Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(3)
Autor
Mickiewicz Janina
(2)
Rudzińska-Rogoża Aneta
(2)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Dysleksja i dysgrafia
(4)
Czytanie
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Pisanie
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1. Trudności w czytaniu i pisaniu, ich uwarunkowania i symptomy; 2. Diagnoza specyficznych trudności w czytaniu i pisaniu o podłożu dysleksji rozwojowej w aspekcie pedagogicznym; 3. Udzielenie pomocy uczniowi z trudnościami w czytaniu i pisaniu w procesie edukacyjnym w szkole i w domu; 4. Terapia pedagogiczna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Udział i rola funkcji percepcyjno-motorycznych w nabywaniu umiejętności czytania i pisania; 2. Specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu; 3. Diagnozowanie zaburzeń w czytaniu; 4. Ch-ka zaburzeń w pisaniu i czytaniu; 5. Model diagnozy pedagogicznej w ustalaniu specyficznych trudności w czytaniu i pisaniu u uczniów klas starszych; 6. Problem oceniania pisemnych prac uczniów z dysortografią; 7. Wnioski i uwagi końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie w problematykę ryzyka dysleksji u dzieci: Dylematy ryzyka dysleksji; Diagnozowanie ryzyka dysleksji u dzieci; Rola przedszkola w procesie wspomagania rozwoju dziecka z ryzyka dysleksji; Zasady i specyfika pracy terapeutycznej z dziećmi ryzyka dysleksji w wieku przedszkolnym; 2. Profilaktyka i terapia w codzienności edukacyjnej dziecka z ryzyka dysleksji; Zastosowanie teorii integracji sensorycznej w diagnozie i terapii dziecka z ryzyka dysleksji; Moja praca z dzieckiem dyslektycznym- doświadczenia terapeuty; Wspomaganie rozwoju dziecka z ryzyka dysleksji w Miejskim Przedszkolu nr 8 w Zielonej Górze; Od motoryki małej do motoryki dużej- znaczenie ćwiczeń ruchowych z perspektywy teoretycznej i praktycznej; Muzykoterapia jako istotne narzędzie wspierania rozwoju dziecka; Glottodydaktyka w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej; Polisensoryczne metody w nauczeniu czytania i pisania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie w problematykę ryzyka dysleksji u dzieci: Dylematy ryzyka dysleksji; Diagnozowanie ryzyka dysleksji u dzieci; Rola przedszkola w procesie wspomagania rozwoju dziecka z ryzyka dysleksji; Zasady i specyfika pracy terapeutycznej z dziećmi ryzyka dysleksji w wieku przedszkolnym; 2. Profilaktyka i terapia w codzienności edukacyjnej dziecka z ryzyka dysleksji; Zastosowanie teorii integracji sensorycznej w diagnozie i terapii dziecka z ryzyka dysleksji; Moja praca z dzieckiem dyslektycznym- doświadczenia terapeuty; Wspomaganie rozwoju dziecka z ryzyka dysleksji w Miejskim Przedszkolu nr 8 w Zielonej Górze; Od motoryki małej do motoryki dużej- znaczenie ćwiczeń ruchowych z perspektywy teoretycznej i praktycznej; Muzykoterapia jako istotne narzędzie wspierania rozwoju dziecka; Glottodydaktyka w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej; Polisensoryczne metody w nauczeniu czytania i pisania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej