21804
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-20017-6
Zawiera: Wprowadzenie. Bliskie spotkania z innym sortem Część I. Zjawisko milenialsów. 1. Milenialsi i ty: Pokolenia w pracy; Co się tu właściwie dzieje?; Nadchodząca luka na rynku pracy; Jesteś taki wyjątkowy; Wypełnienie luki. 2. Czyż nie jesteśmy wszyscy tacy sami?: I co z tego? Czyż wszystkie pokolenia nie są takie same?; Kto ma znaleźć sens i określić zasady? 3. Menedżerowie skuteczni versus nieskuteczni: Nastawienie; Kontynuacja współpracy z działem personalnym. 4. Punkty zapalne między menedżerami a milenialsami: Pozycje percepcyjne; Konsekwencje braku doświadczenia. Część II. Odkryj podstawowe kompetencje w zarządzaniu dzisiejszymi pracownikami. 5. Bądź elastyczny – kiedy zgoda, by robili po swojemu, ma sens. Bycie elastycznym wobec autonomicznych: Wartości milenialsów: Połączenie pracy i życia; Zniekształcenia wynikające z doświadczenia; Kontrakt psychologiczny; Uczenie się na sukcesach; Uczenie się na porażkach; Najlepsze praktyki; Podsumowanie. 6. Twórz właściwe nagrody – nagradzanie odpowiednich rzeczy we właściwy sposób. Nagradzanie roszczeniowych: Wartość milenialsów: Nagroda; Zniekształcenie wynikające z doświadczenia; Właściwe nagradzanie; Nagradzanie odpowiednich rzeczy; Niech mają bieżące informacje; Uczenie się na sukcesach; Podsumowanie. 7. Zaprzęgnij ich wyobraźnię do pracy – są na czele klasy kreatywnej. Rozwijanie pomysłowych: Wartość milenialsów: Wyrażanie siebie; Zniekształcenie wynikające z doświadczenia; Kreatywność i przewaga konkurencyjna; Najlepsze praktyki; Niech wiedzą, co się dzieje z ich pomysłami; Pozwól im się bawić; Podsumowanie. 8. Buduj relację – najpierw oni, potem ty. Angażowanie zajętych sobą: Wartość milenialsów: Uwaga; Zniekształcenie wynikające z doświadczenia; Najlepsze praktyki; Co jest barierą w budowaniu zaangażowania?; Materiał do przemyśleń; Nie ma transferu wiedzy niejawnej bez zbudowania relacji; Podsumowanie. 9. Bądź pozytywny podczas korygowania – ostrożnie, kruche! Rozbrajanie obronnych: Wartość milenialsów: Osiągnięcia; Zniekształcenie wynikające z doświadczenia; Najlepsze praktyki; Uczenie się na sukcesach; Uczenie się na porażkach; Podsumowanie. 10. Nie bierz tego do siebie – nie zawsze jesteś w centrum. Samoróżnicowanie od Irytujących: Wartość milenialsów: Nieformalność; Zniekształcenie wynikające z doświadczenia; Samoróżnicowanie dotyczy ciebie; Wiedz, gdzie oni się kończą, a zaczynasz ty; Odrębność i wspólnota; Znaj różnice między twoją rolą a twoją osobą; Wystrzegaj się wciągania osób postronnych; Pomyśl o swojej obecności; Wyznania; Podsumowanie. 11. Pokaż im pełny obraz – szersza perspektywa nie istnieje, dopóki nie pomożesz im jej dostrzec. Poszerzanie perspektywy krótkowzrocznych: Wartość milenialsów: Prostota; Zniekształcenie wynikające z doświadczenia; Uczenie się na sukcesach; Uczenie się na porażkach; Zacznij od czegoś prostego; Model myślenia o konsekwencjach; Pięć „dlaczego”; Proszę, podziel się; Podsumowanie. 12. Włączaj szczegóły – wieloznaczność jest ich kryptonitem. Ukierunkowanie nieskupionych: Wartość milenialsów: Wielozadaniowość; Zniekształcenie wynikające z doświadczenia; Ukierunkowywanie? Myślałem, że chcą autonomii; Ukierunkowywanie; Uczenie się na sukcesach; Uczenie się na porażkach; Podsumowanie. 13. Spraw, żeby to miało dla nich znaczenie – chcą wiedzieć „po co”, zanim dowiedzą się „co”. Motywowanie obojętnych: Wartość milenialsów: Znaczenie; Zniekształcenie wynikające z doświadczenia; Hierarchia możliwości; Uczenie się na sukcesach; Uczenie się na porażkach; Podsumowanie. Część III. Twoja przewaga konkurencyjna. 14. Budowanie kultury przyjaznej pokoleniu Y: Dostrzeż swoje gwiazdy i stwórz dla nich przestrzeń do wymiany doświadczeń; Włącz swoich menedżerów do rozmowy; Pytaj milenialsów; Ogranicz zniekształcenia panujące w organizacji; Promuj podstawowe kompetencje w zarządzaniu dzisiejszymi pracownikami; Inwentarz porozumienia międzypokoleniowego. 15. Mentoring dla milenialsów: Wyzwania, przed którymi stają milenialsi w pracy; Strategie pokonywania blokad w pracy; 7 umiejętności pokonywania blokad; Na koniec.
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Notes:
Formatted contents note
Wprowadzenie. Bliskie spotkania z innym sortem Część I. Zjawisko milenialsów. 1. Milenialsi i ty: Pokolenia w pracy; Co się tu właściwie dzieje?; Nadchodząca luka na rynku pracy; Jesteś taki wyjątkowy; Wypełnienie luki. 2. Czyż nie jesteśmy wszyscy tacy sami?: I co z tego? Czyż wszystkie pokolenia nie są takie same?; Kto ma znaleźć sens i określić zasady? 3. Menedżerowie skuteczni versus nieskuteczni: Nastawienie; Kontynuacja współpracy z działem personalnym. 4. Punkty zapalne między menedżerami a milenialsami: Pozycje percepcyjne; Konsekwencje braku doświadczenia. Część II. Odkryj podstawowe kompetencje w zarządzaniu dzisiejszymi pracownikami. 5. Bądź elastyczny – kiedy zgoda, by robili po swojemu, ma sens. Bycie elastycznym wobec autonomicznych: Wartości milenialsów: Połączenie pracy i życia; Zniekształcenia wynikające z doświadczenia; Kontrakt psychologiczny; Uczenie się na sukcesach; Uczenie się na porażkach; Najlepsze praktyki; Podsumowanie. 6. Twórz właściwe nagrody – nagradzanie odpowiednich rzeczy we właściwy sposób. Nagradzanie roszczeniowych: Wartość milenialsów: Nagroda; Zniekształcenie wynikające z doświadczenia; Właściwe nagradzanie; Nagradzanie odpowiednich rzeczy; Niech mają bieżące informacje; Uczenie się na sukcesach; Podsumowanie. 7. Zaprzęgnij ich wyobraźnię do pracy – są na czele klasy kreatywnej. Rozwijanie pomysłowych: Wartość milenialsów: Wyrażanie siebie; Zniekształcenie wynikające z doświadczenia; Kreatywność i przewaga konkurencyjna; Najlepsze praktyki; Niech wiedzą, co się dzieje z ich pomysłami; Pozwól im się bawić; Podsumowanie. 8. Buduj relację – najpierw oni, potem ty. Angażowanie zajętych sobą: Wartość milenialsów: Uwaga; Zniekształcenie wynikające z doświadczenia; Najlepsze praktyki; Co jest barierą w budowaniu zaangażowania?; Materiał do przemyśleń; Nie ma transferu wiedzy niejawnej bez zbudowania relacji; Podsumowanie. 9. Bądź pozytywny podczas korygowania – ostrożnie, kruche! Rozbrajanie obronnych: Wartość milenialsów: Osiągnięcia; Zniekształcenie wynikające z doświadczenia; Najlepsze praktyki; Uczenie się na sukcesach; Uczenie się na porażkach; Podsumowanie. 10. Nie bierz tego do siebie – nie zawsze jesteś w centrum. Samoróżnicowanie od Irytujących: Wartość milenialsów: Nieformalność; Zniekształcenie wynikające z doświadczenia; Samoróżnicowanie dotyczy ciebie; Wiedz, gdzie oni się kończą, a zaczynasz ty; Odrębność i wspólnota; Znaj różnice między twoją rolą a twoją osobą; Wystrzegaj się wciągania osób postronnych; Pomyśl o swojej obecności; Wyznania; Podsumowanie. 11. Pokaż im pełny obraz – szersza perspektywa nie istnieje, dopóki nie pomożesz im jej dostrzec. Poszerzanie perspektywy krótkowzrocznych: Wartość milenialsów: Prostota; Zniekształcenie wynikające z doświadczenia; Uczenie się na sukcesach; Uczenie się na porażkach; Zacznij od czegoś prostego; Model myślenia o konsekwencjach; Pięć „dlaczego”; Proszę, podziel się; Podsumowanie. 12. Włączaj szczegóły – wieloznaczność jest ich kryptonitem. Ukierunkowanie nieskupionych: Wartość milenialsów: Wielozadaniowość; Zniekształcenie wynikające z doświadczenia; Ukierunkowywanie? Myślałem, że chcą autonomii; Ukierunkowywanie; Uczenie się na sukcesach; Uczenie się na porażkach; Podsumowanie. 13. Spraw, żeby to miało dla nich znaczenie – chcą wiedzieć „po co”, zanim dowiedzą się „co”. Motywowanie obojętnych: Wartość milenialsów: Znaczenie; Zniekształcenie wynikające z doświadczenia; Hierarchia możliwości; Uczenie się na sukcesach; Uczenie się na porażkach; Podsumowanie. Część III. Twoja przewaga konkurencyjna. 14. Budowanie kultury przyjaznej pokoleniu Y: Dostrzeż swoje gwiazdy i stwórz dla nich przestrzeń do wymiany doświadczeń; Włącz swoich menedżerów do rozmowy; Pytaj milenialsów; Ogranicz zniekształcenia panujące w organizacji; Promuj podstawowe kompetencje w zarządzaniu dzisiejszymi pracownikami; Inwentarz porozumienia międzypokoleniowego. 15. Mentoring dla milenialsów: Wyzwania, przed którymi stają milenialsi w pracy; Strategie pokonywania blokad w pracy; 7 umiejętności pokonywania blokad; Na koniec.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again