Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(140)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(134)
Publikacje naukowe
(11)
Czasopisma
(6)
Publikacje fachowe
(6)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(125)
dostępne
(69)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(72)
Czytelnia
(127)
Autor
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(13)
Gierula Marian
(9)
Boczkowska Magdalena (1983- )
(7)
Rott Dariusz (1965- )
(5)
Grzesiok-Horosz Agnieszka
(4)
Kowalczyk Ryszard
(4)
Mielczarek Tomasz
(4)
Sarna Paweł
(4)
Dudek Krystian
(3)
Dzierżyńska Jolanta
(3)
Grzybczyk Katarzyna
(3)
Guzek Damian
(3)
Jachimowski Marek
(3)
Michalczyk Stanisław
(3)
Nierenberg Bogusław
(3)
Oniszczuk Zbigniew
(3)
Sokół Zofia
(3)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(3)
Wielopolska-Szymura Mirosława
(3)
Barta Janusz (1947-2021)
(2)
Brzoza Katarzyna
(2)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(2)
Fras Janina
(2)
Gierula Joanna
(2)
Jakubowicz Karol (1941-2013)
(2)
Kolczyński Mariusz
(2)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(2)
Krawczyk Dariusz
(2)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(2)
Matlak Andrzej (1965- )
(2)
Mich Włodzimierz
(2)
Mielczarek Anna
(2)
Mielnik Galina
(2)
Mikułowski Pomorski Jerzy
(2)
Notkowski Andrzej
(2)
Ostaszewski Aleksander
(2)
Ostaszewskij Aleksandr
(2)
Pisarek Walery
(2)
Pokrzycka Lidia
(2)
Polińska Karolina
(2)
Sasińska-Klas Teresa
(2)
Szostak Patrycja
(2)
Wasilewski Krzysztof
(2)
Wolny-Zmorzyński Kazimierz (1957- )
(2)
Wódz Kazimiera
(2)
Adamowski Janusz
(1)
Adamowski Janusz W
(1)
Adamowski Janusz W. (1952- )
(1)
Akopow Aleksandr
(1)
Amirow Walerij
(1)
Arcimowicz Krzysztof
(1)
Barański Michał
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Białek-Szwed Olga
(1)
Bielska-Brodziak Agnieszka (1969- )
(1)
Bielski Łukasz
(1)
Bieniek Otylia
(1)
Bodnar Adam
(1)
Bodzioch-Bryła Bogusława
(1)
Bogucka Teresa
(1)
Bonikowska Małgorzata
(1)
Braun Juliusz
(1)
Braun Juliusz Jan (1948- )
(1)
Brzozowska-Pasieka Monika
(1)
Bukowski Zbigniew
(1)
Błachut Janina
(1)
Celej Piotr (1981- )
(1)
Chałubińska-Jentkiewicz Katarzyna
(1)
Chmielewski Piotr
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chruściak Rayszard
(1)
Chruścińska Jadwiga
(1)
Chłopecki Jerzy
(1)
Ciesielski Maciej
(1)
Cieślak Tadeusz
(1)
Cieślikowa Agnieszka J
(1)
Cisak Wojciech
(1)
Czarny-Drożdżejko Elżbieta
(1)
Dela Piotr
(1)
Dobosz Izabela
(1)
Dobrzycki Jarosław
(1)
Dolnicki Bogdan (1956- )
(1)
Dorak-Wojakowska Lilianna
(1)
Duda Aneta
(1)
Dudziak Akradiusz
(1)
Duszczyk Maciej
(1)
Dzienniak-Pulina Danila
(1)
Dzierżyńska-Mielczarek Jolanta
(1)
Dąbała Jacek
(1)
Faktorowicz Aleksandr
(1)
Fikus Sebastian
(1)
Filas Ryszard
(1)
Furman Wojciech (1946- )
(1)
Gaberle Andrzej
(1)
Gałązka Wiesław
(1)
Gliszczyńska-Grabias Aleksandra
(1)
Gmerek-Rajchel Maria
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Gołata Krzysztof
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(36)
2000 - 2009
(98)
1990 - 1999
(2)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(140)
Czechy
(2)
Język
polski
(141)
Temat
Środki masowego przekazu
(133)
Dziennikarstwo
(22)
Komunikacja społeczna
(22)
Dziennikarze
(19)
Prasa (wydawnictwa)
(18)
Telewizja
(18)
Reklama
(14)
Public relations
(11)
Radiofonia
(11)
Polityka
(8)
Prawo prasowe
(8)
Wolność słowa
(8)
Kultura masowa
(7)
Marketing polityczny
(7)
Internet
(6)
Komunikacja polityczna
(6)
Polska
(6)
Prawo autorskie
(6)
Regionalne środki masowego przekazu
(6)
Wybory parlamentarne
(6)
Opinia publiczna
(5)
Społeczeństwo
(5)
Czasopisma
(4)
Etyka dziennikarska
(4)
Globalizacja
(4)
Kampania wyborcza
(4)
Media społecznościowe
(4)
Wolność prasy
(4)
Bezrobocie
(3)
Cenzura
(3)
Czasopismo regionalno-lokalne
(3)
Dane osobowe
(3)
Dobra osobiste
(3)
Edukacja medialna
(3)
Integracja europejska
(3)
Język polski
(3)
Konwergencja mediów
(3)
Kultura audiowizualna
(3)
Reklama telewizyjna
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Społeczności lokalne
(3)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(3)
Wybory prezydenckie
(3)
Antropologia mediów
(2)
Bezpieczeństwo publiczne
(2)
Cyberprzestępczość
(2)
Czasopisma kobiece
(2)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(2)
Dziecko
(2)
Dziennikarstwo śledcze
(2)
Etyka
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Kościół katolicki
(2)
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
(2)
Kryminologia
(2)
Manipulacja (psychol.)
(2)
Marketing
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Media publiczne
(2)
Nieruchomości
(2)
Nowe media (komunikacja)
(2)
Ofiary przestępstw
(2)
Organizacja
(2)
Oświata
(2)
Policja
(2)
Polityka medialna
(2)
Prasa -- historia -- Polska -- 20 w
(2)
Programy telewizyjne
(2)
Przestępczość
(2)
Przestępczość nieletnich i młodocianych
(2)
Przestępczość zorganizowana
(2)
Rozgłośnia radiowa
(2)
Rozgłośnia regionalna
(2)
Rzecznicy prasowi
(2)
Szkolnictwo
(2)
Telewizja Polska
(2)
Terroryzm
(2)
Unia Europejska (UE)
(2)
Świadomość społeczna
(2)
AIDS
(1)
Administracja publiczna
(1)
Administracja samorządowa
(1)
Adopcja
(1)
Agresywność
(1)
Akty mowy
(1)
Alkohol
(1)
Antropologia kryminalna
(1)
Aspiracje
(1)
Badania naukowe
(1)
Bezdomność
(1)
Big Brother
(1)
Budownictwo
(1)
Celebryci
(1)
Chęć komunikowania się
(1)
Controlling
(1)
Cyberterroryzm
(1)
Czasopisma dla mężczyzn
(1)
Czasopisma fachowe
(1)
Czasopisma polonijne
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne
(1)
Temat: dzieło
The New York Times (czasopismo ; Stany Zjednoczone ; 1851- )
(1)
Temat: czas
2001-
(18)
1989-
(17)
1989-2000
(11)
1901-2000
(8)
1901-
(5)
2001-0
(3)
1801-
(2)
1945-1989
(2)
1801-1900
(1)
1918-1939
(1)
1945-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(37)
Europa
(5)
Stany Zjednoczone (USA)
(4)
Czechy
(2)
Niemcy
(2)
Rosja
(2)
Słowacja
(2)
Ukraina
(2)
Węgry
(2)
Zagłębie Dąbrowskie
(2)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Europa Zachodnia
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Górny Śląsk
(1)
Kazachstan
(1)
Rumunia
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(13)
Podręcznik
(10)
Czasopismo naukowe
(8)
Czasopismo prasoznawcze
(7)
Materiały konferencyjne
(4)
Opracowanie
(4)
Monografia
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Film
(1)
Komentarz prawny
(1)
Literatura
(1)
Literatura dziecięca polska
(1)
Literatura polska
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(30)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(7)
Zarządzanie i marketing
(6)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Edukacja i pedagogika
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Historia
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
141 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2735)
1. Kształtowanie wizerunku Polski w Unii Europejskiej, 2. Kampania informacyjna euro, 3. Budowanie wizerunku poprzez wykorzystanie symbolu, 4. Lokalne media w komunikacji samorządów gminnych, 6. Kreowanie wizerunku polityka podczas kampanii prezydenckiej na przykładzie Jean - Marie Le Pena, 5. Wizerunek polityka po polsku; kampania prezydencka 2000 r,. 7. Postrzeganie mniejszości. Wizerunek mniejszości w telewizji publicznej w Polsce, 8. Corporate design - wizualizacja tożsamości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Etos współczesnego dziennikarstwa, 2. Media i demokracja w Polsce, 3. Konflikt między wolnością mediów a ochroną dóbr osobistych. Doświadczenia i zasady w wykładni prawa Republiki Federalnej Niemiec, 4. Wolność słowa w mediach a poszanowanie godności człowieka w prawie polskim, 5. Zasady dostępu Kościoła do środków społecznego przekazu w prawie polskim, 6. Kościół w Polsce a media, 7. O odpowiedzialności dziennikarza, 8. Wartości i normy dziennikarskiego etosu na podstawie kodeksów etyki dziennikarskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis)
Kultura mediów i jej spektakle; Hipermarket jako teatr narodowy; Reality show- jedna z faktur neotelewizji; Awanturnicza czasoprzestrzeń sceny hiphopowych muzykantów; Sezonowe spektakle ciała w cyberprzestrzeni; Manga, czyli teatr animacji rysunkowej; Podwójne Zycie heroiny domku dla lalek; O komiksowym spektaklu lęku i okrucieństwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Naród i etniczność. Obraz Ukrainy w polskiej prasie, studium przypadku. Teoretyczne podstawy analizy stosunków sąsiedzkich, Być mniejszością w większości, Ethnic conflict resolution in scandinavia, Psychologiczny kontekst postaw patriotycznych i nacjonalistycznych. Polityka. The polish presidency: a retrospective, System differences in political elites, Is the united states still a democracy?, Thinking adn (Un)doing: legitimacy deficit and the fall of socialism, Władza i kooperacja, Meandry procesu instytucjonalizacji zachowań wyborczych społeczeństwa polskiego, Kultura. Przegląd poznawczych teorii rozwoju moralnego, Technologie komunikacji a opinia publiczna, Świadkowie Jehowy: charakterystyka wyznania, Wiry globalizacji, Transformacja. Kilka uwag o kryzysach i ich badaniu, Kto jeszcze lubi socjalizm i dlaczego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Technologiczne i polityczne uwarunkowania funkcjonowania mediów, Media jako współczesna agora: szanse i zagrożenia, Misja, " czwarta władza" czy biznes? O potrójnej naturze mediów, Między demolatrią a pragmatyką masowego komunikowania. demokracja jako wypadkowa norm ustrojowych, języka polityków i kultury mediów, Nowe media = nowa jakość? Demokracja u progu ery mediów cyfrowych, Wolność słowa w Internecie- szanse i ograniczenia, Media publiczne- strażnik niezależności dziennikarskiej czy tuba propagandowa władzy, Polityka informacyjna w samorządzie terytorialnym a partycypacja obywatelska, Prawo i Sprawiedliwość a mass media, Media, ich wpływ i obecność w działalności, strukturze i programach polskiej lewicy, Media jako część " układu". Wizja środków masowego przekazu w wypowiedziach Jarosława Kaczyńskiego, Media katolickie w III RP i ich wkład w budowę polskiej demokracji, Konserwatyzm czy liberalizm? Obraz demokracji lansowany w Radiu Maryja i " Tygodniku Powszechnym", 2. Uwarunkowania prawne, Granice wolności mediów, Między rynkiem a wolnością dziennikarską, rejestracja dzienników i czasopism jako ograniczenie wolności polskiej prasy, Ochrona małoletnich w wolność prasy, Kryptoreklama a praktyka dziennikarska, Prawne granice wolności słowa, Wolność prasy a dobra osobiste, Niezależność dziennikarska: system i praktyka, Niezależny dziennikarz- rzeczywistość czy fikcja? 3. Realia ekonomiczne i zawodowe współczesnego dziennikarstwa, Konsolidacja na rynku prasy lokalnej - szansa czy zagrożenie?, Otoczenie polityczne a kształtowanie strategii przedsiębiorstw medialnych, Kapitał zagraniczny w regionalnej prasie- szanse i zagrożenia dla dziennikarzy (analiza na przykładzie Lubelszczyzny), Kształtowanie zespołów redakcyjnych oraz pozycja dziennikarzy prasy regionalnej w sytuacji rozwoju rynku i zmian własności mediów po 1989 roku (przykład Szczecina), Zagrożenie wolności słowa ze strony reklamodawców, Public Relations w służbie polskiej demokracji, Obiektywizm i samokontrola w wypowiedziach estońskiej prasy codziennej na początku XXI wieku, Dziennikarstwo śledcze w Niemczech. przykład kontrolnej funkcji mediów w demokratycznym społeczeństwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Polska chata w globalnej wiosce, 2. Rola komunikowania masowego. Cz.I Systemy medialne wybranych państw europejskich, Cz.II Opinia publiczna i rola mediów w procesie integracji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Media w XXI wieku; Prasa; Radio; Telewizja; Nowe media - przykład Polski; Dziennikarze ich organizacje; Prasa, radio, telewizja w Polsce - statystyka; Media na świcie; Polityka audiowizualna Unii Europejskiej; W poszukiwaniu misji mediów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Dziennikarstwo - zawód, misja czy powołanie?, 2. Problem dopuszczalności umieszczenia w koncesji na rozpowszechniania programów radiowych i telewizyjnych zobowiązania biskupa diecezjalnego Kościoła Katolickiego do odpowiedzialności za kształt programu w świetle konstytucyjnej zasady autonomii Państwa oraz kościołów i związków wyznaniowych, 3. Centrum Monitoringu Wolności Prasy jako przykład instytucji pozarządowej w polskim systemie medialnym, 4. Regionalny nadawca telewizji publicznej w Polsce a proces demokracji, 5. Przeobrażenia prasy lokalnej w Polsce w latach dziewięćdziesiątych, 6. Prasa lokalna Ziemi Leszczyńskiej, 7. Problematyka niemiecka w publicystyce "Tygodnika Powszechnego" i "Więzi" na przełomie 1989/1990, 8. Rola sceny wyrazowej w piractwie internetowym, 9. Aktualne czasopiśmiennictwo żydów w Polsce, 10. Prawo do informacji i jego gwarancje w konstytucji Hiszpanii, 11. Stowarzyszenia dziennikarskie Ukrainy w kontekście transformacji ustrojowej państwa, 12. Pojedynki a prasa. Relacje prasowe z wybranych pojedynków okresu międzywojennego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Historia prasy, historia w prasie: Polska prasa ezoteryczna w dwudziestoleciu międzywojennym; "Po prostu" i "Wiadomości Kulturalne" - dwie nieudane próby reaktywacji pisma społeczno-kulturalnego po 1989 roku; "Głos Wybrzeża" lokalnym narzędziem partyjnej propagandy w okresie sierpniowego przełomu (1980); Rekonstrukcja historii - prasa muzyczna jako pomijany segment prasy wydawanej o%cjalnie w stanie wojennym;Rynek prasowy ziemi strzeleckiej w XX wieku; O rozwoju i funkcji prasy regionalnej w XX wieku - na przykładzie Podhala; 2. Od Marconiego do Zuckerberga; Determinanty rozwoju radia w Polsce w dwudziestoleciu międzywojennym; Złote czasy łódzkiej telewizji - ŁOT w latach 1956-1986; Nowe media - krótka historia Internetu i próby jego prawnej regulacji; Facebook jako konsekwencja ewolucji w komunikacji społecznej; 3. Media w otoczeniu prawnym i politycznym: Ustawodawstwo prasowe w Polsce w XX wieku; Prasa i radio w działalności Policji Państwowej w latach 1919-1939; Zmiana relacji między państwem a systemem medialnym po roku 1990 (próba charakterystyki i oceny); 4. Język, gatunki i funkcje komunikacji społecznej; Wiek XX: doba medialna w rozwoju polszczyzny; Internet jako nowy determinant komunikacji między mediami a odbiorcami mediów; Od oświecenia do "uwodzenia"... Ewolucja strategii perswazyjnych w czasopismach dla najmłodszych w ostatnim dwudziestoleciu XX wieku; Strength of propaganda and manipulation - role of media in development of Hitler's myth.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zamiast wstępu; Komu potrzebne jest prasoznawstwo?; Rozmowa o historii i współczesności; O mistrzu, kolegach i uczniach; Status dziennikarza w Polsce na przełomie XX i XXI wieku; Prasa w Poznaniu - dziesięć lat później; Wielkopolskie media - więcej obaw niż nadziei; Dlaczego polscy wydawcy opuścili "Głos Wielkopolski"?; Nakłady "Głosu Wielkopolskiego"; Tabloidy w polskiej prasie - źródła popularności i prognozy; Międzynarodowe koncerny prasowe a proces jednoczenia Europy; Czytając Mikrokosmos.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Demokracja spektaklu, czyli przymus przez uwodzenie Cz.I . Media i rynek, 1. Media drukowane: Wzlot i upadek opinii publicznej, 2. Media a kontrola społeczna w czasach " wolności rynkowej 3. Rynkowe środki przekazu - ekonomia polityczna, ideologia, dominacja. Subsydiowanie informacji jako forma jej kontroli na przykładzie public relations 4. Psychologiczne mechanizmy propagandy neoliberalnej 5. Media a Afera Rywina: perspektywa ekonomii politycznej komunikowania Cz. II. Ideologie medialne, 1. O badaniu i " kreowaniu" opinii publicznej 2. Media a tematyzacja świata 3. Ideologiczny wymiar przedstawień medialnych we współczesnej Polsce 4. Hedonizm a konserwatyzm: rozważania nad ideologią kultury masowej 5. Media a Islam 6. Orientalizm - reaktywacja 7. Językowa przemoc mediów Cz. III. Praktyka medialna. 1. Brukowce atakują 2. Język dążący do monopolu: Wprost od stycznia do marca 2005 3. Naród z panem i plebanem: myśl polityczna i społeczna Adama Michnika 4. Robotnicy i ich wrogowie 5. Społeczne oddziaływanie mediów: feministki na rozdrożu? 6. Internet w stosunkach między władzą a obywatelami 7. Czy media kłamią? 8. Wolna prasa w niewoli
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czy media zagrażają demokracji?, 2. Społeczne funkcje prasy lokalnej (uwagi i refleksje dotyczące Warszawy), 3. Przesunięci centrum władzy : media jako pierwsza siła systemu politycznego, 4. Wolność słowa w myśl litery prawa i w praktyce prasy lokalnej, 5.Czy media lokalne są środkami masowego przekazu?, 6. Prasa lokalna i regionalna jako element społeczeństwa obywatelskiego, 7. Relacje między władzą samorządową a gazetą lokalną, 8. Nie trzeba myśleć, wystarczy kliknąć, 9. Media lokalne w społeczeństwie sieci, 10. Prasa lokalna i sublokalna w województwie podkarpackim
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Media lokalne w Polsce. Tom 1. / Ryszard Kowalczyk. - Poznań : Wydawnictwo CONTACT, 2008. - 482, [2] s. : rys.; tab.; wykr. ; 25 cm.
1. Społeczność lokalna; 2. Komunikowanie lokalne; 3. Wybrane problemy komunikowania lokalnego; 4. Definiowanie mediów lokalnych; 5. System mediów lokalnych; 6. Typologia mediów lokalnych; 7. Rodzaje mediów lokalnych; 8. Misja mediów lokalnych; 9. Pojęcie wydawcy i zarządzania mediami lokalnymi; 10. Formy własności i typy wydawcy mediów lokalnych; 11. Transformacja mediów lokalnych; 12. Funkcje i zadania mediów lokalnych w społeczeństwie obywatelskim
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Media lokalne w Polsce. Tom 2. / Ryszard Kowalczyk. - Poznań : Wydawnictwo CONTACT, 2008. - 526, [2] s. : rys.; tab.; wykr. ; 25 cm.
13. Rozwój prasy lokalnej po 1989 roku; 14. Rozwój radiofonii lokalnej po 1989 roku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Media lokalne w Polsce. Tom 3. / Ryszard Kowalczyk. - Poznań : Wydawnictwo CONTACT, 2008. - 314, [2] s. : rys.; tab.; wykr. ; 25 cm.
15. Rozwój telewizji lokalnej po 1989 roku; 16. Rozwój Internetu po 1989 roku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Media w strukturze codzienności: Polacy na semiotycznym poligonie; Projekt Ulica; Badania zbiorowości i jej stan posiadania; Media na co dzień - telewizja; Media na co dzień - radio, gazeta, magazyn, sieć; Ubogie i bogate korzystanie z mediów (i możliwa alternatywa). II. Szerokie paradygmaty medialne i ich interpretacje: Gatunki medialne; Adaptowanie, hybrydyzacja, nowe gatunki medialne; Serwisy informacyjne i infotainment; Tabloidy i tabloidyzacja; Talk show - podglądactwo i democratainment; Teleturnieje i edutainment; Męskie/kobiecie - media rodzajowe i konsumpcja; Prasa dla kobiet i prasa kobieca; Magazyny dla mężczyzn; Opera mydlana - melodramat w mediach; Reklama - szeroki kontekst
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
R.I Media publiczne: za i przeciw: 1. Konflikt wokół mediów publicznych i jego uczestnicy, 2. Debata międzynarodowa, 3. Pola konfliktu. R.II Paralelizm systemowy - co kraj, to inne media publiczne: 1. Geneza i początki mediów publicznych, 2. Motywy tworzenia mediów publicznych, fale demokratyzacji i systemy medialne, 3. Przegląd sytuacji w zachodnioeuropejskich mediach publicznych, 4. Media publiczne w krajach postkomunistycznych, 5. Media publiczne poza Europą. R. III Media publiczne w kontekście zmiany społecznej: 1. Procesy wpływające na media publiczne, 2. Cztery etapy historii mediów publicznych: monopol utracony i odzyskany, 3. Racja bytu mediów publicznych na dojrzałym, wysoce konkurencyjnym rynku mediów elektronicznych. R.IV Zadania mediów publicznych w XXI wieku: 1. Media publiczne w erze cyfrowej - modele i redefinicja, 2. Przystosowanie zadań mediów publicznych do nowych warunków, 3. Media publiczne a "architektura współuczestnictwa": nowe uspołecznienie nadawców publicznych. R. V Organizacja i funkcjonowanie mediów publicznych w XXI wieku: 1. W czym tkwi sedno: w samej misji, czy także w instytucjach ją pełniących, 2. Cyfryzacja program, produkcja programowa i odbiorcy, 3. Finansowanie misji publicznej, 4. Media publiczne a zysk. R.VI Quo vadis polskie media publiczne: 1. Media publiczne na początku drogi, 2. Drogi wyjścia z kryzysu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Ekonomiczne uwarunkowania funkcjonowania i rozwoju mediów – podstawy teoretyczne: 1.1. Rola państwa w gospodarce – instytucjonalizm; 1.2. Teoretyczne podstawy usług medialnych a potrzeby zbiorowe; 1.3. Media w Polsce jako przykład dobra społecznego; 1.4. Funkcja mediów w życiu społecznym i rozwoju gospodarczym. 2. Media jako przedmiot finansowania: 2.1. Wpływ państwa na kształtowanie systemu medialnego; 2.2. Media publiczne a media komercyjne – różnice i podobieństwa; 2.3. Źródła finansowania mediów; 2.4. Efektywność ekonomiczna podmiotów systemu medialnego. 3. Finansowanie mediów publicznych w wybranych krajach Unii Europejskiej: 3.1. Model brytyjski jako przykład klasycznego systemu finansowania mediów publicznych; 3.2. Model niemiecki jako przykład mieszanego systemu finansowania mediów publicznych; 3.3. Modele włoski i hiszpański jako przykłady systemu śródziemnomorskiego; 3.4. Inne wybrane rozwiązania w państwach Unii Europejskiej. 4. Organizacja i finansowanie mediów publicznych w Polsce na tle wybranych krajów Unii Europejskiej: 4.1. Organizacja i status nadawców publicznych w Polsce; 4.2. Model finansowania mediów publicznych w Polsce po 1989 r.; 4.3. Finansowanie mediów publicznych w Polsce na tle uregulowań obowiązujących w wybranych krajach Unii Europejskiej; 4.4. Analiza przychodów i kosztów polskich nadawców publicznych. 5. Koncepcje rozwiązań w zakresie finansowania mediów publicznych w Polsce: 5.1. Uwarunkowania finansowania mediów publicznych w Polsce; 5.2. Finansowanie mediów publicznych na przykładzie wybranych podmiotów; 5.3. Finansowanie działalności mediów ze środków publicznych a misyjność programu; 5.4. Finansowanie mediów publicznych na podstawie badań własnych; 5.5. Propozycja finansowania nadawców publicznych w Polsce w oparciu o opłatę licencyjną i wnioski z rozprawy. Postscriptum: Konsekwencje kryzysu finansowania nadawców publicznych w Polsce w okresie 2012-2018 i perspektywy na przyszłość.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Medaia a komunikacja: 1. Media studies a antropologia środków przekazu - próba charakterystyki, 2. Pragmatyczna równość komunikacyjna w mediach - fakty, mity, perspektywy, 3. Kanały informacyjne a medialne światoobrazy, 4. Komunikowanie z punktu widzenia kognitywistyki, 5. Model efektu bezpośredniego, model wykorzystania i gratyfikacji oraz model ratyfiakcji kulturowej jako narzędzia analizy mediów masowych. Cz.II Media wobec wartości: 1. Współczesne mass media wobec wartości, 2. Kształtowanie opinii publicznej: kilka uwag o wolności i odpowiedzialności mediów, 3. Janusowe oblicze mediów. Cz.III Perswazja i manipulacja w mediach: 1. Problemy ananlizy dyskursu perswazyjnego, 2. Określanie preferencji grup perswazyjnych, 3. Manipulacja w wywiadzie telewizyjnym, 4. Różne obliczna dezinformacji w prasie codzinnej. Cz.IV Dynamiczny świat mediów, gatunków i przekazów medialnych: 1. Gatunki prasowe w humorystycznych i satyrycznych transformacjach, 2. Talk show - gatunek rozmowy telewizyjnej (na przykładzie "Rozmów w toku" w Telewizji tVN), 3. Raport- problem dla genologa, 4. Monitoring rynku odbiorców a formuła przekazu radiowego, 5. Czasopisma i książki w świecie mediów XXI wieku, 6. Perspektywy rozwoju czytelnictwa prasy on-line, 6. Wzajemne relacje przekazów medialnych i literatury (na przykładzie prasy opinii), 7. Wpływ internetu na prasę na przykładzie "Dziennika Łódzkiego", 8. Dydaktyka w radiu niepublicznym. Cz.V Media a świat polityki: 1. Rola mediów wilna i Lwowa w integracji międzywojennej Polski, 2. Aktualna debata pokoleniowa w niemieckich mediach, 3. Media a wojna w Iraku, 4. O dziennikarstwie poszukującym, czyli "Podróże z Milewiczem", 5. Marion Grafin Donhoff i jje rola w "Die Zeit". Cz.VI Medialne obrazy świata: 1. Wizja społeczeństwa i prawa kreowania w środkach masowego przekazu, 2. Językowy obraz polskiego sportu (na podstawie materiałów z codziennej prasy ogólnopolskiej i lokalnej), 3. "Reportaż to gra uczuć i emocji". O reportażach radiowych wybitnych współczesnych twórców Polskiego Radia, 4. O estetyce i etyce w reportażach Janiny Jankowskiej, 5. "Wielki Niewidomy", czyli słuchowaisko w postmodernistycznej kulturze audialnej i audiowizualnej. Cz.VII Prasa w okresach przemian: 1. Prasa wielkopolska- historai i stan obecny w świetle dotychczasowych badań, 2. Charakterystyka rynku lubelskiej prasy (1989-2005) Zmiany organizacyjne, marketing, środowisko dziennikarskie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej