Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(15)
Forma i typ
Książki
(15)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(14)
dostępne
(8)
Placówka
Wypożyczalnia
(8)
Czytelnia
(14)
Autor
Aleksandrowicz Piotr
(1)
Bryniarska Teresa Izabela
(1)
Burgiel Aleksandra
(1)
Capiga Mirosława
(1)
Fandrejewska-Tomczyk Aleksandra
(1)
Jarmołowicz Wacław
(1)
Kałużny Radosław
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kochaniak Katarzyna
(1)
Kowalewski Oskar
(1)
Kudła Janusz
(1)
Lasek Mirosława
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Małysa-Kaleta Agata
(1)
Niedziółka Paweł
(1)
Opolski Krzysztof (1948- )
(1)
Smyczek Sławomir
(1)
Sowa Izabela
(1)
Stodulny Przemysław
(1)
Stępień Kinga
(1)
Zrałek Jolanta
(1)
Żabińska Teresa
(1)
Żabiński Leszek
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(13)
Kraj wydania
Polska
(15)
Język
polski
(15)
Temat
Banki
(15)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Marketing
(2)
Ryzyko kredytowe
(2)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
Banki inwestycyjne
(1)
Bezrobocie
(1)
Data mining
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Gwarancje bankowe
(1)
Handel
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Jakość usług
(1)
Kobieta
(1)
Komputery
(1)
Konsorcjum bankowe
(1)
Konsumenci
(1)
Kredyt
(1)
Lojalność konsumentow
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Menedżerowie
(1)
Nadzór bankowy
(1)
Narodowy Bank Polski
(1)
Obsługa klienta
(1)
Odzież
(1)
Polska
(1)
Procent
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Płeć
(1)
Reformy Balcerowicza
(1)
Rezerwy (finanse)
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Rynek pracy
(1)
Ryzyko
(1)
Ryzyko bankowe
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Transakcja opcyjna
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Turystyka
(1)
Unia Europejska
(1)
Usługi
(1)
Wierzytelność
(1)
Zabezpieczenie wierzytelności
(1)
Zdolność kredytowa
(1)
Znaki towarowe
(1)
Temat: czas
1901-
(3)
1989-
(2)
2001-0
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
15 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych / Przemysław Stodulny. - Warszawa : CeDeWu, 2006. - 228 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
1. Jakość usług podstawą satysfakcji klientów i kształtowania ich lojalności: 1.1. Systematyka pojęcia jakości. 1.2. Kształtowanie jakości w sferze usług i jej znaczenie dla banku. 1.3.Związek między jakością usług, satysfakcją klientów oraz ich lojalnością. 2.Satysfakcja i lojalność klientów jako miary konkurencyjności banku: 2.1.Marketing relacji: 2.1.1.Powstanie i istota koncepcji marketingu relacyjnego. 2.1.2.Podstawowe elementy marketingu relacyjnego. 2.1.3.Strategie marketingu relacyjnego. 2.1.4.Relationship banking. 2.2. Satysfakcja klientów oraz sposoby jej pomiaru: 2.2.1.Istota satysfakcji klientów oraz mechanizmy jej powstawania. 2.2.2.Konsekwencje satysfakcji oraz jej barku. 2.2.3.Metody pomiaru satysfakcji. 2.3.Lojalność klientów i metody jej analizy: 2.3.1.Charakterystyka zjawiska lojalności klientów. 2.3.2.Typy i stopnie lojalności. 2.3.3.Badania i analiza lojalności klientów. 2.3.4.Segmentacja klientów ze względu na poziomie lojalności. 3.działania marketingowe banków jako narzędzia kształtowania jakości usług oraz satysfakcji i lojalności klientów: 3.1.Usługa bankowa, zakres oferty banku i marka produktów. 3.2.Cena usług bankowych. 3.4.Działania promocyjne banków. 3.5.Orientacja i działania projakościowe banków w Polsce. 3.6.Programy i działania lojalnościowe. 4.Postrzeganie jakości usług i satysfakcja klientów banków w świetle badań ankietowych: 4.1.Podstawy metodologiczne prowadzonych badań. 4.2.Charakterystyka próby badawczej ze względu na zakres i preferencje dotyczące korzystania z usług bankowych. 4.3.Zakres i preferencje klientów dotyczące korzystania z usług bankowych. 4.4. Ocena i analiza jakości usług bankowych postrzeganej przez klientów. 4.5.zadowoloenie klientów z usług świadczonych przez banki. 5.Związek jakości usług bankowych z zadowoleniem i lojalnością klientów banków: 5.1.Lojalność klientów banków w świetle badań ankietowych. 5.2.Model zależności między oceną jakości usług, satysfakcją klientów banków a ich lojalnością.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; 517)
R.1 Wybrane aspekty badań banków spółdzielczych: Przesłanki koncentracji kapitału bankowego; Ryzyko w działalności bankowej; Założenia programowe bankowości spółdzielczej; Badania modelowe banków spółdzielczych. R.2 Zarządzanie ryzykiem powszechnej przedsiębiorczości przez banki spółdzielcze: Mechanizmy systemu rynkowego; System finansowy i jego elementy; Analiza finansowa kooperacji; Spółdzielcza sprawność finansowa banków spółdzielczych; Kooperacja banku spółdzielczego z klientami; Podstawowe aspekty funkcjonowania bankowe go systemu logistycznego; Priorytetowe zasady zarządzania rynkiem powszechnej przedsiębiorczości wynikające z zaleceń Okrągłego Stołu Komisji Europejskiej; Zarządza nie ryzykiem powszechnej przedsiębiorczości w Unii Europejskiej. R.3 Proces konsolidacji banków spółdzielczych: Symptomy zagrożeń; Zjawiska komercjalizacji działalności banków spółdzielczych; Wpływ procesów konsolidacji na działalność finansową banków spółdzielczych; Kondycja finansowa sektora banków spółdzielczych; Koszty konsolidacji banków spółdzielczych; Ewolucja konfiguracji zrzeszeń banków spółdzielczych. R.4 Współczesne determinanty zmian funkcjonowania banków spółdzielczych: dostosowanie do wymogów Unii Europejskiej; Uwarunkowania ekonomiczne i społeczne realizacji ustawowych wymogów kapitałowych; Wzajemne relacje pomiędzy bankami spółdzielczymi a społecznościami lokalnymi; Przygotowanie banków spółdzielczych do korzystania z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Temat
1.System bakowy-podstawowe pojęcia i zależności, 2.Przyczyny i charakter zmian strukturalnych w systemach bankowych, 3.Strategie tworzenia banków uniwersalnych, 4 .Przegląd badań nad uniwersalizacją działalności banków, 5.Oddziaływanie procesów uniwersalizacji na rentowność i ryzyko w działalności banków, 6.Znaczenie zmian strukturalnych dla stabilności systemu finansowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera i Bankowca)
R.1 Wstępna analiza danych. R.2 Analiza dyskryminacyjna. R.3 Regresja logistyczna. R.4 Drzewa klasyfikacyjne. R.5 Generowanie reguł rozmytych. R.6 Analiza skupień. R.7 Rozmyta metoda analizy skupień. R.8 Wielowarstwowe jednokierunkowe sieci neutronowe. R.9 Sieci neutronowe Kohonena. R.10 Analiza korespondencji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Monetarne instytucje finansowe, 2.Procedura kredytowania, 3.Źródła informacji wykorzystywanej przez bank do oceny kredytobiorcy, 4.Zdolność kredytowa, 5.Ryzyko kredytowe, 6.Zabezpieczenia kredytów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Efektywność finansowa banków giełdowych / Katarzyna Kochaniak. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2010. - 178, [1] s. : rys.; tab. ; 24 cm.
1. Istota efektywności finansowej banków i problem jej pomiaru; 2. Wybrane metody oceny efektywności działania banków; 3. Warunki makroekonomiczne i ich wpływ na działalność banków giełdowych w Polsce w latach 1998-2007; 4. Empiryczna ocena efektywności finansowej banków notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie w latach 1998-2007; 5. Charakterystyka efektywności poszczególnych banków giełdowych na tle całej grupy banków w latach 1998-2007
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Jakość i efektywność w teorii: 1. Znaczenie jakości usług w banku, 2. Badania jakości usług, 3. Efektywność i jakość w nieparametrycznych badaniach banków, 4. Podsumowanie - jakość w banku, restrukturyzacja. Cz. II Jakość i efektywność - szczegóły przeprowadzonego badania : 5. Metodologia badania wpływu jakości usług na efektywność oddziałów bankowych, 6.Struktura badania jakości w oddziałach banku, 7.Jakość w oczach klientów na podstawie wyników badań empirycznych, 8.Ocena wpływu jakości na efektywność
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Konsolidacja a efektywność banków w Polsce / Kinga Stępień. - Warszawa : CeDeWu, 2004. - 216 s. : tab., wykr. ; 23 cm.
1.Funkcjonowanie sektora bankowego we współczesnej gospodarce rynkowej, 2.Konkurencja i konkurencyjność w sektorze bankowym, 3.Zjawiska konsolidacji w sektorze bankowym, 4.Przebieg procesu konsolidacji w wybranych krajach, 5.Metodyka badania wpływu konsolidacji na efektywność w sektorze bankowym, 6.Próba oceny wpływu konsolidacji na efektywność sektora bankowego w Polsce w latach 1997-2003
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Ekonomiczne determinanty konsumpcji w Polskich gospodarstwach domowych; Aktywność zawodowa kobiet a zachowania polskich konsumentów; Identyfikacja preferencji konsumpcyjnych wybranych grup ludności Polski; Badanie satysfakcji konsumentów indywidualnych na rynku usług bankowych; Kształtowanie się motywów postępowania polskich konsumentów w oparciu o rynkowy wizerunek przedsiębiorstwa wykorzystanie metody wywiadu głębinowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Rodzaje ryzyka bankowego: Ryzyko i niepewność jako nieodłączne elementy prowadzenia działalności gospodarczej; Zarządzanie ryzykiem; Identyfikacja ryzyka związanego z działalnością banku komercyjnego; Metody pomiaru ryzyka niekredytowego w banku komercyjnym; Sposoby sterowania ryzykiem niekredytowym w banku komercyjnym. 2. Metody pomiaru ryzyka kredytowego: Metody pomiaru indywidualnego ryzyka kredytowego w banku komercyjnym; Metody pomiaru ryzyka kredytowego dla portfela kredytowego w banku komercyjnym; Sposoby sterowania ryzykiem kredytowym w banku komercyjnym;. 3. Uregulowania dotyczące rezerw celowych i odpisów aktualizujących wierzytelności w banku komercyjnym: Istota rachunkowości finansowej w świetle prawa i literatury; Zasady i funkcje rachunkowości w podmiotach działających w gospodarce rynkowej; Zasady wyceny składników sprawozdań finansowych oraz sposób ustalania wyniku finansowego w polskim prawie; Rachunkowość banku komercyjnego; Przyczyny tworzenia rezerw i odpisów aktualizujących wartość aktywów; Polskie uregulowania prawne dotyczące rezerw celowych w banku komercyjnym; Międzynarodowe uregulowania prawne dotyczące rezerw celowych. 4. Konsekwencje wyboru metody pomiaru ryzyka kredytowego: Sprawozdawczość bankowa; Obliczanie wartości rezerw celowych przy zastosowaniu różnych kryteriów pomiaru ryzyka kredytowego; Analiza wpływu metody stosowanej do obliczania rezerw celowych na wybrane wskaźniki służące do oceny działalności banków komercyjnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Funkcjonowanie rynku pracy w świetle współczesnych doktryn ekonomicznych, 2. Polityka makroekonomiczna wobec bezrobocia równowagi i nierównowagi, 3. Bezrobocie równowagi i nierównowagi w Polsce w latach 1992-2003, 4. Polityka zatrudnienia a polityka rynku pracy - aspekty teoretyczne i realizacyjne, 5. Kształtowanie się jednolitego rynku pracy Unii Europejskiej oraz wyjazdy zarobkowe Polaków, 6. Cudzoziemcy na polskim rynku pracy - wielkosć i struktura zatrudnienia, 7. Praca i płaca kobiet na polskim i unijnym rynku pracy, 8. Menedżerowie na polskim i wielkopolskim rynku pracy, 9. Działanie bankowego rynku pracy w Polsce na przełomie XXi XXI wieku, 10. Wybrane instytucje rynku pracy w Polsce i Unii europejskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Od założeń reformy systemu bankowego w Polsce do początków NBP jako nowoczesnego banku centralnego (1987-1990); 2. Powstanie banków komercyjnych wyodrębnionych z NBP (1988-1989); 3. Reformy systemu gospodarczego w latach 1989-1992. Plan Balcerowicza; 4. Nowość i młodość - powstanie prywatnych banków komercyjnych i zmiany w bankach państwowych (1989-1992); 5. Transformacja samodzielna, ale z pomocą zagraniczną; 6. Drugi etap rozwoju systemu bankowego (1991-1995); 7. Instytucje oraz infrastruktura systemu bankowego (1990-2004); 8. Koszty transformacji systemu gospodarczego (1992-1999); 9. Mikroekonomia banków w latach 1989-2000; 10. Makroekonomia systemu bankowego w latach 1987-2004; 11. Transformacje systemu bankowego w Polsce i w innych krajach postkomunistycznych; 12. Nadzór bankowy i afery lat 1990-1997; 13. Prywatyzacja banków komercyjnych (1991-2000); 14. System bankowy - konsolidacja i konkurencja (1997-2001); 15. Rozwój wewnętrzny banków; 16. Kształtowanie się docelowego modelu polityki pieniężnej i przygotowanie systemu bankowego do wejścia do UE; 17. Finalna ocena transformacji - trójgłos z perspektywy 2015 roku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Cz.I Ogólna perspektywa teoretyczno-metodyczna: 1. Koncepcje marketingu a praktyki zarządzania. Istota, sposoby identyfikacji, sematyka, 2. Koncepcje wartości a funkcja marketingowa przedsiębiorstwa, 3. Węzłowe aspekty metodyczne badań jakościowych prkatyk zarządzania marketingowego na przykładzie case study/research, 4. Koncepcja zarządzania związakami z klientem - geneza, doświadczenia, perspektywy. Cz.II Perspektywa multisektorów, rynków i metarynków: 5. Internetowe biura podróży - nowe podmioty na rynku usług turystycznych i e-marketingu, 6. Najlepsze praktyki zarządzania w sektorze odzieżowym w kontekście współczesnych wymogów zarządzania, 7. Współczesne modele i metody marketingu w sferze planowania produktu (na przykładach producentów dóbr trwałego użytku), 8. Marketing symultaniczny i lateralny a marketing relacyjny w sektorze produktów/usług komupterowych. Wybrane praktyki zarządzania, 9. Marketing związków w sektorze banków detalicznych (na przykładach praktyk zarządzania wybranych banków), 10. Marketing tanich usług. Innowacja czy regres marketingu (na przykładzie tanich linii lotnicznych), 11. Praktyki marketingowe wybranych komercyjnych podmiotów usług medycznych. Próba identyfiakcji podstaw teoretycznych, 12. Praktyki marketingowe wybranych krajowych firm handlowych a ich podstawy teoretyczne, 13. Praktyki marketingowe wielkopowierzchniowych firm handowych. Próba identyfikacji podstaw teoretycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie ryzykiem stopy procentowej w banku / Paweł Niedziółka. - Warszawa : Difin, 2002. - 258 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Struktura stóp procentowych, Ryzyko w działalności bankowej, System zarządzania ryzykiem w banku, Ryzyko stopy procentowej w banku - definicja zjawiska, Zewnetrzne instrumenty zarządzania ryzykiem stopy procentowej, Tradycyjne instrumenty zarzadzania ryzykiem stopy procentowej, Zabezpieczanie przed ryzykiem stopy procentowej za pomocą transakcji termionowych typy FRA oraz kontraktów terminowych futures, Zarządzanie ryzykiem stopy procentowej za pomocą transakcji opcyjnych, Transakcje typu interest rate swap.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie. Ekonomia / red. nauk Jerzy Gawinecki ; Zeszyt 7)
R.1 Strategia marketingowa a strategia rozwoju przed siębiorstwa. R.2 Zastosowanie metod portfelowych w pro cesie formułowania strategii marketingowej (na przykła dzie przedsiębiorstwa przemysłu mięsnego). R.3 Rozwój rynków instytucjonalnych w Internecie. R.4 Promocja w Internecie-nowy element budowania przewagi konkurencyj nej przedsiębiorstw na rynku : 1.Promocja tradycyjna a promocja on-line, 2.Public relations w sieci, 3.Spon soring on-line, 4.Reklama w sieci, 5.Pozostałe formy promocji on-line, 6.Efekty działań promocyjnych w sie ci. R.5 Budowa lojalności klienta jako czynnika przewa gi konkurencyjnej. R.6 Licencjonowanie marki a inne sp osoby jej pozyskiwania, R.7 Partnerstwo jako przejaw o rientacji marketingowej przedsiębiorstw. Relacje po między polskimi eksporterami a ich zagranicznymi par tnerami handlowymi (wyniki badań), R.8 Handel w kra jach Unii europejskiej i w Polsce na tle trendów w han dlu światowym. R.9 Kultura a globalizacja konsumpcji. R.10 Metoda conjoint analysist w badaniach nad wpły wem kraju pochodzenia na decyzje konsumnetów. R.11 Za sady tworzenia przewagi konkurencyjnej na rynku usług bankowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej