Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(16)
IBUK Libra
(2)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(16)
E-booki
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(13)
tylko na miejscu
(11)
Placówka
Wypożyczalnia
(13)
Czytelnia
(11)
Autor
Zimniewicz Kazimierz
(2)
Bendell Tony
(1)
Bogan Christopher E
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Boulter Louise
(1)
Bramham John
(1)
Cisak Ewa
(1)
Czubakowska Ksenia (1946- )
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Duraj Natasza
(1)
English M. J
(1)
Fraś Piotr
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Kanclerz Anna
(1)
Kaźmierski Jan
(1)
Kochański Tomasz
(1)
Kosieradzka Anna
(1)
Kowalewski Marcin
(1)
Krupski Rafał
(1)
Lendzion Jarosław P
(1)
Muller Ronald
(1)
Nieplowicz Maria
(1)
Nowak Edward
(1)
Nowak Edward (1951- )
(1)
Nowak Jacek F
(1)
Pieloch-Babiarz Aleksandra
(1)
Rupper Peter
(1)
Soróbka Tomasz
(1)
Stankiewicz-Mróz Anna
(1)
Szabłowski Józef
(1)
Zawiła-Niedźwiecki Janusz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(19)
Język
polski
(19)
Temat
Benchmarking
(16)
Przedsiębiorstwo
(9)
Outsourcing
(6)
Zarządzanie
(6)
Zarządzanie wiedzą
(5)
Organizacja
(3)
Zarządzanie projektami
(3)
Konkurencja
(2)
Szczupłe zarządzanie
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Administracja publiczna
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Controlling
(1)
Decyzje
(1)
Faktoring
(1)
Forfaiting
(1)
Franczyza
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Kadry
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Koszty
(1)
Leasing
(1)
Marketing
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Organizacje
(1)
Polska
(1)
Produkcja
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Rachunek kosztów
(1)
Rachunkowość
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Reengineering*
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Rynek
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Sponsoring
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Unia Europejska
(1)
Wzrost gospodarczy
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
19 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(OnePress Exclusive)
1. Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk- sukces dzięki innowacyjnej adaptacji; 2. Szybki uczenie się dzięki innowacyjnym adaptacjom; 3. Benchmarkig a pomiar efektywności; 4. Sekrety skutecznego benchmarkingu; 5. Projekt skutecznego wdrażania; 6. Stosowanie benchmarkingu w Twojej firmie; 7. Benchmarkig i wyższa kadra kierownicza; 8. Benchmarkig i planowanie strategiczne; 9. Benchmarkig i re engineering procesów biznesowych; 10. Benchmarkig i konkurowanie czasem; 11. Benchmarkig i zarządzanie zmianą; 12. Benchmarkig międzynarodowy; 13. Benchmarkig w sektorze publicznym; 14. Zarządzanie wiedzą na temat najlepszych praktyk; 15. Benchmarkig i organizacja XXI w.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Benchmarking i praktyka zarządzania; Kompleksowe zarządzanie jakością, Krytyczne czynniki sukcesu i procesy biznesu; Początki i rozwój benchmarkingu; Proces benchmarkingu; Bazy danych; Benchmarking wewnętrzny; Benchmarking zewnętrzny; Benchmarking w sektorze publicznym; Benchmarking w sektorze badawczo-rozwojowym, projektowym i usługowo-twórczym; Nagrody międzynarodowe; Aspekty prawne; Benchmarking przykłady i doświadczenia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Benchmarking - wprowadzenie, 2. Rodzaje i etapy benchmarkingu, 3. Mapa organizacji, 4. Kultura, wartości i ludzie, 5. Organizacja procesowa, 6. Zwiększanie wartości dodanej organizacji, 7. Mierniki w benchmarkingu, 8. Wybór partnerów benchmarkingu, 9. Strategiczna rola działu zasobów ludzkich, 10. Program pilotażowy benchamarkingu 11. Tworzenie strategii zarządzania zasobami ludzkimi, 12. Korzystanie z usług konsultantów, 14. Reengineering procesów, 15. Benchamrking w przyszłości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Bezpośrednie konsekwencje wejścia do Unii Europejskiej dla polskich przedsiębiorstw; Pozyskiwanie finansowania we wczesnych fazach rozwoju przedsiębiorstwa; Polityka proeksportowa Unii Europejskiej; Strategia rozwoju rynku; Skutecznie konkurować; W poszukiwaniu źródeł oszczędności; Analiza kondycji spółki; Jak zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku UE poprzez strategię wzrostu zewnętrznego?; Ocena ryzyka strategicznego; Kompleksowe podejście do zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwie; Zarządzanie ryzykiem a wpływ na reputację firmy; Ocena ryzyka regulacyjnego Współpraca czy rywalizacja?; Podglądać liderów - benchmarking; Zarządzanie marką a pozycja konkurencyjna polskich przedsiębiorstw; Ile warta jest wolność wybory - opcje rzeczowe; Uwolnić kapitał - jak usprawnić procesy zarządzania kapitałem obrotowym; Zarządzanie należnościami; Restrukturyzacja finansowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Treść i uwarunkowania zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej, 2.Funcje zarządzania marketingiem, 3.Klasyczne metody zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej, 4.Współczesne metody zarządzania przedsiębiorstem w przestrzeni marketingowej, 5.Wybrne problemy zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej. Metody współpracy z klientami
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Habilitacyjne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ISSN 1642-3119 ; 25)
1. Rozwój lokalny w warunkach globalizacji. 2. Reformy modernizujące lokalną administrację publiczną a rozwój lokalny. 3. Analiza systemowa działania lokalnej administracji publicznej w Polsce pod kątem. jej wpływu na rozwój lokalny. 4. Polskie doświadczenia w modernizowaniu lokalnej administracji publicznej. 5. Analiza relacji między modernizacją lokalnej administracji publicznej a rozwojem lokalnym w polskich miastach. 6. Przyspieszenie rozwoju lokalnego przez zastosowanie benchmarkingu do modernizacji administracji lokalnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Reengineering; 2. Benchmarking; 3. Outsourcing; 4. Lean Management; 5. Time based management.
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Auditing. 2. Benchmarking. 3. Controlling. 4. Faktoring a forfaiting. 5. Franchising. 6. Leasing. 7. Outsourcing. 8. Sponsoring.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 657 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Rachunkowość jednostek gospodarczych i instytucji jest zorientowana na dostarczanie informacji zarówno wewnętrznym, jak i zewnętrznym użytkownikom. Informacje te dotyczą procesów gospodarczych i rezultatów działalności wykorzystywanych w dokonywaniu ocen i podejmowaniu decyzji. To czyni rachunkowość najważniejszym elementem systemu informacyjnego jednostek gospodarczych i instytucji. Rachunkowość stanowi również podstawową bazę informacyjną dla controllingu. Rachunkowość ukierunkowana na controlling ma za zadanie informacyjne wspomaganie procesu podejmowania decyzji i oceny działalności poszczególnych jednostek organizacyjnych na poziomie całego przedsiębiorstwa czy instytucji. Ra-chunkowość ukierunkowana na controlling zapewnia obsługę informacyjną wszystkich funkcji zarządzania: planowania, organizowania, motywowania i kontrolowania. Miejsce rachunkowości w systemie informacyjnym controllingu wynika z jej zadania, którym jest pomiar rezultatów działalności organizacji oraz jej ośrodków odpowiedzialności. Rezultaty tego pomiaru są prezentowane nie tylko w sprawo-zdaniach finansowych, ale także w wewnętrznych raportach sporządzanych okre-sowo oraz na bieżąco według potrzeb. Jakość informacji dostarczanych przez rachunkowość w dużym stopniu przesądza o skuteczności działań podejmowanych w ramach controllingu. Problemom rachunkowości traktowanej jako system informacyjny controllingu jest poświęcony niniejszy zeszyt Prac Naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Zawiera on artykuły naukowe dotyczące różnych etapów procesu informacyjnego rachunkowości. W części artykułów poruszono zagadnienia teoretyczne dotyczące koncepcji, zasad i procedur przetwarzania informacji w systemie rachunkowości, w części zaś zaprezentowano problemy i przykłady praktycznego prowadzenia rachunkowości ukierunkowanej na controlling w określonych jednostkach gospodarczych oraz instytucjach. Pragniemy wyrazić nadzieję, że niniejszy tom będzie stanowić pewien przyczynek do doskonalenia sposobu przetwarzania informacji w systemie rachunkowości, która jest podstawową bazą informacyjną dla controllingu w różnych organizacjach. Edward Nowak, Marcin Kowalewski, Maria Nieplowicz
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Reengineering - wprowadzenie; Reorganizacja procesów działania: istota, treść, przykłady; Optymalizacja procesów produkcyjnych i administracyjnych; Metody wspierania optymalizacji procesów; Struktury organiza- cyjne zorientowane na proces; Procesy produkcyjne i kierownictwo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
E-book
W koszyku

Monografia dotyczy kluczowych problemów związanych zarówno z rozwojem przedsiębiorczości, jak również strategiami i metodami wykorzystywanymi w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Zawarto w niej wyniki badań autorów z różnych ośrodków naukowych, które odnoszą się do analizy wielu czynników wpływających na kreowanie przedsiębiorczości, a także diagnozy strategii i metod stosowanych w zarządzaniu współczesnymi przedsiębiorstwami, funkcjonującymi w warunkach zmiennego i niestabilnego otoczenia. Wskazano przyczyny i konsekwencje podejmowania decyzji o znaczeniu strategicznym dla współczesnych przedsiębiorstw. W sposób interdyscyplinarny ujęto ustanawianie zastawu na papierach wartościowych w polskich realiach gospodarczych w powiązaniu z bezpieczeństwem finansowym przedsiębiorstwa. Przedstawiono zarówno główne motywy podejmowania działań przedsiębiorczych w Europie, jak i znaczącą dywersyfikację działalności przedsiębiorstw sektora TSL, która ma miejsce szczególnie poza sekcją „Transport i gospodarka magazynowa”. Opisano też m.in. szeroko rozumiane problemy efektywności relacji w sieci, będące źródłem wartości współczesnych przedsiębiorstw działających w sieciach różnorodnych powiązań. Analiza ta odnosi się przede wszystkim do diagnozy efektów płynących ze współpracy organizacji w ramach sieci partnerskich oraz komponentów zdolności sieciowych oraz warunków niezbędnych dla wzrostu skuteczności kooperacji między organizacjami.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Analizując doświadczenia najbardziej rozwiniętych regionów na świecie, można dostrzec kształtowanie się w ich ramach specyficznych struktur społeczno- -gospodarczych określanych jako klastry czy grona, które w decydującym stopniu mogą się przyczyniać do podnoszenia regionalnej konkurencyjności i w konsekwencji wysokiej dynamiki wzrostu. Klastry są fenomenem globalnym, tzn. występują nie tylko w krajach wysoko rozwiniętych. Funkcjonowanie struktur klastrowych zostało zaobserwowane w wielu krajach świata. Klastry powstają właściwie we wszystkich sektorach gospodarki. Ich obecność nie ogranicza się tylko do sektorów przemysłu przetwórczego. Występują równie dobrze w usługach, w sektorach wysokich technologii, jak i sektorach tradycyjnych. Charakteryzują się także różnym poziomem innowacyjności i zaawansowania technologicznego, a tym samym różnymi perspektywami oraz strategiami rozwoju.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
Geneza i istota strategicznego zarządzania kosztami; Koszty w strategiach przedsiębiorstwa; Strategiczne czynniki kosztotwórcze; Rachunek kosztów docelowych; Analiza kosztów łańcucha wartości; Rachunek kosztów cyklu życia; Zarządzanie kosztami w łańcuchu dostaw; Zarządzanie kosztami projektów; Analiza pozycji strategicznej przedsiębiorstwa; Benchmarking w zarządzaniu kosztami; Określanie długookresowych prawidłowości w kształtowaniu się kosztów; Strategiczna analiza kosztów w zintegrowanym systemie zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Metodologiczne zagadnienia konkurencyjności, 2. Rola polityki państwa w kształtowaniu konkurencyjności przedsiębiorstw, 3. Źródła przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw, 4. Kapitał ludzki czynnik przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw, 5. Poprawa konkurencyjności przedsiębiorstw w świetle doświadczeń
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Teorie organizacji i zarządzania: 1. Geneza nauki o organizacji i zarządzaniu, 2. Klasyczne teorie zarządzania, 3. Klasyczne teorie zarządzania, 4. Nurt behawioralny, 5. Nurt neoklasyczny, 6. Szkoła systemowa, 7. Teoria chaosu. II. Podstawy zarządzania organizacjami: 1. Tworzenie organizacji, 2. Zarządzanie kompetencjami, 3. Zarządzanie pertycypacyjne, 4. Zarządzanie projektami, 5. Zarządzanie jakością. III. Wybrane metody zarządzania przedsiębiorstwem; 1. Reenginiering, 2. Benchmarking, 3. Outsourcing, 4. Zarządzanie wiedzą
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Od reengineeringu do metodyki myślenia sieciowego Reengineering; Benchmarking; Outsourcing; Lean management; Wewnętrzna konkurencja i kształtowanie jakości; Time based management; Organizacja oparta na wiedzy; Wirtualna organizacja; Metodyka myślenia sieciowego. Cz.II Myślenie sieciowe w praktyce: Przykład zastosowania myślenia sieciowego- przedsiębiorstwo handlu samochodami; Czynnik ekologiczny w zarządzaniu; Konflikt krótko- i długookresowy planów i korzyści w polityce ekologicznej władz lokalnych; Prawo jako bariera zarządzania parkiem krajobrazowym; Uwagi końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (5 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Od reengineeringu do metodyki myślenia sieciowego Reengineering; Benchmarking; Outsourcing; Lean management; Wewnętrzna konkurencja i kształtowanie jakości; Time based management; Organizacja oparta na wiedzy; Wirtualna organizacja; Metodyka myślenia sieciowego. Cz.II Myślenie sieciowe w praktyce: Przykład zastosowania myślenia sieciowego- przedsiębiorstwo handlu samochodami; Czynnik ekologiczny w zarządzaniu; Konflikt krótko- i długookresowy planów i korzyści w polityce ekologicznej władz lokalnych; Prawo jako bariera zarządzania parkiem krajobrazowym; Uwagi końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I Publiczne zarządzanie kryzysowe a zarządzanie ryzykiem. Podstawy prawne publicznego zarządzania kryzysowego oraz wzorce dobrych praktyk; Proces i zakres publicznego zarządzania kryzysowego; Wybrane standardy i metody zarządzania ryzykiem; Podstawy teorii organizacji i zarządzania wykorzystywane w publicznym zarządzaniu kryzysowym; Część II Zaawansowane metody oceny ryzyka w publicznym zarządzaniu kryzysowym. Podmioty odpowiedzialne za ocenę ryzyka w publicznym zarządzaniu kryzysowym; Ideowa struktura metodyki oceny ryzyka w publicznym zarządzaniu kryzysowym; Przygotowanie do oceny ryzyka w systemach infrastruktury kryzysowej państwa; Ocena ryzyka w systemach infrastruktury krytycznej państwa; Wykorzystywanie oceny ryzyka. Część II Zarządzanie wiedzą w publicznym zarządzaniu kryzysowym. Podstawy teoretyczne zarządzania wiedzą; Model zarządzania wiedzą rekomendowany do publicznego zarządzania kryzysowego; Rozwijanie zarządzania wiedzą w publicznym zarządzaniu kryzysowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Jadwiga Bakonyi: Wykorzystanie technologii informacyjnych w podnoszeniu jakości kształcenia w szkołach wyższych; 3. Edyta Ciszowska: Cena jako element marketingu mix na rynku telefonii komórkowej; 4. Marek Jabłoński, Adam Jabłoński: Finansowe i marketingowe nośniki wartości przedsiębiorstwa; 5. Elżbieta Targosz, Łukasz Karliński: Benchmarking jako narzędzie doskonalenia procesu zarządzania w organizacji; 6. Paweł Nowak: Wpływ nadzwyczajnych gwarancji na funkcjonowanie firmy; 7. Piotr Piorunkiewicz: Wybrane zagadnienia integracji łańcuchów dostaw; 10. Marek Jabłoński, Adam Jabłoński: Karta wyników oparta na założeniach Zrównoważonego Rozwoju w budowie wartości firmy; 17. Stanisław Borkowski, Magdalena Mazur: Identyfikacja obszarów huty szkła wymagających doskonalenia; 18. Katarzyna Znańska-Kozłowska: Komunikacja pracowników w okresie zmian organizacyjnych; 20. Anna Sośnicka: Zarządzanie talentami- wyzwanie współczesnych organizacji; 21. Leopold Jeziorski, Jacek Selejdak, Marta Jagusiak: Działania korygujące jako instrument doskonalenia produkcji szyb samochodowych; 23. Lech Regulski: Zarządzanie projektami- wyzwanie nowych czasów; 26. Małgorzata Koszembar-Wiklik: Pracownik w Viralu- komunikacja wewnętrzna w organizacji; 28. Magdalena Półtorak: Job-Sharing- abstrakcja czy alternatywa? Próba oceny elastycznej formy pracy jako narzędzia polityki WLB; 29. Stanisław Borkowski: Doskonalenie metody Servqual; 30. Marta Jagusiak, Krzysztof Knop, Piotr Czaja: Doskonalenie jakości kamizelki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej