Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(19)
Forma i typ
Książki
(19)
Dostępność
tylko na miejscu
(18)
dostępne
(9)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(10)
Czytelnia
(18)
Autor
Balicki Adam
(1)
Bland Michael
(1)
Czarny-Drożdżejko Elżbieta
(1)
Dobosz Izabela
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Guz Tadeusz
(1)
Jaskiernia Alicja
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kasztelan Ewa
(1)
Klimkiewicz Beata
(1)
Kosmaty Piotr
(1)
Krukowski Józef
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Lis Wojciechowski
(1)
Mich Włodzimierz
(1)
Michałowski Stanisław
(1)
Miernik Grzegorz
(1)
Nowińska Ewa (1948- )
(1)
Orżewski Wojciech
(1)
Rudolf Stanisław
(1)
Sieńczyło-Chlabicz Joanna D
(1)
Theaker Alison
(1)
Theisen Otto
(1)
Wentkowska Aleksandra
(1)
Wragg David
(1)
Zajadło Jerzy
(1)
Zając Beata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(16)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(19)
Język
polski
(19)
Temat
Środki masowego przekazu
(16)
Reklama
(5)
Wolność prasy
(5)
Prawo prasowe
(4)
Dziennikarstwo
(3)
Wolność słowa
(3)
Dane osobowe
(2)
Dziennikarze
(2)
Etyka
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Kultura masowa
(2)
Polityka regionalna UE
(2)
Postawy -- a środki masowego przekazu
(2)
Prawo autorskie
(2)
Public relations
(2)
Alkohol
(1)
Cenzura
(1)
Czasopisma
(1)
Dobra osobiste
(1)
Dyplomacja
(1)
Dziecko
(1)
Ekologia
(1)
Ekonomia
(1)
Europejska Konwencja Praw Człowieka
(1)
Gazety
(1)
Globalizacja
(1)
Gry hazardowe
(1)
Historia
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Integracja europejska
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Karty płatnicze
(1)
Kinematografia
(1)
Komunikacja
(1)
Kościół katolicki
(1)
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
(1)
Leki
(1)
Loterie
(1)
Marketing
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Medycyna
(1)
Mniejszości narodowe
(1)
Nieuczciwa reklama
(1)
Odnawialne źródła energii
(1)
Opinia publiczna
(1)
Organizacje międzynarodowe
(1)
Podpis elektroniczny
(1)
Polityka
(1)
Polityka międzynarodowa
(1)
Polska
(1)
Prawo
(1)
Prawo autorskie -- Polska
(1)
Prawo do informacji niejawnej
(1)
Prawo do prywatności
(1)
Prawo do prywatności osób publicznych
(1)
Prawo karne
(1)
Prezydentura (urząd)
(1)
Promocja handlowa
(1)
Propadanda
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Rada Europy -- a środki masowego przekazu
(1)
Radiofonia
(1)
Reklama prasowa
(1)
Reklama radiowa
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Religia
(1)
Rynek pracy
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Słowacja
(1)
Telewizja
(1)
Tytoń
(1)
Układ z Schengen (1985)
(1)
Wolne zawody
(1)
Wybory
(1)
Zgromadzenie Parlamentarne Rady Europy
(1)
Znaki towarowe
(1)
Środki masowego przekazu -- prawo międzynarodowe -- Europa -- stan na 2002
(1)
Temat: czas
1801-
(1)
1901-
(1)
1989-
(1)
Gatunek
Wywiady
(1)
19 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Cz.I Prawno-etyczne aspekty "reklamy dziecięcej": 1. Akty prawa międzynarodowego; regulacje prawne w innych państwach, 2. Granice prawne reklamy w Polsce, 3. Etyczne kanony reklamy. Cz.II "Reklama dziecięca" - aspekt praktyczny: 1. Nieletni jako odbiorcy reklamy, 2. Dzieci uczestnikami działań reklamowych, 3. "Reklamowanie" postaw i zachowań przez media - reklama bez reklamy. Cz.III Reklama dziecięca model postulowany: 1. Dziecko jako odbiorca kompleksowego przekazu medialnego, 2. Konieczne zmiany w podejściu prawnym i etycznym, 3. Rola działań pozainstytucjonalnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
CZ.I Społeczeństwo w systemie międzynarodowym : 1. Prawa mniejszości narodowych-perspektywa europejska, 2. Rola systemów wyborczych i partycypacji wyborczej w procesach demokratyzacji, 3. Informacyjne, medialne czy infomobilne? Współczesne społeczeństwo globalne w świetle rozważań teoretycznych, 4. Media lokalne w cieniu globalizacji. Cz. II Państwo w systemie międzynarodowym : 1. Liderzy światowej polityki i ich wpływ na funkcjonowanie międzynarodowego systemu politycznego, 2. Słowacka polityka zagraniczna w stosunkach transatlantyckich, 3. Dyplomacja instrumentem polityki zagranicznej państwa. Cz. III Organizacja w systemie międzynarodowym : 1. Organizacje międzynarodowe i ich rola w systemie światowym, 2. Prawo wystąpienia państwa z organizacji międzynarodowej a kwestia suwerenności na przykładzie Unii Europejskiej, 3. Operacje pokojowe jako element systemu bezpieczeństwa zbiorowego ONZ, 4. Polityka regionalna i fundusze strukturalne Unii Europejskiej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 327 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 327 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Troska o filozofię mediów godną człowieka; Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji a polityka (uwagi na tle projektu nowelizacji); Niezależność Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (wybrane kwestie prawne); Regulacje prawne kampanii wyborczej w wyborach parlamentarnych (zagadnienia ogólne); Doświadczenia polskiego marketingu politycznego - o roli mediów w sukcesie wyborczym; Znieważenie Prezydenta RP w środkach masowego przekazu; Zniesławienie jako próba kształtowania negatywnego wizerunku - ujęcie karno materialne; Polemika w świetle prawa prasowego; Ingerencja w sferę prywatności uzasadniona interesem publicznym; Działalność mediów a wolność religijna; Rzetelność mediów lokalnych na przykładzie powiatu biłgorajskiego; Media - sprzymierzeniec czy intruz?; Utwory muzyczne wobec wyzwań nowych technologii - analiza zagadnienia samplingu na tle zasad prawa autorskiego; Zastosowanie elektronicznych form komunikacji w postępowaniu cywilnym; Podpis elektroniczny - wybrane zagadnienia prawne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Prawne i społeczne a polityczne uwarunkowania dostępu do informacji i zarządzania informacją: Funkcjonowanie prawa do informacji publicznej w działalności samorządu lokalnego; Działalność organów samorządu terytorialnego a dostęp do informacji publicznej (na tle orzecznictwa sądów administracyjnych); Karna ochrona prawa do informacji publicznej; Informacja publiczna on-line. Stopień realizacji wymogu prawnego przez gminy i powiaty Lubelszczyzny; Sądowa kontrola udostępniania informacji publicznej; Zasady nieudzielania informacji publicznej; Ograniczenia dostępu do informacji publicznej (zagadnienia wybrane); Dostęp do informacji publicznej w polskim planowaniu przestrzennym, sektorze Administracji Publicznej; Przesłanki dobrego zarządzania w jednostkach samorządu terytorialnego; Koncepcje budowy społeczeństwa informacyjnego w UE i ich konsekwencje dla Polski; Budżet jednostki samorządu terytorialnego jako źródło w informacji publicznej. R.2 Polityka informacyjna i media w samorządzie lokalnym: Polityka informacyjna w samorządzie terytorialnym a społeczeństwo obywatelskie; Lokalna przestrzeń komunikacyjna mediów periodycznych w Polsce; Samorząd - media: wzajemne relacje i ich granice; Rola samorządu terytorialnego w procesie budowy społeczeństwa informacyjnego; Dwa światoobrazy: media i samorządy w społeczeństwie obywatelskim; Wolność wypowiedzi prasy lokalnej a samorząd terytorialny; Sprawne zarządzanie jako element budowania wiarygodności urzędów samorządowych i zaufania mieszkańców; Wizerunek Rady Miasta Lublina w prasie lokalnej (na podstawie tytułów i nagłówków); Samorząd lokalny na łamach lubelskich dzienników; Dlaczego media i samorząd prowadzą wojnę?; Dlaczego lokalne media są krytycznie nastawione do władzy samorządowej?; Władza, media, społeczeństwo - komunikacja lokalna na przykładzie Wielkiej Brytanii; Administrowanie informacją jako formą własności organów rządowych i samorządowych Ukrainy. R.3 Marketing i public relations jednostek samorządu terytorialnego: Zarządzanie informacją w gminie - podejście strategiczne czy marketingowe?; Public relations jednostek samorządu terytorialnego na przykładzie Lubelszczyzny; Polityka informacyjna urzędu miasta - PR, E - Urząd, promocja miasta (na przykładzie Warszawa); Polityka komunikacyjna województwa opolskiego; Imagistyka w procesie pozyskiwania inwestorów przez gminy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Własność medialna i jej oddziaływanie na niezależność oraz pluralizm mediów w Europie Południowo-Wschodniej i nowych krajach członkowskich Unii Europejskiej, 2. Krajobraz medialny w Polsce: struktura własności i pluralizm mediów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pojecie reklamy. Cel i funkcje; Wolność słowa a komunikowanie w sferze gospodarczej; "Dobre obyczaje" jako przesłanka czynu nieuczciwej konkurencji; Reklama wprowadzająca w błąd; Reklama wykorzystująca uczucia (reklama nierzeczowa); Reklama ukryta; Reklama ingerująca w sferę prywatności (reklama uciążliwa); Reklama porównawcza.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej