Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(20)
Forma i typ
Książki
(20)
Dostępność
tylko na miejscu
(20)
dostępne
(9)
Placówka
Wypożyczalnia
(9)
Czytelnia
(20)
Autor
Pszczółka Ireneusz
(2)
Bryniarska Teresa Izabela
(1)
Ciepiela Iwona
(1)
Czech Ewa Katarzyna
(1)
Daniluk Dariusz
(1)
Famulska Teresa
(1)
Jarmołowicz Wacław
(1)
Kaszubski Remigiusz Witold
(1)
Leśnik Iwona
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Małecki Andrzej
(1)
Małecki Witold
(1)
Nowakowski Jerzy
(1)
Pyka Irena
(1)
Rytelewska Grażyna
(1)
Solarz Jan Krzysztof
(1)
Srokosz Witold
(1)
Zalega Tomasz
(1)
Zombirt Joalnta
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(17)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(20)
Język
polski
(20)
Temat
Banki
(13)
Rynek kapitałowy
(6)
Euro (pieniądz)
(5)
Pieniądz
(5)
Unia Europejska
(5)
Europejski Bank Centralny
(4)
Rynek finansowy
(4)
Bankowe usługi detaliczne
(3)
Globalizacja
(3)
Kredyt
(3)
Nadzór bankowy
(3)
Polska
(3)
Unia Gospodarcza i Walutowa
(3)
Finanse międzynarodowe
(2)
Gospodarka
(2)
Międzynarodowy Bank Odbudowy i Rozwoju
(2)
Narodowy Bank Polski
(2)
Rynek pracy
(2)
Rynek ubezpieczeniowy
(2)
Agencje muzyczne
(1)
Bank centralny
(1)
Banki internetowe
(1)
Banki inwestycyjne
(1)
Bankowy Fundusz Gwarancyjny
(1)
Bezrobocie
(1)
Budżet
(1)
Deficyt budżetowy
(1)
Depozyt bankowy
(1)
Ekorozwój
(1)
Energetyka
(1)
Europa
(1)
Europejski System Banków Centralnych
(1)
Finanse publiczne
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Fundusze celowe
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Giełda Papierów Wartościowych
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gwarancje bankowe
(1)
Handel
(1)
Harmonizacja prawa
(1)
Inflacja
(1)
Innowacje
(1)
Internet
(1)
Katastrofy ekologiczne
(1)
Kobieta
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Korporacjonizm
(1)
Marketing
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Menedżerowie
(1)
Międzynarodowy Fundusz Walutowy
(1)
Nadzór budowlany
(1)
Narodowy Bank Polski. Rada Polityki Pieniężnej
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Odpady
(1)
Podatek
(1)
Prawo krajowe a prawo wspólnotowe europejskie
(1)
Prawo porównawcze
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Rolnictwo
(1)
Rozliczenia pieniężne
(1)
Rynek pieniężny
(1)
Ryzyko bankowe
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Sport
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Służba zdrowia
(1)
Zarządzanie
(1)
Znaki towarowe
(1)
Temat: czas
1901-
(1)
1989-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
20 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Cz.I Zrównoważony rozwój a realizacja polityki ochrony środowiska: 1.Zrównoważony rozwój - podejście holistyczne, 2.Polityka administracyjna jako instrument realizacji koncepcji, 3.Polityka ochrony środowiska Unii Europejskiej w transatlantyckich relacjach handlowych. Cz.II Uwarunkowania ochrony środowiska - aspekty krajowe: 4.Rola pozwolenia na wyprowadzenie gazów lub pyłów do powietrza w działaniach administracji publicznej, 5.Prawno-finansowe aspekty gminnej gospodarki energetycznej, 6.Nowe zasady oceny oddziaływania na środowisko planowanych przedsięwzięć, 7.Polski rynek kapitałowy i jego wpływ na możliwości zaspokojenia potrzeb inwestycyjnych związanych z ochroną środowiska, 8.Prawno-finansowe aspekty opłacalności wdrożenia międzygminnego programu inwestycyjnego w dziedzinie gospodarki odpadami (case study), Cz.III Uwarunkowania ochrony środowiska - aspekty unijne i międzynarodowe: 9.Zasdy obrotu odpadami po przystąpienia Polski do Unii Europejskiej, 10.Znaczenie Unii europejskiej w zakresie reagowania na skutki katastrof, 11.Finansowanie działań na rzecz ochrony środowiska przez Bank Światowy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 504 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 504 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie. Ekonomia / red. nauk Jerzy Gawinecki ; Zeszyt 7)
R.1 Strategia marketingowa a strategia rozwoju przed siębiorstwa. R.2 Zastosowanie metod portfelowych w pro cesie formułowania strategii marketingowej (na przykła dzie przedsiębiorstwa przemysłu mięsnego). R.3 Rozwój rynków instytucjonalnych w Internecie. R.4 Promocja w Internecie-nowy element budowania przewagi konkurencyj nej przedsiębiorstw na rynku : 1.Promocja tradycyjna a promocja on-line, 2.Public relations w sieci, 3.Spon soring on-line, 4.Reklama w sieci, 5.Pozostałe formy promocji on-line, 6.Efekty działań promocyjnych w sie ci. R.5 Budowa lojalności klienta jako czynnika przewa gi konkurencyjnej. R.6 Licencjonowanie marki a inne sp osoby jej pozyskiwania, R.7 Partnerstwo jako przejaw o rientacji marketingowej przedsiębiorstw. Relacje po między polskimi eksporterami a ich zagranicznymi par tnerami handlowymi (wyniki badań), R.8 Handel w kra jach Unii europejskiej i w Polsce na tle trendów w han dlu światowym. R.9 Kultura a globalizacja konsumpcji. R.10 Metoda conjoint analysist w badaniach nad wpły wem kraju pochodzenia na decyzje konsumnetów. R.11 Za sady tworzenia przewagi konkurencyjnej na rynku usług bankowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej