23435
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Uwaga dotycząca zawartości
R.1 Rola reklamy i współpraca z agencją reklamową, R.2 Cele komunikacji marketingowej, R.3 Trening twórczości, R.4 Warsztat reklamotwórczy, R.5 Reklama standaryzowana, R.6 Reklama alternatywna: Internet, sponsoring, gadżety, podarunki, R.7 Celebrity endorsemenet, R.8 Reklama partyzancka i alternatywna
Cele komunikcaji marketingowej, R.3 Trening twórczośc i, R.4 Warsztat reklamotwórczy, R.5 Reklama standaryzo wana, R.6 Reklama alternatywna: Internet, sponsoring, gadżety, podarunki, R.7 Celebrity endorsement, R.8 Re klama partyzancka i alternatywna
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej