Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(32)
Forma i typ
Książki
(32)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje naukowe
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(27)
dostępne
(19)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(20)
Czytelnia
(28)
Autor
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(3)
Jajuga Krzysztof (1956- )
(2)
Niedziółka Paweł
(2)
Opolski Krzysztof (1948- )
(2)
Szelągowska Anna
(2)
Balcarek Artur
(1)
Bogacka-Kisiel Ewa (1946-2021)
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Capiga Mirosława
(1)
Dahmen Andreas (1962- )
(1)
Freixas Xavier
(1)
Gostomski Eugeniusz (1951- )
(1)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Głuchowski Jan
(1)
Harasim Janina
(1)
Heffernan Shelagh
(1)
Horowska Joanna
(1)
Jacobi Philipp
(1)
Jaworski Władysław L. (1927-2017)
(1)
Kiełtyka Leszek
(1)
Kohutek Konrad
(1)
Kosiński Bohdan
(1)
Krasodomska Joanna
(1)
Krysiak Zbigniew
(1)
Kądziela Ewa Monika
(1)
Masłowska-Pietrzak Kamilla
(1)
Mieloszyk Janusz
(1)
Nowak Alojzy Z. (1956- )
(1)
Nowakowski Jerzy
(1)
Pietrzak Tomasz
(1)
Proniewski Marek
(1)
Pyka Irena
(1)
Rochet Jean-Charles
(1)
Ronka-Chmielowiec Wanda (1948- )
(1)
Rudasz Zbigniew
(1)
Stefański Artur
(1)
Stopczyński Andrzej (1962- )
(1)
Szambelańczyk Jan
(1)
Tarasiuk Wojciech
(1)
Trofimov Valerij Vladimirovič
(1)
Wojtasiak-Terech Agnieszka
(1)
Zawadzka Zofia (1950-2005)
(1)
Štofkova Jana
(1)
Żabińska Teresa
(1)
Żabiński Leszek
(1)
Żukowski Paweł
(1)
Żółtkowski Wiesław
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(31)
Rosja
(1)
Język
polski
(31)
rosyjski
(1)
Temat
Banki
(30)
Zarządzanie ryzykiem
(8)
Przedsiębiorstwo
(7)
Zarządzanie
(5)
Ryzyko bankowe
(4)
Banki internetowe
(3)
Bankowe usługi detaliczne
(3)
Kadry
(3)
Kredyt
(3)
Obrót pieniężny
(3)
Ryzyko kredytowe
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Inwestycje
(2)
Komputery
(2)
Marketing
(2)
Nadzór bankowy
(2)
Rynek finansowy
(2)
Rynek kapitałowy
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Upadłość
(2)
Usługi finansowe
(2)
Zakład Ubezpieczeń Społecznych (ZUS)
(2)
Zarządzanie finansami
(2)
Zarządzanie portfelem
(2)
Akcje (ekon.)
(1)
Analiza SWOT
(1)
Artykuły gospodarstwa domowego
(1)
BRE Bank
(1)
Banki inwestycyjne
(1)
Banki spółdzielcze
(1)
Bankowość elektroniczna
(1)
Bankowy Fundusz Gwarancyjny
(1)
Bezpieczeństwo systemów
(1)
Biblioteki publiczne
(1)
Bilans księgowy
(1)
Ceramika
(1)
Doradztwo i pośrednictwo kredytowe
(1)
Ekonomika
(1)
Etyka biznesu
(1)
Firanki i zasłony
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Jakość
(1)
Jakość produktu
(1)
Jakość usług
(1)
Karty płatnicze
(1)
Klienci banków
(1)
Koszty
(1)
Kraje rozwijające się
(1)
Marketing bankowy
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Maszyny
(1)
Nauczanie
(1)
Obrót bezgotówkowy
(1)
Obsługa klienta
(1)
Odzież
(1)
Pieczywo
(1)
Postępowanie naprawcze
(1)
Pośrednictwo
(1)
Prawo handlowe
(1)
Procent
(1)
Promocja sprzedaży
(1)
Przędzalnictwo
(1)
Rozliczenia międzynarodowe
(1)
Rury
(1)
Rynek pieniężny
(1)
Ryzyko
(1)
Ryzyko finansowe
(1)
Ryzyko inwestycyjne
(1)
Samorząd gminny
(1)
Sprawozdawczość finansowa
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Służba zdrowia
(1)
Transakcja opcyjna
(1)
Turystyka
(1)
Unia Europejska
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Wartość ekonomiczna
(1)
Wierzytelność
(1)
Wycena przedsiębiorstwa
(1)
Zabezpieczenie wierzytelności
(1)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Podręcznik
(12)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(10)
Zarządzanie i marketing
(4)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
32 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
CZ.I Bank na tle systemu bankowego i rynku finansowego : 1. System bankowy, 2. Bank i jego cechy charakterystyczne, 3. Rynki finansowe - instrumenty, podmioty, klasyfikacja. Cz. II Operacje bankowe: 4. Operacje depozytowe, 5. Operacje płatnicze, 6. Operacje aktywne - kredytowe i lokacyjne, 7. eracje zabezpieczające - gwarancje i poręczenia, 8. Operacje instrumentami pochodnymi. Cz. III Otoczenie banku i jego relacje z nim : 9. Otoczenie banku, 10. Marketing bankowy, 11. Bankowość elektroniczna. Cz. IV Gospodarka finansowa banku : 12. Pasywa, aktywa, wynik finansowy, 13. Ryzyko i zarządzanie ryzykiem, 14. Analiza i ocena sytuacji finansowej banku. Cz. V Zarządzanie bankiem : 15. Organizowanie działalności banku, 16. Kontrola w zarządzaniu bankiem, 17. Polityka banku i planowanie działalności
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Wprowadzenie. R.2 Rynek usług bankowych dla przedsiębiorców: Podstawowe dane o rynku usług bankowych dla przedsiębiorców; Kluczowe czynniki marketingowe w bankowej obsłudze przedsiębiorstw; Fundamentalne trendy. R.3 Zarządzanie finansami przedsiębiorstw: Uwagi wstępne; Podstawy zarządzania finansami przedsiębiorstw; Decyzje inwestycyjne; Decyzje w sprawie finansowania. R.4 Bankowa obsługa przedsiębiorstw ukierunkowana na przyszłość: Kredyty bankowe dla przedsiębiorstw; Proces podejmowania decyzji kredytowych; Wycena wartości przedsiębiorstwa; Alternatywne instrumenty finansowania. Finansowanie specjalne i doradztwo na rzecz firm; Operacje pośredniczące. R.5 Marketing w usługach bankowych dla przedsiębiorstw Zadania i rola marketingu w zakresie bankowości korporacyjnej; Marketingowe metody zarządzania obszarami strategicznymi w zakresie bankowości korporacyjnej. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Pieniądz krajowy i pieniądz międzynarodowy; Narodowy Bank Polski; Prawne podstawy działalności banków w Polsce - zagadnienia wybrane; Podstawy zarządzania bankiem komercyjnym; Marketing bankowy; Operacyjna działalność banku komercyjnego; Bank komercyjny na rynku finansowym; Zarządzanie ryzykiem w banku komercyjnym; Windykacja należności banku; Likwidacja, prze- jęcie, zawieszenie i upadłość banku; Bankowy Fundusz Gwarancyjny; Instytucje bankowe Unii Europejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bankowość : zagadnienia podstawowe / Małgorzata Iwanicz-Drozdowska, Władysław L. Jaworski, Zofia Zawadzka. - Nowe wydanie zaktual. i rozszerz. - Warszawa : Poltext, 2010. - 334 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Cz. I System bankowy i jego otoczenie: Banki i system bankowy; Polityka pieniężna banku centralnego i rynek pieniężny; Nadzór na działalnością bankową w Polsce. Cz. II Operacje bankowe: Operacje kredytowo-depozytowe; Operacje zagraniczne; Operacje bankowości elektronicznej; Operacje bankowości inwestycyjnej; Sekuratyzacja; Operacje instrumentami pochodnymi. Cz. III Zarządzanie bankiem komercyjnym: Cele polityki bankowej; Kapitał własny banku; Strategia marketingowa banków komercyjnych; Ocena działalności banku; Cz. IV Ryzyko bankowe: Pojęcie i rodzaje ryzyka bankowego; Ryzyko płynności; Ryzyko kredytowe; Ryzyko kraju; Ryzyko stopy procentowej; Ryzyko walutowe; Ryzyko operacyjne; Modele VaR.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bankowość detaliczna w Polsce / Janina Harasim. - Warszawa : CeDeWu, 2005. - 277 s. ; 23 cm.
1.Sektor bankowości detalicznej w Polsce, 2.Czynniki wpływające na rozwój bankowości detalicznej w Polsce, 3.Ocena zasobów materialnych i niematerialnych najważniejszych uczestników rynku detalicznych usług bankowych w Polsce, 4.Czynniki przewagi konkurencyjnej na krajowym rynku detalicznych usług bankowych, 5.Podstawowe obszary wyboru strategicznego w bankowości detalicznej w Polsce, 6.Strategie konkurencyjne na rynku detalicznych usług bankowych w Polsce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Doskonalenie jakości w bankach / red. Krzysztof Opolski. - Warszawa : CeDeWu, 2002. - 163 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Jakość jako podstawa reorganizacji firmy; Jakość - podstawy teoretyczne i terminologiczne; Zarządzanie jakością; Jakość usług w bankach - analiza i diagnoza działań poprawy jakości; Procesowe zarządzanie organizacją; Statystyczne metody kontroli procesu; Jakość w zarządzaniu, czyli standardy moralne współczesnego menedżera.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Bakalavr. Akademičeskij kurs)
Zawiera: Раздел I. ИНФОРМАЦИЯ. ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ И ПРОЦЕССЫ. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ Глава 1. Экономическая информация: Экономическая информация как часть информационного ресурса общества; Информация и информационные процессы в организационно-экономической сфере; Сущность, значение и закономерности развития информационных систем и технологий в современной экономике; Экономические законы развития информационных технологий. Глава 2. Информационные технологии: Основные понятия, терминология и классификация; Технология и методы обработки экономической информации; Структура базовой информационной технологии. Глава 3. Информационные системы: Роль и место автоматизированных информационных систем в экономике; Виды информационных систем и принципы их создания; Состав информационных систем; Жизненный цикл информационных систем. Раздел II. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В УПРАВЛЕНИИ ПРЕДПРИЯТИЕМ Глава 4. Организация и средства информационных технологий обеспечения управленческой деятельности: Предприятие как объект управления; Роль и место информационных технологий в управлении предприятием; нформационные технологии организационного развития и стратегического управления предприятием. Глава 5. Методические основы создания информационных систем и технологий в управлении предприятием: Основные понятия; Системный подход; Информационный подход; Стратегический подход; Объектно-ориентированный подход; Методические принципы совершенствования управления предприятием на основе информационных технологий; Разработка информационного обеспечения систем управления предприятием. Глава 6. Информационные технологии документационного обеспечения управленческой деятельности: Основные понятия документационного обеспечения управленческой деятельности; Виды информационных систем управления документационным обеспечением предприятия; Организация электронной системы управления документооборотом. Глава 7. Инструментальные средства компьютерных технологий информационного обслуживания управленческой деятельности: Общие свойства КИС; Типовой состав функциональных модулей КИС; Корпоративная информационная система SAP R/3; Корпоративные информационные системы компании «Microsoft»; Корпоративная информационная система «Галактика»; Корпоративная информационная система «Парус». Глава 8. Компьютерные технологии интеллектуальной поддержки управленческих решений: Корпоративная сеть Интранет; Информационные базы корпоративных информационных систем; Аналитическая обработка данных. Раздел III. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В МАРКЕТИНГЕ Глава 9. Структура и состав информационной системы маркетинга; Маркетинг как объект управления; Информационное обеспечение в системе управления маркетингом; Управление взаимоотношениями с потребителем (CRM); Планирование ресурсов в зависимости от потребности клиента (CSRP); Непрерывная информационная поддержка поставок и жизненного цикла (CALS); Программные продукты в маркетинге. Глава 10. Функциональное назначение и ресурсы Интернета: Технология Интернет в маркетинге; Электронная коммерция. Раздел IV. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В БУХГАЛТЕРСКОМ УЧЕТЕ Глава 11. Общая характеристика информационной системы бухгалтерского учета: Сущность и принципы ведения бухгалтерского учета; Учетная политика; Функциональная архитектура бухгалтерского учета. Глава 12. Компьютерные информационные технологии в бухгалтерском учете: Программные продукты ИС бухгалтерского учета; Классы программных продуктов ИС бухгалтерского учета. Раздел V. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В БАНКОВСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ Глава 13. Специфика организации банковского дела в России: Сущность банковской деятельности; Операции и услуги банков; Основные тенденции развития банковской системы России. Глава 14. Проблемы создания информационных систем банковской деятельности: Принципы построения автоматизированных банковских систем; Технические решения банковских систем; Информационное и программное обеспечение банковских систем; Электронный документооборот в банке Глава 15. Электронные банковские услуги: Электронные услуги с использованием банковских карт; Электронные услуги дистанционного банковского обслуживания; Автоматизация межбанковских расчетов; Электронные платежные системы в Интернете. Раздел VI. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В СТРАХОВОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ Глава 16. Понятие страховой деятельности и ее организации: Риск как экономическая категория; Основные функции и задачи страхования; Основы финансово-хозяйственной деятельности страховщиков. Глава 17. Автоматизированные информационные системы страховой деятельности: Организационная структура ИС СД; Функциональная структура ИС СД; Информационные технологии ИС СД; Программа «Парус-Страхование»; Программа «ИНЭК-Страховщик»; Развитие ИС СД. Раздел VII. СТАНДАРТИЗАЦИЯ ИНФОРМАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ Глава 18. Основы построения системы стандартов ИТ: Понятие открытых систем; Международные структуры в области стандартизации информационных технологий; Методологический базис открытых систем; Архитектурные спецификации (эталонные модели); Эталонная модель взаимосвязи открытых систем; Базовые спецификации. Глава 19. Инструменты функциональной стандартизации: Понятие профиля открытой системы; Классификация профилей; Основные свойства и назначение профилей; Пример компоновки функционального профиля. Раздел VIII. БЕЗОПАСНОСТЬ ИНФОРМАЦИОННЫХ СИСТЕМ Глава 20. Защищенная информационная система: Определение защищенной информационной системы; Методология анализа защищенности информационной системы; Требования к архитектуре информационной системы для обеспечения безопасности ее функционирования; Этапы построения системы безопасности ИС; Стандартизация подходов к обеспечению информационной безопасности; Обеспечение интегральной безопасности информационных систем.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Integracja systemów informacyjnych z systemami zarządzania. Technologie informacyjne w kreowaniu wirtualnego środowiska zarządzania przedsiębiorstwem - obszar e-negocjacji; Sterowanie procesem logistycznym przy wykorzystaniu systemu ekspertowego; Koncepcje i technologie informatyczne wspomagania zarządzania logistycznego; Systemy informatyczne wspomagające proces zarządzania w średnim przedsiębiorstwie; Wybór metody prognozowania podstawoą prognozowania sprzedaży produktów z branży FMCG; Bazy danych w zarządzaniu marketingowym przedsiębiorstwa; System ekspertowy w roli systemu wczesnego ostrzegania; Sterowanie procesami transportu w przedsiębiorstwie hutniczym. Część II: Zarządzanie poziomem usług IT w organizacjach gospodarczych. Zarządzanie projektami IT z wykorzystaniem programu mindmapper; Internet i jego rola w działalności przedsiębiorstw usługowych w Polsce; Integracyjna rola systemów klasy ERP/ERP II w przedsiębiorstwach adaptacyjnych; Usprawnienie operacji logistyki odwrotnej w kanałach dystrybucji przy zastosowaniu technologii RFID; Ocena efektywności inwestycji w procesie wdrażania technologii informatycznych w dużych przedsiębiorstwach; Rola internetu w marketingowym zarządzaniu firmą; Technologie informatyczne dla handlu a bariery działalności gospodarczej; Informatyczne systemy pomiarowo-rozliczeniowe rynku energii elektrycznej. Część III: Systemy informatyczne w bankowości, rachunkowości i kontrolingu. Zintegrowany system informatyczny i controlling; Teoretyczne i praktyczne aspekty usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych on-line; Bankowość internetowa - wybrane aspekty bezpieczeństwa; Bankowość elektroniczna w ocenie klientów banków detalicznych w Polsce; Wykorzystanie programów statystycznych w prognozowaniu upadłości przedsiębiorstw; Analiza portfelowa jako narzędzie oceny jakości zarządzania na przykładzie danych statystycznych 1988-2004 dawnej nadwiślańskiej spółki węglowej; Outsourcing usług bankowych w Polsce. Część IV: Zarządzanie kapitałem ludzkim z wykorzystaniem systemów informacyjnych. Strategiczne problemy zarządzania kapitałem ludzkim; Specyfikacje i standardy e-learningowe jako podstawa tworzenia nowoczesnego modelu nauczania; Organizacyjne uczenie się w zintegrowanym podejściu do zarządzania wiedzą; Model prognozowania wielkości czynników sukcesu przedsiębiorstwa z bazą metod sztucznej inteligencji; Implikacje e-society dla polskiej administracji skarbowej; Heurystyka bazy reguł lingwistycznego modelu oceny menedżerów. Część V: Analiza, projektowanie, wdrażanie systemów informacyjnych w organizacjach gospodarczych. Problemy wielokryterialnego podejmowania decyzji w zarządzaniu portfelem projektów; Rozwój infrastruktury społeczeństwa informacyjnego w Polsce, a wielkość środków unijnych w poprzednim okresie budżetowym (w latach 2004-2006); Wykorzystanie witryny internetowej do prezentacji produktów firmy handlowej; Integracja generacji rozproszonej i rozsianej w cyberprzestrzeni zarządzania; Cybernetyczny aspekt adaptacji metod sztucznej inteligencji w wybranych obszarach podejmowania decyzji; Możliwości finansowania rozwoju technologii informatycznych przedsiębiorstw z wykorzystaniem funduszy Unii Europejskiej. Część VI: Wykorzystanie IT w dyscyplinach pokrewnych. rejestr usług medycznych formą raportowania świadczeń zdrowotnych; Zastosowanie indeksu malmquista do pomiaru zmian produktywności polskich szpitali; Symulacje kwantowo-chemiczne i molekularno-dynamiczne cząsteczki antracenu przy użyciu pakietu programu hyperchem; Składki na ubezpieczenia społeczne w Unii Europejskiej na przykładzie Niemiec i Szwecji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Wprowadzenie, 2.Dlaczego funkcjonują pośrednicy finansowi?, 3.Bankowość a teoria Organizacji Rynku, 4.Relacja kredytodawca-kredytobiorca, 5.Równowaga i racjonowanie na rynku kredytowym, 6.Makroekonomiczne konsekwencje niedoskonałości rynków finansowych, 7.Run na bank i ryzyko systemowe, 8.Zarządzanie ryzykiem w banku, 9.Regulacje prawne funkcjonowania banków
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie organizacją - budowa "domu jakości", 2. Pomiar jakości usług w bankach komercyjnych, 3. Ekonomiczne aspekty doskonalenia jakości w bankach, 4. Jakość jako globalny wymiar przewagi konkurencyjnej banku, 5. CRM - nowy wymiar jakości w banku, 6. Badania mystery shopping jako wsparcie zarządzania metodą CRM w bankowości, 7. Total Quality Managment (TQM) w zarządzaniu zasobami ludzkimi
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Bank i jego funkcje, 2. Dywersyfikacja działalności banków, 3. Zarządzanie ryzykiem bankowym, 4. Globalne regulacje w bankowości, 5. Systemy i regulacje bankowe w Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych, Japonii i Unii Europejskiej, 6. Systemy bankowe w krajach rozwijających się, 7. Upadłośc banku, 8. Kryzysy finansowe, 9. Konkurencyjność banku, 10. Analizy przypadków
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Banki w systemie finansowym państwa; System bankowy i jego funkcje; Zarządzanie bankiem komercyjnym- aspekty ogólne; Depozyty i kapitał własny jako zasoby finansowe banku; działalność kredytowa - główny element inwestowania pozyskanych funduszy; Strategie zarządzania aktywami i pasywami banku; Analiza bilansu banku i ocena rezultatów zarządzania; Organizacja i czynnik ludzki jako elementy zabezpieczenia systemowego zarządzania finansami banku komercyjnego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publiczny obrót papierami wartościowymi w Polsce, Rynek giełdowy, Transakcje giełdowe, Rynek pozagiełdowy, Cena akcji, Cena obligacji, Ograniczenia w polityce inwestycyjnej banków komercyjnych w Polsce, Rentowność - metody pomiaru, Stopy procentowe w gospodarce oraz wartość pieniądza w czasie, Zarządzanie portfelem obligacji, Zabezpieczenie wartości portfela papierów wartościowych, Zarządzanie portfelem papierów wartościowych na zlecenia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie produkcją i jakością w branży meblarskiej, 2. Identyfikacja obszarów powstawania niezgodności emaliowanych wyrobów sprzętu gospodarstwa domowego, 3. Jakość pieczywa z zautomatyzowanej piekarni, 4. Struktura niezgodności drutów i ocena nowoczesności wykorzystania maszyn, 5. Determinanty jakości profilowania rur, 6. Proces produkcyjny i struktura niezgodności firan/serwet, 7. Zasoby ludzkie i koszty produkcji w przędzalni, 8. Determinanty jakości folii i nowoczesność wykorzystanych maszyn do jej produkcji, 9. Model jakości wirtualnych usług bankowych, 10. Jakość obsługi klienta w urzędzie miejskim, 11. Jakość usług medycznych w szpitalu powiatowym, 12. Determinanty jakości wyrobów ceramicznych, 13. Jakość produktów wytwarzanych w zakładzie pracy chronionej dla przemysłu elektrotechnicznego, 14. Wyniki analizy SWOT podstawą utworzenia specjalistycznej firmy, 15. Jakość organizacji czasu pozaszkolnego a koszty utrzymania specjalistycznego ośrodka, 16. Problem jakości w czystszej produkcji, 17. Jakość usług w miejskiej bibliotece publicznej, 18. Lean Banking, 19. Jakość nauczania w szkole podstawowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera i Bankowca)
R.1 Promocja sprzedaży - pojęcie i elementy: Promocja sprzedaży i jej czynniki; Specyfika i zadania promocji usługi bankowej; Etapy polityki promocji banku. R.2 Elementy promocji sprzedaży: Reklama usług banko wych i jej rodzaje; Etapy akcji reklamowej banku; Ak cje aktywizacji sprzedaży (popieranie sprzedaży); Sprzedaż osobista - forma promocji oferty banku; Pub lic relations banku. R.3 Praktyka działań promocyjnych banku: Organizacja działań promocyjnych; Przykłady akcji promocyjnych ban ków. Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Ryzyko kredytowe w dzialalności banku, 2. Zarządzanie ryzykiem kredytowym w banku, 3. Kadry w procesie ograniczania ryzyka kredytowego banku, 4. Kwalifikacje analityków kredytowych a jakość portfela kredytowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Ryzyko kredytowe - istota, nośniki i cele pomiaru. 2. Pomiar i modelowanie ryzyka kredytowego. 3. Pomiar ryzyka kredytowego oparty na rozkładzie wartości przedsiębiorstwa. 4. Analiza ryzyka w modelu opcyjnym w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Polsko-Niemieckiego Centrum Prawa Bankowego UJ)
Cz. I Potrzeba szczególnej ochrony stabilności systemu bankowego : 1.Bank jako instytucja zaufania publicznego, 2.Przyczyny i skutki upadłości banków, 3.Prawne gwarancje bezpieczeństwa bankowego. Cz.2 Bankowe praw sanacyjne i upadłościowe w wybranych ustawodawstwach : 1.Działania interwencyjne organów nadzoru, 2.Poszczególne sanacyjne środki nadzorcze, 3.kontrola decyzji organów nadzoru bankowego, 4.Szczególny charakter regulacji normujących procedury sanacyjno-upadłościowe banków. Cz. III Bankowe procedury naprawcze : 1.Sanacyjne środki nadzorcze w polskim prawie bankowym, 2.Sanacja autonomiczna, 3.Kurator bankowy, 4.Sanacja komisaryczna, 5.Działalność pomocowa na rzecz szanowanego banku, 6.Przejęcie banku. Cz. IV Sanacja banku w upadłości : 1.Zawieszenie działalności banku, 2.Wszczęcie postępowania upadłościowego banku, 3.Układ oraz zbycie przedsiębiorstwa upadłego banku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1.Przesłanki segmentacji rynku finansowego w Polsce, 2.Polski rynek bankowy w warunkach nasilającej się konkurencji, 3.Rynek bankowy w systemie obsługi finansowej polskich przedsiębiorstw, 4.Zakres i formy działalności kredytowej banków wobec jednostek samorządu terytorialnego, 5.Międzybankowy rynek pieniężny - analiza i przesłanki rozwoju, 6.Rynek udziałowych instrumentów finansowych w Polsce - stan obecny i perspektywy rozowju
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej