Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(31)
Forma i typ
Książki
(31)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(27)
dostępne
(26)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(27)
Czytelnia
(27)
Autor
Wolny-Zmorzyński Kazimierz (1957- )
(4)
Bauer Zbigniew (1952-2014)
(3)
Furman Wojciech (1946- )
(3)
Chudziński Edward (1940- )
(2)
Fras Janina
(2)
Kaliszewski Andrzej (1954- )
(2)
Sadza Agata
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Adamowski Janusz
(1)
Adams Sally
(1)
Allan Stuart
(1)
Andrews Phil
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Boyd Andrew
(1)
Bucholc Marta (1978- )
(1)
Dudek Krystian
(1)
Franek Katarzyna
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Harcup Tony
(1)
Hennessy Brendan
(1)
Hicks Wynford
(1)
Kot Wiesław
(1)
Leśnikowski Dariusz (1959- )
(1)
Loewe Iwona
(1)
Lorek Marta
(1)
McQuail Denis (1935-2017)
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Mroziewicz Krzysztof
(1)
Niziołek Andrzej
(1)
Olszański Leszek
(1)
Piekot Tomasz
(1)
Pisarek Walery
(1)
Piwnicka Anna
(1)
Pokorna-Ignatowicz Katarzyna
(1)
Rodzeń-Leśnikowska Elżbieta
(1)
Skworz Andrzej
(1)
Sobczak Barbara
(1)
Sokołowska Adriana
(1)
Szulżycka Alina
(1)
Williams Kevin (1955- )
(1)
Wojtak Maria
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(26)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(31)
Temat
Dziennikarstwo
(27)
Środki masowego przekazu
(14)
Komunikacja społeczna
(8)
Dziennikarze
(6)
Internet
(6)
Publicystyka
(5)
Gatunki medialne
(4)
Nowe media (komunikacja)
(4)
Opinia publiczna
(4)
Public relations
(4)
Dziennikarstwo śledcze
(3)
Informacja
(3)
Telewizja
(3)
Dziennikarstwo internetowe
(2)
Dziennikarze sportowi
(2)
Etyka dziennikarska
(2)
Język polski
(2)
Kultura masowa
(2)
Prasa (wydawnictwa)
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Public relations w internecie
(2)
Radiofonia
(2)
Socjotechnika
(2)
Sztuka pisania
(2)
Źródła informacji
(2)
Antropologia mediów
(1)
Edukacja medialna
(1)
Fotografia prasowa
(1)
Fotoreportaż
(1)
Język
(1)
Komunikat prasowy
(1)
Korespondenci wojenni
(1)
Media mobilne
(1)
Pisarstwo
(1)
Polityka medialna
(1)
Reklama
(1)
Retoryka
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Sport
(1)
Stylizacja językowa
(1)
Techniki fotograficzne
(1)
Tekst
(1)
Telewizyjne programy informacyjne
(1)
Teoria komunikacji i mediów
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Zastosowanie i wykorzystanie
(1)
Temat: miejsce
Europa
(1)
Europa Wschodnia
(1)
Gatunek
Podręcznik
(11)
Wywiady
(3)
Felieton
(1)
Publicystyka
(1)
Recenzje
(1)
Reportaż
(1)
Wywiad
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(11)
Edukacja i pedagogika
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Językoznawstwo
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
31 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
1. Obraz mediów w Europie, 2. Europejska prasa drukowana, 3. Media publiczne i deregulacja rynku mediów elektronicznych, 4. Charakterystyka europejskiego dziennikarstwa, 5. Film europejski - Hollywood, GATT i cała reszta, 6. Media w Europie Wschodniej, 7. Polityka medialna i Unia Europejska, 8. " Europeizacja" mediów?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Public relations a komunikacja, marketing i reklama polityczna, 2. Public relations a czarny PR i propaganda, 3. Wizerunek a wizerunek medialny, 4. Rynek medialny w Polsce, 5. Public relations a dziennikarstwo, 6. Warsztat pracy specjalisty PR, 7. Prasowe narzędzia specjalisty PR, 8. Publikacje firmowe, 9. Wydarzenia medialne, 10. Etykieta w kontaktach public relations, 11. Współpraca z mediami elektronicznymi, 12. Interent a public relations, 13. Pomiar efektów public relations
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Dziennikarstwo i Świat Mediów / pod red. Zbigniew Bauer, Edward Chudziński)
Cz.I Narzędzia: Tekst, jego jednostki i ich części; Części mowy; Sposoby wyrażania składników; Zróżnicowanie słownictwa; Mniej i więcej niż wyraz; Zróżnicowanie języków; W jakim słowniku czego szukać? Cz.II Działanie: Zanim zaczniesz pisać; ...żeby nas czytano; ...żeby nas rozumiano; ...żeby był poprawny; ...żeby przekonać; Informacja - publicystyka - reportaż; Obraz i słowo; Zanim oddasz tekst.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (9 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Dziennikarz w radiu - uwagi, sugestie, propozycje , 2. Opowiadanie obrazem - zapiski z warsztatu, 3. Zawód - korespondent telewizyjny. Nowe wyzwania, 4. Gatunki dziennikarskie - rodowód, cechy i funkcje
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 3 zm. i rozsz. - Warszawa : PLACET, 2005. - 927 s. ; 24 cm.
Cz. I Istota, funkcje, organizowanie działalności PR: 1. Istota public relations, 2. Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, 3. Organizowanie działalności public realtions - rozwiązania, kadry. Cz. II Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: 4. Analiza stanu wyjściowego, 5. Programowanie, planowanie. Cz. III Realizacja programów public relations: 6. Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, 7. Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystywanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, 8. Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia. 9. Public relations organizacji różnego typu, 10. Kontrola powykonawcza w procesie public relations. Cz. IV Public realtions wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 4 zm. i rozszerz. - Warszawa : PLACET, 2009. - 957 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Cz. I Istota, funkcje, organizowanie działalności PR: 1. Istota public relations, 2. Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, 3. Organizowanie działalności public realtions - rozwiązania, kadry. Cz. II Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: 4. Analiza stanu wyjściowego, 5. Programowanie, planowanie. Cz. III Realizacja programów public relations: 6. Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, 7. Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystywanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, 8. Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia. 9. Public relations organizacji różnego typu, 10. Kontrola powykonawcza w procesie public relations. Cz. IV Public realtions wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rola rzeczników prasowych w komunikacji masowej / Krystian Dudek. - Sosnowiec : Oficyna Wydawnicza "Humanitas" ; Praga : Verbum , 2015. - 316, [2] s. : rys., tab. ; 25 cm.
1.Rzecznictwo prasowe jako działalność społeczno-komunikacyjna: ujęcie teoretyczne; 2. Metodologiczne założenia badań własnych; 3. Znaczenie i rola rzeczników prasowych- studium empiryczne w województwie śląskim; 4. Rola komunikacyjna rzeczników prasowych w ocenie dziennikarzy- studium empiryczne w województwie śląskim; 5. Rola komunikacyjna rzeczników prasowych- podsumowanie studium empirycznego w województwie śląskim. Wnioski kocowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Społeczeństwo medialne w dyskursie medioznawczym, 2. Nauka o komunikowaniu masowym, 3. Dziennikarstwo w perspektywie teoretycznej, 4. Globalizacja komunikacji medialnej, 5. Media a opinia publiczna: perspektywa europejska, 7. Teoretyczne koncepcje opisu zawartości mediów, 7. Społeczny odbiór mediów, 8. Problemy skuteczności mediów i komunikowania masowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Zagadnienia wstępne: 1. Wprowadzenie, 2. Narodziny mediów masowych. Cz.II Teorie: 3. Pojęcie i modele komunikowania masowego, 4. Teoria mediów a teoria społeczna,5. Komunikowanie masowe a kultura, 6. Nowe media - nowa teoria?, 7. Normatywna społeczna teoria mediów. Cz.III Struktury: 8. Struktura i produkt mediów - zasady i odpowiedzialność, 9. Ekonomia i zarządzanie mediami, 10. Globalne komunikowanie masowe. Cz.IV Organizacje: 11. Organizacja mediów - naciski i wyzwania, 12. Tworzenie kultury mediów. Cz.V Treść: 13. Treść przekazu masowego - zagadnienia, koncepcje i metody analizy, 14. Gatunki i teksty, Cz.VI Widownia: 15. Widownia - teoria i tradycje badawcze, 16. Tworzenie się widowni i doświadczenie odbioru mediów. Cz.VII Oddziaływanie: 17. Oddziaływanie mediów - procesy i modele, 18. Oddziaływanie społeczno-kulturowe, 19. Informacje, opinia publiczna i komunikacja polityczna, 20. Epilog
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
1. Wprowadzenie, 2. Podstawy, 3. Przygotowanie i rozpoczęcie, 4. Techniki przeprowadzania wywiadu, 5. Rozumienie rozmówców i unikanie problemów, 6. Sprawdzanie i redagowanie wypowiedzi, 7. przeprowadzanie wywiadów telefonicznych, 8. Sporządzanie notatek i nagrywanie, 9. Różni rozmówcy: Politycy, 10. Różni rozmówcy: Sławne osobistości, 11. Różni rozmówcy: Szczególne przypadki, 12. Prawo i etyka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Instytutu Filologii Polskiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza / Instytut Filologii Polskiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza. Biblioteczka Poznańskich Studiów Polonistycznych Serii Językoznawczej / Instytut Filologii Polskiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza ; Nr 29)
Wstęp; 1. Wywiad jako gatunek dziennikarski; 2. Wywiad jako przedmiot badań lingwistycznych; 3. Sytuacja wywiadu telewizyjnego; 4. Przebieg wywiadu telewizyjnego; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
1. Doktryny medialne i etyka zawodowa, 2. Systematyka źródeł informacji dziennikarskiej - teoria i praktyka, 3. Wokół tematów historycznych, 4. Dziennikarstwo śledcze, 5. Literatura (dla dziennikarza) informacją "wyższego piętra", 6. Czy i jak korzystać z materiałów public relations
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej