Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(15)
Forma i typ
Książki
(15)
Dostępność
tylko na miejscu
(14)
dostępne
(11)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(12)
Czytelnia
(14)
Autor
Sadza Agata
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Adamowski Janusz
(1)
Adams Sally
(1)
Allan Stuart
(1)
Andrews Phil
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Boyd Andrew
(1)
Dudek Krystian
(1)
Franek Katarzyna
(1)
Hennessy Brendan
(1)
Hicks Wynford
(1)
Kot Wiesław
(1)
Loewe Iwona
(1)
Lorek Marta
(1)
Mroziewicz Krzysztof
(1)
Niziołek Andrzej
(1)
Skworz Andrzej
(1)
Sobczak Barbara
(1)
Sokołowska Adriana
(1)
Wojtak Maria
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(13)
Kraj wydania
Polska
(15)
Język
polski
(15)
Temat
Dziennikarstwo
(12)
Środki masowego przekazu
(9)
Dziennikarze
(6)
Internet
(4)
Public relations
(4)
Informacja
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Publicystyka
(3)
Telewizja
(3)
Dziennikarze sportowi
(2)
Opinia publiczna
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Public relations w internecie
(2)
Radiofonia
(2)
Socjotechnika
(2)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
Korespondenci wojenni
(1)
Kultura masowa
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Reklama
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Sport
(1)
Sztuka pisania
(1)
Telewizyjne programy informacyjne
(1)
Źródła informacji
(1)
Gatunek
Wywiady
(3)
Felieton
(1)
Publicystyka
(1)
Recenzje
(1)
Reportaż
(1)
15 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 4 zm. i rozszerz. - Warszawa : PLACET, 2009. - 957 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Cz. I Istota, funkcje, organizowanie działalności PR: 1. Istota public relations, 2. Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, 3. Organizowanie działalności public realtions - rozwiązania, kadry. Cz. II Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: 4. Analiza stanu wyjściowego, 5. Programowanie, planowanie. Cz. III Realizacja programów public relations: 6. Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, 7. Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystywanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, 8. Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia. 9. Public relations organizacji różnego typu, 10. Kontrola powykonawcza w procesie public relations. Cz. IV Public realtions wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rola rzeczników prasowych w komunikacji masowej / Krystian Dudek. - Sosnowiec : Oficyna Wydawnicza "Humanitas" ; Praga : Verbum , 2015. - 316, [2] s. : rys., tab. ; 25 cm.
1.Rzecznictwo prasowe jako działalność społeczno-komunikacyjna: ujęcie teoretyczne; 2. Metodologiczne założenia badań własnych; 3. Znaczenie i rola rzeczników prasowych- studium empiryczne w województwie śląskim; 4. Rola komunikacyjna rzeczników prasowych w ocenie dziennikarzy- studium empiryczne w województwie śląskim; 5. Rola komunikacyjna rzeczników prasowych- podsumowanie studium empirycznego w województwie śląskim. Wnioski kocowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
1. Wprowadzenie, 2. Podstawy, 3. Przygotowanie i rozpoczęcie, 4. Techniki przeprowadzania wywiadu, 5. Rozumienie rozmówców i unikanie problemów, 6. Sprawdzanie i redagowanie wypowiedzi, 7. przeprowadzanie wywiadów telefonicznych, 8. Sporządzanie notatek i nagrywanie, 9. Różni rozmówcy: Politycy, 10. Różni rozmówcy: Sławne osobistości, 11. Różni rozmówcy: Szczególne przypadki, 12. Prawo i etyka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Instytutu Filologii Polskiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza / Instytut Filologii Polskiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza. Biblioteczka Poznańskich Studiów Polonistycznych Serii Językoznawczej / Instytut Filologii Polskiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza ; Nr 29)
Wstęp; 1. Wywiad jako gatunek dziennikarski; 2. Wywiad jako przedmiot badań lingwistycznych; 3. Sytuacja wywiadu telewizyjnego; 4. Przebieg wywiadu telewizyjnego; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej