Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(24)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(24)
Publikacje naukowe
(3)
E-booki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(22)
dostępne
(16)
Placówka
Wypożyczalnia
(16)
Czytelnia
(22)
Autor
Armstrong Gary
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Stępień Beata
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Adamczyk Jan
(1)
Adcock Dennis
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Burk Wood Marian
(1)
Dodge Robert M
(1)
Domański Tomasz
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Garczarczyk Józef
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Hanna Nessim
(1)
Iwaszkiewicz Michał
(1)
Jeznach Maria
(1)
Karasiewicz Grzegorz
(1)
Kassay Stefan
(1)
Masiukiewicz Piotr
(1)
Michalak Adolf
(1)
Michalski Eugeniusz
(1)
Olczak Artur
(1)
Pałasz Lech
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Pindakiewicz Jan
(1)
Rószkiewicz Małgorzata
(1)
Skawińska Eulalia
(1)
Sobotkiewicz Dariusz
(1)
Stachura Ewa
(1)
Sullivan Malcolm
(1)
Urbaniak Maciej
(1)
Waniowski Paweł
(1)
Witek Lucyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(19)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(26)
Język
polski
(26)
Temat
Ceny
(21)
Marketing
(15)
Promocja handlowa
(6)
Przedsiębiorstwo
(6)
Handel
(4)
Kanały marketingowe
(4)
Marketing strategiczny
(4)
Rynek
(4)
Teoria dystrybucji
(4)
Towary
(4)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Produkt*
(3)
Handel międzynarodowy
(2)
Konkurencja
(2)
Konsumenci
(2)
Opakowania
(2)
Public relations
(2)
Rynek (ekonomia)
(2)
Agrosturystka
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Badania marketingowe
(1)
Centra handlowe
(1)
Controlling
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Holdingi
(1)
IKEA
(1)
Informacja
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Inwestycje
(1)
Kadry
(1)
Marka*
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Marketing partnerski
(1)
Miasta
(1)
Nieruchomości
(1)
Obsługa klienta
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Polityka cenowa
(1)
Promocja
(1)
Rynek finansowy
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Sieć handlowa
(1)
Sztuka
(1)
Towar
(1)
Transport międzynarodowy
(1)
Turystyka
(1)
Umowa
(1)
Usługi
(1)
Wyroby i towary
(1)
Zarządzanie
(1)
Znaki towarowe
(1)
Żywność
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
26 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Istota marketingu. 2. Istota rynku. 3. Postępowanie konsumentów na rynku. 4. System informacji marketingowej. 5. Polityka produktu. 6. Cena jako element marketingu. 7. Polityka dystrybucji. 8. Strategia promocji. 9. Organizacja działalności marketingowej w przedsiębiorstwie - aspekt strukturalny i metodyczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne podstawy marketingu. 2. Warunki działania firmy w gospodarce rynkowej. 3. Konsument i jeo zachowanie na rynku. 4. Marketingowy system informacyjny. 5. Badania marketingowe. 6. Produkt i proces jego rozwoju. 7. Cena i sposoby jej ustalania. 8. Dystrybucja. 9. Komunikacja marketingowa. 10. Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Artykuły żywnościowe jako produkt marketingowy, 2. Opakowanie - istota i funkcje w odniesieniu do artykułów spożywczych, 3. Marka - definicje, podział i poziomy w przypadku produktów żywnościowych, 4. Cena - jej uwarunkowania, strategie, formuły stanowienia i różnicowania, 5. Instrumenty marketingowe związane z dystrybucją i ich rodzaje, 6. Promocja artykułów żywnościowych, 7. Reklama i jej znaczenie na rynku produktów spożywczych, 8. Sponsoring, 9. Marketing bezpośredni, 10. Marketing produktów ekologicznych, 11. Marketing żywności funkcjonalnej, 12. Marketing produktów dla niemowląt i małych dzieci
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Strategie niskich cen - przypadek sieci dyskontowych, 2.Strategie rozwoju marki własnej, 3.Strategie konkurencji przez jakość, 4.Centra handlowe nowej generacji - strategiczne zarządzanie dużymi projektami inwestycyjnymi, 5.Strategie oparte na bliskości sieci wobec klienta
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
W polskim piśmiennictwie naukowym systematyczne przeglądy literatury są wciąż nową, nieznaną formą eksploracji wątków tematycznych. W światowej nauce odchodzi się od narracyjnych przeglądów literatury na rzecz analiz usystematyzowanych, replikowalnych i w rezultacie jasno ukazujących to, co warto badać, gdyż zawiera potencjalnie dużą wartość naukową. Książka jest jedną z nielicznych (a pierwszą, która przedstawia liczne przykłady zastosowania omawianej tematyki w naukach ekonomicznych, i to w tak szerokim ujęciu) na polskim rynku pracą obrazującą, na czym polega systematyczny przegląd literatury, w tym analiza bibliometryczna. Pokazuje, do czego takie przeglądy prowadzą: jak przekonująco (bo transparentnie, przy podaniu powtarzalnej metody) pozwalają wyłonić z naukowego gąszczu piśmienniczego te wątki, które warto badać przy wykorzystaniu określonych teorii i metod oraz jakie pytania lub hipotezy badawcze są warte dalszego dociekania. Książka jest adresowana do młodszych naukowców (doktorantów, doktorów) i osób aspirujących do zostania akademikami. Może być też pomocna w pisaniu prac magisterskich w częściach poświęconych przeglądowi literatury naukowej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
R.1 Charakterystyka transakcji w handlu zagranicznym, R.2 Badania marketingowe rynków zagranicznych, R.3 Negocjacje w handlu międzynarodowym, R.4 Zawieranie umów w handlu międzynarodowym, R.5 Międzynarodowe zwyczaje handlowe, R.6 Warunki płatności i finansowanie w handlu zagranicznym, R.7 Obsługa transportowa ładunków handlu zagranicznego, R.8 Odprawa celna towarów, R.9 Ubezpieczenia w handlu zagranicznym, R.10 Rozstrzyganie sporów wynikających z międzynarodowych transakcji handlowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesny marketing : filozofia, strategie, instrumenty / Ireneusz Bielski. - Warszawa : Studio EMKA, 2006. - 473, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
1. Geneza i istota marketingu. 2. Klient - punkt wyjścia marketingu. 3. Informacja i ryzyko w działalności gospodarczej. 4. Zarządzanie marketingowe. 5. Strategie marketingowe. 6. Instrumenty oddziaływania na rynek i kształotwania rynku, czyli marketing-mix. 7. Marketing usług. 8. Przyszłość marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej