Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(18)
Forma i typ
Książki
(17)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(18)
dostępne
(10)
Placówka
Wypożyczalnia
(10)
Czytelnia
(18)
Autor
Izdebska Jadwiga
(3)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(2)
Juszczyk Stanisław
(2)
Polewczyk Irena
(2)
Alexová Milena
(1)
Burakowska Elżbieta
(1)
Canuel Brigitte
(1)
Chruścińska Jadwiga
(1)
Durek Iwona
(1)
Dębińska-Rudy Ewa
(1)
Godawa Szymon
(1)
Guz Sabina
(1)
Jabłonkowska Jolanta Barbara
(1)
Juříková Jana
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Kasztelan Ewa
(1)
Kołodziejczyk Anna
(1)
Kubicka Dorota
(1)
Kubisz Ewa
(1)
Lewowicki Tadeusz
(1)
Musioł Marcin
(1)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(1)
Plieth-Kalinowska Izabela
(1)
Pluháčková Martina
(1)
Roguska Agnieszka
(1)
Ryłko-Kurpiewska Anna
(1)
Siemieniecki Bronisław
(1)
Szafrańska Anida
(1)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(1)
Tisseron Serge
(1)
Widawski Krzysztof
(1)
Łaciak Beata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(13)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(18)
Język
polski
(18)
Temat
Środki masowego przekazu
(16)
Dziecko
(15)
Edukacja medialna
(8)
Internet
(6)
Telewizja
(6)
Komputery
(3)
Reklama
(3)
Kultura audiowizualna
(2)
Reklama telewizyjna
(2)
Rodzina
(2)
Cyberprzemoc
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Dziecko upośledzone
(1)
Kultura masowa
(1)
Młodzież
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Nowe media w edukacji
(1)
Pedagogika
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Product placement
(1)
Socjalizacja
(1)
Spostrzeganie
(1)
Spożycie
(1)
Sztuka
(1)
Wychowanie
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Literatura dziecięca polska
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
18 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Cz.I Prawno-etyczne aspekty "reklamy dziecięcej": 1. Akty prawa międzynarodowego; regulacje prawne w innych państwach, 2. Granice prawne reklamy w Polsce, 3. Etyczne kanony reklamy. Cz.II "Reklama dziecięca" - aspekt praktyczny: 1. Nieletni jako odbiorcy reklamy, 2. Dzieci uczestnikami działań reklamowych, 3. "Reklamowanie" postaw i zachowań przez media - reklama bez reklamy. Cz.III Reklama dziecięca model postulowany: 1. Dziecko jako odbiorca kompleksowego przekazu medialnego, 2. Konieczne zmiany w podejściu prawnym i etycznym, 3. Rola działań pozainstytucjonalnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie: Dziecko w społecznym i kulturowym laboratorium konsumpcji oraz imaginarium mediów. Rozdział 1. Dziecko krytyczne i kreatywnie wobec mediów i konsumpcji: Kamil, czyli historia dojrzewania z nowymi mediami. Analiza krytyczna i kreatywnej postawy wobec mediów i kultury konsumpcyjnej. Rozdział 2. Dziecko, rodzice, seniorzy w mediach i życiu codziennym: Słodkie potwory i powroty do przeszłości albo kilka notatek na marginesach dwóch estetyk dzieciństwa; „Etos wymuszonej dziecięcości”. Przejawy infantylizacji kultury dorosłych w świecie mediów; Współczesny obraz rodzicielstwa i dzieciństwa w zwierciadle popkultury. Krytyczna analiza bajki Masza i Niedźwiedź; Dzieci i młodzież w opiniach oraz praktykach seniorów. Przyczynek do rewizji międzypokoleniowych relacji. Rozdział 3. Dzieci a filmowe i serialowe światy: Nowe bohaterki medialnej rzeczywistości filmów dla dzieci; Fenomen serialu Skam. Rozdział 4. Dziecko jako przedmiot i podmiot praktyk reklamowych: Dziecko we współczesnych polskich reklamach komercyjnych i społecznych; Strzały z ukrycia – reklama skierowana do dzieci i młodzieży w nowych mediach – formy, praktyki, strategie; Reklama na stronach internetowych adresowanych do młodych użytkowników usług sieciowych. Rozdział 5. Praktyki dzieci i dorosłych w Internecie: Rodzice cyfrowych tubylców – cyfrowi imigranci w środowisku nowych mediów; Youtubowe kreacje. Miejsca, ludzie i kultura; Internet w szkole – szkoła w Internecie: jak wirtualny dziennik wpłynąć na relacje między uczniem, nauczycielem i rodzicem. Rozdział 6. Dziecko w przestrzeni medialnej kultury konsumpcyjnej: Urodzone do fandomu. Dzieci jako konsumenci i fani produktów kulturalnych; Dziecko – media – muzyka: fenomen muzycznych TV talent show; (Wszech)obecność postaci kinowych w życiu dziecka. Biogramy autorów i autorek tekstów. Abstrakty/Abstracts.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej