Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(31)
Forma i typ
Książki
(30)
Publikacje naukowe
(7)
Czasopisma
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(28)
dostępne
(13)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(14)
Czytelnia
(28)
Autor
Gierula Marian
(3)
Boczkowska Magdalena (1983- )
(2)
Borkowski Igor
(2)
Gierula Joanna
(2)
Grzesiok-Horosz Agnieszka
(2)
Grzybczyk Katarzyna
(2)
Guzek Damian
(2)
Polińska Karolina
(2)
Sarna Paweł
(2)
Woźny Aleksander (1953- )
(2)
Barbaro Natalia de
(1)
Bertrand Claude-Jean
(1)
Bodnar Adam
(1)
Cern Karolina M
(1)
Cieślikowa Agnieszka J
(1)
Dobrzycki Jarosław
(1)
Drzewiecki Piotr
(1)
Dzierżyńska Jolanta
(1)
Fikus Sebastian
(1)
Filas Ryszard
(1)
Furman Wojciech (1946- )
(1)
Gliszczyńska-Grabias Aleksandra
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Griszanina Anastazja
(1)
Iłowiecki Maciej (1935- )
(1)
Jachimowski Marek
(1)
Jaroszyński Jan
(1)
Jastrzębski Jerzy (1945- )
(1)
Kamińska Magdalena
(1)
Kardaś Jarosław
(1)
Kasztelan Ewa
(1)
Kopecka-Piech Katarzyna
(1)
Korkonosenko Siergiey
(1)
Kornacka-Grzonka Monika
(1)
Kornilova Eugenia E
(1)
Korochensky Aleksandr P
(1)
Kowalczyk Ryszard
(1)
Krawczyk Dariusz
(1)
Krukowski Józef
(1)
Kwasik Kamila
(1)
Lakomy Lilianna
(1)
Lakomy Mirosław
(1)
Laskowska Małgorzata
(1)
Libiszowska-Żółtkowska Maria
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Mielnik Galina
(1)
Mocek Stanisław
(1)
Nowak-Juchacz Ewa
(1)
Oniszczuk Zbigiew
(1)
Ostaszewski Aleksander
(1)
Paszek Jerzy
(1)
Pawełczyk Piotr
(1)
Piekorz Maria
(1)
Piontek Dorota
(1)
Płaneta Paweł
(1)
Roguska Agnieszka
(1)
Sareło Zbigniew
(1)
Siewierska-Chmaj Anna
(1)
Socha Robert
(1)
Sokół Zofia
(1)
Sowiński Sławomir (1968- )
(1)
Szewczyk Agnieszka
(1)
Szostak Patrycja
(1)
Sztychmiler Ryszard
(1)
Szymański Tomasz
(1)
Theisen Otto
(1)
Tiepliaszina Ałła
(1)
Vattimo Gianni (1936-2023)
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Wasilewski Krzysztof
(1)
Wielopolska-Szymura Mirosława
(1)
Wieruszewski Roman
(1)
Wolny-Zmorzyński Kazimierz (1957- )
(1)
Wrońska Marta
(1)
Wyrzykowski Mirosław
(1)
Zajadło Jerzy
(1)
Łęcicki Grzegorz
(1)
Тулупов Владимир B
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(18)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(31)
Temat
Środki masowego przekazu
(29)
Dziennikarstwo
(9)
Etyka dziennikarska
(8)
Dziennikarze
(7)
Komunikacja społeczna
(6)
Etyka
(4)
Etyka społeczna
(4)
Reklama
(4)
Polityka
(3)
Telewizja
(3)
Dane osobowe
(2)
Internet
(2)
Media społecznościowe
(2)
Prawo
(2)
Prawo autorskie
(2)
Radiofonia
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Wolność słowa
(2)
Śmierć
(2)
Administracja
(1)
Akty mowy
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Cierpienie
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Czasopisma
(1)
Czasopisma kobiece
(1)
Czasopismo regionalno-lokalne
(1)
Czasopismo społeczno-kulturalne
(1)
Dziecko
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
Edukacja medialna
(1)
Ekologia
(1)
Ekonomia
(1)
Etyka chrześcijańska
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Filozofia kultury
(1)
Gospodarka
(1)
Historia
(1)
Informacja publiczna
(1)
Islam
(1)
Jakość życia
(1)
Język polski
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konwergencja mediów
(1)
Kościół katolicki
(1)
Kryzys
(1)
Kultura masowa
(1)
Kłamstwo
(1)
Lęk
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Medycyna
(1)
Merchandising
(1)
Nauczanie
(1)
Nauka
(1)
Nienawiść
(1)
Nowe media (komunikacja)
(1)
Patriotyzm
(1)
Poczucie bezpieczeństwa
(1)
Polityka a środki masowego przekazu
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Prawa człowieka
(1)
Prawo do informacji publicznej
(1)
Prawo mediów
(1)
Prawo reklamy
(1)
Product placement
(1)
Radiowe programy informacyjne
(1)
Regionalne środki masowego przekazu
(1)
Religia
(1)
Rodzicielstwo
(1)
Sekty i nowe ruchy religijne
(1)
Socjologia
(1)
Socjotechnika
(1)
Sport
(1)
Strach
(1)
Utopia
(1)
Wolność prasy
(1)
Wybory
(1)
Wychowanie
(1)
Wychowanie moralne
(1)
Zogniskowany wywiad grupowy
(1)
Świadomość regionalna
(1)
Temat: dzieło
The New York Times (czasopismo ; Stany Zjednoczone ; 1851- )
(1)
Temat: czas
1989-2000
(2)
2001-
(2)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Kazachstan
(1)
Niemcy
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(3)
Czasopismo prasoznawcze
(3)
Materiały konferencyjne
(3)
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Esej
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(9)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Filozofia i etyka
(4)
Edukacja i pedagogika
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
31 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Prasa: Ikonografia żałoby narodowej 2012; Śmierć polskich żołnierzy w Iraku. Analiza doniesień prasowych z lat 2003-2007; Jak przywrócić śmierć do życia? O próbie przełamania tabu śmierci na łamach prasy na przykładzie akcji Gazety Wyborczej; Socjotechnika "śmierci" wg Jarosława Kaczyńskiego. Wiedza potoczna a wiedza naukowa o istocie pojęcia; Wszyscy jesteśmy niewolnikami. Motyw śmierci w relacjach reporterów "Gazety Wyborczej"; Przegląd sposób przedstawiania śmierci w prasie młodzieżowej i studenckiej; 2. Fotografia i prasa: śmierć na łamach "Tygodnika Powszechnego"; Publiczna egzekucja Arthura Greisera w poznańskiej prasie; Gdy umierają dziennikarskie sumienia; Śmierć Anny Politkowej na łamach opiniotwórczej prasy w Polsce; Żeby obraz śmierci nie paraliżował życia. Idealizowanie zmarłego; 3. Internet, radio, prasa: Autocenzura albo śmierć- dziennikarstwo i wolność słowa w Meksyku w 2010 r. Blog del Narco- przełamywanie tabu czy promocja przestępczości; Obraz śmierci w serwisach informacyjnych i audycjach publicystycznych radia RMF FM w dniach 10-24.04.2010 r.; Medialne rekolekcje (2-8 kwietnia 2005 r.); Metafory śmierci w prasie na przykładzie publikacji z kwietnia 2005 i 2010 r.; "Umieranie" w dźwiękowej przestrzeni reportażu radiowego; Na granicy światów, czyli "życie po życiu" w słuchowisku Marka Baczewskiego Nie używaj tego ognia; "Mój sąsiad nie żyje"- prezentacja tragicznych wydarzeń w mediach lokalnych na przykładzie tygodnika lokalnego "MM Moje Miasto Szczecin"; 4. Reklama i telewizja: Eros i Tanatos w służbie reklamy; Wpływ seriali TV na postrzeganie zagadnienia śmierci; Śmierć partnerką telewizji. Obraz śmierci na szklanym ekranie w wybranych przykładach; Dokumentalne (Tele)wizje śmierci; Reklamowe gry i zabawy ze śmiercią; Pokażę Ci, jak się (nie) umiera. Śmierć w reklamie komercyjnej; 5. Socjologia i muzyka: Problematyka śmierci na życzenie w Internecie; Marketing śmierci; Death metal- motyw śmierci w wybranej polskiej prasie muzycznej; Śmierć- współczesny celebryta?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pedagogika i etyka: Ars moriendi jako postulat tanatopedagogiczny, medialny i osobowy; Tragizm, rozrywka, edukacja- różne obrazy śmierci w mediach jak próba przekroczenia tabu śmierci i umierania; Ars moriendi w wydaniu ponowoczesnym; Efekt Wertera w świecie mediów i działania na rzecz prewencji samobójstw; 2. Kino i film: Śmierć i sposoby umierania przedstawione w wybranych współczesnych filmach polskich; Aktualizacja rytuału pogrzebowego w filmie Andrzeja Seweryna pt. "Kto nigdy nie żył"; Spektakl współczesnego ars moriendi. O filmie Marcina Koszałki "Istnienie"; Obrazy śmierci w dziełach filmowych jako projekcja odległych, a wciąż obecnych konstruktorów myślowych gnozy; 3. Kultura, religia i etyka: Miłość silniejsza niż śmierć; Nieśmiertelność ciała jako mit współczesnej kultury "Ciało jako przedmiot zbawienia"; Śmiertelność- nieśmiertelność. Medialne konstrukcje i dekonstrukcje; Katastrofy lotnicze- obrazy śmierci w mediach a etyka dziennikarska; Choroba Alzheimera- mity a rzeczywistość- co pokazują nam media?; Odchodzenie Papieża Jana Pawła II w telewizji publicznej jako nowy medialny rytuał; Media wobec śmierci naturalnej. Zarys problematyki w ujęciu etycznym; 4. Islam i wojna: Islamski zamach w Madrycie w 2004 roku i jego obraz w czołowych dziennikach hiszpańskich oraz w innych wydawnictwach prasowych; Medialne obrazy śmierci z rąk ekstremistów islamskich- na przykładzie Afganistanu za rządów Talibów; Problematyka śmierci w medialnych relacjach o wojnie a prawo do obiektywnej informacji; 5. Internet, fotografia i dyskurs medialny: Medialne oswajanie śmierci. Funkcje prezentowania umierania w przekazach medialnych. Żałoba online; Gry komputerowe a promocja śmierci; Prywatna śmierć w nowych mediach; Fotonekrepolia- spoglądając śmierć w oczy. Problematyka mortualna w fotografii prasowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Medialny demontaż wizerunku sfery publicznej w Polsce. Czy odpowiedzialność i wiarygodność mediów uznać należy za relikt przeszłości? Dziennikarze i terroryści - przeciwnicy czy wspólnicy? Dziennikarz - podmiot niezaangażowany czy komunikator? Spirala ujadania i jazgotu w mediach; Lista Wildsteina a spirala ujadania i jazgotu; Zagrożenia debaty publiczne - fragmentaryzacja i mitologizacja informacji dziennikarskiej; Dziennikarstwo śledcze a standardy etyki zawodu; Prywatność a prawo - wybrane zagadnienia; "Nowiny" i "Super Nowiny" - Spór o tytuł; Różne rodzaje odpowiedzialności we współczesnych mediach; Fotografia prasowa - między etyką a sensacją; Tabloidy zmieniają konkurencję; W kręgu faktograficznej rejestracji rzeczywistości - reportaż, felieton; "Opowiedzieć coś ważnego" - reportaż prasowy w audiowizualnym świecie; Praca dziennikarza w mediach lokalnych w latach 1990-2005, na przykładzie Kielc; Status lubelskiego dziennikarza a realia wolnego rynku; Prze(dziwna) prasa bezpłatna w Mazowieckim Grodzie; Dziennikarstwo interwencyjne jako przejaw kontrolnej funkcji prasy na przykładzie dzienników woj. podkarpackiego; Szczepański i Rywin. Prasa polska o telewizyjnych aferach PRL i III Rzeczypospolitej; Interefikacja dziennikarstwa i public relation w dwóch wybranych gazetach; Dziennikarz ukraiński - zmagania z rzeczywistością polityczną na tle "pomarańczowej rewolucji"; Problemy życia społeczności lokalnych na łamach podkarpackich pism lokalnych i sublokalnych w latach 1989-2005; Rynkowe determinanty wolności mediów; Nowoczesne radio - między statyką a dynamiką; Współczesne formuły wiadomości radiowych; Radio katolickie jako owoc przemian ustrojowych w Polsce; Komisja śledcza ds. PKN Orlen w programach informacyjnych Radia Maryja i Telewizji Trwam; Między misją a komercją. Problemy finansowania mediów publicznych a odpowiedzialność nadawców; Między odpowiedzialnością a sensacją. Programy interwencyjne i kryminalne; Książka czy telewizja - łatwiejszym źródłem zdobywania wiedzy? Reforma systemu edukacji w Polsce a jej obraz w mediach; Media o edukacji - konkurent czy sojusznik przyjemnej nauki? (prezentacja wyników badań własnych); Edukacja moralna postrzegana w kontekście alfabetyzacji medialnej przez amerykańskich badaczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie)
List Minister Ewy Junczyk-Ziomeckiej, Sekretarz Stanu w Kancelarii Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego, do organizatorów i uczestników konferencji; 1. Mowa nienawiści w regulacjach prawa polskiego i europejskiego: Projekty nowelizacji art. 256 k.k.; Ochrona przed mową nienawiści- powództwo cywilne czy akt oskarżenia?; Nowa nienawiści- przesłanki depenalizacji; Decyzja ramowa w sprawie zwalczania pewnych form i przejawów rasizmu i ksenofobii jako trudny kompromis wobec mowy w Unii Europejskiej; Trzecia droga: środki administracyjne w zwalczaniu mowy nienawiści (głos w dyskusji); 2. Mowa nienawiści w orzecznictwie sądów polskich i międzynarodowych organów kontrolnych: Orzecznictwo Komitetu Praw Dziecka oraz Komitetu ds. Likwidacji Dyskryminacji Rasowej ONZ dotyczące granic swobody wypowiedzi w odniesieniu do mowy nienawiści; Koncepcja "nadużycia prawa" w Konwencji o ochronie praw człowieka i podstawowych wolności a mowa nienawiści; Orzecznictwo sądów polskich w sprawach dotyczących mowy nienawiści w świetle badań Stowarzyszenia przeciw Antysemityzmowi i Ksenofobii "Otwarta Rzeczpospolita"; Kilka uwag o art. 17 Konwencji o ochronie praw człowieka i podstawowych wolności (głos w dyskusji); Sprawa Alicji Tysiąc (głos w dyskusji); 3. Mowa nienawiści- aspekty społeczne: Globalizacja mowy nienawiści; Język polskiego antysemityzmu; Obecność mowy nienawiści w życiu społecznym i debacie publicznej; Mowa nienawiści w religijnym prawie żydowskim: przypadek Miriam (glos w dyskusji); Język nienawiści w ustach polityków polskich. Analiza zagadnienia na bazie internetowych wydań środków komunikacji społecznej- pod koniec pierwszego dziesięciolecia XXI wieku; Mowa nienawiści w Radiu Maryja
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 342.72/.73 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 3139)
I. Media, polityka i rynek: Misja, "czwarta władza" czy biznes?; Globalizacja mediów i chaos kulturowy; Ani pierwsza, ani czwarta; Czy współczesna demokracja stanowi zagrożenie dla mediów?; Świat wg mediów czy świat wg nas?; Prawo do informacj a dostęp do mediów; "Czysta informacja" i PR w mediach; Radio lokalne we Włoszech. II. Aksjologia mediów i etyka dziennikarska: Etyka na sprzedaż, czyli kodeksy dziennikarskie; Etyka dziennikarska i dyskurs cyberetyczny; Etyka dziennikarska i nowe media; Nowe media i stare wartości; Etyka mediów lokalnych; Etyka dziennikarstwa śledczego; Społeczne i kulturowe uwarunkowania dziennikarstwa śledczego; Dziennikarstwo śledcze na medialnym rynku; Chaos, baza danych i internetowe gatunki dziennikarskie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Multimedia - "multi" w mediach; O nowych sposobach i wymiarach pluralizacji kultury; Media - etyka - polityka; Przyczynek do politycznej archeologii mediów; Etyka dziennikarska i nowe media; Dyskurs międzykulturowy we współczesnych mediach; Wyznaczniki gatunkowe zapowiedzi; O intertekstualności dyskursu politycznego w mediach (na przykładzie radiowych rozmów z polityka mi); Sprostowanie - prasowe strategie oswajania obecności; Wybrane funkcje reportażu prasowego dla młodzieży a współczesna kultura; Przepowiednie w Internecie; Dialog we współczesnym komunikowaniu publicznym; "Pułapka internetowa", czyli o słownictwie tematycznym związanym z Internetem; Nowoczesne media szansą dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (na przykładzie terapii uczniów z dysleksją rozwojową); Media Polonii niemieckiej w obszarze komunikacji społecznej; Rola mediów w środowiskach wielokulturowych, ze szczególnym uwzględnieniem Śląska Opolskiego. Próba redefinicji zjawiska; Media publiczne w Polsce;
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Światem rządzi informacja; 2. Prawdziwy dialog; 3. Prawda i zaufanie; 4. Media- kreacja czy informacja; 5. Nieco historii; 6. Odnowa w SDP w 1980 roku; 7. Rada Wałęsy; 8. Świetny początek nowej etyki mediów; 9. O wartościach chrześcijańskich; 10. Świeckie akty, konwencje, umowy; 11. Jeszcze o cenzurze i nowych kodeksach; 12. Odnawianie kodeksu; 13. Narodziny Rady Etyki Mediów; 14. Skandynawowie o niezależności dziennikarzy; 15. Rada w ogniu walki: konferencja mediów polskich i karta etyki mediów; 16. REM- kadencje i kolejne składy; 17. 17 zasad czyliů dekalog dziennikarza; 18. O ważności sumienia; 19. Przykłady działania Rady Etyki Mediów; 20. Wiatr nie wieje każdemu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Poradniki / LexisNexis Polska Sp. z o.o.)
1. Prawo do krytyki a ochrona czci: Wprowadzenie; Odpowiedzialność karna; Orzecznictwo strasburskie; 2. Odpowiedzialność cywilna: Dobre imię; Wizerunek; Prywatność i intymność; Sądowy zakaz publikacji; 3. Dostęp do informacji publicznej; 4. Tajemnica dziennikarska; 5. Sprawozdawczość sadowa; 6. Prowokacja dziennikarska. Ukryta kamera; 7. Autoryzacja; 8. Sprostowanie i odpowiedź
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo reklamy / Katarzyna Grzybczyk. - Wyd. 2 Stan prawny na 1.09.2008 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2008. - 228, [2] s. ; 24 cm.
(Seria Akademicka)
1. Wprowadzenie; 2. Cywilnoprawne skutki reklamy; 3. Dobra osobiste a reklama; 4. Reklama w ustawie o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 5. Reklama jako nieuczciwa praktyka rynkowa; 6. Ochrona elementów reklamy na podstawie ustawy- Prawo własności przemysłowej; 7. Reklama w prawie autorskim; 8. Prawo reklamy w mediach; 9. Reklama zewnętrzna; 10. Szczególne regulacje dotyczące reklamy niektórych produktów i usług; 11. Kodeks etyki w dziedzinie reklamy; 12. Merchandising
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo reklamy / Katarzyna Grzybczyk. - Wyd. 3 rozszerz. i uzupeł. Stan prawny na 1.09.2012 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2012. - 330 s. ; 24 cm.
(Seria Akademicka)
1. Wprowadzenie; 2. Cywilnoprawne skutki reklamy; 3. Dobra osobiste a reklama; 4. Reklama w ustawie o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 5. Reklama jako nieuczciwa praktyka rynkowa; 6. Ochrona elementów reklamy na podstawie ustawy- Prawo własności przemysłowej; 7. Reklama w prawie autorskim; 8. Prawo reklamy w mediach; 9. Reklama zewnętrzna; 10. Szczególne regulacje dotyczące reklamy niektórych produktów i usług; 11. Kodeks etyki w dziedzinie reklamy; 12. Merchandising
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Dylematy rozwoju technik informacyjnych: Istota społeczeństwa informacyjnego; Potrzeba prymatu osoby nad technika; Wizerunek współczesnych mediów. 2. Media źródłem zagrożeń w świetle zasad moralności: Negatywne aspekty mediów w społeczeństwie; Człowiek jako centrum refleksji etycznej; Infoetyka twórców i odbiorców informacji. 3. Dekalog homo informaticus: Fundamentalna pozycja Dekalogu w zasadach etyki; Dekalog a Bóg w świecie współczesnych mediów; Dekalog a drugi człowiek w świecie współczesnych mediów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Rocznik Prasoznawczy , ISSN 1897-5496 ; Rok 7/2013)
Rocznik, 2007-
1. Rozprawy i artykuły: Czasopisma dla kobiet na Śląsku w latach 1876-1939; Prawo prasy do informacji publicznej; Polska lokalna w prasie centralnej ostatniej dekady PRL; Hazardyzacja mediów; Wybrane aspekty rzetelności dziennikarskiej w Polsce i Hiszpanii- perspektywa porównawcza; 2. Komunikaty i materiały: Lokalne komunikowanie publiczne w województwie śląskim- komunikat z badań; 67 lat na rynku - zarys historii "Dziennika Zachodniego", największej gazet regionalnej w Polsce; 3. Recenzje i sprawozdania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rocznik Prasoznawczy , ISSN 1897-5496 ; Rok 11/2017)
Rocznik, 2007-
Zawiera: Rozprawy i artykuły: Kognicje i emocje w procesie recepcji mediów; Strategiczne wyznaczniki zintegrowanej komunikacji marketingowej; Профессиональные стандарты, роли и культура современного журналиста; Od duopolu do monopolu. Dzienniki regionalne w Polsce w XXI wieku: próba bilansu. Media na świecie: Zadania czasopism o charakterze regionalistycznym w okresie zaboru pruskiego na przykładzie Wielkopolski w świetle źródeł, literatury i poglądów XIX/XX wieku; Historia i współczesność kazachskiego radia i telewizji; Świat literackich fikcji. Formaty publicystyczno-informacyjne radiofonii III Rzeszy w czasie wojny; Struktura wiadomości zagranicznych w nagłówkach „New York Timesa” w latach 1989-2014. Komunikaty i materiały: Środki prawne w razie odmowy udzielenia prasie informacji; Trudna miłość? O relacjach między lokalnymi mediami tradycyjnymi a internetowymi w społeczności lokalnej; Postrzeganie prasy samorządowej wobec inicjatywy zakazującej jej wydawania; Nagrody za dziennikarstwo śledcze w Polsce jako popularyzacja dobrych wzorców w zawodzie; Wizerunek Platformy Obywatelskiej oraz Prawa i Sprawiedliwości w „Rzeczpospolitej” podczas parlamentarnej kampanii wyborczej w 2011 r.; Recenzje i sprawozdania: Zawartość rosyjskiej prasy lokalnej w świetle badań empirycznych; Retoryka w kształceniu dziennikarzy; O reklamie z perspektywy języka; Podziały polityczne w mediach - ekscesy czy norma? - sprawozdanie z konferencji naukowej; Medioznawcza konferencja naukowa w Sankt Petersburgu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rocznik Prasoznawczy , ISSN 1897-5496 ; Rok 12/2018)
Rocznik, 2007-
Zawiera: Nauka o dziennikarstwie: rosyjskie doświadczenie i międzynarodowa współpraca; Citizen media criticism and political processes in mediatized society; Rodzaje kłamstwa i ich wykorzystanie w tekście; Wiarygodność mediów masowych. Przypadek niemiecki; Municipal press in Russia: Developmental incentives; Koncentracja mediów w Rosji. Próba zarysowania problemu; Media rosyjskie w okresie kampanii przed wyborami prezydenckimi; O efemerycznym czasopiśmie "Na szlakach świata" (1926-1927) i redaktorach Lepeckich; Uwagi o języku współczesnym młodych Polaków; Ziemie Zachodnie i Północne na łamach czasopism kulturalnych w pierwszych latach powojennych; Dziennikarstwo śledcze Wojciecha Sumlińskiego. Analiza kontrakcji w tygodnikach opinii po publikacji książki "Niebezpieczne związki Bronisława Komorowskiego"; "Wolne Siemianowice" jako przykład tabloidyzacji periodyku lokalnego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pozaracjonalne determinanty postaw politycznych, Komunikowanie polityczne jako płaszczyzna wywierania wpływu, Socjotechnika polityczna w warunkach demokratycznych, Marketing polityczny czyli zmierzch ideałów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Współczesnej Myśli Społecznej / pod red. Lotar Rasiński)
1. Ponowoczesność: społeczeństwo przejrzyste?, 2. Nauki humanistyczne i społeczeństwo komunikacji, 3. Mit powtórnie odkryty, 4. Sztuka oscylacji, 5. Od utopii do heterotopii, 6. Utopia, kontrutopia, ironia, 7. Odczarowanie i rozproszenie, 8. Etyka komunikacji czy etyka interpretacji, 9. Granice odrzeczywistnienia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Prawno-etyczne aspekty "reklamy dziecięcej": 1. Akty prawa międzynarodowego; regulacje prawne w innych państwach, 2. Granice prawne reklamy w Polsce, 3. Etyczne kanony reklamy. Cz.II "Reklama dziecięca" - aspekt praktyczny: 1. Nieletni jako odbiorcy reklamy, 2. Dzieci uczestnikami działań reklamowych, 3. "Reklamowanie" postaw i zachowań przez media - reklama bez reklamy. Cz.III Reklama dziecięca model postulowany: 1. Dziecko jako odbiorca kompleksowego przekazu medialnego, 2. Konieczne zmiany w podejściu prawnym i etycznym, 3. Rola działań pozainstytucjonalnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Co z tym dziennikarstwem?, 2. Studium przypadku z czterema komentarzami, 3. O wtórnej wiktymizacji bohaterów materiałów prasowych, 4. Molarność media relations. Etyczne aspekty współpracy dziennikarzy i specjalistów public relations w Polsce, 5. Głos o stanie współczesnego rynku medialnego w Wielkiej Brytanii i szkoleniu dziennikarzy na przykładzie BBC, 6. Czy praktyka jest potrzebna?, 7. Kształcenie dziennikarzy czy edukacja medialna? Technologie - poznanie - komunikacja, 8. Rola radia studenckiego w kształceniu studentów dziennikarstwa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Etos i warsztat; Media epoki pilota; Sytuacja gatunków medialnych po 11. września; Jestem Dolnoślązakiem - rola gazety w kreowaniu lokalnej tożsamości; Epidemia narcyzmu. O przyczynach, objawach i skutkach " choroby medialnej "; Telewizji publicznej wizerunek własny; "Trudna miłość", czyli 50 lat relacji TVP z jej widzami; Medialność na co dzień i w kryzysie; Obraz problemów społecznych w Polsce w " Kurierze Wileńskim "; " Viva " jako wehikuł popkultury; Próba indywidualizacji mediów grup etnicznych ( na przykładzie Śląska Opolskiego ); Autokreacja prasy katolickiej w Polsce; Kreowanie wizerunków lubelskich dzienników w latach 1989-2002; " Gazety Prawnej " nowy (lepszy?) wizerunek. Zmiany wizerunku " Gazety Prawnej " od września 2001 do października 2002; Poszerzenie pojemności wizerunku tytułu prasowego wraz ze zmieniającą się publicznością czytelniczą. Na przykładzie ewolucji " Gazety Wyborczej "; Autoprezentacja w prasie (na materiale " Gazety Lubelskiej ") Dolnośląskie dzienniki a prasa bezpłatna - konkurencja, konwergencja, synergia; Elektroniczne słowo prasy; Kodeksy etyki dziennikarskiej jako narzędzie promowania własnego środowiska; " Czwarta władza " - uwięzienie duszy? Kilka refleksji o mediach i władzy; Media a przemoc. System oznakowań telewizyjnych jako forma samokontroli mediów; Językowe przejawy agresji i empatii w mediach; Zmiany gatunkowe wypowiedzi dziennikarskiej (na podstawie wiadomości prasowej); Makdonalizacja radia; Internet - Wielka Synteza. Systematyka podmiotów biznesowych; Podwójne oblicze? Wizerunek mediów w reklamie; Piosenka w mediach - media w piosence; Przejawy interakcji między redakcją a czytelnikami w prasie lokalnej (na przykładzie " Głosu Wielkopolskiego "); Otoczenie wewnętrzne komunikatora masowego - rola dziennikarza w organizacji medialnej; Kształtowanie wizerunku medialnego Radia Zet; Medium kontra medium. Oblicze telewizji we współczesnym kinie światowym; Ontologia, komunikacja, stylizacja, socjologia - cztery poziomy " meta " w grach komputerowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Współczesne Transgresje ; t. 2.)
Media : Lubelskie media na przełomie pierwszej i drugiej dekady XXI wieku; Komunikowanie medyczne w prasie lokalnej Opolszczyzny. Wizerunek : Model Lasswella a obrazy kobiet w mediach. Zarys analizy; „Makijaż przy dobrym świetle”. Rola prasy młodzieżowej w utrwalaniu stereotypów płci; Biznes : Wpływ konwergencji mediów na komunikację w korporacjach globalnych; praktyki przedsiębiorstw w zakresie marketingu w czasie rzeczywistym - wyniki badania; Etyczne i funkcyjne dylematy „zawodu” dziennikarza i PR-owca; Sport w strategiach CSR przedsiębiorstw. Wybrane aspekty komunikacji z interesariuszami; Biznes, wizerunek, Nowe media - triada innowacyjności, czyli podejście integracyjne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej