Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(18)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(18)
Publikacje fachowe
(2)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(15)
dostępne
(11)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(12)
Czytelnia
(15)
Autor
Vollmuth Hilmar J
(3)
Jędralska Krystyna
(2)
Kadysz Piotr
(2)
Bernais Jolanta
(1)
Bieniok Henryk (1940- )
(1)
Bukowska Urszula
(1)
Błeszyński Tomasz
(1)
Chrościcki Zbigniew
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Dolot Anna
(1)
Ingram Jolanta
(1)
Kassay Stefan
(1)
Koczyński Marek
(1)
Kopeć Jacek
(1)
Kosiń Paweł
(1)
Krzakiewicz Kazimierz
(1)
Kulińska-Sadłocha Ewa
(1)
Leszczyński Zbigniew
(1)
Lew Grzegorz
(1)
Nieżurawski Lech
(1)
Sasenko Lucjan
(1)
Stęplewski Bogumił
(1)
Szydło Robert
(1)
Tyrała Paweł
(1)
Tyrańska Małgorzata
(1)
Wilk Józef
(1)
Wiśniewska Sylwia
(1)
Wnuk Tomasz
(1)
Wyższa Szkoła Handlu i Finansów Międzynarodowych
(1)
Zając Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2000 - 2009
(16)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(19)
Język
polski
(19)
Temat
Controlling
(17)
Przedsiębiorstwo
(10)
Zarządzanie
(4)
Kadry
(2)
Organizacja
(2)
Praca
(2)
Audyt wewnętrzny
(1)
Banki
(1)
Ceny
(1)
Controlling personalny
(1)
Globalizacja
(1)
Grywalizacja
(1)
Holdingi
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Koszty pracy
(1)
Kultura
(1)
Marketing
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Organizacje -- kontrola
(1)
Organizacje -- kontrola -- prawo -- Polska -- stan na 2001 r.
(1)
Produkt*
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwo -- kontrola
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Płaca
(1)
Teoria organizacji
(1)
Wartość dodana
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zatrudnienie
(1)
Zintegrowane systemy informatyczne
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
19 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Podręcznik prezentuje w kompleksowy sposób kluczowe koncepcje i teorie z obszaru organizacji i zarządzania. Uaktualnione i rozszerzone trzecie wydanie Podstaw zarządzania organizacjami jest adresowane do studentów realizujących programy przedmiotów w obszarze zarządzania organizacjami, jak również do menedżerów, którzy otrzymają kompleksową wizję tego, czym jest organizacja, jak nią zarządzać i jak ją doskonalić. Rozdział pierwszy poświęcono ogólnej charakterystyce teorii organizacji i zarządzania. W rozdziale drugim jest przedstawiona ewolucja nauki organizacji i zarządzania. Rozdział trzeci omawia proces planowania w organizacji. Strukturom organizacyjnym oraz procesowi ich budowy i kształtowania poświęcono rozdziały czwarty i piąty. W rozdziale szóstym został omówiony proces motywowania. Treść rozdziału siódmego stanowi realizacja procesu kontroli w organizacji, analizowana zarówno w ujęciu strategicznym, jak i operacyjnym. Rozdział ósmy zawiera charakterystykę znaczenia i roli informacji w procesie zarządzania. W rozdziale dziewiątym przedstawiono podstawowe zagadnienia dotyczące podejmowania decyzji kierowniczych. Pracę kierowniczą w organizacji omawia rozdział dziesiąty. W rozdziale jedenastym omówiono założenia koncepcji stylów kierowania i zaprezentowano podstawowe ich modele. Rozdział dwunasty to rekonstrukcja i prezentacja współczesnego stanu wiedzy o zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstwem. Ostatni, trzynasty rozdział poświęcono zagadnieniom dotyczącym zarządzania zmianami w organizacji.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty Uczelniane / Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Metody planowania: Metody scenariuszowe; Metody symulacyjne Wykresy Gantta; Planowanie sieciowe; M. analizy portfelowej; Metodyka budowy biznes planu przedsiębiorstwa. 2. Metody i techniki organizowania pracy: Cykl organizacyjne jako uniwersalna dyrektywa organizowania działań; Ogólne metody (podejścia) organizatorskie; Techniki zbierania i rejestracji informacji dla potrzeb diagnozy organizatorskiej. 3. Techniki motywowania: Zarządzanie przez cele; Zarządzanie przez delegowanie uprawnień; Zarządzanie przez wyjątki (odchylenia); Zarządzanie przez zadania; Zarządzanie przez wyniki albo rezultaty; Zarządzanie przez innowacje; Zarządzanie przez partycypację; Zarządzanie przez komunikację; Zarządzanie przez konflikt; Zarządzanie przez motywację; Inne techniki motywacyjne. 4. Techniki kontroli menedżerskiej: Zarządzanie przez stosowanie zasad nadzoru i kontroli; Zarządzanie przez obchód; Zarządzanie przez inwigilację; Zarządzanie przez controlling.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie. HR)
Zawiera: Wspomnienie o Pani Profesor Renacie Oczkowskiej; Wstęp; Część I. Wprowadzenie do zarządzania kompetencjami pracowników w realizacji zadań funkcji personalnej Rozdział 1. Kompetencje pracowników – wyzwania przyszłości 1.1. Pojęcie i istota kompetencji 1.2. Typologia kompetencji 1.3. Struktura i cechy kompetencji 1.4. Charakterystyka pracowników wiedzy i ich kompetencji Rozdział 2. Podejścia w procesie zarządzania kompetencjami pracowników 2.1. Zakres badawczy perspektywy kompetencyjnej 2.2. Różnice między tradycyjnym a opartym na kompetencjach podejściem... do zarządzania zasobami ludzkimi 2.3. Model systemu zarządzania zasobami ludzkimi oparty na kompetencjach 2.4. Przegląd procesów kadrowych opartych na kompetencjach Rozdział 3. Funkcjonalno-modalna analiza pracy w identyfikacji kompetencji pracowników 3.1. Kompetencje stanowiskowe 3.2. Analiza pracy ukierunkowana na kompetencje 3.3. Instrumentarium analizy pracy ukierunkowanej na kompetencje Część II. Wykorzystanie koncepcji zarządzania kompetencjami w realizacji zadań funkcji personalnej Rozdział 4. Pozyskiwanie pracowników na podstawie kompetencji 4.1. Etapy pozyskiwania pracowników 4.2. Planowanie naboru 4.3. Rekrutacja 4.4. Selekcja 4.5. Adaptacja Rozdział 5. Ocenianie kompetencji pracowników 5.1. Ocenianie pracowników – aspekt behawioralny 5.2. Wybrane metody oceny kompetencji pracowników 5.3. Zastosowanie wyników oceny kompetencji pracowników Rozdział 6. Wynagradzanie pracowników za kompetencje 6.1. Koncepcja wynagradzania za kompetencje – założenia i ograniczenia 6.2. Motywacyjna funkcja wynagrodzeń w kontekście kompetencji 6.3. Składniki wynagrodzeń w kontekście zarządzania kompetencjami Rozdział 7. Strategia rozwoju kompetencji pracowników 7.1. Elementy składowe strategii rozwoju kompetencji pracowników 7.2. Przegląd metod i technik rozwoju kompetencji pracowników Część III. Nowe metody zarządzania kompetencjami pracowników w realizacji zadań funkcji personalnej Rozdział 8. Gamifikacja w procesie rozwoju kompetencji pracowników 8.1. Pojęcie gamifikacji 8.2. Mechanika gier 8.3. Rozszerzone zastosowanie taksonomii graczy 8.4. Zastosowania gamifikacji w procesie rozwoju kompetencji pracowników Rozdział 9. Controlling personalny w zarządzaniu kompetencjami pracowników 9.1. Istota controllingu personalnego 9.2. Cele controllingu personalnego 9.3. Rodzaje controllingu personalnego 9.4. Zastosowania controllingu personalnego w zarządzaniu kompetencjami pracowników 9.5. Mierniki ilościowe i jakościowe w controllingu personalnym; Podsumowanie; Bibliografia; Spis rysunków i tabel; Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie firmą : wybrane problemy / Zbigniew Chrościcki. - Warszawa : C.H.Beck, 1999. - VIII, 301 s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
(Drogi Do Biznesu)
Wprowadzenie; Na przełomie wieków; Kierowanie zmianami; Zarządzanie firmą (Formułowanie misji, celów, zadań, strategii, Działanie zorganizowane, Zarządzanie przez cele w praktyce, Controlling, Zarządzanie jakością - standardy ISO, Struktury organizacyjne, Zarządzanie projektem, Biznesplan, Koszty produkcji, zyski, straty; Kierowanie ludźmi (Kierowanie, style kierowania, kultura organizacyjna - kultura kierowania, Postępowanie z pracownikami, Nakłanianie pracownika do lepszej pracy, Analiza pracy; Komunikowanie się; Rozwój własny; Załączniki - wybrane techniki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Proces ewolucji struktu organizacji działalności gospodarczej, 2. Dylematy zarządzania organizacjami sieciowymi, 3. Interpretacja systemu controllingu w organizacji sieciowej, 4. Metody podnoszenia wartości dodanej, 5. Wybrane obszary controllingu w sieci wartości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Mechanizm sterowania rynkiem: Uwagi ogólne; Ch-ka kosztu kapitału; Ryzyko w inwestycjach portfelowych; Źródła ryzyka niesystematycznego. R.2 Zarządzanie poprzez rachunek kosztów i wyników: Uwagi ogólne; Tradycyjne metody kalkulacji; Ch-ka rachunku kosztów działań; Rachunek zmiennych kosztów działań (RZKD). R.3 Sterowanie ryzykiem w systemie RZKD: Uwagi ogólne; Wpływ czynnika koniunktury rynkowej; Ryzyko i wyniki finansowe; Ryzyko w działalności marketingu. R.4 Heurystyczny model inwestycji: Uwagi ogólne; Koncepcja funkcji korygujących; Heurystyczne modelowanie kosztów i działań; Model heurystyczny w systemie controllingu. R.5 Controlling finansowy i logistyczny: Uwagi ogólne; Optymalizacja decyzji w systemie controllingu; Dynamika działań średniookresowych; Dynamika działań krótko okresowych. R.6 Systemy informatyczne zarządzania: Uwagi ogólne; Relacyjne bazy danych; Programowanie systemów użytkowych RBD; Systemy RBD o działaniu bezpośrednim. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej