Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Dostępność
tylko na miejscu
(8)
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(8)
Autor
Barbaro Natalia de
(1)
Drzewiecki Piotr
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Jaroszyński Jan
(1)
Kasztelan Ewa
(1)
Krukowski Józef
(1)
Kwasik Kamila
(1)
Laskowska Małgorzata
(1)
Pawełczyk Piotr
(1)
Piontek Dorota
(1)
Roguska Agnieszka
(1)
Sztychmiler Ryszard
(1)
Theisen Otto
(1)
Zajadło Jerzy
(1)
Łęcicki Grzegorz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Temat
Środki masowego przekazu
(8)
Etyka
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Polityka
(2)
Reklama
(2)
Śmierć
(2)
Cyberprzemoc
(1)
Dane osobowe
(1)
Dziecko
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Edukacja medialna
(1)
Ekologia
(1)
Ekonomia
(1)
Etyka chrześcijańska
(1)
Etyka społeczna
(1)
Historia
(1)
Internet
(1)
Islam
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Kościół katolicki
(1)
Marketing polityczny
(1)
Medycyna
(1)
Patriotyzm
(1)
Polityka a środki masowego przekazu
(1)
Prawo
(1)
Prawo autorskie
(1)
Product placement
(1)
Religia
(1)
Socjotechnika
(1)
Wolność prasy
(1)
Wolność słowa
(1)
Wybory
(1)
Zogniskowany wywiad grupowy
(1)
10 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Programowa naiwność. Etyczne dylematy kampanii wyborczej. Cz.I Poznać wyborców : 1. Jak decydują wyborcy. Podstawowe teorie, 2. Co warto myśleć o wyborcach. Podstawowe mechanizmy podejmowania decyzji wyborczych, 3. O tym czego nie wiem, czyli badania w kampanii wyborczej, 4. Targeting. Odpowiedź na pytanie "dla kogo". Cz.II Przekonać wyborców : 5. Przekaz. Odpowiedź na pytanie "co mówimy", 6. Media w kampanii. Jak pracować z dziennikarzami, 7. Kampania negatywna. Czy i jak atakować, czy i jak się bronić, 8. Praca w sztabie wyborczym. Kampania na co dzień
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Prawo kontra prawo, 2. Prawo kontra moralność, 3. Prawo kontra obyczajowość, 4. Prawo kontra religia, 5. Prawo kontra nauka, 6. Prawo kontra medycyna, 7. Prawo kontra fistoria, 8. Prawo kontra polityka, 9. Prawo kontra media, 10. Prawo kontra ekonomia, 11. Prawo kontra ekologia, 12. Prawo kontra etyka prawnicza, 13. Prawo kontra zdrowy rozsądek, 14. Prawo kontra człowiek
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 340 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Etos współczesnego dziennikarstwa, 2. Media i demokracja w Polsce, 3. Konflikt między wolnością mediów a ochroną dóbr osobistych. Doświadczenia i zasady w wykładni prawa Republiki Federalnej Niemiec, 4. Wolność słowa w mediach a poszanowanie godności człowieka w prawie polskim, 5. Zasady dostępu Kościoła do środków społecznego przekazu w prawie polskim, 6. Kościół w Polsce a media, 7. O odpowiedzialności dziennikarza, 8. Wartości i normy dziennikarskiego etosu na podstawie kodeksów etyki dziennikarskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Media a wartości religijne: Media a wartości religijne wobec pytania o dialogiczność mediów i wiary religijnej, Media - nowe drogi ewangelizacji w nauczaniu Kościoła i w prawie kanonicznym, Ochrona przekazu wiary w mediach. Aspekt kanoniczny, Media pomocą w kształtowaniu dojrzałości religijnej?. II Media a wartości moralne: Zagadnienia prawdomówności w mediach, Ochrona rodziny w mediach, Język reklamy kształtuje postawy moralne dzieci, Chrześcijanin dobrym dziennikarzem, Czy współczesne dziennikarstwo zasługuje na miano etycznego. III. Media a wartości patriotyczne: Media a wartości patriotyczne, Poszanowanie tożsamości narodowej w procesie integracji europejskiej, Czy media chronią patriotyzm?, Wartości patriotyczne w reklamie społecznej. IV. Wartości chrześcijańskie a ogólnoludzkie: Wartości współczesnego świata a wartości chrześcijańskie w mediach. Zbieżność czy konflikt?, Prawda i uczciwość w mediach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kulturowy I etyczny wymiar mediów: Relewancja etyki mediów dla wychowania w dobie pluralizacji i globalizacji mediów; Podstawy etyki w mediach masowych a postawy dziennikarzy w okresie PRL i transformacji ustrojowej; Zarys problematyki norm etycznych we współczesnej reklamie; Znaczenie i rola mediów we współczesnej edukacji społeczeństwa informacyjnego; 2. Mechanizmy manipulacyjne w mediach: Elementy propagandy i manipulacji audiowizualnej na przykładzie polskich seriali telewizyjnych w PRL i III RP; Funkcjonowania product placement i jego wpływ na decyzje zakupowe Polaków; 3. Dzieci i młodzież w przestrzeni medialnej: Polskie telewizyjne programy edukacyjne dla dzieci i młodzieży- zarys historyczny; Globalna przestrzeń komunikacji społecznej źródłem zagrożeń dla współczesnej rodziny; Zapobieganie zachowaniom problemowym dzieci w internecie jako zadanie dla edukacji medialnej; Agresja elektroniczna i cyberbullying wśród dzieci i młodzieży a działania szkoły; Kreatywne wykorzystanie telefonów komórkowych. Twórcza inwencja młodzieży w obszarze profilaktyki społecznej- kreacja rzeczywistości z wykorzystaniem mediów; Rola Internetu w nauczaniu języków obcych- perspektywa nauczyciela.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Prasa: Ikonografia żałoby narodowej 2012; Śmierć polskich żołnierzy w Iraku. Analiza doniesień prasowych z lat 2003-2007; Jak przywrócić śmierć do życia? O próbie przełamania tabu śmierci na łamach prasy na przykładzie akcji Gazety Wyborczej; Socjotechnika "śmierci" wg Jarosława Kaczyńskiego. Wiedza potoczna a wiedza naukowa o istocie pojęcia; Wszyscy jesteśmy niewolnikami. Motyw śmierci w relacjach reporterów "Gazety Wyborczej"; Przegląd sposób przedstawiania śmierci w prasie młodzieżowej i studenckiej; 2. Fotografia i prasa: śmierć na łamach "Tygodnika Powszechnego"; Publiczna egzekucja Arthura Greisera w poznańskiej prasie; Gdy umierają dziennikarskie sumienia; Śmierć Anny Politkowej na łamach opiniotwórczej prasy w Polsce; Żeby obraz śmierci nie paraliżował życia. Idealizowanie zmarłego; 3. Internet, radio, prasa: Autocenzura albo śmierć- dziennikarstwo i wolność słowa w Meksyku w 2010 r. Blog del Narco- przełamywanie tabu czy promocja przestępczości; Obraz śmierci w serwisach informacyjnych i audycjach publicystycznych radia RMF FM w dniach 10-24.04.2010 r.; Medialne rekolekcje (2-8 kwietnia 2005 r.); Metafory śmierci w prasie na przykładzie publikacji z kwietnia 2005 i 2010 r.; "Umieranie" w dźwiękowej przestrzeni reportażu radiowego; Na granicy światów, czyli "życie po życiu" w słuchowisku Marka Baczewskiego Nie używaj tego ognia; "Mój sąsiad nie żyje"- prezentacja tragicznych wydarzeń w mediach lokalnych na przykładzie tygodnika lokalnego "MM Moje Miasto Szczecin"; 4. Reklama i telewizja: Eros i Tanatos w służbie reklamy; Wpływ seriali TV na postrzeganie zagadnienia śmierci; Śmierć partnerką telewizji. Obraz śmierci na szklanym ekranie w wybranych przykładach; Dokumentalne (Tele)wizje śmierci; Reklamowe gry i zabawy ze śmiercią; Pokażę Ci, jak się (nie) umiera. Śmierć w reklamie komercyjnej; 5. Socjologia i muzyka: Problematyka śmierci na życzenie w Internecie; Marketing śmierci; Death metal- motyw śmierci w wybranej polskiej prasie muzycznej; Śmierć- współczesny celebryta?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pedagogika i etyka: Ars moriendi jako postulat tanatopedagogiczny, medialny i osobowy; Tragizm, rozrywka, edukacja- różne obrazy śmierci w mediach jak próba przekroczenia tabu śmierci i umierania; Ars moriendi w wydaniu ponowoczesnym; Efekt Wertera w świecie mediów i działania na rzecz prewencji samobójstw; 2. Kino i film: Śmierć i sposoby umierania przedstawione w wybranych współczesnych filmach polskich; Aktualizacja rytuału pogrzebowego w filmie Andrzeja Seweryna pt. "Kto nigdy nie żył"; Spektakl współczesnego ars moriendi. O filmie Marcina Koszałki "Istnienie"; Obrazy śmierci w dziełach filmowych jako projekcja odległych, a wciąż obecnych konstruktorów myślowych gnozy; 3. Kultura, religia i etyka: Miłość silniejsza niż śmierć; Nieśmiertelność ciała jako mit współczesnej kultury "Ciało jako przedmiot zbawienia"; Śmiertelność- nieśmiertelność. Medialne konstrukcje i dekonstrukcje; Katastrofy lotnicze- obrazy śmierci w mediach a etyka dziennikarska; Choroba Alzheimera- mity a rzeczywistość- co pokazują nam media?; Odchodzenie Papieża Jana Pawła II w telewizji publicznej jako nowy medialny rytuał; Media wobec śmierci naturalnej. Zarys problematyki w ujęciu etycznym; 4. Islam i wojna: Islamski zamach w Madrycie w 2004 roku i jego obraz w czołowych dziennikach hiszpańskich oraz w innych wydawnictwach prasowych; Medialne obrazy śmierci z rąk ekstremistów islamskich- na przykładzie Afganistanu za rządów Talibów; Problematyka śmierci w medialnych relacjach o wojnie a prawo do obiektywnej informacji; 5. Internet, fotografia i dyskurs medialny: Medialne oswajanie śmierci. Funkcje prezentowania umierania w przekazach medialnych. Żałoba online; Gry komputerowe a promocja śmierci; Prywatna śmierć w nowych mediach; Fotonekrepolia- spoglądając śmierć w oczy. Problematyka mortualna w fotografii prasowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo reklamy / Katarzyna Grzybczyk. - Wyd. 2 Stan prawny na 1.09.2008 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2008. - 228, [2] s. ; 24 cm.
(Seria Akademicka)
1. Wprowadzenie; 2. Cywilnoprawne skutki reklamy; 3. Dobra osobiste a reklama; 4. Reklama w ustawie o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 5. Reklama jako nieuczciwa praktyka rynkowa; 6. Ochrona elementów reklamy na podstawie ustawy- Prawo własności przemysłowej; 7. Reklama w prawie autorskim; 8. Prawo reklamy w mediach; 9. Reklama zewnętrzna; 10. Szczególne regulacje dotyczące reklamy niektórych produktów i usług; 11. Kodeks etyki w dziedzinie reklamy; 12. Merchandising
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Pozaracjonalne determinanty postaw politycznych, Komunikowanie polityczne jako płaszczyzna wywierania wpływu, Socjotechnika polityczna w warunkach demokratycznych, Marketing polityczny czyli zmierzch ideałów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Prawno-etyczne aspekty "reklamy dziecięcej": 1. Akty prawa międzynarodowego; regulacje prawne w innych państwach, 2. Granice prawne reklamy w Polsce, 3. Etyczne kanony reklamy. Cz.II "Reklama dziecięca" - aspekt praktyczny: 1. Nieletni jako odbiorcy reklamy, 2. Dzieci uczestnikami działań reklamowych, 3. "Reklamowanie" postaw i zachowań przez media - reklama bez reklamy. Cz.III Reklama dziecięca model postulowany: 1. Dziecko jako odbiorca kompleksowego przekazu medialnego, 2. Konieczne zmiany w podejściu prawnym i etycznym, 3. Rola działań pozainstytucjonalnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej