Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(24)
Forma i typ
Książki
(22)
Publikacje fachowe
(8)
Czasopisma
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(20)
dostępne
(18)
Placówka
Wypożyczalnia
(18)
Czytelnia
(20)
Autor
Deptuła Maria
(3)
Wysocka Ewa
(3)
Kawula Stanisław (1939-2014)
(2)
Tomczak Joanna
(2)
Ziętara Renata
(2)
Bednarkowa Wiga
(1)
Biela Agnieszka
(1)
Błędowski Piotr
(1)
Cytowska Beata (1964- )
(1)
Desperak Marta
(1)
Filipiak Maja
(1)
Fopka-Kowalczyk Małgorzata
(1)
Gerka Vladimír
(1)
Gluźniewicz Jadwiga
(1)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta (1940- )
(1)
Gruszczyńska Katarzyna Agata
(1)
Jarosz Ewa
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(1)
Kamiński Arkadiusz
(1)
Kowalczyk-Jamnicka Małgorzata
(1)
Kowalska Gabriela
(1)
Krasowicz-Kupis Grażyna Maria
(1)
Leszcz-Krysiak Agnieszka
(1)
Lulek Barbara
(1)
Mickiewicz-Janiszewska Agata
(1)
Penczek Mateusz
(1)
Podhájecká Mária
(1)
Przybysz-Zaremba Małgorzata
(1)
Rubacha Krzysztof
(1)
Skałbania Barbara
(1)
Skibska Joanna
(1)
Stanios Marta
(1)
Stepaniuk Joanna
(1)
Stokowska-Zagdan Elżbieta
(1)
Stopolska Joanna
(1)
Szafrańska Anida
(1)
Wiejak Katarzyna
(1)
Winczura Barbara (1969- )
(1)
Wosik-Kawala Danuta
(1)
Włoch Agnieszka
(1)
Włoch Stanisława
(1)
Zielińska Ewa
(1)
Zubrzycka-Maciąg Teresa
(1)
Łukasiewicz Iwona
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(24)
Odbiorca
Logopedzi
(1)
Nauczyciele
(1)
Pedagodzy
(1)
Rodzice
(1)
Temat
Diagnoza pedagogiczna
(22)
Patologia społeczna
(6)
Dziecko
(4)
Rodzina
(4)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(4)
Nauczanie początkowe
(3)
Szkolnictwo
(3)
Wsparcie społeczne
(3)
Ankieta
(2)
Czas wolny od pracy ucznia
(2)
Diagnoza
(2)
Dojrzałość szkolna
(2)
Dysleksja i dysgrafia
(2)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(2)
Edukacja ekologiczna
(2)
Młodzież
(2)
Nauczyciele
(2)
Pedagogika
(2)
Pedagogika społeczna
(2)
Promocja zdrowia
(2)
Uczniowie
(2)
Wsparcie edukacyjne
(2)
Wychowanie
(2)
Wychowanie przedszkolne
(2)
Zapobieganie
(2)
Zwalczanie
(2)
AIDS
(1)
Adaptacja społeczna
(1)
Alkoholizm
(1)
Alkoholizm dzieci i młodzieży
(1)
Arteterapia
(1)
Biblioterapia
(1)
Diagnostyka medyczna
(1)
Diagnoza logopedyczna
(1)
Diagnoza psychologiczna
(1)
Drama (pedagogika)
(1)
Dyslekcja i dysgrafia
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Dziecko seksualnie wykorzystywane
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
Dziecko z ADHD
(1)
Dziecko z dysleksją
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Emocje podstawowe
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
HIV
(1)
Klasa szkolna (socjol.)
(1)
Kształcenie
(1)
Metody wychowawcze
(1)
Muzykoterapia
(1)
Nauczanie
(1)
Nauki społeczne
(1)
Nałóg
(1)
Neurologia dziecięca
(1)
Niedostosowani społecznie
(1)
Niedostosowanie społeczne
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Niepełnosprawni umysłowo
(1)
Niepełnosprawność intelektualna
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Organizacja oświaty
(1)
Osoby z autyzmem
(1)
Osoby z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
(1)
Pedagodzy
(1)
Pedagogika resocjalizacyjna
(1)
Placówki opiekuńczo-wychowawcze
(1)
Polityka oświatowa
(1)
Poradnictwo psychologiczno-pedagogiczne
(1)
Profilaktyka szkolna
(1)
Przemoc w rodzinie
(1)
Psycholodzy szkolni
(1)
Rodzina zastępcza
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Socjometria
(1)
Socjoterapia
(1)
Specjalne potrzeby edukacyjne
(1)
Społeczeństwo
(1)
Sprawność fizyczna
(1)
Subkultura
(1)
Teatroterapia
(1)
Terapia behawioralna
(1)
Uczenie się
(1)
Uczniowie klas początkowych
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Uczucia
(1)
Usamodzielnianie wychowanków
(1)
Uzależnienie (nałóg)
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Wychowankowie placówek opiekuńczo-wychowawczych
(1)
Zaburzenia mowy
(1)
Zaburzenia zachowania
(1)
Zachowania ryzykowne
(1)
Świetlice socjoterapeutyczne
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(5)
Podręcznik
(4)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Poradnik
(1)
Programy wychowania przedszkolnego
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(12)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Medycyna i zdrowie
(1)
Psychologia
(1)
24 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Pedagogika Toruńska ; t. 11)
Zawiera: R. 1 Patologia społeczna – próba wyjaśnienia istoty problemu: Wprowadzenie; Norma a patologia; Pojęcie patologii społecznej; Patologia społeczna a dewiacja społeczna; Rola zachowań patologicznych i dewiacyjnych w społeczeństwie; Źródła zachowań patologicznych w teoriach; Resocjalizacja i profilaktyka jako praktyka pedagogiczna w przeciwdziałaniu zachowaniom z obszaru patologii społecznej. R. 2 Metodologiczne parametry pedagogiki resocjalizacyjnej: Wprowadzenie; Konceptualizacja systemu pojęciowego pedagogiki resocjalizacyjnej; Wyjaśnienie jako cel badań pedagogiki resocjalizacyjnej; Strategie badań pedagogiki resocjalizacyjnej; Typy badań pedagogiki resocjalizacyjnej; Schematy badań pedagogiki resocjalizacyjnej; Metody badań społecznych pedagogiki resocjalizacyjnej. R. 3 Wieloaspektowe możliwości diagnozy pedagogicznej: Wprowadzenie; Diagnoza w naukach społecznych; Diagnoza w pedagogice; Typy i rodzaje diagnoz w pedagogice jako nauce; Metody i techniki badawcze w diagnozie pedagogicznej; Błędy diagnostyczne i etyka w procesie diagnozy; Diagnoza resocjalizacyjna jako przykład specyficznej diagnozy zachowań patologicznych; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie; Część 1. WYBRANE OBSZARY DIAGNOZY W PEDAGOGICE: Diagnoza czynników ryzyka i czynników chroniących w zakresie zachowań suicydalnych młodzieży – zarys problemu; Zachowania suicydalne dzieci i młodzieży w świetle badań; Holistyczna diagnoza rodziny jako najważniejszego środowiska wychowawczego w perspektywie familiologii; Środowisko rodzinne a kompetencje społeczne uczniów w młodszym wieku szkolnym; Współczesne dyskursy wokół diagnozy i terapii słuchu; Samoocena ucznia w perspektywie pracy nauczyciela szkoły podstawowej; Współczesne problemy rozwoju pedagogiki muzealnej w Ukrainie; Dobre samopoczucie czy zdrowie psychiczne? Refleksje nad kondycją psychiczną współczesnego człowieka; Instytucjonalizm jako kwintesencja mentalności społeczeństwa; Część 2. PROFILAKTYKA WOBEC WYBRANYCH PROBLEMÓW, SYTUACJI I ZAGROŻEŃ: Gotowość logopedów do realizacji zadań w zakresie profilaktyki zaburzeń komunikacji; Szkoła w profilaktyce sytuacji granicznych; Rodzaje zachowań ryzykownych wśród uczniów szkół ponadpodstawowych i sposoby ich niwelowania; Zapobieganie zachowaniom suicydalnym; Część 3. WYBRANE METODY PRACY, POMOCY I WSPARCIA (TERAPEUTYCZNEGO) DZIECI, MŁODZIEŻY ORAZ DOROSŁYCH: Metody wspomagające pracę dydaktyczną nauczyciela akademickiego; Żywa biblioteka jako metoda edukacji antydyskryminacyjnej; Aromaterapia, chromoterapia, luminoterapia i chi ball wsparciem oddziaływań logopedycznych; Bajkoterapia w edukacji dziecka w wieku przedszkolnym; Changing the Known into the Fresh; Modernizing Traditional TEFL Methods and Techniques When Teaching English to Young Learners as a Segment of Lifelong Education; Pomoc rodzinie i dziecku z FASD – okiem pedagoga: potrzeby, możliwości, propozycje rozwiązań systemowych; Metoda projektów jako element rozwoju kompetencji i narzędzie pracy pracowników socjalnych oraz edukatorów w kształceniu i pracy z młodzieżą ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi; Noty o autorach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(W Przestrzeni Niepełnosprawności ; t. 3)
Zawiera: Wprowadzenie; Zaburzenia ze spektrum autyzmu, schizofrenia i funkcjonowanie społeczne;  Wybrane aspekty diagnozy pedagogicznej zaburzeń zachowania u dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną; Diagnozowanie sytuacji rodzinnej osób z niepełnosprawnością – obszary, problemy, aspekty etyczne;  Użyteczność zogniskowanego wywiadu grupowego w badaniu pedagogów specjalnych jako uczących się podmiotów; Rola rodziców i asystentów w przygotowaniu dorosłych osób z autyzmem do zatrudnienia; Badania nad rolami społecznymi osób głuchoniewidomych w Polsce i Republice Czeskiej; Udział rodziców we wczesnym wspomaganiu rozwoju dzieci z niepełnosprawnością słuchową.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej