23435
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Wydanie 2. odnosi się do oryginału.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na s. 210-214.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Opinie o książce; Wstęp: Kto powinien przeczytać tę książkę?; Dlaczego napisałam tę książkę?; Jak została uporządkowana treść tej książki?; Przybornik Strategii UX; Podziękowania; Rozdział 1. Strategia UX co to takiego?: Ewolucja pojęcia strategii UX; Rozdział 2. Cztery elementy składowe strategii UX: W jaki sposób stworzyłam swój model strategii UX?; Element składowy nr 1: strategia biznesowa; Element składowy nr 2: innowacja w zakresie wartości; Element składowy nr 3: zweryfikowane badania z udziałem użytkowników; Element składowy nr 4: zabójczy projekt UX; Podsumowanie; Rozdział 3. Weryfikacja propozycji wartości: Hitowa propozycja wartości; Propozycja wartości; Jeżeli nie chcesz bujać w obłokach; Podsumowanie; Rozdział 4. Badania na potrzeby analizy konkurencji: Nauka na własnych błędach; Obserwacja konkurencji i znajdowanie wartościowych pomysłów; Konkurencja i jej znaczenie; Badanie zebranych punktów danych o konkurencji; Podsumowanie; Rozdział 5. Analiza konkurencji: Hitowa propozycja wartości, część druga; Analiza co to takiego?; Cztery kroki analizy konkurencji; Czas zająć stanowisko; Podsumowanie; Rozdział 6. Innowacja w zakresie wartości na scenopisie obrazkowym: Liczy się przede wszystkim czas, naprawdę!; Techniki dochodzenia do innowacji w zakresie wartości; Modele biznesowe a innowacja w zakresie wartości; Podsumowanie; Rozdział 7. Tworzenie prototypów na potrzeby eksperymentów: Daj z siebie wszystko; Jak uzależniłam się od eksperymentów; Współczesna definicja eksperymentu; Szybkie prototypowanie na potrzeby weryfikacji propozycji wartości; Podsumowanie; Rozdział 8. Badania z udziałem użytkowników: Marzec 2020 roku: nie ulec obłędowi; Badania z udziałem użytkowników podstawy; Trzy główne etapy badań online z udziałem użytkownika; Podsumowanie; Rozdział 9. Projektowanie pod kątem konwersji: Lejek sprzedaży; Na tropie hakerów wzrostu; Prowadzenie eksperymentów ze stronami docelowymi; Podsumowanie; Rozdział 10. Na zakończenie; Dodatek. Źródła; O autorce; Kolofon.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla przedsiębiorców, projektantów UX i UI, menedżerów i strategów produktu.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej