Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(49)
Forma i typ
Książki
(46)
Czasopisma
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(42)
dostępne
(30)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(33)
Czytelnia
(42)
Autor
Gierula Marian
(4)
Szostok Patrycja
(3)
Wielopolska-Szymura Mirosława
(3)
Adamus-Matuszyńska Anna
(2)
Grzesiok-Horosz Agnieszka
(2)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(2)
Maćkowska Renata
(2)
Molęda-Zdziech Małgorzata
(2)
Sokół Zofia
(2)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Adamowski Janusz
(1)
Aksamit Radosław
(1)
Alantiejewa Tatiana
(1)
Bartkowicz Anna
(1)
Baudrillard Jean
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Bezwińska-Walerjan Anna
(1)
Bland Michael
(1)
Bodzioch-Bryła Bogusława
(1)
Brock Timothy C
(1)
Bugajski Marian
(1)
Błachut Janina
(1)
Celej Piotr (1981- )
(1)
Cieśla Anna
(1)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(1)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(1)
Drdzeń Adrian
(1)
Dzierżyńska Jolanta
(1)
Ehninger Douglas
(1)
Filipiak Marian
(1)
Gaberle Andrzej
(1)
German Kathleen
(1)
Gierula Joanna
(1)
Glensk Joachim
(1)
Gołębiewska Maria
(1)
Green Melanie C
(1)
Gronbeck Bruce E
(1)
Guzek Damian
(1)
Gębczyk Dagmara
(1)
Głowacki Michał
(1)
Hetmańczyk Hewilia
(1)
Iłowiecki Maciej
(1)
Jachimowski Marek
(1)
Jakoniuk Leszek Mariusz
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Kamińska-Szmaj Irena
(1)
Kieliś Izabela
(1)
Kolczyńska Maria
(1)
Kosek-Nita Bogumiła
(1)
Kosmus Bogusław
(1)
Kowalczko-Szumowska Monika
(1)
Krajewski Krzysztof
(1)
Kraus Ewa (1971- )
(1)
Krzywoń Danuta (1973- )
(1)
Królak Sławomir
(1)
Kucyper Ewa
(1)
Kucyper Krzysztof
(1)
Kłoskowicz Malgorzata
(1)
Lakomy Lilianna
(1)
Lakomy Mirosław
(1)
Laphama Lewis H
(1)
Levine Michael
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Magoska Maria
(1)
Mastalski Janusz
(1)
McLuhan Marshall
(1)
Miernik Grzegorz
(1)
Monroe Alan H
(1)
Murdoch Anna
(1)
Nass Clifford
(1)
Nita Marek
(1)
Ociepka Beata
(1)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(1)
Oniszczuk Zbigiew
(1)
Paszek Jerzy
(1)
Pawełczyk Piotr
(1)
Pawłowska Ilona
(1)
Piekot Tomasz
(1)
Piontek Dorota
(1)
Pisarek Walery
(1)
Podgórska Joanna
(1)
Popławska Agata
(1)
Pospiszyl Irena
(1)
Ptaszek Grzegorz
(1)
Reeves Byron
(1)
Roskosz Alina
(1)
Selerzyńska-Martela Lidia
(1)
Sieczkowski Tomasz
(1)
Skręt Rafał
(1)
Szczerkowska Hanna
(1)
Szczucka Natalia
(1)
Szostak Patrycja
(1)
Szurmiński Łukasz
(1)
Szyszka Michał
(1)
Theaker Alison
(1)
Wachowski Jacek
(1)
Wasilewski Krzysztof
(1)
Wentkowska Aleksandra
(1)
Wragg David
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(36)
1990 - 1999
(3)
Kraj wydania
Polska
(49)
Język
polski
(49)
Temat
Środki masowego przekazu
(43)
Komunikacja społeczna
(17)
Public relations
(11)
Dziennikarze
(6)
Reklama
(5)
Telewizja
(5)
Socjotechnika
(4)
Dziennikarstwo
(3)
Kultura masowa
(3)
Globalizacja
(2)
Grupy nacisku
(2)
Internet
(2)
Język
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Konwergencja mediów
(2)
Nałóg
(2)
Opinia publiczna
(2)
Prawo prasowe
(2)
Psychologia
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Public relations w internecie
(2)
Społeczeństwo
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Wykluczenie społeczne
(2)
Administracja
(1)
Administracja publiczna
(1)
Agresywność
(1)
Alkoholizm
(1)
Bezdomność
(1)
Big Brother
(1)
Blogi
(1)
Cenzura
(1)
Czasopisma
(1)
Czasopisma kobiece
(1)
Dyplomacja
(1)
Dyskurs (filoz.)
(1)
Edukacja medialna
(1)
Etyka społeczna
(1)
Europejska Konwencja Praw Człowieka
(1)
Film
(1)
Gazety
(1)
Handel ludźmi
(1)
Homoseksualizm
(1)
Informacja publiczna
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Językoznawstwo
(1)
Językoznawstwo kognitywne
(1)
Kinematografia
(1)
Komunikacja społeczna -- psychologia
(1)
Konflikt 1998- w Kosowie
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Korupcja
(1)
Kryminologia
(1)
Kryzys
(1)
Kultura
(1)
Kultura audiowizualna
(1)
Kuratela
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Mniejszości narodowe
(1)
Multimedia
(1)
Młodzież
(1)
Narkomania
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczyciele
(1)
Norma językowa
(1)
Ofiary przestępstw
(1)
Organizacje
(1)
Organizacje międzynarodowe
(1)
Osobowość
(1)
Patologia społeczna
(1)
Pedagogika
(1)
Perswazja
(1)
Perswzja
(1)
Polityka
(1)
Polityka a środki masowego przekazu
(1)
Polityka międzynarodowa
(1)
Polityka regionalna UE
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Prasa
(1)
Prezentacje i wystąpienia -- podręcznik
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Propaganda -- metody
(1)
Propaganda wojenna
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przestępczość
(1)
Przestępczość gospodarcza
(1)
Przestępczość nieletnich i młodocianych
(1)
Przestępczość zorganizowana
(1)
Public relations -- zagadnienia
(1)
Publicystyka
(1)
Radiofonia
(1)
Regionalizm
(1)
Regiony przygraniczne
(1)
Reklama internetowa
(1)
Temat: czas
1801-
(1)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Arabskie, kraje
(1)
Armenia
(1)
Iran
(1)
Rosja
(1)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(3)
Czasopismo prasoznawcze
(2)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Wywiady
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
49 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I. Wybrane problemy kultury: Kultura jako wartość i przedmiot refleksji pedagogicznej; Wychowanie w kulturze i współczesnych kontekstach; Kultura jako przekraczanie granic; Kultura duszy- duszą kultury; Kulturowy wymiar formacji katechetycznej; Słownictwo religijne w kulturze języka i nauczaniu; "Kształtem miłości piękno jestů" Jana Pawła II propozycja dla artystów. Poezja jako wartość dla człowieka i kultury; Pamięć- element konstytutywny tożsamości. Propozycja biblijna wobec kryzysu kultur; Akt twórczy w perspektywie afektywnej; Ewaluacja kultury jako forma samorefleksji wspomagającej proces rozwoju osobowości; Wychowanie do humanizmu planetarnego; Podejście metodologiczne w badaniach zjawisk edukacji międzykulturowej; Cz. II. Młodzież a kultura: Młodzież i kultura w świetle antropologii ekonomicznej; Specyfika międzykulturowa Europejskich Spotkań Młodych animowanych przez Wspólnotę Braci z Taize; Miejsce muzyki w życiu młodzieży integrującej się Europy na tle innych zainteresowań kulturalnych; Rola pieśni historycznych w kształtowaniu obrazu ojczyzny; Rola mediów w rozwijaniu zainteresowania muzyką młodzieży; Jakość kontaktów młodzieży z kulturą audiowizualną; Zagrożenia rozwoju osobowości przez środki masowego przekazu; Wpływ mediów na kształtowanie aktywnej postawy studentów wobec kultury; Wolnoczasowa aktywność kulturalna młodzieży akademickiej; Językowy obraz kultury współczesnej młodzieży; Media jako inspiracja zachowań językowych dzieci i młodzieży; Perspektywa temporalna jako wyraz postawy młodzieży wobec świata; Postawy wobec kultury fizycznej młodzieży z wybranych ośrodków wychowawczych na terenie powiatu krakowskiego; Cz. III. Edukacja a kultura: Edukacja w środowisku pluralizmu kulturowego i religijnego; Kształcić czy inkulturować? Jaki jest cel edukacji szkolnej? Kultura a edukacja- szanse i zagrożenia; Resocjalizacyjna rola twórczości i sztuki; Rola aktywności twórczej w życiu osób głuchoniewidomych; Wychowanie przez sztukę; Sylwetka współczesnego odbiorcy muzyki a praktyka edukacyjna; Znaczenie edukacji muzycznej w kształceniu młodzieży szkolnej; Innowacje w kształceniu wczesnoszkolnym zintegrowanym dotyczące edukacji kulturalnej; Różne formy edukacji kulturalnej w szkole podstawowej na przykładzie SP nr 4 im. H. Sienkiewicza w Grajewie; Aranżacja przestrzeni edukacyjnej przedszkola a edukacja estetyczna dzieci; Wpływ aktywności plastycznej dzieci na ich rozwój i poszukiwanie własnych dróg twórczych; Kontakty ze sztuką w przedszkolu- doświadczenia w kontekście wychowawczych i rozwojowych funkcji sztuki; Rola przedszkola w przygotowaniu dzieci niepełnosprawnych do odbioru dób kultury
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Media polskie / przewodniczący komitetu red. Marek Jabłonowski ; red. nauk. Alicja Jaskiernia ; Instytut Dziennikarstawa Uniwersytetu Warszawskiego ; Tom 1)
R.1 Konflikt w Kosowie: 1. Położenie geograficzne, nazewnictwo; 2. Egzogeniczne i endogeniczne przyczyny konfliktu; 3. Geneza i przebieg w Kosowie; R.2 Wojna na wizerunki: 1. Konflikt w Kosowie i jego wykorzystanie w celach propagandowych; ?. Kreowanie pożądanego wizerunku przeciwnika - media na wojnie; 3. Oprawa propagandowa działań własnych; R.3 Wojna na słowa i obrazy: 1. Wykorzystanie technik propagandowych w konflikcie kosowskim; 2. Wykorzystanie środków propagandowych w konflikcie kosowskim; R.4 wojna oczyma mediów - różnice w relacjach: 1. Prasa drukowana; 2. Internet; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Utożsamianie przekazu medialnego z rzeczywistością; Maniery; osobowość; Media i emocje; Media i role spo- łeczne; Media a forma
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka o komunikowaniu / red. Bogusława Dobek-Ostrowska)
Specyfika amerykańskiego systemu medialnego; 1. Pojęcie rynku medialnego 2. Cechy amerykańskiego systemu medialnego 3. System telewizyjny w Stanach Zjednoczonych; Fenomen MTV 1. Narodziny muzycznej telewizji 2. Udział MTV w rewolucji medialnej 3. "Inna MTV" w ujęciu A. Goodwina; MTV a problemy społeczne 1. Etapy funkcjonowania "Innej MTV" 2. Kampanie społeczne MTV 3. Videoclip jako nośnik prospołecznych idei; Analiza zawartości prezentowanych przez MTV POLSKA prospołecznych treści w okresie styczeń-grudzień 2005
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace i Materiały ISM - Kolegium Ekonomiczno-Społeczne. Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Instytut Studiów Międzynarodowych ; ISSN 0137-5601; 38)
Web 2.0 i media społecznościowe: skala zjawiska i implikacje ekonomiczne; Tabloidyzacja i infotainment jako wiodące tendencje w mediach; Drażliwe tematy w arabskim Internecie; Cyberfatywy - wirtualne poradnictwo; Funkcje mediów elektronicznych w kształtowaniu nowych postaw i celów internautów arabskich i irańskich; Irańska cyberprzestrzeń jako forum polityczno-religijnych dyskusji; The Use of Satellite Space Channels as a Means of Education; Media jako przestrzeń edukacji nieformalnej w południowo-zachodniej Nigerii; Media and Development: a Case of West Africa; Regionalne fundusze filmowe - europejskie wzorce i polska praktyka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Problemy Komunikacji Społecznej. Półrocznik Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu / Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej WSH w Sosnowcu ; red. nacz. Michał Kaczmarczyk ISSN 1689-796X ; Nr 1/2010 (2))
Public relations w mediach, Czy gazeta loklana potrzebuje public realtions?, Autonomizowanie się języka współczesnej reklamy. Żywot sloganu reklamowego w kultuerze humanistycznej, Wpływ komunikatów społeczno-kulturowych na kształtowanie się aktywności politycznej kobiet, Cmentarz jako podmiot/przedmiot komunikacji. Przypadek Owczar, Kreowanie pozytywnego wizerunku policji na przykłądzie działlaności oficera proasowego Komendy Miejskiej Policji w Sosnowcu, Kompetencje komunikacjne nauczyciela akademickiego, Funkcje prasy lokalnej w kontekscie potrzeb komunikacyjnych społeczności lokalnych, Sektor public relations w Irlandii
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dziennikarstwo i Świat Mediów / pod red. Zbigniew Bauer, Edward Chudziński)
Wstęp; Cz.I O mediach: Wiedza o komunikowaniu - nazwy i zakres; O pojęciu funkcji w prasoznawstwie; Analiza zawartości prasy: drogi rozwoju; Wydarzenia bydgoskie w relacjach prasowych; czytelnicza selekcja zawartości gazety; Prasa, radio, telewizja: podział pracy; prasa wobec wyzwania nowych mediów; Wyobrażenia o polskich typach regionalnych; Wolność słowa a wolność prasy; Transformacje komunikacji społecznej w drugiej połowie XX wieku. Cz. II O języku: Pierwsze polskie książki o języku prasy; poczucie językowe, znajomość języka i praktyka językowa; recepty na zrozumiałość wypowiedzi; jak mierzyć zrozumiałość tekstu?; Pojecie pola wyrazowego i jego bezużyteczność w badaniach stylistycznych; Słownictwo oceniające w recenzjach; Perswazyjność języka w polemikach prasowych; Mierzenie stylistycznej i emotywnej wartości słownictwa; Pollyanna pisze do prasy; Szkic do wstępu do politolingwistyki; O nowomowie inaczej; Język, państwo, prawo
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Dziennikarz w radiu - uwagi, sugestie, propozycje , 2. Opowiadanie obrazem - zapiski z warsztatu, 3. Zawód - korespondent telewizyjny. Nowe wyzwania, 4. Gatunki dziennikarskie - rodowód, cechy i funkcje
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing Nowego Wieku)
1. Partyzanci : Tanie P.R. w dwudziestym pierwszym wieku, 2. O sieci i o tym jak ją rozwikłać, 3. Czym jest internetowe public relations, 4. Zawężanie pola, 5. Gotów, cel, 6 ...Pal!, 7. Jeśli zbudujesz, przyjdą, 8. Poznaj swoją zwierzynę, czyli myśl jak media, 9. Żółte strony w układzie scalonym, 10. Partyzant na medal, 11. Poznaj media, 12. Ograniczanie strat, 13. Wszystko idzie jak należy - co teraz?, 14. Jaki ten Internet mały, 15. Rozwiń skrzydła, 16. Partyzancki quiz
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Patologie społeczne / Irena Pospiszyl. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2008. - 362 s. ; 24 cm.
(Resocjalizacja)
1. Patologia społeczna, 2. Wybrane teorie dewiacji, 3. Stereotypy i uprzedzenia, 4. Przestępstwa z nienawiści - terroryzm, 5. Dewiacja samotnicza - samobójstwo, 6. Agresja wśród dzieci i młodzieży, 7. Uzależnienia, 8. Nietypowe zachowania seksualne - homoseksualizm, 9. Patologie seksualne, 10. Handel ludźmi, 11. wykluczenie społeczne, 12. Kreowanie kozła ofiarnego, 13. Patologia nstytucji - korupcja
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika , ISSN 1896-4591 ; Zeszyt 3/2008)
Rocznik
1. Dociekania i refleksje wokół kategorii i pojęć: Normatywny i interpretacyjny paradygmat w badaniach pedagogicznych; Jakościowe kształcenie zawodowe studentów szkół wyższych (zarys problemu); Poszukiwanie nowej jakości w kontaktach nauczyciel-uczeń; Autorytet nauczyciela we współczesnej szkole; Wychowanie dzieci jako czynnik modyfikujący przebieg kryzysu połowy życia; Sposoby diagnozowania gotowości społeczno-emocjonalnej dziecka sześcioletniego; Wspieranie dziecka w osiąganiu dojrzałości szkolnej; 2. Edukacja wobec zagrożeń i wyzwań współczesnego świata: Między manipulacją poprzez media a wychowaniem do mediów w świetle analizy dążeń autokreacyjnych współczesnego człowieka; Kompetencje służb społecznych a wyzwania współczesności; Model rodziny zastępczej- wyzwania współczesnej cywilizacji; Sądowy kurator dla dorosłych w systemie środków przeciwdziałania patologii społecznej; Zrozumieć drugiego człowieka- drogowskazy w pracy kuratora sądowego dla dorosłych; Wykluczenie jako problem życia społecznego; Poznanie siebie i innego w dynamice dialogu; Rozumienie Innego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Język a komunikacja. Oblicza Komunikacji ; T.1-2)
4. Stare i nowe media: Czy patrzenie jest towarem? Wpływ nowych mediów na współczesne doświadczenie percepcji- komunikacji- konsumpcji; Pośrednik czy współkreator komunikatu. Kilka uwag o roli mediów w procesie komunikacji; "Prawdziwy mężczyzna nie uważa, ze dziecko to sprawa kobiet". Modelowanie stereotypu ojca w prasie adresowanej do rodziców; Morcing Show jako gatunek audycji radiowej; Struktura współczesnych pożegnalnych nekrologów prasowych; Strategie nadawcze w reportażach Wojciecha Tochmana; Autor i vox populi. Felietony i e-felietony Daniela Passenta; Interioryzacja książki w środowisku cyfrowym; Naukowy dyskurs multimedialny- szanse, wyzwania, ograniczenia; Komunikacja społeczna w Internecie. Problemy badawcze; Nowa retoryka nowych mediów. Teoretyczne i praktyczne aspekty analizy retorycznej hipermediów; Małe światy tekstów. Wstępne rozważania o komunikacji tekstualnej w sieci www; Blogi- współczesne pamiętniki; Publiczne czy prywatne oblicze bloga?; Ku kreacji przestrzeni hipertekstu. Analiza komunikacyjnego "terytorium" internetowego Miasta Plusa; Relacje osobowe i wybrane problemy komunikacji w grach fabularnych; Komunikacja w grach MMORPG; Kiedy język staje się tekstem. Sieć semantyczna jako wyzwanie dla literaturoznawców; Emotikony i ich wartość komunikacyjna w komunikacji elektronicznej; 5. Człowiek, kultura, edukacja: Polska grzeczność językowa a równość płci; Zbyt uprzejmi? O przesadnej grzeczności w codziennej komunikacji Polaków; Tak się nie mówiů czyli o dominacji społecznej i teorii zagłuszanej grupy na przykładzie ograniczeń językowych ze względu na płeć; Buy Nothing Day jako przykład komunikacyjnego karnawału; Policja i policjanci- portret socjologiczny w najnowszej literaturze kryminalno-sensacyjnej; Stereotyp mówcy na podstawie wypowiedzi młodych użytkowników języka; Niektóre typy wypowiedzi dziecięcych; Byle zachować komunikatywność. Uwagi na marginesie badań nad językiem uczniów dyslektycznych; Historie picia alkoholików- terapeutyczny hybrydy tekstowe; Dyskurs u osób dotkniętych autyzmem; Interakcja a język. Tekst- metatekst- kontekst w afazji; Myślenie dyskursywne, czyli rozmowa ze sobą; Metodologia action research i techniki komunikacyjne w glottodydaktyce; W obronie trivium; Dialogizacja tekstu monologowego w dyskursie dydaktycznym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Dziedziny perswazji: Wprowadzenie, 2. Mierzenie podstaw: Techniki pomiaru tego co nieobserwowalne, 3. Działanie na podstawie odczuć: Kiedy i w jaki sposób postawy kierują zachowaniem, 4. Działania i postawy: Teoria dysonansu poznawczego, 5. Myśleć czy nie myśleć: Badając dwie drogi perswazji, 6. Perswazyjność utworów narracyjnych, 7. Zasady wpływu interpersonalnego. 8. Wywieranie wpływu i perswazja w małych grupach, 9. Czy przekazy organizmu, przyjaciół, lekarza i mediów kształtują zachowania zdrowotne?, 10. Środki masowego przekazu i perswazja polityczna, 11. Zmienianie uprzedzeń: Wpływ perswazji na ukryte i jawne przejawy tendencyjności rasowej, 12. Psychologia reklamy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Public relations w systemie komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem: Pojęcie "public relations"; Przesłanki i uwarunkowania rozwoju public relations; Relacje między public relations a marketingiem. 2. Zarządzanie public relations: Cele i funkcje public relations w przedsiębiorstwie; Proces zarządzania public relations w przedsiębiorstwie; Odbiorcy działań public relations; Organizacja public relations w firmach międzynarodowych. 3. Instrumenty public relations wspierające działania promocyjne: Wprowadzenie; Współpraca marketingiem mediami; Sponsoring; Targi i wystawy; Wydarzenia specjalne. 4.Instrumenty public relations kształtujące relacje z otoczeniem: Komunikacja ze społecznością lokalną; Relacje z inwestorami; Lobbing; Wewnętrzne public relations; Rola public relations wykorzystywane w sytuacjach kryzysowych. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach)
Nurt krytyczny w teorii public relations. Nowe koncepcje teoretyczne czy tylko kontestowanie dotychczasowych podejść badawczych, modeli i wzorców działania; Cz. I Public relations w zarządzaniu organizacjami. Nowe koncepcje, nowe wyzwania: Komunikacja wewnętrzna - czynnik sukcesu komunikacyjnego organizacji; CSR jako narzędzie budowania marki; Wizerunek przedsiębiorstwa w kryzysie (na przykładzie Toyoty); etykieta biznesu w kreowaniu wizerunku; etyczne aspekty public relations; Czy PR potrzebuje retoryki?; Cz. II Rola public relations w zarządzaniu publicznym: Public relations w rozwiązywaniu problemów społecznych; Public relations uczelni; Rola procesu komunikowania w budowaniu relacji z interesariuszami jednostek ochrony zdrowia. Badania sondażowe; Tożsamość wizualna jako narzędzie budowy wizerunku miast w Polsce na podstawie sygnatur promocyjnych; Industriada 2010 - promocja sieciowego produktu turystycznego poprzez wydarzenie. Studium przypadku; Public relations i wykonywanie zadań oraz pełnienie funkcji jednostek samorządu terytorialnego w realizacji idei społeczeństwa obywatelskiego; Poza-pr-owskie kreowanie wizerunków narodowych: przykład "Entropy"; Strategie komunikowania organizacji pożytku publicznego z potencjałem darczyńcami w kontekście motywacji Polaków przy wyborze organizacji, którym przekazują 1% podatku; Istota public relations w świadomości studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych Akademii Ekonomicznej w Katowicach w świetle przeprowadzonych badań; Znaczenie city diplomacy w międzynarodowej promocji miast; Unia Europejska a obywatele - skuteczna czy nieskuteczna komunikacja; Wpływ działań public relations w projektach PHARE na wynik referendum europejskiego w województwie śląskim; Cz. III Nowe media czy stare media. Wzlot czy upadek znaczenia mediów w działalności public relations: Media relations jako istotny element kreowania wizerunku nowoczesnej organizacji; Media społecznościowe w budowaniu wizerunku szkoły wyższej. Raport z badań przeprowadzonych w Akademii ekonomicznej w Katowicach; Zarządzanie wizerunkiem polityka w obszarze social media; Wykorzystanie mediów społecznościowych przez grupy nacisku a wizerunek firmy; Media jako źródło i środek upowszechniania doktryn i ruchów społecznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Rozdział I : Teoretyczne zagadnienia public relations : 1. Public relations theory and professional project , 2. " Czwarta władza " . Czy nad public relations ? , 3. Public relations w strukturze organizacyjnej korporacji - założenia modelowe a rzeczywistość , 4. Otoczenie jako determinanta podejmowania decyzji w organizacji publicznej , 5. Rola public relations w marketingu społecznym ; Rozdział II : Wizerunek i jego badanie : 6. Europejski monitor komunikacyjny - portret branży PR w czasach niepokoju , 7. Rankingi najbogatszych polaków a wizerunek przedsiębiorcy , 8. Analiza dyskursu jako metoda badania wizerunku , 9. Znaczenie działań promocyjnych i wizerunkowych w procesie otwierania polskiej gospodarki , 10. Koncepcja zrównoważonego rozwoju jako element promocji kraju na przykładzie Polski , Rozdział III : Public relations w firmie : 11. Public relations - jako wyznacznik jakości w systemie zarządzania przedsiębiorstwem , 12. Ograniczenia audytu komunikacyjnego przeprowadzonego siłami wewnętrznymi firmy , 13. Zasady działania w sytuacjach kryzysowych , 14. Polityka informacyjna firm a identyfikacja pozytywnych efektów sytuacji kryzysowych , 15. Kreowanie wizerunku placówki medycznej ; Rozdział IV : Społeczne zaangażowanie i odpowiedzialność firm a wizerunek : 16. Zaangażowanie społeczne organizacji komercyjnych akcentem we współczesnym kształtowaniu wizerunku korporacyjnego , 17. Firmy jako obywatele . Jako pogromcy reklam wpływają na wizerunek firm ? 18. Etyka - komu to potrzebne ? , 19. Kapitał społeczny w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa , 20. Niedobór kompetencji społecznych pracowników jako problem komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w przedsiębiorstwie , 21. Kształtowanie wizerunku pracodawcy poprzez działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu ; Rozdział V : Media a public relations : 22. Relacje pomiędzy specjalistami PR i dziennikarzami w świecie wyników badań dziennikarzy , 23. Relacja rzecznik - dziennikarz . Uwagi praktyczne , 24. Rola mediów elektronicznych w komunikacji biznesowej na przykładzie radia o profilu ekonomiczno - biznesowym , 25. Rola czasopism lokalnych w budowaniu wizerunku regionu , 26. Społeczna przestrzeń internetu , 27. Pomiędzy zasadami etyki a praktyką public relations . Przypadek szczególny : Internet ; Rozdział VI : Public relations w przestrzeni publicznej : 28. Sex , zbrodnie , defraudacje ů. Kryzysowe public relations Organizacji Narodów Zjednoczonych , 29. Rola public relations w komunikowaniu projektów politycznych , 30. Znaczenie działań public relations w komunikacji marketingowej jednostek samorządu terytorialnego ze społecznością lokalną 31. Wybrane zagadnienia PR w urzędach miejskich , 32. Między otoczeniem zewnętrznym i wewnętrznym organizacji . Studenci szczególnym elementem otoczenia uczelni , 33. Rozumienie istoty public relations przez studentów studiów stacjonarnych Akademii Ekonomicznej w Katowicach - analiza wyników przeprowadzonych badań , 34. Współczesny wizerunek nauczyciela akademickiego w opinii studentów AE w Katowicach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 3 zm. i rozsz. - Warszawa : PLACET, 2005. - 927 s. ; 24 cm.
Cz. I Istota, funkcje, organizowanie działalności PR: 1. Istota public relations, 2. Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, 3. Organizowanie działalności public realtions - rozwiązania, kadry. Cz. II Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: 4. Analiza stanu wyjściowego, 5. Programowanie, planowanie. Cz. III Realizacja programów public relations: 6. Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, 7. Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystywanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, 8. Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia. 9. Public relations organizacji różnego typu, 10. Kontrola powykonawcza w procesie public relations. Cz. IV Public realtions wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 4 zm. i rozszerz. - Warszawa : PLACET, 2009. - 957 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Cz. I Istota, funkcje, organizowanie działalności PR: 1. Istota public relations, 2. Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, 3. Organizowanie działalności public realtions - rozwiązania, kadry. Cz. II Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: 4. Analiza stanu wyjściowego, 5. Programowanie, planowanie. Cz. III Realizacja programów public relations: 6. Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, 7. Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystywanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, 8. Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia. 9. Public relations organizacji różnego typu, 10. Kontrola powykonawcza w procesie public relations. Cz. IV Public realtions wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Media lokalne w komunikacji społecznej. aktualne potrzeby badawcze, 2. Wielokulturowość pogranicza w świetle prasy śląskiej, 3. Problematyka wielokulturowości w świetle polskich publikacji prasowych na Śląsku Cieszyńskim (druga połowa wieku XIX, początki XX), 4. Determinanty procesu przeobrażeń prasy mniejszości narodowych w Polsce po 1989 roku, 5. Media mniejszości narodowych w Polsce a problem wielokulturowości, 6. Wielkokulturowe oblicze prasy polskiej w Niemczech. Od "Wiarusa" do "Biuletynu Bawarskiego" Z perspektywy 100-lecia (1980-2000), 7. Rola mediów w życiu religijnym Polaków na Zaolziu w przeszłości i współczesności, 8. Czasopisma polskie i obce z krajów Europy Wschodniej (byłych republik ZSRR) w bibliotekach polskich, 9. Lokalna telewizja kablowa szansą otwierania się na wielokulturowość w dobie integracji europejskiej, 10. Wizerunek ośrodka "Brama Grodzka - teatr NN" na łamach lokalnej i regionalnej prasy Lubelszczyzny [komunikat]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
1. Czym jest reklama?, 2. Istota i elementy procesu komunikacji, 3. Człowiek w reklamie, 4. Rola mediów w działaniach reklamowych, 5. Język reklamy, 6. Perswazja w reklamie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej