Book
In basket
Zarządzanie działalnością innowacyjną / red. nauk. Lidia Białoń. - Warszawa : PLACET, 2010. - 478 s. : rys., tab. ; 24 cm
ISBN: 978-83-7488-153-1
R.1 Zręby teorii innowacji; R.2 Potencjał działowości innowacyjnej; R.3 Systemy i makrosystemy innowacji opartej na wiedzy; R.4 Regionalne Systemy Innowacji; R.5 Firma innowacyjna; R.6 Strategie innowacji; R.7 Korzyści i koszty działalności innowacyjnej; R.8 Finansowanie projektów innowacji; R.9 Marketingowe wsparcie procesów innowacyjnych; R.10 Interakcje między wizerunkiem, tożsamością i reputacją firmy a działalności innowacyjną; R.11 Świadomość innowacyjna społeczeństwa; Uwagi końcowe.
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Notes:
Formatted contents note
R.1 Zręby teorii innowacji; R.2 Potencjał działowości innowacyjnej; R.3 Systemy i makrosystemy innowacji opartej na wiedzy; R.4 Regionalne Systemy Innowacji; R.5 Firma innowacyjna; R.6 Strategie innowacji; R.7 Korzyści i koszty działalności innowacyjnej; R.8 Finansowanie projektów innowacji; R.9 Marketingowe wsparcie procesów innowacyjnych; R.10 Interakcje między wizerunkiem, tożsamością i reputacją firmy a działalności innowacyjną; R.11 Świadomość innowacyjna społeczeństwa; Uwagi końcowe.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again