniczości jako fundament definiujący powinności i możliwości organizacji branżowych: Zasada pomocniczości i orga­nizacje branżowe – uwagi wstępne; Historia zasady subsydiarności; Powrót do idei subsydiarności; Rozumienie pomocniczości; Społeczna rola zasady subsydiarności; Znaczenie zasady pomocniczości w Unii Europejskiej i w Polsce; Personalistyczne ramy dla stosowania zasady pomocniczości na rynku; Problem precyzji zasady pomocniczości; Zasada pomocniczości a rola orga­nizacji branżowych. Rozdział 4. Organizacje branżowe jako krytyk społeczny i zbiorowy przywódca: Krytyka społeczna; Znaczenie wspólnoty dla krytyki społecznej; Problem różnicy, pluralizmu i relatywizmu w krytyce społecznej; Model krytyka społecznego Michaela Walzera; Metoda interpretacji; Uwagi na temat filozofii hermeneutycznej; Aspekty metody interpretacji Michaela Walzera; Ograniczenia orga­nizacji branżowych jako krytyka społecznego; Główne argumenty za organizacjami branżowymi jako krytykiem społecznym. Rozdział 5. Samoregulacja branżowa narzędziem do wyznaczania standardów etyki biznesu: Samoregulacja – uwagi wstępne; Psychologiczne aspekty samoregulacji; Samoregulacja zawodowa inspiracją samoregulacji branżowej; Definicje i klasyfikacje samoregulacji; Samoregulacja w polityce Unii Europejskiej; Cechy skutecznej samoregulacji; Motywy i korzyści wdrażania samoregulacji; Samoregulacja jako przejaw realizacji soft law w gospodarce? Rozdział 6. Model samoregulacji branżowej: Etap 1 – Identyfikacja wyzwania moralnego będącego przedmiotem samoregulacji; Etap 2 – Ocena możliwości realizacji skutecznej samoregulacji; Etap 3 – Zaangażowanie interesariuszy; Etap 4 – Kodeks etyki; Etap 5 – Infrastruktura samoregulacji etycznej; Etap 6 – Rewizja samoregulacji; Zakończenie; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Odpowiedzialność banku komercyjnego - aspekt ogólny: O odpowiedzialność ogólnie; Określenia i podstawy odpowiedzialności banku jako podmiotu gospodarczego; Koncepcja teoretycznego poznania odpowiedzialności banku komercyjnego. 2. Odpowiedzialność wewnętrzna banku komercyjnego: Odpowiedzialność mikroekonomiczna; Odpowiedzialność prawna; Odpowiedzialność finansowa; Odpowiedzialność etyczna; Odpowiedzialność wobec klienta; Odpowiedzialność ekologiczna; Odpowiedzialność strategiczno-organizacyjna. 3. Odpowiedzialność publiczna banku komercyjnego: Oczekiwania dotyczące odpowiedzialności publicznej banku; Wrażliwość społeczna jako wyznacznik odpowiedzialność publicznej; Odpowiedzialność makroekonomiczna; Odpowiedzialność makroekonomiczna w kontekście funkcji sektora bankowego; Odpowiedzialność społeczna; Różnice pomiędzy odpowiedzialnością makroekonomiczną i odpowiedzialnością społeczną banku. 4. Odpowiedzialność zagregowana banku komercyjnego. 5. Perspektywy odpowiedzialności zagregowanej w kierunku odpowiedzialności społecznej biznesu bankowego: Odpowiedzialność banków komercyjnych o odbiorze społecznym; Przemiany w (europejskim) otoczeniu banku. Odpowiedzialność społeczna biznesu bankowego szansą banku komercyjnego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział 1. Przedmiot nauk o zarządzaniu: 1.1. Geneza nauk o zarządzaniu; 1.2. Systematyka nauk o zarządzaniu; 1.3. Pojęcie organizacji; 1.4. Definicja pojęcia zarządzania i terminów zbliżonych; 1.4. Definicja pojęcia zarządzania i terminów zbliżonych; 1.5. Podstawowe zasady organizacji i zarządzania. Rozdział 2. Organizacja w otoczeniu rynkowym jako obiekt zarządzania: 2.1. Ogólne modele organizacji; 2.2. Typologia organizacji i ich cele; 2.3. Otoczenie rynkowe organizacji i jego struktura; 2.4. Podejście systemowe i holistyczne; 2.5. Rynkowy wymiar zarządzania organizacją. Rozdział 3. Struktury organizacyjne: 3.1. Pojęcie struktury organizacyjnej; 3.2. Funkcje struktury organizacyjnej; 3.3. Zasady kształtowania struktury organizacyjnej; 3.4. Przegląd współczesnych standardowych rozwiązań strukturalnych; 3.5. Kierunki zmian rozwiązań strukturalnych w gospodarce opartej na wiedzy. Rozdział 4. Zarządzanie procesowe: 4.1. Istota podejścia procesowego; 4.2. Proces zarządzania; 4.3. Struktura procesowa; 4.4. Podejście procesowe w zarządzaniu strategicznym; 4.5. Podejście procesowe w zarządzaniu operacyjnym. Rozdział 5. Procesy informacyjno-decyzyjne w zarządzaniu: 5.3. Decyzja i proces decyzyjny; 5.4. Proces informacyjno-decyzyjny; 5.5. Ogólne kryteria wyboru w podejmowaniu decyzji; 5.6. Decyzje kierownicze i modele decyzyjne; 5.7. Badania operacyjne. Rozdział 6. Ocena sprawności działania: 6.1. Działanie jako przedmiot oceny; 6.2. Sprawność działania w ujęciu prakseologicznym; 6.3. Pomiar sprawności pracy człowieka; 6.4. Jakość procesów pracy; 6.5. Ocena sprawności działania w podejściach ekonomicznych. Rozdział 7. Zarządzanie strategiczne: 7.1. Geneza zarządzania strategicznego; 7.2. Pojęcie i ewolucja zarządzania strategicznego; 7.3. Szkoły i nurty w zarządzaniu strategicznym; 7.4. Zasady zarządzania strategicznego; 7.5. Wizja i misja; 7.6. Cele; 7.7. Strategia; 7.8. Proces zarządzania strategicznego. Rozdział 8. Systemy wczesnego ostrzegania i zarządzanie kryzysowe: 8.1. Pojęcie systemu wczesnego ostrzegania; 8.2. Analiza słabych sygnałów; 8.3. Projektowanie systemu wczesnego ostrzegania; 8.4. Pojęcie kryzysu i jego rodzaje; 8.5. Zarządzanie w warunkach kryzysu. Rozdział 9. Zarządzanie ryzykiem: 9.1. Pojęcie ryzyka; 9.2. Ryzyko a prawdopodobieństwo; 9.3. Klasyfikacja ryzyka; 9.4. Uniwersalna formuła zarządzania ryzykiem; 9.5. Metody wykorzystywane w zarządzaniu ryzykiem; 9.6. Przykład systemu oceny ryzyka w przedsiębiorstwie. Rozdział 10. Podejścia i metody badawcze w organizowaniu: 10.1. Istota i stadia organizowania; 10.2. Systematyka metod organizatorskich; 10.3. Ogólne metodyki organizowania; 10.4. Przegląd klasycznych metod i technik organizatorskich; 10.5. Współczesne kierunki metodologii badań organizatorskich. Rozdział 11. Przedmiot i zakres zarządzania zasobami ludzkimi: 11.1. Istota zarządzania zasobami ludzkimi i jego znaczenie dla funkcjonowania i rozwoju organizacji; 11.2. Początki zarządzania zasobami ludzkimi i jego rozwój; 11.3. Współczesne modele zarządzania zasobami ludzkimi; 11.4. Funkcje zarządzania; 11.5. Kształtowanie potencjału pracy w organizacji. Rozdział 12. Specyfika pracy kierowniczej: 12.1. Istota czynności kierowniczych; 12.2. Składniki zarządzania; 12.3. Hierarchia stanowisk kierowniczych; 12.4. Ewolucja ról kierowniczych; 12.5. Style zarządzania. Rozdział 13. Zarządzanie kompetencjami i kapitałem intelektualnym: 13.1. Istota kompetencji pracowniczych; 13.2. Kluczowe kompetencje przedsiębiorstwa a kompetencje indywidualne; 13.3. Kształtowanie kluczowych kompetencji organizacji; 13.4. Specyfika funkcji zarządzania w dziedzinie kompetencji indywidualnych; 13.5. Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa; 13.6. Struktura kapitału intelektualnego. Rozdział 14. Ergonomiczne uwarunkowania procesów pracy: 14.1. Ergonomia jako nauka stosowania; 14.2. Organizacja procesu pracy w układzie ergonomicznym; 14.3. Środowisko pracy; 14.4. Zmęczenie; 14.5. Zarządzane układami ergonomicznymi w procesach pracy; 14.6. Ergonomia stanowiska komputerowego. Rozdział 15. Organizacja działalności operacyjnej: 15.1. Istota zarządzania operacyjnego; 15.2. Model zarządzania operacyjnego; 15.3. Zakres przedmiotowy zarządzania operacyjnego; 15.4. Struktura i otoczenie systemu działalności operacyjnej; 15.5. Rola technologii w systemie działalności operacyjnej; 15.6. Kryteria oceny funkcjonowania systemów działalności operacyjnej. Rozdział 16. System logistyczny: 16.1. Pojęcie logistyki; 16.2. Zakres działalności logistycznej; 16.3. Struktura systemu logistycznego; 16.4. Typologie systemów logistycznych; 16.5. Charakterystyka podsystemów logistyki; 16.6. Przepływy towarowe i informacyjno-decyzyjne w logistyce; 16.7. Zastosowanie metod ilościowych w działalności logistycznej. Rozdział 17. Zarządzanie jakością: 17.1. Pojęcie jakości i zarządzania jakością; 17.2. Model TQM; 17.3. Normatywne systemy zarządzania jakością; 17.4. Zasady zarządzania jakością według norm ISO; 17.5. Instrumenty wspomagające zarządzanie jakością. Rozdział 18. Zarządzanie projektami: 18.1. Pojęcie projektu; 18.2. Typy i rodzaje projektów; 18.3. Specyfika zarządzania projektami; 18.4. Strukturalne modele zarządzania projektami; 18.5. Cykl projektowo-realizacyjny; 18.6. Zarządzanie ryzykiem projektu. Rozdział 19. Organizacja systemów zarządzania wiedzą: 19.1. Wiedza jako czynnik przewagi konkurencyjnej; 19.2. Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie; 19.3. Wspomaganie informatyczne systemu zarządzania wiedzą; 19.4. Doskonalenie struktury organizacyjnej pionu informacji; 19.5. Współpraca instytucjonalna. Instytucje sieciowe; 19.6. Infrastruktura informatyczna i komunikacyjna. Rozdział 20. Wspomaganie informatyczne zarządzania: 20.1. Typy systemów informatycznych zarządzania; 20.2. Zintegrowane systemy informatyczne i hurtownie danych; 20.3. Systemy CRM i e-biznes; 20.4. Wspomaganie informatyczne zarządzania informacjami i wiedzą. Rozdział 21. Zarządzanie informacjami i komunikacją: 21.1. Specyfika zarządzania informacjami; 21.2. Istota i sposoby komunikowania się; 21.3. Style i techniki komunikowania się. Rozdział 22. Rozwój i zarządzanie zmianami: 22.1. Przesłanki rozwoju i zmian organizacyjnych; 22.2. Zakres rozwoju i zmian w organizacji; 22.3. Modele rozwoju i organizacji; 22.4. Istota zarządzania zmianami; 22.5. Systemowe podejście do zarządzania zmianą; 22.6. Metodyka wprowadzania zmian w organizacji. Rozdział 23. Organizacja ucząca się: 23.1. Pojęcie organizacji uczącej się i jej cechy; 23.2. Funkcjonowanie organizacji uczącej się; 23.3. Poziomy strukturalnego uczenia się; 23.4. Modele i koncepcje organizacji uczącej się; 23.5.Międzynarodowa Naukowa Sieć Tematyczna Technologii Środowiskowych ENVITECH-Net jako organizacja ucząca się. Rozdział 24. Zarządzanie w warunkach globalizacji: 24.1. Istota procesu globalizacji; 24.2. Strategie zarządzania w warunkach globalizacji; 24.3. Kierunki rozwoju struktur organizacyjnych przedsiębiorstw globalnych; 24.4. Alians strategiczny. Rozdział 25. Nadzór korporacyjny: 25.1. Geneza nadzoru korporacyjnego; 25.2. Podstawowe definicje; 25.3. Wybrane koncepcje nadzoru korporacyjnego; 25.4. Obszary zastosowań praktycznych, Rozdział 26. Etyczny i kulturowy kontekst zarządzania: 26.1. Etyczny wymiar gospodarowania; 26.2. Kodeks etyczny; 26.3. Kultura jako determinanta działalności biznesowej, Rozdział 27. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa: 27.1. Pojęcie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa; 27.2. Przesłanki wdrażania koncepcji społecznej odpowiedzialności; 27.3. Model zarządzania społeczną odpowiedzialnością przedsiębiorstwa; 27.4. Proces wdrażania koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa; 27.5. Narzędzia kształtowania społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa; 27.6. Społeczna odpowiedzialność jako szansa na zrównoważony rozwój organizacji. Rozdział 28. Nowe kierunki rozwoju nauk o zarządzaniu: 28.1. Determinanty funkcjonowania organizacji w XXI w.; 28.2. Współczesne podejścia teoretyczne w zarządzaniu; 28.3. Wybrane obszary zastosowań nowych koncepcji zarządzania. Aneks. Literatura. Spis tabel. Spis rysunków. Indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota procesu zarządzania; 2. Organizacja i jej miejsce w otoczeniu; 3. Ewolucja nauk o zarządzaniu; 4. Role i kompetencje menedżerskie; 5. Planowanie w organizacji; 6. Strategia przedsiębiorstwa; 7. Podejmowanie decyzji; 8. Organizowanie działalności przedsiębiorstwa; 9. Typy struktur organizacyjnych; 10. Podstawy motywowania pracowników; 11. Metody i narzędzia motywowania personelu; 12. Przywództwo i style kierowania; 13. Kontrola w organizacji; 14. Komunikacja w zarządzaniu; 15. Kulturowy kontekst zarządzania; 16. Etyka i społeczna odpowiedzialność biznesu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Funkcjonowanie rynku kredytów detalicznych. 2. Pośrednicy kredytowi na rynku kredytów detalicznych. 3. Etyka w biznesie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej