Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(66)
Forma i typ
Książki
(65)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje fachowe
(3)
Czasopisma
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(60)
dostępne
(26)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(26)
Czytelnia
(61)
Autor
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(6)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(5)
Borski Maciej (1975- )
(2)
Gierula Marian
(2)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(2)
Jakubowicz Karol (1941-2013)
(2)
Kowalski Tadeusz (1955- )
(2)
Magoska Maria
(2)
Oniszczuk Zbigniew
(2)
Piwnicka Anna
(2)
Adamowski Janusz
(1)
Akopow Aleksandr
(1)
Amirow Walerij
(1)
Anderson Peter J
(1)
Balicki Adam
(1)
Baran Beata
(1)
Barbaro Natalia de
(1)
Bielecki Piotr
(1)
Braun Juliusz
(1)
Braun Juliusz Jan (1948- )
(1)
Chmielarz-Grochal Anna
(1)
Chruściak Ryszard
(1)
Cwalina Wojciech (1971- )
(1)
Czepiel Katarzyna W
(1)
Dobrowolski Grzegorz
(1)
Doktorowicz Krystyna
(1)
Dolnicki Bogdan (1956- )
(1)
Duszak Anna
(1)
Duszczyk Maciej
(1)
Fairclough Norman
(1)
Faktorowicz Aleksandr
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Fałkowski Mateusz
(1)
Fras Janina
(1)
Gałązka Wiesław
(1)
Giddens Anthony (1938- )
(1)
Gredka-Ligarska Iwona
(1)
Grewiński Mirosław (1973- )
(1)
Grzonka Przemysław
(1)
Guz Tadeusz
(1)
Habura Miłosz
(1)
Hallin Daniel C. (1953- )
(1)
Hess Agnieszka
(1)
Hofman Iwona
(1)
Hołubko Wiktor
(1)
Höffner Marta
(1)
Jabłoński Wojciech
(1)
Jachimowski Marek
(1)
Jas Marta
(1)
Jas-Koziarkiewicz Marta
(1)
Kaczor Arkadiusz
(1)
Kandzia Agnieszka
(1)
Kepplinger Hans Mathias
(1)
Kilian Stanisław
(1)
Klimkiewicz Beata
(1)
Kobroń-Gąsiorowska Łucja
(1)
Kolczyński Mariusz
(1)
Korczyk Waldemar
(1)
Kornacka Monika
(1)
Korniłowa Jewgienija
(1)
Kostur Krystian
(1)
Koćwin Lesław
(1)
Kożuch Artur
(1)
Krawiec Grzegorz (1977- )
(1)
Kucharczyk Jacek
(1)
Kuś Michał
(1)
Lesińska Magdalena
(1)
Liedel Krzysztof (1969-2021)
(1)
Lis Wojciechowski
(1)
Lityński Adam (1940- )
(1)
Lorek Marta
(1)
Maciejewska Katarzyna
(1)
Majewski Kamil
(1)
Malarski Stanisław (1931-2018)
(1)
Mancini Paolo (1948- )
(1)
Matuszczyk Kamil
(1)
Melnik Galina
(1)
Mich Włodzimierz
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Mielczarek Tomasz
(1)
Minczewska-Przeczek Anna
(1)
Mock Stanisław (1964- )
(1)
Moll Tomasz
(1)
Mrozowska Sylwia
(1)
Myl Małgorzata
(1)
Mączyński Marek
(1)
Napiórkowska Anna
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Nowak Krystian
(1)
Ostaszewskij Aleksandr
(1)
Pawełczyk Piotr
(1)
Pawska Małgorzata
(1)
Piontek Dorota
(1)
Piwnicki Grzegorz
(1)
Pokrzycka Lidia
(1)
Przywora Bogusław (1982- )
(1)
Pudło-Jaremek Anna
(1)
Półtorak Magdalena (1981- )
(1)
Płażek Stefan
(1)
Płudowski Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(50)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(66)
Język
polski
(66)
Temat
Środki masowego przekazu
(61)
Polityka
(21)
Marketing polityczny
(15)
Komunikacja polityczna
(13)
Komunikacja społeczna
(10)
Polityka medialna
(7)
Kampania wyborcza
(6)
Demokracja
(5)
Opinia publiczna
(5)
Dziennikarstwo
(4)
Dziennikarze
(4)
Polska
(4)
Terroryzm
(4)
Wybory parlamentarne
(4)
Globalizacja
(3)
Integracja europejska
(3)
Internet
(3)
Manipulacja (psychol.)
(3)
Public relations
(3)
Telewizja
(3)
Wolność słowa
(3)
Wybory
(3)
Wybory prezydenckie
(3)
Zarządzanie
(3)
Antropologia mediów
(2)
Etyka społeczna
(2)
Historia
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
(2)
Mniejszości narodowe
(2)
Nowe media (komunikacja)
(2)
Polityka a środki masowego przekazu
(2)
Polityka regionalna UE
(2)
Prasa (wydawnictwa)
(2)
Prawo
(2)
Prezydentura (urząd)
(2)
Regionalne środki masowego przekazu
(2)
Reklama
(2)
Religia
(2)
Rodzina
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Społeczeństwo
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Unia Europejska
(2)
Wybory samorządowe
(2)
Administracja
(1)
Administracja samorządowa
(1)
Apelacja
(1)
Atak terrorystyczny w Madrycie (2004)
(1)
Banki spółdzielcze
(1)
Choroby ludzi
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Cyberterroryzm
(1)
Czasopisma
(1)
Decentralizacja (administracja)
(1)
Decyzja administracyjna
(1)
Degradacja środowiska
(1)
Demokracja pośrednia
(1)
Dyplomacja
(1)
Dyskryminacja ze względu na orientację seksualną
(1)
Dyskurs (filoz.)
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
Ekologia
(1)
Ekonomia
(1)
Ekoteologia
(1)
Erotyzm
(1)
Etyka
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Gender
(1)
Geologia
(1)
Gospodarka
(1)
Górnictwo
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Język
(1)
Język polski
(1)
Kampania wyborcza do Parlamentu Europejskiego
(1)
Karty płatnicze
(1)
Klasy społeczne
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Kontrola społeczna (socjol.)
(1)
Kortezy Generalne
(1)
Krąg kulturowy
(1)
Kształcenie
(1)
Kultura audiowizualna
(1)
Kultura masowa
(1)
Ludobójstwo
(1)
Mandat radnego
(1)
Medycyna
(1)
Miasta
(1)
Migracje
(1)
Międzynarodowa Organizacja Pracy (MOP)
(1)
Mniejszości (socjologia)
(1)
Nacjonalizm
(1)
Naród
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Nauka
(1)
Nauki społeczne
(1)
Niemcy (Republika Federalna)
(1)
Nierówności społeczne
(1)
Temat: czas
1989-
(6)
1901-2000
(4)
2001-
(4)
1989-2000
(2)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(9)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Europa
(2)
Ameryka Północna
(1)
Dąbrowa Górnicza (woj. śląskie)
(1)
Europa Wschodnia
(1)
Europa Zachodnia
(1)
Hiszpania
(1)
Irlandia
(1)
Norwegia
(1)
Ukraina
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Zagłębie Dąbrowskie
(1)
Gatunek
Podręcznik
(9)
Praca zbiorowa
(8)
Opracowanie
(4)
Monografia
(3)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Polityka, politologia, administracja publiczna
(19)
Media i komunikacja społeczna
(14)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(4)
Zarządzanie i marketing
(4)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Filozofia i etyka
(1)
66 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Czym jest skandal?; 2. Narodziny skandalu medialnego; 3. Skandal jako wydarzenie medialne; 4. Natura skandalu politycznego; 5. Skandale o podłożu seksualnym w polityce; 6. Skandale finansowe w polityce; 7. Skandale związane ze sprawowaniem władzy; 8. Konsekwencje skandali
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Co to jest socjologia; 2. Socjologiczne pytania i odpowiedzi; 3. Teorie i perspektywy socjologiczne; 4. Globalizacja i zmieniający się świat; 5. Środowisko; 6. Miasta i życie miejskie; 7. Interakcja społeczna i Zycie codzienne; 8. Bieg życia; 9. Rodziny i związki intymne; 10. Zdrowie, choroba i niepełnosprawność; 11. Stratyfikacja i klasa społeczna; 12. Ubóstwo, wykluczenie społeczne i państwo opiekuńcze; 13. Globalne nierówności; 14. Seksualność i płeć; 15. Rasa, etniczność i migracja; 16. Religia; 17. Media; 18. Organizacje i sieci; 19. Edukacja; 20. Praca i życie gospodarcze; 21. Przestępczość i dewiacja; 22. Polityka, rządzenie i ruchy społeczne; 23. Narody, wojny i terroryzm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pozaracjonalne determinanty postaw politycznych, Komunikowanie polityczne jako płaszczyzna wywierania wpływu, Socjotechnika polityczna w warunkach demokratycznych, Marketing polityczny czyli zmierzch ideałów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Nauka o komunikowaniu / red. Bogusława Dobek-Ostrowska)
1. Media masowe i polityka: Komunikowanie wartości politycznych- założenia, cele i metody badań; Pola komunikowania publicznego w świetle budowania strategii rozwoju regionalnego; Lokalne komunikowanie polityczne. Studium przypadku- miasto Lublin; Muzyka rockowa i polityka. Funkcje rocka w przekazie politycznym; 2. Polskie kampanie polityczne: Ulotki jako forma komunikowania politycznego- analiza dyskursu; Politycy w niepolitycznych pozach (sport). Potrzeba czy moda?; Obraz parlamentarnej kampanii wyborczej w 2005 roku w programach informacyjnych telewizji publicznej; Autoprezentacja aktorów politycznych w telewizji- nowe elementy komunikowania politycznego w 2005 roku; Komunikowanie polityczne w prezydenckich kampaniach wyborczych na łamach prasy lokalnej- przykład "Gazety Olsztyńskiej"; Witryny WWW kandydatów w kampanii prezydenckiej 2005 roku w Polsce; Komunikowanie polityczne: analiza komparatystyczna kampanii w Polsce i Niemczech; 3. studia na d marketingiem politycznym: Fetyszyzacja opinii publicznej w marketingu; Manipulacja w komunikowaniu politycznym na przykładzie kampanii wyborczych w Polsce w 2005 roku; Relacje partii politycznych i mediów na lokalnym rynku politycznym. Studium przypadku dużych miast na Dolnym Śląsku; Audycje wyborcze jako źródło informacji o podmiotach politycznych; Kreowanie wizerunku politycznego w sytuacji kryzysowej- stan badań; 4. Studia nad opinią publiczną: Badania opinii publicznej- najnowsze wyzwania i ujęcia teoretyczne; Dyskusje wobec pojęcia i zjawiska opinii publicznej; Badania opinii publicznej w studiach nad demokratyzacją w Polsce; Opinia publiczna czy opinia mediów? Wykorzystanie sondaży opinii publicznej przez media; Cztery dzienniki i opinia. Wskaźniki ekspozycji formalnej jako czynnik wpływający na opinię społeczną; Młodzi wobec wyborów prezydenckich 2005 roku. Raport z badań
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
CZ.I Społeczeństwo w systemie międzynarodowym : 1. Prawa mniejszości narodowych-perspektywa europejska, 2. Rola systemów wyborczych i partycypacji wyborczej w procesach demokratyzacji, 3. Informacyjne, medialne czy infomobilne? Współczesne społeczeństwo globalne w świetle rozważań teoretycznych, 4. Media lokalne w cieniu globalizacji. Cz. II Państwo w systemie międzynarodowym : 1. Liderzy światowej polityki i ich wpływ na funkcjonowanie międzynarodowego systemu politycznego, 2. Słowacka polityka zagraniczna w stosunkach transatlantyckich, 3. Dyplomacja instrumentem polityki zagranicznej państwa. Cz. III Organizacja w systemie międzynarodowym : 1. Organizacje międzynarodowe i ich rola w systemie światowym, 2. Prawo wystąpienia państwa z organizacji międzynarodowej a kwestia suwerenności na przykładzie Unii Europejskiej, 3. Operacje pokojowe jako element systemu bezpieczeństwa zbiorowego ONZ, 4. Polityka regionalna i fundusze strukturalne Unii Europejskiej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 327 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 327 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Troska o filozofię mediów godną człowieka; Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji a polityka (uwagi na tle projektu nowelizacji); Niezależność Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (wybrane kwestie prawne); Regulacje prawne kampanii wyborczej w wyborach parlamentarnych (zagadnienia ogólne); Doświadczenia polskiego marketingu politycznego - o roli mediów w sukcesie wyborczym; Znieważenie Prezydenta RP w środkach masowego przekazu; Zniesławienie jako próba kształtowania negatywnego wizerunku - ujęcie karno materialne; Polemika w świetle prawa prasowego; Ingerencja w sferę prywatności uzasadniona interesem publicznym; Działalność mediów a wolność religijna; Rzetelność mediów lokalnych na przykładzie powiatu biłgorajskiego; Media - sprzymierzeniec czy intruz?; Utwory muzyczne wobec wyzwań nowych technologii - analiza zagadnienia samplingu na tle zasad prawa autorskiego; Zastosowanie elektronicznych form komunikacji w postępowaniu cywilnym; Podpis elektroniczny - wybrane zagadnienia prawne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Definicje, komponenty, typologia kultury politycznej: Pojęcie "kultura polityczna" w polskim dyskursie publicznym; Kultura polityczna i jej komponenty; Typologia kultury politycznej; Koncepcje oparte na typologii G. A. Almonda; Obywatelska kultura polityczna; Demokratyczna kultura polityczna; 2. Środki przekazu w modelu kultury politycznej; 3. Zmiany modelu organizacyjnego państwowej i publicznej telewizji w Polsce: Rozwój mediów elektronicznych w Polsce do roku 1989; Koncepcja mediów publicznych w świetle projektów przełomu lat 80. i 90. XX wieku; Porozumienia Okrągłego Stołu; Komisja ds. Reformy; Rządowe projekty ustaw dotyczących radiofonii i telewizji oraz prace legislacyjne w Sejmie X kadencji (lata 1990-1991); Senat I kadencji wobec projektu sejmowego; "Pakt legislacyjny" i weto prezydenta; Prace legislacyjne w Sejmie I kadencji; Senat II kadencji wobec sejmowych projektów ustaw: o radiofonii i telewizji oraz o zmianie Konstytucji; Przyjęcie przez Sejm I kadencji ustawy o radiofonii i telewizji oraz ustawy o zmianie Konstytucji; Powołanie Krajowej Rady Radiofionii i Telewizji; Nowelizacje i projekty zmian ustawy o radiofonii i telewizji w latach 1995-2005; Zmiana sposobu wyboru przewodniczącego KRRiT; Próby nowelizacji w latach 1997-1999; Koncepcja "licencji programowych"; Definicja "misji publiczne"; 4. Spór o koncepcję niezależności mediów publicznych: Niezależność a ograniczenia i powinności dotyczące treści; Niezależność formy zarządzania i nadzoru; 5. Model mediów publicznych jako konsekwencja kultury politycznej 200
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Komunikowanie publiczne, Obszar komunikowania publicznego, Organizacja komunikowania publicznego, Społeczne kampanie komunikacyjne, Komunikowanie polityczne, Istota komunikowania politycznego, Kampania polityczna i wyborcza jako formy komunikowania politycznego, Uczestnicy kampanii politycznej i wyborczej, Organizacja kampanii wyborczej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.The Polish media i theoretical and historical perspective; 2. The environment of the Polish media system; 3. The Polish pronted media market; 4. The Polish electronic media market.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
1. Problematyka ogólna: Wspólnota gospodarcza wkracza na pole polityki medialnej; Zakres działalności unii Europejskiej a dziedzinie mediów. Podstawy prawne i traktatowe; Lad medialny promowany przez instytucje unijne; Deficyt demokracji, komunikowania i integracji. Rola mediów w strategiach Unii Europejskiej; 2. Dziedziny polityki medialnej i działalności Unii Europejskiej w dziedzinie mediów: Unijne prawo medialne; Wspieranie rozwoju sektora audiowizualnego i europejskiej zawartości mediów elektronicznych; Komunikacja elektroniczna a budowa społeczeństwa informacyjnego; Media w polityce zewnętrznej Unii Europejskiej; 3. Wpływ przystąpienia do Unii Europejskiej na systemy medialne: Oddziaływanie Unii Europejskiej: różne oblicza europeizacji mediów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Teoretyczne podstawy procesu upolitycznienia problemów społecznych. Jak starzenie się społeczeństwa staje się przedmiotem polityki państwa: 1.1. Model procesu upolitycznienia; 1.2. Podmiotowy i przedmiotowy wymiar procesu upolitycznienia; 1.3. Czynniki źródłowe i determinujące przebieg procesu upolitycznienia; 1.4. Starzenie się społeczeństwa jako przedmiot polityki państwa. Rozdział 2. Polityka wobec starzenia się społeczeństwa w Polsce po 1989 roku. Najważniejsze działania i aktorzy: 2.1. Polityka demograficzna i polityka wobec starzenia się społeczeństwa – rozważania terminologiczne; 2.2. Wymiar podmiotowy polityki demograficznej w Polsce; Instytucje międzynarodowe; Rada Ministrów i administracja centralna; Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej; Władza ustawodawcza; Organy doradcze i eksperckie; Władza sądownicza i instytucje kontrolne; Administracja samorządowa; Partie polityczne; Organizacje pozarządowe; 2.3. Tworzenie polityki demograficznej po 1989 roku. Rozdział 3. Analiza dyskursu politycznego wokół problemu starzenia się społeczeństwa w Polsce: 3.1. Rola partii politycznych w procesie upolitycznienia; 3.2. Okres I. Lata 1991-1997; 3.3. Okres II. Lata 1997-2001; 3.4. Okres III. Lata 2001-2005; 3.5. Okres IV. Lata 2005-2007; 3.6. Okres V. Lata 2007-2015; 3.7. Okres VI. 2015-2017; 3.8. Najważniejsze momenty w procesie upolitycznienia problemu starzejącego się społeczeństwa w Polsce. Rozdział 4. Analiza dyskursu medialnego wokół problemu starzenia się społeczeństwa w Polsce: 4.1. Rola mediów w procesie upolitycznienia starzenia się społeczeństwa; 4.2. Założenia i metodologia badania dyskursu medialnego; 4.3. Dyskurs medialny a proces upolitycznienia starzenia się społeczeństwa w Polsce – wyniki analizy; 4.4. Rola państwa wobec problemu starzejącego się społeczeństwa w opinii ekspertów; 4.5. Krytyka działań państwa podejmowanych w odpowiedzi na starzejące się społeczeństwo; 4.6. Poparcie działań politycznych podejmowanych wobec problemu starzejącego się społeczeństwa; 4.7. Propozycje rekomendacji działań politycznych wobec problemu starzejącego się społeczeństwa. Rozdział 5. Proces upolitycznienia starzenia się społeczeństwa w Polsce w opinii polityków i ekspertów: 5.1. Założenia i metodologia badania; 5.2. Problem starzenia się społeczeństwa w opinii polityków i ekspertów; 5.3. Początek procesu upolitycznienia starzenia się społeczeństwa w Polsce w opinii polityków i ekspertów; 5.4. Ustawa o wieku emerytalnym i program „Rodzina 500 plus” jako kluczowe momenty w procesie upolitycznienia starzenia się społeczeństwa w Polsce; 5.5. Opieka długoterminowa jako wyzwanie związane ze starzeniem się społeczeństwa. Rozdział 6. Działania polityczne wobec starzejącego się społeczeństwa oraz ich uwarunkowania na poziomie regionalnym: 6.1. Obecna i przewidywana sytuacja demograficzna polskich regionów; 6.2. Strategie rozwoju demograficznego jako odpowiedź na starzejące się społeczeństwo; 6.3. Czynniki inicjujące działania polityczne wobec starzejącego się społeczeństwa na poziomie regionalnym – wyniki badania jakościowego; 6.4. Uwarunkowania działań politycznych podejmowanych w odpowiedzi na zmiany demograficzne; 6.5. W kierunku systemowej regionalnej polityki wobec starzenia się ludności. Podsumowanie. Załącznik. Bibliografia. Spis tabel i rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ; Nr 2412)
1. Oddziaływanie środków komunikowania na procesy społeczno - polityczne, 2. Rola mediów periodycznych w komunikowaniu politycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Własność medialna i jej oddziaływanie na niezależność oraz pluralizm mediów w Europie Południowo-Wschodniej i nowych krajach członkowskich Unii Europejskiej, 2. Krajobraz medialny w Polsce: struktura własności i pluralizm mediów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Ordynacja wyborcza w wyborach samorządowych; 2. O obywatelu i polityce; 3. O absencji wyborczej w Polsce; 4. Przegrani czy wykluczeni? Kandydaci pokonani w małopolskich wyborach samorządowych w 2006 roku; 5. Refleksje nad prawnymi sposobami zwiększania frekwencji wyborczej; 6. O koncepcjach samorządu terytorialnego w południowej Polsce z perspektywy historycznej; 7. Medialny obraz wyborów samorządowych na przykładzie krakowskich gazet lokalnych; 8. Wybory do Sejmu i sejmiku na przykładzie Łapanowa; 9. Internauci o wyborach0 analiza słów sztandarowych na forum Gazeta.pl; 10. Wykorzystanie Internetu w kampaniach wyborczych- wybory samorządowe w 2006 roku w Krakowie; 11. Nowoczesne narzędzia marketingu wyborczego na przykładzie kampanii Małgorzaty jantos
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja społeczna - Komunikacja medialna - Komunikacja sieci / Tomasz Goban-Klas, Jerzy Jastrzębski, Marek Jeziński, Kazimierz Krzysztofek ; zastępca przewodniczącego Wojciech Muszyński ; przewodniczący rady serii Marek Sokołowski ; Mirosława Wawrzak-Chodaczek)
Media i polityka- medialne show czy polityczny PR; 1. Mediatyzacja polityki- polityzacja mediów: Media publiczne, czyli o roli mediów publicznych w Polsce; Polityzacja mediów publicznych; Polityzacja mediów a bezradność polityków wobec mediatyzacji polityki- zapowiedź końca starego porządku; "Być" to znaczy być w mediach- aksjologiczny wymiar medialnej "produkcji" wizerunków polityków; Pluralizacja mediów w Polsce po 1989 roku: faktyczna czy pozorna? Przyczynek do rozważań; Media w przestrzeni politycznej państwa; "Tytuł newsa dnia otrzymuje dziśů"- koncepcja "agenda setting" na przykładzie wydarzeń medialnych w polskich serwisach informacyjnych; Rola miesięcznika "Debata" w kreowaniu rzeczywistości politycznej Olsztyna; 2. Medialne spektakle polityczne. Bestsellery i buble: Siedem grzechów głównych marketingu politycznego. Krytyczno-realistyczne ujęcie teorii i praktyki politycznej; Spektakl medialny jako instrument kreowania wizerunku polityka; Polityczny "homo ludens". Politycy i widowisko; Ekshibicjoniści polskiej sceny politycznej; Jak wytłumaczyć porażkę autorów projektu IV RP? Pragmalingwistyczne studium przypadku; IC RP- Realpolitik czy political fiction?; 3. Aktorzy i statyści. Politycy versus dziennikarze: Komiczna maska polityka; Politycy versus dziennikarze. Techniki argumentacyjne w języku polityków i dziennikarzy; Wolność słowa w kontekście dziennikarzy i polityków; Dziennikarz- partner telewidza w rzeczywistości zapośredniczonej medialnie; Pundits, pseudoeksperci, eksperci medialni- wstępna analiza zjawiska; Przestrzeń dialogu czy pole bitwy? Quasi-etnometodologiczna analiza telewizyjnych programów publicystycznych na przykładzie "Kropki nad iů"; "Nie ja jestem twórca tego spektaklu". "Relacjonowanie" olsztyńskiej afery ratuszowej w mediach na przykładzie telewizji lokalnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I.: Atrybuty tożsamości Zagłębiowskiej: The identity of Zagłębie Dąbrowskie - nations, structure and manifestations; Tożsamość w pespektywie teoretycznej; Zagłębiowskie media a tożsamość lokalna mieszkańców regionu - zjawiska, wyzwania, perspektywy; Kultura duchowa, społeczna i materialna mieszkańców Zagłębia Dąbrowskiego jako wyznacznik tożsamości zagłębiowskiej; Polski Narodowy Kościół Katolicki Polskokatolicki na terenie Zagłębia Dąbrowskiego - przeszłość i teraźniejszość wspólnoty; Wczesnopolskie zagłębie hutnictwa srebra i ołowiu; Cz. II.: Lokalny System Polityczny i jego otoczenie: Samorząd terytorialny jako instytucja prawno-polityczna; Systemowa i społeczna specyfika wyborów samorządowych w perspektywie rywalizacji politycznej; Zachowania wyborcze mieszkańców Zagłębia i Górnego Śląska jako wyraz różnicy obu regionów; Czy samorząd potrzebuje parytetu? Partycypacja polityczna kobiet w samorządzie zagłębiowskim ze szczególnym uwzględnieniem wyborów w 2006 roku; Społeczeństwo obywatelskie a wybory samorządowe w województwie śląskim w latach 1998-2006; Strategia rozwoju gminy- realny plan czy pobożne życzenie?; Rola organizacji pozarządowych w kreacji życia społeczeństwa obywatelskiego. Zmiany w społeczeństwie obywatelskim w mieście Czeladzi po roku 1989; Społeczne przeciwdziałanie bezrobociu- doświadczenia województwa śląskiego; Dwadzieścia lat Samorządu z perspektywy włodarzy Zagłębia: Samorządy dały sobie radę. Rozmowa z Kazimierzem Górskim, prezydentem Sosnowca; Polityka z dala od samorządu. Rozmowa ze Zbigniewem Podrazą, prezydentem Dąbrowy Górniczej; Sukcesem są ludzie. Rozmowa z Teresą Kosmalą, burmistrzem Czeladzi; Czas wykorzystanych szans. Rozmowa z Pawłem Silbertem, prezydentem Jaworzna; Trzeba dać ludziom możliwości! Rozmowa z Łukaszem Komoniewskim, prezydentem Będzina.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 930.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 930.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Ekspertyzy, Rekomendacje, Raporty z badań / Instytut Spraw Publicznych)
Główne wnioski i rekomendacje, Wiedza i samoocena Polaków, Poczucie poinformowania, Ocena informacji w mediach, Źródła informacji, Integracja Polski z Unia Europejską - społeczne oceny i postulaty, Wiedza o Unii Europejskiej, Zainteresowanie sprawami integracji europejskiej, Poinformowanie o integracji, Poczucie poinformowania, Ocena informacji w mediach, Wiarygodność instytucji informacyjnych, Najważniejsze kwestie integracyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie w mediach / Tadeusz Kowalski. - Wyd. 2 uaktual. i rozszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. , 2013. - 310, [2] s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Wprowadzanie do zarządzania w mediach; 2. Innowacyjność i zmiana jako rutynowa praktyka firm medialnych; 3. W poszukiwaniu panaceum; 4. Pracownicy mediów; 5. Podejmowanie decyzji; 6. Portfolio firm medialnych; 7. Finanse firm medialnych; 8. Marketing i komunikacja marketingowa; 9. Strategie i wizje; 10. Wyzwania przyszłości dla zarządzania w mediach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej