Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(2)
Autor
Rudolf Stanisław
(2)
Jońca Dominika
(1)
Lasota Adam
(1)
Lasota Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Polska
(2)
Unia Europejska
(2)
Wzrost gospodarczy
(2)
Świętokrzyskie, województwo
(2)
Dobre praktyki
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
Integracja europejska
(1)
Inwestycje
(1)
Kielce (woj. świętokrzyskie)
(1)
Kompetencje emocjonalne
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Miasta
(1)
PHARE
(1)
Regiony (adm.)
(1)
Rozwój społeczny
(1)
Terapia zajęciowa
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Kielce (woj. świętokrzyskie)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Psychologia
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Engram)
Zawiera: Wprowadzenie; Rozdział 1. Rozwój kompetencji emocjonalnych w średnim i późnym dzieciństwie 1.1. Pojęcie emocji 1.2. Zdolność reprezentacji emocji w dzieciństwie 1.3. Nabywanie kompetencji emocjonalnych przez uczniów 1.4. Doświadczanie trudnych emocji w młodszym wieku szkolnym: Doświadczanie strachu przez dzieci; Przeżywanie przez dzieci złości; Rozmowa i modelowanie – sposoby na trudne emocje. Rozdział 2. Rozwój kompetencji społecznych dzieci w młodszym wieku szkolnym 2.1. Rozwijanie umiejętności interpersonalnych 2.2. Wzory zachowań społecznych uczniów 2.3. Znaczenie samopoznania dla rozwoju społecznego 2.4. Obszary rozwoju kompetencji społeczno-emocjonalnych Rozdział 3. Praca w grupie jako forma wspomagania rozwoju i terapii 3.1. Istota pracy w grupie 3.2. Procesy grupowe 3.3. Metody i techniki wykorzystywane w pracy z grupą Rozdział 4. Kompetencje społeczno-emocjonalne dzieci 6-letnich. Badania własne 4.1. Metodologia badań własnych: Przedmiot i cele pracy; Metody, narzędzia badawcze oraz grupa badana. 4.2. Wyniki badań własnych: Trudności dzieci w zakresie umiejętności społecznych i emocjonalnych; Częstotliwość zgłaszanych zaleceń w pracy z dzieckiem dotyczących rozwijania kompetencji emocjonalno-społecznych. 4.3. Wnioski z przeprowadzonych badań Rozdział 5. Projektowanie programu profilaktyczno-terapeutycznego 5.1. Diagnoza potrzeb uczestników 5.2. Ogólna charakterystyka programu profilaktyczno-terapeutycznego– „Plecak szczęśliwego ucznia” 5.3. Idea scenariuszy zajęć programu „Plecak szczęśliwego ucznia” 5.4. Bloki tematyczne i cele zajęć Rozdział 6. Scenariusze zajęć w ramach programu „Plecak szczęśliwego ucznia” 6.1. Scenariusze realizujące temat I – tworzenie i integracja grupy Zajęcia 1.1. W krainie zabawy – poznajmy się Zajęcia 1.2. W krainie zabawy – rozpoczynamy wspólne podróżowanie Zajęcia 1.3. W krainie dobrego słuchania – jak dobrze słuchać? Zajęcia 1.4. W krainie dobrego słuchania – słucham cię, słuchaj mnie Zajęcia 1.5. W krainie dobrego słuchania – potrafimy słuchać Zajęcia 1.6. W krainie dobrych manier – normy i zasady w grupie Zajęcia 1.7. W krainie dobrych manier – proszę, dziękuję Zajęcia 1.8. W krainie dobrych manier – kultura w zachowaniu 6.2. Scenariusze realizujące temat II – poznawanie siebie samego i innych Zajęcia 2.1. W krainie poznawania siebie – autoprezentacja Zajęcia 2.2. W krainie poznawania siebie – autoprezentacja II Zajęcia 2.3. W krainie poznawania siebie – wiadomości o mnie Zajęcia 2.4. W krainie poznawania siebie – otwartość wobec innych Zajęcia 2.5. W krainie poznawania siebie – mocne strony Zajęcia 2.6. W krainie poznawania siebie – jaka/jaki jestem? Zajęcia 2.7. W krainie poznawania siebie – balonowe „ja” Zajęcia 2.8. W krainie poznawania siebie – książeczka o mnie 6.3. Scenariusze realizujące temat III – relacje z innymi Zajęcia 3.1. W krainie przyjaźni – postawa koleżeńska Zajęcia 3.2. W krainie przyjaźni – profil grupowy Zajęcia 3.3. W krainie przyjaźni– supermoce i słabości Zajęcia 3.4. W krainie przyjaźni – potrzeby innych Zajęcia 3.5. W krainie przyjaźni – wspólna opowieść 6.4. Scenariusze realizujące temat IV – świat emocji i uczuć Zajęcia 4.1. W krainie emocji – rozpoznawanie i nazywanie emocji i uczuć Zajęcia 4.2. W krainie emocji – co czuję ja? co czujesz ty? Zajęcia 4.3. W krainie emocji – stworki Zajęcia 4.4. W krainie emocji – uczucia się zmieniają Zajęcia 4.5. W krainie pozytywnych emocji – empatia Zajęcia 4.6. W krainie pozytywnych emocji – wdzięczność Zajęcia 4.7. W krainie pozytywnych emocji – odczuwamy wdzięczność Zajęcia 4.8. W krainie negatywnych emocji – złość piękności szkodzi Zajęcia 4.9. W krainie negatywnych emocji – dlaczego się złościmy? Zajęcia 4.10. W krainie negatywnych emocji – czy strachu trzeba się bać? Zajęcia 4.11. W krainie negatywnych emocji – jestem odważny Zajęcia 4.12. W krainie emocji – okna emocji Zajęcia 4.13. W krainie emocji – kapelusz uczuć Zajęcia 4.14. W krainie emocji – gramy z emocjami 6.5. Scenariusze realizujące temat V – komunikacja w grupie Zajęcia 5.1. W krainie komunikacji – skuteczna komunikacja Zajęcia 5.2. W krainie komunikacji – jak mówić, by nas słuchano? Zajęcia 5.3. W krainie komunikacji – mosty zamiast murów Zajęcia 5.4. W krainie komunikacji – asertywność w praktyce Zajęcia 5.5. W krainie komunikacji – rozwiązywanie konfliktów Zajęcia 5.6. W krainie komunikacji – smoki są wśród nas Zajęcia 5.7. W krainie komunikacji – współpraca zamiast rywalizacji 6.6. Scenariusze realizujące temat VI – zamknięcie pracy z grupą Zajęcia 6.1. W krainie wspomnień – podsumowanie zajęć Zajęcia 6.2. W krainie wspomnień – mój plecak Zajęcia 6.3. W krainie wspomnień – prezent; Zakończenie; Literatura cytowana; Noty autorskie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyt Studencki Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Kielcach / Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji im.prof. Edwarda Lipińskiego w Kielcach ; Nr 1)
1. Rozwój gospodarczy regionu świętokrzyskiego: Charakterystyka gospodarcza Kielc od średniowiecza do 1939 r. w świetle statystyki dochodów miasta; Przemiany zachodzące w gminie jako jednostce samorządu terytorialnego na przykładzie gminy Masłów; Inwestycje w gminie Sitówka - Nowiny jako czynnik stymulujący jej rozwój; Lokalny rozwój gospodarczy na przykładzie gminy Michałów; Aktywne formy ograniczania bezrobocia absolwentów wyższych uczelni województwa świętokrzyskiego. 2. Marketingowe zarządzanie miastem i regionem: Wpływ działalności targowej na promocję miasta na przykładzie Kielc; Marketing a potrzeby sukcesu gminy Zagnańsk; Kanały w procesie dystrybucji; Produkty markowe na przykładzie turystyki aktywnej; Restrukturyzacja przedsiębiorstwa Chemar S.A. w Kielcach. 3. Problemy Unii Europejskiej: Polityczne i gospodarcze efekty przystąpienia Polski do UE; Szanse i zagrożenia dla Polski wynikające z integracji z UE; Polska na tle krajów UE w świetle syntetycznych miar potęgi w latach 1990-2000; Specjalne strefy ekonomiczne a UE.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Kielcach / Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji im.prof. Edwarda Lipińskiego w Kielcach ; Nr 6)
1. Region świętokrzyski w procesie integracji z Unią Europejską: Dochody budżetowe gmin województwa świętokrzyskiego u progu wejścia Polski do Unii Europejskiej; Przesłanki rozwoju regionalnego Polski - na przykładzie województwa świętokrzyskiego; Procesy społeczno - gospodarcze zachodzące w województwie świętokrzyskim w latach 1999-2002; Świętokrzyskie w liczbach; Dochody własne samorządu terytorialnego na podstawie województwa świętokrzyskiego; Przedsiębiorczość obszarów wiejskich województwa świętokrzyskiego w kontekście wejścia Polski do Unii Europejskiej; Doświadczenia wspólnych projektów unijnych, realizowanych przez Wyższą Szkołę Ekonomii i Administracji i samorząd terytorialny; Uczestnictwo Polski w Unii Europejskiej w opisach studentów Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Kielcach - nadzieje i dylematy; Program Phare Spójność Społeczno-Gospodarcza jako instrument edukacyjny przy wykorzystaniu Funduszy Strukturalnych przeznaczonych dla państw członkowskich Unii. Na przykładzie województwa świętokrzyskiego; Marka produktu jako narzędzie budowania wizerunku regionu świętokrzyskiego; Rola instrumentów rynku kapitałowego w finansowaniu inwestycji Miasta Kielc; Rozwój Ostrowca Świętokrzyskiego w warunkach integracji europejskiej. 2. Problemy Unii Europejskiej i państw kandydujących do Unii: Wyspy Alandzkie w Unii Europejskiej. Szanse i zagrożenia małego regionu; Państwa Unii Europejskiej w świetle syntetycznych miar potęgi; Rozwój lokalnej energetyki odnawialnej w świetle przepisów Unii Europejskiej; Wspieranie konkurencyjności regionów w kontekście integracji europejskiej; Reformy podatkowe w krajach nadbałtyckich. Wnioski dla Polski; Małe i średnie przedsiębiorstwa w Unii Europejskiej i w Polsce w świetle nowej gospodarki; Wpływ imigracji i ruchów ludności na procesy integracyjne w Europie. Praktyka i polityka imigracyjna Polski, Republiki Czeskiej i Węgier; Integracyjne programy europejskie w kontekście rozwoju środowisk regionalnych; Edukacja na odległość w przeddzień wstąpienia Polski do Unii Europejskiej; Migrants in Kiyiv, with the eyes of Kiyiv citzen; Edukacja regionalna w procesie dialogu kultur. 3. Ekonomiczne i społeczne problemy rozwoju gospodarczego: Przedsiębiorczość i konkurencja w gospodarce regionalnej; Wykorzystanie Indeksu Wartości Reklamy dla prawidłowego wyboru nośników promocji; Analiza finansowa podstawową metodą informacji o przedsiębiorstwie w warunkach konkurencji i globalizacji - aspekt metodyczny; Zastosowanie analizy dyskryminacyjnej i modeli logitowch w klasyfikacji kredytobiorców; Problems of pricing transition economics of Ukraine.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej