Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
tylko na miejscu
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Czytelnia
(5)
Autor
Broniewicz Monika
(1)
Campbell G. Michael
(1)
Cialdini Robert B. (1945- )
(1)
Hamer Hanna
(1)
Kenrick Douglas T. (1948- )
(1)
Neuberg Steven L
(1)
Nowak Agnieszka
(1)
Orski Marek
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Trzebiatowska Małgorzata
(1)
Waśkiewicz Olena
(1)
Wojciszke Bogdan (1952- )
(1)
Zydorowicz Alicja
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Autoprezentacja
(6)
Grupy społeczne
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Psychologia społeczna
(3)
Miłość
(2)
Postawy
(2)
Spostrzeganie społeczne
(2)
Władza
(2)
Agresywność
(1)
Branding (marketing)
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konflikt
(1)
Konflikt społeczny
(1)
Konformizm
(1)
Konsumenci
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marketing partnerski
(1)
Motywacja
(1)
Mężczyzna
(1)
Negocjacje
(1)
Negocjacje biznesowe
(1)
Poznanie
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Public relations
(1)
Płeć
(1)
Reklama
(1)
Retoryka
(1)
Socjotechnika
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Szczęście
(1)
Sądy (psychologia)
(1)
Wizerunek medialny
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Zachowanie
(1)
Gatunek
Podręcznik
(5)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Językoznawstwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Planowanie prezentacji . 2. Przygotowanie prezentacji . 3. Prezentowanie. 4. Pomoce wizualne . 5. Trudne sytuacje .
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 808.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Komunikacja marketingowa / Grażyna Rosa. - Szczecin : Uniwersytet Szczeciński, 2005. - 184 s. : tab. ; 24 cm.
1. Komunikacja w biznesie. 2. Konsument jako odbiorca komunikatów na rynku. 3. Płaszczyzny komunikacji marketingowej. 4. Negocjacje w procesie komunikacji. 5. Komunikacja przez autoprezentację.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Zawiera: Wstęp; Cz. I Komunikacja wizualna: R. 1 Autoprezentacja i jej elementy; R. 2 Style autoprezentacji; R. 3 Ulegać czy nie ulegać stereotypom? R. 4 Wizerunek własny a wizerunek organizacji. Cz. II Public relations: R. 1 Co to jest Public relations?; R. 2 Kontakty z mediami; R. 3 Udział w życiu społecznym. Cz. III Reklama: R.1 Co to jest reklama?; R. 2 Krótka historia reklamy; R.3 Budowa przekazu reklamowego; R. 4 Najpopularniejsze formy reklamy. Cz. IV Branding: R. 1 Co to jest branding?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Wprowadzenie do psychologii społecznej : Czym jest psychologia społeczna; Psychologia społeczna-główne perspektywy teoretyczne; Podstawowe zasady zachowania społecznego; jak psycholodzy badają zachowania społe czne; Jakie jest miejsce psychologii społecznej wśród innych nauk? R.2 Osoba a sytuacja : System motywacyjny :motywy i cele; System reprezentacji poznawczych:nasz obrza świata i siebie; System afektywny:uczucia; Od o soby do zachowania. R.3 Poznanie społeczne zrozumienie siebie i innych : Poznawanie świata społecznego; Cel: zminimalizowanie wysiłku umysłowego; cel:zarządzanie w izerunkiem własnej osoby; Cel:słuszność. R.4 Autopre zentacja : Czym jest autoprezentacja?; Cel:wzbudzać sy mpatię; Cel:uchodzić za osobę kompetentną; Cel:dowieść swego statusu i władzy. R.5 Perswazja : Definicja i charakterystyka preswazji; Cel:Trafny obraz rzeczywis tości; Cel:zgodność; Cel:zyskanie aprobaty społecznej. R.6 Wpływ społeczny : Kategorie wpływu społecznego:kon formizm,uległość i posłuszeństwo; Cel:dokonanie właści wego wyboru; Cel:zdobycie aprobaty społecznej; Cel:za rządzanie wizerunkiem własnej osoby.R.7 Afilacja i prz yjażń : Definicja afilacji i przyjaźni; Cel:zdobycie w sparcia społecznego; Cel:gromadzenie informacji; Cel: zdobycie wysokiego statusu; Cel:wymiana korzyści mater ialnych. R.8 Miłość i związki romantyczne : Czym jest miłość i związki romantyczne; Cel:uzyskanie satysfak cji seksualnej; Cel:stworzenie więzi rodzinnych; Cel: zdobycie zasobów materialnych i pozycji społecznej. R.9 Zachowania prospołeczne : Definicja zachowań pro społecznych; Cel:korzyści materialne i genetyczne; Cel :aprobata i pozycja społeczna; Cel:zarządzanie wizerun kiem własnej osoby; Cel:zarządzanie nastrojami i emocj ami; Czy altruizm istnieje? R.10 Agresja : Definiowani e agresji; Cel:rozładowanie napięcia; Cel:osiągnięcie korzyści materialnych i społecznych; Cel:zdobycie lub utrzymanie wyskiej pozycji społecznej; Cel:obrona sie bie lub innych; Przeciwdziałanie przmocy. R.11 Uprze dzenia,stereotypy,dyskryminacja : Globalne uprzedzenia ; Cel:osiagnięcie materialnych korzyści dla własnej grupy; Cel:zyskanie aprobaty społecznej; Cel:zarządza nie wizerunkiem własnej osoby; Cel:oszczędność poznawc za; Przeciwdziałanie uprzedzeniom, stereotypom i dys kryminacji. R.12 Grupy : Natura grupy; Cel:realizacja zadań; Cel:podejmowanie słusznych decyzji; Cel:zdoby cie pozycji lidera. R.13 Globalne dylematy społeczne : Definiowanie dylematów społecznych; Cel:osiąganie na tychmiastowej korzyści; Cel:obrona siebie i własnej gr upy. R.14 Zintegrowana psychologia społeczna : Główne perspektywy teoretyczne psychologii społecznej; Łącze nie różnych perspektyw; Dlaczego metoda badawcza jest ważna?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia społeczna / Bogdan Wojciszke. - Dodruk 2. - Warszawa : SCHOLAR Wydaw. Naukowe , 2013. - 635, [1] s. : rys., tab. ; 31 cm.
1.Czym i jak zajmuje się psychologia społeczna; 2. Motywy społeczne; 3. Poznanie społeczne; 4. Przekonania społeczne; 5. Spostrzeganie osób; 6. Spostrzeganie siebie; 7. Samoocena; 8. Postawy; 9. Moralność; 10. Szczęście; 11. Wpływ społeczny; 12. Atrakcyjność; 13. Miłość; 14. Prospołeczność; 15. Agresja; 16. Konflikt społeczny; 17. Władza; 18. Grupa społeczna; 19. Stosunki międzygrupowe; 10. Kobiety i mężczyźni.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia społeczna : teoria i praktyka / Hanna Hamer. - Warszawa : Difin, 2005. - 334 s. : rys. ; 23 cm.
1. Przedmiot i metody badań w psychologii społecznej, 2. Psychologiczne różnice między kobietami a mężczyznami, 3. Dysonans poznawczy, 4. Konformizm i posłuszeństwo wobec autorytetu, 5. Antypatia, sympatia, przyjaźń, 6. Miłość i szczęście, 7. Poznawanie siebie i innych, 8. Motywacja i motywowanie, 9. Uprzedzenia i tolerancja, 10. Zachowania prospołeczne, 11. Agresja, 12. Manipulacje i makiawelizm, 13. Zasady, techniki i pułapki autoprezentacji, 14. Grupy społeczne i władza, 15. Konflikt i negocjacje, 16. Człowiek racjonalny vs irracjonalny
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej