Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(26)
Forma i typ
Książki
(26)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(24)
dostępne
(10)
Placówka
Wypożyczalnia
(10)
Czytelnia
(24)
Autor
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(3)
Gierula Marian
(2)
Magoska Maria
(2)
Akopow Aleksandr
(1)
Amirow Walerij
(1)
Braun Juliusz
(1)
Braun Juliusz Jan (1948- )
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Dolnicki Bogdan (1956- )
(1)
Duszczyk Maciej
(1)
Faktorowicz Aleksandr
(1)
Fras Janina
(1)
Gałązka Wiesław
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Grewiński Mirosław (1973- )
(1)
Hofman Iwona
(1)
Jachimowski Marek
(1)
Jakubowicz Karol (1941-2013)
(1)
Kaczor Arkadiusz
(1)
Kolczyński Mariusz
(1)
Korniłowa Jewgienija
(1)
Koćwin Lesław
(1)
Krawiec Grzegorz (1977- )
(1)
Lesińska Magdalena
(1)
Liedel Krzysztof (1969-2021)
(1)
Maciejewska Katarzyna
(1)
Malarski Stanisław (1931-2018)
(1)
Matuszczyk Kamil
(1)
Melnik Galina
(1)
Mich Włodzimierz
(1)
Mielczarek Tomasz
(1)
Minczewska-Przeczek Anna
(1)
Mock Stanisław (1964- )
(1)
Mączyński Marek
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Oniszczuk Zbigniew
(1)
Ostaszewskij Aleksandr
(1)
Pokrzycka Lidia
(1)
Przywora Bogusław (1982- )
(1)
Płażek Stefan
(1)
Rogulska Beata (1970-)
(1)
Rudolf Stanisław
(1)
Sasińska-Klas Teresa
(1)
Sokołowski Marek
(1)
Storowskij Dmitrij
(1)
Strzeszewski Michał
(1)
Szewczyk Marcin K
(1)
Szpila Grzegorz
(1)
Wielopolska-Szymura Mirosława
(1)
Winnijczuk Anna
(1)
Ćwiertniak Bolesław Maciej (1952- )
(1)
Łuczynskij Jurij
(1)
Żuk Piotr
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(21)
Kraj wydania
Polska
(26)
Język
polski
(26)
Temat
Środki masowego przekazu
(25)
Polityka
(8)
Komunikacja polityczna
(6)
Marketing polityczny
(5)
Polska
(4)
Wybory parlamentarne
(4)
Opinia publiczna
(3)
Telewizja
(3)
Integracja europejska
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Manipulacja (psychol.)
(2)
Polityka medialna
(2)
Wolność słowa
(2)
Wybory prezydenckie
(2)
Administracja samorządowa
(1)
Antropologia mediów
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Cyberterroryzm
(1)
Czasopisma
(1)
Demokracja
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
Dziennikarze
(1)
Globalizacja
(1)
Historia
(1)
Język polski
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kampania wyborcza do Parlamentu Europejskiego
(1)
Karty płatnicze
(1)
Kontrola społeczna (socjol.)
(1)
Kultura audiowizualna
(1)
Kultura masowa
(1)
Nowe media (komunikacja)
(1)
Odnawialne źródła energii
(1)
Organizacja
(1)
Partie polityczne
(1)
Polityka regionalna
(1)
Polityka regionalna UE
(1)
Polityka wewnętrzna
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Prawo samorządu terytorialnego
(1)
Propaganda
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Public relations
(1)
Radiofonia
(1)
Regionalne środki masowego przekazu
(1)
Reklama
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Rynek pracy
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Społeczeństwo
(1)
Starzenie się społeczeństwa
(1)
Telewizja Polska
(1)
Telewizja publiczna
(1)
Terroryzm
(1)
Układ z Schengen (1985)
(1)
Unia Europejska (UE)
(1)
Wybory do Parlamentu Europejskiego
(1)
Wybory samorządowe
(1)
Wybory samorządowe w Polsce (2006)
(1)
Władza
(1)
Zwalczanie
(1)
Temat: czas
1989-
(6)
1901-2000
(3)
2001-
(3)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(9)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Europa
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(4)
Podręcznik
(3)
Opracowanie
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Polityka, politologia, administracja publiczna
(8)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
26 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.The Polish media i theoretical and historical perspective; 2. The environment of the Polish media system; 3. The Polish pronted media market; 4. The Polish electronic media market.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Teoretyczne podstawy procesu upolitycznienia problemów społecznych. Jak starzenie się społeczeństwa staje się przedmiotem polityki państwa: 1.1. Model procesu upolitycznienia; 1.2. Podmiotowy i przedmiotowy wymiar procesu upolitycznienia; 1.3. Czynniki źródłowe i determinujące przebieg procesu upolitycznienia; 1.4. Starzenie się społeczeństwa jako przedmiot polityki państwa. Rozdział 2. Polityka wobec starzenia się społeczeństwa w Polsce po 1989 roku. Najważniejsze działania i aktorzy: 2.1. Polityka demograficzna i polityka wobec starzenia się społeczeństwa – rozważania terminologiczne; 2.2. Wymiar podmiotowy polityki demograficznej w Polsce; Instytucje międzynarodowe; Rada Ministrów i administracja centralna; Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej; Władza ustawodawcza; Organy doradcze i eksperckie; Władza sądownicza i instytucje kontrolne; Administracja samorządowa; Partie polityczne; Organizacje pozarządowe; 2.3. Tworzenie polityki demograficznej po 1989 roku. Rozdział 3. Analiza dyskursu politycznego wokół problemu starzenia się społeczeństwa w Polsce: 3.1. Rola partii politycznych w procesie upolitycznienia; 3.2. Okres I. Lata 1991-1997; 3.3. Okres II. Lata 1997-2001; 3.4. Okres III. Lata 2001-2005; 3.5. Okres IV. Lata 2005-2007; 3.6. Okres V. Lata 2007-2015; 3.7. Okres VI. 2015-2017; 3.8. Najważniejsze momenty w procesie upolitycznienia problemu starzejącego się społeczeństwa w Polsce. Rozdział 4. Analiza dyskursu medialnego wokół problemu starzenia się społeczeństwa w Polsce: 4.1. Rola mediów w procesie upolitycznienia starzenia się społeczeństwa; 4.2. Założenia i metodologia badania dyskursu medialnego; 4.3. Dyskurs medialny a proces upolitycznienia starzenia się społeczeństwa w Polsce – wyniki analizy; 4.4. Rola państwa wobec problemu starzejącego się społeczeństwa w opinii ekspertów; 4.5. Krytyka działań państwa podejmowanych w odpowiedzi na starzejące się społeczeństwo; 4.6. Poparcie działań politycznych podejmowanych wobec problemu starzejącego się społeczeństwa; 4.7. Propozycje rekomendacji działań politycznych wobec problemu starzejącego się społeczeństwa. Rozdział 5. Proces upolitycznienia starzenia się społeczeństwa w Polsce w opinii polityków i ekspertów: 5.1. Założenia i metodologia badania; 5.2. Problem starzenia się społeczeństwa w opinii polityków i ekspertów; 5.3. Początek procesu upolitycznienia starzenia się społeczeństwa w Polsce w opinii polityków i ekspertów; 5.4. Ustawa o wieku emerytalnym i program „Rodzina 500 plus” jako kluczowe momenty w procesie upolitycznienia starzenia się społeczeństwa w Polsce; 5.5. Opieka długoterminowa jako wyzwanie związane ze starzeniem się społeczeństwa. Rozdział 6. Działania polityczne wobec starzejącego się społeczeństwa oraz ich uwarunkowania na poziomie regionalnym: 6.1. Obecna i przewidywana sytuacja demograficzna polskich regionów; 6.2. Strategie rozwoju demograficznego jako odpowiedź na starzejące się społeczeństwo; 6.3. Czynniki inicjujące działania polityczne wobec starzejącego się społeczeństwa na poziomie regionalnym – wyniki badania jakościowego; 6.4. Uwarunkowania działań politycznych podejmowanych w odpowiedzi na zmiany demograficzne; 6.5. W kierunku systemowej regionalnej polityki wobec starzenia się ludności. Podsumowanie. Załącznik. Bibliografia. Spis tabel i rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ; Nr 2412)
1. Oddziaływanie środków komunikowania na procesy społeczno - polityczne, 2. Rola mediów periodycznych w komunikowaniu politycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Ordynacja wyborcza w wyborach samorządowych; 2. O obywatelu i polityce; 3. O absencji wyborczej w Polsce; 4. Przegrani czy wykluczeni? Kandydaci pokonani w małopolskich wyborach samorządowych w 2006 roku; 5. Refleksje nad prawnymi sposobami zwiększania frekwencji wyborczej; 6. O koncepcjach samorządu terytorialnego w południowej Polsce z perspektywy historycznej; 7. Medialny obraz wyborów samorządowych na przykładzie krakowskich gazet lokalnych; 8. Wybory do Sejmu i sejmiku na przykładzie Łapanowa; 9. Internauci o wyborach0 analiza słów sztandarowych na forum Gazeta.pl; 10. Wykorzystanie Internetu w kampaniach wyborczych- wybory samorządowe w 2006 roku w Krakowie; 11. Nowoczesne narzędzia marketingu wyborczego na przykładzie kampanii Małgorzaty jantos
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja społeczna - Komunikacja medialna - Komunikacja sieci / Tomasz Goban-Klas, Jerzy Jastrzębski, Marek Jeziński, Kazimierz Krzysztofek ; zastępca przewodniczącego Wojciech Muszyński ; przewodniczący rady serii Marek Sokołowski ; Mirosława Wawrzak-Chodaczek)
Media i polityka- medialne show czy polityczny PR; 1. Mediatyzacja polityki- polityzacja mediów: Media publiczne, czyli o roli mediów publicznych w Polsce; Polityzacja mediów publicznych; Polityzacja mediów a bezradność polityków wobec mediatyzacji polityki- zapowiedź końca starego porządku; "Być" to znaczy być w mediach- aksjologiczny wymiar medialnej "produkcji" wizerunków polityków; Pluralizacja mediów w Polsce po 1989 roku: faktyczna czy pozorna? Przyczynek do rozważań; Media w przestrzeni politycznej państwa; "Tytuł newsa dnia otrzymuje dziśů"- koncepcja "agenda setting" na przykładzie wydarzeń medialnych w polskich serwisach informacyjnych; Rola miesięcznika "Debata" w kreowaniu rzeczywistości politycznej Olsztyna; 2. Medialne spektakle polityczne. Bestsellery i buble: Siedem grzechów głównych marketingu politycznego. Krytyczno-realistyczne ujęcie teorii i praktyki politycznej; Spektakl medialny jako instrument kreowania wizerunku polityka; Polityczny "homo ludens". Politycy i widowisko; Ekshibicjoniści polskiej sceny politycznej; Jak wytłumaczyć porażkę autorów projektu IV RP? Pragmalingwistyczne studium przypadku; IC RP- Realpolitik czy political fiction?; 3. Aktorzy i statyści. Politycy versus dziennikarze: Komiczna maska polityka; Politycy versus dziennikarze. Techniki argumentacyjne w języku polityków i dziennikarzy; Wolność słowa w kontekście dziennikarzy i polityków; Dziennikarz- partner telewidza w rzeczywistości zapośredniczonej medialnie; Pundits, pseudoeksperci, eksperci medialni- wstępna analiza zjawiska; Przestrzeń dialogu czy pole bitwy? Quasi-etnometodologiczna analiza telewizyjnych programów publicystycznych na przykładzie "Kropki nad iů"; "Nie ja jestem twórca tego spektaklu". "Relacjonowanie" olsztyńskiej afery ratuszowej w mediach na przykładzie telewizji lokalnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Ekspertyzy, Rekomendacje, Raporty z badań / Instytut Spraw Publicznych)
Główne wnioski i rekomendacje, Wiedza i samoocena Polaków, Poczucie poinformowania, Ocena informacji w mediach, Źródła informacji, Integracja Polski z Unia Europejską - społeczne oceny i postulaty, Wiedza o Unii Europejskiej, Zainteresowanie sprawami integracji europejskiej, Poinformowanie o integracji, Poczucie poinformowania, Ocena informacji w mediach, Wiarygodność instytucji informacyjnych, Najważniejsze kwestie integracyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej