23389
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Toksyczne przekonania Nawyki. Czy można je zmienić? Wizualizacja. To działa? Czym jest branding i personal branding? Czym jest silna marka osobista? Logo to jeszcze nie marka - zwłaszcza osobista Po co Ci marka? Personal branding to moda? Czy marka osobista ma znaczenie? Czy każdy potrzebuje marki osobistej? Ty marką, czy Ty w firmie z marką? Człowiek to nie płyn do mycia naczyń! Jak rozpocząć budowanie marki osobistej? Jak osiągnąć zawodowy sukces? Cel: właściwy, jasny, konkretny, osiągalny Kreatywność, czyli wyjście ze strefy komfortu Nie rozmieniaj się na drobne Podpisz i opisz się Spójny wizerunek Wyróżniający wizerunek Nie daj się zaszufladkować Ty jako doradca i ekspert Niezależność jest w cenie Cena ma znaczenie Znajdź ludzi, którzy Cię uwiarygodnią Networking to podstawa Oliwa na wierzch wypływa Bądź zimny lub gorący, ale zawsze prawdziwy Bądź pokorny jak cielę!? Najpierw marka, później promocja? Twoje 20 sekund Pięć trendów w komunikacji, o których warto pamiętać Stare i nowe media Snapchat, Linkedln, Twitter, Facebook Social media prywatne czy zawodowe? 10 zasad profesjonalnego instagramera #Hashtag. Dlaczego jest tak ważny? Zarządzanie kryzysem Doceniaj siłę internetu, ale nie przeceniaj jej Twoje media, Twój content Jak wydać książkę? Mów i sprawdzaj, co mówią o Tobie Komunikować, ale do kogo? Mów językiem korzyści Mów "Ty" - nie "Wy" Bądź taki jak Twoi odbiorcy Odwołuj się do podstawowych wartości Bądź pewien tego o czym mówisz Wyzwalaj emocje. Szukaj kontekstów Autentyczna pasja Z pieniędzmi zawsze łatwiej Zmiana pewna jak podatki Sukces przychodzi po latach To wszystko nie ma sensu
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej