Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(109)
Forma i typ
Książki
(108)
Publikacje naukowe
(16)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Czasopisma
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(93)
dostępne
(43)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(45)
Czytelnia
(93)
Autor
Borkowski Igor
(5)
Sokołowski Marek
(4)
Kall Jacek
(3)
Woźny Aleksander (1953- )
(3)
Baudrillard Jean
(2)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(2)
Gierula Marian
(2)
Hess Agnieszka
(2)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(2)
Kopecka-Piech Katarzyna
(2)
Królak Sławomir
(2)
Michalczyk Stanisław
(2)
Ogonowska Agnieszka
(2)
Radwan Beata
(2)
Roguska Agnieszka
(2)
Szpunar Magdalena
(2)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(2)
Wielopolska-Szymura Mirosława
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Woźny Aleksander
(2)
Wódz Kazimiera
(2)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Allan Stuart
(1)
Anuszewska Izabella
(1)
Benkler Yochai
(1)
Bobrowska Ewa
(1)
Boczkowska Magdalena (1983- )
(1)
Bodnar Adam (1977- )
(1)
Bodzioch-Bryła Bogusława
(1)
Bogucka Teresa
(1)
Braun Juliusz
(1)
Briggs Asa (1921-2016)
(1)
Briggs Matt
(1)
Burke Peter (1937- )
(1)
Celej Piotr (1981- )
(1)
Cern Karolina M
(1)
Chłopecki Jerzy
(1)
Czarny-Drożdżejko Elżbieta
(1)
Dankowska-Kosman Małgorzata
(1)
Dayan Daniel (1943- )
(1)
Dijak Jan van
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Dovey Jon
(1)
Drzewiecki Piotr
(1)
Dytman-Stasieńko Agnieszka
(1)
Dzienniak-Pulina Danila
(1)
Dzierżyńska Jolanta
(1)
Ford Sam
(1)
Francuz Piotr
(1)
Giddens Anthony (1938- )
(1)
Giddings Seth
(1)
Gliszczyńska-Grabias Aleksandra
(1)
Gmerek-Rajchel Maria
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Godzic Wiesław (1953- )
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Grant Iain
(1)
Green Joshua
(1)
Grzesiok-Horosz Agnieszka
(1)
Guzek Damian
(1)
Gwóźdź Andrzej
(1)
Gębczyk Dagmara
(1)
Halawa Mateusz
(1)
Hodalska Magdalena
(1)
Hopfinger Maryla
(1)
Hostyński Lesław
(1)
Hołyst Brunon (1930- )
(1)
Iłowiecki Maciej
(1)
Jakoniuk Leszek Mariusz
(1)
Jakubowicz Karol (1941-2013)
(1)
Jakubowski Witold
(1)
Jaroszyński Jan
(1)
Jaskulska Sylwia
(1)
Jedliński Jakub (1977- )
(1)
Jenkins Henry
(1)
Jewkes Yvonne
(1)
Kaczmarek Jerzy
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kamińska Magdalena
(1)
Kamińska-Szmaj Irena
(1)
Katz Elihu (1926- )
(1)
Kelly Kieran
(1)
Kolczyński Mariusz
(1)
Konieczny Jacek
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(1)
Kowalczyk Ryszard
(1)
Kołodziejczak Malwina
(1)
Krajewski Marek
(1)
Kraus Ewa (1971- )
(1)
Krawczyk Dariusz
(1)
Kwasik Kamila
(1)
Kłoskowicz Malgorzata
(1)
Lakomy Lilianna
(1)
Lakomy Mirosław
(1)
Laskowska Małgorzata
(1)
Leppert Roman
(1)
Libiszowska-Żółtkowska Maria
(1)
Liedel Krzysztof (1969-2021)
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(31)
2000 - 2009
(75)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(109)
Język
polski
(109)
Temat
Środki masowego przekazu
(104)
Komunikacja społeczna
(23)
Społeczeństwo informacyjne
(12)
Telewizja
(12)
Kultura masowa
(11)
Internet
(10)
Reklama
(10)
Opinia publiczna
(9)
Dziennikarstwo
(8)
Socjologia
(7)
Dziennikarze
(6)
Kultura
(6)
Społeczeństwo
(6)
Film
(4)
Public relations
(4)
Terroryzm
(4)
Dziecko
(3)
Edukacja medialna
(3)
Erotyzm
(3)
Globalizacja
(3)
Kampania wyborcza
(3)
Media społecznościowe
(3)
Multimedia
(3)
Młodzież
(3)
Polityka
(3)
Przestępczość
(3)
Radiofonia
(3)
Socjotechnika
(3)
Wolność słowa
(3)
Śmierć
(3)
Świadomość społeczna
(3)
Cyberprzestępczość
(2)
Czasopisma kobiece
(2)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(2)
Dyskurs (filoz.)
(2)
Etyka dziennikarska
(2)
Integracja europejska
(2)
Konwergencja mediów
(2)
Korespondenci wojenni
(2)
Kultura audiowizualna
(2)
Marketing
(2)
Marketing polityczny
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Media mobilne
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Prasa (wydawnictwa)
(2)
Prawo mediów
(2)
Prostytucja
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Public relations w internecie
(2)
Sekty i nowe ruchy religijne
(2)
Sport
(2)
Społeczności lokalne
(2)
Wolność mediów
(2)
Wybory parlamentarne
(2)
Wychowanie
(2)
Środki masowego przekazu regionalne
(2)
AIDS
(1)
Adopcja
(1)
Agresywność
(1)
Akty mowy
(1)
Antropologia kryminalna
(1)
Antropologia mediów
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Aspiracje
(1)
Autentyczność (postawa)
(1)
Autoprezentacja
(1)
Bezdomność
(1)
Bezrobocie
(1)
Blog
(1)
Blogi
(1)
Celebryci
(1)
Cenzura
(1)
Choroby ludzi
(1)
Chuligaństwo
(1)
Cierpienie
(1)
Cyberkultura
(1)
Cyberterroryzm
(1)
Czasopisma dla mężczyzn
(1)
Dezinformacja
(1)
Dzieci
(1)
Dziennikarstwo internetowe
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
Dziennikarze sportowi
(1)
Edukacja regionalna
(1)
Ekoteologia
(1)
Etanol
(1)
Etyka społeczna
(1)
Filozofia kultury
(1)
Fotografia
(1)
Gazety
(1)
Gazety brukowe
(1)
Gender
(1)
Gospodarka
(1)
Higiena psychiczna
(1)
Historia
(1)
Historia społeczna
(1)
Ikonografia
(1)
Image
(1)
Informacja
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1989-
(5)
1901-2000
(4)
1989-2000
(3)
1901-
(2)
2001-0
(2)
1801-
(1)
1945-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Czechy
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Austria
(1)
Białoruś
(1)
Estonia
(1)
Europa
(1)
Francja
(1)
Grecja
(1)
Hiszpania
(1)
Niemcy
(1)
Norwegia
(1)
Rosja
(1)
Ukraina
(1)
Wielka Brytania
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(7)
Materiały konferencyjne
(6)
Podręcznik
(5)
Opracowanie
(4)
Monografia
(3)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prasoznawcze
(1)
Esej
(1)
Felieton
(1)
Literatura
(1)
Poradnik
(1)
Publicystyka
(1)
Raport z badań
(1)
Recenzje
(1)
Reportaż
(1)
Wywiady
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(28)
Media i komunikacja społeczna
(21)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(6)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Filozofia i etyka
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
109 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Skąd przychodzimy, dokąd zmierzamy? Przemiany polskiego systemu medialnego; 1. Rytualna koncepcja komunikacji w praktyce: Wizerunek Lecha Kaczyńskiego w mediach- przed i po katastrofie smoleńskiej; Casus krzyża na Krakowskim Przedmieściu- wprawka do analizy dyskursu prasowego "Gazety Polskiej"; Miedzy strukturą a communitas: listy do telewizji w czasie żałoby; 2. Polscy celebry ci- idole popkultury- medialne gwiazdy: Idol pokultury w blogu młodzieżowym; Ciąża i rodzicielstwo cele brytów w świetle plotkarskich portali internetowych; Celebryci w roli życiowych przewodników; 3. Media lokalne- strategie na przetrwanie: Prasa lokalna- jaka była, jest, będzie?; Oczekiwania i rozczarowania; Współczesne strategie rozwoju szczecińskich dzienników regionalnych- samodzielnie czy w ramach koncernu?; Konflikt interesów a praca dziennikarza lokalnego; 4. Problemy prasy w nowej rzeczywistości medialnej w Polsce: Nowe technologie w "starych" mediach. Kilka uwag o transformacji technologicznej prasy po 1989 roku; Kolportaż w polskim rynku pracy po 1989 roku; Konkurencja na polskim rynku prasowym na przykładzie Axel Springer w latach 2000-2010; Kultura organizacyjna dziennikarzy i jej znaczenie dla zarządzania na rynku mediów; Postrzeganie wizerunku i roli kobiety przez współczesna prasę masowa w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Słowo elektroniczne. strategie werbalne w epoce nowych mediów, 2. Partwork - tekst medialny - tekst krytyczny. Przykład pragmatycznej analizy zawartości, 3. Przedwyborczy wizerunek Sojuszu Lewicy Demokratycznej w " Gazecie Wyborczej ", 4.Kształtowanie wizerunku medialnego Radia Zet
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Nowe czasy, nowy styl, 2. Telewizja dla polityków, telewizja dla nas, 3. Kino domowe
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
1. Problematyka ogólna: Wspólnota gospodarcza wkracza na pole polityki medialnej; Zakres działalności unii Europejskiej a dziedzinie mediów. Podstawy prawne i traktatowe; Lad medialny promowany przez instytucje unijne; Deficyt demokracji, komunikowania i integracji. Rola mediów w strategiach Unii Europejskiej; 2. Dziedziny polityki medialnej i działalności Unii Europejskiej w dziedzinie mediów: Unijne prawo medialne; Wspieranie rozwoju sektora audiowizualnego i europejskiej zawartości mediów elektronicznych; Komunikacja elektroniczna a budowa społeczeństwa informacyjnego; Media w polityce zewnętrznej Unii Europejskiej; 3. Wpływ przystąpienia do Unii Europejskiej na systemy medialne: Oddziaływanie Unii Europejskiej: różne oblicza europeizacji mediów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
1. oddziaływanie na opinie publiczną; 2. Rzeczywistość a informacje medialne; 3. Jak działa agenda-setting; 4. Dlaczego powstaje agenda-setting; 5. Obrazy w naszych głowach; 6. Atrybuty agenda-setting i uramowienie; 7. Kształtowanie agendy mediów; 8. Konsekwencje agend-setting; 9. Komunikowanie masowe i społeczeństwo
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis. Nowe Media - Nowe w Mediach / Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego ; Nr 1)
Początek (i koniec) w ujęciu szkoły tartusko-moskiewskiej; Pierwsze strony - pośród kontrastów i metatekstów; Konfiguracja gatunkowa charakterystyczna dla pierwszej strony gazety; Współczesny redesign - analiza pierwszych stron "Słowa Polskiego", "Gazety Wrocławskiej" oraz dziennika " Słowo Polskie Gazeta Wrocławska"; Etyka na pierwszych stronach. Między reklamą a public relations (o pewnej kampanii wizerunkowej); Miejsca centralne pierwszych stron "Rzeczpospolitej", "Trybuny" i "Gazety Wyborczej"; Kultura w stylu KISS. Pierwsze, czyli proste - Keep it simple, stupid!; Funkcja początku w kinie współczesnym; Semantyczne i strukturalne funkcje czołówek filmowych; Head-line, czyli psychomachia; Ad portas. Architektura informacji portali internetowych; Sygnały początku internetowcyh legend miejskich; Sport w produkcie medialnym jako sygnał początku "ery przełomu i dobrobytu"; Wybrane aspekty socjologicznych badań nad rytualizacją w perspektywie komunikacji społecznej; Rytuał w mediach. Rytualizacja dyskursu medialnego na przykładzie przesłuchań Marka Wagnera przed Sejmową Komisją Śledczą; Autorytet, ekspert, idol - kogo chcą słuchać współcześni; Elementy uniwersalności przekazu na pierwszych stronach międzynarodowych edycji magazynu "Men's Health"; Od dziś teatr nie będzie taki sam. Rytualizacja odbioru spektaklu Oczyszczeni w polskiej krytyce teatralnej; Czarna magia pierwszych stron? Obraz Polski w brytyjskich dziennikach w przededniu rozszerzenia Unii Europejskiej; Obraz Holandii w prasie polskiej lat 1953-1957
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Nowe media czy nowe w mediach?: Czym są nowe media- próba konceptualizacji; Proces konwergencji jako determinanta funkcjonowania współczesnych mediów; Nowe media a paradygmat kultury uczestnictwa; Kultura obrazu a ikono sfera Internetu; Kompetencje komunikacyjne w komunikacji mediowanej komputerowo; Złudna anonimowość w Sieci; 2. Przestrzenie nowych mediów: Typologia użytkowników sieci Internet; Redefinicja pojęcia czasu i przestrzeni w dobie Internetu; Przyczyny absencji wyborczej osób młodych a wpływ Internetu na zwiększenie udziału w głosowaniu; Czas wolny w dobie konsumpcjonizmu i powszechnej mediatyzacji; Konsumowanie jako forma spędzania wolnego czasu w społeczeństwie ponowoczesnym; 3. Aktywność w Sieci: Dziennikarstwo obywatelskie w dobie Internetu; Wikipedia- zbiorowa mądrość czy kolektywna głupota?; Prawdziwych przyjaciół poznaje się w Internecie. Serwisy społecznościowe i ich użytkownicy; Granice wolności słowa w Internecie; Flaming i trolling jako formy agresji w Internecie; Flash mob- rewitalizacja tłumu w nowej odsłonie; Internet a kultura daru. Fenomen ruchu open source.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis. Nowe Media - Nowe w Mediach / Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego ; Nr 3)
1. Public relations w BWA Awangarda. Analiza organizacji szczególnego ryzyka drugiego typu, 2. Milczenie profesora Tutki. Opowiadania Jerzego Szaniawskiego jako utwory kolektywne, 3. Wykorzystanie statusu reportera i dokumentalisty filmowego w wykrywaniu mowy ezopowej i struktur niejawnych, Opis metody na podstawie badań syberyjskiej sekty "Ostatniego Testamentu", 4. Społeczne i kulturowe uwarunkowania dziennikarstwa śledczego, 5. Prowokacja czy zaniechanie, czyli jak policjanci wprowadzili w błąd "Gazetę Wyborczą", 6. O obiektywności w poznaniu reportażowym na przykładzie twórczości Ryszarda Kapuścińskiego, 7. Wolne oprogramowanie - wolne publikowanie. Wzajemne relacje i inspiracje, 8. Kompetencja kreatywnej CMC. Wybrane aspekty, 9. Literatura wobec nowych technologii, 10. Efektywność stron internetowych " Rzeczpospolitej" i " Super Expresu" w świetle badań Eyetrack III, 11. Programy neotelewizyjne. Rekonesans, 12. Śmierć dźwignią reklamy. Przypadki medialne, 13. Zajadając hamburgera i pikantne skrzydełka kurczaka - rozważania nad przestrzenią Fast foodów (McDonald's i KFC), 14. Czytelnik - współtwórcą utworu, czyli spodziewana zmiana miejsc. Różne strategie aktywności odbiorcy, wpisane w konstrukcję i formę utworu, jako zapowiedź rozwoju literatury multimedialnej i hipertekstowej, 15. Regionalna prasa codzienna w Polsce ze szczególnym uwzględnieniem Dolnego Śląska, 16. Fenomen popularności Briget Jones w świetle studiów kulturowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Konsumpcja a wartości utylitarne, 2. Człowiek a świat konsumpcji, 3. Konsumpcjonizm wobec wartości absolutnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Środowisko kampanii wyborczej. 2. Strategie wyborcze partii i kandydatów na prezydenta. 3. Obraz parlamentarnej kampanii wyborczej w telewizyjnych programach wyborczych. 4. Kampania wyborcza 2005 roku - podsumowanie i uwagi końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie: Dziecko w społecznym i kulturowym laboratorium konsumpcji oraz imaginarium mediów. Rozdział 1. Dziecko krytyczne i kreatywnie wobec mediów i konsumpcji: Kamil, czyli historia dojrzewania z nowymi mediami. Analiza krytyczna i kreatywnej postawy wobec mediów i kultury konsumpcyjnej. Rozdział 2. Dziecko, rodzice, seniorzy w mediach i życiu codziennym: Słodkie potwory i powroty do przeszłości albo kilka notatek na marginesach dwóch estetyk dzieciństwa; „Etos wymuszonej dziecięcości”. Przejawy infantylizacji kultury dorosłych w świecie mediów; Współczesny obraz rodzicielstwa i dzieciństwa w zwierciadle popkultury. Krytyczna analiza bajki Masza i Niedźwiedź; Dzieci i młodzież w opiniach oraz praktykach seniorów. Przyczynek do rewizji międzypokoleniowych relacji. Rozdział 3. Dzieci a filmowe i serialowe światy: Nowe bohaterki medialnej rzeczywistości filmów dla dzieci; Fenomen serialu Skam. Rozdział 4. Dziecko jako przedmiot i podmiot praktyk reklamowych: Dziecko we współczesnych polskich reklamach komercyjnych i społecznych; Strzały z ukrycia – reklama skierowana do dzieci i młodzieży w nowych mediach – formy, praktyki, strategie; Reklama na stronach internetowych adresowanych do młodych użytkowników usług sieciowych. Rozdział 5. Praktyki dzieci i dorosłych w Internecie: Rodzice cyfrowych tubylców – cyfrowi imigranci w środowisku nowych mediów; Youtubowe kreacje. Miejsca, ludzie i kultura; Internet w szkole – szkoła w Internecie: jak wirtualny dziennik wpłynąć na relacje między uczniem, nauczycielem i rodzicem. Rozdział 6. Dziecko w przestrzeni medialnej kultury konsumpcyjnej: Urodzone do fandomu. Dzieci jako konsumenci i fani produktów kulturalnych; Dziecko – media – muzyka: fenomen muzycznych TV talent show; (Wszech)obecność postaci kinowych w życiu dziecka. Biogramy autorów i autorek tekstów. Abstrakty/Abstracts.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Studia nad kampanią wyborczą: Uwarunkowania, przebiegi i wyniki wyborów parlamentarnych w 2007 roku; Medialny przekaz wyborczy jako przedmiot międzynarodowej regulacji prawnej; Internet jako czynnik konkurencyjności partii politycznych- wybory 2007; Public relations w polskiej polityce; 2. Debata "Wybory 2007" w Krakowskiej Szkole Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego: Egzamin dojrzałości z demokracji?; Wybory w mediach- wybory mediów?; Nasza Rzeczpospolita. Dlaczego poszliśmy głosować?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Spectrum)
1. Wydarzenia medialne jako wielkie święta masowego komunikowania; 2. Scenariusze wydarzeń medialnych: Konkurs, Konkwista. Koronacja; 3. Wydarzenia medialne jako przedmiot negocjacji; 4. Realizacja wydarzeń medialnych medialnych; 5. Świętowanie wydarzeń medialnych; 6. Wydarzenia medialne jako praktyki szamańskie; 7. Wydarzenia medialne- przegląd zagadnień; Ocena skutków wydarzeń medialnych- pięć ram teoretycznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis. Nowe Media - Nowe w Mediach / Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego ; Nr 2)
Zagrożenia dla niezależnych dziennikarzy na Białorusi. Rola " pomarańczowej rewolucji" w drodze Ukrainy do Unii Europejskiej. Media i transformacja społeczna: przypadek Ukrainy. Udział prasy studenckiej w "pomarańczowej rewolucji" na Ukrainie. Między państwem a społeczeństwem. Prawda i manipulacja w mediach. Media a społeczeństwo obywatelskie: między polityką a presją rynku. Czy prasa dożyje następnej dekady. Co robi władza w "Gazecie Wyborczej", czyli z problematyki lokalnej widoczności medialnej. Lokalna partycypacja medialna a kształtowanie się społeczeństwa obywatelskiego. "społeczeństwo obywatelskie" jako kontekst komunikacyjny w prasie. Internetowe legendy miejskie w społeczeństwie obywatelskim. Medialne potrzeby obywatelskiego współodczuwania (analiza mediów od dnia śmierci Jana Pawła II do jego pogrzebu). Recenzje: Menedżerowie - analfabeci w PR - rozmowa Piotra Bielawskiegi z Aleksandrem Woźnym. Agnieszka Żbikowska - Public relations. Fraser P.Seitel - Public Relations w praktyce. Magdalena Jerzemowska - Nadzór korporacyjny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Ekspertyzy, Rekomendacje, Raporty z badań / Instytut Spraw Publicznych)
Główne wnioski i rekomendacje, Wiedza i samoocena Polaków, Poczucie poinformowania, Ocena informacji w mediach, Źródła informacji, Integracja Polski z Unia Europejską - społeczne oceny i postulaty, Wiedza o Unii Europejskiej, Zainteresowanie sprawami integracji europejskiej, Poinformowanie o integracji, Poczucie poinformowania, Ocena informacji w mediach, Wiarygodność instytucji informacyjnych, Najważniejsze kwestie integracyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Współczesne Transgresje ; t. 2.)
Media : Lubelskie media na przełomie pierwszej i drugiej dekady XXI wieku; Komunikowanie medyczne w prasie lokalnej Opolszczyzny. Wizerunek : Model Lasswella a obrazy kobiet w mediach. Zarys analizy; „Makijaż przy dobrym świetle”. Rola prasy młodzieżowej w utrwalaniu stereotypów płci; Biznes : Wpływ konwergencji mediów na komunikację w korporacjach globalnych; praktyki przedsiębiorstw w zakresie marketingu w czasie rzeczywistym - wyniki badania; Etyczne i funkcyjne dylematy „zawodu” dziennikarza i PR-owca; Sport w strategiach CSR przedsiębiorstw. Wybrane aspekty komunikacji z interesariuszami; Biznes, wizerunek, Nowe media - triada innowacyjności, czyli podejście integracyjne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Współczesne Transgresje ; t. 1.)
Erving Goffman, kontrola widzialności i kłopoty z publicznością w mediach społecznościowych; Od gatunku przedstawiającego rzeczywistość do bezkształtnych opowieści. O zawartości telewizyjnych serwisów informacyjnych wczoraj i dziś: Rozwój medialnej kultury uczestnictwa a historia idei sztucznej inteligencji; Grupy pewnych Osób jako przykład nieformalnego lokalnego ruchu społecznego internautów; Przetwarzanie fotografii prasowej w kulturze memów ( internetowych ); Koncepcja governance a tożsamość narodowa w sieci i mediach społecznościowych; Przestrzenie blogowania. Blog a wybrane serwisy nowych mediów; Afordancje i struktury innowacyjności mediów - w kierunku integracji technologii w codziennych aktywnościach użytkowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Środki masowego komunikowania jako element ludzkiego środowiska; 1. Polska nowoczesność "socjalistyczna": Polskie badania czytelnictwa pracy; O polskiej prasie lokalnej; Cienie w jaskini- Okrągły Stół przez ekran telewizora; Informacja czy komunikacja; 2. Światowe procesy zmian: Wobec ekspansji mediów wizualnych; Wejście wideo na rynek globalny; Komunikowanie a rozwój społeczny; Cele społeczne nowego międzynarodowego porządku informacyjnego; Prawo do komunikowania się: czy dawne dylematy są jeszcze aktualne?; Człowieka a nowe media; 3. Media czasu globalizacji: Procesy fragmentaryzacji w mediach; Ewolucja roli prasy codziennej w Europie; Telewizja w warunkach współczesnej globalizacji; Kultura wobec społeczeństwa sieci; Czytelnik posługuje partnera- jak utrzymać wiernego czytelnika; Rola mediów w procesie komunikacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Popkultura i Media / red. nauk. Wiesław Godzic)
1. Czarny ekran we wnętrzu. Fragmenty z socjologii wizualnej pokoju telewizyjnego. 2. Artykuł pierwszej potrzeby. Fragmenty z historii społecznej telewizora w Polsce. 3. Do czego służy telewizor. Społeczne konteksty używania odbiornika. 4. Co widzowie robią z telewizją. Oglądanie jako zawłaszczanie i inne perspektywy interpretacji. 5. Telewizyjne realizmy i ich rodzaj. Hipoteza " męskiego" i "kobiecego" prawdopodobieństwa. 6. Greenpoint, dziewiętnasta trzydzieści. Telewizja i odtwarzanie tożsamości narodowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej