Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(2)
Autor
Paradowski Ryszard
(1)
Winiarska-Brodowska Małgorzata
(1)
Załęcki Paweł
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Świadomość społeczna
(2)
Komunikacja polityczna
(1)
Prawa człowieka
(1)
Społeczeństwo obywatelskie
(1)
Unia Europejska
(1)
Unia Europejska (UE)
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1. Unia Europejska jako organizacja o specyficznym charakterze; 2. O obywatelach Unii Europejskiej; 3. Polityka informacyjna i polityka komunikacyjna Unii Europejskiej; 4. Formy aktywności obywateli UE; 5. Forum Debate Europe: Demokracja-Dialog-Debata.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp: Demokracja i panowanie; Kulturowe instrumentarium panowania. Cz.I - Polityka i manipulacja polityczna: Dominacja i wolność w kulturze; Socjotechniczne aspekty panowania; Język a władza. Między totalitarną gnozą polityczną a statokratyzmem. Język oficjalnych wypowiedzi państwowo-partyjnych funkcjonariuszy PRL w latach 1981-1989; Wybrane procesy sądowe II RP jako przykład manipulacji politycznej; Manipulacja jako metoda mentalnego uzależnienia; Obrona Putina. Uwagi historyka idei; Prasa lokalna ziemi leszczyńskiej jako instrument kształtowania opinii publicznej; Mity reklamy politycznej; Skuteczność negatywnej reklamy politycznej. Cz.II - religia: Religia jako ideologia poznawcza; Twórcy i przywódcy nowych ruchów religijnych: legitymizacje kulturowe; Państwo i cerkiew w Rosji imperialnej, radzieckiej i dzisiejszej; Współczesna katolicka krytyka liberalizmu; Wybrane problemy konfrontacji: studenci a przedstawiciele nowych ruchów religijnych. Cz.III - Reklama: Ideologia reklamy, reklama jako ideologia; W sieci utkanej z bilboardów. Psychologiczno-ewolucyjne uwarunkowania manipulacji reklamowej; Metody wywierania wpływu wykorzystywane w reklamie; Władza poprzez schematy, czyli o stereotypach w reklamie; Błędy oceny w sytuacji pracy. Manipulowanie wrażeniem decyzją i oceną; Organizacje gospodarcze i problem manipulacji tożsamością (podmiotowością) pracownika; Reklama manipuluje komiksem. Praktyka ewolucji medialnej; Między estetyką a etyką. Reklamowe manipulowanie wrażeniami; Seksizm w reklamie, czyli kilka uwag o krytyce feministycznej; Kobieta w reklamie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej