Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(880)
IBUK Libra
(85)
ebookpoint BIBLIO
(42)
Forma i typ
Książki
(840)
Publikacje dydaktyczne
(186)
Publikacje naukowe
(169)
Publikacje fachowe
(157)
E-booki
(127)
Czasopisma
(25)
Poradniki i przewodniki
(18)
Druki ulotne
(12)
Publikacje informacyjne
(11)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Proza
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(638)
dostępne
(443)
wypożyczone
(26)
nieokreślona
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(470)
Czytelnia
(642)
Autor
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(32)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(29)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(26)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(19)
Hinz Magdalena
(17)
Hryszkiewicz Ewa
(17)
Stępień Barbara
(17)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(17)
Winiecka-Nowak Joanna
(16)
Kojs Wojciech (1940- )
(15)
Bogdanowicz Marta (1943- )
(14)
Pilch Tadeusz (1939- )
(14)
Sałamacha Przemysław
(13)
Łobocki Mieczysław (1929-2012)
(13)
Gajdzica Zenon (1970- )
(12)
Gepert Bożena
(12)
Głuchowska Hanna
(12)
Kubik Monika
(12)
Matusek Beata (1975- )
(12)
Tarczyńska-Płatek Agnieszka
(12)
Krzywoń Danuta (1973- )
(11)
Petkowicz Helena
(11)
Pelc Maria
(10)
Bielenica Krystyna
(9)
Borowska-Kociemba Agnieszka
(9)
Bura Maria
(9)
Dudek Sandra
(9)
Dudziec Kamila
(9)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(9)
Krukowska Małgorzata
(9)
Kwil Małgorzata
(9)
Spychał Krzysztof
(9)
Łukasik Stanisława
(9)
Kaliszewska Małgorzata
(8)
Klasińska Barbara
(8)
Morańska Danuta (1963- )
(8)
Ogrodowczyk Małgorzata
(8)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(7)
Dietl Jerzy (1927-2021)
(7)
Grabowska Tatiana
(7)
Górska Milena
(7)
Markiewicz-Patkowska Julita
(7)
Morbitzer Janusz
(7)
Różycka Ewa
(7)
Wrońska Marta
(7)
Białoszewski Dariusz
(6)
Bołdyrew Aneta
(6)
Czarnik Barbara
(6)
Graboś Anita
(6)
Grzegorzewska Maria Katarzyna
(6)
Grzegółka-Maciejewska Agnieszka
(6)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(6)
Kawula Stanisław (1939-2014)
(6)
Kochanowska Ewa
(6)
Kocór Maria
(6)
Korabiewska Izabela
(6)
Kowalewski Michał
(6)
Kwieciński Zbigniew (1941- )
(6)
Lewandowska Monika
(6)
Maniecka Magdalena
(6)
Michalska Iwonna
(6)
Michalski Grzegorz
(6)
Pachociński Ryszard (1930- )
(6)
Plieth-Kalinowska Izabela
(6)
Pęczkowski Ryszard
(6)
Sapijaszka Zofia
(6)
Siemieniecki Bronisław
(6)
Staszkiewicz Ewa
(6)
Widawski Krzysztof
(6)
Wojciechowska Katarzyna
(6)
Żabiński Dawid
(6)
Barańska Małgorzata
(5)
Cywińska Małgorzata (1958- )
(5)
Duraj-Nowakowa Krystyna (1945- )
(5)
Fijałkowski Adam
(5)
Gawlik Ewa
(5)
Gawrońska Beata
(5)
Godawa Grzegorz
(5)
Gubała Magdalena
(5)
Jeruszka Urszula (1952- )
(5)
Juszczyk Stanisław
(5)
Kabat Małgorzata
(5)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(5)
Karpińska Anna
(5)
Kirenko Janusz (1954- )
(5)
Kisiel Mirosław
(5)
Lewowicki Tadeusz
(5)
Lulek Barbara
(5)
Mamroł Andrzej
(5)
Mastalski Janusz
(5)
Raczek Emilia
(5)
Szlosek Franciszek (1943- )
(5)
Szumowski Grzegorz (1946- )
(5)
Zimbardo Philip G. (1933- )
(5)
Bednarz-Grzybek Renata
(4)
Ciechanowska Dorota
(4)
Cudak Sławomir
(4)
Czerner-Wieczorek Katarzyna (1952- )
(4)
Czopek Jakub
(4)
Demianiuk Krzysztof
(4)
Rok wydania
2020 - 2024
(177)
2010 - 2019
(474)
2000 - 2009
(328)
1990 - 1999
(21)
Okres powstania dzieła
2001-
(240)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(1005)
Język
polski
(995)
angielski
(10)
Odbiorca
Szkoły podstawowe
(34)
6-8 lat
(29)
Dzieci
(27)
0-5 lat
(25)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(21)
Przedszkola
(18)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(17)
9-13 lat
(11)
Szkoły specjalne
(9)
Klasa 1.
(8)
Klasa 2.
(8)
Klasa 3.
(8)
Nauczyciele
(8)
Logopedzi
(7)
Rodzice
(7)
Klasa 4.
(3)
Klasa 5.
(3)
Klasa 6.
(3)
Nauczanie początkowe
(3)
14-17 lat
(2)
Chorzy z afazją
(2)
Szkoły policealne
(2)
Technikum
(2)
Terapeuci zajęciowi
(2)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego
(1)
Klasa 0.
(1)
Klasa 7.
(1)
Klasa 8.
(1)
Młodzież
(1)
Pedagodzy
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Szkoły ponadpodstawowe
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Nauczanie początkowe
(100)
Pedagogika
(90)
Wychowanie
(72)
Szkolnictwo wyższe
(62)
Nauczyciele
(59)
Edukacja medialna
(58)
Kształcenie
(58)
Szkolnictwo
(55)
Nauczanie
(52)
Nauczanie zintegrowane
(49)
Korekcja mowy
(43)
Wychowanie przedszkolne
(43)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(41)
Język polski
(40)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(33)
Oświata
(32)
Środki masowego przekazu
(30)
Wymowa
(29)
Edukacja
(28)
Edukacja międzykulturowa
(27)
Internet
(27)
Młodzież
(27)
Spółgłoski
(26)
Metody nauczania
(25)
Uczniowie
(24)
Zaburzenia mowy
(24)
Dzieci
(22)
Metodologia
(22)
Pedagogika specjalna
(22)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(20)
Edukacja ekologiczna
(20)
Rodzina
(20)
Terapia logopedyczna
(20)
Nauczanie na odległość
(19)
Pedagogika społeczna
(19)
Studenci
(19)
Wychowanie w rodzinie
(19)
Edukacja zdrowotna
(18)
Pedagogika resocjalizacyjna
(18)
Metody wychowawcze
(17)
Uczenie się
(17)
Dziecko z niepełnosprawnością
(16)
Historia wychowania
(16)
Dziecko
(15)
Język dziecka
(15)
Kształcenie ustawiczne
(15)
Kultura
(15)
Pisanie
(15)
Społeczeństwo informacyjne
(15)
Badania naukowe
(14)
Dziecko autystyczne
(14)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(14)
Pedagogika medialna
(14)
Pedagogika pracy
(14)
Praca
(14)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(13)
Osoby z niepełnosprawnością intelektualną
(13)
Oświata dorosłych
(13)
Patologia społeczna
(13)
Telewizja
(13)
Terapia zajęciowa
(13)
Autyzm
(12)
Edukacja europejska
(12)
Edukacja regionalna
(12)
Komunikacja społeczna
(12)
Kształcenie integracyjne
(12)
Multimedia
(12)
Osoby z niepełnosprawnością
(12)
Rynek pracy
(12)
Socjalizacja
(12)
Socjologia edukacji
(12)
Uczucia
(12)
Agresywność
(11)
Diagnoza pedagogiczna
(11)
Efektywność nauczania
(11)
Niepowodzenia szkolne
(11)
Percepcja wzrokowa
(11)
Sztuka
(11)
Wsparcie społeczne
(11)
Absolwenci szkół wyższych
(10)
Komputery
(10)
Kształcenie zawodowe
(10)
Myślenie twórcze
(10)
Nauczyciele akademiccy
(10)
Niedostosowanie społeczne
(10)
Opieka społeczna
(10)
Pedagodzy
(10)
Promocja zdrowia
(10)
Psychologia dziecka
(10)
Rodzice
(10)
Więźniowie
(10)
Wychowanie estetyczne
(10)
Wychowanie moralne
(10)
Zawód
(10)
Jakość kształcenia
(9)
Kompetencje komunikacyjne
(9)
Kompetencje zawodowe
(9)
Psychoterapia
(9)
Spostrzeganie
(9)
Szkolnictwo zawodowe
(9)
Temat: dzieło
Moda i Życie Praktyczne (czasopismo ; 1945-1951)
(1)
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
Wychowanie Fizyczne (czasopismo ; Poznań)
(1)
Temat: czas
2001-
(151)
1989-2000
(53)
1901-2000
(36)
1801-1900
(9)
1945-1989
(6)
1989-
(6)
1901-
(4)
1701-1800
(3)
1901-1914
(2)
1914-1918
(2)
1918-1939
(2)
2001-0
(2)
1801-
(1)
1939-1945
(1)
Temat: miejsce
Polska
(178)
Europa
(15)
Kraje Unii Europejskiej
(10)
Stany Zjednoczone (USA)
(5)
Wielka Brytania
(4)
Czechy
(3)
Niemcy
(3)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(3)
Słowacja
(3)
Ukraina
(3)
Włochy
(3)
Austria
(2)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(2)
Chiny
(2)
Górny Śląsk
(2)
Hiszpania
(2)
Japonia
(2)
Katowice (woj. śląskie)
(2)
Litwa
(2)
Olkusz (woj. małopolskie)
(2)
Rosja
(2)
Starożytna Grecja
(2)
Szwajcaria
(2)
Szwecja
(2)
Województwo małopolskie (1999- )
(2)
Zagłębie Dąbrowskie
(2)
Afryka
(1)
Anglia (Wielka Brytania)
(1)
Azja
(1)
Brazylia
(1)
Bytom (woj. śląskie)
(1)
Będzin (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Będzin (woj. śląskie)
(1)
Dania
(1)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Egipt
(1)
Europa Zachodnia
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Finlandia
(1)
Francja
(1)
Holandia
(1)
Indie
(1)
Iran
(1)
Irlandia
(1)
Izrael
(1)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Kielce (woj. świętokrzyskie)
(1)
Kraje rozwinięte
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Malta
(1)
Nigeria
(1)
Norwegia
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Pedagogika
(1)
Pomorze Zachodnie
(1)
Portugalia
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Preszów (Słowacja)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie ; okolice)
(1)
Sosnowiec (woj. śląskie)
(1)
Starożytny Rzym
(1)
Toruń (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Województwo lubelskie (1999- )
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo opolskie (1999- )
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Województwo świętokrzyskie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(155)
Podręcznik
(138)
Opracowanie
(103)
Ćwiczenia i zadania
(103)
Materiały pomocnicze
(66)
Poradnik
(50)
Monografia
(46)
Karty pracy ucznia
(42)
Materiały konferencyjne
(37)
Czasopismo naukowe
(25)
Scenariusz zajęć
(25)
Czasopismo pedagogiczne
(24)
Raport z badań
(20)
Ćwiczenia logopedyczne
(12)
Encyklopedia
(11)
Księga pamiątkowa
(11)
Case study (studium przypadku)
(8)
Książka do wypełniania
(6)
Komentarz do ustawy
(5)
Gry i zabawy
(4)
Poradniki i przewodniki
(4)
Gry i zabawy dziecięce
(2)
Gry i zabawy ruchowe
(2)
Poradniki dla nauczycieli
(2)
Programy wychowania przedszkolnego
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Esej
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Kalendarium
(1)
Komentarz prawny
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Literatura dziecięca polska
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręczniki dla dzieci
(1)
Program nauczania
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Synteza
(1)
Szkic
(1)
Szkic literacki
(1)
Słownik
(1)
Varia
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Ćwiczenia grafomotoryczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(706)
Socjologia i społeczeństwo
(121)
Psychologia
(69)
Językoznawstwo
(50)
Medycyna i zdrowie
(28)
Nauka i badania
(24)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(19)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(19)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(18)
Matematyka
(15)
Historia
(14)
Kultura i sztuka
(13)
Media i komunikacja społeczna
(13)
Informatyka i technologie informacyjne
(12)
Zarządzanie i marketing
(12)
Kultura fizyczna i sport
(6)
Filozofia i etyka
(4)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(3)
Ochrona środowiska
(3)
Transport i logistyka
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Biologia
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Religia i duchowość
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
1007 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Zabawa/masaż „Pod krzaczkiem z malinami…” 2. Zabawa „Podróż statkiem” 3. Zabawa „Jeżykowy masaż stóp” 4. Zabawa „Paluszkowy fryzjer” 5. Zabawa „Wierszyki na codzienne okazje” 6. Zabawa „Relaksacyjne okienko” 7. Zabawa „Kacza mama” 8. Zabawa „Potwór łaskotek” 9. Zabawa „Wiaderka pełne skarbów” 10. Zabawa „W koszach na straganie” 11. Zabawa „Głodne zwierzaki” 12. Zabawa „Pacynka w okienku” 13. Zabawa „Ciało mówi: Witaj!” 14. Zabawa „Odkrywca” 15. Zabawa „Stuku-puku” 16. Zabawa „Gdzie jesteś…?” 17. Zabawa „A kuku!” 18. Zabawa „Wyjadacz ukrytego skarbu” 19. Zabawa „Woreczki sensoryczne na oknie” 20. Zabawa „Kolorowe bazy” 21. Zabawa „Wąż i sowa” 22. Zabawa „Sieć pająka” 23. Zabawa „Rysowanie po cioci” 24. Zabawa „Balonowe kopytka” 25. Zabawa „Bezpieczna wspinaczka” 26. Zabawa „Kropelki i fale” 27. Zabawa „Paluszki na dywanie” 28. Zabawa „Żabki na spacerze” 29. Zabawa „Zakamarki torebek” 30. Zabawa „Ogród pełen piany” 31. Zabawa „Podlewanie kwiatków” 32. Zabawa z pokazywaniem „Wystroiła się raz kurka” 33. Zabawa „Durszlakowy potwór” 34. Zabawa „Ukryte płatki” 35. Zabawa „Paluszkowe pszczółki” 36. Zabawa „Pakowanie zakupów” 37. Zabawa „Parawan – pory roku” 38. Zabawa „Pakowanie kosmetyków” 39. Zabawa „Autorski album” 40. Zabawa „Ciocia detektyw” 41. Zabawa „Tańczące klamerki” 42. Zabawa „Grzybobranie” 43. Zabawa „Hamaczek dla misia” 44. Zabawa „Sensoryczna gąsienica” 45. Zabawa „Wypakowanie zakupów” 46. Zabawa „Porządki” 47. Zabawa „Głoskowy plac zabaw” 48. Zabawa „Park trampolin” 49. Zabawa „Moc mimiki” 50. Zabawa „Głoskowe wyspy” 51. Zabawa „Kisielowa koszykówka” 52. Zabawa „Lody dla ochłody” 53. Zabawa „Emotki” 54. Zabawa „Sensotaniec paluszków” 55. Zabawa „Worek z zabawkami” 56. Zabawa „Domek a la mandala” 57. Zabawa „Samoloty i latarki” 58. Zabawa „Zajączek, pajączek i kłopot na łące” 59. Zabawa „Sztorm na morzu” 60. Zabawa „Na walizkach”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Podziękowania. Przedmowa. Wstęp. Jak korzystać z tej książki. Część I. Dobra praktyka. 1. O czym należy pamiętać. 2. Praca na rzecz integracji. 3. Podejście obejmujące całą szkołę. 4. Zaczynamy od imion. 5. Czas na zastanowienie się. 6. Stosujcie proste rozwiązania. 7. Mówienie w sposób dosłowny. 8. Najważniejsza jest konsekwencja. 9. Uwaga! 10. Nie kruszcie kopii o drobiazgi. 11. Pomoce wizualne. 12. Zasoby ludzkie. 13. Współpraca z rodzicami. 14. To nic osobistego. Część II. Okres przejściowy i zmiana. 15. Dzielenie się informacjami. 16. Wizyty aklimatyzacyjne. 17. Zajęcia w czasie wizyt aklimatyzacyjnych. 18. Pierwsze dni. 19. Wzajemne poznawanie się. 20. Gdy nie wszystko idzie zgodnie z planem. 21. Przezorny zawsze ubezpieczony. 22. Karty informacyjne. 23. Wycieraczki i wyjścia. 24. Droga do szkoły i z powrotem. 25. Dalsza droga. Część III. Wspomaganie w zakresie lęku i zachowania. 26. Rozpoznawanie lęku. 27. Relaksowanie się. 28. Wyjaśnianie i rozumienie lęku. 29. Rozpraszanie rozproszonych. 30. Samopomoc. 31. Przejdźmy do ćwiczeń fizycznych. 32. Praca nad problemami - jeden na jeden z uczniem. 33. Uspokajająca lektura. 34. Radzenie sobie z błędami. 35. Dziewczęta. 36. Zestaw pomocy w sytuacjach lękowych. 37. Głos uczniów. Część IV. Zachowanie. 38. Praca detektywistyczna. 39. Agresja fizyczna. 40. Karać czy nie karać? 41. Relacja ze zdarzenia. 42. Lista kontrolna nieporządanych zachowań. 43. Karty "Czas rozmowy". 44. Przerwa. 45. Rozpoznawanie emocji. 46. Światła uliczne. 47. Barometr emocji. 48. Słoik uczuć. 49. Okna mozliwości. 50. Fobia szkolna. 51. Uciążliwe rozmowy. 52. Czy to jest autyzm? Część V. Rozwój umiejetności i relacji społecznych. 53. Trudności z rozumieniem interakcji społecznych. 54. Podtrzymywanie rozmowy. 55. Przemyśl to, co chcesz powiedzieć, zrób przerwę i powiedz tak, jak należy. 56. Znęcanie się versus żarty. 57. Wskazówki niewerbalne. 58. Radzenie sobie z prześladowcą i z ofiarą. 59. Naucz, przećwicz, powtórz. 60. System koleżeński. 61. Czekanie na swoją kolej. 62. Książeczki wspomagania społecznego. 63. Dzeń dobry, do widzenia i to, co pomiędzy. 64. Wsparcie rówieśników. 65. Plakaty uczniów. 66. Umiejętności życiowe. Część VI. Środowisko fizyczne i uwarunkowania sensoryczne. 67. Sala lekcyjna. 68. Wszystko na swoim miejscu. 69. Wizualne przypomnienia. 70. Potencjalne trudności na boisku. 71. Korytarze, stołówki i pracownie specjalistyczne. 72. Zmiana sali. 73. Bądźcie wrażliwi. 74. Przestrzeń przyjazna dla osób z autyzmem. 75. Rozsądne wsparcie. 76. Przygotowanie specjalistycznej bazy. Część VII. Program naczania, prace domowe i sprawdziany. 77. Postaw na prostotę. 78. Wykorzystanie szczególnych zainteresowań. 79. Różnicowanie treści. 80. Dostosowanie, konsekwencje społeczne, komunikacja. 81. Zastępstwo. 82. Przedmioty sprawiające trudność. 83. Wychowanie do życia w rodzinie. 84. Nagrywanie lekcji. 85. Zaangażujcie uczniów. 86. Zmaganie się z pracami domowymi. 87. Projekty i prace zaliczeniowe. 88. Powtórki. 89. Przygotowanie do egzaminów. 90. Możliwości. Część VIII. Nadzorowanie, monitorowanie i dokumentowanie. 91. Gromadzenie informacji. 92. Plan działań wspierających. 93. Lista kontrolna metod wspomagających. 94. Program zajęć rewalidacji indywidualnej. 95. Monitorowanie postępów. 96. Rejestr bieżący. 97. Omówienia doroczne i omówienia związane z okresem przejścia. 98. Listy i przypomnienia. 99. Procedury bezpieczeństwa. 100. Nauka przez ocenianie. Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp; Rozdział 1. Lepiej poznać i zrozumieć ADHD; Rozdział 2. Pomysły dla rodziców; Rozdział 3. Pomysły dla nauczyciela; Rozdział 4. Pomysły dla młodego człowieka; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka SI)
Zawiera: Wstęp; 1. Jakość zaangażowania; 2. Rozwój sensoryczny; 3. Ćwiczenia w zakresie motoryki dużej; 4. Ćwiczenia usprawniające motorykę małą; 5. Komunikacja; 6. Zmysł społeczny; 7. Przygotowujemy się do szkoły; 8. Czynności w domu; 9. Zabawy na dworze; 10. Wykorzystanie gotowych gier i zabawek; Słowniczek najważniejszych pojęć; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Percepcja ciała; 2. Koordynacja dynamiczna i równowaga; 3. Sprawność manualna kończyn górnych; Aneks. Materiały do kopiowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia / Uniwersytet Jagielloński)
Zawiera: Wstęp; Rozdział 1. Integracja sensoryczna: Wybór odpowiednich zajęć sensorycznych; Dwanaście oznak przeciążenia sensorycznego; Sport to nie wszystko! Pięćdziesiąt sposobów, by rozruszać dzieci; Nauka i zabawa na świeżym powietrzu; Bransoletka na spacer; Zabawa latem, zabawa zimą; Cały świat w domu; Stolik-piaskownica; Zabawy przy stoliku-piaskownicy; Trochę większy pająk; Tuzin pomysłów na zabawę z kartonem; Zabawy sensoryczne w łazience; Wszędzie pełno wody; Malowanie palcami; Dotykanie jedzenia; Zjedz mnie: przepisy na jadalną plastelinę; Patrz, jak się turlam!; Bujanie się i wirowanie; Czynności rozwijające motorykę dużą; Zabawy typu „Szymon mówi”; Zabawy kontaktowe przyjazne dzieciom; Czynności rozwijające motorykę małą; Kredki dla każdego; Kosz pełen zabawek; Ręcznie robione zabawki; Czy to szczotka do włosów?; Czynności rozwijające motorykę ust; Balonomania; Zabawy z bańkami; Podłoga jest za twarda! Widzenie a wzrok; Świat pod lupą; Spostrzeganie figury i tła; Pierwsza pomoc sensoryczna; Nauka samoregulacji; Radzenie sobie z nieprzyjemnymi dźwiękami; Słuchawki – zalety i wady; Chodzenie na palcach; Co tak fajnie pachnie? Czy czujesz to, co ja? To takie ciężkie! Człowiek hamburger; Ściskający szal; Kryjówka; Poduszki z fasolą; Przede wszystkim wygoda; Preferencje odzieżowe; Jeszcze kilka słów o ubraniach; Prześpij się z tym; Spanie w obcym miejscu; Działania profilaktyczne; Dieta sensoryczna dla dzieci z podwrażliwością; Jak odróżnić nagradzanie od zaspokajania potrzeb; Nauka przez dotyk; Głęboki nacisk podczas siedzenia w ławce; Zostań na swoim miejscu; Teraz możesz spacerować po klasie; Czynności samostymulujące w klasie; Cele sensoryczne a indywidualny program edukacyjny (IEP); Znów ten zapach szkoły; Zajęcia pozalekcyjne; Niebezpieczne, społecznie niewłaściwe czy tylko irytujące? Rozdział 2. Komunikacja i język: Dociekliwi pytają; Pytanie o odwrotność; Cztery ważne słowa: „Jestem tu dla ciebie”; Czy ono słyszy to, co ty? Po pierwsze i najważniejsze: zwróć jego uwagę; Między myślami; Przypominaj słowa, ucz języka; Zatrzymanie rozwoju mowy; Hierarchia praktycznych czynności, które pomagają dzieciom z autyzmem i zespołem Aspergera uczyć się mówienia; Więcej niż pojedyncze słowa; Nie zrażaj się chwilowymi zanikami mowy; Strategie wizualne; Przed skorzystaniem z harmonogramu; Kiedy używać harmonogramu graficznego? Czy pomoc wizualna nadal jest potrzebna? Dopasuj pomoc wizualną do stylu uczenia się dziecka; Jak używać harmonogramu graficznego? Ekspresywne czy receptywne? Technologia pomocnicza (AT) to więcej niż klawiatura; Wpływ środowiska na rozwój mowy; Odpowiednie środowisko językowe; Zasada dwóch minut; Dwusekundowa przerwa przed odpowiedzią; Podwieczorek: Nie chodzi tylko o jedzenie; Czas się pożegnać; Książki bez słów; Lektury dla dzieci myślących konkretnie; Opowiadania z powtarzającymi się frazami; Niech czytanie będzie zabawą; Wychowaj czytelnika: Co mogą zrobić rodzice; Mów to, co myślisz, myśl to, co mówisz; Jeśli podobał wam się film, przeczytajcie książkę; Uwaga na idiomy; Łowienie idiomów; Czasowniki frazowe; Homofony; Fiszki – zalety i wady; Nie tylko dla tygrysków: Zabawa na trampolinie; Wulgaryzmy; Prawie tak proste jak dwa razy dwa; Projektuj pracę dziecka; Zabawa z krzyżówkami; Kiedy niedostępność jest dobra; Pałeczka mówcy; Gra w obserwatora; Język w ruchu; W domowym kinie; Dzień i noc; Cele IEP związane z komunikacją; Zmniejsz tremę ucznia; Pomóż uczniom zrozumieć trudności językowe; Dlaczego mówimy; Zadawanie pytań i komentowanie; Komplementy; Cztery etapy komunikacji. Rozdział 3. Zachowanie: Mocne strony i słabości; Nie pytaj, dlaczego; Co się „chowa” w zachowaniu; Zachowanie a osobowość: Bierz pod uwagę jedno i drugie; Współpraca i dyscyplina; Nauka przez konsekwencje; „Jestem zły!”; Język znaków: Nie tylko dla baseballistów; Podkreślaj pozytywne zachowania; Skonstruuj barierę wizualną; Koncentracja w dwóch krokach; Strach przed łazienką = strach przed ciemnością; Opór/unikanie; Wrogość i agresja; Co robić w chwili załamania; Oby nie było gorzej: Jak uniknąć eskalacji kryzysu; Pomoc rówieśników i ostrzeżenia; Nauka elastyczności; Przyjemne sposoby na naukę elastycznego myślenia; Nie tylko przed lustrem: Pamiętniki i albumy z podróży; Jak pomóc dziecku, które się gryzie; Siedź na swoim miejscu; Sposoby na łagodną krytykę; Koniec dyskusji; Słyszę cię – koniec dyskusji; Systemy żetonowe; Umowy; Uważaj, jakie zachowanie wzmacniasz; Bliska pochwała; Sezonowe zainteresowania przez cały rok; Pukanie do drzwi; „Nie umiem” – kapsuła czasu; Akcja i reakcja; Poprawa własnego zachowania; Umożliwianie niewłaściwych zachowań; Tylko fakty! To był dobry dzień. Rozdział 4. Życie codzienne: Kwestie wyboru; Wygrana to nie wszystko; Jeszcze chwilę? Rozwój umiejętności przez zabawę; Nie krępuj się – rysuj na ścianie; Sposoby na zmniejszenie lęku separacyjnego; Jak przetrwać wizytę u fryzjera; Nie taki szampon straszny; Obcinanie paznokci; Zjedz chociaż trochę; Pomocne przystosowania żywieniowe; Wąskie preferencje żywieniowe; Kooperatywy spożywcze a specjalne diety; Jak skłonić dziecko do mycia zębów; Twój przyjaciel dentysta; Rany, zadrapania, siniaki; Wizyta w szpitalu; Sposoby na katar; Korzystanie z toalety; Korzystanie z toalet publicznych; Zapinanie ubrań; Wychodzenie z domu; Błyskotliwe riposty; Jedzenie w restauracji a autyzm; Przeprowadzka do nowego miejsca; Kiedy rodzic jest daleko; Próba stroju na ważną okazję; Przytulać czy nie przytulać; Wspólne zajęcia rodzeństwa; Czas dla rodzeństwa; Gazeta – okno na świat; Udane przyjęcie urodzinowe; Niekoniecznie tort; Niezwykłe prezenty dla niezwykłych dzieci; Przyjmowanie prezentów; Znaczenie ram; Autyzm a bezpieczeństwo; Bezpieczeństwo w ogrodzie; Bezpieczeństwo w domu dla kaskaderów i akrobatów; Kiedy dziecko nie śpi; Relaks przez oddychanie; Jak rozmawiać o śmierci z dzieckiem autystycznym; Zmieniaj tylko jedną rzecz naraz; Jak to przełknąć; Pomoc finansowa; Witaminy w aerozolu; Pozbądź się alergenów, zapobiegaj infekcjom uszu; Leki: Zachowaj ostrożność; Koło czytelników książek na temat autyzmu; Tak wiele książek, tak mało czasu; Robię to sam – okres przedszkolny; Umiem więcej – kiedy dziecko rośnie; Jestem bardzo samodzielny – starsze dziecko; Możesz zrobić to sam – niechęć do działania; Droga dziecka z autyzmem do dorosłości; Rozdział 5. Myślenie społeczne, życie w społeczności: Porównywanie społeczne; Dzielenie uwagi; Historyjki społeczne; Poproś o lekcję; Relacje ze światem zewnętrznym; Przyjaźnie z młodszymi dziećmi; Jak rozwijać umiejętność zabawy; Kontakty z rówieśnikami; Interakcje na placu zabaw; Pierwszy w kolejce – nie bez powodu; Tworzenie gry planszowej; Przystosowania gier planszowych; Zabawka idealna; Moje! Moje! Moje! Nauka współpracy przez zabawę; Nauka współpracy przez jedzenie; Teoria umysłu; Przyjmowanie cudzej perspektywy; Rozumienie emocji; Rozpoznawanie emocji; Intensywność emocji; Oddzielanie uczuć od działań; Czym jest uprzejmość; Kontrolowanie złości; Szukanie rozwiązań; Nie wypada; Potrzebuję przerwy; Gdy najtrudniej powiedzieć „przepraszam”; Czy to sprawiedliwe? Jak protestować; Przewidywanie; Proszenie o pomoc; Ucz szczerości, dając przykład; Każdy popełnia błędy; Kilka słów o „normalności”. Rozdział 6. Nauczyciele i uczniowie: To dobre dla wszystkich dzieci; Szanuj dziecko; Postaraj się mnie zrozumieć; Szukaj prawdziwej przyczyny; Nie ucz posłuszeństwa; Wyznaczony nauczyciel; Zajęcia w małej grupie; Wykorzystuj zainteresowania dziecka; Karta społeczna Shreka; Parawan pomaga w koncentracji; Miejsce do stania; Zmęczenie rąk; Rozgrzewka przed lekcją; Houston, nie mamy problemu ze zmianami; Most do zabawy w kółku; Udana zabawa w kółku – wskazówki; Grupy zabawy integracyjnej; Gotowe czy nie? Pierwszy dzień w przedszkolu? Zaplanuj go wcześniej; Początki i zakończenia; Rzeczy do zrobienia później; Czynniki kulturowe i społeczne; Partnerstwo; Wybór specjalisty; Wybór programu edukacyjnego; Testy umiejętności; Bezpieczeństwo w szkolnym autobusie; Trudności z przetwarzaniem informacji dźwiękowych; Alarm przeciwpożarowy; Jedna umiejętność naraz; Zmniejsz odblask papieru; Oczy szeroko otwarte; Plan uczestnictwa; Nauka koncentracji; Wskazówki czy podpowiedzi? Skuteczne podpowiadanie; Czy to okazja do nauki? Zaangażowanie; Zatrzymaj się i stwórz plan; Wybór kroju pisma; Jak było w szkole? Nowe tematy dla dziecka o wąskich zainteresowaniach; Rodzic, nauczyciel, klasa; Natura w klasie; Pokochaj swoją klasę; Usuń zbędne rzeczy; Ogranicz fluorescencyjne oświetlenie; Cała klasa; Niech gazetki ścienne coś znaczą; „Najpierw…, a potem…”, a nie „jeśli,…, to…”; Ucz płynności/precyzji; Widzenie czasu; Przystosowania i modyfikacje programu; Prace domowe; Odpowiednie cele IEP; Żargon IEP; Asystent edukacyjny; Pomoc dla zastępcy nauczyciela; Prawa nauczycieli a edukacja specjalna; Wykształcona kadra; Moc rówieśników; Terapia przez sztukę; Nauka rysunku dla miłośników zdjęć; Uczeń nauczycielem; Kolorowy spacer; W poszukiwaniu dźwięków; Tak/Nie – gra językowa; Kto to jest? Przypomnienia fotograficzne; Połącz ulubione zajęcie z mniej lubianym; Tworzenie pojęć; Idziemy na polowanie; Jak masz na imię? Lustereczko powiedz przecie; Ucz sukcesu; Czy odwiedzać dziecko w szkole? Zaprojektowane z myślą o dziecku z zespołem Aspergera; Kiedy, kiedy, kiedy? Trening czyni mistrza; Czym rysować; Łatwe przystosowania na lekcjach wychowania fizycznego; Niekoniecznie rowerek; Przyzwyczajanie do pracy w grupie; Sposoby na udaną adaptację; Kontrola perseweracji; Natura biegacza; Rozbrajanie; Nie pocieszaj; Nie pozwalaj na poniżanie; Idealne warunki do nauki; Zmniejsz odległość między szkołą a „prawdziwym życiem”; Wykorzystaj indywidualne zainteresowania do nauki matematyki; Kinestetyczne uczenie matematyki; Więcej matematycznych sztuczek; Kinestetyczne uczenie alfabetu; Sprawozdanie dla nauczyciela; Koniec wakacji: Jak wrócić do szkoły; Skuteczny rzecznik; Potrzebna mediacja! Zadawaj ważne pytania; Pozytywne partnerstwo; Przypisy; Indeks; O autorkach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp. 1. Mamo, tato, ja się komunikuję ! 2. AAC - co to takiego? 3. Mity dotyczące AAC. 4. Słownik terminów AAC i prezentacja pierwszych pomocy. 5. Przegląd wybranych programów komunikacyjnych. 6. Pierwsze AAC-owe kroki dla rodzica. 7. Pierwsze AAC-owe kroki dla terapeuty. 8. Zabawy komunikacyjne. 9. Pomoce terapeutyczne, które możesz zrobić sam. 10. Komiks. 11. Koniec, a może początek. Bibliografia. O Autorce. Aneks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Fundusze unijne dla oświaty)
1. Rezultaty jako część projektu: Dlaczego wskaźniki?; Cel projektu; Planowanie projektu; Monitorowanie projektu; Ewaluacja projektu; Podsumowanie. 2. Jak formułować efekty projektów?: Nowy wniosek o dofinansowanie projektu. 3. Jak mierzyć efekty projektu?: Rodzaje wskaźników; Wskaźniki a wskaźnik PO KL; Typy wskaźników; Wskaźniki zastępcze (proxy); Wybór właściwych wskaźników. 4. Źródła weryfikacji osiągania wskaźników: Opis wskaźnika; Jak często prowadzić pomiar wskaźników?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
E-book
W koszyku
Publikacja dotyczy społecznego postrzegania aborcji w dyskursie publicznym i wpisuje się w krytyczną refleksję na ten temat. Autorka przedstawia różne krzyżujące się pola dyskursu publicznego, dotyczącego aborcji, w szczególności zaś pola dyskursu ideologicznego oraz dyskursu elit symbolicznych (kościelny, naukowy i nienaukowy, artystyczny). Publikacja pokazuje, że w polskim dyskursie o aborcji wciąż mamy do czynienia z fazą "rytualnego chaosu", opisywaną przez socjologów dwie dekady temu. W książce wykazano, że najbardziej wszechstronna i bezstronna w kwestii aborcji okazuje się sztuka. Autorka analizując różnorodne dyskursy opisuje wiele strategii i reguł jakimi rządzi się publiczny dyskurs o aborcji. Ukazuje kwestie ukrywane, przemilczane, kwestie tabu. Wreszcie pokazuje jak bardzo oficjalny dyskurs o przerwaniu ciąży zdominowany jest przez "męski punkt widzenia". Część pierwsza książki ukazuje dyskurs religijny przez pryzmat jego historycznych początków, rozwoju i wpływu katolickiej doktryny małżeństwa na postrzeganie sfery cielesnej i seksualnej życia człowieka. W części drugiej zaprezentowano dyskurs naukowy i nienaukowy poprzez ukazanie najważniejszych "głosów nauki" i "głosów naukowców". Autorka odwołuje się do najistotniejszych aspektów i ustaleń naukowych (empirycznych i teoretycznych), dotyczących kwestii przerwań ciąży, a także opisuje różne mechanizmy i płaszczyzny przenikania się dyskursów (np. naukowy oraz ideologiczny). Ostatnia część pracy dotyczy wybranego dyskursu elit symbolicznych, dyskursu artystycznego. Analizie poddano prace plastyczne meksykańskiej malarki Fridy Kahlo, a także dzieła literatury pięknej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie; R. 1 Nauki pedagogiczne w Polsce - dawniej-dziś-jutro; R. 2 Obszar szkolnictwa wyższego i związane z nim problemy; R. 3 Aktualne spojrzenie i sposób traktowania edukacji pedagogicznej w szkole niepublicznej - ze szczególnym uwzględnieniem WSHE we Włocławku; R. 4 Założenia metodologiczne przeprowadzonych badań empirycznych oraz charakterystyka terenu badań i osób badanych; R. 5 Absolwenci pedagogiki o swoich studiach i wynikach w kontekście aktualnych potrzeb społeczno-gospodarczych; R. 6 Absolwenci pedagogiki WSHE o swoich losach profesjonalnych. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Perspektywa teorii pedagogiki społecznej. 1. W sprawie kształcenia do profesji społecznych - kilka uwag zagajenia do dyskusji na temat modelu absolwenta pedagogiki społecznej. 2. Po co studiować pedagogikę społeczną? 3. Kariera pewnej XIX-wiecznej koncepcji. 4. Pedagog społeczny w warunkach wielokulturowości i potrzeby kreowania przestrzeni międzykulturowego dialogu. 5. Społeczne zadania pedagogów. 6. Dookreśla funkcji pedagoga w warunkach permanentnej transformacji. 7. Pedagog jako animator przeobrażeń społecznych. 8. Pedagog społeczny wobec bezdomnych. Część II: Perspektywa praktyki. 1. Instytucjonalne dzieci - wyzwanie dla pedagogów społecznych. 2. System S.Z.I. (selekcja, zdemaskowanie, iniekcja). 3. Pozytywna profilaktyka w wychowaniu. 4. Czerpanie ze źródeł. 5. Skuteczny pedagog w procesie pomagania. 6. Ważne pytania w pedagogice społecznej. 7. Z doświadczeń praktyka. 8. O studencie pedagogiki społecznej słów kilka. 9. Absolwent skrojony na miarę. 10. Byłam studentką pedagogiki. 11. Podróż z "Surmą". Część III: Perspektywa studentów. 1. Współczesny świat studenta. Poszukiwanie własnej drogi. 2. Wizja pedagoga XXI wieku. 3. Animator wobec wyzwań rzeczywistości. 4. Czy łatwo być pedagogiem? 5. Autorytet zaczyna od siebie. 6. Kim jestem? 7. Jaki powinien być pedagog społeczny? Część IV: Grupy dyskusyjne. 1. Organizacje pozarządowe - droga do społeczeństwa obywatelskiego. 2. Praca z dzieckiem i rodziną. 3. W kręgu kultury i animacji społeczno-kulturalnej. 4. Rekomendacje i propozycje zmian.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Wprowadzenie. 1. Adaptacja materiałów dydaktycznych w nauce języka niemieckiego uczniów z dysfunkcją wzroku; 2. Rysunek wypukły jako pomoc dydaktyczna w nauczaniu języków obcych – doniesienia z badań; 3. Jak adaptować pomoce przeznaczone do nauki języka niemieckiego uczniów niewidomych i słabo widzących – wskazówki praktyczne; 4. Wybrane zagadnienia z zakresu nauczania języka niemieckiego uczniów niewidomych – z doświadczeń własnych; 5. Ocena efektywności adaptacji zastosowanej w podręcznikach dla uczniów słabo widzących; 6. Jak wybrać podręcznik do nauki języka angielskiego dla ucznia słabo widzącego? 7. Adaptacja arkuszy egzaminacyjnych dla uczniów słabo widzących; 8. Wykorzystanie komputera podczas sprawdzania wiedzy u uczniów z dysfunkcją wzroku; 9. Sposoby przezwyciężania trudności w przygotowywaniu materiałów do nauczania języków obcych uczniów z dysfunkcją wzroku w szkole podstawowej; 10. Metody i pomoce dydaktyczne w pracy ze zdolnym uczniem niewidomym na zajęciach języków obcych – doniesienia z praktyki; 11. Strategie radzenia sobie z nie zaadaptowanym materiałem dydaktycznym – wykorzystanie pomocy optycznych i nieoptycznych w nauczaniu osób z dysfunkcją wzroku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Niniejsza książka tematycznie wyrasta z podjętego kilka lat wcześniej projektu badawczego, którego rezultatem były wydane w 2010 r. trzy publikacje pt. Czasopiśmiennictwo XIX i początków XX wieku jako źródło do dziejów wychowania, poświęcone problemowi czasopiśmiennictwa jako źródła do historii edukacji i nawiązuje do niego. Jest ona trzecią z monografii, w których zostały zamieszczone artykuły, przedstawiające możliwości czerpania wiedzy z różnorodnych wydawnictw ciągłych, ukazujących się w XIX, XX i początkach wieku XXI. Wydawany tom należy traktować jako suplement poszerzający „listę” periodyków, których zawartość treściowa może służyć odkrywaniu edukacyjnej przeszłości.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Z problemów teorii i praktyki wychowawczej Rozważania o szkolnictwie i instytucjach oświatowych Zagadnienia oświaty i opieki społecznej
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Niniejsza książka tematycznie wyrasta z podjętego kilka lat wcześniej projektu badawczego, którego rezultatem były wydane w 2010 r. trzy publikacje pt. Czasopiśmiennictwo XIX i początków XX wieku jako źródło do dziejów wychowania, poświęcone problemowi czasopiśmiennictwa jako źródła do historii edukacji i nawiązuje do niego. Jest ona pierwszą z kolejnych trzech monografii, w których zostały zamieszczone artykuły przedstawiające możliwości czerpania wiedzy z różnorodnych wydawnictw ciągłych, ukazujących się w XIX i początkach wieku XX. Wydawany tom należy traktować jako suplement poszerzający „listę” periodyków, których zawartość treściowa może służyć odkrywaniu edukacyjnej przeszłości.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
1. Teoria, ADHD-czyj to problem?, Sytuacja dziecka z ADHD w polskim systemie diagnostycznym, Neurofizjologia mózgu a syndrom ADHD, Zespół ADHD jako współtowarzyszący dysleksji w aspekcie edukacyjnym, Współwystępowanie u dzieci i młodzieży z ADHD innych zaburzeń klinicznych i ich etiologia, 2. Praktyka, Wybrane zasady postepowania z dziećmi i młodzieżą z ADHD, Wybrane propozycje działań podejmowanych podczas terapii pedagogicznej dzieci z ADHD, Przegląd metod wspomagania rozwoju dziecka z ADHD w polskim systemie edukacyjnym, 3. Scenariusze zajęć, Scenariusz zajęć kształcenia integracyjnego, Scenariusz lekcji języka polskiego w gimnazjum, Scenariusz lekcji języka polskiego w gimnazjum, Scenariusz zajęć terapii pedagogicznej, Scenariusz zajęć terapii pedagogicznej, Scenariusz zajęć integrujących, Scenariusz zajęć integrujących.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ
Publikacja stanowi analizę badań w zakresie realizowanego projektu w ramach programu Ministra pn. „Akademickie Centrum Kreatywności” w ramach projektu systemowego „Wsparcie systemu zarządzania badaniami naukowymi oraz ich wynikami” (Priorytet I, Działanie 1.1., Poddziałanie 1.1.3. Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007–2013). Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007–2013. Publikacja jest dystrybuowana bezpłatnie. Niniejsze opracowanie jest końcowym efektem projektu „Nauczanie języka niemieckiego metodą narracyjną w przedszkolu i na pierwszym etapie edukacyjnym” zrealizowanego w 2015 roku w ramach programu „Akademickie Centrum Kreatywności”. Składa się z publikacji książkowej i płyty CD, przedstawiających różnorodne aspekty projektu oraz jego efektywność. Zawiera ono również istotne opinie studentów realizujących ten program w tzw. szkołach ćwiczeń oraz ich dyrektorów i opiekunów grup. Publikacja ta została w całości sfinansowana ze środków przeznaczonych na ten projekt. (Fragment Wstępu ). Wersja elektroniczna nie zawiera płyty CD
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ

Publikacja stanowi analizę badań w zakresie realizowanego projektu w ramach programu Ministra pn. „Akademickie Centrum Kreatywności” w ramach projektu systemowego „Wsparcie systemu zarządzania badaniami naukowymi oraz ich wynikami” (Priorytet I, Działanie 1.1., Poddziałanie 1.1.3. Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007–2013). Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007–2013. Publikacja jest dystrybuowana bezpłatnie.

Niniejsze opracowanie jest końcowym efektem projektu „Nauczanie języka niemieckiego metodą narracyjną w przedszkolu i na pierwszym etapie edukacyjnym” zrealizowanego w 2015 roku w ramach programu „Akademickie Centrum Kreatywności”. Składa się z publikacji książkowej i płyty CD, przedstawiających różnorodne aspekty projektu oraz jego efektywność. Zawiera ono również istotne opinie studentów realizujących ten program w tzw. szkołach ćwiczeń oraz ich dyrektorów i opiekunów grup. Publikacja ta została w całości sfinansowana ze środków przeznaczonych na ten projekt. (Fragment Wstępu).
Wersja elektroniczna nie zawiera płyty CD

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej