Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(48)
Forma i typ
Książki
(45)
Czasopisma
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(41)
dostępne
(30)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(33)
Czytelnia
(41)
Autor
Gierula Marian
(4)
Szostok Patrycja
(3)
Wielopolska-Szymura Mirosława
(3)
Adamus-Matuszyńska Anna
(2)
Grzesiok-Horosz Agnieszka
(2)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(2)
Maćkowska Renata
(2)
Molęda-Zdziech Małgorzata
(2)
Sokół Zofia
(2)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Adamowski Janusz
(1)
Aksamit Radosław
(1)
Alantiejewa Tatiana
(1)
Bartkowicz Anna
(1)
Baudrillard Jean
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Bezwińska-Walerjan Anna
(1)
Bland Michael
(1)
Bodzioch-Bryła Bogusława
(1)
Brock Timothy C
(1)
Bugajski Marian
(1)
Błachut Janina
(1)
Celej Piotr (1981- )
(1)
Cieśla Anna
(1)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(1)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(1)
Drdzeń Adrian
(1)
Dzierżyńska Jolanta
(1)
Ehninger Douglas
(1)
Filipiak Marian
(1)
Gaberle Andrzej
(1)
German Kathleen
(1)
Gierula Joanna
(1)
Glensk Joachim
(1)
Gołębiewska Maria
(1)
Green Melanie C
(1)
Gronbeck Bruce E
(1)
Guzek Damian
(1)
Gębczyk Dagmara
(1)
Głowacki Michał
(1)
Hetmańczyk Hewilia
(1)
Iłowiecki Maciej
(1)
Jachimowski Marek
(1)
Jakoniuk Leszek Mariusz
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Kamińska-Szmaj Irena
(1)
Kieliś Izabela
(1)
Kolczyńska Maria
(1)
Kosek-Nita Bogumiła
(1)
Kosmus Bogusław
(1)
Kowalczko-Szumowska Monika
(1)
Krajewski Krzysztof
(1)
Kraus Ewa (1971- )
(1)
Krzywoń Danuta (1973- )
(1)
Królak Sławomir
(1)
Kucyper Ewa
(1)
Kucyper Krzysztof
(1)
Kłoskowicz Malgorzata
(1)
Lakomy Lilianna
(1)
Lakomy Mirosław
(1)
Laphama Lewis H
(1)
Levine Michael
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Mastalski Janusz
(1)
McLuhan Marshall
(1)
Miernik Grzegorz
(1)
Monroe Alan H
(1)
Murdoch Anna
(1)
Nass Clifford
(1)
Nita Marek
(1)
Ociepka Beata
(1)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(1)
Oniszczuk Zbigiew
(1)
Paszek Jerzy
(1)
Pawełczyk Piotr
(1)
Pawłowska Ilona
(1)
Piekot Tomasz
(1)
Piontek Dorota
(1)
Pisarek Walery
(1)
Podgórska Joanna
(1)
Popławska Agata
(1)
Pospiszyl Irena
(1)
Ptaszek Grzegorz
(1)
Reeves Byron
(1)
Roskosz Alina
(1)
Selerzyńska-Martela Lidia
(1)
Sieczkowski Tomasz
(1)
Skręt Rafał
(1)
Szczerkowska Hanna
(1)
Szczucka Natalia
(1)
Szostak Patrycja
(1)
Szurmiński Łukasz
(1)
Szyszka Michał
(1)
Theaker Alison
(1)
Wachowski Jacek
(1)
Wasilewski Krzysztof
(1)
Wentkowska Aleksandra
(1)
Wragg David
(1)
Wójcik Włodzimierz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(35)
1990 - 1999
(3)
Kraj wydania
Polska
(48)
Język
polski
(48)
Temat
Środki masowego przekazu
(42)
Komunikacja społeczna
(17)
Public relations
(11)
Dziennikarze
(6)
Reklama
(5)
Telewizja
(5)
Socjotechnika
(4)
Dziennikarstwo
(3)
Kultura masowa
(3)
Globalizacja
(2)
Grupy nacisku
(2)
Internet
(2)
Język
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Konwergencja mediów
(2)
Nałóg
(2)
Opinia publiczna
(2)
Prawo prasowe
(2)
Psychologia
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Public relations w internecie
(2)
Społeczeństwo
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Wykluczenie społeczne
(2)
Administracja
(1)
Administracja publiczna
(1)
Agresywność
(1)
Alkoholizm
(1)
Bezdomność
(1)
Big Brother
(1)
Blogi
(1)
Cenzura
(1)
Czasopisma
(1)
Czasopisma kobiece
(1)
Dyplomacja
(1)
Dyskurs (filoz.)
(1)
Edukacja medialna
(1)
Etyka społeczna
(1)
Europejska Konwencja Praw Człowieka
(1)
Film
(1)
Gazety
(1)
Handel ludźmi
(1)
Homoseksualizm
(1)
Informacja publiczna
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Językoznawstwo
(1)
Językoznawstwo kognitywne
(1)
Kinematografia
(1)
Komunikacja społeczna -- psychologia
(1)
Konflikt 1998- w Kosowie
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Korupcja
(1)
Kryminologia
(1)
Kryzys
(1)
Kultura
(1)
Kultura audiowizualna
(1)
Kuratela
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Mniejszości narodowe
(1)
Multimedia
(1)
Młodzież
(1)
Narkomania
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczyciele
(1)
Norma językowa
(1)
Ofiary przestępstw
(1)
Organizacje
(1)
Organizacje międzynarodowe
(1)
Osobowość
(1)
Patologia społeczna
(1)
Pedagogika
(1)
Perswazja
(1)
Perswzja
(1)
Polityka a środki masowego przekazu
(1)
Polityka międzynarodowa
(1)
Polityka regionalna UE
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Prasa
(1)
Prezentacje i wystąpienia -- podręcznik
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Propaganda -- metody
(1)
Propaganda wojenna
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przestępczość
(1)
Przestępczość gospodarcza
(1)
Przestępczość nieletnich i młodocianych
(1)
Przestępczość zorganizowana
(1)
Public relations -- zagadnienia
(1)
Publicystyka
(1)
Radiofonia
(1)
Regionalizm
(1)
Regiony przygraniczne
(1)
Reklama internetowa
(1)
Reklama społeczna
(1)
Temat: czas
1801-
(1)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Arabskie, kraje
(1)
Armenia
(1)
Iran
(1)
Rosja
(1)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(3)
Czasopismo prasoznawcze
(2)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Wywiady
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
48 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace i Materiały ISM / Kolegium Ekonomiczno-Społeczne. Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Instytut Studiów Międzynarodowych ; ISSN 0137-5601 ; 34)
Cz.I Kultura i wartości a administracje publiczne w Europie: 1. Unia Europejska, jej wartości, jej wyzwania, 2. Administracje publiczne a kwestia różnic kulturowych w Europie: kwestie polityczne i społeczne, 3. System wartości: Polska na tle Europy. Cz.II Administracje publiczna a instytucje europejskie: 1. Sektor publiczny w warunkach integracji politycznej Unii Europejskiej. Rozważania ramowe, 2. Instytucje Unii Europejskiej wobec wyzwań budowania społeczeństwa obywatelskiego. Cz.III Media i informacja a działalność administracji publicznych: 1. Biuletyn Informacji Publicznej (BIP) jako narzędzie zwiększenia przejrzystości i efektywności adminsitracji publicznej w Polsce, 2. Modele relacji pomiedzy administracjami publicznymi a narodowymi agencjami prasowymi w Europie. Cz.IV Nowe zarządzanie publiczne: teoria i praktyka: 1. Klasyczne źródła nowego zarządzania publicznego, 2. Kierunki zmian w zarządzaniu środkami publicznymi - pomoc państwa dla przedsiębiorstw, 3. Samorządowe wydatki inwestycyjne w Polsce na tle krajów Unii Europejskiej, 4. Strategiczno-marketingowe podejście do zarządzania gminą (zaryz problematyki). Cz.V Otwartość i przejrzystośc administracji publicznych: 1. Otwartość i przejrzystość administracji publicznych. Wprowadzenie do panelu, 2. Administracja publiczna III RP - zmiany i wyzwania, 3. Jakość i przejrzystość administracji publicznej a prawo dostępu obywateli do informacji,
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zamiast wstępu. O demontażu świadomości i świata przed stawionego; Człowiek w technologii. Benjamina szkic do portretu; Montaż i kultura atrakcji; Kultura medialna i wybór etyczny według Kierkegaarda; Postulaty odnowionej estetyki w kontekście antropologii i aksjologii; Kamp jako postawa estetyczna. O postmodernistycznych uwikłaniach; Telewizja jako sztuka postmodernistyczna; Pytania o estetykę obrazu cyfrowego; Pytania o postmodernistyczne kino; Znaczenia i wartości w reklamie. Analiza kulturologiczna; O samozwrotności tekstu reklamowego; Estetyka i anestetyka w reklamie społecznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Edukacja Jutra)
I. Media w nowoczesnym projekcie edukacyjnym: Światowe tendencje rozwoju technologii edukacyjnych; Medialny świat a intelektualny potencjał współczesnych uczniów; Immersja i ambiwalencja mediów - pedagogiczne wołanie o szkołę i społeczeństwo o bardziej ludzkim obliczu; II. Aspekty społeczeństwa informacyjnego: Edukracja - ideologia wszechobecnej edukacji; Wpływ społeczny, perswazja, propaganda, manipulacja a wychowanie; III. Korzystanie z nowych mediów - od dzieciństwa do starości: Nowe technologie a rozwój wybranych procesów poznawczych u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym; Rozpoznawanie potrzeb edukacyjnych cyfrowych tubylców; Edukacja cyfrowa seniorów - luksus dla nielicznych czy konieczność dla wszystkich?; IV. Internet w przestrzeni edukacyjnej: Internet w kształceniu uczniów szkół gimnazjalnych; Miejsce i rola internetu i mediów społecznościowych w przestrzeni edukacyjnej; V. Nowe technologie a tworzenie materiałów edukacyjnych: Eksperyment i nowe technologie w kształceniu dzieci i młodzieży; Podstawy tworzenia materiałów dydaktycznych w formie fotografii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kognitywizm: Zapoznane dziedzictwo - czy kognitywna teoria filmu jest kognitywna? Emocje: Film, widz, emocje w perspektywie estetycznej; Emocje widza i emocje filmu. Dwa spojrzenia na problematykę filmowych emocji; Emocje przewrotne. Reality show: Poza obrazy; Kosmos "Wielkiego Brata". O pewnym nie(?)udanym eksperymencie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cenzura w Królestwie Polskim w latach 1815-1915; Cenzura w zaborze pruskim w XIX i na początku XX w.; " Zabytek despotyzmu" - cenzura w Galicji; Cenzura prasowa w Drugiej Rzeczypospolitej; Cenzura w PRL; Cenzura wobec humanistyki w PRL; Represje i opresje w kinematografii w PRL; Zmiany w mediach w roku poprzedzającym zniesienie cenzury; Swoboda wypowiedzi. Standardy Europejskiej Konwencji Praw Człowieka - wybrane zagadnienia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Komunikowanie jako proces : podstawowe pojęcia, 2. Aspekty oddziaływania mass mediów jako przedmiot badań interdyscyplinarnych, 3. Oddziaływanie środków masowego komunikowania - teorie i kierunki badań, 4. Modele procesu komunikowania, 5. Społeczne funkcje środków masowego komunikowania, 6. Antropologiczne przesłanki skuteczności perswazyjnej mediów, 7. Środki masowego komunikowania jako środowisko wychowawcze, 8. Strategie interpersonalnego komunikowania się w układach zorganizowanych, 9. Komunikacja międzykulturowa, 10. Uzależnienie medialne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Portale społecznościowe- substytut czy uzupełnienie realnej wspólnoty; 2. Obecność instytucji kultury w mediach społecznościowych; 3. Kształtowanie postaw poprzez percepcje treści w Internecie- refleksja etyczna; 4. Refleksja nad edukacja w kontekście problematyki multitaskingu; 5. Obecność organizacji społecznej w sieci jako ważny element budowania zaufania i wzmacniania wizerunku; 6. Współczesne miasto płaszczyzną komunikacji i współdziałania różnosektorowych podmiotów; 7. Czy marketing wirusowy w sieci wymaga kontrowersji? O motywach szokujących w reklamach; 8. Shockvertising w służbie bezdomnym. Negatywne emocje jako narzędzia reklam społecznych; 9. Infens Irretitus; 10. System propagandowy Korei Północnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Od telewizora do telewizji. 2. Teorie mediów i komunikacja masowego. 3. Podstawy metodologiczne badań i przekazu telewizyjnego. 4. Jawne i ukryte programy typowych form przekazu telewizyjnego. 5. Rodzaje odbioru przekazów telewizyjnych przez młodzież gimnazjalną. 6. Od edukacji medialnej do rozumienia przekazu telewizyjnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Media - kontekst: 1. Historia środków masowego przekazu w skrócie. 2. Właściciele mediów. 3. Prawo prasowe. 4. Etyka i prywatność. 5. Nadawanie w Wielkiej Brytanii. 6. Nowe technologie w mediach. 7. Po co to wszystko? Ewaluacja mediów. II. Kontakty z prasą: 8. Gazety i czasopisma. 9. Dobre relacje z prasą środkiem do osiągnięcia celu. 10. Wiadomości, artykuły i inne. 11. Pisanie tekstów dla prasy. 12. Rozmowy z prasą. 13.Lista kontrolna skutecznych relacji z prasą. III. Kontakty z radiem i telewizją: 14. znaczenie wystąpień publicznych w radiu i telewizji. 15. Grunt to dobre przygotowanie i trening. 16. Jak osiągnąć sukces w wywiadzie telewizyjnym. 17. Ostateczne dostrojenie - radzenie sobie z różnymi typami wywiadów. 18. Wszystko o wywiadzie radiowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Język w komunikowaniu / Marian Bugajski. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2006. - 357 s. : rys. ; 21 cm.
Część I: Zagadnienia ogólne. 1. Społeczne zadania językoznawstwa normatywnego. 2. Ważniejsze stanowiska w tradycji kultury języka. 3. Między kulturą języka a lingwistyką normatywną. Część II: Świadomość językowa. 3. Świadomość językowa a świadomość lingwistyczna. 5. Początki polskiej świadomości językowej. Część III: Rozwój polskiej myśli normatywnej. 6. W trosce o język ojczysty. 7. Kultura języka jako jeden z przejawów kultury. 8. Ku naukowości kultury języka. 9. Sprawność językowa. 10. Lapsologiczny nurt w kulturze języka. 11. Kultura języka a socjolingwistyka. 12. Zagadnienie nowomowy w językoznawstwie normatywnym. 13. Problemy aksjologiczne - kultura słowa. 14. Pragmatyczne aspekty kultury języka. 15. Kategoria oficjalności - nieoficjalności w kulturze języka. 16. Literatura a kultura języka. 17. Kultura języka dziś. Część IV: Normatywne aspekty języka. 18. Glottopolityka a kultura języka. 19. Warunki funkcjonowania języka. 20. Przeobrażenia języka. 21. Doskonalenie języka. 22. Realne możliwości oddziaływania na język. Część V: Komunikacyjne aspekty języka. 23. Język w interakcjach kulturowych. 24. Przejawy snobizmu w komunikacji językowej. 25. Niektóre przyczyny obecnego stanu polszczyzny. 26. Odbiorca i adresat w procesie komunikacji. 27. O niektórych aspektach perswazji językowej. 28. Sytuacyjne i kontekstowe uwarunkowania komunikacji językowej. 29. Uwagi o współczesnej komunikacji medialnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
1. Co to jest kryzys?, 2. Komunikowanie w firmie - klient wewnętrzny, 3. Skandal w mediach, 4. Studia przypadków, 5. Megakryzysy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Teoria i praktyka masowego komunikowania w kontekście procesów konwergencji: Konwergencja technologiczna i strukturalna we współczesnych mediach. Skutki dla komunikacji, rynku i polityki; Odbiorca w perspektywie konwergujących się mediów masowych; Teoria flamingu w nauce o komunikowaniu; Konwergencja polskich mediów. Próba analizy zjawiska; 2. Społeczno-polityczne wymiary konwergencji medialnej: Nowe media jako wyzwanie dla dyplomacji publicznej; Konwergencja mediów a polityczna sfera życia społecznego; Modularność masowego komunikowania politycznego jako przejaw konwergencji; Wpływ nowych technologii informacyjnych na pozycję i rolę konsumenta w perspektywie ekonomii; Czy konwergencja mediów masowych jest neutralna płciowo?; 3. Przeobrażenia społecznego odbioru mediów a procesy konwergencji mediów: Nowy typ marek i ich specyficzne grupy docelowe jako skutek konwergencji mediów; Konwergencja treści- próba analizy procesu na przykładzie magazynów kobiecych i telewizji śniadaniowej; Wpływ gier komputerowych na konwergencję odbioru przekazu; Konwergencja technologiczna a problem wykluczenia cyfrowego; Konwergencja medialna a protokoły uzytkowania mediów i wytwarzanie predyspozycji i kompetencji odbiorczych; Konwergencja, kultura uczestnictwa a czasopisma niszowe; Dylematy tożsamości w dobie konwergencji mediów. Szkic o zagubionym konsumencie; 4. Zmiany formalne i gatunkowe wypowiedzi dziennikarskich jako efekt konwergencji medialnej: Artystyczne teksty audialne- w radio i miedzy mediami; Reportaż dźwiękowy w obrazach, czyli rzecz o fotokastach; Metafora tygla językowego w mediach a koncepcja konwergencji mediów; Stałość i zmienność języka w polskiej telewizji w kontekście konwergencji; Zmiana postaw odbiorczych w kontekście wtórnej oralności na tle procesu konwergencji; Seriale radiowe w Internecie- sztuka audialna w procesie konwergencji; Gatunek w warunkach konwergencji na przykładzie wywiadu dziennikarskiego; Wywiady w formie komiksu, czyli o modyfikacjach gatunkowych na tle procesów konwergencji; Od audialności do wizualności. Zjawisko konwergencji mediów we współczesnej radiofonii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przepływ informacji w skali krajowej i międzynarodowej w dobie konwergencji mediów: Telewizja i Internet w Rosji: konwergencja technologii; Dziennikarstwo międzynarodowe w warunkach konwergencji środków masowego przekazu; Czy publikacje Wikileaks zmieniły dziennikarstwo?; Gazeta papierowa- witryna internetowa- e-gazeta w Polsce. Dokąd zmierza nasza prasa?; Rodzaje i zastosowanie konwergencji w aplikacjach polskiej prasy tabletowej; 2. Zmiana i transformacja krajowych systemów medialnych pod wpływem konwergencji mediów masowych: Konwergencja a społeczny odbiór mediów w Niemczech; Tygodniki społeczno-polityczne i biznesowe na rynku informacyjnym Rosji: konwergencja modeli wydawniczych; Postęp konwergencji mediów na przykładzie stron internetowych wybranych euroregionów; Konwergencja mediów na przykładzie funkcjonowania miejskich i gminnych portali internetowych w województwie śląskim; Czy radio może być telewizją, a telewizja radiem? Analiza zjawiska konwergencji mediów na przykładzie Programu IV Polskiego Radia i stacji TVN24; Konwergencja mediów, a stan współczesnej radiofonii studenckiej w Polsce; Współczesne formy rozrywki w polskim radiu komercyjnym; Wortal RMF24.PL jako przykład konwergencji audycji radiowych i treści portalu informacyjnego; Konwergencja mediów katolickich w Polsce; 3. Dziennikarz w dobie konwergencji mediów masowych: Informacja dziennikarska we współczesnej Rosji, albo dlaczego nie ma światełka na końcu tunelu; Postrzeganie prestiżu zawodu dziennikarza wobec zjawiska konwergencji mediów; Pack Journalism jako skutek globalizacji treści - analiza na wybranych przykładach; Konwergencja a dziennikarstwo polityczne- rozkwit internetowej publicystyki politycznej czy zaangażowanego sieciowego "pseudodziennikarstwa"? Na przykładzie wybranych politycznych wortali internetowych; Blogi przykładem dziennikarstwa internetowego w dobie konwergencji mediów; Dziennikarze w reklamach. Miedzy etyka a praktyka; 4. Problemy prawne mediów masowych i dziennikarstwa w dobie konwergencji mediów; Dziennikarze w reklamach. Między etyką a praktyką; 4. Problemy prawne mediów masowych i dziennikarstwa w dobie konwergencji: Konwergencja w prawne ramy działalności Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji oraz Urzędu Komunikacji elektronicznej; Europejskie teorie prawnicze a praktyka w rosyjskiej przestrzeni medialnej: historia i współczesność; Wybrane aspekty nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji, a konwergencja mediów; Wpływ krajowej rady radiofonii i telewizji na proces wprowadzania naziemnej telewizji cyfrowej w Polsce; Wpływ prawa europejskiego na polskie prawo mediów; Zjawisko konwergencji mediów w odniesieniu do działalności, komunikowania i promocji podmiotów politycznych- w następstwie nowych uregulowań prawnych dotyczących prowadzenia i finansowania kampanii wyborczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kryminologia jako dyscyplina nauki. 2. Jednostka i społeczeństwo. 3. Teorie kryminologiczne. 4. Charakterystyka zjawiska przestępczości w Polsce. 5. Zjawisko przestępczości a zmiany społeczne. 6. Szczególne kategorie przestępstw i sprawców. 7. Przestępczość nieletnich. 8. Środki odurzające a przestępczość. 9. Środki masowego przekazu a przestępczość. 10. Problematyka ofiary przestępstwa w kryminologii. 11. Zapobieganie przestępczości i reakcja na przestępczość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 343 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. O prawie do informacji, 2. Dylematy dziennikarskie, 3. Z mitologii mediów, 4. Od reklamy do indoktrynacji. Klasyczne działania medialne, 5. O dobrym informowaniu, 6. Kłopoty z opinią publiczną, 7. W świecie manipulacji, 8. 12 grzechów głównych, 9. Komunikacja społeczna - czyli o porozumiewaniu, 10. Cechy " niusów ", czyli konstrukcja przekazu, 11. Rozrywka, czyli ogłupianie, czyli: kto pogardza kulturą?, 12. Sprawa żyrafy, czyli polityczna poprawność, 13. Nowa propaganda, czyli obraz chrześcijaństwa w mediach, 14. Dwie myśli na zakończenie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2735)
1. Kształtowanie wizerunku Polski w Unii Europejskiej, 2. Kampania informacyjna euro, 3. Budowanie wizerunku poprzez wykorzystanie symbolu, 4. Lokalne media w komunikacji samorządów gminnych, 6. Kreowanie wizerunku polityka podczas kampanii prezydenckiej na przykładzie Jean - Marie Le Pena, 5. Wizerunek polityka po polsku; kampania prezydencka 2000 r,. 7. Postrzeganie mniejszości. Wizerunek mniejszości w telewizji publicznej w Polsce, 8. Corporate design - wizualizacja tożsamości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I. Wybrane problemy kultury: Kultura jako wartość i przedmiot refleksji pedagogicznej; Wychowanie w kulturze i współczesnych kontekstach; Kultura jako przekraczanie granic; Kultura duszy- duszą kultury; Kulturowy wymiar formacji katechetycznej; Słownictwo religijne w kulturze języka i nauczaniu; "Kształtem miłości piękno jestů" Jana Pawła II propozycja dla artystów. Poezja jako wartość dla człowieka i kultury; Pamięć- element konstytutywny tożsamości. Propozycja biblijna wobec kryzysu kultur; Akt twórczy w perspektywie afektywnej; Ewaluacja kultury jako forma samorefleksji wspomagającej proces rozwoju osobowości; Wychowanie do humanizmu planetarnego; Podejście metodologiczne w badaniach zjawisk edukacji międzykulturowej; Cz. II. Młodzież a kultura: Młodzież i kultura w świetle antropologii ekonomicznej; Specyfika międzykulturowa Europejskich Spotkań Młodych animowanych przez Wspólnotę Braci z Taize; Miejsce muzyki w życiu młodzieży integrującej się Europy na tle innych zainteresowań kulturalnych; Rola pieśni historycznych w kształtowaniu obrazu ojczyzny; Rola mediów w rozwijaniu zainteresowania muzyką młodzieży; Jakość kontaktów młodzieży z kulturą audiowizualną; Zagrożenia rozwoju osobowości przez środki masowego przekazu; Wpływ mediów na kształtowanie aktywnej postawy studentów wobec kultury; Wolnoczasowa aktywność kulturalna młodzieży akademickiej; Językowy obraz kultury współczesnej młodzieży; Media jako inspiracja zachowań językowych dzieci i młodzieży; Perspektywa temporalna jako wyraz postawy młodzieży wobec świata; Postawy wobec kultury fizycznej młodzieży z wybranych ośrodków wychowawczych na terenie powiatu krakowskiego; Cz. III. Edukacja a kultura: Edukacja w środowisku pluralizmu kulturowego i religijnego; Kształcić czy inkulturować? Jaki jest cel edukacji szkolnej? Kultura a edukacja- szanse i zagrożenia; Resocjalizacyjna rola twórczości i sztuki; Rola aktywności twórczej w życiu osób głuchoniewidomych; Wychowanie przez sztukę; Sylwetka współczesnego odbiorcy muzyki a praktyka edukacyjna; Znaczenie edukacji muzycznej w kształceniu młodzieży szkolnej; Innowacje w kształceniu wczesnoszkolnym zintegrowanym dotyczące edukacji kulturalnej; Różne formy edukacji kulturalnej w szkole podstawowej na przykładzie SP nr 4 im. H. Sienkiewicza w Grajewie; Aranżacja przestrzeni edukacyjnej przedszkola a edukacja estetyczna dzieci; Wpływ aktywności plastycznej dzieci na ich rozwój i poszukiwanie własnych dróg twórczych; Kontakty ze sztuką w przedszkolu- doświadczenia w kontekście wychowawczych i rozwojowych funkcji sztuki; Rola przedszkola w przygotowaniu dzieci niepełnosprawnych do odbioru dób kultury
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Media polskie / przewodniczący komitetu red. Marek Jabłonowski ; red. nauk. Alicja Jaskiernia ; Instytut Dziennikarstawa Uniwersytetu Warszawskiego ; Tom 1)
R.1 Konflikt w Kosowie: 1. Położenie geograficzne, nazewnictwo; 2. Egzogeniczne i endogeniczne przyczyny konfliktu; 3. Geneza i przebieg w Kosowie; R.2 Wojna na wizerunki: 1. Konflikt w Kosowie i jego wykorzystanie w celach propagandowych; ?. Kreowanie pożądanego wizerunku przeciwnika - media na wojnie; 3. Oprawa propagandowa działań własnych; R.3 Wojna na słowa i obrazy: 1. Wykorzystanie technik propagandowych w konflikcie kosowskim; 2. Wykorzystanie środków propagandowych w konflikcie kosowskim; R.4 wojna oczyma mediów - różnice w relacjach: 1. Prasa drukowana; 2. Internet; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Utożsamianie przekazu medialnego z rzeczywistością; Maniery; osobowość; Media i emocje; Media i role spo- łeczne; Media a forma
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka o komunikowaniu / red. Bogusława Dobek-Ostrowska)
Specyfika amerykańskiego systemu medialnego; 1. Pojęcie rynku medialnego 2. Cechy amerykańskiego systemu medialnego 3. System telewizyjny w Stanach Zjednoczonych; Fenomen MTV 1. Narodziny muzycznej telewizji 2. Udział MTV w rewolucji medialnej 3. "Inna MTV" w ujęciu A. Goodwina; MTV a problemy społeczne 1. Etapy funkcjonowania "Innej MTV" 2. Kampanie społeczne MTV 3. Videoclip jako nośnik prospołecznych idei; Analiza zawartości prezentowanych przez MTV POLSKA prospołecznych treści w okresie styczeń-grudzień 2005
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej